En lekker fee's blijven betalenA87 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 20:30:
[...]
het enige wat nog kan is een 10x leveraged positie openen als bitcoin de 4800 oid aantikt en dat een paar jaar laten doordraaien, en dan langzaam de leverage omhoogschroeven
Ligt er aan hoe het gaat. Je kan ook betaald krijgen om een positie open te houden.
die fees stellen geen reet voor als je 10.000 verdient betaal je 500 euro ofso dan is je winst behoorlijlk dik 9500
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 23-10-2019 22:39 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Deze ken je zeker ook wel:
"Ik had 0.8 BTC, ik heb nog steeds 0.8 BTC, dus geen verlies..."
Ik heb bij 8500 en bij 8000 nog wat ingekocht, en ik sta dus in de min in fiat. Gelukkig heb ik per saldo sinds 2011 al prima geboerd met de crypto's dus een klein (tijdelijk) verliesje kan ik wel op de koop toe nemen.
Zeker als je bedenkt dat we nu allemaal wel tranen met tuiten huilen (ten minste, de mensen die te hoog ingekocht hebben) maar het kan maar zo weer de andere kant op gaan.
Alleen in een langdurige bear market is het niet verstandig te hodlen.
En zeg nu zelf: wie had kunnen denken aan 13.500 toen de koers in december 2018 rond de 3000 USD lag?
Vandaar:
Kopen als niemand koopt (dat is nu).
Verkopen als niemand verkoopt (dat was in juni/juli, en straks weer in december t/m februari (schrijft u dat maar in uw krant).
"Ik had 0.8 BTC, ik heb nog steeds 0.8 BTC, dus geen verlies..."
Ik heb bij 8500 en bij 8000 nog wat ingekocht, en ik sta dus in de min in fiat. Gelukkig heb ik per saldo sinds 2011 al prima geboerd met de crypto's dus een klein (tijdelijk) verliesje kan ik wel op de koop toe nemen.
Zeker als je bedenkt dat we nu allemaal wel tranen met tuiten huilen (ten minste, de mensen die te hoog ingekocht hebben) maar het kan maar zo weer de andere kant op gaan.
Alleen in een langdurige bear market is het niet verstandig te hodlen.
En zeg nu zelf: wie had kunnen denken aan 13.500 toen de koers in december 2018 rond de 3000 USD lag?
Vandaar:
Kopen als niemand koopt (dat is nu).
Verkopen als niemand verkoopt (dat was in juni/juli, en straks weer in december t/m februari (schrijft u dat maar in uw krant).
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.
Kan deze dag (woensdag 2310 2019) de crypto coin daling op alle fronten komen doordat vanmorgen 0900 USA tijd Facebook een rechtzaak is begonnen op constitutioneel niveau over de Libra?
Geen idee, maar dit kan ook meespelen:
https://www.trustnodes.co...-on-futures-expiry-friday
Was dat hier al genoemd? Sorry voor de dubbelpost dan
https://www.trustnodes.co...-on-futures-expiry-friday
Was dat hier al genoemd? Sorry voor de dubbelpost dan
In theorie kan dat ja. In de praktijk alleen weinig kans. En al zou het zo zijn, niemand die het kan controleren.Peterre schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 23:58:
Kan deze dag (woensdag 2310 2019) de crypto coin daling op alle fronten komen doordat vanmorgen 0900 USA tijd Facebook een rechtzaak is begonnen op constitutioneel niveau over de Libra?
Indien iets van nieuws zeer positief of zeer negatief is met crypto en dan vooral met BTC te maken heeft, dan kan je wel zeggen dat het invloed heeft. Alleen bij zulke gevallen zie je de koers ook binnen minuten reageren. Het is nu even over, maar een tijd terug zag je een alt echt flink hard pompen als er nieuws was, maar dan ook echt direct. Neem bijvoorbeeld ENJ met het Samsung nieuws en dan 250% op een dag. Dan kan je zeggen dat het nieuws invloed heeft. Los van dat en helemaal met nieuws wat niets met BTC te maken heeft vind ik het maar onzin. Dat is gewoon nieuws willen koppelen aan een daling of stijging waarbij niet alleen de tijden niet kloppen, maar het gewoon zoeken is naar een reden terwijl de daling al klaar is. Dan blijf ik toch liever bij support levels die breken dan achteraf een bericht zoeken dat misschien wel of misschien niet er iets mee te maken heeft. NOFI tegen jou persoonlijk hoor, maar puur even over nieuws in het algemeen aangezien er vandaag al 3 verschillende berichten zijn gepost om de daling te verklaren.
Verwijderd
Woensdag en donderdag gaat het altijd om laag, maar had dit niet verwacht:(. had 's ochtends juist weer ingekocht, maarja dan maar inkopen op 6500, 6k, 5k, 4k, 3k etc. volgend jaar nieuwe ATH dus er is nog niets aan de hand.
Verwijderd
RLC/BTC is wel een mooie run aan het maken, vanaf September al bezig met de klim. Ik zie die nog wel richting de 10k sats gaan, mits Bitcoin niet ineens keihard de lucht in gaat. Hij komt ook uit de 16k sats regionen.
Ik hodl er ook nog een aantal maar met 1,50 inkoop per stuk kan ik nog niet echt spreken over succes
Ik hodl er ook nog een aantal maar met 1,50 inkoop per stuk kan ik nog niet echt spreken over succes
Tja...dat was weer een moeilijke dag. Onvoorstelbaar infeite dat we paar maanden geleden op 14K stonden en nu bijna opnieuw 50% lager. Het sentiment is opnieuw volledig omgeslagen. Echt wel benieuwd wat de toekomst gaat brengen maar het moge duidelijk zijn dat ondanks alle positieve verhalen, de realiteit is dat er gewoon te weinig nieuw geld de markt instroomt
Ja. Klopt, kan me wel voor mijn kop slaan dat ik ben blijven hodl maar goed. Merk dat ikzelf ook wel in een negatief sentiment zit. Zie continue alles verdampen. Ben op een punt aangekomen dat ik er niet meer naar kijk. Hoop dat dit goed uitpaktRebbelx schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:38:
Tja...dat was weer een moeilijke dag. Onvoorstelbaar infeite dat we paar maanden geleden op 14K stonden en nu bijna opnieuw 50% lager. Het sentiment is opnieuw volledig omgeslagen. Echt wel benieuwd wat de toekomst gaat brengen maar het moge duidelijk zijn dat ondanks alle positieve verhalen, de realiteit is dat er gewoon te weinig nieuw geld de markt instroomt
Iexec (RLC) heb ik ook heel lang gehodl, maar zonder veel succes. Begin dit jaar verkocht voor BTC toen hij piekte naar 16K sats (alsnog een klein verlies geleden overigens).Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:13:
RLC/BTC is wel een mooie run aan het maken, vanaf September al bezig met de klim. Ik zie die nog wel richting de 10k sats gaan, mits Bitcoin niet ineens keihard de lucht in gaat. Hij komt ook uit de 16k sats regionen.
Rekt, rekt, rekt.
Als je dit zo ziet ook nog geen tijd om bij te halen, straks weer een chinees minertje die op verkopen klikt.
Als je dit zo ziet ook nog geen tijd om bij te halen, straks weer een chinees minertje die op verkopen klikt.
Dan is het wellicht juist het moment om te kopen, tijd zal het leren. DCA is in dat geval (als je vertrouwen hebt voor de middellange en lange termijn) een prima optie zonder stress.
Iedereen slaat zich zoals bij die run van 3.5K naar 13.9K voor zijn hoofd dat hij niet op 3K-4K-5K is ingestapt. Toen gingen echter de wildste verhalen (BTC terug naar 1K, de tijdelijke spike naar 4.5K zou vanwege een gecoördineerde move via verschillende CEX zijn geweest en hij zou wel terugvallen daarna).
Achteraf is het mooi wonen, gewoon je eigen plan trekken.
Iedereen slaat zich zoals bij die run van 3.5K naar 13.9K voor zijn hoofd dat hij niet op 3K-4K-5K is ingestapt. Toen gingen echter de wildste verhalen (BTC terug naar 1K, de tijdelijke spike naar 4.5K zou vanwege een gecoördineerde move via verschillende CEX zijn geweest en hij zou wel terugvallen daarna).
Achteraf is het mooi wonen, gewoon je eigen plan trekken.
[ Voor 50% gewijzigd door BTC100K2021 op 24-10-2019 13:29 ]
Even wat langere termijn positiviteit er in gooien dan maar 

Mèh, weer zo'n vermaledijde driehoek.
Ze werken over het algemeen behoorlijk goedhansdegit schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:16:
Mèh, weer zo'n vermaledijde driehoek.
Verwijderd
Dankzij de crypto's hebben we toch mooi een nieuwe inboedel weten te scoren!

Het plan was een nieuwe bank, nieuwe eettafel met stoelen, een tv meubel met nieuwe tv en een salontafel. Maar het is dus dankzij de koersen een stapel pallets geworden.
Het staat heel decoratief en wanneer er bezoek komt is het echt een 'conversation piece'.
Tnx HTMLcoin!

Het plan was een nieuwe bank, nieuwe eettafel met stoelen, een tv meubel met nieuwe tv en een salontafel. Maar het is dus dankzij de koersen een stapel pallets geworden.
Het staat heel decoratief en wanneer er bezoek komt is het echt een 'conversation piece'.
Tnx HTMLcoin!
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:20:
Tnx HTMLcoin!

En in die ijzeren mandjes kunnen alle voedselbankveroveringen! Wellicht ook handig dat het bezoek wat aanvult.
@Verwijderd In eerste instantie dacht ik dat je daar die vrachtwagenladingen zelf geteelde wiet mee op transport zou zetten, maar inderdaad, kan mij voorstellen dat het ook prima als bank kan dienen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wat zullen die rode candles mooi contrasteren tegen je groene muurVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:20:
Dankzij de crypto's hebben we toch mooi een nieuwe inboedel weten te scoren!
[Afbeelding]
Tnx HTMLcoin!

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Die ijzeren mandjes zijn inderdaad voor voedsel opslag. De vriezer is kapot gegaan maarja een nieuwe zit er niet in natuurlijk.lauraz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:27:
[...]
![]()
En in die ijzeren mandjes kunnen alle voedselbankveroveringen! Wellicht ook handig dat het bezoek wat aanvult.
Ons eten voor vanavond ligt er ook in zoals je kunt zien. Ze zijn leeg, dus ja, dat wordt op een houtje bijten.
Dan komt die stapel pallets toch weer van pas!
Beste. Aankoop. Ooit. (Op Bitcoin na dan
Je weet dat die pallets bij honderden gratis op marktplaats staan he?Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:32:
[...]
Beste. Aankoop. Ooit. (Op Bitcoin na dan)
Ons ben zunig en dan kun je weer btc kopen!
En nog een gratis tip:
YouTube: Free Food ~ Dumpster Diving for Groceries!! How to Eliminate That G...
Hahaha... lol die "rekt" tweakers 
Ik heb me laten vertellen dat "plantjes" meer opbrengen dan miners, maar hoewel ik groene vingers heb blijft het bij minen.
Je kunt beter te maken hebben met cybercriminelen dan met de Mocro Maffia vermoed ik zo
Trouwens, je hoeft geen PoW mining te doen, Harddisk mining (Storj) of andere distributed systemen kunnen ook wat opleveren. Storj kun je al minen met een Raspberry Pi en een schijf van 500 GB.
Ik heb me laten vertellen dat "plantjes" meer opbrengen dan miners, maar hoewel ik groene vingers heb blijft het bij minen.
Je kunt beter te maken hebben met cybercriminelen dan met de Mocro Maffia vermoed ik zo
Trouwens, je hoeft geen PoW mining te doen, Harddisk mining (Storj) of andere distributed systemen kunnen ook wat opleveren. Storj kun je al minen met een Raspberry Pi en een schijf van 500 GB.
Verwijderd
Best wel erg als je dat zo ziet, wat we als mensheid wel niet verspillen. Kromme wereld, aan de ene kant van ons planeetje sterven mensen gewoon aan ondervoeding, aan de andere kant wordt goed voedsel weggegooid als overschot... Raar eigenlijk.lauraz schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:36:
[...]
Je weet dat die pallets bij honderden gratis op marktplaats staan he?
Ons ben zunig en dan kun je weer btc kopen!
En nog een gratis tip:
YouTube: Free Food ~ Dumpster Diving for Groceries!! How to Eliminate That G...
Afijn, crypto.
Had net een berg bloembollen geplant, leuk voor in aprilpinockio schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 17:49:
Hahaha... "rekt" tweakers
https://images.promobutle...embollen-aldi-4084507.jpg
[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 24-10-2019 19:20 ]
Verwijderd
Binnenkort in de aanbieding voor slechts 1BTC per verpakking!A87 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 19:19:
[...]
Had net een berg bloembollen geplant, leuk voor in april
https://images.promobutle...embollen-aldi-4084507.jpg
.

Sideways tot 2021, das wel positiefPilatuS schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:07:
Even wat langere termijn positiviteit er in gooien dan maar
[Afbeelding]
https://www.cryptoglobe.c...index-shows-extreme-fear/
Dus...
Helaas is mijn "vrije" fiat zo ongeveer op. Teveel gekocht de laatste tijd
Dus...
Helaas is mijn "vrije" fiat zo ongeveer op. Teveel gekocht de laatste tijd

Heerlijke prijzen zooo. Keep em coming!!
waar blijft de 6.6K ? me fiat is waiting to be dumped!!
waar blijft de 6.6K ? me fiat is waiting to be dumped!!
[ Voor 42% gewijzigd door HaruHaru op 25-10-2019 09:41 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Ja daar word ik ook steeds gekker van, -5% is meteen bye bye lijkt het wel. holden word zo lastig, maarja kheb nu alles op mn ledger gezet en koop nog maandelijks in, kzie het volgend jaar wel,.pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:25:
https://www.cryptoglobe.c...index-shows-extreme-fear/
Dus...
Helaas is mijn "vrije" fiat zo ongeveer op. Teveel gekocht de laatste tijd![]()
![]()
Hoe laat verliepen die futures?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Door naar de ~7900 dus?
@ hieronder: Oke. Mijn lijntje staat op 7900, niet 7800
@ hieronder: Oke. Mijn lijntje staat op 7900, niet 7800

[ Voor 57% gewijzigd door Morked op 25-10-2019 17:29 ]
7800 was oude support dus nu weerstand. Daar moeten we eerst doorheen komenMorked schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:20:
Door naar de ~7900 dus?
Met sprongen van 100$ per halve minuut omhoog, een mooie vrijdag zo 👍
Hij gaat wel heel hard zo.....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
U vraagt wij draaien !PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:27:
[...]
7800 was oude support dus nu weerstand. Daar moeten we eerst doorheen komen
Weg weerstand.
"President Xi Says China Should 'Seize Opportunity' to Adopt Blockchain"
https://www.reddit.com/r/...should_seize_opportunity/
[ Voor 27% gewijzigd door SGX op 25-10-2019 17:55 ]
Een cadle zoals deze hebben we weken niet gezien. En ja, af en toe heb je eens zo'n candle die als een idioot door weerstand heen gaat. Voor de rest van de tijd, zo'n 98% gaat het anders.SGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:53:
[...]
Die weerstand niveaus verdwijnen vaker als sneeuw voor de zon.
Is al een paar uur oud.SGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:54:
"President Xi Says China Should 'Seize Opportunity' to Adopt Blockchain"
Kon dus gewoon geen market-sell doen op de 8,4K op Binance......
Order kon niet verwerkt worden ivm de drukte, wtf!
Vreemd is dat. Heb ik nog niet 1x gehad en ik marketsell best vaak. Die van mij is er net ook gewoon doorheen gekomen.iVibes schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:58:
Kon dus gewoon geen market-sell doen op de 8,4K op Binance......
Ja bizar, heb ik ook nog nooit gehad......PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:59:
[...]
Vreemd is dat. Heb ik nog niet 1x gehad en ik marketsell best vaak. Die van mij is er net ook gewoon doorheen gekomen.
Insiders wisten dit al veel eerder.PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 17:57:
[...]
Een cadle zoals deze hebben we weken niet gezien. En ja, af en toe heb je eens zo'n candle die als een idioot door weerstand heen gaat. Voor de rest van de tijd, zo'n 98% gaat het anders.
[...]
Is al een paar uur oud.
Koopgolf begon rond 12.00.
Wanneer was dit bekend volgens jouw ?
Ik heb het een aantal uur terug al op Twitter gezien. En ja, we waren al eerder langzaam omhoog aan het gaan. Die dikke dildo van net zie ik toch als iets anders, die begon rond 17:40. Heb een paar dagen terug ook al wat over het nieuws geschreven. Tenzij een pump direct is blijft het speculatie en achteraf een verklaring zoeken. Er pumped iets omhoog en dan kan je ergens een bericht pakken en koppelen, maar of het zo is, dat is maar de vraag. Verder heeft het ook niets met BTC te maken. Zulke berichten komen constant voorbij, is er dan toevallig op dezelfde dag een pump, dan kan je nog niet zeggen dat een bepaald bericht de oorzaak is.SGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:04:
[...]
Insiders wisten dit al veel eerder.
Koopgolf begon rond 12.00.
Wanneer was dit bekend volgens jouw ?
Gvd de hele pump gemist op weg naar huis 
De 1W kaart ziet er nu wel vreemd uit met al die wicks, is normaal nooit. Ik denk dat we normaal gesproken echt omlaag hadden gemoeten, maarja, dit is crypto he.
De 1W kaart ziet er nu wel vreemd uit met al die wicks, is normaal nooit. Ik denk dat we normaal gesproken echt omlaag hadden gemoeten, maarja, dit is crypto he.
In feite is het natuurlijk allemaal achteraf gepraat.PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:08:
[...]
Ik heb het een aantal uur terug al op Twitter gezien. En ja, we waren al eerder langzaam omhoog aan het gaan. Die dikke dildo van net zie ik toch als iets anders, die begon rond 17:40. Heb een paar dagen terug ook al wat over het nieuws geschreven. Tenzij een pump direct is blijft het speculatie en achteraf een verklaring zoeken. Er pumped iets omhoog en dan kan je ergens een bericht pakken en koppelen, maar of het zo is, dat is maar de vraag. Verder heeft het ook niets met BTC te maken. Zulke berichten komen constant voorbij, is er dan toevallig op dezelfde dag een pump, dan kan je nog niet zeggen dat een bepaald bericht de oorzaak is.
Iedereen probeerd iets te vinden wat "logisch" lijkt.
Speculatie zei u ?
Zeker weten.
(Beleggen is iets anders.)
Liever gokken op de exchange dan in een staatloterij.
Ik begin in ieder geval met 50% kans.
Traden met een plan is geen gokken.SGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:19:
[...]
Liever gokken op de exchange dan in een staatloterij.
Verschil van mening.
Vroeger als vuistregel :
Korter als 5 jaat speculeren, langer is beleggen.
Verder kan je met ervaring je kansen vergroten.
Ordinaire shortsqueeze of is dit de start van iets moois?
Daarom dusSGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:26:
[...]
Verder kan je met ervaring je kansen vergroten.
Compromis :PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:30:
[...]
Daarom dusDoor op de juiste manier aan de slag te gaan met een plan voor iedere trade, is het geen gokken meer. Als het gokken was zou het niet mogelijk zijn er over langere termijn constant geld aan te verdienen
Wat dacht je van behendigheidspel ?
Daar kan ik mij wel in vindenSGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:32:
[...]
Compromis :
Wat dacht je van behendigheidspel ?
(We hebben hier al eens een hele poker versus traden discussie gehad
Ziet er wel naar uit.outlandos schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:30:
Ordinaire shortsqueeze of is dit de start van iets moois?
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
Wel een 25x long die rond 16:25 de gewenste target heeft aangetikt zie ik

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Telt een long chicken ook?
#BK
Poker ?PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:38:
[...]
Daar kan ik mij wel in vinden
(We hebben hier al eens een hele poker versus traden discussie gehad)
Daar begin ik niet aan laat staan een discussie.
Echt niet mijn ding.
PrimaSGX schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 18:47:
[...]
Poker ?
Daar begin ik niet aan laat staan een discussie.
Bakkt gaat vandaag ook lekker, coincidence? Vandaag al 753 volume.
Jeetje what is happening 
Na een dag zwoegen in de tuin, zien ik allemaal meldingen op m’n aaifoon, alles upupup of wat
)
Mag ik nu weer Maan roepen???
Helaas antwoordde ze tot nu toe nooit, dus zal nu ook wel niet, terwijl ik haar toch wel echt een lekker wijf vind
Na een dag zwoegen in de tuin, zien ik allemaal meldingen op m’n aaifoon, alles upupup of wat
Mag ik nu weer Maan roepen???
Helaas antwoordde ze tot nu toe nooit, dus zal nu ook wel niet, terwijl ik haar toch wel echt een lekker wijf vind
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Toch leuk!
Zoals voorspeld (door mij haha) een leuke green dildo.
Helaas dus niet voldoende in kunnen kopen op 7500 USD...
Helaas dus niet voldoende in kunnen kopen op 7500 USD...
Tegenover 64.000 BTC op BinanceEdwin__ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:02:
Bakkt gaat vandaag ook lekker, coincidence? Vandaag al 753 volume.
Blijft toch een bizar gezicht:

Tsja. Ben benieuwd wat men nu allemaal weer voor redenen gaat verzinnen. Om eerlijk te zijn voor de drop wezen de technicals ook niet echt op zo'n extreme drop. Ik keek juist omhoog, of we daar nog wat leveltjes konden testen.

Tsja. Ben benieuwd wat men nu allemaal weer voor redenen gaat verzinnen. Om eerlijk te zijn voor de drop wezen de technicals ook niet echt op zo'n extreme drop. Ik keek juist omhoog, of we daar nog wat leveltjes konden testen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
De top van de huidige candle tikt nu tegen de bovenkant van de candles van 9 en 11 oktober aan. Gaan we door deze weerstand heen, dan kan de route richting de 9500 open liggen. Of we zakken nu weer terug, ik zit weer even in fiat.
@Taro ik was eerder lekker puh! 
Edit: ik denk dat we op 9300 ook nog wel e.e.a. kunnen verwachten qua weerstand als je het zo ziet?
Edit: ik denk dat we op 9300 ook nog wel e.e.a. kunnen verwachten qua weerstand als je het zo ziet?
[ Voor 63% gewijzigd door DAMAGE op 25-10-2019 19:36 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Echt weer apart lol.
Bitcoin Cash helemaaal. Stomme fork.
Verwijderd
Ach, de toekomst munt XRP doet toch ook een mooie 6 procent.Klaas25 schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:38:
Echt weer apart lol.
XRP had de afgelopen dagen al een redelijke run gedaan. Daarom blijft ie waarschijnlijk vandaag wat achter.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:53:
[...]
Ach, de toekomst munt XRP doet toch ook een mooie 6 procent.
Verwijderd
Dat zou kunnen. Persoonlijk zie ik helemaal niets rationeels meer in crypto.PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:58:
[...]
XRP had de afgelopen dagen al een redelijke run gedaan. Daarom blijft ie waarschijnlijk vandaag wat achter.
Maar dat is prima. Rammen met die groene staven.
Is dat ooit anders geweest dan ?Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:00:
[...]
Persoonlijk zie ik helemaal niets rationeels meer in crypto.
Goed hoor, hier heb je een ballon!pinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 19:31:
Toch leuk!

Vandaar... dat CryptoDamus nog gelijk krijgt ookVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:00:
[...]
Dat zou kunnen. Persoonlijk zie ik helemaal niets rationeels meer in crypto.
Maar dat is prima. Rammen met die groene staven.
[ Voor 82% gewijzigd door pinockio op 25-10-2019 20:33 ]
Verwijderd
Afgelopen woensdag een plukje BTC gekocht op 7312 USDT. Toch wel een aangename verrassing deze stijging, zo vlak voor het weekend. Volgens Delta is het plukje nu €2,30 meer waard dan eergisteren. Dat is nog eens fijn het weekend ingaan!
Sjonge, jij bent wel echt van het grote gokken he...Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:37:
Afgelopen woensdag een plukje BTC gekocht op 7312 USDT. Toch wel een aangename verrassing deze stijging, zo vlak voor het weekend. Volgens Delta is het plukje nu €2,30 meer waard dan eergisteren. Dat is nog eens fijn het weekend ingaan!
Ik interpreteer even Astrodamus' voorspellingen:
Nu: 8500, gaat omhoog t/m de 27e. 9000-9500.
Daarna een beetje heen en weer tot ca. 12 november.
Dan gaat de trend duidelijk omhoog. 9500.
Vanaf 18 november en zeker vanaf 25 november: sentiment verandert in bullish.
26 november: duidelijk hogere koersen. 10.000.
Vanaf 2-3 december gaat het echt los. 11.000, 12k, 13.5 k (even spannend) en dan door naar de 20k.
Rond de 25e: meer volatiliteit, mogelijk dus een echte run en daarna een korte correctie.
Over 2020 kan ik weinig zeggen, maar ik meen me te herinneren dat hij verwacht dat de bull run tot halverwege februari doorgaat.
Misschien kunnen de pro en anti TA's zich verenigen tegen astrologie voorspellingen. Kunnen we iets gezamelijk onzin vinden, zijn we het toch nog ergens over eens
Misschien kunnen we als topic een paar uur Astro TV inkopen, aan de hand van tarotkaarten een paar mooie grafieken tekenen. En dan allemaal een tweede hypotheek erbij en richting de Lambo dealer. Lijkt mij wel wat.PilatuS schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:57:
Misschien kunnen de pro en anti TA's zich verenigen tegen astrologie voorspellingen. Kunnen we iets gezamelijk onzin vinden, zijn we het toch nog ergens over eens
Zou meneer 20k weer wat gekocht hebben
XRP = trash
Verwijderd
Ik had nog een restje op Binance staanpinockio schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 20:54:
[...]
Sjonge, jij bent wel echt van het grote gokken he...
Was dit niet gewoon een mega grote reversed Bart?
KloptPHPResource schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:06:
Was dit niet gewoon een mega grote reversed Bart?
en nu door naar boven de 8700 dollar en zelfs boven 9000 dollar.. Anders blijven we weer in dezelfde range tot 8666 dollar
Verwijderd
Mijn voorspelling voor 2020.
Ik maak de zelfde domme fouten als 2019.
Maar als een paar shit muntjes gek gaan doen, dan koop ik een eilandje..
Madagascar of Bali...
Ik maak de zelfde domme fouten als 2019.
Madagascar of Bali...
Ik zou Temptation kopen...Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:12:
Madagascar of Bali...
Verwijderd
Owja de 9000!mengenli schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:11:
en nu door naar boven de 8700 dollar en zelfs boven 9000 dollar.. Anders blijven we weer in dezelfde range tot 8666 dollar
Ik stof de vegeta memes maar weer eens af.

Qua order grootte inderdaad nog niet te vergelijken. Maar dit geeft mij wel goede hoop voor Bakkt. Inmiddels al 1053 BTC vandaag
Het verschilt heel erg en komt langzaam op gang. De eerste dagen maar enkele BTC's. Een paar dagen terug een paar 100 en dan weer een dag iets van 10 ofzo. Op de dag als deze wel logisch dat het meer is dan normaal. Hoewel het nog steeds heel erg wenig is, laten we inderdaad hopen dat het blijft toenemenEdwin__ schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:24:
[...]
Qua order grootte inderdaad nog niet te vergelijken. Maar dit geeft mij wel goede hoop voor Bakkt. Inmiddels al 1053 BTC vandaag
Edit: Binance tikt net de 77k aan.
[ Voor 3% gewijzigd door PilatuS op 25-10-2019 21:27 ]
Heeft Iemand een verklaring waarom BNB zo achter blijft ? teveel coins van in omloop ?
Je zou toch wel verwachten dat een BNB sky high zou moeten staan als iedereen het gebruikt voor de fee's toch?.
Je zou toch wel verwachten dat een BNB sky high zou moeten staan als iedereen het gebruikt voor de fee's toch?.
Door belangrijke trent lijn heen, longetje dit
[ Voor 38% gewijzigd door A87 op 25-10-2019 21:40 ]
BNB had gisteren al een hoop gedaan. Als je de 1 of 2 uur pakt heeft ie de hele daling goedgemaakt en nog een beetje wat vergelijkbaar is met LTC. Verder is dit meer een major dagje, BTC, BCH, LTC.Slux schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 21:32:
Heeft Iemand een verklaring waarom BNB zo achter blijft ? teveel coins van in omloop ?
Edit: BNB beweegt ook meer als BTC weinig doet. Gaat BTC blijft ie ook meestal wel achter. Geen coin om te pakken als BTC het goed doet
[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 25-10-2019 21:37 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!