[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.557 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SGX schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:29:
[...]
Ik ben bang dat de corruptie in crypto land erger is dan je denkt.
De meeste hier weten wel hoe het zit :)

Het is een markt waar grof geld te verdienen is, maar met 0 controle en regels. Niets is verboden, alles mag en kan en dat gebeurt dan ook. Niet dat iedere move manipulatie is, maar aan alle kanten worden dingen gedaan die op een normale beurs niet toegestaan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:36:
[...]

Het is een markt waar grof geld te verdienen is, maar met 0 controle en regels. Niets is verboden, alles mag en kan en dat gebeurt dan ook. Niet dat iedere move manipulatie is, maar aan alle kanten worden dingen gedaan die op een normale beurs niet toegestaan zijn.
Ik zit met een dubbel gevoel want aan 1 kant verdien ik er ook geld aan maar aan de andere kant zou ik een vorm van toezicht/regulering ook goed vinden.

Voor die laatste 2 maanden mag het zo nog wel even blijven van mij :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

SGX schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:29:
[...]

Ik ben bang dat de corruptie in crypto land erger is dan je denkt.
Of het nu om de grote coins/exchanges gaat of de kleinere.
"wash trades", was voor mij een nieuwe term, maar het verschijnsel kende ik al langer zonder te weten wat het was.
Fake buy and sell walls.
Fake trade volumes.
Fake buy/sell orders.
Etc.
https://www.bti.live/bti-september-2019-wash-trade-report/
https://hedgetrade.com/wh...ding-on-crypto-exchanges/
Verder de warme samenwerking tussen devs, miners, traders/brokers/exchanges.
Devs die de miners laten beslissen als het gaat om adoptie van nieuwe ontwikkelingen.
https://cash.coin.dance/blocks
Geen probleem zolang het maar geld opleverd.
Alles wat niet mag, gebeurt in crypto. De ranzigste corruptie, scams en marktmanipulatie vind je hier. Waar het moraal lager is dan de bodem. Zelfs Bitcoin.

Dat maakt het ook zo fascinerend. Je komt voor de gains en blijft voor de drama.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Of genoeg geld. En sterk geloof in Bitcoin :)
Dat laatste.
Ik vond t eigenlijk heel opvallend dat er zoveel adressen nog steeds ongebruikt zijn.
Blijkbaar zijn er heel veel bezitters met sterk geloof in BTC.

Coins Active Opened
0.1 BTC 784 40
0.5 BTC 3,285 734
1 BTC 15,472 4,765
5 BTC 846 418
10 BTC 376 115
25 BTC 396 437
1000 BTC 3 2

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:13:
[...]

Dat laatste.
Ik vond t eigenlijk heel opvallend dat er zoveel adressen nog steeds ongebruikt zijn.
Blijkbaar zijn er heel veel bezitters met sterk geloof in BTC.

Coins Active Opened
0.1 BTC 784 40
0.5 BTC 3,285 734
1 BTC 15,472 4,765
5 BTC 846 418
10 BTC 376 115
25 BTC 396 437
1000 BTC 3 2
Ook hier zal er het een en ander verloren zijn, net zoals bij de adressen met 10k BTC die al sinds 2013 niets aan het doen zijn. Denk wel dat het bij dit minder is, maar dan nog zal niet iedereen er toegang meer tot hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Slux schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 19:03:
[...]
Het zou imo een beetje moeten werken zoals het met de reguliere beurzen gaat, zorg eerst voor een levensvatbaar bedrijf/product en daarna pas aandelen/cryptocoins uitgeven, mensen zien dan waar ze in beleggen en of het product/dienst ook echt werkt want ze hebben het al bewezen.
Dan zijn we snel klaar. Zelfs Bitcoin zelf moeten we dan schrappen. (Niemand zou er iets aan verdienen als er geen koers was - en ze zouden dan ook niks waard zijn).

@shovelhead1340: Als je nu 25 BTC had (of hebt _/-\o_ ), zou je dan nu verkopen of juist vasthouden? Ik zou in ieder geval het laatste doen.... Verder zullen er ook mensen zijn die hun coins over meerdere wallets verspreid hebben staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Specy op 16-10-2019 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Goat
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 29-12-2021
PilatuS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 17:20:
[...]

