Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 107 108 Laatste
Acties:
  • 382.438 views

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:51
PilatuS schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:22:
[...]

Heel veel coins zien er zo uit. Ik denk dat BTC gaat bepalen of dit ongeveer de bodem is of dat er nog een rit omlaag komt. Met sideways BTC kan ie wel wat leuke dingen gaan doen, maar zakt BTC naar de 6k of zelfs lager dan kan er makkelijk nog 30% vanaf.
kan idd.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
dit is waarom je geen altcoins moet traden, imo

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Onderin de 7200 regionen met de main pot in Bitcoin gestapt, na 2 van zulke moves denk ik dat het vertrouwen wel groeit of is gegroeid. Geen garantie, maar ik help graag mee aan een uptrend.

ONT staat leuk in de plus tov inkoopmoment gisteren, stop loss ingesteld.

Nu afwachten en duimen :)

6340 Wp zonnepanelen | Tesla Model 3 Performance

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-05 19:17
A87 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 17:25:
[...]

dit is waarom je geen altcoins moet traden hodlen, imo
Fixed it :Y)

https://i.imgur.com/tWCACH5.jpg

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ONT handmatig verkocht na de groene candle en extra in Bitcoin gestoken, mooi doorknallen nu!

De Bitcoin MA7 ligt inmiddels weer onder de huidige koers op de 1D chart, zou maar zo verder omhoog kunnen richting 7800.

Inmiddels ook een 25x long lopen. Wel schuif ik constant de stop losses omhoog op, want ik vertrouw het in ieder geval nog niet.

Waarom deze tactiek wijziging tov gisteren?

[Voor 100% gewijzigd door Taro op 27-11-2019 18:10]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-05 23:30

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Wat een groene ketser hey

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:38
Die had ik eerlijk gezegd écht niet verwacht zeg.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-05 23:30

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had er wel op gehoopt, maar we werden steeds gereject bij de 7300 en meestal is dat geen goed teken. Maar de aanhouder wint blijkbaar. Heb een bizar mooie positie vandaag. Zit er vanaf 6889 in en all the way up. Lekker hoor! Vaak ben je te bang.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin kan prima tot minimaal 14k komen zonder nieuw geld (lees: nieuw geld van nieuwe mensen). De traders die er nu inzitten hebben zowel 20k als 3k meegemaakt en na de 3k zal nagenoeg niemand zijn geld hebben teruggestort naar de bankrekening.

Het enige dat telt is sentiment en hoe de bots handelen. Er staat voldoende aan de zijkant in fiat geparkeerd.

6k was bij de run naar 14k geen resistance, dus wordt het nu mogelijk ook niet gezien als support. Maar blijkbaar is het sentiment nu voldoende dat mensen de 6k niet eens meer afwachten om alweer in te stappen. Wat geen garantie is voor een verdere stijging, maar het is wel een feit dat de koers nu alweer >1.000 Dollar hoger is dan 5 dagen geleden.

Ik ben met de main pot nu weer uitgestapt en heb de long gesloten (+37%), om even in fiat toe te kijken. Met de handelspot zit ik nog steeds in Bitcoin en ga ik eens even kijken of ik wat pieken en dalen kan meepakken. Hopelijk houdt Bitcoin dit even vast, maar ik blijf voorzichtig en ga in ieder geval niet all-in de nacht in.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 26-04 19:07
DAMAGE schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:26:
Ik had er wel op gehoopt, maar we werden steeds gereject bij de 7300 en meestal is dat geen goed teken. Maar de aanhouder wint blijkbaar. Heb een bizar mooie positie vandaag. Zit er vanaf 6889 in en all the way up. Lekker hoor! Vaak ben je te bang.
Lekker bezig maat. Ik ben rekt met mijn short. Ik heb me volledig laten inpakken door @A87. Dacht dat we rechtdoor naar de 1k gingen... 8)7

Rookworst zonder r is ook worst.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:51
Bartvandelaar schreef op woensdag 27 november 2019 @ 18:30:
[...]

Lekker bezig maat. Ik ben rekt met mijn short. Ik heb me volledig laten inpakken door @A87. Dacht dat we rechtdoor naar de 1k gingen... 8)7
Auw... Ik kreeg het gisteren ook even benauwd na die kirby klets, blij dat ik mooi ben blijven zitten. Op naar de 10k! *O*

Sell the dip

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Topicstarter

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

Pagina: 1 ... 106 107 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee