Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11-07 15:56
GetaGrip schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:22:
[...]

Onzin... dan heb je je classes niet goed ingedeeld. Domination is onder te verdelen in drie type spelers.

Verdedigers, aanvallers en runners - verdedigers heben meestal geen Overkill perk, maar zijn snipers/rifle/Assult rifle gasten met rook/granaten en zijn meestal campers. Aanvallers hebben meestal wel Overkill perk en hebben SMG en Assult rifles met rook/claymores en dan heb je de runners..... die hebben vaak Overkill met MP5 met snelle ADS en shotgun/mk2 rifle/ proxity mines.

Ik run vaak en kan vaak binnen één Dead Silence mode van A naar C komen en onderweg met een MP5 genoeg players uitschakelen... Bv Piccadilly is zo'n map waar je over de flanken snel van A naar C kan komen, Setup: MP5/ MK2 rifle en mines voor op de vlaggen die je veroverd hebt.

Ik heb voor elke map een andere setup, bv Azhir Cave - RAM7 met reflex scope/ HDR snipe rifle met scout optic en verdedig in mijn eentje makkelijk vlag C en twee lanes op de map.....

Voor Vaccant.... MP5, FR 5.6 en mines en zo kan ik doorgaan.

En gebruik mines in domination..... zorg dat je tegenstander niet bij je vlag kan komen of in ieder geval met zo'n veel mogelijk spawn's :P

Dus je kan andere de schuld geven dat het niet jouw kant op gaat, maar je kan ook een voorbeeld zijn door er vol voor te gaan en players 'mee te nemen' naar een punt en te laten zien dat zij ook kunnen veroveren.

Maar oké... Domination is mijn 'ding'..... TDM afgelopen week gespeeld voor de squad, maar man,man,man - het is gewoon Free For All, alleen de helft kan je niet killen - gaat nergens over.
Ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik niet vol ga voor een game, maar ik ben altijd iemand die voor objective speelt. Verder geen probleem dat je me aanvalt daarop.

Daarbij hoe kom je er bij dat iedereen altijd maar overkill speelt? Omdat jij het doet? Die onderverdeling die je maakt vind ik ook puur onzin, maar goed dat is mijn mening. Je speelt objective of je speelt het niet. Maakt daarbij niet uit of je defensive, offensive speelt. Wat je met runners bedoelt zijn in mijn opzicht dus de TDM spelers die geen ene reet geven om de objective maar enkel spelen om zoveel mogelijk kills te krijgen.

En zelfs als ik enkel voor objective speel, heb ik een overall w/l van 1.66 en k/d 1.44 ofzo. Dus lekker je mening ventileren over mij, prima, maar het raakt kant nog wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]

Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo |:(
Ik heb me hier gisteren ook schuldig aan gemaakt omdat ik nog wat longshots nodig had met hardcore domination maar meestal speel ik wel objectives

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 16:13
Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:27:
[...]

Solo domination is echt bijna niet te doen.. Alleen als je al met 2 bent scheelt het zo veel, verschrikkelijk gewoon. Allemaal TDM spelers die de verkeerde gamemode hebben geselecteerd ofzo |:(
Komt omdat TDM potjes zo kort duren, dus in dom kan je langer raggen voor dat het potje stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:58:
[...]

Komt omdat TDM potjes zo kort duren, dus in dom kan je langer raggen voor dat het potje stopt.
Dat zeker, maar ik stoor me er mateloos aan dat als je die gamemode speelt het niet een klein beetje knaagt dat je totaal geen objective speelt. Iets in mij zegt gewoon dat ik voor die objectives moet gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:00:
[...]

Dat zeker, maar ik stoor me er mateloos aan dat als je die gamemode speelt het niet een klein beetje knaagt dat je totaal geen objective speelt. Iets in mij zegt gewoon dat ik voor die objectives moet gaan :P
Ik heb al meegemaakt dat ik als enige voor de start vlag ging terwijl de rest al onderweg was naar de andere start vlag.

Of dat geen 1 vlag gepakt werd, dus heb ik maar rustig 2 vlaggen gepakt...

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchone op 14-01-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:03:
[...]

Ik heb al meegemaakt dat ik als enige voor de start vlag ging terwijl de rest al onderweg was naar de andere start vlag.
Vooral leuk als je met 5 man bent in een team en dan in de partychat zegt: "met ze alle naar B, die ander pakt A wel"

En dan met 6 man op B staan en niet direct in de gaten hebben dat A nog niet gecapt is 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:27
Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:03:
[...]

Of dat geen 1 vlag gepakt werd, dus heb ik maar rustig 2 vlaggen gepakt...
Dat doe ik ook altijd. De 1e vlag is makkelijk te pakken voor 1 man.
Je kan dan beter met de rest naar B lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:07:
[...]

Ik ben van mening dat er een timed TDM moet komen gewoon 10 min raggen en de hoogste skill count wint. Dan ben je denk ik grotendeels van de TDM spelers in obj games af
chimera2 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:07:
[...]

Dat is weer wat anders, ik kwam er later in in een game die al ff liep (hing al een vtol in de lucht) maar 0 vlaggen waren gecapt

[ Voor 31% gewijzigd door Dutchone op 14-01-2020 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Dutchone schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:10:
[...]

Ik ben van mening dat er een timed TDM moet komen gewoon 10 min raggen en de hoogste skill count wint. Dan ben je denk ik grotendeels van de TDM spelers in obj games af
Poh, denk je die potjes shipment eens in, 10 minuten raggen daaro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Brubs schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:23:
[...]

Poh, denk je die potjes shipment eens in, 10 minuten raggen daaro >:)
Anders duren die potjes maar 2 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-07 00:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ik heb ook eindelijk COD aangeschaft (PS4). Ondanks de positieve verhalen was ik toch nog wel wat sceptisch. Heb de laatste 4 Call of Duty's dan ook overgeslagen. Ik ben echter positief verrast en krijg dat oude gevoel weer terug. Inmiddels wel een ander leven gekregen dus bijna elke dag na school een paar uurtjes knallen zit er niet meer in. Meestal drie avonden per week een uurtje of 2!

Zijn er op de PS4 ook COD communities vanuit tweakers waarbij ik kan aansluiten? Ik heb niet zo veel vrienden online en mis wel wat interactie.

Verder valt het me op dat ik per potje heel erg schommel in K/D. soms bak ik er helemaal niks van en soms heb ik een K/D ratio van 3.00 of 4.00 en dat op dezelfde map. Jullie ook die extreme schommelingen. Of valt het onder beginners geluk te scharen :+ (met name TDM en DOM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Chrosser schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:48:
Ik heb ook eindelijk COD aangeschaft (PS4). Ondanks de positieve verhalen was ik toch nog wel wat sceptisch. Heb de laatste 4 Call of Duty's dan ook overgeslagen. Ik ben echter positief verrast en krijg dat oude gevoel weer terug. Inmiddels wel een ander leven gekregen dus bijna elke dag na school een paar uurtjes knallen zit er niet meer in. Meestal drie avonden per week een uurtje of 2!

Zijn er op de PS4 ook COD communities vanuit tweakers waarbij ik kan aansluiten? Ik heb niet zo veel vrienden online en mis wel wat interactie.

Verder valt het me op dat ik per potje heel erg schommel in K/D. soms bak ik er helemaal niks van en soms heb ik een K/D ratio van 3.00 of 4.00 en dat op dezelfde map. Jullie ook die extreme schommelingen. Of valt het onder beginners geluk te scharen :+ (met name TDM en DOM)
Het mooie aan deze COD is dat het cross platform is, dus je kan met iedereen spelen. Er schijnt ook een Discord te zijn (zit hier zelf niet op) maar je kunt eens kijken of je daar wat mee kan.

Ja ik heb ook schommelingen maar zo extreem zijn ze bij mij niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
ik heb zelf ook die schommelingen. Ik kom maar niet boven de 1.00

dit is de discord

https://discordapp.com/ch...909824/648150033660903444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:24
Heeft iemand enig idee wat de exclusive reward is van de afgelopen challenge? (TDM kills).
In onze groep zijn we als eerste geeindigd. Wel de 30 minuten dubbel XP ontvangen maar ik heb geen idee wat die exclusive reward is. Staat ook nergens een groen blokje dat er iets nieuws is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 19:36
Kom helaas vaak in het verliezende team bij Domination...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:35
fetix1 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:32:
Kom helaas vaak in het verliezende team bij Domination...
Wat ik heb gemerkt en wat goed werkt is door zelf 1 vlag te capturen en die ook te behouden. Dan kunnen de andere 5 uilskuikens uit je team lekker rondrennen. Daarmee kun je zelf in ieder geval ervoor zorgen dat je nooit dominated wordt.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Nou ik capture de hele tijd de meeste vlaggen, heb de meeste kills, maar mijn team is echt drama. Die zitten alleen maar te campen. Ik laat dom weer even voor wat het is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:35
fetix1 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:08:
Nou ik capture de hele tijd de meeste vlaggen, heb de meeste kills, maar mijn team is echt drama. Die zitten alleen maar te campen. Ik laat dom weer even voor wat het is :p
Je wint domination niet alleen met vlaggen cappen he. Je moet ze ook behouden namelijk. Wat ik dus ook merk is wanneer mijn team bijv vlag A en vlag B hebben, dan gaan ze massaal op vlag C pushen. Wat gebeurt er vervolgens -> Spawn flip, vijanden spawnen bij vlag A en pakken meestal vlot daarna ook B omdat wij met z'n allen op C zitten. En dan begint het verhaal weer opnieuw. Maargoed, dit is ook het nadeel aan met randoms spelen. Als ik met een paar vrienden speel kunnen we het net wat beter coördineren.

