Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik niet vol ga voor een game, maar ik ben altijd iemand die voor objective speelt. Verder geen probleem dat je me aanvalt daarop.GetaGrip schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:22:
[...]
Onzin... dan heb je je classes niet goed ingedeeld. Domination is onder te verdelen in drie type spelers.
Verdedigers, aanvallers en runners - verdedigers heben meestal geen Overkill perk, maar zijn snipers/rifle/Assult rifle gasten met rook/granaten en zijn meestal campers. Aanvallers hebben meestal wel Overkill perk en hebben SMG en Assult rifles met rook/claymores en dan heb je de runners..... die hebben vaak Overkill met MP5 met snelle ADS en shotgun/mk2 rifle/ proxity mines.
Ik run vaak en kan vaak binnen één Dead Silence mode van A naar C komen en onderweg met een MP5 genoeg players uitschakelen... Bv Piccadilly is zo'n map waar je over de flanken snel van A naar C kan komen, Setup: MP5/ MK2 rifle en mines voor op de vlaggen die je veroverd hebt.
Ik heb voor elke map een andere setup, bv Azhir Cave - RAM7 met reflex scope/ HDR snipe rifle met scout optic en verdedig in mijn eentje makkelijk vlag C en twee lanes op de map.....
Voor Vaccant.... MP5, FR 5.6 en mines en zo kan ik doorgaan.
En gebruik mines in domination..... zorg dat je tegenstander niet bij je vlag kan komen of in ieder geval met zo'n veel mogelijk spawn's![]()
Dus je kan andere de schuld geven dat het niet jouw kant op gaat, maar je kan ook een voorbeeld zijn door er vol voor te gaan en players 'mee te nemen' naar een punt en te laten zien dat zij ook kunnen veroveren.
Maar oké... Domination is mijn 'ding'..... TDM afgelopen week gespeeld voor de squad, maar man,man,man - het is gewoon Free For All, alleen de helft kan je niet killen - gaat nergens over.
Daarbij hoe kom je er bij dat iedereen altijd maar overkill speelt? Omdat jij het doet? Die onderverdeling die je maakt vind ik ook puur onzin, maar goed dat is mijn mening. Je speelt objective of je speelt het niet. Maakt daarbij niet uit of je defensive, offensive speelt. Wat je met runners bedoelt zijn in mijn opzicht dus de TDM spelers die geen ene reet geven om de objective maar enkel spelen om zoveel mogelijk kills te krijgen.
En zelfs als ik enkel voor objective speel, heb ik een overall w/l van 1.66 en k/d 1.44 ofzo. Dus lekker je mening ventileren over mij, prima, maar het raakt kant nog wal.