Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dat doe ik dus nu niet, met een beetje geluk gaat Bitcoin dus later vandaag door de MA99 heen en heb ik een goede keuze gemaakt
@PHPResource NEO en ONT worden inderdaad als dé Chinese cryptocurrency gezien. ONT is het "zakelijke" broertje van NEO, ze hebben beide dezelfde "eigenaar".
[ Voor 20% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 15:54 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik doe voorlopig niks, heb 2 jaar niets gedaan en alles zien verdampen, dus nu moet ik al helemaal niet gaan verkopenTaro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:50:
Tijdens de bullrun van 2017 maakte ik regelmatig de fout om tussen munten te wisselen. Dan zou ik nu Bitcoin voor NEO of ONT hebben ingewisseld, om daarna Bitcoin te zien stijgen en NEO / ONT te zien corrigeren.
Dat doe ik dus nu niet, met een beetje geluk gaat Bitcoin dus later vandaag door de MA99 heen en heb ik een goede keuze gemaakt
Ik zeg muntexplosie tot aan de 2 week van 2020 aub!
ps. neo +60% in 1 week nu!
Zero.
Twee munten met soortgelijke achterliggende utility's van dezelfde groep ontwikkelaars, dan denk ik direct: red flag.Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:50:
Tijdens de bullrun van 2017 maakte ik regelmatig de fout om tussen munten te wisselen. Dan zou ik nu Bitcoin voor extra NEO of extra ONT hebben ingewisseld, om daarna Bitcoin te zien stijgen en NEO / ONT te zien corrigeren.
@PHPResource NEO en ONT worden inderdaad als dé Chinese cryptocurrency gezien. ONT is het "zakelijke" broertje van NEO, ze hebben beide dezelfde "eigenaar".
Als je bonafide bent en gelooft in je techniek of product, waarom zou je er dan twee nodig hebben. Uiteraard kun je discussie voeren of het voor 99% überhaupt nodig was om een token te creëren. Voor sommige problemen is blockchain niet de beste oplossing plus er zijn genoeg tokens met meer dan capabele side chains die een eigen token overbodig maken.
Blijft over: pakken wat je pakken kan en met twee tokens kun je meer geld graaien als ontwikkelaars zijnde.
Maar wellicht denk ik er te negatief over, just my 2 cents.
Tijdje niet gedaan.
Eens hoor, maar bij 99% van de cryptocurrency heb ik zelfs bij 1 munt al een red flag, bij NEO/ONT accepteer ik dat, de koers vaart er immers wel bij en er kleven weinig tot geen schandalen aan, dat is bij anderen wel andersTuutjDrie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:59:
[...]
Twee munten met soortgelijke achterliggende utility's van dezelfde groep ontwikkelaars, dan denk ik direct: red flag.
[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 17:14 ]
We zijn er door.Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:11:
Na de volgende MA99 faal rond 9600-9650 verkoop ik alles en zet ik een stop limit buy order vlak boven de 9.700 USDT. Dan is die 3x op 1 dag getest en dat kan een reden zijn om keihard (lees: meer dan de 300-400 USDT die we tot nu toe zagen) te dalen.
[...]
Eens hoor, maar bij 99% van de cryptocurrency heb ik zelfs bij 1 munt al een red flag, bij NEO/ONT accepteer ik dat, de koers vaart er immers wel bij en er kleven weinig tot geen schandalen aan, dat is bij anderen wel anders
Er door is een candle close er boven op minimaal 5 minuten, maar liever flink langer. Niet een tikje er door op de 1 minuut
Ik heb er vanochtend 10.000 verkochtoutlandos schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:19:
ONT 75% er bij? Koekoek. Blij dat ik ze niet heb weggedaan!

3.349 Dollar misgelopen...

[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 17:34 ]
Die zijn mooi de deur uit.Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:25:
[...]
Ik heb er vanochtend 10.000 verkochtNu nog wel +-5.000 stuks in de pf, maar toch erg mooi en jammer tegelijk...
[Afbeelding]
Ik heb nog hoop dat eth de volgende pump coin wordt om het ietsjes goed te maken.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
In de praktijk zal het wat minder zijn toch ? Ik zeg dan altijd tegen mijzelf: Had ik het op 40% of 50% niet al lang verkocht ?
market makersDAMAGE schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:51:
Best bizar hoe het elke keer weer uit komt: zodra iedereen denkt dat we gaan zakken komt daar zo’n dikke groene kaars die alles uit het slob trekt. Mooie movements weer de laatste dagen. En als je naar de algehele market cap kijkt zijn we nog nergens ook.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Pijnlijk, maar je hebt altijd nog 10x zoveel ont als ikTaro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:25:
[...]
Ik heb er vanochtend 10.000 verkochtNu nog wel +-5.000 stuks in de pf, maar toch erg mooi en jammer tegelijk...
[Afbeelding]
Klopt, maar al is het 50% minder, dan nog is het zondePilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:42:
[...]
In de praktijk zal het wat minder zijn toch ? Ik zeg dan altijd tegen mijzelf: Had ik het op 40% of 50% niet al lang verkocht ?
Inmiddels loop ik hier lang genoeg rond om het snel te kunnen vergeten, want "wat als" heb je achteraf niets aan en het rendement van de ONT trade van vannacht is natuurlijk prima geweest.
Het is wel duidelijk dat de bearish pet weer (tijdelijk) af mag en de bullish pet weer op gaat. Dan ga ik weer anders handelen.
Verwijderd
Dan kan de krabbennaaier ook wel weer wegTaro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:45:
[...]
Klopt, maar al is het 50% minder, dan nog is het zonde![]()
Inmiddels loop ik hier lang genoeg rond om het snel te kunnen vergeten, want "wat als" heb je achteraf niets aan en het rendement van de ONT trade van vannacht is natuurlijk prima geweest.
Het is wel duidelijk dat de bearish pet weer (tijdelijk) af mag en de bullish pet weer op gaat. Dan ga ik weer anders handelen.
Een groene stier lijkt me bij uitstek geschikt voor het zonnepanelen topic.
ZoVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
Dan kan de krabbennaaier ook wel weer weg![]()
Mag ik je danken?Gondor schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:39:
Zo te zien heb ik (weer) te vroeg verkocht mijn klein plukje ont en zil voor eth.
Ik heb nog hoop dat eth de volgende pump coin wordt om het ietsjes goed te maken.
Doordat jij eth tiepte, keek ik naar mijn verlieslijdende ont en zag dat ik met inruil voor eth ineens in de plus stond.
Net voordat hij weer flink dropte.
En eth is de volgende die vette winst gaat geven :-)
Alles zal reg kommen!
Het is een lezende robot...Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:47:
[...]
Dan kan de krabbennaaier ook wel weer weg![]()
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Haha heerlijk

Wat een dag hey. ONT, NEO...
IOST en BTM ook. Dikke pumps hey...
Nu mijn coins nog
Hij is eergisteren 30% omhoog geknald en sinds gisteren weer een kleine 10% sinds de correctie. Doet 'ie niet slecht toch?Swaha schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:58:
Vooralsnog heeft BTC niet echt de zin om overtuigend door te breken.....
ONT kan maar zo terug naar 0.76 USDT, al verwacht ik dat niet:

Edit: Je kunt zeggen van TA, lijntjes, etc. wat je wil, maar dat het zo nu en dan toegepast kan worden lijkt mij wel duidelijk, in dit geval Bitcoin, grote kans dat het alsnog weerstand gaat worden (bearish pet weer even op

[ Voor 41% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 18:11 ]
Kan je dan beste het omzetten naar USDT en dan transferren naar een exchange waar je USDT weer naar euro's omzet en opneemt? En wat is daar dan een goede voor?
Wilde onlangs verzilveren op 4k maar terwijl ik over bovenstaande tobte crashde ie ineens. Met USDT conversie had ik dat iig kunnen voorkomen denk ik?
Als je een acute daling verwacht: Omzetten naar USDC, overmaken naar Coinbase en omzetten naar Euro. Als je geen acute daling verwacht, dan in de vorm van BTC (of sneller verzenden, maar wel omzet fee: ETH of LTC) naar Coinbase, Kraken, Binance.je of een broker (Zie de openingspost) overmaken en daar omzetten naar Euro.Hertog_Martin schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:16:
Wat is de beste manier om nu je geld te verzilveren maar euro's op je bankrekening als je nog nergens gevalideerd bent voor opnemen? Gaat om 3k. Meeste bij Binance.
Kan je dan beste het omzetten naar USDT en dan transferren naar een exchange waar je USDT weer naar euro's omzet en opneemt? En wat is daar dan een goede voor?
Wilde onlangs verzilveren op 4k maar terwijl ik over bovenstaande tobte crashde ie ineens. Met USDT conversie had ik dat iig kunnen voorkomen denk ik?
Zero.
Verwijderd
Heb het wel een beetje met hem te doen. Het is al saai genoeg om te hodlen. Hij mist alle gezellige bullische conversaties en bovendien ook nog een astrologische voorspeller die langskwam.
Dat was echt spek voor zijn bek materiaal.
Laten we haar Ingrid noemen, het type dat al moeite heeft om Excel op te starten, stond 5 minuten te blaten over "Rippels". Dat was geweldig om mee te maken.
Dat we dan mogelijk nog een paar cent kunnen verdienen is leuk meegenomen.
[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 18:50 ]
Op zich wel leuk, maar ik kan ze slecht hebben die instant crypto-experts. Ik accepteer ze wel natuurlijk want geld verdienen heb ik geen probleem mee.TuutjDrie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:49:
De belangrijkste reden dat ik weer een enorme bullmarket wil zien is de mooie verhalen van digibeten bij het koffieapparaat.
Laten we haar Ingrid noemen, het type dat al moeite heeft om Excel op te starten, stond 5 minuten te blaten over "Rippels". Dat was geweldig om mee te maken.
Dat we dan mogelijk nog een paar cent kunnen verdienen is leuk meegenomen.
Zero.
Edit: Ingestapt in ADA & ETH. En weer uit ADA gestapt.
[ Voor 69% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 19:10 ]
ADA lijkt voor de 3de keer af te ketsen op weerstand van 0.043 en ADA/BTC pair ziet er ook niet echt lekker uit. Lijkt me dat er wel betere opties zijn momenteel om wat procentjes te pakkenTaro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 18:57:
ADA de volgende?
Edit: Ingestapt in ADA & ETH. En weer uit ADA gestapt.
ETH nu 1.5 Dollar per stuk in de plus en verkocht, ADA quitte gespeeld.
Ik kijk het even in fiat aan, Max gaat beginnen
[ Voor 16% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 19:46 ]
Eigenlijk zegt dat genoeg over tether.A87 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:44:
[...]
5000 komt niet meer, mischien zou het naar 5000 zijn gegaan als er geen tether was.
Schimmige pumpcoin.
XRP = trash
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 27-10-2019 20:13 ]
kunnen we weer naar de cryptokoers gaan kijken..
[ Voor 47% gewijzigd door Pelox op 27-10-2019 20:22 ]
Zero.
Verwijderd
pff oke,
ik had dus afgelopen week btc gekocht op 7250, verkocht op 6750 en eth + link/eth gekocht. weer is 1k verloren ondanks die heerlijke btc stijging. Als je denk dat je het kan verkloten, kom je nog niet bij mijn keuzes in de buurt. Nu weer btc gekocht en hopen op een wonder. tot nu toe alles bij elkaar 1500 verlies en 500 aan fees

Ik ken het hoor.. daarom verkoop ik gewoon niet meer.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:32:
gadverdamme klote link, alles lekker omhoog.
pff oke,
ik had dus afgelopen week btc gekocht op 7250, verkocht op 6750 en eth + link/eth gekocht. weer is 1k verloren ondanks die heerlijke btc stijging. Als je denk dat je het kan verkloten, kom je nog niet bij mijn keuzes in de buurt. Nu weer btc gekocht en hopen op een wonder. tot nu toe alles bij elkaar 1500 verlies en 500 aan fees
Zero.
Verwijderd
ja ik dus na mn link vanmiddag op 14,5 ofz verkocht(ingekocht op 16,5 en 17) en in btc gestapt, als link omhoog ga zal ik niet meer instappen en heb dus de boot voor deze btc pump gemist. was begonnen op 5k inkoop, zit nu op 3k, volgende maand weer inkopen en dan sta ik in waarde als die gelijk blijf weer quite:)Pelox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:35:
[...]
Ik ken het hoor.. daarom verkoop ik gewoon niet meer.Het is alles of niks dus wacht ik op een echt ultra 4-trapsraket voor ik iets ga verkopen.
Wat is er nou zo bijzonder aan Link? Behalve dat ie enige tijd geleden een x5 (iets met een soort Google "partnership") deed?Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:32:
gadverdamme klote link, alles lekker omhoog.
pff oke,
Link krijgt op Binance ook een voorkeursbehandeling lijkt het, staat redelijk vooraan bij het uitdelen van tradingpairs, margingtrading etc. Mede daardoor is er een redelijk handelsvolume.
Verwijderd
ja link heb sinds september samenwerking met bnb. link zie ik in de toekomst zwaar positief, een goede munt voor dus data extern te verwerken etcTuutjDrie schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:38:
[...]
Wat is er nou zo bijzonder aan Link? Behalve dat ie enige tijd geleden een x5 (iets met een soort Google "partnership")?
Link krijgt op Binance ook een voorkeursbehandeling lijkt het, staat redelijk vooraan bij het uitdelen van tradingpairs, margingtrading etc. Mede daardoor is er een redelijk handelsvolume.
Ik ben bang dat Hong Kong 10 jaar voorloopt op het westen. En dat we ooit in Nederland in dezelfde situatie terecht komen waar burgers geen macht meer hebben en een kleine groep binnen de overheid en grote bedrijven allen.
In dat geval is het verstandig om te leren hoe de jeugd in Hong Kong dit protest aan pakt.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik geef het nog een kans voor >10k, maar sluit een enorme rode candle richting 8800-8900 ook niet uit.
Max heeft gelukkig ook nog een kans en gaat weer steady richting de hogere regionen
Wel flink wat bearish divergence op BTC nu.Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 20:56:
Zondagavond 21:00 vaak veel actie, nu boven de 9700, heel benieuwd.
Ik geef het nog een kans voor >10k, maar sluit een enorme rode candle richting 8800-8900 ook niet uit.
Max heeft gelukkig ook nog een kans en gaat weer steady richting de hogere regionen
Hier nog in de NEO short, dus als die dumpt vind ik het wel prima
Op Binance of ergens anders?PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 21:00:
[...]
Hier nog in de NEO short, dus als die dumpt vind ik het wel prima
Op Binance ja. Ik ben eigenlijk aan het scalpen met een short. Voor iedere NEO er 2 bij geleend. Als ie iets van support vind weer kopen en dan weer verkopen na een kleine scalp om weer short te zitten. Wil de short even laten lopen nu ie de afgelopenn 24 uur zo'n 30% heeft gedaan, maar tot die tijd maak ik ritjes waarbij ik zowel omhoog als omlaag wat verdien.
Verwijderd
Zul je net zien dat BTC compleet rekt gaat sub 5k maar de Chinese alts niet.Pelox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 22:00:
Btc dumpje, maar alts houden nog stand.
Val ik weer tussen wal en schip.
Haha ja iedereen dan wel, geloof niet dat er iemand met meer dan 50% in Chinese alts zit hier..Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:
[...]
Zul je net zien dat BTC compleet rekt gaat sub 5k maar de Chinese alts niet.
Zero.
Dat zou mij verbazen. Die alts kunnen best ietsjes anders bewegen, maar als BTC kapot gaat, gaat de rest mee.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:
[...]
De dag dat BTC de 14k aantikte en 25% op een dag deed, die dag deed NEO 35%. We weten allemaal hoe het daarna gegaan is. Ik ken eigenlijk geen voorbeelden waarbij de alts het goed doen terwijl BTC dumpt.
Alt season 2017PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:17:
[...]
Dat zou mij verbazen. Die alts kunnen best ietsjes anders bewegen, maar als BTC kapot gaat, gaat de rest mee.
De dag dat BTC de 14k aantikte en 25% op een dag deed, die dag deed NEO 35%. We weten allemaal hoe het daarna gegaan is. Ik ken eigenlijk geen voorbeelden waarbij de alts het goed doen terwijl BTC dumpt.
BTC halveerde tussen begin en eind jan terwijl in die periode de meeste alts hun grootste stijging zagen..
[ Voor 10% gewijzigd door Stokstaart op 27-10-2019 23:23 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat de alts het beter doen dan BTC kan zeker, maar de alts die pumpen terwijl BTC 40% verliest ?
Op hetzelfde moment? Nee dat heb ik inderdaad nooit gezien. Nadat BTC weer gestabiliseerd was na een dump wel, maar niet tegelijkertijd.PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:24:
[...]
Dat de alts het beter doen dan BTC kan zeker, maar de alts die pumpen terwijl BTC 40% verliest ?
Ik krijg eigenlijk hetzelfde gevoel als april dit jaar, een pump die niemand verwachtte en daarna tegen ieders verwachting nog veel hoger ging. Zo'n surrealistisch gevoel waarbij je alleen maar met open mond naar je scherm kan staren. Dus als dat gevoel klopt zit er hopelijk nog meer in de pijplijnVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:08:
[...]
PreciesStokstaart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:26:
[...]
Op hetzelfde moment? Nee dat heb ik inderdaad nooit gezien. Nadat BTC weer gestabiliseerd was na een dump wel, maar niet tegelijkertijd.
Ik zit net te kijken naar wat de alts in april deden, die hadden ook aanvankelijk een opleving maar waren daarna weer snel op het oude niveau. Laten we de dominantie maar goed in de gaten houden, gevoelsmatig 'verdienen' we nog geen nieuwe alt season.PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:30:
[...]
PreciesDe alts kunnen het natuurlijk prima beter doen dan BTC, maar ze zullen niet omhoog gaan als BTC flink gaat dumpen voor langere tijd.
Verwijderd
Maar met 3000+ coins zul je dat altijd wel hebben.
Zolang Bitcoin even een miljoen wordt en mijn NANO x40.000 doet hoor je mij niet klagen.
We verdienen de maan.Stokstaart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:32:
[...]
Ik zit net te kijken naar wat de alts in april deden, die hadden ook aanvankelijk een opleving maar waren daarna weer snel op het oude niveau. Laten we de dominantie maar goed in de gaten houden, gevoelsmatig 'verdienen' we nog geen nieuwe alt season.
Alt season of Shift season of CapsLock season, het maakt eigenlijk niet uit hoe, maar laat BTC maar gewoon opstijgen. :d
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Bitcoin een half miljoen heb ik al vrede meeVerwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:36:
En toch heb ik het gevoel dat er zieke gains voor mijn ogen gaan plaatsvinden met coins die ik juist niet heb![]()
Maar met 3000+ coins zul je dat altijd wel hebben.
Zolang Bitcoin even een miljoen wordt en mijn NANO x40.000 doet hoor je mij niet klagen.
Dan mag NANO 80.000x doen, ik gun het je
Als Fusion dan een schamele 1.000x mag doen ben ik ook tevredenAli Baba 1001 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:41:
[...]
Bitcoin een half miljoen heb ik al vrede mee![]()
Dan mag NANO 80.000x doen, ik gun het je
Nee sorry, we kunnen niet iedereen pleasenStokstaart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:44:
[...]
Als Fusion dan een schamele 1.000x mag doen ben ik ook tevreden
Zet maar om in BTC of NANO.
Hmm i'll take my chancesAli Baba 1001 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:46:
[...]
Nee sorry, we kunnen niet iedereen pleasen![]()
Zet maar om in BTC of NANO.
Trouwens, nog 4 dagen om de 16K 4chan voorspelling waarheid te laten worden.
Moi 100%Pelox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 23:12:
[...]
Haha ja iedereen dan wel, geloof niet dat er iemand met meer dan 50% in Chinese alts zit hier..
Verwijderd
Lekker man. Mooie gains vandaag! Zit je qua inkoop goed?
Even wat anders: In dit soort tijden begint het bij mij ook weer te jeuken om een paar 100 in 1 of andere obscure alt te dumpen.
Neem bijvoorbeeld https://coinmarketcap.com/currencies/thorecoin/ Ergens dit jaar is die te koop geweest voor 30 dollarcent, nu is ie 1800 dollar.
Blijven dromen.
[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 28-10-2019 02:11 ]
Verwijderd
Moonen kreng.
Nee, prijs per muntje moet nog met 4,50 stijgen voordat ik op breakeven sta....Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 00:13:
[...]
Lekker man. Mooie gains vandaag! Zit je qua inkoop goed?
Blijven dromen.
Verwijderd
Dan duim ik voor je dat deze trend nog even doorzet! Succes manMatadores schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 07:05:
[...]
Nee, prijs per muntje moet nog met 4,50 stijgen voordat ik op breakeven sta....
Verwijderd
Gewoon rustig blijven en niet continu switchen van plan is mijn advies. Ik ben voor 90% gaan hodlen, 10% staat gereed om eventueel snel te kunnen verkopen de rest staat op de ledger veilig uit mijn eigen handen.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 07:13:
vaak heb je wel wat beweging de nacht zondag op maandag, nu valt het helaas wel mee, komt miss ook door donderdag-vrijdag. kben weer uit eth gestapt en in link, het moet toch een x mee zitten zou je zeggen.
Alles wat ik heb geïnvesteerd in crypto heb ik afgeschreven. Dit laatste had ik nog de meeste moeite mee, nu volledig geaccepteerd dat alles kan verdwijnen.
Zero.
Welke exchanges hebben 1 confirmations for BCH?Kain_niaK schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 04:26:
[...]
Gebruikers ondervinden er weinig last van want BCH heeft 0 conf, behalve mensen die door arbitrage doen veel BCH van exchange naar exchange sturen. Exchanges hebben meestal 1 confirmatie nodig.
De Coinbases en Krakens hebben allemaal 6+ confirmations juist vanwege de 0-conf. Vooral nu er 1 miner 1 a 2 dagen 51+ procent heeft. Dan is 0 conf leuk als gebruiker/spender maar als zo'n miner besluit jou transacties te censureren dan zullen je transacties nooit on-chain belanden.
Als ontvanger van BCH zit je daar dan niet op te wachten lijkt me
De exchanges waar ik op trade, Coinex en Cryptophyl.Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 08:33:
[...]
Welke exchanges hebben 1 confirmations for BCH?
De Coinbases en Krakens hebben allemaal 6+ confirmations juist vanwege de 0-conf. Vooral nu er 1 miner 1 a 2 dagen 51+ procent heeft. Dan is 0 conf leuk als gebruiker/spender maar als zo'n miner besluit jou transacties te censureren dan zullen je transacties nooit on-chain belanden.
Als ontvanger van BCH zit je daar dan niet op te wachten lijkt me
En als de Chinese overheid dat besluit ook niet. Even langs de Chinese miners met de politie en ze hebben zo het hele netwerk in handen.Dan is 0 conf leuk als gebruiker/spender maar als zo'n miner besluit jou transacties te censureren dan zullen je transacties nooit on-chain belanden.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Uiteraard!Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:10:
Wat denken jullie ervan? Nog steeds in - korte termijn - downtrend?
[Afbeelding]
Een hele mooie bullflag!Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:10:
[Afbeelding]
Zero.
Verwijderd
buyorders staan al maanden klaar:), ondanks de pump afgelopen week geloof ik nog wel in een 4k-5k maandje.Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:10:
[Afbeelding]
De lijntjes staan toch niet heel erg strak? De ene keer pakt 'ie de low van de candle, en dan de andere keer de close.
Crypto is dood!Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:10:
[Afbeelding]
Peter Schiff zei het al een paar dagen geleden. We gaan terug naar 1k.
Het komt niet meer goed denk ik.

PS: voor wie het wil. De laatste cryptocast van BNR is interessant luistermateriaal. Net zoals de aflevering van de bitcoin show met Plan B als gast.
Klopt, het is zeker geen 'clean' bullflag er valt iid wel wat op aan te merken.PHPResource schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:26:
[...]
De lijntjes staan toch niet heel erg strak? De ene keer pakt 'ie de low van de candle, en dan de andere keer de close.
Verwacht dat we nog wel weer ff terugkunnen naar 8500 (zei daar een enorme buywall) voordat we weer omhoog gaan.
Walls zijn nikszeggend in Crypto. Ze verdwijnen of worden in minuten tijd opgevroten. Het is soms echt belachelijk wat je ziet. weken lang vechten voor een paar dollar omhoog of naar beneden en dan komt de 1000 btc sell/buy wall en in een minuut is die geklaard. Dit is crypto.Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 10:43:
[...]
Klopt, het is zeker geen 'clean' bullflag er valt iid wel wat op aan te merken.
Verwacht dat we nog wel weer ff terugkunnen naar 8500 (zei daar een enorme buywall) voordat we weer omhoog gaan.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Bedankt, dan weten wij dat het tijd is om te verkopenVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:13:
Die chinese muntjes, kon het niet laten om even bij te kopen ipv short te gaan.
Wel grappig dat het lijntje niet door de eerste piek is getekend (want dan klopt de grafiek natuurlijk niet meer)Eindhovenfinest schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 09:10:
[Afbeelding]
Heb je iets met LINK dat je daar iedere keer instapt ? LINK heeft zo'n beetje het meeste gedaan van iedere munt het afgelopen half jaar. Waarom in een munt stappen die al x10 heeft gedaan dit jaar en sindsdien niet meer wil tegenover munten die nog geen dikke run hebben gehad ? De kans dat LINK zakt is groter dan bij andere munten omdat ie al zoveel heeft gedaan.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 07:13:
kben weer uit eth gestapt en in link, het moet toch een x mee zitten zou je zeggen.
Verwijderd
Ja dat is een verwarde relatie. iets met spijt, wraak, jaloezie etcPilatuS schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:54:
[...]
Heb je iets met LINK dat je daar iedere keer instapt ? LINK heeft zo'n beetje het meeste gedaan van iedere munt het afgelopen half jaar. Waarom in een munt stappen die al x10 heeft gedaan dit jaar en sindsdien niet meer wil tegenover munten die nog geen dikke run hebben gehad ? De kans dat LINK zakt is groter dan bij andere munten omdat ie al zoveel heeft gedaan.
Emoties en traden, meestal geen goede combinatieVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:54:
[...]
Ja dat is een verwarde relatie. iets met spijt, wraak, jaloezie etc
Ah je eerste grote liefde!Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 14:54:
[...]
Ja dat is een verwarde relatie. iets met spijt, wraak, jaloezie etc
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd

Hopelijk kan HOT dit leveltje gainen. Zou toch leuk zijn daar ook weer eens wat actie op te zien na een lange tijd
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!