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetix1
Leviathius schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:25:
[...]

Je wint domination niet alleen met vlaggen cappen he. Je moet ze ook behouden namelijk. Wat ik dus ook merk is wanneer mijn team bijv vlag A en vlag B hebben, dan gaan ze massaal op vlag C pushen. Wat gebeurt er vervolgens -> Spawn flip, vijanden spawnen bij vlag A en pakken meestal vlot daarna ook B omdat wij met z'n allen op C zitten. En dan begint het verhaal weer opnieuw. Maargoed, dit is ook het nadeel aan met randoms spelen. Als ik met een paar vrienden speel kunnen we het net wat beter coördineren.
I know. Maar de rest doet gewoon niet zoveel. Hoe dan ook, morgen weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:29
Nieuwe playlists zijn online. Shoot House 24/7 is weer terug i.p.v. Shipment.
En Cranked en Drop Zone zijn samengevoegd onder Same Day Delivery.

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 14-01-2020 19:11 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik snap niet dat ze met die playlist lopen te kloten. Laat gwn Shoothouse én Shipment erin!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07 09:43
zojuist 2x achter elkaar een free gift package gekregen. bij de 2de keer zal er een legendary blueprint bij van de mp5 "flood" genaamd

iemand meer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:38
sjufke schreef op donderdag 9 januari 2020 @ 13:34:
Man man man. Zelfs mijn vriendin is niet zo wispelturig.

Shoothouse erin, eruit, erin, uit 8)7
... Ennnnnnn ... weer erin! 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:30
Net even de eerste keer gun game gespeeld. Lijkt wel alsof ze daarvoor meer mappen voor gemaakt hebben dan voor de normale modussen 😗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Erhm waar zijn alle spelers van het Tweakers Net team? Alleen Rage_nl en ik hebben punten..

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
pfff gister de hele avond bezig geweest voor 3 wins in S&D.
Man man man wat een teamgenoten heb je af en toe :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:56
Zal komend weekend met 2xEXP wel wéér verdwijnen -O-

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

murky123 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:43:
zojuist 2x achter elkaar een free gift package gekregen. bij de 2de keer zal er een legendary blueprint bij van de mp5 "flood" genaamd

iemand meer?
Ik heb er vier gehad en een maatje 5.
Weet niet hoe ze het doen want ik heb meer playtime :P

Die flood heb ik inderdaad ook net als wat charms etc.

Wilde gisteren toch maar een pakje aanschaffen, de WMD. Ga naar de store en krijg een playlist update. Opnieuw naar de store en de skin is weg 8)7
Frapante is dat een teammate waarmee ik samen speelde de bundle nog wel zag :?

Ach, dan maar geen geld uitgeven en wachten op het nieuwe seizoen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 11-07 12:26
chimera2 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:13:
Same here, had weer even tijd om wat langer COD te spelen gisteravond maar werd ook doodmoe van mijn "teamspelers". Ze gaan gewoon niet voor de objectives en kiezen ervoor om voor de kills te gaan. Misschien dat ze nooit hebben gezien dat je daar een aparte gamemode voor hebt (TDM)?!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
Leviathius schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:59:
[...]

Wat ik heb gemerkt en wat goed werkt is door zelf 1 vlag te capturen en die ook te behouden. Dan kunnen de andere 5 uilskuikens uit je team lekker rondrennen.
_O- dat dus
chimera2 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:13:
Vanavond proberen met een Tweakers team ? d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:05
Nou ik heb eindelijke de Juggernaut missie gehaald. Nu alleen nog 2 headshots met secondary en 5 double defender kills. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
vndk schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:26:
[...]

_O- dat dus

[...]

Vanavond proberen met een Tweakers team ? d:)b
Zou wel willen maar ik kan vanavond niet.
dm-dutchman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:41:
Nou ik heb eindelijke de Juggernaut missie gehaald. Nu alleen nog 2 headshots met secondary en 5 double defender kills. *O*
Nice,

Hoe heb je hem nou gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:50:
[...]

Zou wel willen maar ik kan vanavond niet.

[...]

Nice,

En ik kan wil ook wel helpen als we een avondje afspreken, ik zal beloven dat ik altijd voor de 1vs5 clutch zal gaan met een marksman rifle :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Dutchone schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:58:
[...]

