Sterker nog, dat is het grootste compliment wat je kan krijgen als non-cheater, wanneer je voor cheater uitgemaakt wordt

Sterker nog, dat is het grootste compliment wat je kan krijgen als non-cheater, wanneer je voor cheater uitgemaakt wordt
Gefrustreerde egootjes pijn doen, lekker toch.Famous schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:16:
[...]
Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported"
Als het goed is wel. Ik speel alleen maar HC en sta op 200+ dacht ikSmit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:33:
Ik denk dat de Squad geen Hardcode TDM kills pak... Kan mij anders niet voorstellen... Gisteren weer een kill of 100 in TDM😂
Ik snap alleen niet waarom ze de moeite nemen om een bericht te typen.
Als ik helemaal los ga in het potje snap ik het maar hier stond ik gewoon 18-1.. Niet echt een mega score in DominationStimulate14 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 10:11:
[...]
Gefrustreerde egootjes pijn doen, lekker toch.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Er is een verschil tussen de obj beschermen en makkelijk in een hoekje wachten tot iemand langs komt. (maar dat neemt niet weg dat sommige alleen kills willen maken in obj games zie kill confirmed, 38 kills en dan maar 2 confirms hebben)Famous schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 09:16:
[...]
Wilde laatst wat challenges halen voor TDM maar naar 3 potjes ben ik met die modi gestopt.
Ik dacht dat Domination soms campers had maar TDM slaat echt alles![]()
Gisteren trouwens tegen een andere groep gespeeld waar er vier met een shotgun liepen (de 725). Wat een ongelofelijke range heeft dat ding nog om te 1-shotten in Core. Het is vast een skill die je moet beheersen maar als ik soms 4 hitmarkers krijg met een M4...![]()
Nog een Juggernaut gehaald in Vacant. Kreeg ik een berichtje via Xbox Live van de tegenstander "Reported"
Hij pakt ze zeker mee. Ik heb gister ook 100+ kills in HC TDM gepakt en deze heeft hij ook opgeteld bij de score. Misschien iets niet helemaal lekker in je linked accounts?Smit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:33:
Ik denk dat de Squad geen Hardcode TDM kills pak... Kan mij anders niet voorstellen... Gisteren weer een kill of 100 in TDM😂
In de vorige Squad deed alles naar behoren. Dus vindt het wel vreemd dat als ik een andere Squad join ik alles opnieuw moet instellen. Ik ga er morgen wel even voor zitten.Brubs schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 12:43:
[...]
Hij pakt ze zeker mee. Ik heb gister ook 100+ kills in HC TDM gepakt en deze heeft hij ook opgeteld bij de score. Misschien iets niet helemaal lekker in je linked accounts?
Ja, dat is gewoon ruk.. Hopelijk is het geen aanhoudend probleem en snel verholpen.Smit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:10:
[...]
In de vorige Squad deed alles naar behoren. Dus vindt het wel vreemd dat als ik een andere Squad join ik alles opnieuw moet instellen. Ik ga er morgen wel even voor zitten.
PSN: bollsie
Moet je eens vragen wat ze wilt etensjufke schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:34:
Man man man. Zelfs mijn vriendin is niet zo wispelturig.
Shoothouse erin, eruit, erin, uit
Bij mij ook... gisteren heel even TDM gespeeld maar de kills die ik heb gemaakt heeft hij niet gepakt.Smit260 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 11:33:
Nou dan kan ik er net zo goed uit gaan want ik doe alleen hardcore... Team death match is ook niet mijn ding maar goed alles voor het teamruudbosch83 schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 18:11:
[...]
Bij mij ook... gisteren heel even TDM gespeeld maar de kills die ik heb gemaakt heeft hij niet gepakt.
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ook in Hc telt hij ze mee. Ik doe ook alleen HC en ik heb momenteel 343 killsFireFoz schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:41:
[...]
Nou dan kan ik er net zo goed uit gaan want ik doe alleen hardcore... Team death match is ook niet mijn ding maar goed alles voor het team
FireFoz schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 21:41:
[...]
Nou dan kan ik er net zo goed uit gaan want ik doe alleen hardcore... Team death match is ook niet mijn ding maar goed alles voor het team
Precies.. ik heb gister een kill of 3-400 in HC gemaakt en alles heeft hij gewoon geteld.. Misschien hebben wij dan gewoon gelukchimera2 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:42:
[...]
Ook in Hc telt hij ze mee. Ik doe ook alleen HC en ik heb momenteel 343 kills
Hoe zie je dat dan? Want als ik nou naar ons squad ga en ik kijk bij players, dan zie ik alleen Rage_NL met 91, Bierka89 met 82 en @Robinvdh5 met 23. Wat zijn dat voor getallen? Niet de kills lijkt me... ? Bij alle andere spelers, inclusief mezelf 0 staan. Terwijl ik toch wel kills in HC heb gemaakt.Brubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 07:51:
[...]
[...]
Precies.. ik heb gister een kill of 3-400 in HC gemaakt en alles heeft hij gewoon geteld.. Misschien hebben wij dan gewoon geluk
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
misschien in WAR Pointman als perk nemen en alles achter in de map uit de lucht schieten?Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:53:
Ik ben inmiddels alweer een poosje max level en de enige ribbon die ik nog moet is de Juggernaut. Dat gaat me toch nooit lukken, dus die laat ik wel voor wat het is
Gek genoeg heb ik ook niet meer zo'n zin om te spelen nu ik weer max ben. Al die xp is toch nergens meer goed voor en die cosmetische meuk interesseert me verder ook niet.
Wat mij betreft mogen ze of de cap omhoog gooien of iets anders verzinnen. 155 ben je echt heel snel, zeker met al die dubbel xp weekenden en challenges/missies. Of het seizoen korter maken, maar dat is misschien niet realistisch voor spelers die minder vaak spelen.
In de Tweakers NL squad zijn er toch een hoop die al boven de 100 zitten. De getallen achter de namen zijn de contributions van diegene. Dus de kills gemaakt deze week. Tweakers NL staat op het moment op plek 23 met 3555 kills. En ik heb ook in HC een bult kills gemaakt woensdag en donderdag.. Welke gewoon opgeteld zijn bij mijn score.. Misschien je account links even checken? Anders weet ik het ook nietFireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:08:
[...]
Hoe zie je dat dan? Want als ik nou naar ons squad ga en ik kijk bij players, dan zie ik alleen Rage_NL met 91, Bierka89 met 82 en @Robinvdh5 met 23. Wat zijn dat voor getallen? Niet de kills lijkt me... ? Bij alle andere spelers, inclusief mezelf 0 staan. Terwijl ik toch wel kills in HC heb gemaakt.
Ook in de hele ranking staan we nu op 22, met "331". Zijn dat niet het aantal kills? Ik vind het maar onduidelijk
Verdraaid, dat is eigenlijk wel een goede tip! Van het weekend maar eens proberen, dat kan geen kwaad 👌chimera2 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:56:
[...]
misschien in WAR Pointman als perk nemen en alles achter in de map uit de lucht schieten?
Zou mij wel irriteren als ik er 1 niet haal
Ik moet er nog wel meer dus dan maakt het mij ook niet uir
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zou even uitloggen in de app en weer opnieuw inloggen, dat werkte bij mij ookFireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:08:
[...]
Hoe zie je dat dan? Want als ik nou naar ons squad ga en ik kijk bij players, dan zie ik alleen Rage_NL met 91, Bierka89 met 82 en @Robinvdh5 met 23. Wat zijn dat voor getallen? Niet de kills lijkt me... ? Bij alle andere spelers, inclusief mezelf 0 staan. Terwijl ik toch wel kills in HC heb gemaakt.
Ook in de hele ranking staan we nu op 22, met "331". Zijn dat niet het aantal kills? Ik vind het maar onduidelijk
Hier heb ik nog wel plezier in het spel maar ik heb hem niet sinds de launch.Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:53:
Gek genoeg heb ik ook niet meer zo'n zin om te spelen nu ik weer max ben. Al die xp is toch nergens meer goed voor en die cosmetische meuk interesseert me verder ook niet.
Wat mij betreft mogen ze of de cap omhoog gooien of iets anders verzinnen. 155 ben je echt heel snel, zeker met al die dubbel xp weekenden en challenges/missies. Of het seizoen korter maken, maar dat is misschien niet realistisch voor spelers die minder vaak spelen.
Zet spotter ook meteen aan je kan met ene jokr bijna 3-4 keer de zelfde item spotten voor dat hij raakt (30 tot 40 punten) , met uav/counter uav (=veel punten) en emergency airdrop (hopen op een click and forget killstreak)Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:02:
[...]
Verdraaid, dat is eigenlijk wel een goede tip! Van het weekend maar eens proberen, dat kan geen kwaad 👌
Tweakers.net bedoel je? Die staat nu op 22 bij mij. Maar met maar 331 kills... M'n kd en last played etc update wel gewoon dus het lijkt me dat die link goed isBrubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:58:
[...]
In de Tweakers NL squad zijn er toch een hoop die al boven de 100 zitten. De getallen achter de namen zijn de contributions van diegene. Dus de kills gemaakt deze week. Tweakers NL staat op het moment op plek 23 met 3555 kills. En ik heb ook in HC een bult kills gemaakt woensdag en donderdag.. Welke gewoon opgeteld zijn bij mijn score.. Misschien je account links even checken? Anders weet ik het ook niet
Had ik al gedaan maar maakt helaas geen verschil. Zien jullie mij wel met kills achter m'n naam? Bij mij staat er dus op 3 na overal 0.Dutchone schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:02:
[...]
Ik zou even uitloggen in de app en weer opnieuw inloggen, dat werkte bij mij ook
[ Voor 10% gewijzigd door FireFoz op 10-01-2020 10:34 ]
Nee ik bedoel Tweakers NL, dat is een andere squad ook gemaakt door iemand op dit forum. Vreemd dat hij bij jou niet update.. Ik heb er geen last van, maar dat is wel ontzettend zuur als je progress niet bijgehouden wordt.FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Tweakers.net bedoel je? Die staat nu op 22 bij mij. Maar met maar 331 kills... M'n kd en last played etc update wel gewoon dus het lijkt me dat die link goed is
[...]
Had ik al gedaan maar maakt helaas geen verschil. Zien jullie mij wel met kills achter m'n naam? Bij mij staat er dus op 3 na overal 0.
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat veranderd nietsBrubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:33:
[...]
Nee ik bedoel Tweakers NL, dat is een andere squad ook gemaakt door iemand op dit forum. Vreemd dat hij bij jou niet update.. Ik heb er geen last van, maar dat is wel ontzettend zuur als je progress niet bijgehouden wordt.
Ik zit niet in Tweakers.net dus ik kan niet in die squad kijken wat de kill aantallen zijn.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.. Ik heb ook problemen gehad met de app maar dat waren continu connection problems. Dit was opgelost door uit en in te loggen en dan in te loggen met mijn activision account ipv battlenet account. Geen idee of dat een verschil maakt tbhFireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:39:
[...]
Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat veranderd nietsVia de browser is dat ook niet te zien of wel?
Ik was ingelogd met m'n xbox account, nu ingelogd met m'n call of duty account maar dat maakt geen verschil. Snap er niks van... maar zo kan ik het niet gebruikenBrubs schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:43:
[...]
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten.. Ik heb ook problemen gehad met de app maar dat waren continu connection problems. Dit was opgelost door uit en in te loggen en dan in te loggen met mijn activision account ipv battlenet account. Geen idee of dat een verschil maakt tbh
Misschien nu eens een paar potjes spelen en kijken of hij wel update? Het kan wel even duren voordat de kills geupdate worden.FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 10:51:
[...]
Ik was ingelogd met m'n xbox account, nu ingelogd met m'n call of duty account maar dat maakt geen verschil. Snap er niks van... maar zo kan ik het niet gebruiken![]()
Ben wel benieuwd of andere leden wel kills zien bij mijn account in het Tweakers.net squad?
Jepbd-casemod schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:14:
Dit weekend was er toch dubbel xp ?
Maar ik hoop ook écht de Dubbele BP XP...bd-casemod schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 15:14:
Dit weekend was er toch dubbel xp ?
[ Voor 12% gewijzigd door Smit260 op 10-01-2020 19:30 ]
Same, kan toch echt geen toeval zijn. Wat zou de reden zijn? Zouden ze daar het meeste werk in gestoken hebben ofzofetix1 schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:30:
Gewoon élke keer als ik een match zoek kom ik bij Piccadilly of Petrograd. Élke keer.
Ik gok omdat iedereen de server/party verlaat als die maps komen en dat het opgevuld moet worden. Het wordt hoog tijd dat ze map voting terugbrengen.FireFoz schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 20:32:
[...]
