PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Thnx allTenaciousC schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:53:
[...]
Of de Kilo, fijnste wapen naar mijn mening en eens wat anders dan die M4 waar alle kindjes met lopen te knallen.
Probeer je ook snel te laten wennen om enkel op iron sight te richten, dan heb je geen scope nodig en heb je dus extra slot vrij voor andere wapen mods.
Yup, hier hetzelfde.renzo4000 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:46:
[...]
Ik ben gejoined, helaas wel de 110 kills van gisteren kwijt... En TDM is niet bepaald mijn favoriete mode. We gaan ons best doen!
Dus vanavond beginnen we weer op 0.
Succes allemaal 👊🏻
Ik ben toen wel van een disc naar een digitale versie gegaan maar dat lijkt mij geen probleem..Rappa1985 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:28:
[...]
Een vriend van mij heeft precies hetzelfde op de ps4, om de paar potjes krijgt hij de melding. Ik kan je helaas niet helpen maar mocht je nog een oplossing vinden hoor ik het graag.
Anders maar een keer in het geheel opnieuw installeren.
'S ochtends aanzetten dat er 's avonds weer gespeeld kan worden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Niet wetende hoeveel je verteld is over deze COD, hier zijn wat dingen die je misschien helpen om niet gefrustereerd te raken (wellicht dat je er al wat van wist)Stimulate14 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:04:
Nou, helemaal nieuw hier. COD heeft zondag een paar uur gedownload en geinstalleerd. Vanavond maar eens proberen.
Tips?
A) er zijn 3 soorten XP in dit spel.
1. XP voor je rank
2. XP voor je wapen
3. XP voor je battlepass.
en ze gaan allemaal anders. je hebt ook 2 soorten tokens met 2x xp. die tokens gaan in zodra je er een kiest, tot het afloopt. Stel dat je een 15 min wapen xp token inzet, en je zit 10 minuten in de lobbie voordat het spel begint, dan gaat er gewoon 10 min van je token af.
Tokens kan je krijgen door de SP te spelen, missions af te maken en ik raad je ook aan om de activision mobile app te installeren, dan krijg je wekelijks ook een token. (tokens zijn 15 min, 30, 45 en een uur), en als je de battlepass koopt, ook daar kan je wat tokens scoren.
let wel: wapen XP voor een bepaalde wapen die je gebruikt, krijg je alleen als je die wapen vrij hebt gespeeld. Bijv. neem de AK (die is de laatste wapen dat je vrij kan spelen -- van de AR's tenminste). Stel je had nu je nog moet beginnen, een blueprint gekregen van de AK. Dan had je met de AK kunnen spelen (door die blueprint te gebruiken) maar met de kills dat je maakt, zou je geen weapon XP verdienen. (100 er kill). pas wanneer je level hoog genoeg zou zijn, dat de AK vrij gespeeld wordt, DAN pas zou je weapon xp verdienen voor de AK met je AK (van de blueprint) kills.
C) spawn points en camera view van cod kunnen heel wat verbetering gebruiken. Wees dus erop voorbereid dat je af en toe (en soms vaker dan af en toe) gespawnd wordt voor de neus van een tegenstander. of dat een tegenstander net achter je spawnt.
Met de camera view, kan je tegen problemen aanlopen wanneer je de hoek om gaat. Terwijl jij de tegenstander niet ziet, kan het zijn dat hij/zij jou gewoon wel kan zien en al op je aan het schieten is terwijl (vanuit jou view) nog geen eens de hoek om bent.
D) als de verschillende speelmode's je niet uitmaken, is HARDPOINT wel een leuke en je kan er aardig wat xp (voor je rank, niet je wapen) mee winnen als je vaak op de hardpoint bent. het is vaa mij voorgekomen dat ik met 0 kills helemaal boven aan stond.
E) wanneer je het al een beetje gespeeld hebt, kijk eens naar de missions en wat je allemaal kan/moet halen. A) extra XP is altijd leuk;
F) Als je wilt weten hoe elk wapen of atachment speelt (en of het echt iets uit makt in je Aim Down Sight snelheid etc etc... start een private match op en daar kan je vanaf het begin bij elk wapen en elk attchment. Zet wat Bots en en je kan meteen zelf dingen met elkaar vergelijken.
G) ga ook eens tegenover een muur staan ('t liefst an beton), en vanaf een meter of 10 erop schieten. dan zie je precies wat de recoil van een wapen doet en wat voor effect sommige atachments hebben.
H) zoals al gezegd, is de M4 het makkelijkst om onder de knie te krijgen. Na de M4 wordt over het algemeen de MP5 genoemd, dan de MP7 en vanaf daar verschillen de meningen. ik persoonlijk ben zelf helemaal weg van de Oden.
I) gewoon spelen en lol hebben.
Ik heb 2FA niet aanstaan, maar in en uitloggen werkt! Ik hoop dat hij blijft werken, bedanktkoenvdlinden schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:14:
[...]
Ik heb er ook last van. Heb jij toevallig 2FA aan staan? Indien je via die app uitlogt en opnieuw inlogt werkt het wel weer even.
