Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Ben jij onze nieuwe troll ?pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:43:
[...]
Nope. Als je mijn eerdere posts hebt gezien heb ik ingekocht bij een koers van ca. 12 dollar.
Door 9000 heen en dan komt de grotere fomo
[ Voor 65% gewijzigd door A87 op 25-10-2019 21:52 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Komt volgend jaar nog wel, eerst nog ff x3A87 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:51:
Was net ingestapt in een long 15 min geleden. Bodem nu wel bereikt, zat te denken aan 5000 maar zo te zien wilt de markt dat niet .. jammer
Door 9000 heen en dan komt de grotere fomo
XRP = trash
???Mr_Ripple schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:53:
[...]
Komt volgend jaar nog wel, eerst nog ff x3
https://www.blockchain.com/en/charts/hash-rate
https://www.blockchain.com/en/charts/hash-rate?timespan=all
[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-10-2019 22:13 ]
Volume neemt wel weer afTuutjDrie schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:03:
Kijkend naar de hashrate zijn we nog steeds richting de maan aan het gaan:
https://www.blockchain.com/en/charts/hash-rate
https://www.blockchain.com/en/charts/hash-rate?timespan=all
9000+ makes sense
[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 25-10-2019 22:39 ]
Ben anders vrij zeker dat we er nog niet zijn. Eerst voorbij een aantal keypoints komen of we zakken weer terug naar de -7k zone.A87 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:37:
Lekker nu al 25 euro winst. Lijkt niet dat de 5000 - 7000 traject er aan komt.
9000+
8000 was een trend en monster van resistance. Wandelt er zo door heen. had makkelijjk geblokt kunnen worden en dan meteen door gegaan naar 6000 levelsmalinwa001 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:40:
[...]
Ben anders vrij zeker dat we er nog niet zijn. Eerst voorbij een aantal keypoints komen of we zakken weer terug naar de -7k zone.
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 25-10-2019 22:44 ]
IK NEEM ALLES TERUG!Richh schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:47:
[...]
Heel crypto begint mij zo langzamerhand niet meer te bevallen
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit kan nog steeds alle kanten op inderdaad. Sowieso wordt ik niet in 1x een dikke bull door 1 pump. Het is gewoon mogelijk dat we niet heel veel verder komen en weer langzaam terug zakken. Hell, hier 16 uur blijven hangen en dan een mega Bart maken kan ook gewoon. Prachtige move hoor, maar het is alles behalve zeker dat we nu naar de 10k en verder gaan. Ik ga na zo'n pump ook geen positie innemen. Laat de boel maar lekker tot rust komen en mogelijk wat van een retrace doen, dan kijk ik wel verder. Ik heb tijdens de pump omhoog verkocht en kijk het nu maar even aan. Gaan we door naar de 8.8k of verder, jammer dan.malinwa001 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:40:
[...]
Ben anders vrij zeker dat we er nog niet zijn. Eerst voorbij een aantal keypoints komen of we zakken weer terug naar de -7k zone.
Welk bedrag was je ingestapt als ik vragen mag?PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 22:53:
[...]
Dit kan nog steeds alle kanten op inderdaad. Sowieso wordt ik niet in 1x een dikke bull door 1 pump. Het is gewoon mogelijk dat we niet heel veel verder komen en weer langzaam terug zakken. Hell, hier 16 uur blijven hangen en dan een mega Bart maken kan ook gewoon. Prachtige move hoor, maar het is alles behalve zeker dat we nu naar de 10k en verder gaan. Ik ga na zo'n pump ook geen positie innemen. Laat de boel maar lekker tot rust komen en mogelijk wat van een retrace doen, dan kijk ik wel verder. Ik heb tijdens de pump omhoog verkocht en kijk het nu maar even aan. Gaan we door naar de 8.8k of verder, jammer dan.
Rookworst zonder r is ook worst.
Eigenlijk veel te laat toen de boel al aan het pumpen was. Moest vanmiddag allemaal dingen doen en had zoiets als dit ook echt niet verwacht. Pas op 7920 er in gegaan.Bartvandelaar schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:03:
[...]
Welk bedrag was je ingestapt als ik vragen mag?
In deze zone valt in ieder geval niet met Bitcoin te traden, wat enorm onvoorspelbaar.
Nou twijfel ik wel voor vannacht. All-in of fiat...
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Alles wat ik zeg is één van de volgende 3 dingen:
1. Waar
2. Humor
3. Speculatie
Ik heb in november 2012 (een onbekend aantal) fysieke bitcoins ingekocht tegen de toen geldende koers plus een extra percentage voor de fysieke munten zelf. You do the math.

Is dit 1, 2 of 3?
(Jullie jonkies - want blijkbaar ben ik al een bejaarde tweaker - hebben er geen idee van hoe astronomisch de prijsstijging van Bitcoin de afgelopen 10 jaar is geweest...)
Het antwoord is dus ja.
(Jullie jonkies - want blijkbaar ben ik al een bejaarde tweaker - hebben er geen idee van hoe astronomisch de prijsstijging van Bitcoin de afgelopen 10 jaar is geweest...)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Nee. 1.