Same, kan toch echt geen toeval zijn. Wat zou de reden zijn? Zouden ze daar het meeste werk in gestoken hebben ofzo
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Infinity Ward has launched a Trello board to highlight bug issues and more they’re tracking https://t.co/Yu50baILIA
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 10 januari 2020
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, dat dacht ik ook eerst, tot ik er achter kwam dat je rank/level voor je "career" gewoon door telt, dus die xp wordt wel gebruikt. Ze hebben voor in dit spel voor een apart systeem gekozen wat betreft ranks & prestige: de 155 wat je ziet, zou je kunnen zien als je rank in "prestige" -- in elk season, krijgt iedereen boven rank 55 terug gezet naar rank 55, net als met prestige mode, zonder dat je je wapens ook reset wordt. Je daadwerkelijke rank (je "career level") kan je terug zien in het spel, als je naar "barracks" gaan en dan op "rank progression" klikt. onder rank, zie je dan career level. ik bijv zit op 307.Vrijdag schreef op vrijdag 10 januari 2020 @ 09:53:
Ik ben inmiddels alweer een poosje max level en de enige ribbon die ik nog moet is de Juggernaut. Dat gaat me toch nooit lukken, dus die laat ik wel voor wat het is
[ Voor 22% gewijzigd door teddy270us op 11-01-2020 06:40 ]
Ik vind dit zeker geen slechte update hoor.... er worden behoorlijk vervelende bugs opgelost, 3v3 wordt volgens mij ook al een tijd gevraagd (1v1 zit er net in en werd ook enorm veel gevraagd).FireFoz schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 00:12:
Nou lekkere boeiende update dus.. Beter komen ze met demolition of nieuwe maps aan dan dit
Ik vind dit zeker een ook een goede update. Liever fixes en dergelijke en dan pas nieuwe maps. Anders krijg je weer dat gezeik dat ze alleen maar focus hebben op onzinnige dingen ipv gameplay op orde krijgen.crimby schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 10:30:
[...]
Ik vind dit zeker geen slechte update hoor.... er worden behoorlijk vervelende bugs opgelost, 3v3 wordt volgens mij ook al een tijd gevraagd (1v1 zit er net in en werd ook enorm veel gevraagd).
En inzicht in de roadmap is ook altijd fijn.
Wensen houden we altijd, maar niks mis met deze update
Thnx, ik zal jouw tips en die van @Dutchone ook eens proberen. Dan kan ik alles afvinkenteddy270us schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 06:30:
[...]
Ja, dat dacht ik ook eerst, tot ik er achter kwam dat je rank/level voor je "career" gewoon door telt, dus die xp wordt wel gebruikt. Ze hebben voor in dit spel voor een apart systeem gekozen wat betreft ranks & prestige: de 155 wat je ziet, zou je kunnen zien als je rank in "prestige" -- in elk season, krijgt iedereen boven rank 55 terug gezet naar rank 55, net als met prestige mode, zonder dat je je wapens ook reset wordt. Je daadwerkelijke rank (je "career level") kan je terug zien in het spel, als je naar "barracks" gaan en dan op "rank progression" klikt. onder rank, zie je dan career level. ik bijv zit op 307.
Let wel, als je het spel start, zal die vast 155 laten zien, zodra je 1 potje gespeeld hebt, laat die 't juiste lvl zien.
/edit:"
trouwens, wat betreft Juggernaut, ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt, zo niet, probeer het eens, want zo heb ik het kunnen halen (lukte bij de 2de poging, kan zijn dat je het vaker moet doen)
- speel op shipment, domination of hardpoint (duurt het spel langer)
- gebruikt de "kill chain" perk (zodat je killstreak kills mee tellen voor je volgende killstreak
- killstreaks: clusterstrike - VTOL en uiteraard Juggernaut.
- Field upgrade: deployable shield
als je eenmaal genoeg kills hebt voor de cluster, laat die op de juiste plek (hopelijk kan je gissen waar hun spawn point op dat moment is en zullen ze ook daar zijn) af gaan, ik ging in een container staan, shield er voor zetten voor iets meer bescherming dan in de tussen tijd kills maken. dan komt je vtol hopelijk eruit en maakt ook de nodige kills enz enz.
succes!
