[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.557 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ah lan parties. De golden days. Ik ben er ook bij geweest. Limbo lan (ging ik met mijn pc in de trein van Leeuwarden naar Maastricht en vanuit daar met de auto naar Gulpen als broekie :p) Clanbase Heaven, Regroup, PZZ noem ze allemaal maar op. Dat was echt goud man. Ik mis die tijden!

Ik speel nu als ouwe lul nog steeds fanatiek games. Denk dat ik dat ook niet zo snel ga opgeven.

Ontopic; toch alweer 42% op mijn laatste HOT investering. Not bad! Komt weer wat actie in lijkt t. Nu is de vraag kan BTC het houden.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
@Kain_niaK Bedankt voor het aanbod, maar ik speel/gok uit principe niet met geld van anderen. Speel er aub zelf een mooi extra potje mee ;)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Taro schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 15:04:
@Kain_niaK Bedankt voor het aanbod, maar ik speel/gok uit principe niet met geld van anderen. Speel er aub zelf een mooi extra potje mee ;)
Dit toernooi (Dat binnen 90 minuten begint) is door Jake gefundt, een kerel uit Bejijng. Vrijdag de eerste november om 7 uur PM organiseer ik mijn toernooi, met 0.5 BCH aan gegarandeerd prijzengeld. Dat wil zeggen dat ik 95 euro van mijn eigen geld in dat toernooi heb gestopt.

Roger Ver en Naomi Brockwell komen hopelijk ook spelen.

Ik hoop dat je aan mijn toernooi komt meedoen dan!

Ik ga via twitter en memo.cash en mijn tweakblogs proberen 60 spelers bij elkaar te krijgen.

De buy in van mijn toernooi is 0.05 BCH dus als ik 60 spelers vind is de totale prijzenpot iets van 600 euro!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHMK5lPWkAIm3lX?format=jpg&name=240x240
[Twitter: https://twitter.com/cachiestboi/status/1185303115886727168]

En een nog grotere baas:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHMQ6yNX0AEfAnC?format=jpg&name=large

[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 19-10-2019 15:14 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:21:
Als er iemand eens poker op de blockchain wilt spelen.
Dit tournament heeft 0.5 BCH aan gegarandeerd prijzengeld. (ongeveer 95 euro)
De buy in is 0.03 BCH (ongeveer 5.5 euro)
Maximaal 60 spelers, we hebben er 5 6 momenteel.

https://blockchain.poker/#/?table=58082

:P
Ik heb vanavond een pokertoernooitje met de vriendenploeg.

Al een week zin in. Sommige jongens al 2 jaar niet gezien...

Dit wordt er weer 1 voor in de boeken. Daar kan een online toernooi niet tegenop! oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 08:57:
Veel bearish berichten, failed rallies meldingen en signalen van bear flags en dergelijke.
Word je toch doodziek van. Eerst maar steeds moon moon moon en dan ineens, als de blaadjes weer van de bomen vallen, oh nee bitcoin bah bearisch boe boe, zodat je maar verkoopt.
En aan wie verkoop je dan eigenlijk, met verlies uiteraard? precies, aan die stinkhond die steeds bearisch loopt te roepen, en daarmee bedoel ik jou niet maar bijvoorbeeld zo'n snifnose als Kirby.

What's going onnnn lady's and gentlemen...…..

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 15:48:
[...]

Ik heb vanavond een pokertoernooitje met de vriendenploeg.

Al een week zin in. Sommige jongens al 2 jaar niet gezien...

Dit wordt er weer 1 voor in de boeken. Daar kan een online toernooi niet tegenop! oOo
Was hier ook bijna elk weekend vaste prik. Speelde ook om een bokaal, en geld uiteraard. Nu nog soms een cashgame met genoeg drank en groente toppen. Enorm relaxerend.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:49:
[...]

Was hier ook bijna elk weekend vaste prik. Speelde ook om een bokaal, en geld uiteraard. Nu nog soms een cashgame met genoeg drank en groente toppen. Enorm relaxerend.
Jaa machtig. Back in the days was het ook hier ieder weekend raak. Vrijdagmiddag begon het vaak al.

Tegenwoordig 1 a 2x per jaar. Even een avondje eruit, ik denk dat iedere familieman wel eens zo'n avondje nodig heeft op z'n tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Zijn we nou al XRP believers dan of moet ik me shillen weer oppakken. :P

Gekkigheid hoor. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-09 19:46

raq

Mr_Ripple schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:08:
[...]

Word je toch doodziek van. Eerst maar steeds moon moon moon en dan ineens, als de blaadjes weer van de bomen vallen, oh nee bitcoin bah bearisch boe boe, zodat je maar verkoopt.
En aan wie verkoop je dan eigenlijk, met verlies uiteraard? precies, aan die stinkhond die steeds bearisch loopt te roepen, en daarmee bedoel ik jou niet maar bijvoorbeeld zo'n snifnose als Kirby.

What's going onnnn lady's and gentlemen...…..
Helemaal mee eens, als de koers daalt heeft niemand meer vertrouwen en gaat btc in een jarenlange beren slaap. Maar als een gekkie ineens 20k btc koopt is iedereen optimistisch en knallen we we in een paar weken 10k omhoog.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:55:
[...]

Jaa machtig. Back in the days was het ook hier ieder weekend raak. Vrijdagmiddag begon het vaak al.

Tegenwoordig 1 a 2x per jaar. Even een avondje eruit, ik denk dat iedere familieman wel eens zo'n avondje nodig heeft op z'n tijd ;)
Na de 1e hand meteen card death zeker?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 17:55:
Zijn we nou al XRP believers dan of moet ik me shillen weer oppakken. :P

Gekkigheid hoor. :+
Believe.

Ik ga mijn PF bijvulen met een hele BTC. Zodra mijn automobiel verkocht is zet ik het om in Bitcoins. Dan is mijn PF wat mij betreft écht compleet en laat ik het broeien.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Over XRP gesproken er zijn er net weer +/- 100 Miljoen bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09
Wat voor tools gebruiken jullie om de markt te beoordelen?

Tradingview?
Coinmarketcap?

Ik zit in diverse telegram traders groepen (zogenaamde "signal groups". Ik trade weinig meer, ik koop gewoon wat in als de koers laag lijkt. (Met name BTC, maar ook wat XRP, ETH en LTC.)

Op dit moment verwacht ik een verdere stijging van de koers, omdat de bodem (onder 7700 dollar) al twee keer bereikt is en de koers niet onder de 7900 ging. Maar alles is mogelijk natuurlijk...

Als ik snel fiat in BTC om wil zetten gebruik ik Coinbase, dat gaat heel snel met een SEPA account.
Vroeger gebruikte ik vooral Bitstamp, maar het overboeken duurt lang en laatst begonnen ze moeilijk te doen over de herkomst van mijn BTC. Ik moest allerlei gegevens aanleveren zoals mijn belastingaangifte, de herkomst van mijn crypto etc. Ik kon aantonen dat ik ze van Casascius had gekocht, maar ik had ook wat LTC die ik ooit gemined heb, waarvan een deel ook nog van iemand anders is. Dat mocht ook niet, je mocht alleen traden met je eigen geld. Ik heb alles eraf gehaald, daaaag Bitstamp!

Heeft iemand anders van jullie te maken gehad met reguleringen / toezicht?

Ik heb de indruk dat het toezicht op de crypto markt als het gaat om exchanges die ook SEPA koppelingen hebben veel strenger is dan als het gaat om gewoon bancair verkeer tussen banken.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pinockio schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:39:

Tradingview?
Coinmarketcap?
Glazenbol,
Kop of munt.
Is mijn biertje op voor of na het hele uur...
8ball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gewoon simpel support en resistance op zoveel mogelijk manieren. Op dit moment is voor BTC de weekly 99MA heel belangrijk. We bouncen er al 3 weken op, maar daar door heen zakken, dan wil het waarschijnlijk wel. Verder de weerstand die er boven zit in de gaten houden en kijken of er een beetje volume wil komen. Voor mij zijn de MA's sowieso een erg belangrijke tool.

Ik volg ook veel mensen op Twitter die dagelijks charts posten. Dan krijg ik een hoop meningen te zien met ook de belangrijke levels.

Zit toevallig net naar HOT te kijken op de 4 uur. Dat kan je bijna MA perfectie noemen. Eerst weerstand met de 4 uur candle closes er onder. Dan support met een dikke run. Terug naar de MA en weer support met weer een dikke run. Blijft mooi om te zien, alleen jammer dat ik er nu pas naar kijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IZchCYSlEml5OMSP9VyZkkgF/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021

Tradingview?
Coinmarketcap?
Tradingview is prima, coinmarketcap (en soortgelijke sites) voegen niets toe.
Daarnaast zou ik twitter/fora/etc. een beetje volgen om sentiment te peilen (maar zou zeker aan social media niet teveel waarde hechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:28:
[...]

Tradingview is prima, coinmarketcap (en soortgelijke sites) voegen niets toe.
Daarnaast zou ik twitter/fora/etc. een beetje volgen om sentiment te peilen (maar zou zeker aan social media niet teveel waarde hechten)
Twitter kan je ook gebruiken als een live tradingview. Ik volg een hele zooi mensen, sla al het gelul over en kijk alleen maar naar de charts. Meer dan genoeg goede korte en langere termijn charts te vinden daar. Zeker voor wat meer korte termijn is het erg nuttig. Ik gebruik zelf tradingview nauwelijks meer omdat Twitter meer dan zat aangeeft. Verder is tradingview vaak wat meer lange termijn en hoe langer de termijn hoe minder je er aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
PilatuS schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 21:41:
[...]

Twitter kan je ook gebruiken als een live tradingview. Ik volg een hele zooi mensen, sla al het gelul over en kijk alleen maar naar de charts. Meer dan genoeg goede korte en langere termijn charts te vinden daar. Zeker voor wat meer korte termijn is het erg nuttig. Ik gebruik zelf tradingview nauwelijks meer omdat Twitter meer dan zat aangeeft. Verder is tradingview vaak wat meer lange termijn en hoe langer de termijn hoe minder je er aan hebt.
Ik gebruik alleen de chartmodus van tradingview met mijn eigen lijntjes, alle blogs/posts en andere adviezen kijk ik nooit naar.

Nadeel van twitter is dat het voornamelijk gebruikt wordt door velen om te laten zien hoe 'goed' ze zijn, hun bags te shillen of meer mensen richting paid groups te lokken.

Daarnaast is de waan van de dag enorm op twitter, omdat iedereen toch al weer vergeten is wat er gisteren geroepen is.