Het zal misschien wel wat uitmaken, maar ik denk niet dat het echt iets zal veranderen. Stel het volume gaat van die coins naar BTC toe, is dat zo weinig dat het niet uitmaakt. Ik zie andere coins het dan ook niet beter doen als er minder coins zijn om mee te handelen. Echte beleggers zie ik sowieso niet zomaar in crypto stappen omdat je belegt in niets en de bewegingen te extreem zijn. Bij een normaal aandeel loop je natuurlijk ook risico, maar er zijn genoeg bedrijven die over 5 jaar of 10 jaar zeer waarschijnlijk nog bestaan en zijn gegroeit, ook al komt er eens een crisis overheen. Met crypto is het maar de vraag waar de boel over 5 jaar is. BTC kan 1k zijn of 100k, nogal een extreem risico. Laat staan de andere coins. Ik geloof er dan ook totaal niet in dat het met crypto beter gaat als het met de aandelen slecht gaat. Ik zie hier wel eens voorbij komen dat mensen denken dat beleggers naar crypto gaan als het met de beurs slecht gaat, ik geloof daar totaal niet in. De meeste beleggers zijn opzoek naar een laag risico, crypto zal dat nooit zijn.
Dit lijkt me een prima risk/reward. Daarnaast denk ik dat zelfs de meest risicomijdende belegger een (klein) deel van zijn portfolio stopt in risicovolle assets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The_Goat schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:16:
[...]
Dit lijkt me een prima risk/reward.
Klopt, maar het is maar een voorbeeld. Ik had ook 20k en 200 dollar kunnen zeggen. Punt is, je weet het gewoon niet. Het is echt niet zo dat crypto niet dood kan gaan. De kans dat je -90% gaat bij normale aandelen is klein, helemaal als je spreid. Bij crypto is die kans gewoon zeer aanwezig.
Daarnaast denk ik dat zelfs de meest risicomijdende belegger een (klein) deel van zijn portfolio stopt in risicovolle assets.
Dat zou kunnen, maar als je naar de koers van de afgelopen 4 maanden kijkt is er blijkbaar zo goed als niemand die dat doet op dit moment. Met alle BTC's die verloren zijn gegaan en wat er beschikbaar is om te kopen zijn er maximaal een paar miljoen BTC's beschikbaar, waarbij de rest dus verloren is of niet te koop is. Waarom staat BTC nu niet op 15k of zelfs 100k met zo'n extreem klein aanbod ? Er zijn niet eens genoeg BTC's te koop zodat iedere miljonair er 1tje kan kopen. Van wat de koers de laatste tijd laat zien is er geen interesse vanuit de beleggers. Nou kan dit nog komen natuurlijk, maar op dit moment is het er blijkbaar niet, anders waren we niet blijven zakken terwijl het aanbod extreem laag is op een globale schaal gezien.

Verder was Bakkt nou juist het grote nieuws waarbij beleggers zouden kunnen/gaan kopen, tot nu toe loopt het niet bepaald storm daar.

Ook zijn er de afgelopen jaren zat momenten geweest waarbij beleggers BTC hadden kunnen kopen waarbij de totale beschikbaarheid van BTC flink omlaag had kunnen gaan. Dan krijg je automatisch meer vraag door minder aanbod en dus een hogere prijs, maar dat zien we ook niet.

Dit allemaal los van wat BTC de komende maanden of jaren gaat doen hoor. Ik denk zeker dat een nieuwe ATH mogelijk is, maar wat betreft beleggers ? Volgens mij is de interesse vanuit die hoek extreem klein. Het enige wat ik zie aan de koers van de afgelopen maanden zijn traders die kopen om ritjes te maken en bij iedere weerstand de boel dumpen voor winst.

[ Voor 24% gewijzigd door PilatuS op 16-10-2019 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 22:28:
[...]

Dan zijn we snel klaar. Zelfs Bitcoin zelf moeten we dan schrappen. (Niemand zou er iets aan verdienen als er geen koers was - en ze zouden dan ook niks waard zijn).

@shovelhead1340: Als je nu 25 BTC had (of hebt _/-\o_ ), zou je dan nu verkopen of juist vasthouden? Ik zou in ieder geval het laatste doen.... Verder zullen er ook mensen zijn die hun coins over meerdere wallets verspreid hebben staan.
Nee hoor ik schreef erbij op de valuta coins na, natuurlijk zal er een koers zijn, een koers die juist veel sterker is, nu zijn de meerderheid van op CMC staat allemaal coins die producten diensten aanbieden en geen enkele maakt zover ik weet winst of voegt wat toe er is teveel keus, te weinig volume waardoor je die pump en dump crap blijft houden.

Die pump en dump crap waar wij hier aan verdienen dat dan weer wel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 15:38
Interessant stukje over kwartaalcijfers Grayscale:
The fund has released its third quarter results from 2019, revealing quarter billion-dollar inflows into the fund. It marks the fund’s most successful quarter since its inception, and represents triple the inflows of Q2, up from $84.8 to $254.9 million.
Afbeeldingslocatie: https://cryptobriefing.com/wp-content/uploads/2019/10/grayscaleQoQ2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zo even te kijken naar die grafiekjes van btc en eth.

Maar wat mij dan opvalt is dat er toch echt een vrij hoge kans is dat btc naar 2-3k dollar valt en eth terug naar de 70 eu.
btc valt minimaal nog naar de 6500 en eth naar de 130, dat staat al in de sterren geschreven., maar zou dat behouden worden? Wat denken jullie, ik verwacht pas juli 2020 dat die eth weer verdubbeld dan wordt vanaf laagste punt. btc zal wel naar de 6000 usd gaan en dan eind dec tot jan naar 15-20k ish dan weer een jaar zoals 2018. langszaam aan elke maand omlaag

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2019 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:56

Bever!

3

Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 12:51:

Maar wat mij dan opvalt is dat er toch echt een vrij hoge kans is dat btc naar 2-3k dollar valt en eth terug naar de 70 eu.
btc valt minimaal nog naar de 6500 en eth naar de 130, dat staat al in de sterren geschreven., maar zou dat behouden worden? Wat denken jullie, ik verwacht pas juli 2020 dat die eth weer verdubbeld dan wordt vanaf laagste punt. btc zal wel naar de 6000 usd gaan en dan eind dec tot jan naar 15-20k ish dan weer een jaar zoals 2018. langszaam aan elke maand omlaag
gebaseerd op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

onderbuikgevoelens zoals iedereen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent er behoorlijk zeker van...

Ik heb geen flauw idee. We kunnen volgende week op 6k staan maar ook op 10k.

De tijd zal het ons leren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:23:
Dat zou kunnen, maar als je naar de koers van de afgelopen 4 maanden kijkt is er blijkbaar zo goed als niemand die dat doet op dit moment. Met alle BTC's die verloren zijn gegaan en wat er beschikbaar is om te kopen zijn er maximaal een paar miljoen BTC's beschikbaar, waarbij de rest dus verloren is of niet te koop is. Waarom staat BTC nu niet op 15k of zelfs 100k met zo'n extreem klein aanbod ? Er zijn niet eens genoeg BTC's te koop zodat iedere miljonair er 1tje kan kopen. Van wat de koers de laatste tijd laat zien is er geen interesse vanuit de beleggers. Nou kan dit nog komen natuurlijk, maar op dit moment is het er blijkbaar niet, anders waren we niet blijven zakken terwijl het aanbod extreem laag is op een globale schaal gezien.

Dit allemaal los van wat BTC de komende maanden of jaren gaat doen hoor. Ik denk zeker dat een nieuwe ATH mogelijk is, maar wat betreft beleggers ? Volgens mij is de interesse vanuit die hoek extreem klein. Het enige wat ik zie aan de koers van de afgelopen maanden zijn traders die kopen om ritjes te maken en bij iedere weerstand de boel dumpen voor winst.
Qua bitcoins zijn er bijzonder weinig over ja, Nog volgens mij rond de 3 miljoen op te halen, maar tussen 2010-2015 zijn er behoorlijk wat van die krengen op gegaan, pc gecrasht, wachtwoord vergeten, hacks, noem maar op, naar schatting 4 miljoen. betekent dus dat we geen toegang hebben tot 17 miljoen nu maar tot 13 miljoen met nog 3 miljoen te gaan.

in 2017 zag je de gekte aanslaan en schoten coins met 20% per dag omhoog, nu nemen mensen genoegen met 5%. bitcoin had nooit van 15k naar 5k moeten vallen, eerder resistant houden op 10k om vervolgens door te groeien, 2018 was al helemaal erg. De beleggers snap ik wel, waarom zou je veel geld investeren in een munt waarbij je constant moet opletten en zonder pardon even 90% van je centen kwijt kan zijn? Je hebt niets aan een crypto munt in de praktijk, Ja leuke verhalen zijn er ja, maar geen 1 succesverhaal waar crypto wordt ingezet en wat oplevert in tegenstelling tot investeren in bedrijven die wel winst maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ik denk niet dat we lager dan 3000 dollar ooit nog zien bij Bitcoin.

We zullen nog wel 6000 dollar zien, maar eind 2020 / begin 2021 krijgen we een nieuwe ATH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa

Lijkt me onlogisch, bij $3000 of nog lager komen heel veel miners niet uit. Dus die kunnen kiezen, miners uitzetten of - als ze wat cash buffer hebben - vasthouden. Daardoor gaat het aanbod dus omlaag, en prijs weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Lijkt me onlogisch, bij $3000 of nog lager komen heel veel miners niet uit. Dus die kunnen kiezen, miners uitzetten of - als ze wat cash buffer hebben - vasthouden. Daardoor gaat het aanbod dus omlaag, en prijs weer omhoog.
ja dat verwacht je, aanbod gaat niet omlaag maar juist omhoog omdat iederreen zijn verliest neemt,veel mensen zijn al bang als de koers 2% omlaag gaat en de stoplosses schieten het naar de afgrond. voila hier je supply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-09 11:19
DaCoTa schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:29:
[...]

Dat is een automatisch mechanisme, zodra mining niet meer rendabel is stoppen er miners waardoor het voor de overgebleven miners weer gunstiger wordt. Dat is een continue proces.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
TuutjDrie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Dat is een automatisch mechanisme, zodra mining niet meer rendabel is stoppen er miners waardoor het voor de overgebleven miners weer gunstiger wordt. Dat is een continue proces.
Juist. Het zal altijd rendabel blijven maar als de waarde daalt wordt ook deze groep kleiner en daalt de difficulty. Dat is nou juist het mooie van het mechanisme, het kan bijna niet 'dood' gaan.
Je zal bij halvings wel zien dat er grote verschuivingen plaats kunnen vinden als de waarde geen stijgende lijn meer heeft. Je krijgt immers minder rewards maar deze halvings en de eindigheid van de totale voorraad hebben als doel dat de waarde blijft stijgen. Immers als er miners mee stoppen wordt de overgebleven groep kleiner, de spoeling dunner en neemt de zeldzaamheid toe. Naarmate iets zeldzamer wordt zijn mensen bereid er steeds meer voor te betalen, het is dan geen liquide middel meer maar een store of value. :)

Eigenlijk best een geniaal idee dat Bitcoin. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mengenli schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:26:
ik denk niet dat we lager dan 3000 dollar ooit nog zien bij Bitcoin.

We zullen nog wel 6000 dollar zien, maar eind 2020 / begin 2021 krijgen we een nieuwe ATH.
Dat riepen vele ook toen hij op 20k stond.
TuutjDrie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 13:51:
[...]

Totdat er geen BTC's meer zijn om te minen in +/- 28 jaar wat ik hier las :+

_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 17-10-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slux schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:53:
[...]

Dat riepen vele ook toen hij op 20k stond.

[...]

Totdat er geen BTC's meer zijn om te minen in +/- 28 jaar wat ik hier las :+

_/-\o_
[Twitter]
Dan blijft dat gelden, alleen blijven dan de fees over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
TuutjDrie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:16:
[...]

Dan blijft dat gelden, alleen blijven dan de fees over.
Dan moet het wel gebruikt gaan worden, als 95% op exchanges blijft staan zal er weinig te verdienen zijn voor de miners, en ze kunnen moelijk de fee's onbetaalbaar maken want dan koopt niemand het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee wat hier aan de hand is maar dit is machtig :')

Pumkin man craig _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SGX
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 26-09 18:38

SGX

PilatuS schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:36:
[...]

Dat de meeste het hier wel weten verrast me niet maar niet iedereen.
Maar om een of andere reden wordt ik soms getriggerd en kan ik het niet laten om de duistere kant van dat wereldje te belichten.
Als ik met andere mensen praat over crypto gaat het vooral over hoe het wereldje in elkaar zit en de stomme fouten die ik gemaakt heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Zo wereldvreemd is dat gezinnetje uit Ruinerwold dus helemaal niet...
Gewoon een beetje Moon roepen enzo de hele dag... een sekte naar mijn hart!

Spookgezin Ruinerwold volgelingen van Moonsekte

Moooooonnn!

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SGX

SGX

Slux schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:50:
[...]

Ik zit met een dubbel gevoel want aan 1 kant verdien ik er ook geld aan maar aan de andere kant zou ik een vorm van toezicht/regulering ook goed vinden.

Voor die laatste 2 maanden mag het zo nog wel even blijven van mij :+
Een ethisch dilemma.
Op het moment dat je gaat handelen ben je ook een onderdeel van die machine.
Ook al is het maar als "visvoer".

Regulering is helaas nodig, er zijn gewoon regels/grenzen nodig om schade naar anderen te voorkomen incusief me, myself and I.

"Voor die 2 maanden ?"
Gaat er iets gebeuren na die 2, heb ik iets gemist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Als dit geen meme wordt, gooi ik m'n private keys weg en raak ik nooit een bitcoin meer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SGX

SGX

Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 20:53:
[...]

Alles wat niet mag, gebeurt in crypto. De ranzigste corruptie, scams en marktmanipulatie vind je hier. Waar het moraal lager is dan de bodem. Zelfs Bitcoin.

Dat maakt het ook zo fascinerend. Je komt voor de gains en blijft voor de drama.
Ik ook altijd een grote zak popcorn klaar liggen, tissues voor de traantjes, en een boksbal om lekker te knallen.
Zomaar een paar Highlights :
BTC sell wall 30.000 Bitstamp,
China FUD,
Phat finger trade, BTC naar 1 USD, plonk, ging ook door de bodem van mijn monitor.
Trade bots in wel erg duidelijke voorspelbare patterns.
Gox, Mike Crapless, aka "el Frappucino".
Ik heb er weinig verstand van maar traders houden van dynamiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SGX

SGX

Crypts schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:27:
[...]

Juist. Het zal altijd rendabel blijven maar als de waarde daalt wordt ook deze groep kleiner en daalt de difficulty. Dat is nou juist het mooie van het mechanisme, het kan bijna niet 'dood' gaan.
Je zal bij halvings wel zien dat er grote verschuivingen plaats kunnen vinden als de waarde geen stijgende lijn meer heeft. Je krijgt immers minder rewards maar deze halvings en de eindigheid van de totale voorraad hebben als doel dat de waarde blijft stijgen. Immers als er miners mee stoppen wordt de overgebleven groep kleiner, de spoeling dunner en neemt de zeldzaamheid toe. Naarmate iets zeldzamer wordt zijn mensen bereid er steeds meer voor te betalen, het is dan geen liquide middel meer maar een store of value. :)

Eigenlijk best een geniaal idee dat Bitcoin. :+
Dat verhaal van die arme miners hoorden we al toen BTC 300 was en toen we sub 200 gingen waren die arme miners er nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Slux schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Dan moet het wel gebruikt gaan worden, als 95% op exchanges blijft staan zal er weinig te verdienen zijn voor de miners, en ze kunnen moelijk de fee's onbetaalbaar maken want dan koopt niemand het.
Dat is natuurlijk waar, zonder vraag is het aanbod per definitie waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
SalsaTekila livestream: https://www.twitch.tv/salsatekila.

Heeft de afgelopen dagen 0.5-1 Bitcoin per dag winst (post ook zijn trades op Twitter), zie ook https://twitter.com/SalsaTekila.

Eens even kijken wat hij te vertellen heeft. -> Inmiddels afgerond.

Edit: Nice...

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 17-10-2019 20:52 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Mensies willen in eens HOT kopen. Een dikke groene ketser zie ik in eens. Bijzonder. What happend? Zal zo ff speuren op de interwebs. Nu krachttraining.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Nou ik heb de funds maar even van bitmex gehaald, het traden vind ik erg saai momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
TuutjDrie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:26:
[...]

Dit is natuurlijk wel een zwaard van Damocles wat boven bitcoin hangt:

Er kunnen maar een beperkt aantal transacties per dag uitgevoerd worden, en in de toekomst is dat de enige inkomstenbron van de miners.
Dus fees kunnen wel es erg hoog worden, wat de bitcoin oninteressant maakt.
Catch 22?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-05 13:34
TuutjDrie schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:26:
[...]

Ja, maar het aanbod is zo schaars. Dan moet het wel veel waarde hebben.
Natuurrampen zijn ook schaars. Toch vind ik ze waardeloos.
Wordt steeds stiller hier. De interesse neemt af. Nog wat onverbeterlijke bijkopers en traders zijn over. Nieuwe instappers niet in zicht. Potentiele uitstappers wachten op de "juiste" koers, het (zinkende) schip zonder verlies te mogen verlaten.
Het sentiment: in mijn omgeving is crypto/bitcoin totaal geen thema. Niemand die het erover heeft. Ze hebben wel andere dingen aan hun hoofd, dan zich bezig te houden met "computermuntjes", bedacht door een stelletje vage nerds.

En een blik op de alltime-chart leert ons, dat in 2019 de Bitcoin voor het eerst in z'n "lange" bestaan een rally niet met een ATH afrondt. De periode van Juni tot vandaag als een "dipje" in een nog niet voltooide rally afdoen, is wmb je kop in het zand steken. Ik zie het als nieuwe berenmarkt. Als de lows van eind 2018 in de komende 6 tot 9 maanden gebroken gaan worden, is de weg richting "pennystock"-achtige koersen geplaveid. De grote holders, die nog fijn miljoenen willen aftappen, zullen pogen om de trend te stoppen. Toch zie ik het somber in. Het spel lijkt uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vanoverdegrens schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:08:
[...]

Wordt steeds stiller hier. De interesse neemt af. Nog wat onverbeterlijke bijkopers en traders zijn over. Nieuwe instappers niet in zicht. Potentiele uitstappers wachten op de "juiste" koers, het (zinkende) schip zonder verlies te mogen verlaten.
Het sentiment: in mijn omgeving is crypto/bitcoin totaal geen thema. Niemand die het erover heeft. Ze hebben wel andere dingen aan hun hoofd, dan zich bezig te houden met "computermuntjes", bedacht door een stelletje vage nerds.

En een blik op de alltime-chart leert ons, dat in 2019 de Bitcoin voor het eerst in z'n "lange" bestaan een rally niet met een ATH afrondt. De periode van Juni tot vandaag als een "dipje" in een nog niet voltooide rally afdoen, is wmb je kop in het zand steken. Ik zie het als nieuwe berenmarkt. Als de lows van eind 2018 in de komende 6 tot 9 maanden gebroken gaan worden, is de weg richting "pennystock"-achtige koersen geplaveid. De grote holders, die nog fijn miljoenen willen aftappen, zullen pogen om de trend te stoppen. Toch zie ik het somber in. Het spel lijkt uit.
Nou 2019 was niet als 2018, 2017, die jaren zijn totaal niet te vergelijken. Afgelopen jaar van 3k naar 12k vind ik vrij machtig voor een luchtbel volgens 2017. Er zitten dus wel instappers bij.

Als er mensen uit wilde stappen voor de juiste koers gingen die wel in de zomervakantie eruit. Wacht maar tot juni 2020, de halvering heeft ons geleerd dat het veel effect heeft op de koers. Iets ervoor inkopen, jaar na halvering uitbetalen is solid winst. we zitten nu rond de 7k, wacht een jaartje en je hebt 50k. Zat waarde zit erin. De instappers komen weer als het rond de 10k-15k is en balen als die op de 20k staat dat ze niet zijn meegegaan. maar dan alsnog zullen ze erbij komen. de 20k zal net zo n psychische grens zijn als de 10k in 2017. Dan na jaren komen we erachter dat je er eigenlijk niks aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Nou 2019 was niet als 2018, 2017, die jaren zijn totaal niet te vergelijken. Afgelopen jaar van 3k naar 12k vind ik vrij machtig voor een luchtbel volgens 2017. Er zitten dus wel instappers bij.
Niet vergelijken, omdat het niet uitkomt --> disbelief --> ditmaal is alles anders ;)

Natuurlijk zaten er wat nieuwe instappers in de '19-rally. Maar veel minder dan einde '17. Daar gaat het om.
Veel over bijkopen gelezen hier. Om hun gemiddelde inkoopprijs (door te dure aankoop eind '17/begin '18) te drukken. Daardoor er met meer geld in. Moeilijker deze niet erg liquide markt zonder kleerscheuren te verlaten.
Time will tell. @Verwijderd , je argumenten overtuigen iig niet. Boven welles/nietes niveau komen ze niet uit.

Ach , en met een juiste koers uitstappen deze zomer, deden toch velen?! Waarom zakten we van 14k naar 8k? :? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Vanoverdegrens op 18-10-2019 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

Sentiment is slecht maar het spel is nog lang niet uit! Er zijn vast wel weer een paar whales die de boel pumpen, daarbij stappen er weer mensen in met nieuw geld en dan stappen de whales weer uit.

Zo zal het nog jaren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Slux schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:33:
[...]

Zo zal het nog jaren gaan.
Dat zal ik niet ontkennen. Daarom schreef ik: "de grote holders, die nog fijn miljoenen willen aftappen, zullen pogen om de trend te stoppen."

Het oppompen duurde ~8 jaar, het leeglopen beslist hetzelfde. 2025 will tell.

[ Voor 19% gewijzigd door Vanoverdegrens op 18-10-2019 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanoverdegrens schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:29:
[...]

Niet vergelijken, omdat het niet uitkomt --> disbelief --> ditmaal is alles anders ;)

Natuurlijk zaten er wat nieuwe instappers in de '19-rally. Maar veel minder dan einde '17. Daar gaat het om.
Veel over bijkopen gelezen hier. Om hun gemiddelde inkoopprijs (door te dure aankoop eind '17/begin '18) te drukken. Daardoor er met meer geld in. Moeilijker deze niet erg liquide markt zonder kleerscheuren te verlaten.
Time will tell. @Verwijderd , je argumenten overtuigen iig niet. Boven welles/nietes niveau komen ze niet uit.

Ach , en met een juiste koers uitstappen deze zomer, deden toch velen?! Waarom zakten we van 14k naar 8k? :? ;)
met dat uitstappen reageerde ik op "Potentiele uitstappers wachten op de "juiste" koers, het (zinkende) schip zonder verlies te mogen verlaten.",die hebben dat nu dus wel gehad lijkt me, dan vind ik 7k alsnog vrij hoge waarde, zonder die mensen.

Wat ik zeg is niet een argument voor een feit dat het omhoog gaat, dat probeer ik ook helemaal niet. Ik hoef je niet te overtuigen daarvan, dat laat ik aan de grafiekjes over. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Vanoverdegrens schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:39:
[...]

Dat zal ik niet ontkennen. Daarom schreef ik: "de grote holders, die nog fijn miljoenen willen aftappen, zullen pogen om de trend te stoppen."

Het oppompen duurde ~8 jaar, het leeglopen beslist hetzelfde. 2025 will tell.
8 jaar? het is maar hoe je het bekijkt coins waren nog minder dan een cent, vele hebben runs naar de 0.10 cent meegemaakt zo gaat het al jaren, er zijn geen mensen die BTC op 1 dollar hebben gekocht en nog holden en als, dan zijn ze op 1 hand te tellen.

De koersen hoeven ook niet naar ATH te gaan om geld te verdienen, al denk ik zelf dat een BTC en een paar andere coins echt nog wel nieuwe ATH's gaat neer zetten.

ik geloof zelf niet in crypto overigens en zie het als een piramidespel, maar leeg lopen zie ik het de komende jaren echt niet, althans voor een paar coins niet.

Er komt echt wel weer vers vlees in crypto als een BTC weer gepumpt wordt, ik lees die berichten zoals jij het voelt/ziet al jaren en elke keer gebeurt het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 11:16:
[...]

Als er mensen uit wilde stappen voor de juiste koers gingen die wel in de zomervakantie eruit. Wacht maar tot juni 2020, de halvering heeft ons geleerd dat het veel effect heeft op de koers. Iets ervoor inkopen, jaar na halvering uitbetalen is solid winst. we zitten nu rond de 7k, wacht een jaartje en je hebt 50k. Zat waarde zit erin. De instappers komen weer als het rond de 10k-15k is en balen als die op de 20k staat dat ze niet zijn meegegaan. maar dan alsnog zullen ze erbij komen. de 20k zal net zo n psychische grens zijn als de 10k in 2017. Dan na jaren komen we erachter dat je er eigenlijk niks aan heb.
Oja, bij litecoin halving van augustus had dat ook een positief effect.
Zeer kunstmatig iets om van een halving een prijsopdrijvend effect te verwachten. I.p.v. 1800 coins per dag de markt opgooien, gooien we er nu nog maar 900 bij de circ. supply op.

C.q. iets minder verwatering, nou reden voor een feest feestje. Ik koop alleen coins met slinkende supply (net als bij share buyback).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timberly2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:18:
[...]

Oja, bij litecoin halving van augustus had dat ook een positief effect.
Zeer kunstmatig iets om van een halving een prijsopdrijvend effect te verwachten. I.p.v. 1800 coins per dag de markt opgooien, gooien we er nu nog maar 900 bij de circ. supply op.

C.q. iets minder verwatering, nou reden voor een feest feestje. Ik koop alleen coins met slinkende supply (net als bij share buyback).
litecoin is gedoemd tot 0 8)7 , toch zit ik daar ook nog lekker in, maarja gokje hoort erbij.
Uitgaande van de bitcoin halvering heeft dat zeker wel effect op de koers. Ga maar na:
hoeveel stond de bitcoinkoers in 2012, een jaar voor halvering, halvering, na jaar halvering?
hoeveel stond de bitcoinkoers in 2016, een jaar voor halvering, halvering, na jaar halvering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

litecoin is gedoemd tot 0 8)7 , toch zit ik daar ook nog lekker in, maarja gokje hoort erbij.
Uitgaande van de bitcoin halvering heeft dat zeker wel effect op de koers. Ga maar na:
hoeveel stond de bitcoinkoers in 2012, een jaar voor halvering, halvering, na jaar halvering?
hoeveel stond de bitcoinkoers in 2016, een jaar voor halvering, halvering, na jaar halvering?
2012 (~1mrd $ ofzo?) en 2016 (10mrd $) hadden we compleet andere waarderingen/marketcaps. Oke, toen leken ze ook al hoog en zijn ze alsnog aantal x over de kop gegaan. Maar dat wil niet zeggen dat we bij de huidige 142miljard dat nog een keer gaan doen.

T.o.v. de totale geldhoeveelheid is het nog steeds peanuts, dat ben ik eens. Maar ik denk dat die stijgingen in 2012 en 2016 niks met halvings te doen hadden. Het is niet zo dat de halving voor de stijging zorgde, dat was hype en steeds grotere groep mensen die het leuk begonnen te vinden. Totdat 95% van piet particulieren zich gebrand heeft einde 2017 en 2018. Die komen echt niet terug.

De halving van het aantal uitstaande BNB-coins is wat dat betreft veel interessanter. Zolang we met z'n allen lekker blijven handelen verdienen ze daar genoeg geld om burns te doen van de BNB die ze binnen halen als fee. Nou, dan heb je het over een échte halving (d.w.z. van 200mln coins ten tijde van ICO naar 100mln als uiteindelijke uitstaande doelstelling). Maargoed, ook weer met alle risico's van dien bij een centrale coin/exchange, zoals hacks, regulering etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Timberly2 op 18-10-2019 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Timberly2 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:48:
[...]
2012 (~1mrd $ ofzo?) en 2016 (10mrd $) hadden we compleet andere waarderingen/marketcaps. Oke, toen leken ze ook al hoog en zijn ze alsnog aantal x over de kop gegaan. Maar dat wil niet zeggen dat we bij de huidige 142miljard dat nog een keer gaan doen.

T.o.v. de totale geldhoeveelheid is het nog steeds peanuts, dat ben ik eens. Maar ik denk dat die stijgingen in 2012 en 2016 niks met halvings te doen hadden. Het is niet zo dat de halving voor de stijging zorgde, dat was hype en steeds grotere groep mensen die het leuk begonnen te vinden. Totdat 95% van piet particulieren zich gebrand heeft einde 2017 en 2018. Die komen echt niet terug.
Verplichte opvolgpost voor dit: https://medium.com/@100tr...ith-scarcity-91fa0fc03e25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

Het beste zijn ook minable coins die pre minded crap gaat het nooit worden, ik zie het ook niet als crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:48

Wat leuk, een copy-paste bericht uit 2015-2016

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik zeg altijd maar zo: Hoe meer mensen denken dat het allemaal naar beneden zal ploffen en een stille dood zal sterven hoe groener de candles straks zullen zijn. Is altijd nog zo geweest. Elke keer als er moord en brand geschreeuwd wordt met berichten in de media aan toe, dan kun je kort daarop vuurwerk verwachten en wordt het tegendeel bewezen. Ik ga er met gemak maar vanuit dat het nu ook weer zo zal zijn. En dan bedoel ik niet NU/NU. Maar gewoon. zodra het merendeel denkt dat het niets meer zal worden.

Dat is ook gelijk het mooie en moeilijke van crypto. Mensen zijn op een gegeven moment zo bang om nog te kopen omdat ze DENKEN dat alles poef doet (want mega rode candles zichtbaar op het scherm). Om vervolgens een paar weken later te balen: HAD IK MAAR BIJGEKOCHT. Een van de eerste lessen in crypto: Kopen als anderen verkopen. Gelijk ook de moeilijkste. Precies dat gene doen wat de grote meerderheid niet doet. Kopen wanneer anderen massaal verkopen.

[ Voor 30% gewijzigd door DAMAGE op 18-10-2019 13:35 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vanoverdegrens
Ik lees in dat artikel om de haverklap het woord "schaarste".
En (niet geheel onverwacht) nergens het woord "begeerte"!
Schaarse zaken krijgen pas waarde door begeerte. De begeerte een bitcoin te willen bezitten/kopen, is de verwachting er winst mee te maken bij latere verkoop. Als de twijfel aan deze verwachting toeneemt, dan neemt de begeerte af. Het schaarse goed wordt, ondanks z'n schaarste, waardeloos. Schaarste op zich is volledig zonder betekenis.

En over de schaarste van cryptogeld is nauwelijks te twisten. Er zijn op de wereld nog geen 200 valuta, en in de grofweg 10 jaar sinds de "uitvinding" van cryptogeld, al duizenden cryptomunten. Hoezo schaars???
Iedereen z'n eigen cryptomunt. No problem. :+

"Wat leuk, een copy-paste bericht uit 2015-2016"
@shovelhead1340 nee, toen was de alltimechart nog ok. Nu imo niet meer.

@DAMAGE Goh, wat een onhandig lange beschrijving voor het woord "gier".

