[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.557 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dWdxvc9vKeF48bjL6uL8RZz1/full.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 28-10-2019 15:42 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 11:49
Oké ziet er interessant uit, maar waarom zou dit persé waardeverhogend zijn? Voor nu is het nog steeds een gecentraliseerde database van een team dat een project opstart samen met Dell en Linux.

Overigens is IOTA foundation wel één van de meer serieuze spelers, ik vraag mij echter af of de crypto token IOTA het gaat redden. Zonder token kunnen ze hun technieken ook vermarkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 17:24:
[...]

Oké ziet er interessant uit, maar waarom zou dit persé waardeverhogend zijn? Voor nu is het nog steeds een gecentraliseerde database van een team dat een project opstart samen met Dell en Linux.

Overigens is IOTA foundation wel één van de meer serieuze spelers, ik vraag mij echter af of de crypto token IOTA het gaat redden. Zonder token kunnen ze hun technieken ook vermarkten.
Omdat het weer een stapje verder richting adoptie gaat?

De token is in de toekomst zeker nodig dus maak je daar maar geen zorgen over ;) (en genoeg usercases over te vinden overigens)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Met 3 bundels instappen (bijkopen) om vervolgens weer netjes met 3 bundels uit te stappen...
Even snel 4,4% winst pakken is altijd lekker.... REN/BTC..

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RcJvVyZ.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:17:
[...]

Omdat het weer een stapje verder richting adoptie gaat?

De token is in de toekomst zeker nodig dus maak je daar maar geen zorgen over ;) (en genoeg usercases over te vinden overigens)
Voor echte adoptie moeten ze juist van CMC af, pas dan kan het een echt geloofwaardig bedrijf worden voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Slux schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 18:59:
[...]

Voor echte adoptie moeten ze juist van CMC af, pas dan kan het een echt geloofwaardig bedrijf worden voor de massa.
Eens. Dat is ook iets waar ze bij de IF mee worstelen..

Maar naar mijn idee zijn ze dus juist goed bezig door de industrie voor zich te winnen.. De massa hoeft ook niet te weten dat IOTA bestaat, als de industrie de techniek maar gaat gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
D-Ed schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:18:
[...]

Eens. Dat is ook iets waar ze bij de IF mee worstelen..

Maar naar mijn idee zijn ze dus juist goed bezig door de industrie voor zich te winnen.. De massa hoeft ook niet te weten dat IOTA bestaat, als de industrie de techniek maar gaat gebruiken ;)
Je bent het er mee eens, dan moet je dus zsm die token dumpen. Die zijn dan niets meer waard.

IOTA is wel een project waar in onder het mom van YOLO best een aandeeltje in zou willen hebben als ze een emissie zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Je bent het er mee eens, dan moet je dus zsm die token dumpen. Die zijn dan niets meer waard.

IOTA is wel een project waar in onder het mom van YOLO best een aandeeltje in zou willen hebben als ze een emissie zouden doen.
Dus omdat ik denk dat CMC niet veel voor ze doet voor de lange termijn moet ik ze dumpen?

IOTA is een project waar ik onder het mom van YOLO al best een aandeeltje in heb gehad vóórdat de bullrun van 2017 begon (en op tijd mijn wins,t uit heb getrokken, klein detail), Sinds die tijd hebben ze op technisch én zakelijk vlak veel goede stappen gemaakt dus heb ik er eigenlijk nog meer vertrouwen in en zie ik niet waarom ze zo’n stap zouden willen maken..

Maar goed, ik ben all-in dus neem mijn mening met een flinke korrel zout aub :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Je bedoeld denk ik een IPO/Beursgang ?

Een emissie wil je juist niet hebben, kijk maar naar XRP ;)

Zou hem zelf ook kopen als ze op de gewone beurs zouden komen net als XLM en nog een paar andere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slux schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:04:
[...]

Je bedoeld denk ik een IPO/Beursgang ?

Een emissie wil je juist niet hebben, kijk maar naar XRP ;)

Zou hem zelf ook kopen als ze op de gewone beurs zouden komen net als XLM en nog een paar andere
Ja een aandeel als in een % in een bedrijf met kans op dividend in de toekomst. Dat zie ik bij bepaalde cryptoprojecten wel zitten in plaats van een utilitytoken oftewel een soort VVV-bon met zeer hoog risico die je maar bij 1 partij kan verzilveren voor een vaak nog nader te bepalen dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:22:
[...]

Ja een aandeel als in een % in een bedrijf met kans op dividend in de toekomst. Dat zie ik bij bepaalde cryptoprojecten wel zitten in plaats van een utilitytoken oftewel een soort VVV-bon met zeer hoog risico die je maar bij 1 partij kan verzilveren voor een vaak nog nader te bepalen dienst.
Kan ik hierbij opmaken dat je het IOTA project/foundation op gelijke hoogte met VVV bonnen zet?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BTC100K2021
D-Ed schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:26:
[...]

Kan ik hierbij opmaken dat je het IOTA project/foundation op gelijke hoogte met VVV bonnen zet?
Nee hoor, dat is mijn manier om de utility tokens te duiden. Niet specifiek voor IOTA.

Bij een utility token koop jij:
- een recht om op moment x dienst y af te mogen nemen van partij A.
of:
- je koopt hem omdat je puur speculeert op de verhandelbare waarde van die token.

Zodra de cryptomarkt meer verschuift van speculatie naar aankoop voor feitelijk gebruik (ik heb het hier over de utility tokens, BTC zou in de toekomst een andere rol kunnen gaan vervullen als waardehoudend en veilig verhandelbaar object).

Ik denk dat de prijs van nagenoeg alle utility tokens extreem afwijkt van de feitelijke waarde (waarde en prijs zijn twee verschillende dingen).

Bijvoorbeeld IOTA: koerst nu rond de 30 cent. Wat biedt die 30 cent straks, wat kost straks 1 IOTA en wat levert je dit op? Voor 1 IOTA een x hoeveelheid data via de tangle overbrengen?

Ik ben oprecht geïnteresseerd in verschillende projecten, ik probeer enkel kritisch en rationeel te blijven. Zie dit niet al aanval op IOTA (wat duidelijk een stokpaardje is, maar iedereen heeft hier waarschijnlijk een favoriet dus dat is prima).

[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 28-10-2019 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 20:37:
[...]

Nee hoor, dat is mijn manier om de utility tokens te duiden. Niet specifiek voor IOTA.

Bij een utility token koop jij:
- een recht om op moment x dienst y af te mogen nemen van partij A.
of:
- je koopt hem omdat je puur speculeert op de verhandelbare waarde van die token.

Zodra de cryptomarkt meer verschuift van speculatie naar aankoop voor feitelijk gebruik (ik heb het hier over de utility tokens, BTC zou in de toekomst een andere rol kunnen gaan vervullen als waardehoudend en veilig verhandelbaar object).

Ik denk dat de prijs van nagenoeg alle utility tokens extreem afwijkt van de feitelijke waarde (waarde en prijs zijn twee verschillende dingen).

Bijvoorbeeld IOTA: koerst nu rond de 30 cent. Wat biedt die 30 cent straks, wat kost straks 1 IOTA en wat levert je dit op? Voor 1 IOTA een x hoeveelheid data via de tangle overbrengen?

Ik ben oprecht geïnteresseerd in verschillende projecten, ik probeer enkel kritisch en rationeel te blijven. Zie dit niet al aanval op IOTA (wat duidelijk een stokpaardje is, maar iedereen heeft hier waarschijnlijk een favoriet dus dat is prima).
No worries, Het las gewoon een beetje vreemd. Ook al had je het project niet serieus genomen dan doet me dat vrij weinig, had ik alleen een andere reactie gegeven ;)

Omdat het de native token is, zal het altijd de snelste en meest logische keuze zijn om te gebruiken voor waardeoverdracht.
Bovendien zet IF bedrijven ertoe aan om de token te gebruiken.
Stel je voor dat miljoenen iot devices (tankstations, auto's -> Jaguar/Landrover bijvoorbeeld of auto’s die elkaars stroom gaan gebruiken en uitbetalen, koelkasten, parkeermeters, etc.) een IOTA-wallet hebben en deze gebruiken om elkaar te 'betalen'. Dit leid tot een grotere vraag naar IOTA..
In de toekomst zal Qubic (smart contracts, outsourcing computing etc...) ook IOTA als basis gebruiken.

Er is veel te vinden over de verschillende cases, de machine to machine economie komt eraan en IOTA staat aan het voorfront van deze (r)evolutie.. Het is idd mijn ‘stokpaardje’ maar door dit soort nieuwsberichten kun je zien dat de grootste industrieën IOTA ook als een zéér belangrijke/mogelijke partner voor de toekomst zien..

Bosch is bijvoorbeeld de grootste toeleverancier van de automotive wereld en die zijn echt flink aan het experimenteren en investeren in de techniek (ook terug te zien tijdens demonstraties op grote beurzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Langzaam wordt de ware aard van CZ zichtbaar:

https://medium.com/altcoi...n-on-binance-b23527ad4352

Met zijn fijne loterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
TuutjDrie schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 21:53:
Langzaam wordt de ware aard van CZ zichtbaar:

https://medium.com/altcoi...n-on-binance-b23527ad4352

Met zijn fijne loterijen.
Volgens mij vragen ze regelmatig een x amount ivm listing om bij eventuele problemen gebruikers (deels) schadeloos te kunnen stellen. Dat zou hier dus ook maar zo het geval kunnen zijn.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27
Geen shill, maar zijn er nog mensen geïnteresseerd? Ben zelf geen IT-er van beroep dus ik zal weinig toe te voegen hebben..

https://medium.com/@fusio...ity-campaign-ed2b8276c94d

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17
Stokstaart schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:06:
Geen shill, maar zijn er nog mensen geïnteresseerd? Ben zelf geen IT-er van beroep dus ik zal weinig toe te voegen hebben..

https://medium.com/@fusio...ity-campaign-ed2b8276c94d
We don't sell products; we sell the marketplace. And by 'sell the marketplace' we mean 'play shooters, sometimes for upwards of 20 hours straight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

BCH is lekker aan het stijgen. Weer over de 0.03 BTC en zal straks wel de 300 USD weer aantikken. :P

edit: Jihan Wu heeft opnieuw volledige controle over Bitmain, nou dan zal de 400 USD ook wel snel gehaald worden.

En cryptophyl is het beste wat mij tot nu toe is overkomen in crypto. Gaat knoert lekker.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/apDrRyq.png

Als ik elke maand 8000 DROP te pakken kan krijgen heb ik binnen twaalf maanden 96 000 DROP, of bijna 10% van de hele DROP supply (1 miljoen). Vervolgens krijg ik dan elke nieuwe SLP token die ze listen gratis gedropt. Kan zomaar zijn dat ik over een paar jaar 1% van de hele SLP markt in handen heb. _/-\o_

[ Voor 95% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 07:24 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 05:56:
BCH is lekker aan het stijgen. Weer over de 0.03 BTC en zal straks wel de 300 USD weer aantikken. :P

edit: Jihan Wu heeft opnieuw volledige controle over Bitmain, nou dan zal de 400 USD ook wel snel gehaald worden.

En cryptophyl is het beste wat mij tot nu toe is overkomen in crypto. Gaat knoert lekker.

[Afbeelding]

Als ik elke maand 8000 DROP te pakken kan krijgen heb ik binnen twaalf maanden 96 000 DROP, of bijna 10% van de hele DROP supply (1 miljoen). Vervolgens krijg ik dan elke nieuwe SLP token die ze listen gratis gedropt. Kan zomaar zijn dat ik over een paar jaar 1% van de hele SLP markt in handen heb. _/-\o_
Het valt me opeens op hoe egocentrisch van aard je berichten altijd zijn. Beetje aandacht tekort IRL?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:18:
[...]

Het valt me opeens op hoe egocentrisch van aard je berichten altijd zijn. Beetje aandacht tekort IRL?
Ik snap ook niet waarom hij nog geen permaban heeft, hij zit altijd zijn eigen meuk te promoten nu weer met een vage exchange waar ik bijna 100% zeker van ben dat daar zijn shitcoin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Ik weet niet of het aan mijn portfolio ligt of niet (CoinMarketCap spreekt het tegen), maar mij valt op dat de alts die ik heb al bijna helemaal zijn hersteld van de (dit keer ook erg kleine) drop tijdens de laatste BTC-stijging.

De laatste tijd krijgen de alts (tov BTC dan) steeds een behoorlijke klap bij zo'n stijging. En duurt het minstens een paar weken voor ze weer een beetje hersteld zijn. Dat lijkt nu niet meer het geval...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 20:07
Iedereen heeft het de laatste tijd over de chinese coins, maar RLC to the moon :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 18:07
Nu is het even doorgassen tot de $2 miljoen per BTC en dan stoppen met werken *O*

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Het is een heugelijke dag mensen. Een jubileum te vieren! :P

BITCONNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECTT :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

micmulder schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:41:
Iedereen heeft het de laatste tijd over de chinese coins, maar RLC to the moon :9~
Die was mij ook al opgevallen idd:
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:13:
RLC/BTC is wel een mooie run aan het maken, vanaf September al bezig met de klim. Ik zie die nog wel richting de 10k sats gaan, mits Bitcoin niet ineens keihard de lucht in gaat. Hij komt ook uit de 16k sats regionen.

Ik hodl er ook nog een aantal maar met 1,50 inkoop per stuk kan ik nog niet echt spreken over succes :+
Ik denk nog steeds dat ie naar de 10k sats aan het gaan is. (Mits de complete markt niet rekt gaat natuurlijk.)

Hij gaat maar door :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:26

Bever!

3

tronzi gaat ook hard nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:58:
[...]

Ik snap ook niet waarom hij nog geen permaban heeft, hij zit altijd zijn eigen meuk te promoten nu weer met een vage exchange waar ik bijna 100% zeker van ben dat daar zijn shitcoin staat.
Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat jij niet succesvol een eigen coin hebt weten te lanceren. Daarbij is crypophyl niet mijn exchange, ik trade er alleen maar op. (maar inderdaad, spice was hun eerste listing) De SLP markt gaat heel groot worden want tokens op SLP kunnen momenteel honderden keren meer transacties doen dan op Ethereum en Bitcoin zonder dat de fees omhoog gaan. Dus de volgende bullrun zal er weer een demper op het traden van counteryparty, omni en ecr-20 tokens zitten, maar niet op SLP. Jij hoeft dat heus niet te snappen, maar er zullen wel tweakers zijn die net even iets slimmer zijn en daar hun voordeel uit halen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

Volgens mij ben jij gewoon jaloers dat jij niet succesvol een eigen coin hebt weten te lanceren. Daarbij is crypophyl niet mijn exchange, ik trade er alleen maar op. (maar inderdaad, spice was hun eerste listing) De SLP markt gaat heel groot worden want tokens op SLP kunnen momenteel honderden keren meer transacties doen dan op Ethereum en Bitcoin zonder dat de fees omhoog gaan. Dus de volgende bullrun zal er weer een demper op het traden van counteryparty, omni en ecr-20 tokens zitten, maar niet op SLP. Jij hoeft dat heus niet te snappen, maar er zullen wel tweakers zijn die net even iets slimmer zijn en daar hun voordeel uit halen.
Blabla slux en een eigen coin .. ik heb wel wat beters te doen dan mensen te belazeren.

If you could reason with religious twats, there wouldn't be twats like you ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:08:
[...]

Blabla slux en een eigen coin .. ik heb wel wat beters te doen dan mensen te belazeren.

If you could reason with religious twats, there wouldn't be twats like you ;)
Hoe zo belazer ik mensen dan? Ik had niks te maken met die Tweakers Rekt coin hoor. Hoeveel heeft dat van de Tweakers gestolen, paar duizend euro of zo?

Ik ben ook de enige hier die regelmatig gratis crypto uitdeelt. Crypto die markt waarde heeft en je ook effectief kunt verkopen, of iets mee kunt komen (op Bitvps kun je voor 30 cent een VPS huren voor een dag)

Je kunt zeggen wat je wilt maar ik wil iemand hier wel eens zijn eigen coin zien lanceren en hem ook nog eens binnen een jaar op vier exchanges krijgen. Spice staat al op 4 exchanges en doet op Coinex al bijna 40 miljoen aan volume per dag.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OrzMnjYEA4H8uvBKb0NPS1n9/thumb.png

[ Voor 49% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 20:07
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 14:15:
[...]

Die was mij ook al opgevallen idd:

[...]

Ik denk nog steeds dat ie naar de 10k sats aan het gaan is. (Mits de complete markt niet rekt gaat natuurlijk.)

Hij gaat maar door :Y
Jaapio zie ik je straks op de moon met onze RLC coins? :D 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:57:
[...]

Laten we even niet vergeten dat je heilige graal altijd datgene is wat alleen jouzelf het beste uitkomt. Combineer dat met de manier waarop jij het communiceert en je hebt je golden ticket naar gozer-wat-ben-jij-godsgruwelijk-irritantland. En als je daar zit maakt het geen &£@# meer uit of je gelijk hebt of niet.

Bcash is Bitcoin flashbacks enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:31:
[...]
je hebt je golden ticket naar gozer-wat-ben-jij-godsgruwelijk-irritantland.
_O-

[ Voor 15% gewijzigd door PilatuS op 29-10-2019 19:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

micmulder schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:29:
[...]

Jaapio zie ik je straks op de moon met onze RLC coins? :D 8)7
Ik ben al door de lambo folder aan het bladeren. Zag net de Lamborghini Breakeven in het felgroen. Dat lijkt me een leuk modelletje om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:31:
[...]

Laten we even niet vergeten dat je heilige graal altijd datgene is wat alleen jouzelf het beste uitkomt. Combineer dat met de manier waarop jij het communiceert en je hebt je golden ticket naar gozer-wat-ben-jij-godsgruwelijk-irritantland. En als je daar zit maakt het geen &£@# meer uit of je gelijk hebt of niet.

Bcash is Bitcoin flashbacks enzo
Mochten er nu tweakers op cryptophyl gaan traden met meer kapitaal dan ik dan is het goed mogelijk dat ik minder volume doe en dus minder DROP aan het eind van de maand krijg.

Ik deel gewoon de dingen waar ik mee bezig ben. En dat was ooit alleen Bitcoin, toen bij de fork ben ik naar Bitcoin Cash gegaan. En nu ben ik ook bezig met Ethereum en tokens op Ethereum zoals DAI en SAI.

Dat jullie het vanuit een bepaald perspectief zien (dat helegaar niet klopt) is jullie probleem. Ik ga me daar niet op aanpassen. Het beeld wat andere van je hebben daar kun je toch niks aan doen. En het beeld wat je van me hebt heb je gekregen door de propaganda van Blockstream, die is door mensen zoal Aaron van Wirdum lekker ook in Nederland verspreid geweest.

Ik zou zeggen neem die CSS die mij verbergt of zo, dan hoef je het niet meer te zien!

Waar ik weet van de vele berichten die ik gekregen heb dat er tweakers hier zien die mijn posts waarderen, en dus ga ik lekker door.

Ik zie niet waarom als iemand zegt: "Oh coin X is aan het moonen die ga ik kopen." dan komt daar geen reactie op.

Maar als ik zeg "BCH is aan het stijgen, en ik ben veel DROP op cryptophyl aan het krijgen" dan mag dat opeens niet en word ik weggezet als een oplichter of iemand die zijn eigen spul promoot.

Tuurlijk promoot ik het spul waar ik enthousiast over ben en mee bezig ben. Dat doet toch iedereen hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:50:
[...]

Mochten er nu tweakers op cryptophyl gaan traden met meer kapitaal dan ik dan is het goed mogelijk dat ik minder volume doe en dus minder DROP aan het eind van de maand krijg.

Ik deel gewoon de dingen waar ik mee bezig ben. En dat was ooit alleen Bitcoin, toen bij de fork ben ik naar Bitcoin Cash gegaan. En nu ben ik ook bezig met Ethereum en tokens op Ethereum zoals DAI en SAI.

Dat jullie het vanuit een bepaald perspectief zien (dat helegaar niet klopt) is jullie probleem. Ik ga me daar niet op aanpassen. Het beeld wat andere van je hebben daar kun je toch niks aan doen. En het beeld wat je van me hebt heb je gekregen door de propaganda van Blockstream, die is door mensen zoal Aaron van Wirdum lekker ook in Nederland verspreid geweest.

Ik zou zeggen neem die CSS die mij verbergt of zo, dan hoef je het niet meer te zien!

Waar ik weet van de vele berichten die ik gekregen heb dat er tweakers hier zien die mijn posts waarderen, en dus ga ik lekker door.

Ik zie niet waarom als iemand zegt: "Oh coin X is aan het moonen die ga ik kopen." dan komt daar geen reactie op.

Maar als ik zeg "BCH is aan het stijgen, en ik ben veel DROP op cryptophyl aan het krijgen" dan mag dat opeens niet en word ik weggezet als een oplichter of iemand die zijn eigen spul promoot.

Tuurlijk promoot ik het spul waar ik enthousiast over ben en mee bezig ben. Dat doet toch iedereen hier?
Je haalt allerlei dingen aan waar ik geenszins over gesproken heb. Ik heb het alleen over je gedrag en ik geef je daarna nog mee dat het niet uitmaakt of je gelijk hebt of niet.

En ergens weet je dat ook wel, want je hebt je eigen post wat vriendelijker gemaakt. Gelukkig staat het origineel nog in mijn Quote.

Laat ik het van de andere kant belichten: stel je nou voor dat je al zo succesvolle coin geen natte crouton als eigenaar heeft.

Dat is nog eens zieltjes winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
@Kain_niaK Het feit dat jij bij alles "Blockstream propaganda" roept, ook al doet het compleet niet terzake (zoals zojuist) geeft wel een beetje aan hoe vastgeroest je in je eigen bubble zit.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-09 15:11
*Kuch* Ja we weten het, (bijna) iedereen ergert zich en iets met een bord voor een kop..

Wees vriendelijk, reageer niet op de man.

Ennn Doorrrr O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

.oisyn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:12:
@Kain_niaK Het feit dat jij bij alles "Blockstream propaganda" roept, ook al doet het compleet niet terzake (zoals zojuist) geeft wel een beetje aan hoe vastgeroest je in je eigen bubble zit.
Onzin natuurlijk want als cryptophyl een exchange met BTC as base pairs zou zijn en als ik BTC zou traden en een eigen coin op OMNI zou hebben gelanceerd dan zou hier heeeel anders op gereageerd worden.

Iedereen die iets met Bitcoin Cash doet komt er snel achter hoe klote die propaganda is. En het zal veel mensen afschrikken. Iemand als Andreas Antonopoulos zal nooit iets positiefs over Bitcoin Cash zeggen of zeggen dat blokgroote op BTC omhoog moet, want dan gooit de "kerk" hem uit de club en is ie zijn carrière kwijt.

Alles wat ik doe wordt door de "Bitcoin Cash is een aanval op Bitcoin en dus een aanval op mijn bags" bril gezien.

Of ik nu videos post over adoptie van crypto in afrika of hier dingen plaats over mijn eigen traden. Alles word door die bril gezien.

Maar ik ga mijn gedrag niet aanpassen, dat gedrag is altijd al hetzelfde geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:34:
[...].

Maar ik ga mijn gedrag niet aanpassen, dat gedrag is altijd al hetzelfde geweest.
En dat is dan ook precies je probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:12
[...]

Iemand als Andreas Antonopoulos zal nooit iets positiefs over Bitcoin Cash zeggen of zeggen dat blokgroote op BTC omhoog moet, want dan gooit de "kerk" hem uit de club en is ie zijn carrière kwijt.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/De0LjjDVQAAb5OT.jpg

https://twitter.com/aantonop/status/595601619581964289

[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 29-10-2019 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:w

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Onzin natuurlijk want als cryptophyl een exchange met BTC as base pairs zou zijn en als ik BTC zou traden en een eigen coin op OMNI zou hebben gelanceerd dan zou hier heeeel anders op gereageerd worden.

Iedereen die iets met Bitcoin Cash doet komt er snel achter hoe klote die propaganda is. En het zal veel mensen afschrikken. Iemand als Andreas Antonopoulos zal nooit iets positiefs over Bitcoin Cash zeggen of zeggen dat blokgroote op BTC omhoog moet, want dan gooit de "kerk" hem uit de club en is ie zijn carrière kwijt.

Alles wat ik doe wordt door de "Bitcoin Cash is een aanval op Bitcoin en dus een aanval op mijn bags" bril gezien.

Of ik nu videos post over adoptie van crypto in afrika of hier dingen plaats over mijn eigen traden. Alles word door die bril gezien.

Je gooit het steeds op Bitcoin Cash, maar dat is echt onzin. Ja er zijn mensen die Bcash een shitcoin vinden maar als iemand met rationele punten komt en zijn (irrationele) enthousiasme met charmante bescheidenheid zou brengen zou er heeel anders worden gereageerd hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:45:
[...]

Je gooit het steeds op Bitcoin Cash, maar dat is echt onzin. Ja er zijn mensen die Bcash een shitcoin vinden maar als iemand met rationele punten komt en zijn (irrationele) enthousiasme met charmante bescheidenheid zou brengen zou er heeel anders worden gereageerd hier.
Dan heb jij de evolutie van het topic hier niet gevolgd. Er zijn een aantal mensen die hun gedrag naar mij toe hebben aangepast, vooral @Verwijderd

Maar als iedereen bij echt alles wat ik plaats waar ik enthousiast over reageer, zuur begint te doen.

Dan word ik daar ook zuur van. En dan kom jij opeens: oh wat doet die kerel raar en vervelend. Nee, daar zit een evolutie achter.

Ik krijg zat DM's van mensen die te bang zijn om hier te reageren maar wel appreciëren wat ik doe. Als er iemand iets anders plaats over Bitcoin Cash dan krijg hij meteen een reactie van "Oh dat is een kloontje van Kain_niaK"

Dan heeft zo iemand er natuurlijk geen zin meer in en stop met posten.

[ Voor 40% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:46:
[...]

Dan heb jij de evolutie van het topic hier niet gevolgd.
Trek je kop nou eens uit die emmer azijn en probeer het over een andere boeg.

Zelfs een aloud gezegde weet iets over honing dat jij nog moet ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:47:
[...]

Trek je kop nou eens uit die emmer azijn en probeer het over een andere boeg.

Zelfs een aloud gezegde weet iets over honing dat jij nog moet ontdekken
Trek zelf je kop eruit en lees het topic maar eens na. Laatst was er iemand die zei:

"Als Kain_niaK als een vieze vuile zwerver op straat wil leven moet hij dat zelf weten"

Hoe is dat niet op de man spelen?

Ik woon in een huis dat mensen met drugs en alcoholverslaving probeert van de straat te krijgen. Wij hebben 8 kamers. Ik en shane wonen er en dan zijn er 6 kamers voor mensen van de straat.

Ik heb ooit een dikke crypto tip van 2500 USD gekregen, dat geld heb ik allemaal in het huis gestopt.

En dan krijg je dit soort reacties hier en de mods doen er niks aan!

Wanneer heb ik ooit iemand uitgescholden voor "vieze vuile zwerver"? :( :( :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Dan heb jij de evolutie van het topic hier niet gevolgd. Er zijn een aantal mensen die hun gedrag naar mij toe hebben aangepast, vooral @Verwijderd

Maar als iedereen bij echt alles wat ik plaats waar ik enthousiast over reageer, zuur begint te doen.

Dan word ik daar ook zuur van. En dan kom jij opeens: oh wat doet die kerel raar en vervelend. Nee, daar zit een evolutie achter.

Ik krijg zat DM's van mensen die te bang zijn om hier te reageren maar wel appreciëren wat ik doe. Als er iemand iets anders plaats over Bitcoin Cash dan krijg hij meteen een reactie van "Oh dat is een kloontje van Kain_niaK"

Dat heb ik wel. Maar on-topic, stel dat iemand als @Verwijderd vanaf morgen fervent Bcash aanhanger wordt dan weet ik zeker dat hij daarvoor niet uitgekotst zal worden. Gewoon om de manier waarop hij zijn mening zou delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Enfin, target voor december, 4500 usd

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:51:
[...]

Dat heb ik wel. Maar on-topic, stel dat iemand als @Verwijderd vanaf morgen fervent Bcash aanhanger wordt dan weet ik zeker dat hij daarvoor niet uitgekotst zal worden. Gewoon om de manier waarop hij zijn mening zou delen.
Dat is absoluut niet zo. En je zit het nog steeds bcash te noemen. Als je je wilt voor doen als de persoon die wel fatsoenlijk en normaal doet, noem het dan Bitcoin Cash.

Ik kan hier zo 10 reacties plaatsen van andere mensen die iets over BCH hebben geplaats en daar meteen negatieve reacties op kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:53:
[...]

Dat is absoluut niet zo. En je zit het nog steeds bcash te noemen. Als je je wilt voor doen als de persoon die wel fatsoenlijk en normaal doet, noem het dan Bitcoin Cash.

Ik kan hier zo 10 reacties plaatsen van andere mensen die iets over BCH hebben geplaats en daar meteen negatieve reacties op kregen.
Ik mag het niet afkorten naar Bcash maar jij wel naar BCH? Niet eerlijk, boehoehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:55:
[...]

Ik mag het niet afkorten naar Bcash maar jij wel naar BCH? Niet eerlijk, boehoehoe
Jij weet prima dat bcash een scheldnaam is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:55:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ivaaCMJzRQIPDlfj7KYW696N/full.jpg
Met je bcash meuk.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 29-10-2019 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Dat probleem zit bij jou, Bcash is net zo min een scheldnaam als btc.
Het is slechts een afkorting.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 13:48
Bitvavo biedt nu ook ondersteuning voor Cryptohopper aan. Even wat mee rondspelen en zal over paar weken wel mijn ervaringen delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach ik vind er soms wel wat van maar wie ben ik om te oordelen. Gewoon je ding doen en als het mij niet interesseert dan lees ik er wel wat overheen.

Verder boeit het me niet zo heel veel wie wat doet met welke coins blabla. BCH boeit me niet heel veel en alle technische aspecten van tokennomics ook niet echt.

Ik vind het wel weer tof dat je muziek maakt, tomaten kweekt in een kas en je coin een logo heeft met een peper. _O-

Er is meer dan alleen crypto. Gewoon een beetje normaal tegen elkaar doen en elkaar wat de ruimte gunnen toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Voor mij is het puur een logische afkorting, net als dat ik Bcore een prima onderscheidende naam zou vinden.

Jij interpreteert het misschien als zodanig, en dat heeft weer wél met de evolutie van dit topic te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Mr_Ripple schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:58:
[...]

Dat probleem zit bij jou, Bcash is net zo min een scheldnaam als btc.
Het is slechts een afkorting.
Dat is het niet. bcash is een naam bedacht door de propaganda afdeling van blockstream en de /r/bitcoin gasten. Samson Mow, Greg Maxwell, Luke-Jr, Theymos, Adam Back etc etc.

Ze hebben ook geprobeerd om de ticker op BCC te krijgen ips BCH omdat het zo negatief geassocieerd zou worden met Bitconnect dat de BCC ticker had.

Het is een politiek spelletje dat gespeeld word, een manier op bitcoin uit Bitcoin Cash te krijgen.

Bitcoin Cash is een legitieme fork van Bitcoin en heeft evenveel recht op de Bitcoin naam als BTC.

Als je fatsoenlijk met mij in gesprek wilt gaat dan gebruik je de bcash term niet. Bitcoin en Bitcoin Cash, BTC en BCH. Allemaal prima. Maar bcash niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Voor mij is het puur een logische afkorting, net als dat ik Bcore een prima onderscheidende naam zou vinden.

Jij interpreteert het misschien als zodanig, en dat heeft weer wél met de evolutie van dit topic te maken.
Het is een logische afkorting, helemaal omdat genoeg mensen het geen Bitcoin vinden. Dan haal je Bitcoin weg en maakt daar een B van zodat je Bcash krijgt. Als een idioot als Ver daar dan niet tegen kan en door gaat flippen, dan vraag je er om dat mensen die naam nog meer gaan gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:59:
[...]

Ach ik vind er soms wel wat van maar wie ben ik om te oordelen. Gewoon je ding doen en als het mij niet interesseert dan lees ik er wel wat overheen.

Verder boeit het me niet zo heel veel wie wat doet met welke coins blabla. BCH boeit me niet heel veel en alle technische aspecten van tokennomics ook niet echt.

Ik vind het wel weer tof dat je muziek maakt, tomaten kweekt in een kas en je coin een logo heeft met een peper. _O-

Er is meer dan alleen crypto. Gewoon een beetje normaal tegen elkaar doen en elkaar wat de ruimte gunnen toch.
Doe even een weekje BCH shillen voor mij.. Doe even. Doe even.. Doe nou eveheeheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:59:
[...]

Kijk dat bedoel ik. Als er meer mensen zoals Jaapio mij zouden behandelen zou mijn toon een stuk minder zuur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Kain_niaK Het gaat niet om BCH of Spice, wat dat betreft is wat @Stokstaart zegt wel waar. Als iemand anders BCH zou shillen dan zie je waarschijnlijk andere reacties. Waar veel mensen dus problemen mee hebben is BCH in combinatie met de manier waarop de boodschap wordt gebracht. En omdat dit al een tijdje gaande is, is BCH daardoor ook (extra) besmet.

Als je iets positief brengt, zonder iets anders naar beneden te halen, dan ontvangt iedereen je met open armen. Als je iets shilled en daarbij iets anders omlaag haalt, dan krijg je weerstand. En die weerstand stapelt zich steeds verder en verder op, tot het moment dat men er klaar mee is en je dus ook niets meer goed kunt doen. De credits zijn op, game over en dan eindigt iedere post in een discussie.

Het ligt niet alleen aan de rest, kijk ook eens kritisch naar jezelf.

On-topic: Ondertussen heeft Bitcoin een mooie daling en deels herstel gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:02:
[...]

Als je fatsoenlijk met mij in gesprek wilt
Ik vraag me serieus af of dat überhaupt mogelijk is. No pun intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:03:
@Kain_niaK Het gaat niet om BCH of Spice, wat dat betreft is wat @Stokstaart zegt wel waar. Als iemand anders BCH zou shillen dan zie je waarschijnlijk andere reacties. Waar veel mensen dus problemen mee hebben is BCH in combinatie met de manier waarop de boodschap wordt gebracht. En omdat dit al een tijdje gaande is, is BCH daardoor ook (extra) besmet.

Als je iets positief brengt, zonder iets anders naar beneden te halen, dan ontvangt iedereen je met open armen. Als je iets shilled en daarbij iets anders omlaag haalt, dan krijg je weerstand. En die weerstand stapelt zich steeds verder en verder op, tot het moment dat men er klaar mee is en je dus ook niets meer goed kunt doen. De credits zijn op, game over en dan eindigt iedere post in een discussie.

Het ligt niet alleen aan de rest, kijk ook eens kritisch naar jezelf.

On-topic: Ondertussen heeft Bitcoin een mooie daling en deels herstel gehad ;)
Lees deze post nog eens na dan. Kain_niaK in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"

Wat haal ik daar naar beneden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]
Als je fatsoenlijk met mij in gesprek wilt gaat dan gebruik je de bcash term niet. Bitcoin en Bitcoin Cash, BTC en BCH. Allemaal prima. Maar bcash niet.
Kan met niet voorstellen dat er mensen zijn die dat willen, en het is gewoon bcash.

Lees BCASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Slux schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:07:
[...]

Kan met niet voorstellen dat er mensen zijn die dat willen, en het is gewoon bcash.

Lees BCASH
Als jij niet wilt dat ik hier zuur doe, moet je het zelf ook niet doen. bch is korter dan bcash. Je gebruikt alleen bcash omdat je prima weet dat het een scheldnaam is. Ik zou ook bcore kunnen gebruiken en dan weet iedereen prima dat dat alleen is om iemand te stangen. Als je bcash blijft gebruiken terwijl ik je vraag dat niet te doen dan weet iedereen hier dat je het alleen gebruikt om mij te stangen.

[ Voor 23% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 21:11 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ik moest even twee keer kijken maar het lijkt alsof ik per ongeluk in het VIVA menstruatietopic ben beland. Laten we het weer over crypto hebben :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik zeg nergens dat je dat in iedere post doet, dus het heeft geen zin naar die post te verwijzen.

Wat ik wel onnodig vind in een andere post van vandaag is een sneer te maken naar xRekt en dat er duizenden Euro's zijn gestolen. Dat is onnodig in die context en ligt genuanceerder.

Maar hier Kain_niaK in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9" haal je Bitcoin en Ethereum aan en zeg je "Jij hoeft dat heus niet te snappen". Beide zijn niet nodig om te zeggen.

En als iemand iets op de man speelt: Druk op de rapporteer knop, daar is die voor bedoeld.

En door....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Stokstaart schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 22:40:
[...]

Point taken, weet niet of er enige waarheid in schuilt. Wel +80% ruim keer 4 de afgelopen 24 uur week..
oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:14:
Ik moest even twee keer kijken maar het lijkt alsof ik per ongeluk in het VIVA menstruatietopic ben beland. Laten we het weer over crypto hebben :9
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Ik zeg nergens dat je dat in iedere post doet, dus het heeft geen zin naar die post te verwijzen.

Wat ik wel onnodig vind in een andere post van vandaag is een sneer te maken naar xRekt en dat er duizenden Euro's zijn gestolen. Dat is onnodig in die context en ligt genuanceerder.

Maar hier Kain_niaK in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9" haal je Bitcoin en Ethereum aan en zeg je "Jij hoeft dat heus niet te snappen". Beide zijn niet nodig om te zeggen.

En als iemand iets op de man speelt: Druk op de rapporteer knop, daar is die voor bedoeld.

En door....
Dat was een reactie op Stokstaart in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"

Ik zie heel vaak reacties van mensen die zeggen. Het traden gaat slecht, ik heb X verloren. Of het traden gaat goed ik heb X gewonnen.

Ik begin nooit zomaar zuur te doen. Dat is altijd een reactie op iemand anders. Stokstaart begon zuur te doen en toen begon ik zuur terug te doen.

Dat is nu al jaren het patroon hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:21:
[...]
Waar je zelf ook flink de oorzaak van bent, maar je kijkt nooit kritisch naar jezelf. Het is altijd een ander en jij doet nooit iets verkeerd. De reacties die je vandaag krijg zijn dan ook een gevolg van posts die maanden of nog veel langer terug gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
[...]

Dat was een reactie op Stokstaart in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9"

Ik zie heel vaak reacties van mensen die zeggen. Het traden gaat slecht, ik heb X verloren. Of het traden gaat goed ik heb X gewonnen.

Ik begin nooit zomaar zuur te doen. Dat is altijd een reactie op iemand anders. Stokstaart begon zuur te doen en toen begon ik zuur terug te doen.

Ik maak een observatie. Namelijk dat je posts vaak in hoge mate over jezelf gaan. Als jij dat zuur vindt dan mag dat, zelf zou ik eerder wat zelfreflectie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]
Laat dat soort opmerkingen nou gewoon achterwege, is onnodig om te blijven herhalen en legt de focus er alleen nog maar meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Waar je zelf ook flink de oorzaak van bent, maar je kijkt nooit kritisch naar jezelf. Het is altijd een ander en jij doet nooit iets verkeerd. De reacties die je vandaag krijg zijn dan ook een gevolg van posts die maanden of nog veel langer terug gemaakt zijn.
Dat is door de fork gekomen. Ik als bijna enige aan de ene kant, de rest aan de andere kant. Minderheden voelen zich nog al snel bedreigt. Het komt al snel over als "ik tegen iedereen" en dan begin je makkelijk steeds feller te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@Kain_niaK
Respect voor wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet vanuit deze kant.
Je kan over jou zeggen wat je wil, tov van veel lui hier ben je inderdaad wat vreemd gedrag aan het ten toonspreiden maar dat zeggen we achteraf over bijna elk Genie. Dus mijn kudo's voor u. _/-\o_

Enige vraagteken wat ik wel heb, waarom wil je zo graag gehoord worden en of delen met mensen die er schijnbaar toch niet op zitten te wachten.

Oh en @Slux Slux vind ik ook wel lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Ik maak een observatie. Namelijk dat je posts vaak in hoge mate over jezelf gaan. Als jij dat zuur vindt dan mag dat, zelf zou ik eerder wat zelfreflectie doen.
Die post ging over prijs en mijn traden. Volgens mij is het niet uniek in dit topic om iets over de prijs te delen en iets over hoe je traden aan het gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:12
Waarom heb ik gisteren een zakje aelf gekocht.. :F

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Thommie.nl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:28:
@Kain_niaK
Respect voor wat je doet, hoe je het doet en waarom je het doet vanuit deze kant.
Je kan over jou zeggen wat je wil, tov van veel lui hier ben je inderdaad wat vreemd gedrag aan het ten toonspreiden maar dat zeggen we achteraf over bijna elk Genie. Dus mijn kudo's voor u. _/-\o_

Enige vraagteken wat ik wel heb, waarom wil je zo graag gehoord worden en of delen met mensen die er schijnbaar toch niet op zitten te wachten.

Oh en @Slux Slux vind ik ook wel lief.
Ik doe zeker veel dingen fout, als ik wist hoe ik hier beter had kunnen aanpakken had ik dat zeker gedaan.
Maar ik ga niet als een bangerik met mijn start tussen mijn benen het nooit meer over BCH of coins op BCH hebben. Er zijn er hier een aantal die dat wel hebben gedaan. Ik geef niet toe aan peer pressure want ik weet dat de mensen aan de Bitcoin kant van de fork het fout hebben. Ik weet dat Bitcoin niet kan werken als een vorm van digitaal goud zonder dat het ook een betaalsysteem is met betere eigenschappen dan de hudige betaalsystemen in de wereld.

Ik plaats hier mijn spul omdat ik al vele DM's heb gekregen van mensen die mijn posts allemaal lezen en appreciëren maar het zelf niet aandurven om er hier positief op de reageren omdat ze bang zijn dat ze dan ook bedolven worden met negatieve reacties.

Die peer pressure heeft de propaganda machine van Theymos en co mooi voor elkaar gekregen en ik ga daar niet aan toe geven. Ook al bedoelt iedereen het hier goed en hebben mensen zoals Oisyn en Rasha en Pilatus geen idee dat ze er slachtoffer van zijn. Zelfs Aaron Van wirdum weet het niet, die bedoelt het ook goed.

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:03:
[...]

Kijk dat bedoel ik. Als er meer mensen zoals Jaapio mij zouden behandelen zou mijn toon een stuk minder zuur worden.
Gaat erom dat je een karikatuur van jezelf hebt gemaakt. Vaak praat je vanuit de slachtoffer rol "mensen zullen mij toch wel haten en verketteren, maar ik moet het de mensen toch uitleggen". Nu zal je me wellicht willen vragen deze stelling te onderbouwen met quotes of een andere bord-voor-de-kop reactie, feit is dat dat dan mijn onderbouwing is. An sich gun ik je succes en lukt het me redelijk je te nergeren, maar af en toe heb je gewoon de eer me bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Chris.nl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:34:
[...]

Gaat erom dat je een karikatuur van jezelf hebt gemaakt. Vaak praat je vanuit de slachtoffer rol "mensen zullen mij toch wel haten en verketteren, maar ik moet het de mensen toch uitleggen". Nu zal je me wellicht willen vragen deze stelling te onderbouwen met quotes of een andere bord-voor-de-kop reactie, feit is dat dat dan mijn onderbouwing is. An sich gun ik je succes en lukt het me redelijk je te nergeren, maar af en toe heb je gewoon de eer me bezig te houden.
Omdat ik dan bezig blijf. Ik heb dat ooit wel geprobeerd en je kunt dat vinden in mijn post history en op mijn blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
@Kain_niaK
Ik ben een beetje een noob in dat cryptogedoetje.
FF kort hoe ik tegen Bitcoin aankijk he, een Betaalmiddel zal het nooit, maar dan ook nooit gaan worden dus dat een ander muntje daar beter in is prima zal wel.

Om echt mega groot te kunnen worden zie ik een rol weggelegd als soort van aandelen beurs.
Zodra die weg nog meer ingeslagen wordt, is het kassa voor ons allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:30:
Ik geef niet toe aan peer pressure want ik weet dat de mensen aan de Bitcoin kant van de fork het fout hebben.
En dat is ook een voorbeeld, doe dat nou gewoon niet.

Ik zal nu stoppen, maar je vroeg ernaar, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Thommie.nl schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:38:
@Kain_niaK
Ik ben een beetje een noob in dat cryptogedoetje.
FF kort hoe ik tegen Bitcoin aankijk he, een Betaalmiddel zal het nooit, maar dan ook nooit gaan worden dus dat een ander muntje daar beter in is prima zal wel.

Om echt mega groot te kunnen worden zie ik een rol weggelegd als soort van aandelen beurs.
Zodra die weg nog meer ingeslagen wordt, is het kassa voor ons allemaal.
Als Bitcoin geen betaalmiddel word dan zal het nooit waarde creëren. Wanneer winkeliers en online merchants kosten beginnen te sparen omdat het gebruik van Bitcoin als betaalmiddel voor hun en hun klanten goedkoper, sneller en makkelijker is dan het gebruik van credit cards dan word er waarde gecreëerd. Die waarde komt van dat andere systeem vandaan dat het verliest.

Waar komt het geld vandaan dan miners gebruiken om voor hun stroom te betalen? Van mensen zoals jou en mij die crypto komen met geld.

Waarom kopen we crypto met geld? Om te gebruiken als betaalmiddel? Nee, om mee te speculeren.

speculeren creëert zero waarde, het is een zero sum game. Er zijn winner en verliezers. Verliezers stoppen er mee. Crypto werkt momenteel alleen maar omdat het nog altijd mensen aanzuigt die rijk willen worden met het doen van niks,

En uiteindelijk klapt de hele boel. Als Bitcoin een betaalsysteem word dat door miljoenen mensen dagelijks gebruikt wordt dan niet. Want dan word het belangrijk in de wereld. Momenteel is Bitcoin niet belangrijk in de wereld.

[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Taro schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:39:
[...]

En dat is ook een voorbeeld, doe dat nou gewoon niet.

Ik zal nu stoppen, maar je vroeg ernaar, vandaar.
Ik ben overtuigt van mijn gelijk daar, heb ik vroeger genoeg verdedigt. Waarom zou ik dat niet communiceren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:44:
[...]

Ik ben overtuigt van mijn gelijk daar, heb ik vroeger genoeg verdedigt. Waarom zou ik dat niet communiceren?
Je zet je mening neer als feit en geeft aan dat er geen enkele discussie over mogelijk is. Jij hebt gelijk en iedereen die er anders over denkt heeft het fout. Da's nogal een lompe uitspraak, waar het ook over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:43:
[...]

Als Bitcoin geen betaalmiddel word dan zal het nooit waarde creëren.
Wanneer heb jij voor het laatst een paar gram goud gepind?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:44:
[...]

Verdedigen betekent dat je je aangevallen voelt. Je valt nu zelf ook anderen aan, waardoor die jou weer zullen aanvallen, zie je het patroon niet?

Waar iemand probeert te winnen krijg je verliezers, daarom moet je zelf ook het goede voorbeeld geven als je zelf anders behandeld wil worden. Als je anderen in hun waarde wil laten gaat het er niet om om te winnen, maar elkaar te respecteren. Nogmaals: Door anderen dus niet omlaag te halen...

Je lijkt vastgeroest te zitten in dit patroon, kijk dus nogmaals even kritisch naar jezelf, je bent de enige die dit op kan lossen, al voelt het voor jou waarschijnlijk alsof anderen moeten veranderen.

Ik heb mijn best gedaan, ik probeer je oprecht te helpen zodat we hier weer op de inhoud in kunnen gaan ipv regelmatig dergelijke gesprekken en discussies te voeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:45
Ik moet denken aan dat onmacht mensen onredelijke/gekke/etc dingen kan laten doen.

Toen ik zag dat er heel erg veel ongelezen posts waren dacht ik dat btc had ge-moon-ed of door het putje was gegaan, maar nee, dankzij jullie ben ik teleurgesteld :|

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
[...]

Dat is het niet. bcash is een naam bedacht door de propaganda afdeling van blockstream en de /r/bitcoin gasten. Samson Mow, Greg Maxwell, Luke-Jr, Theymos, Adam Back etc etc.
Dit is echt zo'n bullshit. De bcash naam is ontstaan door Roger Ver. Niet omdat hij het verzonnen heeft, maar omdat hij erdoor uit zijn plaat ging toen het steeds herhaald werd. Dát heeft de naam tractie gegeven.
Ze hebben ook geprobeerd om de ticker op BCC te krijgen ips BCH omdat het zo negatief geassocieerd zou worden met Bitconnect dat de BCC ticker had.
Serieus, gast, lees je in in je eigen coin :D. De BCC ticker is bedacht door de mensen achter Bitcoin Cash. Wat zij er echter niet bij hebben bedacht was dat er al een BCC ticker was, voor Bitconnect. Toen hebben ze de ticker aangepast naar BCH, omdat dat al de ticker was die sommige exchanges gebruikten. (Overigens waren de associaties met Bitconnect Coin volgens mij toen nog niet zo negatief, dat kwam later pas.)

Regelrecht van bitcoin.com: https://web.archive.org/w...blic-service-announcement

Dit bedoel ik nou. Alles is "Blockchain propaganda boehoehoe" maar ondertussen weet je zelf niet meer hoe het nou ook alweer in elkaar zat en geloof je alles wat binnen je eigen bubble wordt aangepraat. Je zit blatantly de waarheid te verdraaien, terwijl hier heel duidelijk blijkt dat je er gewoon naast zit, hoe stellig je bewering ook is. Dat zet natuurlijk enorme twijfels bij de rest van je opmerkingen, en je kunt je sterk afvragen wie hier nou precies bezig is met propaganda.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2019 22:55 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Jullie kunnen wel een beetje stoer lopen doen met Bitcoin, BCH, Bcash en BTC enzo... maar iedereen die niet snapt dat DOGE de enige echte toekomst is, zit goed fout!!

Dus geloof me nou maar want ik weet het heel zeker! ....... dombo's ....
:9

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:29:
Jullie kunnen wel een beetje stoer lopen doen met Bitcoin, BCH, Bcash en BTC enzo... maar iedereen die niet snapt dat DOGE de enige echte toekomst is, zit goed fout!!

Dus geloof me nou maar want ik weet het heel zeker! ....... dombo's ....
:9
Such truth, very advice. Much future!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Edwin__ schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:58:
Bitvavo biedt nu ook ondersteuning voor Cryptohopper aan. Even wat mee rondspelen en zal over paar weken wel mijn ervaringen delen.
Ben benieuwd naar je ervaringen, ik zit op bitvavo een beetje te DCA hodlen.Maar wil wat meer gaan traden ook, maar weet er nog te weinig van om dat aan een bot over te laten nog :)

Om wat te leren traden wil ik een klein account openen bij een andere exchange waar wat beter mee te traden is, nog even uitzoeken welke. Is de mogelijkheid om short te gaan op een exchange een must? Niet elke exchange heeft dat.
Binance ziet er wel goed uit, en is Kraken nog altijd zo traag zoals beschreven in de startpost?

Alhoewel ik wel ergens gelezen heb dat Bitvavo ook wel bezig is met de mogelijkheid tot stop loss e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Heerlijk dat op het moment dat btc weer even stabiliseert en weer een tikje saai wordt, het grote geschut in dit topic tevoorschijn wordt gehaald. >:) never change, crypto slowchat, never change.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

dude, wat doe je? get a life. Welke termen iemand wilt gebruiken is aan diegene zelf en om fatsoenlijk met elkaar om te gaan laat je elkaar je eigen termen gebruiken. Lees voortaan eerst nog een aantal keer opnieuw wat je getypt hebt. al je andere post negeer ik maar even. Zo creëer jij het jezelf tegen de rest concept, moet je niet achteraf gaan huilen, beetje druk te maken om een afkorting. doe even normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
DW23 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:49:
Heerlijk dat op het moment dat btc weer even stabiliseert en weer een tikje saai wordt, het grote geschut in dit topic tevoorschijn wordt gehaald. >:) never change, crypto slowchat, never change.
Tikje saai? Het is een groot feest momenteel, als btc niets doet zijn er genoeg alts die wel wat doen, genoeg te beleven dacht ik :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:51:
[...]

dude, wat doe je? get a life. Welke termen iemand wilt gebruiken is aan diegene zelf en om fatsoenlijk met elkaar om te gaan laat je elkaar je eigen termen gebruiken. Lees voortaan eerst nog een aantal keer opnieuw wat je getypt hebt. al je andere post negeer ik maar even. Zo creëer jij het jezelf tegen de rest concept, moet je niet achteraf gaan huilen, beetje druk te maken om een afkorting. doe even normaal
Ik krijg steeds het beeld in mijn hoofd van de oude afleveringen van de Smurfen, waarbij brilsmurf altijd wel ergens de rest van de smurfen de les kwam lezen. Ik durf het alleen niet hardop te zeggen.. Oh wacht..

Pagina: 1 ... 94 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!