Kijk naar gister/vandaag: gisteren hele feed vol met 6000/7000 calls, vandaag rond 14.00 uur een flinke candle omhoog, iedereen stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:03:
[...]

Ik gebruik alleen de chartmodus van tradingview met mijn eigen lijntjes, alle blogs/posts en andere adviezen kijk ik nooit naar.

Nadeel van twitter is dat het voornamelijk gebruikt wordt door velen om te laten zien hoe 'goed' ze zijn, hun bags te shillen of meer mensen richting paid groups te lokken.

Daarnaast is de waan van de dag enorm op twitter, omdat iedereen toch al weer vergeten is wat er gisteren geroepen is.

Kijk naar gister/vandaag: gisteren hele feed vol met 6000/7000 calls, vandaag rond 14.00 uur een flinke candle omhoog, iedereen stil.
Het ligt er aan welke mensen je volgt. Heb hier in mijn feed niets gezien van 7k of 6k calls. Ik volg voornamelijk traders die hun charts posten. Mensen die bags shillen of je naar paid groups willen halen volg ik ook niet. Er zijn best een hoop traders te vinden op Twitter die goede info geven. Ik doe ook mijn eigen TA, maar vind wat andere mensen doen ook zeker interessant.

Ik zou Twitter als bron van goede info niet gelijk afschrijven, mits je de juiste mensen volgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Namen en rugnummers graag :) dan hebben we er allemaal wat aan.

(Ik denk btw zelf ook dat de bodem nu zeker nog niet gemaakt is ;) )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:13:
Namen en rugnummers graag :) dan hebben we er allemaal wat aan.
Bij deze :)

@SatoshiFlipper
@TheCryptomist
@ToolFreeCrypto
@izzeJESUS
@teddycleps
@TrueCrypto28
@tradingroomapp
@PeterLBrandt
@D4rkEnergYYY
@ne_crypto401
@nebraskangooner
@cryptoeazy
@IncomeSharks
@Rnb010
@Master91Builder
@Bitdealer_
@Crypt0Entropy
@CryptoHornHairs
@SatoshiSonic
@Fintechdaddy
@IrnCrypt
@PostyXBT
@remigoomba
@lvlheadtrading
@BigChonis
@FeraSY1
@FrenchysCrypto
@Bleeding_Crypto
@Bagsy_II
@le_Lannister
@ChartChampions
@walter_wyckoff
@iLiquidatebots
@TraderX0X0
@Tradermayne
@thecryptomonk
@redxbt
@CryptoDonAlt
@ChartVampire
@MrJozza
@SalsaTekila
@CryptoUB
@AndrewEDavis
@InvestingScope
@botje11TV
@PhilakoneCrypto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Dank, zit aardig wat overlap in wie we volgen.

En aardig wat mensen die ook charts posten ter promotie van eigen paid groups; niet dat ik daar tegen ben, als je daar als succesvolle trader wat extra aan kan verdienen moet je dat vooral doen, maar dat zorgt soms wel voor een wat eenzijdig beeld waarin voornamelijk 'winners' getoond worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:41:

En aardig wat mensen die ook charts posten ter promotie van eigen paid groups; niet dat ik daar tegen ben, als je daar als succesvolle trader wat extra aan kan verdienen moet je dat vooral doen, maar dat zorgt soms wel voor een wat eenzijdig beeld waarin voornamelijk 'winners' getoond worden
Niet iedereen is gelijk aan elkaar bij deze lijst, dat sowieso. Af en toe komen er ook wat mensen bij of ben ik klaar met mensen die vrijwel geen nut hebben voor mij en te veel posten over andere dingen. Alleen winners achteraf posten heb ik sowieso niets aan. Is wel iets dat ChartChampions bijvoorbeeld doet, maar die post dan nog net genoeg info om te blijven volgen. En inderdaad, er zit toch nog wel wat bij die je naar een group willen halen, maar zolang ze nuttig zijn vind ik het niet erg. Ik zal sowieso nooit naar een paid group gaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 19-10-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 19:09
PilatuS schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:30:
[...]

Bij deze :)

@SatoshiFlipper
(...)
Ik volg @senorLupe op de voet...
Maar inderdaad, zit ook wat overlap in.
Hoe maak je zo'n lijst? Ik zie die optie niet bij Twitter, geen zin om e.e.a. handmatig te doen.
(Dat geldt voor alles wat een computer zou kunnen doen 8)7 )
The_Goat schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 22:41:

Ik zit ook in zo'n paid group (met een lifetime fee) maar ik ben er niet altijd kapot van. Ik trade ook te weinig. Het is wel leerzaam.

[ Voor 42% gewijzigd door pinockio op 20-10-2019 10:18 ]

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Heb vanaf 11:15 (de pump) een x10 Bitcoin short lopen. Deze keer niet voor x25 of x50 gekozen, omdat ik van plan ben hem tot morgenochtend 9:00 te laten lopen en ik wil niet geliquideerd of gestopped worden door een tijdelijke pump. Heb ruimte tot >8.750 Dollar voor een eventuele stijging.

Verder volledig in fiat met de handelspot en mainpot, op mijn hodl potje na. Wel stop limit buy orders staan om automatisch in Bitcoin te stappen boven een bepaald key niveau.

Natuurlijk volgt er vandaag een enorme 1.000+ groene candle en dan zit ik er dus naast, maar shit happens.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:06:
[...]

Na de 1e hand meteen card death zeker?
We hebben tot half 6 gezeten. Cashgame 25/50 cent blinds. Ik had een tientje ingekocht toen we nog maar met 4 man zaten om half 8, en ben met 190 weggegaan.

Mooiste handje was een fullhouse met pocket boeren. Ik zette 5 euro en die werd geraised naar 15 en toen door een ander naar 30. Ben toen all in gegaan met 50 ofzo. De 1 had een 3 of a kind en de ander aas hoog _O-

Oftewel het ging nergens meer over. 3 keer een pot bier over de kaarten gegaan en 1 kerel hebben we uitgecasht omdat hij in slaap was gevallen op de bank.

Weer een mooi voorbeeldje voor onderstaande flowchart:

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/528/0*850OATxY25S23TGR.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:32
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHUby8yXYAALCoE.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ik moest meteen aan Slux denken als ie gaat afkicken. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:28
Ok wie verstopt z'n crypto wallet ook zo?
https://www.dumpert.nl/item/7778301_7279f9b5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Er zijn sites waarmee je de boel kan exporteren naar Excel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Toch nog best wat groen bij een aantal alts. Niks mis mee.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
De 8.000 wordt constant getest, maar men komt niet ver. Schiet Bitcoin er straks met een enorme candle doorheen of geven de bulls het op. Short loopt nog, wat mij betreft mogen de bulls het opgeven :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
dit lijkt op n dubbele bodem. omhoog vanaf hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

superpolm schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:07:
dit lijkt op n dubbele bodem. omhoog vanaf hier.
Mijn idee, Kirby eat your heart out!

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Mr_Ripple Besef je wel dat je door dit soort reacties de "moonboy" bent waar hij het regelmatig over heeft? :)

Je bent emotioneel betrokken bij de koers, in plaats van er objectief naar te kijken. Kirby wil of zegt niet dat de Bitcoin koers omlaag gaat, hij verwacht op basis van TA dat de koers waarschijnlijk omlaag gaat, dat is iets heel anders. Die twee zaken moet je van elkaar kunnen scheiden.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 20-10-2019 17:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 17:18:
@Mr_Ripple Besef je wel dat je door dit soort reacties de "moonboy" bent waar hij het regelmatig over heeft? :)

Je bent emotioneel betrokken bij de koers, in plaats van er objectief naar te kijken. Kirby wil niet dat de Bitcoin koers omlaag gaat, hij verwacht op basis van TA dat de koers omlaag gaat, dat is iets heel anders. Die twee zaken moet je van elkaar kunnen scheiden.
Mooooooon :+

Snap ik, maakt me niet zoveel uit wat de koers nou precies doet, denk alleen als teveel mensen TA volgen dat het op Selffulfilling prophecy uitdraait dan dat het iets met een echte koers van doen heeft. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Moon! (Sorry kan het even niet laten, te lang geleden alweer dat we dat de hele tijd konden roepen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

We moeten eerst maar even zien of we een leveltje kunnen gainen op de 4H chart voor BTC. Dan gaan we omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
Als dit al moon is dan is t wel slecht gesteld met crypto ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
superpolm schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 18:18:
Als dit al moon is dan is t wel slecht gesteld met crypto ;w
Nou, inderdaad :)

Heb een 1:1 Bitcoin trade mee laten lopen met de short, paar tientjes verlies tot nu toe, maar laat beide nog open totdat een richting is bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
mini moon :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
[YouTube: Episode 8: PlanB]

jullie ook zo'n fan van Plan B? vind dit het beste interview van hem, vooral ook omdat t in het Nederlands is.

[ Voor 16% gewijzigd door superpolm op 20-10-2019 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Inmiddels de 10x short omgezet in een 25x long die daarnaast 4x zo groot is, dus aan beide kanten nu groen. Wel stop losses gezet voor het geval de koers omkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Dat is mijn inziens precies de reden van de stijging nu, bottom shorters rekt en dan morgen/overmorgen richting de 7.4k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 25-09 17:54
de EMA50 op 1W was precies de support van dit weekeinde. Ben benieuwd of die nu gevolgd gaat worden door een mooie stijging of dat hij er alsnog doorheen zakt. In dat laatste geval kan het nog hard gaan.

EMA200 op 1D zit nu rond de 8600. Die EMA200 heeft al voor weerstand gezorgd bij de vorige stijging. Misschien nu weer een mooi moment om daar te verkopen.

[ Voor 28% gewijzigd door ggj87 op 20-10-2019 20:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
The_Goat schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 20:08:
Dat is mijn inziens precies de reden van de stijging nu, bottom shorters rekt en dan morgen/overmorgen richting de 7.4k
Heb jij dat nieuwe type glazen bol van alli ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:19
Slux schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:04:
[...]

Ben het eens met hem hoor, even naar 50K om de shorts uit te roken lijkt mij het meest plausibele scenario.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Volgende leveltje is ongeveer 8300 regionen en dan komt de 8500 al in de buurt. Als we dit level kunnen houden (als in groene kaars bij 4H in huidige level houden) dan kunnen we doorrrrrr richting de 8300 en misschien zelfs wel 8500? Vind hem niet slecht hoor tot dus ver. Zijn er nog shorters rekt gegaan eigenlijk?

Wat ik bedoel te zeggen is dat het nog steeds een fakeout kan worden :+ 8)

Edit: ok leveltje is gegained de candle is gesloten :) Op naar de 8300. Hoe voorspelbaar ook: er wordt gelijk gekocht. Dat is dus de confirmation waar veel mensen op wachten. Ben benieuwd of BTC nog wat omhoog kan de komende uren. Hoezo TA zegt niks?

[ Voor 33% gewijzigd door DAMAGE op 20-10-2019 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
Slux schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 21:04:
[...]

Is een testmodel, kijken of ie werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Het gebruik van cryptocurrency promoten op reddit is niet altijd makkelijk, maar soms lukt het me!

Topic op reddit.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
Toch jammer dat de 'run' van gistermiddag/avond niet lekker door schiet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds af hoe het nou werkt, vorige keer dat ik margin/leverage zooi probeerde werd het geliquideert en kon ik niet gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een goede exchange voor trailing orders.

Ik had het eerst, lees 2017, op kraken, maar sinds kraken mijn account voor 0 redenen weg had gedaan ben ik er klaar mee. dus zit nu op coinbase/pro.

Ik zoek een exchange met trailing orders, koop voor 10k in op 8000, word die 8250 dan verkopen als die zakt naar 8150, stel stijgt verder naar 8500 dan automatisch order als die zakt naar 8350 etc. Iemand tips?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:45:

Ik had het eerst, lees 2017, op kraken, maar sinds kraken mijn account voor 0 redenen weg had gedaan ben ik er klaar mee. dus zit nu op coinbase/pro.

Ik zoek een exchange met trailing orders, koop voor 10k in op 8000, word die 8250 dan verkopen als die zakt naar 8150, stel stijgt verder naar 8500 dan automatisch order als die zakt naar 8350 etc. Iemand tips?
haha dus jij was er ook zo eentje en zoekt wat automatisering;
Niet slapen zodat je ten aller tijden op het knopje market sell kan drukken en hopen dat de boel niet zo snel in elkaar dondert dat je er des ondanks dat je al die tijd al wakker bent, toch uit gegooid bent, snel je pc opnieuw op moet starten, en tot de conclusie komt dat je net een vervelende update krijgt en je dan weer moet wachten, totdat je weer ingelogd bent en ziet dat er een mega flash crash is gebeurd, met een op de kop gehouden Bart Simpson en eigenlijk weer op precies hetzelfde moment qua koers staat als dat je er voor stond en tot de schamelijke conclusie komt dat je al die tijd voor neits wakker bent geweest, vervolgens besluit ach laat ook maar en je gaat lekker slapen, om vervolgens toch wakker te worden in het midden van de nacht en even snel de koers te checken, en tadaa je hebt inderdaad de boot gemist want hij is nu wel gecrasht.
O-) O-) O-) nee ik herken er helemaal niets in..... O-) O-) O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Thommie.nl schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

haha dus jij was er ook zo eentje en zoekt wat automatisering;
Niet slapen zodat je ten aller tijden op het knopje market sell kan drukken en hopen dat de boel niet zo snel in elkaar dondert dat je er des ondanks dat je al die tijd al wakker bent, toch uit gegooid bent, snel je pc opnieuw op moet starten, en tot de conclusie komt dat je net een vervelende update krijgt en je dan weer moet wachten, totdat je weer ingelogd bent en ziet dat er een mega flash crash is gebeurd, met een op de kop gehouden Bart Simpson en eigenlijk weer op precies hetzelfde moment qua koers staat als dat je er voor stond en tot de schamelijke conclusie komt dat je al die tijd voor neits wakker bent geweest, vervolgens besluit ach laat ook maar en je gaat lekker slapen, om vervolgens toch wakker te worden in het midden van de nacht en even snel de koers te checken, en tadaa je hebt inderdaad de boot gemist want hij is nu wel gecrasht.
O-) O-) O-) nee ik herken er helemaal niets in..... O-) O-) O-)
Dit dus, ik had het toen ik ooit begon niet ingesteld, gevolg, word wakker met een portfolio van 3000 i.p.v. 5000 Sindsdien nooit en nooit meer, idd tot uurtje of 2 wakker, daarna in slaap gedonderd, en wat gebeurde er om 4 uur snachts. man man man. Laatste x dat ik er naar zocht werd het beetje overal eruit gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Soms heel soms denk ik wel dat al die rekenkracht die gegenereert wordt dmv Bitcoin aangewend wordt om elke paar seconden de meest optimale beslissing te nemen tov van de koers te laten stijgen of te laten dalen, met als doel om zoveel mogelijk geld te generen van "de beleggers". Als ik btc kreeg voor elke keer dat ik net iets kocht en het donderde in elkaar daarna, was ik nu behoorlijk rijk nml. Iets met een duveltje en ermee spelen.

Een grote hoax, afgesteld net als een gokkast, maar dan een verrekte slimme.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
Thommie.nl schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:00:
Soms heel soms denk ik wel dat al die rekenkracht die gegenereert wordt dmv Bitcoin aangewend wordt om elke paar seconden de meest optimale beslissing te nemen tov van de koers te laten stijgen of te laten dalen, met als doel om zoveel mogelijk geld te generen van "de beleggers". Als ik btc kreeg voor elke keer dat ik net iets kocht en het donderde in elkaar daarna, was ik nu behoorlijk rijk nml. Iets met een duveltje en ermee spelen.

Een grote hoax, afgesteld net als een gokkast, maar dan een verrekte slimme.
>:)
En Gerrit Satoshi maar lachen!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Nu ik er al lachend over nadenk;
het verklaart wel waarom de koers vaak stijgt als schijnbaar iedereen verkocht heeft..... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Bitmex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online

Ftx.com

https://help.ftx.com/hc/e...6592-Advanced-Order-Types

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dacht dat ik alle exchanges wel een keer voorbij heb zien komen, maar deze is nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Slux schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 16:58:
[...]

Dacht dat ik alle exchanges wel een keer voorbij heb zien komen, maar deze is nieuw voor mij.
Vrij onbekend inderdaad.
CEO is Sam, ook bekend van Alameda research.
YouTube: LIVE QUANT TRADING: Alameda Research Trading the 7.5K BTC Sell Wall ...

Ik gebruik het vrij weinig, ben geen trader.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-03-2023
Houd moed mensen!

Eind 2020 is BTC 2 miljoen.
John zegt het en altcoin buzz geeft 5 redenen waarom het niet eens zo'n gek idee is.
8)7

YouTube: John McAfee's $2 MILLION BTC Price Prediction | Bitcoin Halving Impa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De hoeveelheid Github updates omtrent het IOTA/Tangle protocol gooiden niet echt hoge ogen.. ;)

Er werken nu zo'n 120 mensen bij de IOTA Foundation en er staan via Indeed nog een flink aantal vacatures open voor IOTA-talenten bij in Duitsland opererende bedrijven.. Oa Deutsche Bahn (spoorwegen), Ericcsson (mobiele infrastructuur) en toeleveranciers uit de automobielindustrie.

Mooi om te zien dat de industrie op de achtergrond dus wél flinke investeringen doet in IOTA kennis d:)b

Bron: https://de.indeed.com/IOTA-Jobs

[ Voor 4% gewijzigd door D-Ed op 21-10-2019 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 20:53:
De hoeveelheid Github updates omtrent het IOTA/Tangle protocol gooiden niet echt hoge ogen.. ;)

Er werken nu zo'n 120 mensen bij de IOTA Foundation en er staan via Indeed nog een flink aantal vacatures open voor IOTA-talenten bij in Duitsland opererende bedrijven.. Oa Deutsche Bahn (spoorwegen), Ericcsson (mobiele infrastructuur) en toeleveranciers uit de automobielindustrie.

Mooi om te zien dat de industrie op de achtergrond dus wél flinke investeringen doet in IOTA kennis d:)b

Bron: https://de.indeed.com/IOTA-Jobs
Met al die mensen is het alleen wel hopen dat ze ergens komen en geld gaan verdienen. Anders wanneer het geld op is en er worden geen nieuwe investeerders gevonden, dan is het ook echt over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:14:
[...]

Met al die mensen is het alleen wel hopen dat ze ergens komen en geld gaan verdienen. Anders wanneer het geld op is en er worden geen nieuwe investeerders gevonden, dan is het ook echt over.
Dit zijn jobs bij ándere bedrijven (Oa Deutsche Bahn, Ericcsson, etc) waar ze mensen zoeken met kennis over IOTA O-)

Edit; @PilatuS Naar mijn idee zijn 'ze' (corporaties etc.) de fase van 'Daar laten we een stagiaire wel naar kijken die ook met crypte bezig is' voorbij en zit IOTA in de volgende ronde van doorontwikkeling.. Ze zijn er nog lang niet natuurlijk en het kan altijd nog op '0' uitkomen maar als ik zo een paar keer per week de nieuwsberichten check.. Dan zie ik gewoon hoe concreet ze bezig zijn en eerst de industrie voor zich willen winnen.. die komen echt niet zomaar zonder geld te zitten. Zijn het fundament aan het bouwen met klinkende namen

[ Voor 38% gewijzigd door D-Ed op 21-10-2019 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:20:
[...]
Edit; @PilatuS Naar mijn idee zijn 'ze' (corporaties etc.) de fase van 'Daar laten we een stagiaire wel naar kijken die ook met crypte bezig is' voorbij en zit IOTA in de volgende ronde van doorontwikkeling.. Ze zijn er nog lang niet natuurlijk en het kan altijd nog op '0' uitkomen maar als ik zo een paar keer per week de nieuwsberichten check.. Dan zie ik gewoon hoe concreet ze bezig zijn en eerst de industrie voor zich willen winnen.. die komen echt niet zomaar zonder geld te zitten. Zijn het fundament aan het bouwen met klinkende namen
Er zijn wel meer projecten waar ze serieus bezig zijn. Toch denk ik dat zonder geld komen te zitten voor ieder project een zeer aanwezig risico is. Niet dat ik heel erg bekend ben met hoe ze aan hun geld komen, maar ik kan mij voorstellen dat de miljoenen niet zomaar binnen stromen. Je zegt dat ze echt niet zomaar zonder geld komen te zitten, maar zonder genoeg inkomsten op hoge uitgaven met veel personeel is dat risico er bij ieder bedrijf dat wat dan ook ontwikkeld. Dat is voor crypto niet anders waardoor het risico er altijd is, en bij crypto misschien wel groter is dan bij andere bedrijfstakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:43:
[...]

Er zijn wel meer projecten waar ze serieus bezig zijn. Toch denk ik dat zonder geld komen te zitten voor ieder project een zeer aanwezig risico is. Niet dat ik heel erg bekend ben met hoe ze aan hun geld komen, maar ik kan mij voorstellen dat de miljoenen niet zomaar binnen stromen. Je zegt dat ze echt niet zomaar zonder geld komen te zitten, maar zonder genoeg inkomsten op hoge uitgaven met veel personeel is dat risico er bij ieder bedrijf dat wat dan ook ontwikkeld. Dat is voor crypto niet anders waardoor het risico er altijd is, en bij crypto misschien wel groter is dan bij andere bedrijfstakken.
Tuurlijk, blijft ondernemen he.

Ze krijgen van verschillende kanten funding begreep ik (ik ga nog wel eens uitzoeken hoe de financiële huishouding eruit ziet maar Dom heeft daar eens iets over aangegeven). Sowieso huren bedrijven de foundation ook in voor kennisoverdracht en hulp..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
D-Ed schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:50:
[...]
Tuurlijk, blijft ondernemen he.
Precies :) Je bent als bedrijf iets aan het maken, of dat nou software is of een auto maakt weinig uit. Tot je daadwerkelijk iets gaat verkopen zijn de kosten hoog en komt er weinig of niets binnen. Nou hebben ze met crypto veel geld opgehaald met ICO's en kunnen ze ook munten verkopen als het nodig is, maar zonder dat er ergens op wat voor een manier dan ook geld binnen gaat komen zal het ergens een keer ophouden. Geen idee hoe het met IOTA zit, maar hier zit met crypto ontwikkeling in het algemeen een enorm risico.
Ze krijgen van verschillende kanten funding begreep ik (ik ga nog wel eens uitzoeken hoe de financiële huishouding eruit ziet maar Dom heeft daar eens iets over aangegeven). Sowieso huren bedrijven de foundation ook in voor kennisoverdracht en hulp..
Ben ik benieuwd naar hoe dat er uitziet. Vraag mij vooral af wat er binnen komt bij zo'n bedrijf :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
PilatuS schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 21:55:
[...]

Precies :) Je bent als bedrijf iets aan het maken, of dat nou software is of een auto maakt weinig uit. Tot je daadwerkelijk iets gaat verkopen zijn de kosten hoog en komt er weinig of niets binnen. Nou hebben ze met crypto veel geld opgehaald met ICO's en kunnen ze ook munten verkopen als het nodig is, maar zonder dat er ergens op wat voor een manier dan ook geld binnen gaat komen zal het ergens een keer ophouden. Geen idee hoe het met IOTA zit, maar hier zit met crypto ontwikkeling in het algemeen een enorm risico.

[...]

Ben ik benieuwd naar hoe dat er uitziet. Vraag mij vooral af wat er binnen komt bij zo'n bedrijf :)
Dat vraag ik mij ook af, maar mijn gevoel zegt dat dat geen vetpot zal zijn. Wat wellicht ook wel weer de reden is waarom 99% van de crypto projecten nauwelijks progressie laat zien. Ik denk dat ze in een vicieuze cirkel zitten, zonder nieuw geld weinig ontwikkeling. En ben bang dat er eerst toch weer wat eigen zakjes gevuld (moeten?) gaan worden ALS er al een keer nieuw geld ingepompt wordt. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

GVT doet biem. Eens kijken of er nieuws is of dat het gewoon een random exotische coin pump betreft.

Edit: random pump en dump blijkbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2019 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauraz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:43:
Houd moed mensen!

John zegt het en altcoin buzz geeft 5 redenen waarom het niet eens zo'n gek idee is.
8)7

YouTube: John McAfee's $2 MILLION BTC Price Prediction | Bitcoin Halving Impa...
Is sws geen gek idee. Toch denkt ik eerst dat het volgend jaar max 50-100k is en ong over 5 jaar(mei 2024) moet die 1mil wel lukken. mcafee is al van 500k naar 1 mil naar 2m, word steeds gekker.

Edit: deze wilde ik er nog aan toevoegen. Verklaar hem voor gek, maar ergens zet het je wel aan het denken 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2019 11:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 07:37
Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:18:
GVT doet biem. Eens kijken of er nieuws is of dat het gewoon een random exotische coin pump betreft.

Edit: random pump en dump blijkbaar.
Graag nog even een pump van 60000% en dan heb ik weer is winst :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
lauraz schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 18:43:
Houd moed mensen!

8)7

Weet je hoeveel BTC die John zelf heeft?

NULL!!!!

Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

NULL!!!!

Waarom?
Omdat je beter XRP kan bezitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 08:18:
[...]

Is sws geen gek idee. Toch denkt ik eerst dat het volgend jaar max 50-100k is en ong over 5 jaar(mei 2024) moet die 1mil wel lukken. mcafee is al van 500k naar 1 mil naar 2m, word steeds gekker.

Edit: deze wilde ik er nog aan toevoegen. Verklaar hem voor gek, maar ergens zet het je wel aan het denken 8)7
Met zijn allen hopen we het en willen we het geloven.
2020 geloof ik echt niet. Zelfs 100k betwijfel ik.
In de toekomst? Misschien.
Het zou me een gelukkig mens maken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Klaas25 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:00:
[...]

NULL!!!!

Waarom?
En hoe weet jij dat hij niets heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Slux schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Omdat je beter XRP kan bezitten ?
Dat sowieso :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
lauraz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:34:
[...]

