Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-07 14:27
Rappa1985 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:05:
[...]

Gewoon zien als compliment. :+
Sterker nog, dat is het grootste compliment wat je kan krijgen als non-cheater, wanneer je voor cheater uitgemaakt wordt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-07 15:16

Stimulate14

⭐⭐⭐

Famous schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:16:
[...]

Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported" ;w
Gefrustreerde egootjes pijn doen, lekker toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik denk dat de Squad geen Hardcode TDM kills pak... Kan mij anders niet voorstellen... Gisteren weer een kill of 100 in TDM😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-07 08:00
Smit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:33:
Ik denk dat de Squad geen Hardcode TDM kills pak... Kan mij anders niet voorstellen... Gisteren weer een kill of 100 in TDM😂
Als het goed is wel. Ik speel alleen maar HC en sta op 200+ dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Rappa1985 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:05:
[...]

Gewoon zien als compliment. :+
Ik snap alleen niet waarom ze de moeite nemen om een bericht te typen.
Vanochtend had ik nog een berichtje getypt via de xbox app of zijn 'mood' al wat beter was. Helaas geen reactie erop :+
Stimulate14 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:11:
[...]

Gefrustreerde egootjes pijn doen, lekker toch.
Als ik helemaal los ga in het potje snap ik het maar hier stond ik gewoon 18-1.. Niet echt een mega score in Domination 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 16:13
Famous schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:16:
[...]

Wilde laatst wat challenges halen voor TDM maar naar 3 potjes ben ik met die modi gestopt.
Ik dacht dat Domination soms campers had maar TDM slaat echt alles :D

Gisteren trouwens tegen een andere groep gespeeld waar er vier met een shotgun liepen (de 725). Wat een ongelofelijke range heeft dat ding nog om te 1-shotten in Core. Het is vast een skill die je moet beheersen maar als ik soms 4 hitmarkers krijg met een M4... 8)7

Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported" ;w
Er is een verschil tussen de obj beschermen en makkelijk in een hoekje wachten tot iemand langs komt. (maar dat neemt niet weg dat sommige alleen kills willen maken in obj games zie kill confirmed, 38 kills en dan maar 2 confirms hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Hij pakt ze zeker mee. Ik heb gister ook 100+ kills in HC TDM gepakt en deze heeft hij ook opgeteld bij de score. Misschien iets niet helemaal lekker in je linked accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Brubs schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:43:
[...]

Hij pakt ze zeker mee. Ik heb gister ook 100+ kills in HC TDM gepakt en deze heeft hij ook opgeteld bij de score. Misschien iets niet helemaal lekker in je linked accounts?
In de vorige Squad deed alles naar behoren. Dus vindt het wel vreemd dat als ik een andere Squad join ik alles opnieuw moet instellen. Ik ga er morgen wel even voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Smit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:10:
[...]

In de vorige Squad deed alles naar behoren. Dus vindt het wel vreemd dat als ik een andere Squad join ik alles opnieuw moet instellen. Ik ga er morgen wel even voor zitten.
Ja, dat is gewoon ruk.. Hopelijk is het geen aanhoudend probleem en snel verholpen.

Have you tried turning it off and on 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Man man man. Zelfs mijn vriendin is niet zo wispelturig.

Shoothouse erin, eruit, erin, uit 8)7

PSN: bollsie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sjufke schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:34:
Man man man. Zelfs mijn vriendin is niet zo wispelturig.

Shoothouse erin, eruit, erin, uit 8)7
Moet je eens vragen wat ze wilt eten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudbosch83
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 16:30
Bij mij ook... gisteren heel even TDM gespeeld maar de kills die ik heb gemaakt heeft hij niet gepakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 19:36
Ik vind TDM ook niet zo eigenlijk. Zal het vanavond of morgen nog wel ff paar potjes spelen, maar ben zelf meer van HQ & DOM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ruudbosch83 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:11:
[...]

Bij mij ook... gisteren heel even TDM gespeeld maar de kills die ik heb gemaakt heeft hij niet gepakt.
Nou dan kan ik er net zo goed uit gaan want ik doe alleen hardcore... Team death match is ook niet mijn ding maar goed alles voor het team

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
FireFoz schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:41:
[...]

Nou dan kan ik er net zo goed uit gaan want ik doe alleen hardcore... Team death match is ook niet mijn ding maar goed alles voor het team
Ook in Hc telt hij ze mee. Ik doe ook alleen HC en ik heb momenteel 343 kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FireFoz schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:41:
[...]

chimera2 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:42:
[...]

Ook in Hc telt hij ze mee. Ik doe ook alleen HC en ik heb momenteel 343 kills
Precies.. ik heb gister een kill of 3-400 in HC gemaakt en alles heeft hij gewoon geteld.. Misschien hebben wij dan gewoon geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:51:
[...]

[...]

Precies.. ik heb gister een kill of 3-400 in HC gemaakt en alles heeft hij gewoon geteld.. Misschien hebben wij dan gewoon geluk ;)
Hoe zie je dat dan? Want als ik nou naar ons squad ga en ik kijk bij players, dan zie ik alleen Rage_NL met 91, Bierka89 met 82 en @Robinvdh5 met 23. Wat zijn dat voor getallen? Niet de kills lijkt me... ? Bij alle andere spelers, inclusief mezelf 0 staan. Terwijl ik toch wel kills in HC heb gemaakt.

Ook in de hele ranking staan we nu op 22, met "331". Zijn dat niet het aantal kills? Ik vind het maar onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben inmiddels alweer een poosje max level en de enige ribbon die ik nog moet is de Juggernaut. Dat gaat me toch nooit lukken, dus die laat ik wel voor wat het is :P

Gek genoeg heb ik ook niet meer zo'n zin om te spelen nu ik weer max ben. Al die xp is toch nergens meer goed voor en die cosmetische meuk interesseert me verder ook niet.

Wat mij betreft mogen ze of de cap omhoog gooien of iets anders verzinnen. 155 ben je echt heel snel, zeker met al die dubbel xp weekenden en challenges/missies. Of het seizoen korter maken, maar dat is misschien niet realistisch voor spelers die minder vaak spelen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:53:
Ik ben inmiddels alweer een poosje max level en de enige ribbon die ik nog moet is de Juggernaut. Dat gaat me toch nooit lukken, dus die laat ik wel voor wat het is :P

Gek genoeg heb ik ook niet meer zo'n zin om te spelen nu ik weer max ben. Al die xp is toch nergens meer goed voor en die cosmetische meuk interesseert me verder ook niet.

Wat mij betreft mogen ze of de cap omhoog gooien of iets anders verzinnen. 155 ben je echt heel snel, zeker met al die dubbel xp weekenden en challenges/missies. Of het seizoen korter maken, maar dat is misschien niet realistisch voor spelers die minder vaak spelen.
misschien in WAR Pointman als perk nemen en alles achter in de map uit de lucht schieten?
Zou mij wel irriteren als ik er 1 niet haal :)
Ik moet er nog wel meer dus dan maakt het mij ook niet uir :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:08:
[...]

Hoe zie je dat dan? Want als ik nou naar ons squad ga en ik kijk bij players, dan zie ik alleen Rage_NL met 91, Bierka89 met 82 en @Robinvdh5 met 23. Wat zijn dat voor getallen? Niet de kills lijkt me... ? Bij alle andere spelers, inclusief mezelf 0 staan. Terwijl ik toch wel kills in HC heb gemaakt.

Ook in de hele ranking staan we nu op 22, met "331". Zijn dat niet het aantal kills? Ik vind het maar onduidelijk
In de Tweakers NL squad zijn er toch een hoop die al boven de 100 zitten. De getallen achter de namen zijn de contributions van diegene. Dus de kills gemaakt deze week. Tweakers NL staat op het moment op plek 23 met 3555 kills. En ik heb ook in HC een bult kills gemaakt woensdag en donderdag.. Welke gewoon opgeteld zijn bij mijn score.. Misschien je account links even checken? Anders weet ik het ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
chimera2 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:56:
[...]

misschien in WAR Pointman als perk nemen en alles achter in de map uit de lucht schieten?
Zou mij wel irriteren als ik er 1 niet haal :)
Ik moet er nog wel meer dus dan maakt het mij ook niet uir :)
Verdraaid, dat is eigenlijk wel een goede tip! Van het weekend maar eens proberen, dat kan geen kwaad 👌

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:08:
[...]

Ik zou even uitloggen in de app en weer opnieuw inloggen, dat werkte bij mij ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hier heb ik nog wel plezier in het spel maar ik heb hem niet sinds de launch.
Zal ook komen omdat wij vaak met 3+ man spelen. Verder een beetje de Launcher Camo's aan het doen dat vind ik dan wel weer grappig. De Pila is goud en de RPG heb ik ook al bijna klaar.

Laatst wat Coop missies gedaan, houd de afwisseling er een beetje in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:02:
[...]

Verdraaid, dat is eigenlijk wel een goede tip! Van het weekend maar eens proberen, dat kan geen kwaad 👌
Zet spotter ook meteen aan je kan met ene jokr bijna 3-4 keer de zelfde item spotten voor dat hij raakt (30 tot 40 punten) , met uav/counter uav (=veel punten) en emergency airdrop (hopen op een click and forget killstreak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:58:
[...]

In de Tweakers NL squad zijn er toch een hoop die al boven de 100 zitten. De getallen achter de namen zijn de contributions van diegene. Dus de kills gemaakt deze week. Tweakers NL staat op het moment op plek 23 met 3555 kills. En ik heb ook in HC een bult kills gemaakt woensdag en donderdag.. Welke gewoon opgeteld zijn bij mijn score.. Misschien je account links even checken? Anders weet ik het ook niet
Tweakers.net bedoel je? Die staat nu op 22 bij mij. Maar met maar 331 kills... M'n kd en last played etc update wel gewoon dus het lijkt me dat die link goed is
Dutchone schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:02:
[...]

Ik zou even uitloggen in de app en weer opnieuw inloggen, dat werkte bij mij ook :)
Had ik al gedaan maar maakt helaas geen verschil. Zien jullie mij wel met kills achter m'n naam? Bij mij staat er dus op 3 na overal 0.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zT0sQewTzixljNrN7zCyFEQI/thumb.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 10-01-2020 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:30:
[...]

Tweakers.net bedoel je? Die staat nu op 22 bij mij. Maar met maar 331 kills... M'n kd en last played etc update wel gewoon dus het lijkt me dat die link goed is

[...]

Had ik al gedaan maar maakt helaas geen verschil. Zien jullie mij wel met kills achter m'n naam? Bij mij staat er dus op 3 na overal 0.
Nee ik bedoel Tweakers NL, dat is een andere squad ook gemaakt door iemand op dit forum. Vreemd dat hij bij jou niet update.. Ik heb er geen last van, maar dat is wel ontzettend zuur als je progress niet bijgehouden wordt.

Ik zit niet in Tweakers.net dus ik kan niet in die squad kijken wat de kill aantallen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:33:
[...]

Nee ik bedoel Tweakers NL, dat is een andere squad ook gemaakt door iemand op dit forum. Vreemd dat hij bij jou niet update.. Ik heb er geen last van, maar dat is wel ontzettend zuur als je progress niet bijgehouden wordt.

Ik zit niet in Tweakers.net dus ik kan niet in die squad kijken wat de kill aantallen zijn.
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat veranderd niets :X Via de browser is dat ook niet te zien of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:39:
[...]

Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat veranderd niets :X Via de browser is dat ook niet te zien of wel?
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.. Ik heb ook problemen gehad met de app maar dat waren continu connection problems. Dit was opgelost door uit en in te loggen en dan in te loggen met mijn activision account ipv battlenet account. Geen idee of dat een verschil maakt tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:43:
[...]

Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.. Ik heb ook problemen gehad met de app maar dat waren continu connection problems. Dit was opgelost door uit en in te loggen en dan in te loggen met mijn activision account ipv battlenet account. Geen idee of dat een verschil maakt tbh
Ik was ingelogd met m'n xbox account, nu ingelogd met m'n call of duty account maar dat maakt geen verschil. Snap er niks van... maar zo kan ik het niet gebruiken :/

Ben wel benieuwd of andere leden wel kills zien bij mijn account in het Tweakers.net squad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:51:
[...]

Ik was ingelogd met m'n xbox account, nu ingelogd met m'n call of duty account maar dat maakt geen verschil. Snap er niks van... maar zo kan ik het niet gebruiken :/

Ben wel benieuwd of andere leden wel kills zien bij mijn account in het Tweakers.net squad?
Misschien nu eens een paar potjes spelen en kijken of hij wel update? Het kan wel even duren voordat de kills geupdate worden.
Speel eens een potje en kijk een half uur later eens in de app bij je squad, wie weet is het dan wel goed? Hopelijk vind je er wel snel een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-07 15:51
Dit weekend was er toch dubbel xp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bd-casemod schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:14:
Jep :)
FF doorknallen naar 155 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
bd-casemod schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:14:
Maar ik hoop ook écht de Dubbele BP XP...
Afgelopen 3 dagen niet gespeeld en ben nog steeds maar lvl 74..

Aanvullend: Helaas niet, alleen normale XP... Dan maar geen lvl 100.

[ Voor 12% gewijzigd door Smit260 op 10-01-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Gewoon élke keer als ik een match zoek kom ik bij Piccadilly of Petrograd. Élke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
fetix1 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:30:
Gewoon élke keer als ik een match zoek kom ik bij Piccadilly of Petrograd. Élke keer.
Same, kan toch echt geen toeval zijn. Wat zou de reden zijn? Zouden ze daar het meeste werk in gestoken hebben ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fetix1
FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:32:
[...]

Same, kan toch echt geen toeval zijn. Wat zou de reden zijn? Zouden ze daar het meeste werk in gestoken hebben ofzo
Ik gok omdat iedereen de server/party verlaat als die maps komen en dat het opgevuld moet worden. Het wordt hoog tijd dat ze map voting terugbrengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
COMMUNITY UPDATE - JANUARY 10TH

A little over a month ago, we kicked off Season One of Modern Warfare with new maps, modes, weapons, and Special Ops experiences, making it one of the biggest drops to come to Call of Duty. The responses we’ve seen from the community have been absolutely incredible and we genuinely can’t thank you all enough for playing and for being this journey with us. Now that we’re fresh into 2020, we want to update you on a few things we’re working on…

What’s Coming?

Gunfight 3v3: Aside from the Gunfight 1v1 playlist we rolled out this week, we’re working on another version of Gunfight, 3v3!

Additional loadouts: 5 loadouts aren’t enough, so we’ll be adding more loadout slots over the coming weeks!

Gunfight Tournament: It was incredible to see so many people jumping into the Gunfight Tournament Beta back in November and we plan on bringing tournaments back once we’ve squashed a few bugs and added in new rewards.

MORE 2XP, 2X Weapon XP, and 2X Tier events!

That’s just a taste of things we’re working on, so keep an eye out for these and more in future updates!

Known Issues

Below is a short list of issues we’re currently tracking…

Lighting flickering on various maps
Mission collision on containers on Cargo
Platinum skins not unlocking properly
Out of map exploits in Ground War
Platinum and Damascus camos glare while ADS
But, that’s not all we’re tracking.

You all are great at keeping us updated with features you’d like to see, modes you want to play, bugs you encounter, and overall feedback. With that, we want to keep you as up to date as possible, so starting today we’ll be using this nifty Trello board to show you issues we’re tracking, provide support, and even give a sneak peek at things that are coming up. It’s not everything we’re working on, but it’s an awesome way to see what’s on our radar and some of the community issues we’ve acknowledged.

This board can get updated in real-time, so be sure to bookmark it, refresh it, and be on the lookout for updates!

Check out the Modern Warfare Trello board HERE!

Moving Forward….

We want to keep you even more updated, so below is a simple calendar to show you what types of content you can expect to see:

Tuesday – Playlist updates

Thursday – Developer diary and/or behind the scenes blog

Friday – Community Update blog

And of course, anytime we do a patch or title update, you’ll see patch notes posted on our website, Trello board, and across social media. Please keep in mind that things are always subject to change, so we’ll do our best to keep you updated each week.

Thank You!

All of this and more will be coming out over the next few weeks, so please stay tuned for more details and specifics. As we head into the new year, we want to thank you all again for playing, talking with us, and for being part of this community. We’re truly grateful and we look forward to sharing more with you soon.

-Infinity Ward

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFoz
Nou lekkere boeiende update dus.. Beter komen ze met demolition of nieuwe maps aan dan dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teddy270us
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-05 08:52

Ja, dat dacht ik ook eerst, tot ik er achter kwam dat je rank/level voor je "career" gewoon door telt, dus die xp wordt wel gebruikt. Ze hebben voor in dit spel voor een apart systeem gekozen wat betreft ranks & prestige: de 155 wat je ziet, zou je kunnen zien als je rank in "prestige" -- in elk season, krijgt iedereen boven rank 55 terug gezet naar rank 55, net als met prestige mode, zonder dat je je wapens ook reset wordt. Je daadwerkelijke rank (je "career level") kan je terug zien in het spel, als je naar "barracks" gaan en dan op "rank progression" klikt. onder rank, zie je dan career level. ik bijv zit op 307.

Let wel, als je het spel start, zal die vast 155 laten zien, zodra je 1 potje gespeeld hebt, laat die 't juiste lvl zien.

/edit:"

trouwens, wat betreft Juggernaut, ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, zo niet, probeer het eens, want zo heb ik het kunnen halen (lukte bij de 2de poging, kan zijn dat je het vaker moet doen)

- speel op shipment, domination of hardpoint (duurt het spel langer)
- gebruikt de "kill chain" perk (zodat je killstreak kills mee tellen voor je volgende killstreak
- killstreaks: clusterstrike - VTOL en uiteraard Juggernaut.
- Field upgrade: deployable shield

als je eenmaal genoeg kills hebt voor de cluster, laat die op de juiste plek (hopelijk kan je gissen waar hun spawn point op dat moment is en zullen ze ook daar zijn) af gaan, ik ging in een container staan, shield er voor zetten voor iets meer bescherming dan in de tussen tijd kills maken. dan komt je vtol hopelijk eruit en maakt ook de nodige kills enz enz.

succes!

[ Voor 22% gewijzigd door teddy270us op 11-01-2020 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 19:33
Gisteravond 3 potjes ground war gespeeld. Maar man war word ik zat van die ******* die onder de map gaan liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 22:16
FireFoz schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 00:12:
Nou lekkere boeiende update dus.. Beter komen ze met demolition of nieuwe maps aan dan dit
Ik vind dit zeker geen slechte update hoor.... er worden behoorlijk vervelende bugs opgelost, 3v3 wordt volgens mij ook al een tijd gevraagd (1v1 zit er net in en werd ook enorm veel gevraagd).

En inzicht in de roadmap is ook altijd fijn.

Wensen houden we altijd, maar niks mis met deze update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
crimby schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:30:
[...]

Ik vind dit zeker geen slechte update hoor.... er worden behoorlijk vervelende bugs opgelost, 3v3 wordt volgens mij ook al een tijd gevraagd (1v1 zit er net in en werd ook enorm veel gevraagd).

En inzicht in de roadmap is ook altijd fijn.

Wensen houden we altijd, maar niks mis met deze update
Ik vind dit zeker een ook een goede update. Liever fixes en dergelijke en dan pas nieuwe maps. Anders krijg je weer dat gezeik dat ze alleen maar focus hebben op onzinnige dingen ipv gameplay op orde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
teddy270us schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 06:30:
[...]

Ja, dat dacht ik ook eerst, tot ik er achter kwam dat je rank/level voor je "career" gewoon door telt, dus die xp wordt wel gebruikt. Ze hebben voor in dit spel voor een apart systeem gekozen wat betreft ranks & prestige: de 155 wat je ziet, zou je kunnen zien als je rank in "prestige" -- in elk season, krijgt iedereen boven rank 55 terug gezet naar rank 55, net als met prestige mode, zonder dat je je wapens ook reset wordt. Je daadwerkelijke rank (je "career level") kan je terug zien in het spel, als je naar "barracks" gaan en dan op "rank progression" klikt. onder rank, zie je dan career level. ik bijv zit op 307.

Let wel, als je het spel start, zal die vast 155 laten zien, zodra je 1 potje gespeeld hebt, laat die 't juiste lvl zien.

/edit:"

trouwens, wat betreft Juggernaut, ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, zo niet, probeer het eens, want zo heb ik het kunnen halen (lukte bij de 2de poging, kan zijn dat je het vaker moet doen)

- speel op shipment, domination of hardpoint (duurt het spel langer)
- gebruikt de "kill chain" perk (zodat je killstreak kills mee tellen voor je volgende killstreak
- killstreaks: clusterstrike - VTOL en uiteraard Juggernaut.
- Field upgrade: deployable shield

als je eenmaal genoeg kills hebt voor de cluster, laat die op de juiste plek (hopelijk kan je gissen waar hun spawn point op dat moment is en zullen ze ook daar zijn) af gaan, ik ging in een container staan, shield er voor zetten voor iets meer bescherming dan in de tussen tijd kills maken. dan komt je vtol hopelijk eruit en maakt ook de nodige kills enz enz.

succes!
Thnx, ik zal jouw tips en die van @Dutchone ook eens proberen. Dan kan ik alles afvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52
Wel jammer dat je nog steeds niet je officer rank progression 100% kunt completen.

Die achievment met mark 15 enemies using recon drone is nog steeds stuk

edit: ik zie nu ook dat maak : 15x one shot kill met marksman rifle of sniper, ook niets registreert

[ Voor 24% gewijzigd door murky123 op 11-01-2020 17:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03
Vrijdag schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:46:
[...]
Thnx, ik zal jouw tips en die van @Dutchone ook eens proberen. Dan kan ik alles afvinken :)
En anders wil ik best 25 X met een mes op je af komen rennen hoor. Ik geef geen moer om mijn k/d ratio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:43
murky123 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:48:
Wel jammer dat je nog steeds niet je officer rank progression 100% kunt completen.

Die achievment met mark 15 enemies using recon drone is nog steeds stuk

edit: ik zie nu ook dat maak : 15x one shot kill met marksman rifle of sniper, ook niets registreert
Snap echt niet dat dat zo lang kan duren om dit te fixen. Op bepaalde punten lijken ze wel amateurs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Oh leuk, netwerk ligt plat lees ik op twitter. Net een weapon xp token gebruikt en dan niet meer online kunnen😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Nog 22 dagen en zit op Lvl 76,5 met mijn Battlepass...

Hopelijk komt er volgende week Dubbele BP XP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:51:
[...]

Snap echt niet dat dat zo lang kan duren om dit te fixen. Op bepaalde punten lijken ze wel amateurs
het is wel een dingetje vind ik. er is dus niemand die seizoen 1 100% compleet alles uit kan spelen denk ik dan.

er is dan ook niemand die het emblem kan unlocken voor 100% completion van de officer ranks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

murky123 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:05:
[...]

het is wel een dingetje vind ik. er is dus niemand die seizoen 1 100% compleet alles uit kan spelen denk ik dan.

er is dan ook niemand die het emblem kan unlocken voor 100% completion van de officer ranks
Als je hem in het begin gehaald heb wel.
Er zijn zelfs mensen die alle challenges al klaar hebben.

Als ik het goed heb moet je dan over 2 challenges 75 enemies marken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 22-06 18:24
Vanaf gisteren speel ik bijna alleen maar tegen enemies die +120 of meer zijn, en in mijn team zitten er dan van 20-30, elke keer verlies ik mijn potje dan ook heel zwaar en dat is wel heel frustrerend 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:48
Deze week toch maar de COD aangeschaft voor de PS4. De eerste uren prima vermaakt met de single player en inmiddels de online mappen aan het leren. Gebruik nu voornamelijk de set up ‘Ghost’. Ben benieuwd wat momenteel de beste set ups zijn voor quasi agressieve spelers die graag rushen!

Stack Sats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Wie is er hier actief in het tweakers net squad? Ik zie nog steeds maar bij 4 spelers punten staan. Hij telt nu bij mij wel, maar zie nog steeds tweakers net staan op plek 22 en tweakers NL nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Dat komt omdat we niet in dezelfde "league" spelen ... Zou ook wel een beetje optimistisch zijn als je met tweakers.net op plaats 22 staat wereldwijd :)

Wij staan op 26, we zijn ook pas later gestart deze week met Tweakers NL. Vanaf morgen doen we weer mee om de knikkers ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dBVpY7QYgCj8aTb6VN7vvwic/full.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door renzo4000 op 12-01-2020 15:14 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Great. Zit in een restart loop. Zodra ik Multiplayer selecteer gaat de game herstarten en krijg ik de melding: “Content package is no longer available”

Volgens Reddit is de enige fix om de game te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ja daag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 21:58
Rivanov schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:12:
Great. Zit in een restart loop. Zodra ik Multiplayer selecteer gaat de game herstarten en krijg ik de melding: “Content package is no longer available”

Volgens Reddit is de enige fix om de game te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ja daag.
Heb ik ook gehad. Van alles geprobeerd en ik ontkwam idd niet aan een herinstallatie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Rivanov schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:12:

Met de launch had ik ook zoiets en ik heb toen alleen de multiplayer content gedownload, omdat ik toch al klaar was met de singleplayer, dat scheelt een hoop gigabytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
renzo4000 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:11:
Dat komt omdat we niet in dezelfde "league" spelen ... Zou ook wel een beetje optimistisch zijn als je met tweakers.net op plaats 22 staat wereldwijd :)

Wij staan op 26, we zijn ook pas later gestart deze week met Tweakers NL. Vanaf morgen doen we weer mee om de knikkers ;)

[Afbeelding]
Ahhhhh _O- nou snap ik het. Ja weet ik veel :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Anoniem: 170423 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 18:49:
[...]

Met de launch had ik ook zoiets en ik heb toen alleen de multiplayer content gedownload, omdat ik toch al klaar was met de singleplayer, dat scheelt een hoop gigabytes.
Dat is inderdaad wel een goede tip. Campaign had ik in het begin al direct uitgespeeld, dus die hoef ik niet nog een keer te spelen. Download vanavond de Multiplayer wel "even" opnieuw. Tenzij IW met een tussentijdse patch komt die dit probleem oplost, maar daar ga ik maar niet vanuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, dat is misschien niet eens een slechte methode om ruimte te besparen. Spel verwijderen en dan alleen de multiplayer installeren.

Heb het spel toch al lang op platinum, dus die campagne speel ik niet meer. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 14:55
Hierbij de onderlinge squad scores van de Squad Gathering of Tweakers

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2
Nugster0G 460
Miesjh NL 180
WJvD 170
KasPlantje 168
Swas 116
MrHitman_nl 98
ChickenChowmeinn 69
BombArie 62
NightstalkerNL 25
almilhem 0
FeijooPR 0
Maurice10 0
Niemok 0
FrankCastle 0
Tyrone 0
iRoyalFlushh 0
Rivadela 0
Tom 0
djtwofly 0
KUTHENK 0

Volgens mij zijn uiteindelijk al mijn Hardcore TDM matches er ook in gekomen

Gisteren twee golden weapens gehaald. De MP5 (zeer leuk) en de Aug (eigenlijk ook erg leuk)
Nu ga ik denk ik naar de UZI maar daar zie ik nog een beetje tegenop want die valt volgens mij een beetje tegen.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Laatst online: 23:03
Famous schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:15:
[...]

Als je hem in het begin gehaald heb wel.
Er zijn zelfs mensen die alle challenges al klaar hebben.

Als ik het goed heb moet je dan over 2 challenges 75 enemies marken.
Ik heb alle challenges klaar behalve de twee vast gebugte Mark XX enemies with recon drone :(

Ik ben nu, in season 1 voor t eerst max lvl. Die officier tanks/ribbons moet ik nog naar kijken geen idee hoe dat werkt. Tot voor kort lag de focus op de barracks/challenges...
Erg sneu dat het al zo lang duurt om dat te fixen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
GabberPiet schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:51:
[...]

Ik heb alle challenges klaar behalve de twee vast gebugte Mark XX enemies with recon drone :(
Die werkt sinds zaterdag weer :)

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Laatst online: 23:03
*O* Let's go baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:03
GerGio schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:16:
Hierbij de onderlinge squad scores van de Squad Gathering of Tweakers

Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2
Nugster0G 460
Miesjh NL 180
WJvD 170
KasPlantje 168
Swas 116
MrHitman_nl 98
ChickenChowmeinn 69
BombArie 62
NightstalkerNL 25
almilhem 0
FeijooPR 0
Maurice10 0
Niemok 0
FrankCastle 0
Tyrone 0
iRoyalFlushh 0
Rivadela 0
Tom 0
djtwofly 0
KUTHENK 0

Volgens mij zijn uiteindelijk al mijn Hardcore TDM matches er ook in gekomen

Gisteren twee golden weapens gehaald. De MP5 (zeer leuk) en de Aug (eigenlijk ook erg leuk)
Nu ga ik denk ik naar de UZI maar daar zie ik nog een beetje tegenop want die valt volgens mij een beetje tegen.
Dank voor het delen. Erg gek dat ik 0 heb staan, want ik speel toch vrij regelmatig. Maar ik speel eigenlijk alleen HC Domination en Groundwar, dus als je andere modes moet spelen om te scoren dan kun je mij er beter uitknallen.

Het is helaas niet zo goed geregeld als in GTA5 bijvoorbeeld waarbij je meer dan 20 man in een squad/crew kan hebben en je kan kiezen om automatisch bij je crew in de party komt. Was dit bij voorgaande CODs wel zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
Deze week is het zoveel mogelijk potjes domination winnen voor de Squad opdracht. Vind ik toch iets leuker dan TDM ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
renzo4000 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:11:

[Afbeelding]
God ik ben blij dat TDM kills er af ligt, we gaan nu voor Dom wins dat kan ik beter al behappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
renzo4000 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:54:
Deze week is het zoveel mogelijk potjes domination winnen voor de Squad opdracht. Vind ik toch iets leuker dan TDM ;)
nice.

Als we nog een paar party's maken dan is het makkelijker winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Op de tweakers Discord is een modern warfare channel

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
En wéér telt hij van mij niet mee. Hardcore Domination op Shipment toch écht met 200-87 gewonnen :-).

Staat in de app gewoon nog 0. Als het halverwege de week 0 nog niet meetelt, stap ik uit de Squad, want dit heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Smit260 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:52:
En wéér telt hij van mij niet mee. Hardcore Domination op Shipment toch écht met 200-87 gewonnen :-).

Staat in de app gewoon nog 0. Als het halverwege de week 0 nog niet meetelt, stap ik uit de Squad, want dit heeft geen zin.
Met welke username speel je? ik zie 1 iemand in Tweakers met 5 wins op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Dutchone schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:19:
[...]

Met welke username speel je? ik zie 1 iemand in Tweakers met 5 wins op dit moment.
TurretZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Raar, ik zie dat je wins maakt in Dom HC maar ik zie ze niet bij geschreven worden.

Je kan voor de grap eens proberen non HC te spelen kijken of die wel meetellen dan weet je igg dat je link naar de app goed werkt..

Edit: Ik zie maar dat op reddit iemand hier ook al over gepost heeft waar op gereageerd is dat ze er naar kijken, maar dat is ook al weer een maand oud.

[ Voor 18% gewijzigd door Dutchone op 13-01-2020 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Wow. Voor mn gevoel voelt het ineens heel anders aan qua aim. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RidgeRazor
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-06 11:10
fetix1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:22:
Wow. Voor mn gevoel voelt het ineens heel anders aan qua aim. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
Is het je muis die wat haperig en wisselvallig beweegt? Ik had hier tijdens Ground War last van en dat viel te fixen door Priority van MW.exe op 'normal' te zetten bij Taakbeheer, echter werkte dat gisteren niet bij mij en had ik dit muis probleem tijdens alle gamemodes en niet alleen Ground War.

Merk sowieso dat de game erg slordig is in optimalisatie. Elke keer als een lobby, match of after-match wordt geladen loopt alles tergend langzaam of zelfs vast voor een aantal seconden. Het zijn korte momenten, maar eigenlijk vind ik het zeer slordig dat de game in het menu zo dramatisch kan draaien. Ik hoor en lees vaker deze klachten, maar nog zonder werkende oplossing. Ik ga nog wel 'repair game files' proberen om te kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Nee, speel op de PS4. Sinds die kleine update raak ik echt geen pepernoot meer. Heel vreemd. M’n instellingen staan gewoon nog hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stolkemans
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-06 09:37
Smit260 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:52:

Bij mij tellen ze nu op de een of andere manier ook ineens niet meer mee. Ook HC Domination. Heel vaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Komend weekend weer Double XP maar ook Double Weapon XP.

Activision Blog has shared a new post highlighting what’s coming this week to Call of Duty: Modern Warfare.

This week will see a playlist update with rotation of modes, new bundles in the shop, and more as Season 1 continues in the game.

Here’s the details from Activision:

This intense Duos game mode is adding in a little more life, one to be specific. Gunfight Trios will be live on January 14. Instead of one partner, you’ll have two when you enter these tight battlegrounds. Use the extra player to your advantage and give it everything you’ve got to best your opponents. Gunfight Trios will be its own playlist and will not replace standard 2v2 Gunfight.

Two game modes return this week in their own playlist. Put some speed in between your kills in Cranked. After your first kills, players are tasked with getting a another or they will explode. In Drop Zone, players can only earn Killstreaks (a Care Package) by securing and holding the objective.

Rank up your level and your weapons this weekend as Infinity Ward activates Double XP and Double Weapon XP on January 17 at 10 AM PT until January 21 at 10 AM PT. Enjoy the long weekend and see if you can finish off all the challenges, missions, and ribbons available in Season One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weeral een dubbel xp weekend? 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Maar weer geen Dubbele BP XP :D

Maar de Weapon XP ga ik zeker gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
stolkemans schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:16:
[...]

Bij mij tellen ze nu op de een of andere manier ook ineens niet meer mee. Ook HC Domination. Heel vaag.
Bij mij tellen ze in HC en normal domination (gelukkig) wel. Zal inderdaad een vervelende bug zijn die ze maar eens moeten gaan fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Ik zie nu 2 dom wins bij je naam staan, toevallig gewone dom gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 11:00
Iedereen moet natuurlijk wel voor November alle wapens op max level hebben zodat we met zijn allen naar de volgende CoD game kunnen! :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Rivanov schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:08:
Komend weekend weer Double XP maar ook Double Weapon XP.

Activision Blog has shared a new post highlighting what’s coming this week to Call of Duty: Modern Warfare.

This week will see a playlist update with rotation of modes, new bundles in the shop, and more as Season 1 continues in the game.

Here’s the details from Activision:

This intense Duos game mode is adding in a little more life, one to be specific. Gunfight Trios will be live on January 14. Instead of one partner, you’ll have two when you enter these tight battlegrounds. Use the extra player to your advantage and give it everything you’ve got to best your opponents. Gunfight Trios will be its own playlist and will not replace standard 2v2 Gunfight.

Two game modes return this week in their own playlist. Put some speed in between your kills in Cranked. After your first kills, players are tasked with getting a another or they will explode. In Drop Zone, players can only earn Killstreaks (a Care Package) by securing and holding the objective.

Rank up your level and your weapons this weekend as Infinity Ward activates Double XP and Double Weapon XP on January 17 at 10 AM PT until January 21 at 10 AM PT. Enjoy the long weekend and see if you can finish off all the challenges, missions, and ribbons available in Season One.
Yes! Dat wordt nog net voor de vakantie naar 155!
(Dus niet boos worden als ik zometeen 3 weken lang geen punten verdien voor de squad haha!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
crimby schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:28:
[...]

Yes! Dat wordt nog net voor de vakantie naar 155!
(Dus niet boos worden als ik zometeen 3 weken lang geen punten verdien voor de squad haha!)
Ja dat kan niet he ;)
volgens mij ben jij juist diegene die altijd de kar trekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:53:
[...]

Ik zie nu 2 dom wins bij je naam staan, toevallig gewone dom gespeeld?
Nope Hardcore. Volgens mij telt hij hem alleen soms mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
Smit260 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:19:
[...]

Nope Hardcore. Volgens mij telt hij hem alleen soms mee.
Alleen de wins he of je moet alles winnen dan wil ik graag bij jou in het team

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
chimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:35:
[...]

Ja dat kan niet he ;)
volgens mij ben jij juist diegene die altijd de kar trekt :)
haha oke oke ik zal mijn vriendin vragen of zij de PS4 in haar backpack wilt doen 8)
Dan nog even zorgen voor internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Sinds kort ook in bezit van CoD MW. Ik had eerder vooral BF games gespeeld, wat een verschil zit hier tussen!
CoD speelt gewoon heel anders.
Ooit kort de oude MW gespeeld. Ik herken sommige mappen, dat is wel prettig :)

Fijne game, vlotte gameplay oOo
Mijn psn is PerfectDarkness

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
GerGio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:56:
[...]

Ik heb iets van 7-8 potjes gewonnen gisteren op HC Domination, hij registreert er maar 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 11:39
Leuk dat Gun Game weer terug is, maar zo jammer dat het gewoon weer dezelfde versie als vorige keer is zonder enige fixes... Een van de beste game modes en toch weten ze het zo te verpesten, bijna niet te geloven... Voornamelijk het feit dat 90% van de potjes in night mode is (kan werkelijk niks zien, de helft van de tijd weet ik niet eens welk wapen ik heb), en dat de spawns nog steeds zo ontzettend slecht zijn, maakt het meer frustratie dan plezier. Waarom is dit ineens zo'n issue, kan me niet herinneren dat gungame in andere games zo'n slechte spawns had. Nu lijkt het elke spawn te wisselen tussen: (1) ineens aan de andere kant van de map spawnen en 2 minuten rondrennen zonder iemand te zien (inmiddels is de rest 6 wapens verder en loop je nog met een shotgun rond), of (2) 4 keer achter elkaar op dezelfde plek spawnen terwijl dezelfde gast je doodleuk 4 keer afschiet met 4 verschillende wapens. Gewoon irritant en verpest het hele idee van gungame: goede balans zoeken tussen agressief en defensief om zo snel mogelijk kills te halen maar niet meerdere vijanden tegelijk tegen te komen en hun een gratis kill geven terwijl je aan het wisselen bent. Ook heb ik zelf wel eens het geluk dat mensen gewoon in m'n scope spawnen, maar dat maakt het er ook niet leuker op...

Ben ik nou de enige die hier last van heeft?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
GerGio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:56:
[...]

Samen spelen in een premade party, dan win je sowieso al snel.

Omdat je dan sowieso samen naar een vlag kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:16:
[...]

Samen spelen in een premade party, dan win je sowieso al snel.

Omdat je dan sowieso samen naar een vlag kan gaan.
man man man zeg dat
gister een paar potjes geprobeerd.
ik was de enige die voor de vlaggen ging.
was er snel klaar mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:22:
[...]

man man man zeg dat
gister een paar potjes geprobeerd.
ik was de enige die voor de vlaggen ging.
was er snel klaar mee
Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]

Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo |:(
Ik had er net niet zoveel moeite mee eigenlijk. Heerlijk in mn eentje rond gerend met sniper er M13 beetje afwisselen. Eindigde met een K/D ratio van 5.00 en ben uiteraard kei hard voor de objective gegaan.

Het is wel een beetje afwisselend met wie je in het team zit inderdaad. Vaak lijkt niemand te snappen dat het hele spel eigenlijk alleen maar om B gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

crimby schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Ik had er net niet zoveel moeite mee eigenlijk. Heerlijk in mn eentje rond gerend met sniper er M13 beetje afwisselen. Eindigde met een K/D ratio van 5.00 en ben uiteraard kei hard voor de objective gegaan.

Het is wel een beetje afwisselend met wie je in het team zit inderdaad. Vaak lijkt niemand te snappen dat het hele spel eigenlijk alleen maar om B gaat.
Hoeft zeker niet, met A en C kan je gewoon de spawns controleren.
Het gaat erom dat mensen niet snappen dat je aan twee vlaggen genoeg hebt.

Als jij aan de winnende hand bent en de teammates pakken opeens de derde vlag, dan draaien de spawns en kunnen ze de andere vlag cappen. Je wordt dan ook lekker in je rug gepakt. Zo blijven ze bezig en kan het uiteindelijk nog een spannend potje worden terwijl het makkelijk kon gaan.

Dit hebben wij zo ontzettend vaak als we samen spelen (meestal 4 man).
[...]

Ze zullen het doen omdat je meer kills kan maken maar irritant is het zeker.
Als je die mensen erin heb pakken ze zelfs de eerste vlag niet eens en eindigen ze met 0 captures 8)7

Verder ben ik wel veel meer gewend aan het spel dan in het begin.
Mijn alltime K/D is van 0.89 naar 1.47 gegaan, W/L is naar 1.05 gestegen en score per minute is nu 270.
Toch niet slecht gezien de laatste tijd speel om camo's vrij te spelen.

Naast mijn Pila is de RPG bijna goud (wat een gedoe) daarna maar eens kijken of het met de andere ook gaat lukken O-)
Toch wat lastig als je enkel 6v6 domination speel :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
Famous schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:06:
[...]

Hoeft zeker niet, met A en C kan je gewoon de spawns controleren.
Het gaat erom dat mensen niet snappen dat je aan twee vlaggen genoeg hebt.
Klopt wel, maar A of C pak je altijd wel. Het is bijna onmogelijk om A en C beide vast te houden. A en B of C en B is prima te doen.

Verder klopt wat je zegt. Dan heb je A en B en moet er perse C gepakt worden. Dat is leuk als het echt een makkelijk potje is maar dan is zeker niet altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 15:24

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

[...]

Onzin... dan heb je je classes niet goed ingedeeld. Domination is onder te verdelen in drie type spelers.

Verdedigers, aanvallers en runners - verdedigers heben meestal geen Overkill perk, maar zijn snipers/rifle/Assult rifle gasten met rook/granaten en zijn meestal campers. Aanvallers hebben meestal wel Overkill perk en hebben SMG en Assult rifles met rook/claymores en dan heb je de runners..... die hebben vaak Overkill met MP5 met snelle ADS en shotgun/mk2 rifle/ proxity mines.

Ik run vaak en kan vaak binnen één Dead Silence mode van A naar C komen en onderweg met een MP5 genoeg players uitschakelen... Bv Piccadilly is zo'n map waar je over de flanken snel van A naar C kan komen, Setup: MP5/ MK2 rifle en mines voor op de vlaggen die je veroverd hebt.

Ik heb voor elke map een andere setup, bv Azhir Cave - RAM7 met reflex scope/ HDR snipe rifle met scout optic en verdedig in mijn eentje makkelijk vlag C en twee lanes op de map.....

Voor Vaccant.... MP5, FR 5.6 en mines en zo kan ik doorgaan.

En gebruik mines in domination..... zorg dat je tegenstander niet bij je vlag kan komen of in ieder geval met zo'n veel mogelijk spawn's :P

Dus je kan andere de schuld geven dat het niet jouw kant op gaat, maar je kan ook een voorbeeld zijn door er vol voor te gaan en players 'mee te nemen' naar een punt en te laten zien dat zij ook kunnen veroveren.

Maar oké... Domination is mijn 'ding'..... TDM afgelopen week gespeeld voor de squad, maar man,man,man - het is gewoon Free For All, alleen de helft kan je niet killen - gaat nergens over.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
Pfff. Shipment mogen ze er van mij wel uithalen. Niet te doen met Dom....

Gisteren een paar potjes gespeeld en maar weinig gewonnen.
Best irritant als je bij een vlag staat om deze te pakken en je team loopt gewoon langs je heen 8)7
Pagina: 1 ... 43 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.