[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.556 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

.oisyn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 22:27:
[...]

Dit is echt zo'n bullshit. De bcash naam is ontstaan door Roger Ver. Niet omdat hij het verzonnen heeft, maar omdat hij erdoor uit zijn plaat ging toen het steeds herhaald werd. Dát heeft de naam tractie gegeven.
Roger Ver was een supporter van Segwit2x, niet van Bitcoin Cash. Pas nadat Segwit2x er niet gekomen is omdat Adam Back zijn beloofte niet heeft gehouden is Roger Ver met Bitcoin Cash begonnen.

Hier vind je wat bronnen over het begin van de bcash naam.

Op 16 July 2017 is het eerste nieuws naar buiten gekomen waar de naam Bitcoin Cash gebruikt is.

Als antwoord daarop werd op 27 Juli 2017, de /r/bcash subreddit geopend.

En op 28 Juli 2017 werd het domein bcash.io geregistreerd.

Het is duidelijk dat de naam bcash bedacht is als kleineerende term om gebruikt te worden in een negatieve campagne rond Bitcoin Cash. Een campagne waar jij in getrapt bent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/56xSAT9NWkffI0JjSEwkghPM/full.png

Nog meer bewijs.

Bron 1: --> https://www.reddit.com/r/..._2017_at_612pm_utc_block/

Bron 2: --> https://github.com/DarrenRM/bcash-logo

[ Voor 15% gewijzigd door Kain_niaK op 30-10-2019 00:54 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
En het tweede, veel belangrijkere punt van mijn post negeer je voor het gemak maar? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

.oisyn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:26:
En het tweede, veel belangrijkere punt van mijn post negeer je voor het gemak maar? :)
Het ging over bcash niet over de ticker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:30:
[...]

Het ging over bcash niet over de ticker.
Jij zei letterlijk:
Ze hebben ook geprobeerd om de ticker op BCC te krijgen ips BCH omdat het zo negatief geassocieerd zou worden met Bitconnect dat de BCC ticker had.
Terwijl het tegendeel staat uitgelegd in je redditpost.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
"dat er al een BCC ticker was, voor Bitconnect."

Vraag?; Iedere relatie met Bitconnect heeft toch sowieso een bittere nasmaak gegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

.oisyn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:31:
[...]

Jij zei letterlijk:

[...]

Terwijl het tegendeel staat uitgelegd in je redditpost.
Het ging erover dat wanneer sommige mensen met mijn in gesprek gaan hier ze nog altijd de denigrerende term "bcash" gebruiken. Andere tweakers zijn er gelukkig mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:34:
[...]

Het ging erover dat wanneer sommige mensen met mijn in gesprek gaan hier ze nog altijd de denigrerende term "bcash" gebruiken. Andere tweakers zijn er gelukkig mee gestopt.
En het gaat er mij om hoe je een stellige bewering doet over Blockstream die aantoonbaar niet waar is. Ook het feit dat de naam bedacht is door Blockstream kun je niet onderbouwen.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 29-10-2019 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:42
Ik vind het opvallend dat je een beloning uitschrijft/geeft voor info wat publiek toegankelijk is/zou moeten zijn en wat graag gedeeld zou moeten worden m.i.

Is dat je eigen vrije keuze of is dat normaal in dat groep?
En voor beide gevallen, waarom?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gondor schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:42:
[...]

Ik vind het opvallend dat je een beloning uitschrijft/geeft voor info wat publiek toegankelijk is/zou moeten zijn en wat graag gedeeld zou moeten worden m.i.

Is dat je eigen vrije keuze of is dat normaal in dat groep?
En voor beide gevallen, waarom?
spice word in meer dan 100 telegram kanalen gebruikt als motivatie/beloning token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:42
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:44:
[...]

spice word in meer dan 100 telegram kanalen gebruikt als motivatie/beloning token.
Oke, soort airdrop dus.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Die traditie is begonnen VOOR spice op de markt kwam.
(spice is op 24 februari van dit jaar gemint) Er werdt meestal klein beetje in Bitcoin Cash getipped, dus het was wel leuk om om eens iemand een miljoen spice te tippen. Spice had immers geen waarde. Nu is spice op de markt gekomen (momenteel op 4 exchanges) en is 1000 spice te verkopen voor 250 000 satoshis BCH en dat is dan weer te verkopen voor ongeveer 65 eurocent.

Spice word nu ook getipped op kanalen die niks met Bitcoin Cash te makken hebben, dat vind ik dan ook weer leuk. Elke telegram kanaal kan de spicebot met een commando toevoegen zodat leden elkaar kunnen tippen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/A98P3UDlCtW9JDA80wRKJ0oY/thumb.png

[ Voor 28% gewijzigd door Kain_niaK op 29-10-2019 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:02:
[...]

Dat is het niet. bcash is een naam bedacht door de propaganda afdeling van blockstream en de /r/bitcoin gasten. Samson Mow, Greg Maxwell, Luke-Jr, Theymos, Adam Back etc etc.

Ze hebben ook geprobeerd om de ticker op BCC te krijgen ips BCH omdat het zo negatief geassocieerd zou worden met Bitconnect dat de BCC ticker had.

Het is een politiek spelletje dat gespeeld word, een manier op bitcoin uit Bitcoin Cash te krijgen.

Bitcoin Cash is een legitieme fork van Bitcoin en heeft evenveel recht op de Bitcoin naam als BTC.

Als je fatsoenlijk met mij in gesprek wilt gaat dan gebruik je de bcash term niet. Bitcoin en Bitcoin Cash, BTC en BCH. Allemaal prima. Maar bcash niet.
Daar sta je dan. Met je billen bloot. Flat earth en antivax liggen ook wel in je straatje zeker?

Bcash, verzonnen door wie dan ook (afkorting, anyone?), bekt gewoon enorm lekker. Je zou hem/haar/iedereen met normaal verstand die weet hoe afkorten werkt moeten bedanken.

Ik heb letterlijk nog nooit een euro.aan bcash verloren. Winst all the way. En toch heb ik er een schijthekel aan. Ra ra hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 23:57:
[...]

Daar sta je dan. Met je billen bloot. Flat earth en antivax liggen ook wel in je straatje zeker?

Bcash, verzonnen door wie dan ook (afkorting, anyone?), bekt gewoon enorm lekker. Je zou hem/haar/iedereen met normaal verstand die weet hoe afkorten werkt moeten bedanken.

Ik heb letterlijk nog nooit een euro.aan bcash verloren. Winst all the way. En toch heb ik er een schijthekel aan. Ra ra hoe komt dat?
Och jong flikker op. we zitten hier online. Niemand hoort de tekst die we intypen. bch is minder werk om in te typen dan bcash. Als je flat earth wil moet je bij de core devs zijn niet bij mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Iv2HIBhPTEacbfUMX6qLDpD1/full.png

[ Voor 10% gewijzigd door Kain_niaK op 30-10-2019 00:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn excuses maken aan iedereen die ik heb gekwetst.

Ik bedenk me net dat ik xrp/Ripple altijd rimpels noem.
Waves zijn golfjes.

En nog een paar muntjes die ik verbasterd heb.

Sorry... Het spijt me..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.theamericanconservative.com/wp-content/uploads/2016/10/Nuclear2-554x350.jpg

Ja, ik denk ik drop maar even een nuke op het topic hoor.

Hopen dat de nieuwe generatie levensvormen er wat meer van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:03:
Ik wil graag mijn excuses maken aan iedereen die ik heb gekwetst.

Ik bedenk me net dat ik xrp/Ripple altijd rimpels noem.
Waves zijn golfjes.

En nog een paar muntjes die ik verbasterd heb.

Sorry... Het spijt me..
Verbasteren is iets anders dan een scheldnaam gebruiken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het is perceptie

Het is wat jij vind wat een scheldnaam/woord is.

Ik vind flikker een scheldwoord, jij duidelijk niet.

Ik vind rimpel bcash golfjes etc geen scheldwoorden.
Ik vind het een verbastering, jij duidelijk niet.

2 meningen 2 manieren om erna te kijken.
En ik weet al, wij worden het nooit eens hier over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:03:
[Afbeelding]

Ja, ik denk ik drop maar even een nuke op het topic hoor.

Hopen dat de nieuwe generatie levensvormen er wat meer van maakt.
Leuk macroshot van een trichoom... ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:28
Kain_niaK schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:05:
[...]

Verbasteren is iets anders dan een scheldnaam gebruiken.
Jij moet vast van het motto houden: 'negatieve aandacht is ook aandacht'. Volgens mij geniet je intens van al die tweakers die negatief op jouw schijnbaar beperkte sociale vaardigheden reageren.

Doet Jaapio nog zo zijn best om op ludieke wijze de sfeer in het topic om te gooien en er een eind aan te breien: nee hoor, meneer wil toch nog even zijn (overigens zwakke) punt maken.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:46:
[...]

Jij moet vast van het motto houden: 'negatieve aandacht is ook aandacht'. Volgens mij geniet je intens van al die tweakers die negatief op jouw schijnbaar beperkte sociale vaardigheden reageren.

Doet Jaapio nog zo zijn best om op ludieke wijze de sfeer in het topic om te gooien en er een eind aan te breien: nee hoor, meneer wil toch nog even zijn (overigens zwakke) punt maken.
Jij bent de hele reden van al deze berichten met je reactie op mijn eerste post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:48:
[...]

Jij bent de hele reden van al deze berichten met je reactie op mijn eerste post.
En weer ligt de schuld bij een ander. Schuilt er dan niet enige waarheid in mijn initiele reply?

Het was overigens meer de bedoeling een hint af te geven waar je iets mee kon, niet een pure afzeikactie. Als iemand zich stoort aan mijn gedrag mag hij dat ook gewoon zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Stokstaart op 30-10-2019 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:51:
[...]

En weer ligt de schuld bij een ander. Schuilt er dan niet enige waarheid in mijn initiele reply?

Het was overigens meer de bedoeling een hint af te geven waar je iets mee kon, niet een pure afzeikactie. Als iemand zich stoort aan mijn gedrag mag hij dat ook gewoon zeggen.
Wat was er nou zo erg aan mijn bericht?

1) Hey de prijs van mijn coin is omhoog

2) Hey, ik ben eindelijk weer eens iets aan het verdienen met mijn trading.

Wat maakt het dat wanneer andere mensen zoiets posten dat geen probleem is, maar dat als ik het post daar wel een negatieve reactie op komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Kain_niaK schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 00:56:
[...]

Wat was er nou zo erg aan mijn bericht?

1) Hey de prijs van mijn coin is omhoog

2) Hey, ik ben eindelijk weer eens iets aan het verdienen met mijn trading.

Wat maakt het dat wanneer andere mensen zoiets posten dat geen probleem is, maar dat als ik het post daar wel een reactie op komt?
En wat was er onwaar aan mij n bericht? Ik stelde dat ik vond dat in jouw postS zich in het algemeen bovengemiddeld veel borstklopperij plaats vindt. Van hoe:

- nobel je bezig bent
- goed je muziek kan maken
- mooi (lelijk) pak je wel niet van je gelanceerde munt hebt gekocht
- etc
- etc
- etc

Dan krijg ik het gevoel dat iemand zichzelf heel interessant vindt, of belangrijk, of een schreeuwend tekort aan aandacht heeft. En misschien ben ik daar wat allergisch voor, mag dat?

BCASH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stokstaart schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 01:01:
[...]

En wat was er onwaar aan mij n bericht? Ik stelde dat ik vond dat in jouw postS zich in het algemeen bovengemiddeld veel borstklopperij plaats vindt. Van hoe:

- nobel je bezig bent
- goed je muziek kan maken
- mooi (lelijk) pak je wel niet van je gelanceerde munt hebt gekocht
- etc
- etc
- etc

Dan krijg ik het gevoel dat iemand zichzelf heel interessant vindt, of belangrijk, of een schreeuwend tekort aan aandacht heeft. En misschien ben ik daar wat allergisch voor, mag dat?

BCASH
Ik post dingen die ik leuk vind om te delen en af en toe reageer ik hier op andere dingen die ik interessant vind. Mag dat?
nobel je bezig bent
Dat was om mij te verdedigen tegen iemand hier die mij een "stinkende zwerver" noemde.
goed je muziek kan maken
Ik heb nog maar een paar keer iets van mij muziek gedeelt en volgens mij werd dat toen wel geapprecieerd door een aantal tweakers hier.
mooi (lelijk) pak je wel niet van je gelanceerde munt hebt gekocht
Zijn er nog tweakers die succesvol een coin hebben gelanceerd? Zou het graag willen weten.
Het is trouwens niet mijn schuld als jij niet altijd door hebt wanneer ik enigszins satirisch bezig ben.

"Ik heb nog geen geld voor een lambo maar wel voor een elektrische fiets" met foto's in mijn plantekasje en mijn hondje.

Is volgens mij toch enigszins anders dan het normale toontje van crypto influencers die hun volgers roem en glorie beloven als ze maar bitconnect kopen.
Dan krijg ik het gevoel
Als jij dat gevoel uitspreekt dan verdedig ik mij. Mag dat? Ik praat hier al sinds 2011 over Bitcoin en ik ben niet verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Modbreak:En nu weer ontopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even ontopic met de huidige range en levels dan maar :P Alles er tussen in is nutteloze sideways.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AR2UOSRenRBBURAcHmEHIRNu/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 01:49:
Even ontopic met de huidige range en levels dan maar :P Alles er tussen in is nutteloze sideways.

[Afbeelding]
Wat de ene nutteloze sideays noemt, is de ander zijn brood. 100 USD is ongeveer 1%. Dus het fluctueert momenteel 4 - 6% meerdere keren per dag. Als je exchange maar 0.1% aan fees vraagt kun je daar aardig geld mee verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 02:24:
[...]
Wat de ene nutteloze sideays noemt, is de ander zijn brood. 100 USD is ongeveer 1%. Dus het fluctueert momenteel 4 - 6% meerdere keren per dag. Als je exchange maar 0.1% aan fees vraagt kun je daar aardig geld mee verdienen.
Nutteloze sideways voor het grotere plaatje. Ik doe vrijwel alleen maar scalps maken waarbij 4 tientjes verschil op BTC voor mij genoeg is om een trade te pakken. Laat staan wat andere coins aan swings aan het maken zijn. Het nutteloze sideways is puur voor de wat langere termijn zoals de meeste het hier zien.

Edit: Als je daar nog bewijs voor nodig hebt, bij deze:

BCH:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g3v5h3FR3LEElD0cvhgFQkqX/full.jpg

LTC:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/buvoTS02VMPH7O3waqOj2Nb0/full.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 30-10-2019 03:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is het feedbacktopic voor

[ Voor 92% gewijzigd door .oisyn op 30-10-2019 08:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Diegene die gister zei dat rlc naar de maan ging thanks. khad lekker winstje meegepakt:). vandaag en morgen zal wel weer een sombere dag worden in welke crypto dan ook ;w . *houdt wel in crypto, maar huilt alvast*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 08:14
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 07:16:
Diegene die gister zei dat rlc naar de maan ging thanks. khad lekker winstje meegepakt:). vandaag en morgen zal wel weer een sombere dag worden in welke crypto dan ook ;w . *houdt wel in crypto, maar huilt alvast*
Haha graag gedaan <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Goede morgen allen,

How are things? Gaan we vandaag de gap sluiten? of maar gewoon negeren en vliegen naar de maan? O+

@Verwijderd zit je nog in Nano? heb je in tussen ook aangevuld?

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:43:
Goede morgen allen,

How are things? Gaan we vandaag de gap sluiten? of maar gewoon negeren en vliegen naar de maan? O+

@Verwijderd zit je nog in Nano? heb je in tussen ook aangevuld?
Jazeker zit ik nog in NANO. Nee niets aangevuld, geen DCA, pure hodl met 1 aankoop. Ook geen trades om meer te vergaren oid.

Laat ze gewoon staan tot nieuwe ATH, als die ooit komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Jazeker zit ik nog in NANO. Nee niets aangevuld, geen DCA, pure hodl met 1 aankoop. Ook geen trades om meer te vergaren oid.

Laat ze gewoon staan tot nieuwe ATH, als die ooit komt.
ah ok. got it.

Ik zit heavy in QTUM, maar zit te denken om alles om te zetten naar ADA en wou stukje NANO pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 09:59:
[...]

ah ok. got it.

Ik zit heavy in QTUM, maar zit te denken om alles om te zetten naar ADA en wou stukje NANO pakken.
Geen idee wat NANO gaat doen, er zit niet veel leven in de laatste tijd. Wellicht voor de lange termijn een optie, maar misschien bloedt ie ook wel helemaal dood...

Als je voor de korte/middellange termijn gaat zijn er zat coins met veel meer momentum.

Maarja NANO is <3

Het feit dat ik erin zit is wel zorgwekkend zat _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:08:
[...]

Geen idee wat NANO gaat doen, er zit niet veel leven in de laatste tijd. Wellicht voor de lange termijn een optie, maar misschien bloedt ie ook wel helemaal dood...

Als je voor de korte/middellange termijn gaat zijn er zat coins met veel meer momentum.

Maarja NANO is <3

Het feit dat ik erin zit is wel zorgwekkend zat _O-
hahaha, helaas leeft er bij heel veel munten: WHAT IF......

Misschien toch maar full on ADA :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:10:
[...]

hahaha, helaas leeft er bij heel veel munten: WHAT IF......

Misschien toch maar full on ADA :D
Wellicht ADA met een plukje RLC? Ik denk niet dat die al klaar is, al vanaf september aan het klimmen. Mooi momentum en groeiend volume de laatste tijd.

Maar ook dat kan natuurlijk omslaan, kan hoe dan ook geen kwaad om hem met een schuin oogje in de gaten te houden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 10:21:
[...]

Wellicht ADA met een plukje RLC? Ik denk niet dat die al klaar is, al vanaf september aan het klimmen. Mooi momentum en groeiend volume de laatste tijd.

Maar ook dat kan natuurlijk omslaan, kan hoe dan ook geen kwaad om hem met een schuin oogje in de gaten te houden ;)
Traden doe ik niet meer. Ik hodl als de malle en voornamelijk de top coins. coins in de top 15 (20).
krijg haar uitval door traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Kain_niaK schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:02:
Bitcoin en Bitcoin Cash, BTC en BCH. Allemaal prima. Maar bcash niet.
Ik noem bch irl meestal bitchcash, mag dat wel? :+

Bcash klinkt een beetje als een honing-productie-op-blockchain-project-achtig iets. :P Bch bekt ook niet echt lekker. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Als we dan toch verbasteringen maken voel ik meer voor btc en bct.
Bitcoin en bitcoin trash

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Mr_Ripple schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 11:27:
Als we dan toch verbasteringen maken voel ik meer voor btc en bct.
Bitcoin en bitcoin trash
Dan wil ik deze inbrengen: cripple :+

Ik wil nog even aanhaken op bovenstaande discussie. Ik zou @Kain_niaK als tip willen geven wat meer algemene inhoudelijke reacties te geven dan alleen de sporadische berichten over jezelf en je verdiensten/accomplishments.. Want ik ben het met degene eens die het karakter van je berichten aanstipte als aandachtspunt.. Just my 2 cryptocents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PHPResource schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Ik wil nog even aanhaken op bovenstaande discussie. Ik zou @Kain_niaK als tip willen geven wat meer algemene inhoudelijke reacties te geven dan alleen de sporadische berichten over jezelf en je verdiensten/accomplishments.. Want ik ben het met degene eens die het karakter van je berichten aanstipte als aandachtspunt.. Just my 2 cryptocents.
:+

I agree!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ik lees net wel goed nieuws voor ADA. Wordt geaccepteerd bij reismaatschappij ofzo.

Maargoed de gehele markt dropped beetje. Al bedacht ik me net: Als iedereen nou weer in Tether duikt dan moet dat voor de algehele coinmarketcap toch niks uitmaken? Tether en andere stablecoins staan ook gewoon in het rijtje van crypto.

Of worden die niet meegeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Klaas25 Vergeet Euro, USD en andere fiat niet, die tellen allemaal niet mee.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik zal wel één of andere retard zijn, maar bij de Binance iOS app krijg ik bij markets alleen nog maar mijn favorieten te zien. Heel irritant.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Naast BTC hier ook al een tijdje 2 vuilniszakken met ADA en NANO.... In de overige Altcoins stap ik wel in maar alleen maar om er ook zo snel mogelijk weer uit te stappen... )

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
Klaas25 schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:26:
Ik lees net wel goed nieuws voor ADA. Wordt geaccepteerd bij reismaatschappij ofzo.

Maargoed de gehele markt dropped beetje. Al bedacht ik me net: Als iedereen nou weer in Tether duikt dan moet dat voor de algehele coinmarketcap toch niks uitmaken? Tether en andere stablecoins staan ook gewoon in het rijtje van crypto.

Of worden die niet meegeteld?
klopt, maar is een maatschappij dat al heel veel crypto ondersteund dus helaas niet alleen ADA. Dan had veel positief effect gehad,.........puntjepuntje.... denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Onze main dev en founder heeft er net een video call met McAffee op zitten en gesproken over een mogelijke samenwerking. :D
Ook is iemand van het team in overleg met wat mensen van Tron, geen idee of ik nou blij moet zijn met deze ontwikkelingen maar we staan in ieder geval niet stil. :+

Ik hou me er verder een beetje buiten, het blijven toch een beetje boefjes maar grappig is het wel. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:49

Hoe krijg ik tweets direct op het scherm? Edit: gelukt via [ embed ] [ / embed]

[ Voor 42% gewijzigd door BTC100K2021 op 30-10-2019 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:03
Crypts schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:58:
Onze main dev en founder heeft er net een video call met McAffee op zitten en gesproken over een mogelijke samenwerking. :D
Ook is iemand van het team in overleg met wat mensen van Tron, geen idee of ik nou blij moet zijn met deze ontwikkelingen maar we staan in ieder geval niet stil. :+

Ik hou me er verder een beetje buiten, het blijven toch een beetje boefjes maar grappig is het wel. :P
Hij zou het waarderen als je McAfee zou schrijven denk ik, nu klinkt het als "me keffie" en dus als je hond :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Ik heb ook lijntjes getekend:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iC0mpGn.png

Op naar de 9300!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:19
ik ook

Afbeeldingslocatie: https://nbocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2009/09/12/NZAT8_tekening3.MM.jpg?maxheight=460&maxwidth=638&scale=both

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13:20
En ik dan...

Afbeeldingslocatie: https://ashworthmotoringlawcom.files.wordpress.com/2016/08/cocaine-drug-driving-defences.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Goddamn son, deze TA tikt er wel ff in!

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Van deze TA ga ik hallucineren joh, zie ik allemaal groene dildo's, lambo's en maanraketten enzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Richh schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 15:40:
Ik heb ook lijntjes getekend:

[Afbeelding]

Op naar de 9300!
Nou nou nou met jullie grapjes :+

Blijkt toch best goed te gaan :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CCzq8oP.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08:01

raq

Alts gaan lekker laatste dagen. Als ik wat grafiekjes check jeuken mijn handen om niet wat Waves/Nano aan te schaffen... Maar dat heb ik al zo zo vaak gedacht, en altijd kon het weer lager. Als BTC weer moon doet dan is er zo weer een bloedbad onder de alts.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 09:11
Ik zie btc langzaam onder de 9k glijden en ik ben bang dat t daarna verder naar beneden gaat. De move omhoog is z'n momentum weer kwijt.

Al hoop ik natuurlijk dat 9k voor n enorme groene kaars zorgt, MOON! LAMBO'S!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@shovelhead1340 Ik koop nou juist weer terug vlak boven de 9k, heb gisteren een stuk hoger verkocht. Hopelijk kan ik hoger weer verkopen, maar kan natuurlijk ook ver onder de 9k zakken, ik sta standby om tijdig op de knop te drukken :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Gewoon even de futures vullen, dus rond de 8.9k bounce..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 09:11
Stokstaart schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:11:
Gewoon even de futures vullen, dus rond de 8.9k bounce..
Ah, dat is ook goed.
Ik ben weer gerustgesteld

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Offtopic, maar doen jullie ook mee aan https://www.teamtrees.org?

Ik heb samen met vrouw en kinderen een donatie gedaan. Elon Musk heeft zelfs 1.000.000 Dollar gedoneerd. Jack Dorsey (CEO Twitter), Alan Walker (DJ) en vele anderen hebben ook al een forse donatie gedaan van >100.000 Dollar.

Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen of anderen. En ja, dit gaat de wereld niet definitief veranderen, maar is sowieso een mooie actie en een mooi statement. Op Twitter zijn ook verzoeken langsgekomen om het mogelijk te maken met Bitcoin te betalen en cryptocurrency traders roepen elkaar op om ook donaties te doen.

Ps. Mocht MrBeast (de organisator van deze actie) er met de funds vandoor gaan, dan ga ik daar niet persoonlijk achteraan, daar heb ik inmiddels wel van geleerd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PHPResource schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:09:
[...]

Ja daar heb je een goed punt. Het is inderdaad zo dat ik weinig actief het topic lees en alleen maar mijn eigen meuk plemp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 18:40:
Offtopic, maar doen jullie ook mee aan https://www.teamtrees.org?

Ik heb samen met vrouw en kinderen een donatie gedaan. Elon Musk heeft zelfs 1.000.000 Dollar gedoneerd. Jack Dorsey (CEO Twitter), Alan Walker (DJ) en vele anderen hebben ook al een forse donatie gedaan van >100.000 Dollar.

Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je kinderen of anderen. En ja, dit gaat de wereld niet definitief veranderen, maar is sowieso een mooie actie en een mooi statement. Op Twitter zijn ook verzoeken langsgekomen om het mogelijk te maken met Bitcoin te betalen en cryptocurrency traders roepen elkaar op om ook donaties te doen.

Ps. Mocht MrBeast (de organisator van deze actie) er met de funds vandoor gaan, dan ga ik daar niet persoonlijk achteraan, daar heb ik inmiddels wel van geleerd ;)
Ik heb zojuist 25 boompjes de wereld in geholpen. Misschien niet veel, maar beter als niets. Ik had er al eerder wat over gehoord, bedankt voor de reminder!

Ik vind het een mooi initiatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
Kan iemand even uitleggen hoe dat werkt met zo'n futures gap? :? Ikke niet begrijp :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:32:
Kan iemand even uitleggen hoe dat werkt met zo'n futures gap? :? Ikke niet begrijp :)
Ik snap het ook niet helemaal, maar na het lezen van https://www.newsbtc.com/2...bitcoin-futures-1000-gap/

Snap ik het nog niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Emcee schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:32:
Omdat het CME verhaal in het weekend niets doet krijg je een gat waar de prijs bij CME niet is geweest als BTC in het weekend grote sprongen maakt. De prijs bij CME gaat van zeg 8k naar 9k zonder dus bij 8100, 8200, enz geweest te zijn. Dan spreek je van een gap in de koers. Het verleden laat zien dat deze gaps vrijwel altijd worden gevult. Dat wil zeggen dat de prijs terug gaat naar het gat om dit te vullen. Dit kan zowel omhoog als omlaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:59
8
PilatuS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:40:
[...]

Omdat het CME verhaal in het weekend niets doet krijg je een gat waar de prijs bij CME niet is geweest als BTC in het weekend grote sprongen maakt. De prijs bij CME gaat van zeg 8k naar 9k zonder dus bij 8100, 8200, enz geweest te zijn. Dan spreek je van een gap in de koers. Het verleden laat zien dat deze gaps vrijwel altijd worden gevult. Dat wil zeggen dat de prijs terug gaat naar het gat om dit te vullen. Dit kan zowel omhoog als omlaag zijn.
Maar de prijs is toch altijd ook op de tussenliggende punten geweest, anders kan hij nooit stijgen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
PilatuS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:40:
[...]

Dat het zo is, geloof ik meteen. Maar wat zou het achterliggende mechanisme zijn?

Even denken... Je zit short met een future. Dan heb je er flink belang bij om ook wat "fysieke" BTC te verkopen.

Maar andersom heb ik het eigenlijk nooit gezien.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:55:
[...]
Maar de prijs is toch altijd ook op de tussenliggende punten geweest, anders kan hij nooit stijgen.
De prijs is op de exchanges er geweest ja, maar omdat de CME in het weekend dicht is, is de prijs er daar niet geweest. De close is op vrijdag bijvoorbeeld 8k en maandag is de open 9k. Die springt dus een k omhoog zonder er tussen in te zijn geweest :)
hansdegit schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:00:
[...]

Dat het zo is, geloof ik meteen. Maar wat zou het achterliggende mechanisme zijn?

Even denken... Je zit short met een future. Dan heb je er flink belang bij om ook wat "fysieke" BTC te verkopen.

Maar andersom heb ik het eigenlijk nooit gezien.
Geen idee :)

Misschien ook wel weer een self fulfilling prophecy geworden. Misschien dat de prijs er in het begin een paar keer heen is gegaan bij toeval en het nu een ding is geworden waarbij mensen denken: Hij gaat er altijd naartoe. Dan wordt er mogelijk naar gehandeld en komt het uit.

Verder kan het soms weken of maanden zijn voordat het zover komt. Het is niet zo dat de prijs vanuit hier er naartoe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 19:55:
8
[...]

De prijs van de Bitcoin is daar wel geweest wel ja maar bij CME heb je dus niet met de tussenliggende bedragen kunnen handelen. Vrijdag dicht op 8k en maandagochtend weer open op 10k. Een 'handelsgat' bij CME dus van 2k in dit voorbeeld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:59
iVibes schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:08:
[...]

De prijs van de Bitcoin is daar wel geweest wel ja maar bij CME heb je dus niet met de tussenliggende bedragen kunnen handelen. Vrijdag dicht op 8k en maandagochtend weer open op 10k. Een 'handelsgat' bij CME dus van 2k in dit voorbeeld.....
Vandaar de donderdag drop iedere week??

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Pelox schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:14:
[...]

Vandaar de donderdag drop iedere week??
Volgens mij is de kans op een price-drop groter als de cme future contracten gaan verlopen....
Dit is wel een interessant stukje over de prijsrelatie tussen Bitcoin en CME Bitcoin futures....

[ Voor 2% gewijzigd door iVibes op 30-10-2019 20:38 . Reden: dikke typo jonguh! ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Mijn ervaring is dat, overal waar die features gasten induiken, naar de klote gaat.
Goud, zilver, assets en nu ook bitcoin.

We hadden de 30000 al gepasseerd kunnen zijn zonder die gasten.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Mr_Ripple schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:51:
Mijn ervaring is dat, overal waar die features gasten induiken, naar de klote gaat.

Klopt, het gerucht gaat ook dat de Amerikaanse overheid de bubble heeft geprikt door de introductie van futures.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:51:

En de mogelijkheid van shorten. Neem bijvoorbeeld Bitmex, er wordt daar geen enkele BTC gekocht of verkocht, het is puur handelen op de prijs van BTC. Daar komt dan de mogelijkheid tot shorten bij en de whales kunnen hun gang gaan. Alleen kunnen verdienen als de prijs omhoog gaat, dan was het een compleet andere markt geweest. Helemaal met hoe schaars BTC is zou die 30k mij ook niets verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Stokstaart schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:53:
[...]

Klopt, het gerucht gaat ook dat de Amerikaanse overheid de bubble heeft geprikt door de introductie van futures.
Zou zomaar kunnen, bij verlies kun je alleen naar jezelf kijken dat je hebt verkocht.
Een verbod zou tot onvrede jegens overheden hebben geleid.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 20:56:
[...]

En de mogelijkheid van shorten. Neem bijvoorbeeld Bitmex, er wordt daar geen enkele BTC gekocht of verkocht, het is puur handelen op de prijs van BTC. Daar komt dan de mogelijkheid tot shorten bij en de whales kunnen hun gang gaan. Alleen kunnen verdienen als de prijs omhoog gaat, dan was het een compleet andere markt geweest. Helemaal met hoe schaars BTC is zou die 30k mij ook niets verbazen.
Waarbij het natuurlijk wel zo is dat je niet short of long kunt gaan, zonder Bitcoin te bezitten en te stallen bij BitMEX. Uiteindelijk gaat er evenveel richting BitMEX als dat er vandaan komt. Iedereen is dus gebaat bij een hogere Bitcoin koers, want als je 10 Bitcoin hebt vergaard, maar Bitcoin is 10x minder waard geworden, dan heb je daar ook niets aan.

Wat mij betreft is de koersbeweging na de 19.780 Dollar een voornamelijk gezonde correctie geweest. En de huidige koers zal vast beïnvloed worden door shorters en whales, maar uiteindelijk heeft iedereen baat bij een hoge koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:02:
[...]

Waarbij het natuurlijk wel zo is dat je niet short of long kunt gaan, zonder Bitcoin te bezitten en te stallen bij BitMEX. Uiteindelijk gaat er evenveel richting BitMEX als dat er vandaan komt. Iedereen is dus gebaat bij een hogere Bitcoin koers, want als je 10 Bitcoin hebt vergaard, maar Bitcoin is 10x minder waard geworden, dan heb je daar ook niets aan.
Klopt inderdaad :)
maar uiteindelijk heeft iedereen baat bij een hoge koers.
Niet helemaal. De traders en whales hebben baat bij zoveel mogelijk fluctuaties. Je kan beter hebben dat BTC 10x van 5k naar 10k gaat en weer terug, dan dat ie van 20k naar 50k gaat.

De waarde van BTC heeft helaas weinig meer te maken met BTC. Zonder al dat handelen en de whales had de markt er compleet anders uitgezien. Het zou mij niets verbazen als BTC enorm veel hoger had gestaan, puur doordat het steeds meer schaars wordt en er nou eenmaal weinig van zijn. Zonder de mogelijkheid tot shorten wordt het zeer aantrekkelijk om te holden en dan kan de schaarste extreem worden.

[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 30-10-2019 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
NEO gaat ervoor, nice :)

@PilatuS Eens dat een holder tot shorten kan overgaan als dat ineens een optie is om tijdens de saaie rit omhoog extra Bitcoin te vergaren. Maar dan is nog wel de vraag of Bitcoin daalt omdat men short, of dat Bitcoin sowieso was gedaald en dat een shorter daar voordeel uit haalt.

Uiteraard zal er zo af en toe een dump zijn die wordt veroorzaakt omdat een shorter even wat Bitcoins market selled en dat hij vlak daarvoor een 100x short heeft geopend, maar of dat >10.000 Dollar koersverschil kan veroorzaken weet ik niet, mogelijk wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:06:
[...]

Klopt inderdaad :)

[...]

Niet helemaal. De traders en whales hebben baat bij zoveel mogelijk fluctuaties. Je kan beter hebben dat BTC 10x van 5k naar 10k gaat en weer terug, dan dat ie van 20k naar 50k gaat.

De waarde van BTC heeft helaas weinig meer te maken met BTC. Zonder al dat handelen en de whales had de markt er compleet anders uitgezien. Het zou mij niets verbazen als BTC enorm veel hoger had gestaan, puur doordat het steeds meer schaars wordt en er nou eenmaal weinig van zijn. Zonder de mogelijkheid tot shorten wordt het zeer aantrekkelijk om te holden en dan kan de schaarste extreem worden.
Dat kan altijd nog veranderen natuurlijk. Wellicht opent een nieuwe, onvermijdelijke crisis wat oogjes, en wordt Bitcoin toch wat aantrekkelijker opeens. Je weet het nooit.

Misschien is er ooit in barre tijden wel meer behoefte aan een gedecentraliseerde manier om te betalen, zonder banken als tussenpersoon... Maar als dan de Bitcoin mempool weer volloopt en de transacties en fees soms weer uren of zelfs dagen duren... Misschien dat dan Bitcoin Cash opeens meer waarde blijkt te bevatten als betaalmiddel, vanwege de snellere transacties... (let op: speciaal voor @Stokstaart)

Koop dus nu BCH nu het nog kan. De munt van de toekomst!

Nee geintje koop NANO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ben net uitgestapt :)
Maar dan is nog wel de vraag of Bitcoin daalt omdat men short, of dat Bitcoin sowieso was gedaald en dat een shorter daar voordeel uit haalt.

Uiteraard zal er zo af en toe een dump zijn die wordt veroorzaakt omdat een shorter even wat Bitcoins market selled en dat hij vlak daarvoor een 100x short heeft geopend, maar of dat >10.000 Dollar koersverschil kan veroorzaken weet ik niet, mogelijk wel.
Tuurlijk zal BTC na een dikke run omhoog flink dalen, of er nou geshort kan worden of niet. Ik denk alleen wel dat de mogelijk tot shorten zorgt voor meer grote bewegingen omdat er daar flink te verdienen valt. Verder denk ik dat het vooral flink invloed heeft dat het Bitcoin veel minder schaars maakt. Als je alleen omhoog kan verdienen veranderd het plaatje compleet. Ik denk dat er dan runs mogelijk zijn die veel verder omhoog komen dan nu het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Ik heb juist eerder vanavond wat extra NEO en ONT ingeslagen en overgemaakt naar de hodl pot, want tov van de koers van een paar dagen geleden stonden ze toch fors wat lager.

Bitcoin vandaag weer een paar keer laag ingekocht en hoger verkocht. Ik besluit nu ook vaak om als ik een positieve trade maak de winst weg te sluizen (in grotere hoeveelheden, niet per trade ivm withdrawal fee's) ipv opnieuw in te zetten met de kans het te vergokken. Tot nu toe bevalt dat prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:36:
[...]

Dat kan altijd nog veranderen natuurlijk. Wellicht opent een nieuwe, onvermijdelijke crisis wat oogjes, en wordt Bitcoin toch wat aantrekkelijker opeens. Je weet het nooit.

Misschien is er ooit in barre tijden wel meer behoefte aan een gedecentraliseerde manier om te betalen, zonder banken als tussenpersoon... Maar als dan de Bitcoin mempool weer volloopt en de transacties en fees soms weer uren of zelfs dagen duren... Misschien dat dan Bitcoin Cash opeens meer waarde blijkt te bevatten als betaalmiddel, vanwege de snellere transacties... (let op: speciaal voor @Stokstaart)

Koop dus nu BCH nu het nog kan. De munt van de toekomst!

Nee geintje koop NANO.
bcash en dat zal het altijd blijven >:)
Slux is er helemaal klaar mee na gister en bcash staat weer op het lijstje niet kopen voor mij, maar dat kan morgen weer anders zijn.

NANO <3 ik ben inmiddels groot aandeel houder ervan geloof ik want niemand wilt ze meer kopen ;( dus heb ze maar offline gehaald voor de LT (max 2 maanden is LT voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:47:
@PilatuS Ik heb juist eerder vanavond wat extra NEO en ONT ingeslagen en overgemaakt naar de hodl pot, want tov van de koers van een paar dagen geleden stonden ze toch fors wat lager.

Bitcoin vandaag weer een paar keer laag ingekocht en hoger verkocht. Ik besluit nu ook vaak om als ik een positieve trade maak de winst weg te sluizen (in grotere hoeveelheden, niet per trade ivm withdrawal fee's) ipv opnieuw in te zetten met de kans het te vergokken. Tot nu toe bevalt dat prima.
Ik weet het niet met NEO en ONT de komende tijd. Wat NEO vandaag doet kan ook prima een deadcat zijn. Sowieso is de hele boel omhoog gepumped door FOMO en dan laat ik de boel liever stabiel worden voordat ik koop en vast ga houden. Sowieso bevalt het scalpen mij wel :) Instappen, ritje maken, uitstappen en klaar. Lullig als je wakker wordt en hij doet een dikke run natuurlijk, maar constant posities open hebben is niet goed voor mijn hart :P Vind het wel prima om voor het slapen alles er uit te gooien of een OCO er in te zetten. Ik weet het nog niet of we door deze BTC en NEO pump voor langere tijd door blijven stijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Wat betreft het wel/niet goed zijn voor je hart: Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik ben voor 99% gevoelloos geworden de afgelopen jaren :) Als ik 3.400 Dollar mis zoals afgelopen weekend omdat ik te vroeg uitstap dan doet mij dat 10 minuten pijn, of als ik 1.000 Dollar verlies met een verkeerde short knipper ik 3x met mijn ogen en door... Een dag later win ik 1.800 Dollar met XRP en dan ben ik blij, de volgende ochtend begin ik weer als een soort goudvis een nieuwe dag met een nieuw rondje in het aquarium.

Misschien een stukje zelfbescherming of lakse houding, maar ik weet nog goed dat ik met de eerste cryptocurrency die ik kocht (2x ETH rond 170 Euro/stuk in 2017) echt 10 minuten zat te twijfelen om die knop in te drukken. Tegenwoordig ram ik voor een veelvoud op de knop alsof het een dubbeltje betreft. Dat verschil is wel mooi om te zien, je schakelt steeds meer de emoties uit en handelt zakelijker.

Een verlies voel je altijd even, een winst doet je goed, maar 10 minuten later is dat gevoel alweer weg. Ik ben inmiddels redelijk afgehard denk ik en de emoties zijn grotendeels verdwenen, het is puur zakelijk geworden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 21:50:
[...]

bcash en dat zal het altijd blijven >:)
Slux is er helemaal klaar mee na gister en bcash staat weer op het lijstje niet kopen voor mij, maar dat kan morgen weer anders zijn.

NANO <3 ik ben inmiddels groot aandeel houder ervan geloof ik want niemand wilt ze meer kopen ;( dus heb ze maar offline gehaald voor de LT (max 2 maanden is LT voor mij)
Als je dan stopt over 2 maanden lieve Slux, strijk dan over je grote, met liefde en geld gevulde hart, en stuur Jaapio de restjes die naast je bag NANO vallen bij het verplaatsen, voor die ekte long term HODL.

Ik zit hier namelijk nog wel tot 2050... Wanneer de volgende generatie rijk aan het worden is met crypto en Jaapio die dorpsgek is, die allang instapte voordat Bitcoin 5 miljoen deed maar nog steeds moet werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Taro Het gaat bij mij niet om winst of verlies, maar in posities zitten. Ik scalp liever in deze tijden en zit voor de nacht liever niet in posities.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:10:

Een verlies voel je altijd even, een winst doet je goed, maar 10 minuten later is dat gevoel alweer weg. Ik ben inmiddels redelijk afgehard denk ik en de emoties zijn grotendeels verdwenen, het is puur zakelijk geworden.
Dit is 100% mijn relatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Eens, maar ik kies bewust mijn battles. Van vrijdag op zaterdag durf ik dat echt wel aan. Van zondag op maandag weer niet. En ik ga nooit voor 100% all-in op een andere dag dan vrijdag op zaterdag, hoogstens 50%, maar liever 25%, tenzij we in een overduidelijke bullrun zitten uiteraard.

Die trade van ONT van vrijdag op zaterdag met 374 Dollar in een nacht had ik liever niet laten liggen :) En dat is ook exact de reden dat ik vaak vrijdagmiddag/avond all-in ga, dat zijn gewoon erg lucratieve trades.

Uiteindelijk gaat alles om kansberekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raceneus968
  • Niet online
Hoe lang nog te rekenen tot "FIRE" ?
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:23:
Die trade van ONT van vrijdag op zaterdag met 374 Dollar in een nacht had ik liever niet laten liggen :) En dat is ook exact de reden dat ik vaak vrijdagmiddag/avond all-in ga, dat zijn gewoon erg lucratieve trades.
Ik heb ook vaak genoeg zulke trades gepakt, maar tegenwoordig steeds minder. De swings zijn vaak genoeg zo groot dat je een hele ruime stop moet hebben of geen stop loss. Prachtig als het lukt natuurlijk, maar je kan ook wakker worden waarbij je stop is afgegaan of met een dik verlies. Over het algemeen gaan mijn trades als ik er niet bij ben veel vaker fout dan wanneer ik we wel bij ben. Ik wil nog wel eens ergens een dipje kopen en dan een hele strakke stop loss, het liefst al in winst. Alleen een trade openen zonder de dip te hebben gekocht, vind ik te vaak niet nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
en zeg het maar, gaan we up of down?
Ik heb mezelf maar weer eens in een btc flinke long gefomod op 9145 zojuist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Stop losses doe ik van vrijdag op zaterdag niet, dan plaats ik alleen een sell order op een hoger bedrag :)

Stop losses gebruik ik alleen als ik even niet achter de knoppen kan zitten, maar niet meer voor 's nachts. Als ik denk dat ik die 's nachts nodig heb kies ik dus geen positie, maar fiat. In het verleden zijn stop losses te vaak misgegaan en je eindigt doorgaans met minder fiat, minder cryptocurreny, terwijl je de koers weer mooi verder ziet stijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:49:
en zeg het maar, gaan we up of down?
Zien welke lijn het eerste breekt: Paars of rood :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jaRPe3qHe1QcjSam082LvLZg/full.jpg
Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:51:
@PilatuS Stop losses doe ik van vrijdag op zaterdag niet, dan plaats ik alleen een sell order op een hoger bedrag :)

Stop losses gebruik ik alleen als ik even niet achter de knoppen kan zitten, maar niet meer voor 's nachts. Als ik denk dat ik die 's nachts nodig heb kies ik dus geen positie, maar fiat. In het verleden zijn stop losses te vaak misgegaan en je eindigt doorgaans met minder fiat, minder cryptocurreny, terwijl je de koers weer mooi verder ziet stijgen :)
Precies :)

Het is ook maar net wat je manier van traden is. Voor mij werkt scalpen gewoon heel erg goed dus hou ik het zoveel mogelijk daar bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Rood! Via de MA7 omhoog boven de MA99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 22:56:
@PilatuS Rood! Via de MA7 omhoog boven de MA99.
We gaan er achter komen binnen een paar uur maximaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
tsjah, als je veel waarde hecht aan MA/EMA: bijna bullcross op de 4H 100/200 EMA, al kijk ik daar persoonlijk nooit naar
Pagina: 1 ... 95 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!