En hoe weet jij dat hij niets heeft?
Reliable stuff hoor:

https://cryptopotato.com/...-dex-exclusive-interview/
And at what price did he buy his first Bitcoin? Surprisingly, McAfee claims not to own any. “I never buy anything myself.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Met zijn allen hopen we het en willen we het geloven.
2020 geloof ik echt niet. Zelfs 100k betwijfel ik.
In de toekomst? Misschien.
Gewoon bijkopen en niet meer naar de koers kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lauraz
Klaas25 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:43:
[...]

Reliable stuff hoor:

[...]
_O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:46:
[...]

Gewoon bijkopen en niet meer naar de koers kijken
Naar de koersen kijken doe ik al een tijdje niet, bijkopen ook niet.
Maar naar dit forum kijken blijf ik wel doen, en af en toe ff wat van me laten horen:
MoooooooooooooooooN
:+

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• superpolm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EHKCvxVXUAEjvzR.png:large

ik weet niet of die trillions of market cap waar gaat worden maar een reductie van $63 miljoen per week is aardig wat.

[ Voor 45% gewijzigd door superpolm op 22-10-2019 12:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Geld maakt niet gelukkig. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:27
superpolm schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 12:02:
[Afbeelding]

ik weet niet of die trillions of market cap waar gaat worden maar een reductie van $63 miljoen per week is aardig wat.
Of het klopt zullen we pas over een paar jaar weten, maar het is in ieder geval de gok waard imho :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

5300 incomming

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:25
Gebaseerd op...

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauraz
Crypts schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Echt wel!

Nee, ik geloof niet dat geld alleen gelukkig maakt. Maar financiële vrijheid helpt mij in ieder geval wel te doen wat ik het allerliefste doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Crypts schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 13:10:
[...]

Gelukkig maken ze wel geld. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
lauraz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Echt wel!

Nee, ik geloof niet dat geld alleen gelukkig maakt. Maar financiële vrijheid helpt mij in ieder geval wel te doen wat ik het allerliefste doe.
Op tweakers "When Moon" berichtjes sturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
lauraz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:32:
[...]

Echt wel!

Oeh golddigger in the building! :P Nee geintje, natuurlijk is dat zo en daar ben ik zelf ook mee bezig. Een stukje vrijheid en onafhankelijkheid is gelukkig te koop. Ik ga het dit jaar ook de sint en de kerstman weer vragen, je weet maar nooit met die ouwe knakkers. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superpolm
https://twitter.com/100tr...tatus/1091099725925888000

Bitcoin pre-history thread.

[ Voor 3% gewijzigd door superpolm op 22-10-2019 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Chart ziet er niet uit, ziet er bearish uit nu. Dat kan nog wel even richitng 6800 of lager.
Iedereen die long ging at 3000/6000 zal nu wel uit gaan stappen :+ Die paniek die dan komen gaat.

met pijn en moeite behoudt bitcoin de 8000. Zelfs the moon weet zich geen raad waar de prijs heen gaat.

De komende 8 uur kan behoorlijk beslissend zijn. Als de 8000 niet houdt gaat het echt hardcore omlaag.
En die enorme rejectie op 8800

REKTosaurus 🎰 💰 🔥
EPIC REKT 😒 😖 😲

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 22-10-2019 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:53:
[...]

Chart ziet er niet uit, ziet er bearish uit nu. Dat kan nog wel even richitng 6800 of lager.
Iedereen die long ging at 3000/6000 zal nu wel uit gaan stappen :+ Die paniek die dan komen gaat.

met pijn en moeite behoudt bitcoin de 8000. Zelfs the moon weet zich geen raad waar de prijs heen gaat.

De komende 8 uur kan behoorlijk beslissend zijn. Als de 8000 niet houdt gaat het echt hardcore omlaag.
En die enorme rejectie op 8800

REKTosaurus 🎰 💰 🔥
EPIC REKT 😒 😖 😲
Ga eens terug onder je steen, gauw. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:05:
[...]

Ga eens terug onder je steen, gauw. :+
REKTosaurus 🎰 💰 🔥
EPIC REKT 😒 😖 😲

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/528/0*850OATxY25S23TGR.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KVSG53B/images.png

[ Voor 24% gewijzigd door A87 op 22-10-2019 17:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:10:
[...]

REKTosaurus 🎰 💰 🔥
EPIC REKT 😒 😖 😲

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha we gaan REKT soon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het: Sell in June or get rekt soon. Dat is toch aardig uitgekomen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
:Z

Short loopt weer, als we dan toch rekt gaan, dan maar met veel waardeloze Bitcoin in de pf.

Owja: heb onlangs al afscheid genomen van de avatar met "Bitcoin" erin, die werd in de elektrische auto en zonnepanelen topics niet zo gewaardeerd. En die standaard Tweakers iconen kunnen mij ook niet echt beroeren. Dus nu maar een robot die met een krab bezig is, uh, ik bedoel een omgekeerde bull ivm de dalende koers :)

[ Voor 66% gewijzigd door Taro op 22-10-2019 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 18:57:

Owja: heb onlangs al afscheid genomen van de avatar met "Bitcoin" erin, die werd in de elektrische auto en zonnepanelen topics niet zo gewaardeerd.
Zijn er serieus mensen die daar iets van zeggen ja ?
Pagina: 1 ... 88 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!