Ach ja, het is een hobby, dat mag geld kosten toch?
Vannacht met een 50x long ter waarde van 25 Dollar rekt gegaan op ByBit. Eerder vanavond weer 0.01 Bitcoin verdiend met een short. Net weer een stop loss aangetikt op een 50x long om daarna weer te stijgen, dus vandaag op 20 Dollar verlies op ByBit. Dit is gewoon niet mijn week, want doorgaans pakt het positief uit, al weet ik het verlies gelukkig prima te beperken.
Aan de andere kant door in fiat te zitten met de main en handels pot weer behoorlijk wat Bitcoin extra als ik weer in zou stappen, maar dat doe ik niet. Dus op zich een mooie dag, niet qua Dollars, wel qua Bitcoin waarde.
Laat de alts nog maar even wat verder in het putje wegzakken, dan koop ik weer bij. Bitcoin koop ik pas rond de 6.100 weer bij, als we richting de 3k dalen koop ik nog meer bij. Mocht Bitcoin onder de 3k komen dan sla ik erg veel extra in.
Wel mooi dat je hier na een kleine stijging reacties ziet dat Bitcoin niet richting de 6k of 3k gaat, maar ondertussen zijn we alweer van de 14k naar de 7k onderweg. Het is geen gegeven dat we de 6k gaan aantikken, maar ontkennen dat het mogelijk is en nooit meer gaat gebeuren lijkt mij ook niet aan de orde. Bitcoin is wel hard onderweg om de lagere regionen op te zoeken, dat kan inmiddels ook niemand meer ontkennen.
Ik hoop uiteraard net als velen op een stijging en nieuwe ATH op korte termijn, maar ik hou rekening met nieuwe lows. Misschien ben ik wat dat betreft té voorzichtig (met de grote bedragen uit die 2 potjes stap ik daarom niet in), maar aan de andere kant hou ik wel van een leveraged gokje en doe ik graag mee, anders is het op dit moment ook maar zo saai
Edit: De reden waarom je tussen 3k en 4.7k weer zou moeten inkopen. De meeste traders die destijds de "kans hebben gemist" zullen deze keer anders tegen die lage koersen aankijken en nu misschien wél instappen:
Zie het dus niet als een probleem, of baal niet van de eeuwige "bears" die je favoriete cryptocurrency de grond in stampen, maar zie het als een kans om meer Bitcoin te bemachtigen voordat er een nieuwe ATH volgt.
[
Voor 15% gewijzigd door
Taro op 23-10-2019 21:17
]