[ Voor 24% gewijzigd door murky123 op 11-01-2020 17:42 ]
En anders wil ik best 25 X met een mes op je af komen rennen hoor. Ik geef geen moer om mijn k/d ratio.Vrijdag schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:46:
[...]
Thnx, ik zal jouw tips en die van @Dutchone ook eens proberen. Dan kan ik alles afvinken
Snap echt niet dat dat zo lang kan duren om dit te fixen. Op bepaalde punten lijken ze wel amateursmurky123 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 16:48:
Wel jammer dat je nog steeds niet je officer rank progression 100% kunt completen.
Die achievment met mark 15 enemies using recon drone is nog steeds stuk
edit: ik zie nu ook dat maak : 15x one shot kill met marksman rifle of sniper, ook niets registreert
het is wel een dingetje vind ik. er is dus niemand die seizoen 1 100% compleet alles uit kan spelen denk ik dan.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 11 januari 2020 @ 20:51:
[...]
Snap echt niet dat dat zo lang kan duren om dit te fixen. Op bepaalde punten lijken ze wel amateurs
Als je hem in het begin gehaald heb wel.murky123 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:05:
[...]
het is wel een dingetje vind ik. er is dus niemand die seizoen 1 100% compleet alles uit kan spelen denk ik dan.
er is dan ook niemand die het emblem kan unlocken voor 100% completion van de officer ranks
Stack Sats
[ Voor 40% gewijzigd door renzo4000 op 12-01-2020 15:14 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Heb ik ook gehad. Van alles geprobeerd en ik ontkwam idd niet aan een herinstallatieRivanov schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:12:
Great. Zit in een restart loop. Zodra ik Multiplayer selecteer gaat de game herstarten en krijg ik de melding: “Content package is no longer available”
Volgens Reddit is de enige fix om de game te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ja daag.
Anoniem: 170423
Met de launch had ik ook zoiets en ik heb toen alleen de multiplayer content gedownload, omdat ik toch al klaar was met de singleplayer, dat scheelt een hoop gigabytes.Rivanov schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:12:
Great. Zit in een restart loop. Zodra ik Multiplayer selecteer gaat de game herstarten en krijg ik de melding: “Content package is no longer available”
Volgens Reddit is de enige fix om de game te verwijderen en opnieuw te downloaden. Ja daag.
Ahhhhhrenzo4000 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:11:
Dat komt omdat we niet in dezelfde "league" spelen ... Zou ook wel een beetje optimistisch zijn als je met tweakers.net op plaats 22 staat wereldwijd
Wij staan op 26, we zijn ook pas later gestart deze week met Tweakers NL. Vanaf morgen doen we weer mee om de knikkers
[Afbeelding]
Dat is inderdaad wel een goede tip. Campaign had ik in het begin al direct uitgespeeld, dus die hoef ik niet nog een keer te spelen. Download vanavond de Multiplayer wel "even" opnieuw. Tenzij IW met een tussentijdse patch komt die dit probleem oplost, maar daar ga ik maar niet vanuit.Anoniem: 170423 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 18:49:
[...]
Met de launch had ik ook zoiets en ik heb toen alleen de multiplayer content gedownload, omdat ik toch al klaar was met de singleplayer, dat scheelt een hoop gigabytes.
Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 |
Nugster0G 460 |
Miesjh NL 180 |
WJvD 170 |
KasPlantje 168 |
Swas 116 |
MrHitman_nl 98 |
ChickenChowmeinn 69 |
BombArie 62 |
NightstalkerNL 25 |
almilhem 0 |
FeijooPR 0 |
Maurice10 0 |
Niemok 0 |
FrankCastle 0 |
Tyrone 0 |
iRoyalFlushh 0 |
Rivadela 0 |
Tom 0 |
djtwofly 0 |
KUTHENK 0 |
Nickname KasPlantje.
Ik heb alle challenges klaar behalve de twee vast gebugte Mark XX enemies with recon droneFamous schreef op zondag 12 januari 2020 @ 11:15:
[...]
Als je hem in het begin gehaald heb wel.
Er zijn zelfs mensen die alle challenges al klaar hebben.
Als ik het goed heb moet je dan over 2 challenges 75 enemies marken.
Die werkt sinds zaterdag weerGabberPiet schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:51:
[...]
Ik heb alle challenges klaar behalve de twee vast gebugte Mark XX enemies with recon drone
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Dank voor het delen. Erg gek dat ik 0 heb staan, want ik speel toch vrij regelmatig. Maar ik speel eigenlijk alleen HC Domination en Groundwar, dus als je andere modes moet spelen om te scoren dan kun je mij er beter uitknallen.GerGio schreef op maandag 13 januari 2020 @ 08:16:
Hierbij de onderlinge squad scores van de Squad Gathering of Tweakers
Squad scores Call of Duty Modern warface Score week 2 Nugster0G 460 Miesjh NL 180 WJvD 170 KasPlantje 168 Swas 116 MrHitman_nl 98 ChickenChowmeinn 69 BombArie 62 NightstalkerNL 25 almilhem 0 FeijooPR 0 Maurice10 0 Niemok 0 FrankCastle 0 Tyrone 0 iRoyalFlushh 0 Rivadela 0 Tom 0 djtwofly 0 KUTHENK 0
Volgens mij zijn uiteindelijk al mijn Hardcore TDM matches er ook in gekomen
Gisteren twee golden weapens gehaald. De MP5 (zeer leuk) en de Aug (eigenlijk ook erg leuk)
Nu ga ik denk ik naar de UZI maar daar zie ik nog een beetje tegenop want die valt volgens mij een beetje tegen.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
God ik ben blij dat TDM kills er af ligt, we gaan nu voor Dom wins dat kan ik beter al behappen.renzo4000 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:11:
Dat komt omdat we niet in dezelfde "league" spelen ... Zou ook wel een beetje optimistisch zijn als je met tweakers.net op plaats 22 staat wereldwijd
Wij staan op 26, we zijn ook pas later gestart deze week met Tweakers NL. Vanaf morgen doen we weer mee om de knikkers
[Afbeelding]
nice.renzo4000 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 09:54:
Deze week is het zoveel mogelijk potjes domination winnen voor de Squad opdracht. Vind ik toch iets leuker dan TDM
Nickname KasPlantje.
Met welke username speel je? ik zie 1 iemand in Tweakers met 5 wins op dit moment.Smit260 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:52:
En wéér telt hij van mij niet mee. Hardcore Domination op Shipment toch écht met 200-87 gewonnen :-).
Staat in de app gewoon nog 0. Als het halverwege de week 0 nog niet meetelt, stap ik uit de Squad, want dit heeft geen zin.
TurretZDutchone schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:19:
[...]
Met welke username speel je? ik zie 1 iemand in Tweakers met 5 wins op dit moment.
Raar, ik zie dat je wins maakt in Dom HC maar ik zie ze niet bij geschreven worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Dutchone op 13-01-2020 14:30 ]
Is het je muis die wat haperig en wisselvallig beweegt? Ik had hier tijdens Ground War last van en dat viel te fixen door Priority van MW.exe op 'normal' te zetten bij Taakbeheer, echter werkte dat gisteren niet bij mij en had ik dit muis probleem tijdens alle gamemodes en niet alleen Ground War.fetix1 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 16:22:
Wow. Voor mn gevoel voelt het ineens heel anders aan qua aim. Hebben jullie dat ook of ligt het aan mij?
Bij mij tellen ze nu op de een of andere manier ook ineens niet meer mee. Ook HC Domination. Heel vaag.Smit260 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:52:
En wéér telt hij van mij niet mee. Hardcore Domination op Shipment toch écht met 200-87 gewonnen :-).
Staat in de app gewoon nog 0. Als het halverwege de week 0 nog niet meetelt, stap ik uit de Squad, want dit heeft geen zin.
Bij mij tellen ze in HC en normal domination (gelukkig) wel. Zal inderdaad een vervelende bug zijn die ze maar eens moeten gaan fixen..stolkemans schreef op maandag 13 januari 2020 @ 17:16:
[...]
Bij mij tellen ze nu op de een of andere manier ook ineens niet meer mee. Ook HC Domination. Heel vaag.
Ik zie nu 2 dom wins bij je naam staan, toevallig gewone dom gespeeld?
Iedereen moet natuurlijk wel voor November alle wapens op max level hebben zodat we met zijn allen naar de volgende CoD game kunnen!Chelseamarre123 schreef op maandag 13 januari 2020 @ 23:18:
Weeral een dubbel xp weekend? 😅
Yes! Dat wordt nog net voor de vakantie naar 155!Rivanov schreef op maandag 13 januari 2020 @ 21:08:
Komend weekend weer Double XP maar ook Double Weapon XP.
Activision Blog has shared a new post highlighting what’s coming this week to Call of Duty: Modern Warfare.
This week will see a playlist update with rotation of modes, new bundles in the shop, and more as Season 1 continues in the game.
Here’s the details from Activision:
This intense Duos game mode is adding in a little more life, one to be specific. Gunfight Trios will be live on January 14. Instead of one partner, you’ll have two when you enter these tight battlegrounds. Use the extra player to your advantage and give it everything you’ve got to best your opponents. Gunfight Trios will be its own playlist and will not replace standard 2v2 Gunfight.
Two game modes return this week in their own playlist. Put some speed in between your kills in Cranked. After your first kills, players are tasked with getting a another or they will explode. In Drop Zone, players can only earn Killstreaks (a Care Package) by securing and holding the objective.
Rank up your level and your weapons this weekend as Infinity Ward activates Double XP and Double Weapon XP on January 17 at 10 AM PT until January 21 at 10 AM PT. Enjoy the long weekend and see if you can finish off all the challenges, missions, and ribbons available in Season One.
Ja dat kan niet hecrimby schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:28:
[...]
Yes! Dat wordt nog net voor de vakantie naar 155!
(Dus niet boos worden als ik zometeen 3 weken lang geen punten verdien voor de squad haha!)
Nope Hardcore. Volgens mij telt hij hem alleen soms mee.Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 08:53:
[...]
Ik zie nu 2 dom wins bij je naam staan, toevallig gewone dom gespeeld?
Alleen de wins he of je moet alles winnen dan wil ik graag bij jou in het teamSmit260 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:19:
[...]
Nope Hardcore. Volgens mij telt hij hem alleen soms mee.
Nickname KasPlantje.
haha oke oke ik zal mijn vriendin vragen of zij de PS4 in haar backpack wilt doenchimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 09:35:
[...]
Ja dat kan niet he
volgens mij ben jij juist diegene die altijd de kar trekt
Anjunabeats
Ik heb iets van 7-8 potjes gewonnen gisteren op HC Domination, hij registreert er maar 2.GerGio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:56:
[...]
Alleen de wins he of je moet alles winnen dan wil ik graag bij jou in het team
Samen spelen in een premade party, dan win je sowieso al snel.GerGio schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 10:56:
[...]
Alleen de wins he of je moet alles winnen dan wil ik graag bij jou in het team
man man man zeg datDutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:16:
[...]
Samen spelen in een premade party, dan win je sowieso al snel.
Omdat je dan sowieso samen naar een vlag kan gaan.
Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzochimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:22:
[...]
man man man zeg dat
gister een paar potjes geprobeerd.
ik was de enige die voor de vlaggen ging.
was er snel klaar mee
Ik had er net niet zoveel moeite mee eigenlijk. Heerlijk in mn eentje rond gerend met sniper er M13 beetje afwisselen. Eindigde met een K/D ratio van 5.00 en ben uiteraard kei hard voor de objective gegaan.Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]
Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo
Hoeft zeker niet, met A en C kan je gewoon de spawns controleren.crimby schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:55:
[...]
Ik had er net niet zoveel moeite mee eigenlijk. Heerlijk in mn eentje rond gerend met sniper er M13 beetje afwisselen. Eindigde met een K/D ratio van 5.00 en ben uiteraard kei hard voor de objective gegaan.
Het is wel een beetje afwisselend met wie je in het team zit inderdaad. Vaak lijkt niemand te snappen dat het hele spel eigenlijk alleen maar om B gaat.
Ze zullen het doen omdat je meer kills kan maken maar irritant is het zeker.Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]
Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo
Klopt wel, maar A of C pak je altijd wel. Het is bijna onmogelijk om A en C beide vast te houden. A en B of C en B is prima te doen.Famous schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:06:
[...]
Hoeft zeker niet, met A en C kan je gewoon de spawns controleren.
Het gaat erom dat mensen niet snappen dat je aan twee vlaggen genoeg hebt.
Onzin... dan heb je je classes niet goed ingedeeld. Domination is onder te verdelen in drie type spelers.Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]
GetaGrip is net een mens.......
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq