[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:49:
[...]

Hmmm weinig ervaring mee maar bij mij ging het meestal wel redelijk goed. Koersen zijn wel erg volatiel bij deze club dat klopt. Ik noem ze ook meer voor het geval dat het perse Nederlands en makkelijk moet zijn, denk je even twee keer na dan ramp je je fiat via Coinbase of een van de andere grote exchanges naar crypto.
Net maar eens een bitvavo accountje aangemaakt. Dat werkt ook wel fijn zeg. Alles snel geverifiëerd ook.

Denk dat ik hier maar cash in de bullrun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:37
Ik heb nu accounts op litebit, coinbase, binance, binance jersey, kraken, bitcoinmeester en la token.. voorlopig is het wel genoeg zo. Uitkeren doe ik via kraken, dat is het plan voor nu. Als het een slecht plan is hoor ik dat ook graag :)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 06:16:
[...]
Voordat je iets onzin noemt is het wijzer je ergens in te verdiepen.
Sorry hoor, maar astrologie ? Pfff...

En los van dat:
pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:54:
[...]

Sjonge, jij bent wel echt van het grote gokken he... :)

Ik interpreteer even Astrodamus' voorspellingen:

Nu: 8500, gaat omhoog t/m de 27e. 9000-9500.
Daarna een beetje heen en weer tot ca. 12 november.
Dan gaat de trend duidelijk omhoog. 9500.
Vanaf 18 november en zeker vanaf 25 november: sentiment verandert in bullish.
26 november: duidelijk hogere koersen. 10.000.
Vanaf 2-3 december gaat het echt los. 11.000, 12k, 13.5 k (even spannend) en dan door naar de 20k.
Rond de 25e: meer volatiliteit, mogelijk dus een echte run en daarna een korte correctie.

Over 2020 kan ik weinig zeggen, maar ik meen me te herinneren dat hij verwacht dat de bull run tot halverwege februari doorgaat.
Binnen een paar uur al compleet van tafel geveegt met volledige invalidatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:44:
Ik heb nu accounts op litebit, coinbase, binance, binance jersey, kraken, bitcoinmeester en la token.. voorlopig is het wel genoeg zo. Uitkeren doe ik via kraken, dat is het plan voor nu. Als het een slecht plan is hoor ik dat ook graag :)
Binance jersey is echt helemaal niks, voor over maken van fiat is het net zo snel als kraken.

Maar dan zit je, het volume is zo laag dat je er zelfs met 1000 euro niks kan kopen of verkopen, ik had daar 1 keer geluk gehad met een vrij groot bedrag maar dat was het ook, ik probeerde een aantal weken terug nog wat te kopen +/- 1000 Euro niks nada noppes, Ik snap ook niet waarom ze die hebben geopend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:42:
[...]
Verder is het belangrijk dat wanneer de maan in het zevende huis is
En Jupiter overeen komt met Mars,
Dan zal vrede de planeten leiden,
En liefde zal de sterren sturen,
Dit is het begin van het tijdperk van Waterman.
:D

YouTube: Party Animals - Aquarius

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:46:
[...]

En los van dat:

[...]

Binnen een paar uur al compleet van tafel geveegt met volledige invalidatie.
Gezien het feit dat de aarde plat is, geloof ik zelf wel in de krachten van andere planeten op onze planeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-09 09:19
zo ff een paar muntjes afgestoten aangezien ik toch straks de tijd er niet voor heb om die meuk in de gaten te houden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Secsytime schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:57:
[...]
Gezien het feit dat de aarde plat is, geloof ik zelf wel in de krachten van andere planeten op onze planeet.
Nee, de aarde is rond, zoals een pannenkoek :P

Verder klaagt hij er over dat we geen serieuze discussie aangaan, maar kom op zeg. Ik ga ook geen serieuze discussie aan met iemand die zegt dat de aarde plat is.

Kom maar met wetenschappelijk onderbouwd bewijs dat astrologie meer is dan bullshit, dan praten we verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
N
Haha eindelijk iemand die oplet! _/-\o_
Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:52:
[...]

Binance jersey is echt helemaal niks, voor over maken van fiat is het net zo snel als kraken.

Maar dan zit je, het volume is zo laag dat je er zelfs met 1000 euro niks kan kopen of verkopen, ik had daar 1 keer geluk gehad met een vrij groot bedrag maar dat was het ook, ik probeerde een aantal weken terug nog wat te kopen +/- 1000 Euro niks nada noppes, Ik snap ook niet waarom ze die hebben geopend.
Heb daar nog niet iets gedaan, enkel een account aangemaakt.

[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 26-10-2019 14:28 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Als dat zo was ging ik niet zo vaak rekt.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
bie100 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:01:
zo ff een paar muntjes afgestoten aangezien ik toch straks de tijd er niet voor heb om die meuk in de gaten te houden
How come? Vanwege je vrouw?..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-09 09:19
PHPResource schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

How come? Vanwege je vrouw?..
onder andere ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:44:
Uitkeren doe ik via kraken, dat is het plan voor nu. Als het een slecht plan is hoor ik dat ook graag :)
Heb het al vaker gepost en het kan domweg pech zijn maar mijn account is gelocked vanwege inactiviteit en het is schier onmogelijk weer toegang te krijgen. Ze vragen je namelijk wat de waarde is/was, wanneer en wat je laatste trade was etc. etc. en ik weet niet hoe het met jouw geheugen gesteld is maar dat weet ik na een X aantal maanden niet meer precies. Verder is/was het een draak van een exchange maar dat is persoonlijk en kan inmiddels verbeterd zijn. :+

Uitcashen doe ik zelf via Coinbase en Bitstamp en dat werkt op zich prima. Verder heb ik Bitvavo en Binance JE achter de hand maar nog geen withdrawals via hen gedaan. Volumes daar zijn ook niet toereikend om grote(re) bedragen om te zetten tenzij je een hoop geduld hebt. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bl3p kan ook nog een goede optie zijn voor uitcashen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
Ik snap het, heel veel sterkte daarmee. Goede reminder dat er zoveel belangrijkere dingen in het leven zijn dan die verrekte crypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:05:
[...]

Heb het al vaker gepost en het kan domweg pech zijn maar mijn account is gelocked vanwege inactiviteit en het is schier onmogelijk weer toegang te krijgen. Ze vragen je namelijk wat de waarde is/was, wanneer en wat je laatste trade was etc. etc. en ik weet niet hoe het met jouw geheugen gesteld is maar dat weet ik na een X aantal maanden niet meer precies. Verder is/was het een draak van een exchange maar dat is persoonlijk en kan inmiddels verbeterd zijn. :+

Uitcashen doe ik zelf via Coinbase en Bitstamp en dat werkt op zich prima. Verder heb ik Bitvavo en Binance JE achter de hand maar nog geen withdrawals via hen gedaan. Volumes daar zijn ook niet toereikend om grote(re) bedragen om te zetten tenzij je een hoop geduld hebt. :+
Ik trade nog af en toe op kraken, gaat wel goed eigenlijk.. ik heb altijd nog coinbase als uitval basis om te cashen.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:27:
Let op dat deze bet asymmetrisch is: ik loop meer risico. Als ik namelijk ongelijk krijg moet ik meer crypto overmaken dan dat ik ontvang wanneer ik ongelijk krijg.
Dit is onzin. Het bedrag dat je wint of verliest is gelijk, namelijk €10. Dat het in crypto overgemaakt dient te worden is bijzaak.

Je kunt hooguit zeggen dat wij de bet kunnen hedgen door nu alvast btc in te slaan, maar dan verlies je alsnog op de hedge als de koers omlaag gaat. En jij kunt hetzelfde doen.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2019 15:34 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Ik trade nog af en toe op kraken, gaat wel goed eigenlijk.. ik heb altijd nog coinbase als uitval basis om te cashen.
Als het voor jou werkt? Niks meer aan doen. Backup is wel ernstig aan te raden, zeker met al die 'dreigende' regelgeving in Europa heb ik nu al een paar keer meegemaakt dat uitcashen ineens heel lastig kan zijn. Dat waren kleine exchanges maar goed, het voelt knap k#t als je wel naar je centen kan loeren maar er niet aan kan komen terwijl je net op dat moment die ene dikke onverwachte factuur op de mat hoort ploffen. |:(

Coinbase geeft overigens weer DAI weg ter waarde van €12,63 en Eth van €3,22 op het moment van schrijven, dat zijn toch leuke bedragen om gratis mee te pakken. Ik weet nog steeds niet wat ik nou precies geleerd heb want ik kan de geopende CDP positie niet sluiten maar goed. Toch leuk. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:27:
[...]

Dit is onzin. Het bedrag dat je wint of verliest is gelijk, namelijk €10. Dat het in crypto overgemaakt dient te worden is bijzaak.
Stel 4 mensen gaan daar op in, en hij verliest, is het toch 4x 10 euro wat hij uit moet keren?

Ik denk dat hij dat bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Stel 4 mensen gaan daar op in, en hij verliest, is het toch 4x 10 euro wat hij uit moet keren?
Maar als hij wint dan krijgt ie ook €40, dus dat is niet ongelijk.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:33:
[...]

Ik denk dat hij dat bedoeld.
Klopt, maar als ie wint krijgt ie ook 4x meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Maar als hij wint dan krijgt ie ook €40, dus dat is niet ongelijk.
Owja. In dat geval weet ik het ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 15:31:
[...]

Coinbase geeft overigens weer DAI weg ter waarde van €12,63 en Eth van €3,22 op het moment van schrijven, dat zijn toch leuke bedragen om gratis mee te pakken. Ik weet nog steeds niet wat ik nou precies geleerd heb want ik kan de geopende CDP positie niet sluiten maar goed. Toch leuk. :+
Dank voor de tip gratis geld ben ik altijd wel voor in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SGX
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23:42

SGX

Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:48:
[...]

Trending op Wechat: SatoXi Nakamoto. :D

Onze vrolijke vrienden daar zijn ervan overtuigd dat enkel dat ene zinnetje de trigger was voor die dikke groene paal omhoog. :P

[Afbeelding]

En ze hebben er ook maar meteen wetgeving doorheen getrapt die de regelgeving omtrent crypto's een stuk losser maakt. Toch 'fijn' zo'n dictatuur soms ipv jarenlang getreuzel en gedraai om vervolgens met een halfbakken antwoord te komen welke allang ingehaald is door de ontwikkelingen zoals hier. :+

[Afbeelding]
China FUD reloaded !
Met weemoed denk ik terug aan die tijden dat dit wekelijks gebeurde.
Waar zijn mijn tissues ?

Die Chinezen zijn lekker bezig de laatste 20+ jaar.
Waarschijnlijk hebben ze meer miljonairs dan in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
SGX schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:00:
[...]

China FUD reloaded !
Met weemoed denk ik terug aan die tijden dat dit wekelijks gebeurde.
Waar zijn mijn tissues ?

Die Chinezen zijn lekker bezig de laatste 20+ jaar.
Waarschijnlijk hebben ze meer miljonairs dan in de US.
Nou ik denk dat dit nog weleens aardig groot kan gaan worden, terwijl wij hier ontzettend druk zijn met mierenneukken omtrent de KYC en hoe dat dan zou moeten, de VS Zuckie een beetje loopt te pesten en Rusland bezig is om zich verder te isoleren van de wereld middels Runet zegt China gewoon, fuck it! Dit is de toekomst, geld erin en gas op de plank! Los daarvan knalt de centrale bank daar binnenkort ook een digitale renminbi op de markt, dat is doorpakken en daar kunnen we hier nog wat van leren. 8)

Sterker nog, we weten donders goed hoe goed en snel die Chinezen dingen uit kunnen voeren en vooral opschalen. Lijkt me handig als we hier ook eens even goed in beweging komen want anders is de race al gelopen voordat we überhaupt aan de start verschijnen. ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat we de lowest lows wel gehad hebben en de komende dagen leidend gaan zijn voor wat we kunnen verwachten. Mijn 'collega' daar is iig razend enthousiast en het nieuws zelf is trending dus wie weet? Als ik naar de volumes op exchanges kijk gaan we lekker iig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 08:36
Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:31:
[...]

Nou ik denk dat dit nog weleens aardig groot kan gaan worden, terwijl wij hier ontzettend druk zijn met mierenneukken omtrent de KYC en hoe dat dan zou moeten, de VS Zuckie een beetje loopt te pesten en Rusland bezig is om zich verder te isoleren van de wereld middels Runet zegt China gewoon, fuck it! Dit is de toekomst, geld erin en gas op de plank! Los daarvan knalt de centrale bank daar binnenkort ook een digitale renminbi op de markt, dat is doorpakken en daar kunnen we hier nog wat van leren. 8)

Sterker nog, we weten donders goed hoe goed en snel die Chinezen dingen uit kunnen voeren en vooral opschalen. Lijkt me handig als we hier ook eens even goed in beweging komen want anders is de race al gelopen voordat we überhaupt aan de start verschijnen. ;)
Ik denk eerlijk gezegd dat we de lowest lows wel gehad hebben en de komende dagen leidend gaan zijn voor wat we kunnen verwachten. Mijn 'collega' daar is iig razend enthousiast en het nieuws zelf is trending dus wie weet? Als ik naar de volumes op exchanges kijk gaan we lekker iig. :)
Het is inderdaad alweer een tijdje geleden dat het volume op het BTC-EUR paar zo groot was op coinbase.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Maar even tussendoor, gaat de trend verder omhoog of was het gebeuren van gisteren niets meer dan een tether wisseltruc?.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:48:
Maar even tussendoor, gaat de trend verder omhoog of was het gebeuren van gisteren niets meer dan een tether wisseltruc?.
We gaan het zien :) Even wat consolidatie na zo'n dikke run is niet zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 16:49:
[...]

We gaan het zien :) Even wat consolidatie na zo'n dikke run is niet zo vreemd.
Nee inderdaad. Een bartje van een week zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 11:01

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Een "replay" video van de koersbewegingen van Bitcoin van gisteren en vannacht, leuk om te zien:

https://twitter.com/BitBitCrypto/status/1188119180480073731

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 18:54:
Een "replay" video van de koersbewegingen van Bitcoin van gisteren en vannacht, leuk om te zien:

https://twitter.com/BitBitCrypto/status/1188119180480073731
Wat een move was het ook :) Dacht dat het op 8.6k wel even klaar zou zijn, niet dus :P Heb in bed met de telefoon nog een scalp gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Weer zon filmpje van een youtuber die veel te veel nadenkt. want dit lijntje morgen dit lijntje volgende maand en over 8 weken gaat dit lijntje dit en dat blablablabla

[ Voor 59% gewijzigd door A87 op 26-10-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
A87 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:10:
Weer zon filmpje van een youtuber die veel te veel nadenkt. want dit lijntje morgen dit lijntje volgende maand en over 8 weken gaat dit lijntje dit en dat blablablabla
Het is gewoon naar de mogelijkheden kijken en zoeken naar invalidatie punten om een plan te maken. Op die manier kan je wanneer je een trade maakt een bepaald risico nemen. Je kiest een punt om in te stappen waarbij je gelijk weet waar je verlies pakt en waar je wil verkopen. Doe je dit op de juiste manier kan je zelfs als je 7 van de 10 trades het fout hebt en geld verliest alsnog winst maken. Over het algemeen zijn de mensen die ver goenoeg nadenken de mensen die geld verdienen op de langere termijn. Je kan het overdreven vinden, maar beter dit dan zomaar in een trade stappen zonder plan en zonder stop loss in de hoop dat de boel omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Uiteraard cashen de traders weer uit. Maar dan zou 4,1B Tether circulation supply toch helemaal niet genoeg zijn? Ik kan me voorstellen dat het geld in traders circuit ook veel meer is. De volume is fricking 13X van circulation supply....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Klaas25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:22:
Uiteraard cashen de traders weer uit. Maar dan zou 4,1B Tether circulation supply toch helemaal niet genoeg zijn? Ik kan me voorstellen dat het geld in traders circuit ook veel meer is. De volume is fricking 13X van circulation supply....
Gelukkig zijn er ook nog Euro, USDC, USD, PAX, TUSD, BUSD, NGN, USDS en natuurlijk een aantal alts.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Klaas25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:22:
Naast USDT zijn er andere stables, dus die komen er bij. Verder de exchanges die fiat hebben en natuurlijk nog mensen die gewoon in BTC blijven en vrijwel nooit in USDT zitten. Je kan ook zeg 1 BTC hebben die altijd vasthouden en wanneer je gaat traden er 2 BTC bij lenen. Bij Bitmex wordt sowieso niets met echte BTC's gedaan.

Los van dat allemaal kan je natuurlijk prima als trader met 10k USDT op een dag voor 100k in USDT handelen. Laat staan wat de bots er aan volume doorheen jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09
PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:46:
[...]

En los van dat:

[...]

Binnen een paar uur al compleet van tafel geveeg[d]t met volledige invalidatie.
Ik geef doe, getallen noemen (die zijn van mij, dus niet van Cryptodamus) is een de grote gok, en dat was eigenlijk meer als geintje bedoeld. Vaak ontwikkelen de prijzen zich bij crypto veel extremer dan vrijwel iedereen verwacht.

Maar de richting van de prijsontwikkeling, en de (min of meer exacte) data waarop zich wijzigingen voordoen, daar gaat het om. En die beide heeft CryptoDamus dit jaar tot nu allemaal goed gehad. Dat zijn ook de enige zaken waar je iets aan hebt bij kopen of verkopen van crypto (even los van daytrading).

Voor de rest van het jaar zullen we moeten wachten. Ik ben er klaar voor en ga nog even lekker door met hodlen.

Gezien de rest van de reacties (echt jongens, moet je elkaar allemaal napraten dat astrologie onzin is???) kan ik mijn tijd op een andere manier vele malen nuttiger besteden.

Dat gezegd hebbende... 4x JA en 2x Misschien in de poll is voor mij voldoende om er eens over na te denken.
Iedereen die van tevoren duidelijk heeft voor zichzelf dat astrologie nooit kan werken mag dan mooi wegblijven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 19:52 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
PilatuS schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:28:
[...]

Naast USDT zijn er andere stables, dus die komen er bij. Verder de exchanges die fiat hebben en natuurlijk nog mensen die gewoon in BTC blijven en vrijwel nooit in USDT zitten. Je kan ook zeg 1 BTC hebben die altijd vasthouden en wanneer je gaat traden er 2 BTC bij lenen. Bij Bitmex wordt sowieso niets met echte BTC's gedaan.

Los van dat allemaal kan je natuurlijk prima als trader met 10k USDT op een dag voor 100k in USDT handelen. Laat staan wat de bots er aan volume doorheen jagen.
Jawel maar ik heb het ook alleen maar over volume van USDT zelf. Staat op 54B!!! Dat is me een getrade heen en weer zeg. Zelfs Bitcoin zit er ver onder met een wopping 45B.

En 4,1B Tether lijkt me gewoon weinig om te verdelen onder alle traders. Maar daarbij indd nog een hoop andere stable coins om voor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Grappig om door heen te scrollen als je bedenkt waar het uiteindelijke eindigde gisteren met BTC.
Hoezo resistance lines gast... _O- _O-

[YouTube: bitcoin live stream! bitcoin pumping. price targets live!]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:46:
[...]
Ik geef doe, getallen noemen (die zijn van mij, dus niet van Cryptodamus) is een de grote gok, en dat was eigenlijk meer als geintje bedoeld.
Ah, als het niet klopt is het een geintje. Had het wel geklopt dan had je de boel gequote en gezegt: Kijk het klopt.
Maar de richting van de prijsontwikkeling, en de (min of meer exacte) data waarop zich wijzigingen voordoen, daar gaat het om. En die beide heeft CryptoDamus dit jaar tot nu allemaal goed gehad.
Behalve wat jij gisteren hebt gepost, dus allemaal gaat sowieso niet op. Niet van hem dus.

Iemand die alles goed heeft geloof ik sowieso niet in. Misschien met alles heel breed en heel vaag maken dat je een heel eind komt, dat zou kunnen. Niemand heeft bij zoiets als crypto in 100% van de gevallen gelijk.
Gezien de rest van de reacties (echt jongens, moet je elkaar allemaal napraten dat astrologie onzin is???) kan ik mijn tijd op een andere manier vele malen nuttiger besteden.
Op een site als deze waar veel mensen zitten die weinig aannemen zonder dat het aantoonbaar is, zal je niet veel mensen gaan vinden die iets met astrologie hebben. Blijkbaar vind de meerderheid het onzin, dat heeft niets te maken met elkaar napraten, maar blijkbaar deelt vrijwel iedereen dezelfde mening.
Klaas25 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:47:
[...]

Jawel maar ik heb het ook alleen maar over volume van USDT zelf. Staat op 54B!!! Dat is me een getrade heen en weer zeg. Zelfs Bitcoin zit er ver onder met een wopping 45B.

En 4,1B Tether lijkt me gewoon weinig om te verdelen onder alle traders. Maar daarbij indd nog een hoop andere stable coins om voor te gaan.
Een beetje bot kan met 10k USDT best eens een half miljoen op een dag doen. Klinkt extreem, maar kan prima. Iedere USDT die er is gaat blijkbaar meer dan 10x per dag er in en er uit. Als ik een beetje ga scalpen dan haal ik ook wel flink wat volume tegenover de USDT's die ik heb.
Crypto ziet af en toe van zulke extreme pumps en dumps. Als de boel maar omhoog blijft gaan en de mensen die in de rit omhoog ook nog eens gaan shorten die dan geliquideerd worden, dan wil het wel. Deze run ging inderdaad door iedere weerstand heen alsof het er niet was. Een goed voorbeeld waarbij weerstand niets zegt. Op de meeste dagen zegt het dan wel weer wat.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 26-10-2019 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Mischien nog even een scamwick richting 8600

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 19:46:
[...]

Ik geef doe, getallen noemen (die zijn van mij, dus niet van Cryptodamus) is een de grote gok, en dat was eigenlijk meer als geintje bedoeld. Vaak ontwikkelen de prijzen zich bij crypto veel extremer dan vrijwel iedereen verwacht.

Maar de richting van de prijsontwikkeling, en de (min of meer exacte) data waarop zich wijzigingen voordoen, daar gaat het om. En die beide heeft CryptoDamus dit jaar tot nu allemaal goed gehad. Dat zijn ook de enige zaken waar je iets aan hebt bij kopen of verkopen van crypto (even los van daytrading).

Voor de rest van het jaar zullen we moeten wachten. Ik ben er klaar voor en ga nog even lekker door met hodlen.

Dat gezegd hebbende... 4x JA en 2x Misschien in de poll is voor mij voldoende om er eens over na te denken.
Iedereen die van tevoren duidelijk heeft voor zichzelf dat astrologie nooit kan werken mag dan mooi wegblijven ;)
Ik kan mij haast niet voorstellen dat er iemand zit te wachten op die astrologie onzin van je. De ja-stemmers (waar je zelf 1 van bent, heb je toegegeven), doen dit alleen om je tijd te laten verdoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
[...]
De ja-stemmers (waar je zelf 1 van bent, heb je toegegeven), doen dit alleen om je tijd te laten verdoen.
Of om er voor te zorgen dat het niet meer in dit topic komt en we er hier vanaf zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09
PHPResource schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:19:
[...]

Ik kan mij haast niet voorstellen dat er iemand zit te wachten op die astrologie onzin van je. De ja-stemmers (waar je zelf 1 van bent, heb je toegegeven), doen dit alleen om je tijd te laten verdoen.
Wat jij je al of niet kunt voorstellen, daar trekt de rest van de wereld zich totaal niets van aan.

En waarom zou ik op mezelf stemmen om mijn tijd te verdoen?
Lees even wat je schrijft.

Maar even ontopic: we gaan het allemaal zien dit jaar. Ik ga eind december nog eens de balans opmaken en dan kom ik hier terug om de sceptici hard uit te lachen. Dat betekent dus dat ik aantoon dat het koersverloop zoals voorspeld zich heeft voorgedaan. Als het niet zo is, geef ik toe dat astrologie geen bruikbare tool is om de toekomst van de Bitcoinkoersen te voorspellen. Promise!

[ Voor 36% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 20:30 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Weet iemand waarom ONT precies nadat ik ben uitgestapt opnieuw opstijgt? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Er komt iets aan en ik hoop dat het een hele dikke groen staaf is!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:34
Wat precies? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:32:
Ik vind niks aan komkommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:34
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:32:
Ik verwacht ieder moment hele dikke rode dildo te incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

outlandos schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:42:
[...]

Toch een leuke manier om 1000 hoger te komen :+

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Zou mij niets verbazen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UDBFak3DootsAwToH1p22hX9/full.jpg

Binnen een uurtje weten we hoe dit uitspeelt.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 26-10-2019 20:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Hoe het ook zij, dikke groene of rode? Zet die pot vaseline maar klaar want genomen worden we. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
[...]

Jomanda _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dat ziet er behoorlijk rood uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
rood is 99% kans, zelfs jomanda had dat goed gehad.

*en groen! 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 26-10-2019 20:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
Pelox schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 20:56:
[...]

rood is 99% kans, zelfs jomanda had dat goed gehad.

*en groen! 8)7
achteraf makkelijk praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
:o wat?

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke dagen. Heel benieuwd waar we morgenvroeg weer staan. 500 eraf? 1000 erbij?

Elke ochtend kans op een soort kerst of kater.

Ik hou ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Lad(ie)s,

Astrologie betrekken in je analyses is niet zo raar hoor; meneer Gann deed het ook. Connie Brown heeft in haar boek "technical analysis for the trading professional" een hoofdstuk gewijd aan het werk van Gann, waarvan helaas niet genoeg is terug te vinden.

Met Fibo's en andere TA -tools kan je heel mooi de prijzen vinden waar iets staat te gebeuren. Gann wist die prijzen ook nog eens mooi aan tijdvakken te koppelen; de ultieme natte droom voor een trader, natuurlijk.

Misschien is dit linkje een mooie opening naar wat meer inzichten:
http://www.30procentperjaar.nl/page18/page18.html

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inderdaad, geen idee wat ik vannacht moet doen. Stop losses doe ik niet meer aan, heeft mij op enkele gevallen na nooit iets opgeleverd. Ik kom wel steeds meer in de hold modus met deze koersen icm iedere maand bijkopen.

Ik ben ook maar weer gestopt met ByBit, kost veel te veel tijd, al blijft het iedere keer verleidelijk.

Heb in ieder geval een flinke stapel ONT, EOS, ADA en Bitcoin aan de zijkant staan. Neig ernaar maar te gaan DCA'en met de main en trade pot. Ondanks dat het een mooi bedrag is, zie ik het niet als spaarrekening of iets dergelijks en mocht het ooit richting 0 gaan dan heb ik daar vrede mee, al zal ik dan wel even een traantje (enkele liters) laten.

Crypto is onvoorspelbaar, maar, dat is al >10 jaar zo en uiteindelijk wordt Bitcoin nog steeds meer waard, dus gewoon vertrouwen houden en het aantal Bitcoin in de pf verhogen.

Edit: Wilde fiat bijstorten op Bitvavo, bedrag is afgeschreven, maar ze geven aan dat de rekening nieuw is |:( Kan er dus nog niets mee. Hoop maar op een daling dan vannacht...

Edit 2: Zucht, dat KYC gekloot... Alles stijgt, hopelijk werken ze vanavond ook :)

Diehard & hardcore:

[ Voor 15% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 00:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Vandaag had Bitcoin Cash 3 uur lang geen blok. Een tijd van 2 uur tussen 2 blokken komt normaal maar een keer in de 10 jaar voor.

En nog een video over het gebruik van DAI, de beste stable coin op de markt (want niet gebaseerd op vertrouwen maar op wiskunde)

[YouTube: Using DAI: Lending, Saving, Swapping & Spending]

Wie leert wint! Bijvoorbeeld een job in cryptocurrency, bied een stuk meer zekerheid dan de hele dag gokken op shitcoins.

[ Voor 45% gewijzigd door Kain_niaK op 27-10-2019 02:49 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Oke tot over 10 jaar😀

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2019 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:38
Kain_niaK schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 02:36:
Vandaag had Bitcoin Cash 3 uur lang geen blok. Een tijd van 2 uur tussen 2 blokken komt normaal maar een keer in de 10 jaar voor.

[YouTube: Bitcoin Cash Network Halts for 3 Hours]

En nog een video over het gebruik van DAI, de beste stable coin op de markt (want niet gebaseerd op vertrouwen maar op wiskunde)

[YouTube: Using DAI: Lending, Saving, Swapping & Spending]

Wie leert wint! Bijvoorbeeld een job in cryptocurrency, bied een stuk meer zekerheid dan de hele dag gokken op shitcoins.
Ik heb ook wat gelezen over bch, niet zo positief:
An unknown Bitcoin Cash (BCH) miner was apparently in control of more than 50% of the token’s hash rate for 24 hours.

The miner seemed to mine 73 blocks from 10 am Oct. 24 to 10 am Oct. 25, to which Twitter user Notgrubles responded that this is the reason why “BCH is a security risk and a liability,” while asking to de-list the coin.
Redditor Bitmeister had perhaps the most interesting view on this recent event, by saying that it is likely that Bitcoin (BTC) miners are experimenting with their otherwise useless BTC hashpower by pointing it at BCH.
https://cointelegraph.com...-rate-asks-to-de-list-bch

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gondor schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 02:48:
[...]

Ik heb ook wat gelezen over bch, niet zo positief:

[...]

[...]

https://cointelegraph.com...-rate-asks-to-de-list-bch
Het zijn twee miners (twee BCH addresses waar de helft van de coinbases naar toe gaan) Een van de miners is poolin (zijn opgezet door ex btc.com werknemers).
Poolin heeft redelijk wat hash op BTC. Af en toe zetten ze een dikke exahash op BCH, dit duwt binnen een aantal blokken de moeilijkheidsgraad op BCH omhoog want die word elk blok herberekent gebaseerd op de laatste 144 blokken. Hierdoor fluctueert de moeilijkheids graad tussen de 10 - 20% binnen 10 blokken.

Het gevolg is dat de variance veel extremer is. 3 uur geen blok en dan 10 blokken op 10 minuten. Over een lange genoege tijd gezien blijft de gemiddelde bloktijd nog altijd 10 minuten.

Gebruikers ondervinden er weinig last van want BCH heeft 0 conf, behalve mensen die door arbitrage doen veel BCH van exchange naar exchange sturen. Exchanges hebben meestal 1 confirmatie nodig.

Ook als je veel op memo.cash post, kun je tegen een limiet aan lopen. Namelijk de chain van 25 unconfirmed transacties.

Voor de rest verdient Poolin en de andere onbekende miner hier meer BCH mee dan de andere miners.
Het is niet bekend of het een individuele miner is binnen Poolin of meerdere miners op de pool.

Nadat dat allemaal gezegt te hebben, Roger Ver heeft aan mijn bevestigd dat de Bitcoin.com pool nog altijd meer dan 4 Exahash aan ASICS klaar heeft staan om in te pluggen moch BCH aangevallen worden.

Daarnaast heeft BCH rolling checkpoints elke 10 blokken, en is het gevaar voor een doublespend attack op een exchange miniem.

De median fee op BTC is momenteel iets van 80 cent. Heel veel security tegen een hele hoge prijs. Geef mij dan maar minder security tegen een een prijs van 1 cent per transactie.

Ik ben veel aan het arbitrage traden, voornamelijk Ethereum, Bitcoin Cash, Bitcoin en Bitcoin SV en als ik op een exchange teveel hebt gekocht en moet herbalanceren dan koop ik altijd BCH om dan naar de exchanges te sturen. Gaat voor mij het snelste en goedkoopste. Alleen op Kraken is Bitcoin (6 conf voor BTC en 15 voor BCH) sneller maar daar betaal je dan wel momenteel een extra halve euro per transactie voor.

BCH halveert binnen 160 dagen en BTC binnen 200. Dus ik ga er vanuit dat BCH eerst in prijs omhoog gaat en dan pas BTC. Mocht BCH terug op 5 of 10% van de hash draaien dan zal poolin geen extra BCH meer verdienen met het gamen van de DAA.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 27-10-2019 04:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kain_niaK schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 04:26:
[...]

De median fee op BTC is momenteel iets van 80 cent. Heel veel security tegen een hele hoge prijs. Geef mij dan maar minder security tegen een een prijs van 1 cent per transactie.
Nogal een uitspraak. Dat het netwerk veilig is, dat is alles voor crypto. Zonder dat het volledig veilig is zijn de munten niets meer waard. Crypto mag nooit in een positie zitten dat een 51% attack mogelijk is. Ik betaal liever wat meer om de zekerheid van een veilig netwerk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

PilatuS schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 04:48:
[...]

Nogal een uitspraak. Dat het netwerk veilig is, dat is alles voor crypto. Zonder dat het volledig veilig is zijn de munten niets meer waard. Crypto mag nooit in een positie zitten dat een 51% attack mogelijk is. Ik betaal liever wat meer om de zekerheid van een veilig netwerk te hebben.
Bitcoin heeft in het verleden al meerdere keren miners/pools gehad met meer dan 51% van de hashrate. Ook zijn er veel mensen die zeggen dat de meerderheid van de BTC hashrate in China is en zijn bang dat de chinese overheid als ze dat willen zo maar de controle over Bitcoin zouden kunnen overnemen.

Ik denk dat de BSV/BCH split heeft laten zien dat er genoeg SHA256 miners bereid zijn om BCH tegen een aanval te verdedigen.
Zonder dat het volledig veilig is zijn de munten niets meer waard.
Als het een miljoen euro kost om een transactie van een half miljoen euro terug te draaien. Is het dan veilig of niet veilig? Wat als het 5000 euro kost om een transactie van 2500 euro ongedaan te maken? Zijn beide scenario's even veilig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Gelukkig gisteravond weer 100% in ONT gestapt en een uurtje geleden is de sell order geraakt.

Wel jammer dat het bedrag van Bitvavo dus nog ergens geparkeerd is, daardoor heb ik toch 4-7% gemist.

Ik verwacht dat Bitcoin de MA99 nog wel een keer zal testen @ 9.500-9.650, want anders was de koers vannacht al wel veel verder teruggezakt.

Nu weer kijken naar een goed instapmoment en in welke cryptocurrency. ETH is vannacht gedaald, net als EOS en ADA. Misschien één van die drie.

Edit: En ONT vertrekt weer...

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik hoop niet dat die rogert ook dash verpest zoals hij dat met bcash doet.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WPXeMLP2tF1SggcXXy0rxGZv/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:29:
Gelukkig gisteravond weer 100% in ONT gestapt en een uurtje geleden is de sell order geraakt.

Wel jammer dat het bedrag van Bitvavo dus nog ergens geparkeerd is, daardoor heb ik toch 4-7% gemist.

Ik verwacht dat Bitcoin de MA99 nog wel een keer zal testen @ 9.500-9.650, want anders was de koers vannacht al wel veel verder teruggezakt.

Nu weer kijken naar een goed instapmoment en in welke cryptocurrency. ETH is vannacht gedaald, net als EOS en ADA. Misschien één van die drie.

Edit: En ONT vertrekt weer...
Mooie trade. NEO heeft eveneens mooi momentum.

Zelf heeft mijn PF nagenoeg stilgestaan vannacht. Niet het 'kerstcadeautje' waar ik op had gehoopt vanmorgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd ruilen? :) Ik heb genoeg kerstcadeaus gehad.
Eigenlijk vanaf mei.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:10:
@Verwijderd ruilen? :) Ik heb genoeg kerstcadeaus gehad.
Eigenlijk vanaf mei.....
Maar nu geen positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk wel, heel 2019 domme dingen gedaan.
Nadat mijn pf met 50% verdween in mei heb ik nog een hoop muntjes staan... Te koppig om te verkopen. Hopen op december en januari.
Als ze dan gaan dan is het goed... Maar tot die tijd fucked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 10:32:
[...]

Tuurlijk wel, heel 2019 domme dingen gedaan.
Nadat mijn pf met 50% verdween in mei heb ik nog een hoop muntjes staan... Te koppig om te verkopen. Hopen op december en januari.
Als ze dan gaan dan is het goed... Maar tot die tijd fucked.
Ik zit nu 65% BTC en de rest shitcoins. Sterkte maat. We zitten eigenlijk in hetzelfde schuitje, maar ik doe al vanaf 2017 domme dingen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hoho ik ben december 2018 overnieuw begonnen.

Daarvoor 2016 en 2017 ben ik ook geniaal bezig geweest.

Mijn mooiste voorbeeld. 100k xrp dumpen op 10cent per stuk om geen verlies te hebben, en hem daarna naar 3euro50cent te zien gaan....

Prima emotioneel voorbeeld, daar was ik wel even ziek van.
Nu tegenwoordig maakt het me niet zo uit, heb het geld al afgeschreven dus kan het laten staan... En ooit misschien, als de maan en de zon en mars goed staan. Dan is het raak.

Op fuck, toch die astrologie bs in mijn kop....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Neo!! oOo

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 25-09 08:01

raq

Als we de astroloog mogen geloven dan gaat BTC moonen en de marktdominantie fors afnemen van BTC. Shitcoins moonen dan mee in tegenstelling tot eerder dit jaar. Dat zou mooi zijn, zoveel BTC waarde verloren met die altcoins, om te huilen.

Eindelijk laat Neo wat zien, en ik checkte m'n portfolio app en daar stond nog een zak Ont in, buyorder bleek eind vorige maand gehit te zijn. Blijkt echt waar te zijn ook :) toch nog een kerstcadeautje deze morgen.

Edit: Gaan alle chinese coins nu moonen door die regulering daar?

[ Voor 7% gewijzigd door raq op 27-10-2019 11:18 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Die wilde ik dus gisteren bijkopen op Bitvavo :(

Gelukkig had ik er al een aantal staan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Die wilde ik dus gisteren bijkopen op Bitvavo :(

Gelukkig had ik er al een aantal staan :D
Gelukkig heb ik een flinke zak gekocht toen ze 5 dollar waren :*) Doe ze voorlopig niet weg, neo is voor de hodl. Zoveel chinezen dat moet wel goed komen was mijn idee toen ik ze kocht. :+

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, mijn tegoed op Bitvavo is beschikbaar *O* , nu is de vraag of NEO nog verder gaat of dat ik even moet wachten. Toch netjes dat ze dat op zondag fixxen.

Edit: 75% NEO en 25% Bitcoin van gehaald, is toch voor de hold.

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
Gaan we vandaag weer wat leuks zien 🤔

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Dat was een redelijke sure bet idd.... Beetje jammer dat ik vergeten ben op het buy knopje te drukken. :X Ik twijfelde toch iets, dacht 'hey speel eerst nog even een paar rondjes CoD' en als het dan nog steeds een goed idee lijkt geef een ram op die knop maar dat is er niet meer van gekomen. :F

Dikke kans overigens dat al dat Chinese spul gaat/blijft stijgen maar het sentiment bij Aziaten werkt wel anders dan hier, het kan net zo hard weer in elkaar ploffen. Voorlopig gaat het wel een beetje zoals ik had verwacht. Ik denk/hoop vanaf morgen op een verdere stijging maar ik blijf even (in btc) zitten. Ondanks de mooie kansen op forse winsten met alts kreeg ik ook een beetje déjà vu gevoel naar 2017 waar ik een hoop winst heb laten liggen door van btc naar alts en weer terug te gaan. Dat heeft me buiten een klein vermogen aan fees toch ruim een 30% aan extra winst 'gekost'. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Crypts schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:52:
[...]

Dat was een redelijke sure bet idd.... Beetje jammer dat ik vergeten ben op het buy knopje te drukken. :X Ik twijfelde toch iets, dacht 'hey speel eerst nog even een paar rondjes CoD' en als het dan nog steeds een goed idee lijkt geef een ram op die knop maar dat is er niet meer van gekomen. :F

Dikke kans overigens dat al dat Chinese spul gaat/blijft stijgen maar het sentiment bij Aziaten werkt wel anders dan hier, het kan net zo hard weer in elkaar ploffen. Voorlopig gaat het wel een beetje zoals ik had verwacht. Ik denk/hoop vanaf morgen op een verdere stijging maar ik blijf even (in btc) zitten. Ondanks de mooie kansen op forse winsten met alts kreeg ik ook een beetje déjà vu gevoel naar 2017 waar ik een hoop winst heb laten liggen door van btc naar alts en weer terug te gaan. Dat heeft me buiten een klein vermogen aan fees toch ruim een 30% aan extra winst 'gekost'. :/
jij hebt/had tenminste winst ;)

Dat nog even gamen herken ik trouwens maar al te goed... even een potje en hoppekee -30% is het dan vaak bij mij..

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 27-10-2019 11:59 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Let op de MA99 @ 9635 USDT zoals ik hierboven aangaf, die gaat zo aangetikt worden. Dat kan dus als weerstand gaan dienen, maar mocht Bitcoin er doorheen gaan dan kan het weleens hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:08:
Let op de MA99 @ 9635 USDT zoals ik hierboven aangaf, die gaat zo aangetikt worden. Dat kan dus als weerstand gaan dienen, maar mocht Bitcoin er doorheen gaan dan kan het weleens hard gaan.
Feest *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:08:
Het eerste prikje was dus niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Poging 1 gefaald :) Volgen er vast nog wel meer, even opladen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QuT4Jakh4TxZBIjtRyKSKXKY/full.png

[ Voor 17% gewijzigd door Taro op 27-10-2019 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

Ik zeg door de 10k rond 14:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

Ik zeg door de 10k rond 14:00.
€ of $ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timwap
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08-2024
Taro schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 12:34:
[...]

[Afbeelding]
De borrelnootjes lagen nog rond de 9200-9300 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wel lekker dat er flink wat beweging in de markt zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Pelox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 11:55:
[...]

jij hebt/had tenminste winst ;)

Dat nog even gamen herken ik trouwens maar al te goed... even een potje en hoppekee -30% is het dan vaak bij mij..
Het was eind 2017 dan ook lastig geen winst te hebben, in euro/dollar dan. :P

Ja normaal gesproken werkt gamen prima om weer even een frisse blik op de koersen te krijgen maar ik ging er een beetje teveel in op. Misschien word ik oud of is die nieuwe Modern Warfare veel intensiever om te spelen, geen idee. Wel een aanrader overigens, MP en dan met name de 64 player Ground War mode is echt een heerlijkheid om te spelen. Wat een chaos. :D 8)7 :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 19:27
Mijn gevoel zegt me dat we een beetje in de buurt van de futures gap blijven hangen. Aangezien de kans groot is dat deze toch gevuld gaat worden lijkt het me ook zonde om nu omhoog te gaan en ergens volgende week weer terug.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:20:
Mijn gevoel zegt me dat we een beetje in de buurt van de futures gap blijven hangen. Aangezien de kans groot is dat deze toch gevuld gaat worden lijkt het me ook zonde om nu omhoog te gaan en ergens volgende week weer terug.
Heb je serieus niet in de gaten dat er een duidelijke bodem is gevormd?
Waarom denk je dat ik long ging toen de prijs net 20% omhoog was gegaan in een rechte lijn, was een obvious bodem met al die mega trendlines waar doorheen werd geramt (belangrijkste moment van 2019), en manipulatie maakt dan niet uit.

5000 komt niet meer, mischien zou het naar 5000 zijn gegaan als er geen tether was.

[ Voor 68% gewijzigd door A87 op 27-10-2019 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
A87 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Waarom denk je dat ik long ging toen de prijs net 20% omhoog was gegaan in een rechte lijn, was een obvious bodem met al die mega trendlines waar doorheen werd geramt (belangrijkste moment van 2019), en manipulatie maakt dan niet uit.

5000 komt niet meer, mischien zou het naar 5000 zijn gegaan als er geen tether was.
Daarom ben jij ook zo vaak rekt gegaan. Je kunt het niet altijd weten. Ik zie de 5k echt nog wel gebeuren maar zeker weten doe ik het ook niet.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 25-09 19:27
A87 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 13:44:
[...]

Oh ja, want jouw beslissingen de afgelopen tijd waren vlekkeloos. Of je vraagt even over welke futures gap ik het heb, die ligt namelijk nergens in de buurt van 5k.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
Volgens mij hebben we vandaag een neo maan.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Matadores
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:38
Pelox schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 15:00:
Volgens mij hebben we vandaag een neo maan.
Mag ook wel een keer. Heb een zak vol van die muntjes.
Pagina: 1 ... 92 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!