En ik kan wil ook wel helpen als we een avondje afspreken, ik zal beloven dat ik altijd voor de 1vs5 clutch zal gaan met een marksman rifle :+
Alleen als het ook een 360 no scope is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Heb net een potje gespeeld (ps4) waarin continue mijn crosshair verdween. Hopelijk geen blijvende issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:05
chimera2 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 08:50:
[...]

Nice,

Door gebruik te maken van Pointman als perk en vervolgens met de eerste rocket launcher in groundwar vanuit de spawn killstreaks uit de lucht te knallen. Verder met de sniper mezelf verdedigt als er iemand te dicht bij de spawn kwam.

Als perks:
Cold blood?,pointman en spotter

Killstreaks:
die 3 supplydrops, support helicopter en als laatst natuurlijk Juggernaut.

Ik had de Juggernaut bij het 3e potje, het zijn saaie lange potjes en al helemaal als er meer zijn die het zelfde proberen. Maargoed nog steeds één van de makkelijkere manieren om het te halen.

[ Voor 15% gewijzigd door dm-dutchman op 15-01-2020 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
dm-dutchman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:17:
[...]

Door gebruik te maken van Pointman als perk en vervolgens met de eerste rocket launcher in groundwar vanuit de spawn killstreaks uit de lucht te knallen. Verder met de sniper mezelf verdedigt als er iemand te dicht bij de spawn kwam.

Als perks:

Killstreaks:
Nice, wat ook nog helpt is (counter) uav voor extra puntjes en emp drone of drone als Fieldupgrade voor nog meer puntjes.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
dm-dutchman schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:17:
[...]

Als perks:

Killstreaks:
Dat is ook een slimme manier ja! Ik heb hem gehaald met Killchain, met killstreaks: Predator, VTOL en Jug. Werkte ook goed, zeker als die VTOL lekker zn gang gaat. Dan moet je uiteindelijk wel nog veel kills na je VTOL maar als die er al 4-5 pakt ben je er zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

Sandyman538

SandstorM [148839]

sjufke schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:56:
Heb net een potje gespeeld (ps4) waarin continue mijn crosshair verdween. Hopelijk geen blijvende issue.
Ik denk dat je dan geraakt wordt door een EMP. :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Was het hardcore 😋

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-07 13:54
EMP Drone?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 10:17:
[...]

Alleen als het ook een 360 no scope is
Pssh niet eens een scope nodig een 360 non scope no scope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
360 no iron sight

Laatste paar dagen bezig met die Oden..... zo niet mijn speelstijl =D Qua damage is hij echt insane maar de rest (recoi/slow ads) kan ik maar niet aan wennen.

[ Voor 82% gewijzigd door Rappa1985 op 15-01-2020 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Sandyman538 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:47:
[...]

Ik denk dat je dan geraakt wordt door een EMP. :)
Serieus? Nooit eerder gemerkt en toch al een kleine 300 potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
sjufke schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:58:
[...]

Wordt naar mijn idee ook niet veel gebruikt, kom ze vrij weinig tegen.
De eerste paar keer vond ik het erg raar dat m'n crosshair weg was voor een paar tellen, dacht toen dat het aan mijzelf lag :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Ik gisteravond mijn Xbox One aan om lekker 24/7 Shipment te spelen, is die hele playlist weggehaald.
Dit begint bij mij een groot irritatiepunt te worden in de game, telkens dat gewissel tussen playlists.
Kan iemand mij vertellen waar die 24/7 shipment nu te vinden is?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brubs
G_Dragon schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:23:
Ik gisteravond mijn Xbox One aan om lekker 24/7 Shipment te spelen, is die hele playlist weggehaald.
Dit begint bij mij een groot irritatiepunt te worden in de game, telkens dat gewissel tussen playlists.
Die is niet meer te vinden, is weer shoothouse geworden geloof ik.. Dus wachten tot hij weer terug is ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sjufke schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:58:
[...]

Je merkt het voornamelijk aan het vliegtuigje wat je hoort en daarna is je HUD weg.
G_Dragon schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:23:
Nadat ze het weer hebben aangepast.

Had verder ook een update van de Companion app (iOS), wellicht registreert die nu voor enkele members wel de punten goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-06 12:54
Hier ook iOS update.
Leek goed begin vd middag, maar nu vindt ie geen squad meer ......
Network token expired }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Famous schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 14:27:
[...]

Je merkt het voornamelijk aan het vliegtuigje wat je hoort en daarna is je HUD weg.

[...]

Nadat ze het weer hebben aangepast.

Had verder ook een update van de Companion app (iOS), wellicht registreert die nu voor enkele members wel de punten goed?
eindelijk. Ik hoef niet meer elke keer af te melden en aanmelden.

en staan nu avatars voor zie ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
vndk schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:03:
Hier ook iOS update.
Leek goed begin vd middag, maar nu vindt ie geen squad meer ......
Network token expired }:|
Even uitloggen en inloggen wilt vaker wel eens helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

bij mij deed hij het ook niet meer (zat niet meer in een een groep).
Uitgelogd en ingelogd, deed het nog niet maar nu ineens wel. Zit overigens op Android.

We gaan iig goed met Tweakers_nl, bovenaan met 124, nummer 2 met 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Word er tegenwoordig echt vaak uit gesmeten met host connection error. Echt enorm frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-05 20:18
Juggernaut halen maakt me helemaal gestoord. Probeer het mbv pointman en killstreaks neerhalen met een launcher vanuit spawn. Twee keer tot 50 punten van de Juggernaut en de game eindigt... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-07 21:54
Probeer grote game modus te spelen, die langer duren zoals Domination, Headquarters, Ground War etc.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ewanos schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:47:
Juggernaut halen maakt me helemaal gestoord. Probeer het mbv pointman en killstreaks neerhalen met een launcher vanuit spawn. Twee keer tot 50 punten van de Juggernaut en de game eindigt... |:(
pffff eens, ik heb em uiteindelijk net gehaald. _/-\o_
wat hielp is bij de start van het potje eerst mee de eerste point cappen, en dan gelijk terug rennen
dat was toch doorslaggevend

[ Voor 15% gewijzigd door murky123 op 15-01-2020 23:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 04:31
Season one is verlengd tot 11 februari.

Zie ook verschillende video's van YouTube, zo komt er o.a. een crossbow.

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
murky123 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:05:
[...]

wat hielp is bij de start van het potje eerst mee de eerste point cappen, en dan gelijk terug rennen
of de 1e 2e punt pakken en dan met geluk 1of 2 kills maken en als een gek terug naar de spawn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
En voor wie hier om vroeg laatst:
"During that time, there will be 2XP, 2X Weapon XP, and 2X Tier Progression to help you finish up your Officer Ranks and Tiers, and get you ready for an exciting Season Two."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbreede
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-07 04:31
Rappa1985 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 08:37:
[...]

En voor wie hier om vroeg laatst:

[...]
Nice, goede aanvulling! :)

Why so serious?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 15:25
2vs2 is trouwens echt een underrated gamemode, maar wel alleen als je met een maatje speelt. :) In je eentje vind ik het niets.
Heb heel het K/D verhaal inmiddels opgegeven, boeit me helemaal niets meer met SBMM en Shipment en dat speelt een stuk relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Batiatus schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:17:
2vs2 is trouwens echt een underrated gamemode, maar wel alleen als je met een maatje speelt. :) In je eentje vind ik het niets.
Het is inderdaad flink underrated, alleen mis ik een ranking system in 2v2. Dat zou echt de kers op de taart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 15:25
Brubs schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:21:
[...]

Het is inderdaad flink underrated, alleen mis ik een ranking system in 2v2. Dat zou echt de kers op de taart zijn.
Ja, ze zijn wel bezig om er een toernooivorm van te maken. Dat is op zich ook wel tof. 2vs2 ranked zou ik ook wel eens leuk vinden om te kijken hoe goed je bent t.o.v. andere tweetallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Batiatus schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:25:
[...]

Ja, ze zijn wel bezig om er een toernooivorm van te maken. Dat is op zich ook wel tof. 2vs2 ranked zou ik ook wel eens leuk vinden om te kijken hoe goed je bent t.o.v. andere tweetallen.
Ja er is al ooit eens een tournament versie geweest, maar die hebben ze er daarna uit gehaald. Daar kon je een calling card en een armory blueprint voor de .50 pistol krijgen. Dan zit je toch meer op het puntje van je stoel als het ergens om gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Bobbreede schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 05:52:
Season one is verlengd tot 11 februari.

Zie ook verschillende video's van YouTube, zo komt er o.a. een crossbow.
...
Hier ben ik dus niet zo happy mee 8)7
Ze strooien met dubbel xp en dan gaan ze het seizoen ook nog eens verlengen. Ben wel toe aan nieuwe officer ranks en battle pass.

Gisteren even 'boos' gemaakt om die M4 eens af te ronden voor de gouden Camo. Daarna de Ram-7 gepakt met de Purist blue print (optic gewisseld voor underbarrel).
Jezus wat een apparaat is dat, zoveel sterker dan een M4!

Had alleen weer moeite om een reload te annuleren, soms denk ik al dat de enemy dood is en stop ik met schieten :o
Iemand de gouden tip hiervoor?
[YouTube: Ram-7 / reload]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
Famous schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:41:
[...]

...
Hier ben ik dus niet zo happy mee 8)7
Ze strooien met dubbel xp en dan gaan ze het seizoen ook nog eens verlengen. Ben wel toe aan nieuwe officer ranks en battle pass.

Gisteren even 'boos' gemaakt om die M4 eens af te ronden voor de gouden Camo. Daarna de Ram-7 gepakt met de Purist blue print (optic gewisseld voor underbarrel).
Jezus wat een apparaat is dat, zoveel sterker dan een M4!

Had alleen weer moeite om een reload te annuleren, soms denk ik al dat de enemy dood is en stop ik met schieten :o
Iemand de gouden tip hiervoor?
[YouTube: Ram-7 / reload]
ik ook niet. Bijna lvl 155 e ntier 100. ?Het enige waar ik nog voor speel is de challenges.

En wat betreft het annuleren van de reload:
Volgens mij kan je bij de opties kiezen hoe je deze wil annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rappa1985
Mijn nummer één fout is ook willen reloaden na elke kill! Begrijp daarom ook niet dat mensen zonder Sleight of hand kunnen spelen hahah.

Maar ik begin het te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

chimera2 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:44:
[...]

ik ook niet. Bijna lvl 155 e ntier 100. ?Het enige waar ik nog voor speel is de challenges.

En wat betreft het annuleren van de reload:
Volgens mij kan je bij de opties kiezen hoe je deze wil annuleren.
Ja ik ben al eventjes max level en tier.
Doe nu de barrack challenges maar afronden en de camo's.
Volgend seizoen zal alleen wat lastiger zijn omdat je dan die XP niet meer krijg maar je vliegt er toch doorheen :+

Zal eens kijken bij de instellingen vanavond of er ik iets van kan vinden, thanks!
Rappa1985 schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 09:51:
Mijn nummer één fout is ook willen reloaden na elke kill! Begrijp daarom ook niet dat mensen zonder slide of hand kunnen spelen hahah.

Maar ik begin het te leren.
Sleight? :>

Naast reloaden moet nog 2 andere dingen afleren:
- Melee wanneer close range (gezien het 2 hits zijn)
- Stoppen met schieten voor de enemy dood is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
Famous schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:22:

Sleight? :>

Naast reloaden moet nog 2 andere dingen afleren:
- Melee wanneer close range (gezien het 2 hits zijn)
- Stoppen met schieten voor de enemy dood is
Slide... lol |:( ! Dank u!

Ja ben blij dat ik melee mijzelf nooit heb aangeleerd, is hier vaak niet de uitkomst (of moet in de rug zijn). Zelf stop ik inderdaad ook regelmatig te vroeg met schieten maar is dan meestal omdat er een getal in beeld komt door killstreak of lethal die ik verwar met kill.

[ Voor 28% gewijzigd door Rappa1985 op 16-01-2020 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Ewanos schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:47:
Dropzone is weer terug, een jugg uit een carepackage in die mode telt ook!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joskuiper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 13:51

joskuiper

PapaCooper

FireFoz schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:24:
Erhm waar zijn alle spelers van het Tweakers Net team? Alleen Rage_nl en ik hebben punten..
Ik baal er ook een beetje van.
Ik ben niet voor niets bij het team en probeer mee te spelen voor punten.
Maar er zijn er zoveel die heel weinig spelen of bijna niet gericht.
Zo presteren we natuurlijk niets!

Ik ben bij lange na geen 'pro' of wat dan ook, gewoon een 35-jarige, getrouwde papa met een paar keer in de week een avondje gamen.

BTW, mijn gamenaam is Rage_NL zoals hierboven genoemd ;)

Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Dat was eerder al geconstateerd en is er een extra squad aangemaakt met de naam "Tweakers NL". Hier zouden de meeste actieve leden in moeten zitten en wordt door de leader in de gaten gehouden. Bij te lange inactiviteit moet degene een plaatsje vrij maken voor een actieve speler is het idee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R0SAvZSUtSn3EkP9HcPZSLVe/full.jpg

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dutchone schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:40:
[...]

Dat is vals spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Wat ik soms niet snap is dat sommige spelers in de killcam echt super snel bewegen en blijven rennen.
Weet iemand welke settings/ perks hiervoor het beste zijn?

Wat ik ook probeer ik ga niet zo snel als hun en ook niet zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
donvalentino schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 12:16:
Wat ik soms niet snap is dat sommige spelers in de killcam echt super snel bewegen en blijven rennen.
Weet iemand welke settings/ perks hiervoor het beste zijn?

Wat ik ook probeer ik ga niet zo snel als hun en ook niet zo lang.
Iets waar ik pas na 100+ uur achter kwam is hoe je tactical Sprint activeert (twee keer drukken op sprint knop) wat een tijdelijk boost geeft. Je loadout bepaald ook weer hoe snel je kan bewegen. Ook heb je nog een perk die hier invloed op heeft dacht ik

Je hebt natuurlijk ook fieldupgrade dead silence die je voor bepaalde tijd sneller en zonder geluid laat rennen. Deze kan je rekken door kills te blijven maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Rappa1985 op 16-01-2020 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Niet moeilijk dan als het makkelijk kan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-07 09:05
Heb dit al proberen te googelen, maar kon niet echt een antwoord vinden. Wellicht weet hier iemand dit.
Ik speel op een PS4 en collega's op een XBOX One, nu werkt dat best aardig dat cross platform multiplayer.
Echter de vraag, wanneer we gebruik maken van de in game voice chat, dan heb je een setting "Mute all except Party". Zorgt die ervoor dat wij anderen niet horen? Of horen andere gamers in hetzelfde potje ons ge-ouwehoer in het Nederlands nog wel?
Mute ik alleen inkomende audio van de rest? Of ook uitgaande audio naar de overige spelers in de game die niet in mijn party zitten?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
Meekoh schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 13:06:
Heb dit al proberen te googelen, maar kon niet echt een antwoord vinden. Wellicht weet hier iemand dit.
Ik speel op een PS4 en collega's op een XBOX One, nu werkt dat best aardig dat cross platform multiplayer.
Echter de vraag, wanneer we gebruik maken van de in game voice chat, dan heb je een setting "Mute all except Party". Zorgt die ervoor dat wij anderen niet horen? Of horen andere gamers in hetzelfde potje ons ge-ouwehoer in het Nederlands nog wel?
Mute ik alleen inkomende audio van de rest? Of ook uitgaande audio naar de overige spelers in de game die niet in mijn party zitten?
Normaal gesproken is mute all dat je iedereen mute en dus dat zij jou ook niet kunnen horen. Of dit bij COD ook zo is zou ik eigenlijk niet weten. Ik ga er altijd wel vanuit, anders heb ik al veel potjes gehad dat mensen lekker naar de rotzooi hebben geluisterd die ik allemaal uitkraam :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ewanos
murky123 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 23:05:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o2y5UW8GqJabpRXv20ZgYyAU/full.png

Eindelijk gehaald ja! Wel op de meest laffe manier ooit, gillend als een kleine bitch weggerend voor enemies af en toe om uiteindelijk als Juggernaut op een ATV te klimmen en door Tavorsk District gereden worden alles en iedereen overhoop knallen. Zelfs een enemy APC overleefde de confrontatie niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Verlies echt veel potjes domination deze week. Lijkt wel of niemand objective speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Herkenbaar. Echt een CoD kwaaltje. Kansloos potjes verliezen, maar wel zien dat je squad met afstand de meeste kills binnenharkt. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ewanos schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 18:33:
[...]

Eindelijk gehaald ja! Wel op de meest laffe manier ooit, gillend als een kleine bitch weggerend voor enemies af en toe om uiteindelijk als Juggernaut op een ATV te klimmen en door Tavorsk District gereden worden alles en iedereen overhoop knallen. Zelfs een enemy APC overleefde de confrontatie niet :)
gefeliciteerd, man! netjes hoor.

ik moet er nog een paar stuk of 4 a 5 in totaal . ik ga vanavond die met de recon drone maar weer proberen, kijken of het inmiddels wel registreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
murky123 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:04:
[...]

gefeliciteerd, man! netjes hoor.

ik moet er nog een paar stuk of 4 a 5 in totaal . ik ga vanavond die met de recon drone maar weer proberen, kijken of het inmiddels wel registreerd
die doet het al een week weer :)
ik moet er nog een paar
2x een quad feed
1 bloodthirsty als ik een punt verdedig
paar potjes HQ
paar potjes Cyber Attack
paar dubble kills maken op een objective
jaja de jug halen
en de laatste 2 maar weet nog niet wat dat is. Moet nog lvl 155 worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 08:17:
[...]

die doet het al een week weer :)
ik moet er nog een paar
2x een quad feed
1 bloodthirsty als ik een punt verdedig
paar potjes HQ
paar potjes Cyber Attack
paar dubble kills maken op een objective
jaja de jug halen
en de laatste 2 maar weet nog niet wat dat is. Moet nog lvl 155 worden
uit het hoofdje weet ik dat de laatste letterlijk win 1 dom game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchone schreef op donderdag 16 januari 2020 @ 10:40:
[...]

😂 Vanavond proberen!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
@Dutchone
zit er gegarandeerd 1 in elk potje? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
chimera2 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:35:
[...]

@Dutchone
Nee, som heb ik 1 jug per potje gezien en soms een potje gehad met 2! maar je moet behoorlijk op obj spelen de packages te halen. (en als je als eerste in de zone zit dan pak jij ze sneller op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
chimera2 schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:35:
[...]

@Dutchone
Met Killchain is hij ook vrij goed te doen, pak cruise missile, vtol en jug. met cruise pak je al gauw 2 kills, nog 1 pakken en je hebt VTOL. VTOL pakt vaak wel aardig wat kills (4-5 is geen uitzondering), dan nog 3 kills maken en je bent er. In HC, dus zonder killcam, keertje campen en je bent er. Daarna kun je weer spelen zoals je zelf wil :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Het heeft even geduurd maar eindelijk weer een potje 100+ _/-\o_
Die nederlaag neem ik voor lief hahaha

100+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
donvalentino schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 09:59:
Het heeft even geduurd maar eindelijk weer een potje 100+ _/-\o_
Die nederlaag neem ik voor lief hahaha

[Afbeelding: 100+]
Ik denk niet dat ik ooit over de 100 kills ben gegaan, maar 19 minuten voor een potje headquarters joh, hoe doe je dat dan :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Brubs schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 11:55:
[...]

Ik denk niet dat ik ooit over de 100 kills ben gegaan, maar 19 minuten voor een potje headquarters joh, hoe doe je dat dan :o
Haha ja het potje duurde naar mijn gevoel ook bizar lang al vond ik dit nu niet erg.
Ik denk dat dit kwam doordat beide teams, wij en de enemy continu op de headquarters zaten, volgens mij loopt die tijd dan niet / heel weinig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chimera2
donvalentino schreef op vrijdag 17 januari 2020 @ 13:43:
[...]

Haha ja het potje duurde naar mijn gevoel ook bizar lang al vond ik dit nu niet erg.
Ik denk dat dit kwam doordat beide teams, wij en de enemy continu op de headquarters zaten, volgens mij loopt die tijd dan niet / heel weinig.
ik vind die 29 deaths indrukwekkender. Ik kan denk ik ook wel de 100+ halen maar dan ben ik denk ik 200+ keer dood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchone
Tweakers NL staat zon 200 wins voor op nummer 2 1. 229 wins en 2. 29 wins. Ben benieuwd of wij dit het weekend vast kunnen houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Wordt lastig idd ;)

We zijn nu echter wel lager ingedeeld ivm onze prestatie van vorige week. Ik denk dat volgende week weer een lastige wordt. Er word iig wel lekker gespeeld in onze squad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:29

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Double xp weekend is wel lekker :9 vanavond aardig de k/d ratio kunnen opkrikken. 8)

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-10-2024
Gewoon Dubbele Battle Pass XP....

Speel nu wat meer Apex en R6S en daar gaat de BP véél sneller. Uitdagender om te spelen. MW duurt veeeeeel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met de sniper rifle of de marksman rifle 15x een "one shot one kill" te maken.

niet in "core" en ook niet in "hard core"

tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewanos
murky123 schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 00:39:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om met de sniper rifle of de marksman rifle 15x een "one shot one kill" te maken.

niet in "core" en ook niet in "hard core"

tips ?
In hardcore werkte het bij mij niet. In principe is elke hit met een sniper rifle in core een one shot kill en die zou moeten tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Let daarmee wel op dat jij de enige bent die de enemy schiet. Als er 1 kogel van iemand anders hem al heeft geraakt dan telt ie al niet ondanks dat jij hem met 1 kogel schiet. (ergens logisch want in totaal is het dus geen 1 shot meer :p)

Met de launchers ook leuk trouwens bij de 8e camo (stripes). De omschrijving zegt; 'Destroy killstreaks'. Maar wat ze eigenlijk bedoelen is; 'Destroy killstreaks while using Cold-Blooded'. Beetje raar dat ze dat niet in de omschrijving erbij hebben staan...

<GoT>NightStalker

Pagina: 1 ... 44 ... 128 Laatste

Let op:
PC specifieke zaken: [PC] Call Of Duty Modern Warfare 2019

Samenspelen met deelnemers uit dit topic? https://docs.google.com/s...xoFxPmvHYXKu3j9hFCHKsjB9E

Dit topic is er voor alles wat gameplay aangaat en voor crossplay. Pc gerelateerde problemen en vragen bespreken in het PC topic.