Stoer man, mag ik je aanraken ?
Ik ben er zelf pas 2 weken mee bezig, dus enorm respect heb ik nu voor je door deze posts.
Je weet toch wat ze zeggen? Dingen lijken minder hard te gaan als je het allemaal van dichtbij meegemaakt hebt.pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:28:
[...]
Alles wat ik zeg is één van de volgende 3 dingen:
1. Waar
2. Humor
3. Speculatie
Ik heb in november 2012 (een onbekend aantal) fysieke bitcoins ingekocht tegen de toen geldende koers plus een extra percentage voor de fysieke munten zelf. You do the math.
[Afbeelding]
Is dit 1, 2 of 3?
PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:32:
[...]
Stoer man, mag ik je aanraken ?
Ik ben er zelf pas 2 weken mee bezig, dus enorm respect heb ik nu voor je door deze posts.
[ Voor 15% gewijzigd door Liberteh op 25-10-2019 23:35 ]
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Msschien is je sarcasme meter offline...pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 23:34:
Wáát??? En dat is al in 2002 geregistreerd (slechts een jaartje later dan yours truly?
Verwijderd
Vet.
Heeft ook wel wat, ruimte plaats op de moon voor diversiteit.
Vertel eens hoe het werkt @pinockio. TA is mijn ding niet echt, maar wellicht is mijn verruimde geest als een droge spons voor de astrologische vloeistoffen.
En Limburgers!Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:16:
Naast hodlers en traders heb je dus ook astrologen...
https://twitter.com/whale_alert
De afgelopen uren is er met 100'en miljoenen aan euros aan tether rondgegaan.
[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 26-10-2019 01:06 ]
Ik zag gisteren ook al iemand zeggen dat er 250 miljoen aan USDT in de Bitfinex hot wallet zou zitten. Verder is er weer een nieuwe aanklacht tegen Bitfinex. Bitfinex pumped BTC met Tether ? Geen idee, maar zou kunnen.A87 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 01:04:
opmerkelijk dit keer
https://twitter.com/whale_alert
De afgelopen uren is er met 100'en miljoenen aan euros aan tether rondgegaan.
Voordat je iets onzin noemt is het wijzer je ergens in te verdiepen.PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:57:
Misschien kunnen de pro en anti TA's zich verenigen tegen astrologie voorspellingen. Kunnen we iets gezamelijk onzin vinden, zijn we het toch nog ergens over eens
Je kunt nog zoveel weten van crypto, nog zo goed zijn in TA etc., maar als je de richting van de ontwikkelingen niet weet moet je de hele dag traden om er iets mee te verdienen. Als je wilt hodlen en niet al te veel wakker liggen bij een tijdelijke dip, moet je weten of we op lange termijn omhoog gaan of omlaag.
De astrologie geeft die richting.
Kijk... niet uitlachen maar informeren - beter.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 00:16:
Naast hodlers en traders heb je dus ook astrologen...
Vet.
Heeft ook wel wat, ruimte plaats op de moon voor diversiteit.
Vertel eens hoe het werkt @pinockio. TA is mijn ding niet echt, maar wellicht is mijn verruimde geest als een droge spons voor de astrologische vloeistoffen.
Het voert nu te ver om uit te leggen hoe astrologie zou kunnen werken in het algemeen en op cryptogebied in het bijzonder.
Dat kan ik een andere keer misschien doen. Ik heb al wel wat aanwijzingen gegeven waaronder het boek van Percy Seymour. Een interview met de auteur kun je hier vinden (web 1.0 alert):
http://cura.free.fr/decem/09seym.html
Feit is dat https://twitter.com/AstroCryptoGuru deze call heeft gegeven in zijn October AstryCryptoReport:
And I quote:
Mars Square BTC Sun OCT 23/24 unfavorable
Last major unfavorable in OCT to watch out for. Small correction possible, last buying opportunity.
New Moon 4 Scorpio, Sextile BTC Pluto and Mars OCT 27: favorable
This new moon is the first favorable moon aspect in a while and should also indicate gently rising prices and favorable period begins.
Dit heeft hij goed voorspeld, maar ook stijging vanaf maart t/m juli en de daling van 90 dagen vanaf half juli. Als je er meer van wilt weten is dus mijn tip om hem te volgen, en eventueel zijn Report af te nemen (ik ben géén affiliate).
Volg ook degenen die hij volgt waaronder BTCJackSparrow. Zie deze tweet van 7 september:
https://twitter.com/BTC_J...tatus/1170130352557498369
"Bleed our way to 7.4K in a falling wedge bottom in early November
From there we push in to breakout and throttle full force, making our way back above $10K late November or in December and set course for near ATH towards halving"
En dit komt nog:
New Moon 4 Scorpio OCT 27, very favorable sextile to BTC Mars
Indicates increased market confidence in BTC
New Moon is almost exactly opposing Uranus, expect very surprising and dramatic market moves and world events in the 72hr period.
[ Voor 72% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 07:08 ]
Wanhoop niet, ooit komt er wel weer een dip, kun je weer inkopen.Bever! schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 06:59:
Wow e ht super zit ik in fiat gaat het +30%
Ik baal ervan niet meer ingekocht te hebben terwijl ik "wist" hahah zie boven wat er zou gebeuren. De reden hiervan is dat ik nog aardig wat tegoed heb van deze en gene, en die mensen nogal traag zijn met betalen.
Mijn eigen astroloog zegt dat vanaf 22 november, wanneer Jupiter (= de planeet van Overvloed) in mijn Tweede Huis (van Waarde) gaat lopen het geld vanzelf binnen stroomt...
Alles wat ik hier zeg mag je later verifiëren.
Heel het crypto gebeuren slaat nergens op. Een dip van ineens 10, 20 of 30% slaat ook nergens op. Blijkbaar horen dit soort percentages bij crypto. Leuk toch?Bartvandelaar schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:22:
Bitcoin op 30% in 1 dag. Hartstikke mooi voor mensen met bitcoin, maar het slaat natuurlijk nergens op.
Grappig dat je daar pas na 10 jaar achterkom.radem205 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:24:
[...]
Heel het crypto gebeuren slaat nergens op. Een dip van ineens 10, 20 of 30% slaat ook nergens op. Blijkbaar horen dit soort percentages bij crypto. Leuk toch?
In crypto kan alles.
Het besef dat crypto pure waanzin is, was bij mij al eerder bekend hoor.Thaam schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:54:
[...]
Grappig dat je daar pas na 10 jaar achterkom.
In crypto kan alles.
De MA99 biedt vooralsnog weerstand. Omdat het weekend is zie ik maar zo allemaal mensen op zaterdagochtend in fomo'en en dan zit Bitcoin dus zo op de 11-12k.

Lol, wel eerlijk:

@Verwijderd Waar blijf je?
[ Voor 30% gewijzigd door Taro op 26-10-2019 08:36 ]

Heb wel voor het eerst in weken mijn delta app weer durven openen, dus dat is wel bullish.
[ Voor 78% gewijzigd door Pelox op 26-10-2019 08:56 ]
Zero.
De markt is is gewoon nog klein. Dus is die volatiliteit meer dan normaal.radem205 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 08:12:
[...]
Het besef dat crypto pure waanzin is, was bij mij al eerder bekend hoor.
Savonds werk je zeker ook voor Astro tv?pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 06:16:
[...]
Voordat je iets onzin noemt is het wijzer je ergens in te verdiepen.
Je kunt nog zoveel weten van crypto, nog zo goed zijn in TA etc., maar als je de richting van de ontwikkelingen niet weet moet je de hele dag traden om er iets mee te verdienen. Als je wilt hodlen en niet al te veel wakker liggen bij een tijdelijke dip, moet je weten of we op lange termijn omhoog gaan of omlaag.
De astrologie geeft die richting.
[...]
Kijk... niet uitlachen maar informeren - beter.
Het voert nu te ver om uit te leggen hoe astrologie zou kunnen werken in het algemeen en op cryptogebied in het bijzonder.
Dat kan ik een andere keer misschien doen. Ik heb al wel wat aanwijzingen gegeven waaronder het boek van Percy Seymour. Een interview met de auteur kun je hier vinden (web 1.0 alert):
http://cura.free.fr/decem/09seym.html
Feit is dat https://twitter.com/AstroCryptoGuru deze call heeft gegeven in zijn October AstryCryptoReport:
And I quote:
Mars Square BTC Sun OCT 23/24 unfavorable
Last major unfavorable in OCT to watch out for. Small correction possible, last buying opportunity.
New Moon 4 Scorpio, Sextile BTC Pluto and Mars OCT 27: favorable
This new moon is the first favorable moon aspect in a while and should also indicate gently rising prices and favorable period begins.
Dit heeft hij goed voorspeld, maar ook stijging vanaf maart t/m juli en de daling van 90 dagen vanaf half juli. Als je er meer van wilt weten is dus mijn tip om hem te volgen, en eventueel zijn Report af te nemen (ik ben géén affiliate).
Volg ook degenen die hij volgt waaronder BTCJackSparrow. Zie deze tweet van 7 september:
https://twitter.com/BTC_J...tatus/1170130352557498369
"Bleed our way to 7.4K in a falling wedge bottom in early November
From there we push in to breakout and throttle full force, making our way back above $10K late November or in December and set course for near ATH towards halving"
En dit komt nog:
New Moon 4 Scorpio OCT 27, very favorable sextile to BTC Mars
Indicates increased market confidence in BTC
New Moon is almost exactly opposing Uranus, expect very surprising and dramatic market moves and world events in the 72hr period.
Ik waardeer een goed argument, maar de meeste mensen zijn helaas napraters.
[ Voor 33% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 09:17 ]
Ik blijf een Hollander, dus ga natuurlijk geen account met 38 Dollar sluiten dat over een jaar 3.800 Dollar waard kan zijn. Iemand enig idee of ik dit alsnog weg kan krijgen via een optie die ik over het hoofd zie, zonder dat ik er eerst extra funds heen moet sturen?
Klopt... Ik doe een voorzetje, met wat beweringen die nogal "out there" zijn...Taro schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:20:
@pinockio Het ligt niet altijd aan een ander, het is altijd goed om bij het ontstaan van "conflicten" even kritisch naar je eigen gedrag te kijken.
En het valt me op hoe makkelijk mensen ervoor vallen.
Ik daag jullie uit om met iets beters te komen dan "astrologie is onzin".
Als men dat niet doet, zou ik niet teleurgesteld moeten zijn. Het vereist nu eenmaal een vrij hoge intelligentie en zelfstandig denkvermogen om iets verder te kijken dan datgene wat in een bepaalde kring de norm is.
Zo verwacht ik op t.net redelijk geïnformeerde, naar het rationele neigende mensen. Inderdaad, die zijn meestal niet zo'n voorstander van astrologie. Richard Dawkins bijvoorbeeld.
Maar hij snapt het niet.
Astrologie als geheel afwijzen omdat er zoiets bestaat als de wekelijkse voorspellingen van de Viva is vergelijkbaar met het idee dat alle Fransen oplichters zijn omdat je een keer een rot kaasje hebt gegeten. Zelfs dat rotte kaasje was prima in orde, maar dat wist je niet... En de rest van de Fransen ken je niet.
Dan kan je anderen je theorie verder toelichten en kan je misschien een groot aantal medestanders vinden waardoor de kans dat je denkwijze klopt nog verder toeneemt.
Geen idee, ik denk dat je je verlies moet nemen en wat anders gaan doen. Als je voldoende inzicht in crypto hebt is 38 dollar peanuts. (Ik heb zelf nog even gegoogled en ingelogd bij Bittrex, er is een minimale transactiegrootte.)Taro schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:19:
Ik kreeg afgelopen week een mail van Bittrex ivm internationale activiteiten, het accepteren van een overeenkomst, etc. Ik wil eigenlijk mijn account daar gaan opheffen, maar er staat nog 38 Dollar verspreid over Bitcoin, Litecoin en USD. Allemaal te kleine beetjes om limit orders aan te kunnen maken, maar voor zover ik kan zien heeft Bittrex ook geen optie om dust om te zetten in een andere coin.
Ik blijf een Hollander, dus ga natuurlijk geen account met 38 Dollar sluiten dat over een jaar 3.800 Dollar waard kan zijn. Iemand enig idee of ik dit alsnog weg kan krijgen via een optie die ik over het hoofd zie, zonder dat ik er eerst extra funds heen moet sturen?
[ Voor 4% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 09:43 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Slux vind het maar raar en kijkt nog liever naar een TA
[ Voor 38% gewijzigd door Slux op 26-10-2019 09:51 ]
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:41:
[...]
Als je voldoende inzicht in crypto hebt is 38 dollar peanuts.

Heb je de moeite gedaan de link die ik als onderbouwing heb genoemd te bekijken?.oisyn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:42:
@pinockio Maar jij bent nochtans degene die het niet snapt. Extraordinary claims require extraordinary evidence. De status quo is dat er geen enkele wetenschappelijke logica zit in dat de stand van hemellichamen het menselijke gedrag massaal beïnvloeden. Selectieve emperische data is geen bewijs, je zult met een verklaring moeten komen wat er ten grondslag aan ligt. Zonder dat heeft een discussie erover geen zin, en is het niet veel anders dan een claim dat god X bestaat.
Er is naast zijn onderzoek wel zeker bewijs dat hemellichamen menselijk gedrag beïnvloeden. Het meest overweldigende bewijs wordt vaak genegeerd: het dag- en nachtritme van de mens onder invloed van de zon.
Wat ik hier probeer is wat voorspellingen en getallen neer te leggen die aanvankelijk ongelofelijk zijn.
Over een paar maanden zien we meer.
Het bewijs wordt dan geleverd dat:
- Astrologie werkt
- De methode die CryptoDamus gebruikt werkt
Zo niet, dan is op zijn minst één van beide ontkracht.
Ik zal vanaf nu relatieve radiostilte betrachten in dit topic als het gaat om astrologie, omdat mij anders blijkbaar de mond gesnoerd wordt...
Oh, en nog iets: Crypto is geweldig!
Het uitkomen van de voorspellingen (ik bedoel dan op de richting en de timing van de ontwikkeling, niet de exacte getallen) zal zowel de crypto-sceptici als de astro-sceptici de mond snoeren. Zoals het hoort.
[ Voor 52% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 09:51 ]
Verwijderd
Ik ben dus dankzij deze pump nu MATIC hodler.
Wtf. Ik moet echt beter opletten. Ik geef mijn Bitcoin gewoon weg als de ezel die ik ben...
Matic? teveel naar de sterretjes gekeken vannacht ?Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:46:
Aah dikke crap. Ik had blijkbaar nog een buy order staan op Binance voor BTC/MATIC...
Ik ben dus dankzij deze pump nu MATIC hodler.
Wtf. Ik moet echt beter opletten. Ik geef mijn Bitcoin gewoon weg als de ezel die ik ben...
Pak dan een NANO
Je hoeft mij niet te vertellen dat 38 Dollar peanuts is, ok? En nou stop ik met op je te reageren.
Verwijderd
Die buy order stond al 3 weken blijkbaar... Ik was het vergeten...Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:48:
[...]
Matic? teveel naar de sterretjes gekeken vannacht ?
Pak dan een NANO
Entry 155 dus het valt nog mee. Hopen dat ik er zonder kleerscheuren vanaf kom.
Dat een voorspelling klopt kan meerdere dingen betekenen:pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:46:
- Astrologie werkt
- De methode die CryptoDamus gebruikt werkt
• Het berust op toeval
• Mensen zijn goedgelovig en handelen ernaar
• Hemellichamen beinvloeden idd menselijk gedrag
Punt 2 en 3 is natuurlijk vooral een nuanceverschil. TA is ook alleen maar een ding omdat het veel gebruikt wordt, en daardoor is het een selffulfilling prophecy. Astrogie kan daardoor idd "werken", maar daarbij maakt het natuurlijk geen zak uit wat de stand van hemellichamen is; de astro-leiders kunnen gezamelijk een standpunt naar buiten brengen en dat wordt dan de waarheid omdat men ernaar handelt. Dát zou wel een interessant experiment zijn.
Maar goed, punt 1 valt nooit uit te sluiten. Het bewijst dus alsnog niets.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2019 09:55 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Stiekem ben je dus gewoon een big whale die zoveel geld heeft, dat je niet eens meer weet dat je orders open had staan.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:50:
[...]
Die buy order stond al 3 weken blijkbaar... Ik was het vergeten...
Entry 155 dus het valt nog mee. Hopen dat ik er zonder kleerscheuren vanaf kom.
Kijk, een intelligente, neutrale reactie waar ik iets mee kan. Het inspireert me om inderdaad een nieuw topic te starten over Crypto en astrologie! Volgt misschien nog. Ik kan ook zeggen: laat ze allemaal lekker in hun sop gaar koken, ik houd die info voor mezelf. Mijn uren worden namelijk niet betaald.oisyn schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:54:
[...]
Dat een voorspelling klopt kan meerdere dingen betekenen:
• Het berust op toeval
• Mensen zijn goedgelovig en handelen ernaar
• Hemellichamen beinvloeden idd menselijk gedrag
Punt 2 en 3 is natuurlijk vooral een nuanceverschil. TA is ook alleen maar een ding omdat het veel gebruikt wordt, en daardoor is het een selffulfilling prophecy. Astrogie kan daardoor idd "werken", maar daarbij maakt het natuurlijk geen zak uit wat de stand van hemellichamen is; de astro-leiders kunnen gezamelijk een standpunt naar buiten brengen en dat wordt dan de waarheid omdat men ernaar handelt. Dát zou wel een interessant experiment zijn.
Maar goed, punt 1 valt nooit uit te sluiten. Het bewijst dus alsnog niets.
Klik op het plaatje voor de poll:

De link is: https://linkto.run/p/M7J9E5K7 ofwel https://www.poll-maker.com/poll2575496x6D444B0A-73
Ik sluit de poll dit weekend. Disclosure: ik heb zelf 1x op Ja geklikt
[ Voor 21% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 10:49 ]
Moet je doen, zal een druk topic worden.pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 09:57:
[...]
Kijk, een intelligente, neutrale reactie waar ik iets mee kan. Het inspireert me om inderdaad een nieuw topic te starten over Crypto en astrologie! Volgt misschien nog. Ik kan ook zeggen: laat ze allemaal lekker in hun sop gaar koken, ik houd die info voor mezelf. Mijn uren worden namelijk niet betaald

Gisteren kwam een collega bij mij met de vraag waar hij het beste wat btc kon kopen. De beste man is nogal een digibeet dus het uitleggen wat een wallet en hot/cold storage is lukte niet of nauwelijks.
Het liefste koopt hij met ideal en dat allemaal op zijn telefoon met een gelikte App. Mijn eerste (en tot nu toe enigste) gedachte ging meteen uit naar coinbase puur omdat ik die ook gebruik en best goed werkt.
Kijk ik nu enkele goede alternatieven over het hoofd of zou coinbase het beste zijn voor iemand die een paar honderd euro aan btc wil kopen en een alles in 1 oplossing die zo simpel mogelijk is wil?
Thanks in advance!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Het gaat als volgt:
Als het koersverloop ongeveer is zoals voorspeld, is de koers op 25 december (laten we zeggen 12:00 onze tijd) minimaal 12.000 dollar.
Ik ben bereid de volgende weddenschap aan te gaan:
1) Is de koers onder de 12.000 dollar dan krijg je € 10 in crypto
2) Is de koers boven de 12.000 dollar dan krijg ik € 10 in crypto
Let op dat deze bet asymmetrisch is: ik loop meer risico. Als ik namelijk ongelijk krijg moet ik meer crypto overmaken dan dat ik ontvang wanneer ik ongelijk krijg. Wie durft het aan?