Even je account uitloggen in de app en weer inloggen, zo heb ik het opgelost.Brubs schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 10:03:
Ik krijg in de app continu connection error of network token expired. Hoe is dit op te lossen? Ik heb het als ik via wifi zit, op verschillende plekken of op 4g, maakt allemaal geen verschil. Iemand een oplossing?
Ik zit er ook bij, Speel af en toe maar TDM we zullen het zien.crimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:07:
@chimera2 @donvalentino @renzo4000 @vndk Zojuist een nieuwe aangemaakt 'Tweakers NL'
Eerst maar even een mooi aantal actieve spelers vinden
Ik speel TDM enkel even als het nodig is voor de challenge :-)Dutchone schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:44:
[...]
Ik zit er ook bij, Speel af en toe maar TDM we zullen het zien.
Eerst maar even een mooi aantal actieve spelers vinden
Aan iedereen:
Ik probeer de squad zo levendig mogelijk te houden met enkel actieve spelers. Ik kick natuurlijk niet als je een week niet speelt, maar je kan me altijd even een berichtje sturen als je van plan bent langer niet te spelen en niet gekickt wil worden (bv vakantie). Hoeft niet natuurlijk!!
Ik kan als squad leader geen berichtjes sturen ofzo naar de leden.
Ik ga als sqaudleader van Gathering of Tweakers in de gaten houden wie er iets heeft bijgedragen welke week. Ik heb namelijk het idee dat er gewoon mensen in zijn gezet die niks doen. Dus die kunnen wat mij betreft eruit. Ik ga het even een week of 3/4 aankijken voor ik er mensen uitgooi maar dat is wel het plan. Als alle squadleaders dat nu doen komen we misschien tot twee superactieve squads. Maandag in 8.00 kijk ik dit na en post ik even de onderlinge scores op het forum dan weet iedereen ook waar hij staatcrimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:49:
[...]
Ik speel TDM enkel even als het nodig is voor de challenge :-)
Aan iedereen:
Ik probeer de squad zo levendig mogelijk te houden met enkel actieve spelers. Ik kick natuurlijk niet als je een week niet speelt, maar je kan me altijd even een berichtje sturen als je van plan bent langer niet te spelen en niet gekickt wil worden (bv vakantie). Hoeft niet natuurlijk!!
Nickname KasPlantje.
@crimby ik heb nog geen Squad, kan ik dat gewoon toevoegen?
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Yes gewoon even zoeken op Tweakers en je zou beide squads moeten kunnen vinden.VidaR-9 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:01:
Ik heb sinds 2 dagen de RAM-7 en het gaat steeds lekkerder, maar zit nog niet op mijn MP5 niveau..
@crimby ik heb nog geen Squad, kan ik dat gewoon toevoegen?
teddy270us schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:34:
[...]
Niet wetende hoeveel je verteld is over deze COD, hier zijn wat dingen die je misschien helpen om niet gefrustereerd te raken (wellicht dat je er al wat van wist)
A) er zijn 3 soorten XP in dit spel.
1. XP voor je rank
2. XP voor je wapen
3. XP voor je battlepass.
en ze gaan allemaal anders. je hebt ook 2 soorten tokens met 2x xp. die tokens gaan in zodra je er een kiest, tot het afloopt. Stel dat je een 15 min wapen xp token inzet, en je zit 10 minuten in de lobbie voordat het spel begint, dan gaat er gewoon 10 min van je token af.
Tokens kan je krijgen door de SP te spelen, missions af te maken en ik raad je ook aan om de activision mobile app te installeren, dan krijg je wekelijks ook een token. (tokens zijn 15 min, 30, 45 en een uur), en als je de battlepass koopt, ook daar kan je wat tokens scoren.
. de XKR is je M4, dus je hoeft niet bijzonders te doen. Om precies te zijn, de XKR is een "blueprint" van de M4. Blueprints kan je kopen en/of vrij spelen. Dat zijn dan wapens met een set van predetermined attachments. Die zelfde attachments kan je zelf ook vrij spelen, zonder dat je ervoor hoeft te betalen. Echter (net als nu met je XKR) heb je ze nu al, terwijl je normaal gesproken er voor moet grinden.
let wel: wapen XP voor een bepaalde wapen die je gebruikt, krijg je alleen als je die wapen vrij hebt gespeeld. Bijv. neem de AK (die is de laatste wapen dat je vrij kan spelen -- van de AR's tenminste). Stel je had nu je nog moet beginnen, een blueprint gekregen van de AK. Dan had je met de AK kunnen spelen (door die blueprint te gebruiken) maar met de kills dat je maakt, zou je geen weapon XP verdienen. (100 er kill). pas wanneer je level hoog genoeg zou zijn, dat de AK vrij gespeeld wordt, DAN pas zou je weapon xp verdienen voor de AK met je AK (van de blueprint) kills.
C) spawn points en camera view van cod kunnen heel wat verbetering gebruiken. Wees dus erop voorbereid dat je af en toe (en soms vaker dan af en toe) gespawnd wordt voor de neus van een tegenstander. of dat een tegenstander net achter je spawnt.
Met de camera view, kan je tegen problemen aanlopen wanneer je de hoek om gaat. Terwijl jij de tegenstander niet ziet, kan het zijn dat hij/zij jou gewoon wel kan zien en al op je aan het schieten is terwijl (vanuit jou view) nog geen eens de hoek om bent.
D) als de verschillende speelmode's je niet uitmaken, is HARDPOINT wel een leuke en je kan er aardig wat xp (voor je rank, niet je wapen) mee winnen als je vaak op de hardpoint bent. het is vaa mij voorgekomen dat ik met 0 kills helemaal boven aan stond.
E) wanneer je het al een beetje gespeeld hebt, kijk eens naar de missions en wat je allemaal kan/moet halen. A) extra XP is altijd leuk;zo word je gedwongen om bepaalde dingen te doen en te gebruiken wat je normaliter niet zou doen en wordt je verrast met hoe leuk sommige dingen zijn.
F) Als je wilt weten hoe elk wapen of atachment speelt (en of het echt iets uit makt in je Aim Down Sight snelheid etc etc... start een private match op en daar kan je vanaf het begin bij elk wapen en elk attchment. Zet wat Bots en en je kan meteen zelf dingen met elkaar vergelijken.
G) ga ook eens tegenover een muur staan ('t liefst an beton), en vanaf een meter of 10 erop schieten. dan zie je precies wat de recoil van een wapen doet en wat voor effect sommige atachments hebben.
H) zoals al gezegd, is de M4 het makkelijkst om onder de knie te krijgen. Na de M4 wordt over het algemeen de MP5 genoemd, dan de MP7 en vanaf daar verschillen de meningen. ik persoonlijk ben zelf helemaal weg van de Oden.
I) gewoon spelen en lol hebben.
App net geinstalleerd.
Ik moest echt op tweakers NL zoeken alleen tweakers kwam ik op een ander uit.crimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:03:
[...]
Yes gewoon even zoeken op Tweakers en je zou beide squads moeten kunnen vinden.
Ben ook over gestapt. Helaas deze week Tdm waar ik helemaal geen fan van ben.crimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 12:49:
[...]
Ik speel TDM enkel even als het nodig is voor de challenge :-)
Aan iedereen:

lolschaapiej schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:48:
Wat zitten er toch een trieste figuren tussen soms. Zojuist een game waarbij ik steeds iemand zichzelf zag opblazen met C4. Uiteindelijk had die pipo een score van 0 op 216... Ga dan lekker in een private game zitten klooien ofzo!
Liever dat dan die sjaakies die door muren/grond heen gaan en zo hele potje verpesten
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Ik ben ook overgestapt van Tweakers.net naar Tweakers NL. Probeer altijd wel een bijdrage te leveren, de ene week wat meer dan de andere. Ga mijn best doen deze week al is TDM ook niet mijn favoriete mode....renzo4000 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 11:46:
[...]
Ik ben gejoined, helaas wel de 110 kills van gisteren kwijt... En TDM is niet bepaald mijn favoriete mode. We gaan ons best doen!
Zitten in Tweakers NL ook Xbox players?
[ Voor 4% gewijzigd door ruudbosch83 op 07-01-2020 14:13 ]
net een potje ground war gedaan. DAar zaten ze ook al onder de grondRappa1985 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:57:
[...]
lol
Liever dat dan die sjaakies die door muren/grond heen gaan en zo hele potje verpesten
Zo jammer dat je cross-platform voor Ground War niet uit kan zetten. Daar zitten toch de meeste cheaters. Het liefst zou ik alleen cross-platform met PC helemaal uitzetten maar de XBOX aan laten, want tussen PS4 en XBOX zit weinig verschil qua besturing (controller) en hoe makkelijk het is om te cheaten maar PC is verschikkelijk.chimera2 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:43:
[...]
net een potje ground war gedaan. DAar zaten ze ook al onder de grond
En ik wil crossplay ook uit kunnen zetten bij groundwar. Er zijn genoeg spelers op de Playstation online.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Kom er helaas bijna elk potje GW wel eentje tegen, heel irritant! Kom maar door met die patch!chimera2 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:43:
[...]
net een potje ground war gedaan. DAar zaten ze ook al onder de grond
in een private match zitten heeft niet veel nut voor hen. dit doen ze een paar keer, om de paar games, om vervolgens tegen mensen gematched te worden die flink slechter zijn dan zij.schaapiej schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 13:48:
Wat zitten er toch een trieste figuren tussen soms. Zojuist een game waarbij ik steeds iemand zichzelf zag opblazen met C4. Uiteindelijk had die pipo een score van 0 op 216... Ga dan lekker in een private game zitten klooien ofzo!
Een van de grote redenen dat ik geen GW SpeelPompi schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:50:
[...]
Zo jammer dat je cross-platform voor Ground War niet uit kan zetten. Daar zitten toch de meeste cheaters. Het liefst zou ik alleen cross-platform met PC helemaal uitzetten maar de XBOX aan laten, want tussen PS4 en XBOX zit weinig verschil qua besturing (controller) en hoe makkelijk het is om te cheaten maar PC is verschikkelijk.
niets te danken. echt tips om beter te worden heb ik niet, gezien ik zelf niet een geweldige speler ben. maar ik kan je waarschuwen over een paar dingen die je (hopelijk) minder zullen fristereren.
Iets wat ik vergat: de assault rifles zijn best nauwkeurig in aim. de M4 steekt met kop en schouders er bovenuit. dus het moet je niet verbazen dat je met je sniper dood geschoten wordt door een AR.
de 725 shotgun is ook best heftig. alhoewel ik die door de weken heen steeds minder zie en men schijnbaar overgestapt is naar de origin 2.
Heel wat van die wapens lijken in het begin slecht, maar zodra je wat attachments erop hebt dan gaat het lekker. Je moet gewoon wennen aan de wapen, want later (voor je camo challenges) moet je weer zonder attachment pelen, end an zie je dat je helemaal geen last hebt van het feit dat je niets op je wapens hebt.
oh, daarover gesproken: voor elk wapen heb je uiteraard verschillende camo's, voor elk lvl moet je bepaalde dingen doen. Check dan even, dan weet je ook wat je allemaal ervoor moet doen. Als je dat online niet kan vinden, stuur een PM dan stuur ik je wel een lijstje.
good luck mate.
Thnx. Vanavond maar eens de Xbox aanslingeren.teddy270us schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 15:30:
[...]
niets te danken. echt tips om beter te worden heb ik niet, gezien ik zelf niet een geweldige speler ben. maar ik kan je waarschuwen over een paar dingen die je (hopelijk) minder zullen fristereren.
Iets wat ik vergat: de assault rifles zijn best nauwkeurig in aim. de M4 steekt met kop en schouders er bovenuit. dus het moet je niet verbazen dat je met je sniper dood geschoten wordt door een AR.
de 725 shotgun is ook best heftig. alhoewel ik die door de weken heen steeds minder zie en men schijnbaar overgestapt is naar de origin 2.
Heel wat van die wapens lijken in het begin slecht, maar zodra je wat attachments erop hebt dan gaat het lekker. Je moet gewoon wennen aan de wapen, want later (voor je camo challenges) moet je weer zonder attachment pelen, end an zie je dat je helemaal geen last hebt van het feit dat je niets op je wapens hebt.
oh, daarover gesproken: voor elk wapen heb je uiteraard verschillende camo's, voor elk lvl moet je bepaalde dingen doen. Check dan even, dan weet je ook wat je allemaal ervoor moet doen. Als je dat online niet kan vinden, stuur een PM dan stuur ik je wel een lijstje.
good luck mate.
Gok dat ze nog wel zoiets doen aan het eind van het seizoen.Smit260 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:33:
Ik hoop dat er nog eenmalig een Dubbel BP XP komt... Ik vindt het persoonlijk echt iets te lang duren en heb geen zin om elke dag 2 uur te spelen, heb ook nog andere games die ik in mijn vrije tijd wil spelen
Vind persoonlijk de rewards ook tegen vallen, nergens echt naar toe aan het werken zoals dat was bij Blops 4.Zijn eigenlijk maar een paar blueprints waar ik de skin ook echt tof van vind. De echt toffe dingen (tracer rounds bijv.) moet je voor betalen
Dikke tegenvaller dat je maar max 30 kogels kan krijgen in vergelijking met andere assault rifles.
Same! En ik moet zeggen dat ik best regelmatig speel, maar zit echt pas op 58 ofzo.Smit260 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:33:
Ik hoop dat er nog eenmalig een Dubbel BP XP komt... Ik vindt het persoonlijk echt iets te lang duren en heb geen zin om elke dag 2 uur te spelen, heb ook nog andere games die ik in mijn vrije tijd wil spelen
Elke week is er een challenge. Meeste kills halen met je squad in een bepaald speltype.Kneepie schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 16:19:
Kan iemand mij uitleggen wat je precies met zo'n squad kan? Ik speel redelijk veel in de weekenden en wil misschien ook wel joinen als ik de meerwaarde er van in zie. Speel bijna alleen maar team death match KD 1.07 niet bijster goed dus
Op einde van de week krijgt de top 3 een beloning hiervoor. 2xp tokens van halfuur en een kwartier, de winnaar krijgt ook nog een speciaal reward maar weet niet meer wat dit inhoud
Zit er ook in!crimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:07:
@chimera2 @donvalentino @renzo4000 @vndk Zojuist een nieuwe aangemaakt 'Tweakers NL'
Stolkieeeeee, niet echt van TDM maar zal mijn best doen.
NEW Playlist Update for Modern Warfare!
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 7 januari 2020
-- Shipment 24/7 added!
-- Gunfight 1v1 added! https://t.co/Ke43faMxkK
- 1v1 Gunfight (2v2 Gunfight is still available)
- 5v5 Shipment 24/7 (Replaces Shoot House 24/7)
- Gun Game (Replaces Grind)
[ Voor 53% gewijzigd door Rivanov op 07-01-2020 20:10 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
The new Shipment 24/7 playlist in Modern Warfare is 5v5. https://t.co/Ke43faMxkK
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 7 januari 2020
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
24/7 shipment.
Edit: het is alleen maar tdm. Potjes van 48 seconden dus. Lame.
Edit 2: na 10 potjes tdm nu ineens toch domination. Nice!
[ Voor 61% gewijzigd door ChrisLNFF op 07-01-2020 21:57 ]
1vs1 Gunfight erg leuke toevoeging!
Vreemd inderdaad. Ik snap sowieso sommige keuzes echt totaal niet die ze maken. Ik hoop bijv ook echt dat die map voting er nog in komt. Ik word er echt gek van om constant maar piccadilly, petrograd en crash te spelen.Smit260 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 21:12:
Maar wéér Shoothouse eruit gehaald. Kunnen ze het er nou gewoon niet beide inlaten...
1vs1 Gunfight erg leuke toevoeging!
Wel weer gunstig voor de squad challenge!ChrisLNFF schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 20:43:
Aaaaaaawwwwww yyyeeeeaaaahhhh!
24/7 shipment.
Edit: het is alleen maar tdm. Potjes van 48 seconden dus. Lame.
Edit 2: na 10 potjes tdm nu ineens toch domination. Nice!
Ik zou het liefst ook willen filteren op maps..
Waarom doen ze dat,, is het om je te stressen ofzo,,, gaat nergens meer over. Elke keer als ik MW opstart is alles weer veranderd, slechte zaak vind ik.
Speedtest lijkt wel goed.
edit; voor de 4e keer tijdens een game er uit gegooid met een foutmelding over bad connection

[ Voor 30% gewijzigd door vndk op 07-01-2020 23:26 ]
Waarom dat er niet gewoon vanaf het begin af aan in zit....fetix1 schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 22:08:
[...]
Vreemd inderdaad. Ik snap sowieso sommige keuzes echt totaal niet die ze maken. Ik hoop bijv ook echt dat die map voting er nog in komt. Ik word er echt gek van om constant maar piccadilly, petrograd en crash te spelen.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Meeste cheaters? Ik speel op PC en met drie dagen speeltijd moet ik eerlijk zeggen dat ik tot op heden maar twee gasten tegen ben gekomen die nogal schaamteloos tracken en dus hoogstwaarschijnlijk een ESP aan hadden staan. Het valt dus reuze mee, of je moet andere ervaringen hebben? Spinbotters, nog nooit tegen gekomen, aimbotters, naah ook niet echt.Pompi schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 14:50:
[...]
Zo jammer dat je cross-platform voor Ground War niet uit kan zetten. Daar zitten toch de meeste cheaters. Het liefst zou ik alleen cross-platform met PC helemaal uitzetten maar de XBOX aan laten, want tussen PS4 en XBOX zit weinig verschil qua besturing (controller) en hoe makkelijk het is om te cheaten maar PC is verschikkelijk.
Daarnaast hebben alle grote en 'bekende' coding groepen geen MW hack uitgebracht. Er is één goede beschikbaar die volgens mij niet kapot te krijgen is maar daar betaal je dan ook dik 60 euro per week voor, enkel te betalen met crypto, dus dat harkt ook geen groot publiek binnen. Dit in tegenstelling tot andere games waar betaalde, 'goede' hacks voor een 25 uro per maand te huur zijn en dus veeeel meer publiek trekken.
Ben echt benieuwd naar je ervaringen, heb je opnamen?
Infinity Ward says they fully ‘hear the feedback’ on having more 6v6 maps in Modern Warfare, says they are working ‘as fast as possible’ https://t.co/89jhYilu15
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 8 januari 2020
Niet dat jou en mijn persoonlijke ervaringen meer bewijs zijn dan die van hem, maar ik heb er nu bijna 7 dagen speeltijd op zitten en moet eerlijk zeggen dat ik (tot nu) het zelfde als jou mee gemaakt heb. Alleen een keer of 3-4 wist ik 100% zeker dat mij vanaf de andere kant van de muur, op hoofd hoogte lvl, aan het tracken waren en zodra ik de hoek om kwam, maakten ze een headshot. voor de rest, niets. (verbaasde mij trouwens dat er geen hackers waren, maar je uitleg verklaart het.dindr schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 00:57:
[...]
Meeste cheaters? Ik speel op PC en met drie dagen speeltijd moet ik eerlijk zeggen dat ik tot op heden maar twee gasten tegen ben gekomen die nogal schaamteloos tracken en dus hoogstwaarschijnlijk een ESP aan hadden staan. Het valt dus reuze mee, of je moet andere ervaringen hebben? Spinbotters, nog nooit tegen gekomen, aimbotters, naah ook niet echt.
Daarnaast hebben alle grote en 'bekende' coding groepen geen MW hack uitgebracht. Er is één goede beschikbaar die volgens mij niet kapot te krijgen is maar daar betaal je dan ook dik 60 euro per week voor, enkel te betalen met crypto, dus dat harkt ook geen groot publiek binnen. Dit in tegenstelling tot andere games waar betaalde, 'goede' hacks voor een 25 uro per maand te huur zijn en dus veeeel meer publiek trekken.
Ben echt benieuwd naar je ervaringen, heb je opnamen?
Er zijn map glitches in GW, maar daar zijn ze nu mee bezig en dat wordt iet alleen door PC users gebruikt.
Net op tijd gejoined:)crimby schreef op dinsdag 7 januari 2020 @ 08:07:
Misschien handig om op discord even een kanaaltje aanmaken met alle 20 de gebruikers.
Misschien kan @Smit260 deze voor ons aanmaken?
En dan moeten de volgende personen zich daar even toevoegen:
Brubaba
ubRr
renzo4000
DirtyRolo
Dutchone
fetix
Titaan70
Blasterus
Buzeccc
Stolkieeeeee
Vndk_
ZeusonYou6
P33R198
Wallie-G
turretz
chelseamarrel123
EvilBig
themonsterGi
Crimby88
Ch1mera2
[ Voor 40% gewijzigd door chimera2 op 08-01-2020 09:28 ]
Netjes
Komt in de volgende update.Rappa1985 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:24:
[...]
NetjesIk zit nog steeds te wachten op de fix voor het markeren van vijand met drone.
Ik ben nog steeds bezig met een aantal.
Maar gewoon spelen en dan komen ze vanzelf.
( moet dan toch echt maar S&D doen en cyber attack en FFA)
Ik heb mij behoorlijk verbeten aan Cyber Attack, als je team niet meewerkt is het echt een rot modechimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Komt in de volgende update.
Ik ben nog steeds bezig met een aantal.
Maar gewoon spelen en dan komen ze vanzelf.
( moet dan toch echt maar S&D doen en cyber attack en FFA)
Toch een nieuwe aangemaakt?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Alle modes die je niet voor je plezier speelt en die je moet winnen zijn rage quit fuel =DDutchone schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:32:
[...]
Ik heb mij behoorlijk verbeten aan Cyber Attack, als je team niet meewerkt is het echt een rot mode
Netjes!
Speel je hardcore?
Ik moet nog 5 longdistance while low health en de recon drone.
Speel enkel core en dan is dat toch wel een opgave (de eerste)
Deze zit alweer vol.
als je in de app ( ios of android store) zoekt naar Tweakers komt je er als het goed is nog 2 of 3 tegen.
Je moet de Call of Duty companion app zoeken in de ios of android store. En daarna inderdaad zoeken op Tweakers NL of Tweakers.net of net wat de clan name is. Ik zelf krijg niet alle squads te zien als ik enkel tweakers intik.chimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:55:
[...]
Deze zit alweer vol.
als je in de app ( ios of android store) zoekt naar Tweakers komt je er als het goed is nog 2 of 3 tegen.
Goed idee. Zelf ben ik nooit zo spraakzaam. Zeker als m'n vriendin ook in de woonkamer is.chimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:19:
[...]
Misschien handig om op discord even een kanaaltje aanmaken met alle 20 de gebruikers.
Brubaba
ubRr
renzo4000
DirtyRolo
Dutchone
fetix
Titaan70
Blasterus
Buzeccc
Stolkieeeeee
Vndk_
ZeusonYou6
P33R198
Wallie-G
turretz
chelseamarrel123
EvilBig
themonsterGi
Crimby88
Ch1mera2
Onlangs een mooie Razer Thresher gekregen van d'r zodat ze die 'tering herrie' niet hoeft te horen haha
O nee ik heb er plezier in, alleen dat mijn team vol zat met het type persoon kijk mij even deze 1 vs 4-5 clutch doen met een KAR. (en dan dik falen uiteraard)Rappa1985 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:47:
[...]
Alle modes die je niet voor je plezier speelt en die je moet winnen zijn rage quit fuel =D
Maar ik sta altijd open om andere te helpen, in S&D en CA liever en team dat samen speelt dan personen als hier boven benoemd
Edit:
Ik kan anders ook wel een simpel dicord severtje maken (en later wat uitbreiden)
[ Voor 8% gewijzigd door Dutchone op 08-01-2020 11:18 ]
Ik zit eigenlijk ook nooit op discord. Alleen af en toe op TS om met een maat te spelen verder lekker loner knallencrimby schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:07:
[...]
Goed idee. Zelf ben ik nooit zo spraakzaam. Zeker als m'n vriendin ook in de woonkamer is.
Onlangs een mooie Razer Thresher gekregen van d'r zodat ze die 'tering herrie' niet hoeft te horen haha
Ik gebruik het om met mijn vrienden te praten die crossplatform spelen, ze spelen dan wel met oortjes onder hun koptelefoon en discord actief op hun telefoon.Brubs schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 11:16:
[...]
Ik zit eigenlijk ook nooit op discord. Alleen af en toe op TS om met een maat te spelen verder lekker loner knallen
Speel voornamelijk core, sommige challenges heb ik wel via Hardcore gedaan, b.v. die long distance with low health.Famous schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:50:
[...]
Netjes!
Speel je hardcore?
Ik moet nog 5 longdistance while low health en de recon drone.
Speel enkel core en dan is dat toch wel een opgave (de eerste)
Die is er nog altijd ;-)chimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 09:19:
[...]
Brubaba
ubRr
renzo4000
DirtyRolo
Dutchone
fetix
Titaan70
Blasterus
Buzeccc
Stolkieeeeee
Vndk_
ZeusonYou6
P33R198
Wallie-G
turretz
chelseamarrel123
EvilBig
themonsterGi
Crimby88
Ch1mera2
https://discord.gg/BJSqz5e
Btw: Heb al veel TDM gespeeld.... maar in de Squad blijft ik 0 staan O.o
[ Voor 6% gewijzigd door Smit260 op 08-01-2020 12:22 ]
NiceSmit260 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:24:
Aanvullend:
Dubbel XP komt vrijdag 10 januari 19:00 tot maandag 13 januari 19:00....
Of het ook BP betreft... geen idee.
misschien handig om een aparte groep e maken voor deze 20 spelersSmit260 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:22:
[...]
Die is er nog altijd ;-)
https://discord.gg/BJSqz5e
Btw: Heb al veel TDM gespeeld.... maar in de Squad blijft ik 0 staan O.o
en vreemd dat je op 0 blijft staan.
Dat dacht ik al..donvalentino schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:04:
[...]
Speel voornamelijk core, sommige challenges heb ik wel via Hardcore gedaan, b.v. die long distance with low health.
Ik wil geen Hardcore spelen en speel enkel 6v6 Domination, twijfel of ik die Ribbon ga halen dit seizoen
Mogen wel met wat nieuws komen, beide al MaxSmit260 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:24:
Aanvullend:

Als je max level bent dat je dan bijvoorbeeld weapon XP krijgt, wil binnenkort even wat diverse wapens omhoog krijgen.
Top! Vrijdagavond, zondag en maandag kan ik toevallig de hele tijd spelen.Smit260 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 12:24:
Aanvullend:
Al moet ik zeggen dat ik er na een uur of 2 a 3 meestal wel genoeg van heb. SBMM, zelfde maps etc.
[ Voor 14% gewijzigd door fetix1 op 08-01-2020 13:39 ]
chimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:55:
[...]
Deze zit alweer vol.
Het enige wat je krijgt is XP tokens?Brubs schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:58:
[...]
[...]
Je moet de Call of Duty companion app zoeken in de ios of android store. En daarna inderdaad zoeken op Tweakers NL of Tweakers.net of net wat de clan name is. Ik zelf krijg niet alle squads te zien als ik enkel tweakers intik.
Werkt bij mij niet, iPhone, maar met inloggen geeft ie aan dat ik vergeten ben andere velden in te vullenchimera2 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:55:
[...]
Deze zit alweer vol.
Maargoed als ik de recenties lees zijn er veel meer mensen met hetzelfde probleem. Even wachten op de patch.
Als je als 1e eindigt krijg je nog een special reward, geen idee wat dat dan is.. Maar 2e en 3e inderdaad double xp tokens.Ewanos schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:06:
[...]
[...]
Het enige wat je krijgt is XP tokens?
Net als het spel zelfStimulate14 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 14:07:
[...]
Werkt bij mij niet, iPhone, maar met inloggen geeft ie aan dat ik vergeten ben andere velden in te vullen. Gaat alleen om user & pass.
Maargoed als ik de recenties lees zijn er veel meer mensen met hetzelfde probleem. Even wachten op de patch.
Gister een potje waar de game zelf een lagg had. Het voortgangsbalkje (progressie) van het cappen van een vlag ging zelfs stotterend. Een van de enemies was denk ik host want die hadden echt een groot voordeel op ons alle zes.
Ik lees echt belachelijk veel problemen, toch bijzonder dat het zo lang duurt voordat er oplossingen komen. Het is nou niet zo alsof er maar 30 man aan het spelen is.Famous schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:23:
[...]
Net als het spel zelf![]()
Gister een potje waar de game zelf een lagg had. Het voortgangsbalkje (progressie) van het cappen van een vlag ging zelfs stotterend. Een van de enemies was denk ik host want die hadden echt een groot voordeel op ons alle zes.
Ik persoonlijk vind het nog aardig meevallen. Natuurlijk zijn er wel lagspikes en crashes zo nu en dan. Maar ik ervaar het lang niet zo vaak als sommige hier heb ik het idee. Als het 1x op de avond voorkomt vind ik het zelf niet heel erg. En 1x per avond is al vrij fors, het is bij mij eerder 2x op een week denk ik.Stimulate14 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:25:
[...]
Ik lees echt belachelijk veel problemen, toch bijzonder dat het zo lang duurt voordat er oplossingen komen. Het is nou niet zo alsof er maar 30 man aan het spelen is.
Als het maar niet 2-3x achtereen is want dan ben ik er snel klaar mee en is het alt f4 en *doet ander spel opstarten*
Denk dat er al wel veel is opgelost in de nieuwe build.Stimulate14 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 15:25:
[...]
Ik lees echt belachelijk veel problemen, toch bijzonder dat het zo lang duurt voordat er oplossingen komen. Het is nou niet zo alsof er maar 30 man aan het spelen is.
Verwacht die eigenlijk donderdag live, nog beter zou vandaag zijn.
Op Twitter is veelal gereageerd op klachten dat ze bekend zijn en met de eerst volgende build opgelost zouden moeten zijn.
Die lagg 'server' heb ik 1x gehad dus dat boeit mij niet zoveel.
Ik irriteer mij wel mateloos aan een killfeed die niet goed werkt en dat die mij 3x per avond eruit gooit omdat er zogenaamd een update is die mijn teammates niet hebben

Oh dan ben ik niet de enigste,zal wel een fout zijn.fetix1 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:01:
Bij mij worden echt nooit de captures bij HQ geteld valt me nu ineens op
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Is dat niet het gezeur dat ze bedoelen dat de vijand HQ moet overnemen en jij daarna weer moet overnemen? Heb daar ook eens ruzie mee gehad tijdens een challenge.fetix1 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:01:
Bij mij worden echt nooit de captures bij HQ geteld valt me nu ineens op
Ik heb geen idee, maar ben ook niet bezig met een challenge. Of ik nou de HQ van ons maak of de HQ ‘neutraliseer’, er komt nooit een capture bij. Vreemd. Nou ja, zal wel gepatched worden.Rappa1985 schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 16:11:
[...]
Is dat niet het gezeur dat ze bedoelen dat de vijand HQ moet overnemen en jij daarna weer moet overnemen? Heb daar ook eens ruzie mee gehad tijdens een challenge.
Er zit wel een groot gat tussen de nr's 1-3 en de rest
Telt 24/7 shipment look als het team deathmatch is? He kunt niet de bijdrage per lid zien of wel?
[ Voor 25% gewijzigd door FireFoz op 08-01-2020 22:43 ]
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Team Deathmatch is Team Deathmatch, dit telt gewoon mee, ook al is het Shipment.FireFoz schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 22:41:
Net de tweakers.net clan gejoinedLaten we deze week nog even eerste eindigen
Er zit wel een groot gat tussen de nr's 1-3 en de rest
Telt 24/7 shipment look als het team deathmatch is? He kunt niet de bijdrage per lid zien of wel?
Als je bij jou squad kijkt, zou je alle leden en hun score kunnen zien. Volgens mij kan je niet de score per lid van een andere squad zien.
PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229
Tweakers.net is toch een "officiële" squad van hier?
Nee er is geen "Officiële" clan.Rivanov schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 06:35:
Ben nu de Tweakers.net squad gejoined. Die was nog beschikbaar. Tweakers NL zat helaas vol.
Tweakers.net is toch een "officiële" squad van hier?
er zijn er inmiddels 2of3 omdat er per "clan"maar 20 in kunnen.
De daiy challenges worden ook lekker bij gehouden trouwens.
3 kills met equipment telt hij niet bij mij
en ook de 75 kills met 4 att
Nee, dat begrijp ik. Maar de clan Tweakers.net is wel van hier toch?chimera2 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 07:11:
[...]
Nee er is geen "Officiële" clan.
er zijn er inmiddels 2of3 omdat er per "clan"maar 20 in kunnen.
De daiy challenges worden ook lekker bij gehouden trouwens.
3 kills met equipment telt hij niet bij mij
en ook de 75 kills met 4 att
Ja die is door iemand van hier aangemaaktRivanov schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 07:29:
[...]
Nee, dat begrijp ik. Maar de clan Tweakers.net is wel van hier toch?
Ik snap ook echt niet dat mensen dat leuk vinden. Ik vind overigens dat sommige shotguns nog best OP zijn.Dutchone schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:28:
Gister ook weer wat kills gemaakt voor de groep, maar ik snap nu wel wat mensen bedoelen met claymore + shotgun campen. Man wat is dat een goedkope manier..
Wilde laatst wat challenges halen voor TDM maar naar 3 potjes ben ik met die modi gestopt.Dutchone schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 08:28:
Gister ook weer wat kills gemaakt voor de groep, maar ik snap nu wel wat mensen bedoelen met claymore + shotgun campen. Man wat is dat een goedkope manier..
Ik dacht dat Domination soms campers had maar TDM slaat echt alles
Gisteren trouwens tegen een andere groep gespeeld waar er vier met een shotgun liepen (de 725). Wat een ongelofelijke range heeft dat ding nog om te 1-shotten in Core. Het is vast een skill die je moet beheersen maar als ik soms 4 hitmarkers krijg met een M4...

Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported"

Gewoon zien als compliment.Famous schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:16:
[...]
Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported"
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019
Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E
Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.