Oh de ironie.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Verwijderd
Dit doet me deugd. Meestal is het 'hallo beste mensen en Jaapio'.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:26:
Hallo dames heren en Jaapio
Gisteren kwam een collega bij mij met de vraag waar hij het beste wat btc kon kopen. De beste man is nogal een digibeet dus het uitleggen wat een wallet en hot/cold storage is lukte niet of nauwelijks.
Het liefste koopt hij met ideal en dat allemaal op zijn telefoon met een gelikte App. Mijn eerste (en tot nu toe enigste) gedachte ging meteen uit naar coinbase puur omdat ik die ook gebruik en best goed werkt.
Kijk ik nu enkele goede alternatieven over het hoofd of zou coinbase het beste zijn voor iemand die een paar honderd euro aan btc wil kopen en een alles in 1 oplossing die zo simpel mogelijk is wil?
Thanks in advance!
Die vraag krijg ik vaker. Het is niet zo simpel, omdat je namelijk ook zelf nog de bitcoin moet bewaren in een eigen wallet. Dat is vaak de reden voor de "digibeten" om ervan af te zien. Een gat in de markt, voor zover ik weet.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:26:
Hallo dames heren en Jaapio
Thanks in advance!
Daarbij komt nog dat de meeste exchanges alleen 18+ klanten bedienen en jongeren dus meestal buiten de boot vallen.
Laatst kreeg ik de vraag van neefje van 16 die interesse had. Hij wilde nota bene de afgelopen dagen inkopen, zou een geweldig moment zijn geweest. Hij moest drie dingen doen:
- Toestemming ouders vragen (had hij of hij vond dat het niet nodig was
- Wallet aanmaken (Jaxx)
- Kopen op een exchange
Dat laatste was dus een probleem omdat hij nog geen 18 is. [Ik zie nu dat ook de Coinbase app die eis stelt.]
Er is dus wel degelijk interesse in crypto ook bij groepen die nu nog niets bezitten. Dat betekent dat de koers nog veel hoger kan als die minder drempels opgeworpen krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 10:37 ]
De bitcoin hoef je niet per se te bewaren in een eigen wallet. Ik heb geen eens een eigen wallet. Alles staat gewoon op mijn coinbase wallet (niet op pro). Als je je bewust bent van de voor en nadelen van deze aanpak dan is dat in mijn ogen een valide aanpak.pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:33:
[...]
Die vraag krijg ik vaker. Het is niet zo simpel, omdat je namelijk ook zelf nog de bitcoin moet bewaren in een eigen wallet. Dat is vaak de reden voor de "digibeten" om ervan af te zien. Een gat in de markt, voor zover ik weet.
Daarbij komt nog dat de meeste exchanges alleen 18+ klanten bedienen en jongeren dus meestal buiten de boot vallen.
Laatst kreeg ik de vraag van neefje van 16 die interesse had. Hij wilde nota bene de afgelopen dagen inkopen, zou een geweldig moment zijn geweest. Hij moest drie dingen doen:
- Toestemming ouders vragen
- Wallet aanmaken
- Kopen op een exchange
Dat laatste was dus een probleem omdat hij nog geen 18 is.
Er is dus wel degelijk interesse in crypto ook bij groepen die nu nog niets bezitten. Dat betekent dat de koers nog veel hoger kan als die minder drempels opgeworpen krijgen.
pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:33:
[...]
Die vraag krijg ik vaker. Het is niet zo simpel, omdat je namelijk ook zelf nog de bitcoin moet bewaren in een eigen wallet. Dat is vaak de reden voor de "digibeten" om ervan af te zien. Een gat in de markt, voor zover ik weet.
Als het echt een digibeet is die ook niet de intentie heeft om hierin bij te gaan leren en/of te gaan handelen ... via litebit en daar in de wallet laten?AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:26:
Thanks in advance!
Is dat een extraordinary claim?Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:38:
[...]
zelf ook nog je bitcoin moet bewaren ? hoe kom je daarbij ?
YouTube: Not your keys? Not your Bitcoin. Featuring Andreas Antonopoulos
Verder is het belangrijk dat wanneer de maan in het zevende huis ispinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:33:
[...]
- Toestemming ouders vragen (had hij of hij vond dat het niet nodig was)
- Wallet aanmaken (Jaxx)
- Kopen op een exchange
Dat laatste was dus een probleem omdat hij nog geen 18 is. [Ik zie nu dat ook de Coinbase app die eis stelt.]
En Jupiter overeen komt met Mars,
Dan zal vrede de planeten leiden,
En liefde zal de sterren sturen,
Dit is het begin van het tijdperk van Waterman.
Zero.
Verwijderd
@AtlAntA Het makkelijkste is waarschijnlijk een broker zoals Litebit in combinatie met een online sofware wallet. Zeker niet het voordeligste, maargoed.
Vanuit je omschrijving van de situatie is dit wellicht 1 van de makkelijkste manieren.
div[data-owner-id="30402"]{ display:none; }
Trending op Wechat: SatoXi Nakamoto.SGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:54:
"President Xi Says China Should 'Seize Opportunity' to Adopt Blockchain"
https://www.reddit.com/r/...should_seize_opportunity/
Onze vrolijke vrienden daar zijn ervan overtuigd dat enkel dat ene zinnetje de trigger was voor die dikke groene paal omhoog.

En ze hebben er ook maar meteen wetgeving doorheen getrapt die de regelgeving omtrent crypto's een stuk losser maakt. Toch 'fijn' zo'n dictatuur soms ipv jarenlang getreuzel en gedraai om vervolgens met een halfbakken antwoord te komen welke allang ingehaald is door de ontwikkelingen zoals hier.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Jij hebt laatst toch een paar mooie aankopen gedaan zeg! De bodem aardig getimed. (voor nu tenminste)lauraz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:41:
[...]
Als het echt een digibeet is die ook niet de intentie heeft om hierin bij te gaan leren en/of te gaan handelen ... via litebit en daar in de wallet laten?
Baas boven baas. Vanaf nu ben je officieel mijn held.
Het verheugt mij dat dat principe hier ook bekend is... bijna was mijn vertrouwen in de tweakerse mensheid helemaal verdwenen...Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:44:
Vanuit het 'not your keys, not your coins' principe heeft pinockio wel een punt natuurlijk.
(...)
Verwijderd
Ondertussen heb ik wel alles op Binance staan.pinockio schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:50:
[...]
Het verheugt mij dat dat principe hier ook bekend is... bijna was mijn vertrouwen in de tweakerse mensheid helemaal verdwenen...

Als we praten over tienduizenden euro's of meer zou ik het zeker op een hardware wallet zetten.
Een exchange is en blijft een gecentraliseerd risico.
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:49:
[...]
Jij hebt laatst toch een paar mooie aankopen gedaan zeg! De bodem aardig getimed. (voor nu tenminste)
Baas boven baas. Vanaf nu ben je officieel mijn held.

Oehoe, ik ben graag een held.
Ik was zelf verbaasd over mijn timing. Echt bijna de bodem op 100$ na ofzo.
Ik werd vannacht wakker en checkte app. Meteen even wat alts verkocht voor usdt die op winst stonden.
Het lijkt er op dat mijn horoscoop gunstig staat ;-)
Verwijderd
Horoscopen zijn toch ook astrologisch?lauraz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:55:
[...]
![]()
Oehoe, ik ben graag een held.
Ik was zelf verbaasd over mijn timing. Echt bijna de bodem op 100$ na ofzo.
Ik werd vannacht wakker en checkte app. Meteen even wat alts verkocht voor usdt die op winst stonden.
Het lijkt er op dat mijn horoscoop gunstig staat ;-)
*kwartje doet vallen*
Well I'll be damned...
lauraz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:41:
[...]
Als het echt een digibeet is die ook niet de intentie heeft om hierin bij te gaan leren en/of te gaan handelen ... via litebit en daar in de wallet laten?
Dank voor uw antwoord beiden,Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:44:
Vanuit het 'not your keys, not your coins' principe heeft pinockio wel een punt natuurlijk.
@AtlAntA Het makkelijkste is waarschijnlijk een broker zoals Litebit in combinatie met een online sofware wallet. Zeker niet het voordeligste, maargoed.
Vanuit je omschrijving van de situatie is dit wellicht 1 van de makkelijkste manieren.
Ik zal me even wat meer verdiepen in litebit. Ik was altijd in de veronderstelling dat voor een aankoop zo nu en dan coinbase ietwat toegankelijker en zelfs goedkoper is/was dan de rest.
Ik zou het zo doen:Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:55:
[...]
Ondertussen heb ik wel alles op Binance staan.Maar dat gaat niet om grote bedragen.
Als we praten over tienduizenden euro's of meer zou ik het zeker op een hardware wallet zetten.
Een exchange is en blijft een gecentraliseerd risico.
- Een klein deel op exchanges om mee te handelen
- Fysieke munten in een verzekerde, bewaakte kluis
- Hardware wallet voor de rest
- Goede backup van password seed (ook in een kluis)
- Reserve hardware wallet in een kluis
- Klein beetje om mee te betalen in een wallet op een smartphone (bijv. Jaxx)
Het is simpelweg zo dat de cryptobezitter zijn eigen bank is.
Wat je zegt klopt wel als het gaat om de prijs:AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
[...]
Dank voor uw antwoord beiden,
Ik zal me even wat meer verdiepen in litebit. Ik was altijd in de veronderstelling dat voor een aankoop zo nu en dan coinbase ietwat toegankelijker en zelfs goedkoper is/was dan de rest.
Litebit € 8599
BTCDirect € 8619
Coinbase € 8450
Ik weet niet hoe het zit met de fees.
[ Voor 30% gewijzigd door pinockio op 26-10-2019 11:06 ]
Met litebit heb je vaak dat er geen coins zijn of een storing is met runs.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
[...]
coinbase is daar beter in.
Litebit is bij aankoop voor niet al te grote bedragen niet extreem veel duurder en gewoon via ideal.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
[...]
Volgens mij het meest toegankelijk.
Toen ik begon in 2017 en geen idee had hoe het moest, gebruikte ik de exodus wallet.
Die vond ik ook redelijk eenvoudig.
Verwijderd
Litebit is ook gewoon erg duur. Maar wel makkelijk. Vaak zie je in de extreme dips en pumps helaas wel 'technische storingen'.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 10:58:
[...]
[...]
Aangezien het een digibeet betreft is het wel lastig om het hele concept van exchange en wallets op een zelfredzame manier erin te krijgen. Niet onmogelijk, maar daar gaat wel tijd in zitten.
Natuurlijk ben je op een exchange wel veel goedkoper uit dan bij een broker.
Ja ik nijg ook erg naar coinbase omdat het 1 van de grootste is en er relatief weinig serieuze klachten over zijn te vinden in dit topic en de voorgaande delen. In de wat oudere slowchat delen zijn er wel best veel klachten te vinden over litebit maar dit kan verandert zijn natuurlijk.Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:01:
[...]
Met litebit heb je vaak dat er geen coins zijn of een storing is met runs.
coinbase is daar beter in.
rode candles!
bl3p.eu (exchange) / bitonic.nl (broker)AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:08:
[...]
Ja ik nijg ook erg naar coinbase omdat het 1 van de grootste is en er relatief weinig serieuze klachten over zijn te vinden in dit topic en de voorgaande delen. In de wat oudere slowchat delen zijn er wel best veel klachten te vinden over litebit maar dit kan verandert zijn natuurlijk.
rode candles!
Nederlands bedrijf
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 26-10-2019 11:11 ]
Als je ermee gaat traden is die echt het makkelijkste, wallet is ook zinloos als je een trader bent.AtlAntA schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:08:
[...]
Ja ik nijg ook erg naar coinbase omdat het 1 van de grootste is en er relatief weinig serieuze klachten over zijn te vinden in dit topic en de voorgaande delen. In de wat oudere slowchat delen zijn er wel best veel klachten te vinden over litebit maar dit kan verandert zijn natuurlijk.
rode candles!
Litebit had laatst nog een storing.
Of Nocks?The Redman schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:11:
[...]
bl3p.eu (exchange) / bitonic.nl (broker)
Nederlands bedrijf
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Anddd... its below 9000!!
[ Voor 10% gewijzigd door PHPResource op 26-10-2019 11:43 ]
Dat zijn ze wel, je moet niet kijken naar het absolute bedrag maar het relatieve verschil in percentage. Dat percentage moet je eerst terugverdienen alvorens je winst gaat maken en ja die percentages zijn bij Litebit erg hoog...lauraz schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:02:
[...]
Litebit is bij aankoop voor niet al te grote bedragen niet extreem veel duurder

Adviseer dan Bitvavo als het persé Nederlands en met Ideal moet zijn, die hanteren normale redelijke prijzen ipv die andere genoemde boevenbendes.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Bitavo zijn ook boeven en is meer een veredelde broker, vaak hogere of lagere koersen zodat er heel gunstig uitziet maar als je koopt of verkoopt zijn het ineens weer hele andere ongunstige koersen.Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:31:
[...]
Dat zijn ze wel, je moet niet kijken naar het absolute bedrag maar het relatieve verschil in percentage. Dat percentage moet je eerst terugverdienen alvorens je winst gaat maken en ja die percentages zijn bij Litebit erg hoog...![]()
Adviseer dan Bitvavo als het persé Nederlands en met Ideal moet zijn, die hanteren normale redelijke prijzen ipv die andere genoemde boevenbendes.
Hmmm weinig ervaring mee maar bij mij ging het meestal wel redelijk goed. Koersen zijn wel erg volatiel bij deze club dat klopt. Ik noem ze ook meer voor het geval dat het perse Nederlands en makkelijk moet zijn, denk je even twee keer na dan ramp je je fiat via Coinbase of een van de andere grote exchanges naar crypto.Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:45:
[...]
Bitavo zijn ook boeven en is meer een veredelde broker, vaak hogere of lagere koersen zodat er heel gunstig uitziet maar als je koopt of verkoopt zijn het ineens weer hele andere ongunstige koersen.
Bij alle brokers ben je duurder uit.Crypts schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:49:
[...]
Hmmm weinig ervaring mee maar bij mij ging het meestal wel redelijk goed. Koersen zijn wel erg volatiel bij deze club dat klopt. Ik noem ze ook meer voor het geval dat het perse Nederlands en makkelijk moet zijn, denk je even twee keer na dan ramp je je fiat via Coinbase of een van de andere grote exchanges naar crypto.
Maar het gaat om het gemak voor een digibeet. Exchanges zijn nogal overweldigend als je nog nooit zoiets gedaan hebt. En de kans dat je een fout maakt groot.
Als iemand het als belegging ziet voor de toekomst, maakt het allemaal niet zo heel veel uit.
iedereen is zn profit aan t uitgeven.Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:07:
Wat een stille weer hier, iedereen zit zeker in het astrotopic ?
Verwijderd
Nee ik zit in een hoekje te huilen met een fles vodka en een slof sigaretten.Slux schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 13:07:
Wat een stille weer hier, iedereen zit zeker in het astrotopic ?
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!