Iig heb ik de crypto/bitcoin-fanboys vandaag wakker gekregen. Daar is het koersverloop op deze druilerige vrijdag niet toe in staat. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Vanoverdegrens op 18-10-2019 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bedankt voor de nuttige bijdrage @Vanoverdegrens !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ondertussen komt Binance met 125x hefboom bij de futures. Logisch natuurlijk, want dat heeft crypto nodig, 125x :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
Vanoverdegrens schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Schaarse zaken krijgen pas waarde door begeerte. De begeerte een bitcoin te willen bezitten/kopen, is de verwachting er winst mee te maken bij latere verkoop. Als de twijfel aan deze verwachting toeneemt, dan neemt de begeerte af. Het schaarse goed wordt, ondanks z'n schaarste, waardeloos. Schaarste op zich is volledig zonder betekenis.
Er is voldoende literatuur te vinden die het fenomeen geld, waarde en overdracht uitlegt. Ik zeg niet dat Bitcoin de oplossing is maar het lost wel enkele problemen van met name fiat geld op. Denk even buiten Nederland aan bijv. de situatie in Venezuela en andere landen met een sterk devaluerende munt of de bank run in Griekenland wat jaren geleden. Buiten dat, maar dat is subjectief, heb ik ook niet echt gemerkt dat het vertrouwen in de financiële echt hersteld is. Het levert ook 'nieuwe' problemen op met name op het gebied van eigen verantwoordelijkheid van eigen 'bankje spelen', het gebrek aan toezicht en de globale aard van Bitcoin alhoewel dat laatste natuurlijk ook een voordeel is.

Ik zie het als een stukje evolutie maar zeker niet het eindpunt. :)
En over de schaarste van cryptogeld is nauwelijks te twisten. Er zijn op de wereld nog geen 200 valuta, en in de grofweg 10 jaar sinds de "uitvinding" van cryptogeld, al duizenden cryptomunten. Hoezo schaars???
Mjah, er is ook maar een handjevol van die fiat valuta die grootschalig gebruikt worden als internationale manier van betalen. Maakt dat het bestaan van die andere ~195 overbodig? Even los van geld hebben we diverse manieren van indirecte betalingen, denk bijv. aan een prepaidkaart, cadeaubonnen etc. Dit zijn nu nog fysieke voorwerpen die imho gemakkelijk vervangen kunnen worden door crypto.

Nogmaals, we zijn er nog niet. Ik zeg ook niet dat het de beste oplossing is maar van alle op dit moment beschikbare opties imho wel de minst slechte. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
DAMAGE schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:33:
Ik zeg altijd maar zo: Hoe meer mensen denken dat het allemaal naar beneden zal ploffen en een stille dood zal sterven hoe groener de candles straks zullen zijn. Is altijd nog zo geweest. Elke keer als er moord en brand geschreeuwd wordt met berichten in de media aan toe, dan kun je kort daarop vuurwerk verwachten en wordt het tegendeel bewezen. Ik ga er met gemak maar vanuit dat het nu ook weer zo zal zijn. En dan bedoel ik niet NU/NU. Maar gewoon. zodra het merendeel denkt dat het niets meer zal worden.

Dat is ook gelijk het mooie en moeilijke van crypto. Mensen zijn op een gegeven moment zo bang om nog te kopen omdat ze DENKEN dat alles poef doet (want mega rode candles zichtbaar op het scherm). Om vervolgens een paar weken later te balen: HAD IK MAAR BIJGEKOCHT. Een van de eerste lessen in crypto: Kopen als anderen verkopen. Gelijk ook de moeilijkste. Precies dat gene doen wat de grote meerderheid niet doet. Kopen wanneer anderen massaal verkopen.
Maar precies dit dachten mensen van verschillende inmiddels gestorven altcoins ook. Buy when its red, even its your own blood. Leuk en aardig, maar garanties tot de voordeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Bij dit soort investeringen heb je nooit garanties @PHPResource met geen enkele munt. Ik mag toch hopen dat iedereen dat weet. Zou best wel gek zijn als hier mensen zitten die werkelijk geloven dat ze garanties hebben bij welke munt dan ook?

Uiteindelijk is het allemaal speculaas ja. Sterker nog; dat is mijn hoofd reden waarom ik er in zit. Ik kan er potentieel leuk wat aan over houden. Of ik raak mijn geïnvesteerde centjes kwijt. Dat zijn er inmiddels best wat. Maar het is niet zo dat als dat gebeurt ik in eens een probleem heb. Sterker nog. Dan leef ik gewoon op dezelfde voet verder. Iedereen die op dat gebied met vuur wil spelen moet dat zelf weten. Daar ga ik verder niet over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Vanoverdegrens schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 13:50:
[...]

Je gaat van bitcoin naar crypto. Crypto is idd inflationair, je kan er zo muntjes bijdrukken. Maar dat artikel gaat over bitcoin, daar kun je er niet zomaar wat van bijdrukken. Het is exact bekend hoeveel er uiteindelijk gaan zijn, en er is niks wat dat aan kan passen. Als je dan 'winst bij latere verkoop' vertaald naar 'bescherming tegen inflatie van fiat valuta' heb je al 5% tot 8% per jaar 'winst'. Tenminste, als je in een stabiel eerstenwereldland woont, als je dat geluk niet hebt, en in een hyperinflatie terecht komt, dan gaat het heul hard met de waardevermindering van je fiat.

Daar komt de vraag, de begeerte vandaag. De waarde van goud is er omdat het stabiel is, heel moeilijk om de voorraad groter te maken (lees: de mate waarin de hoeveel beschikbaar goud groeit, is stabiel en bekend). Dat betekend dat, als je nu x goud hebt, dat over een bepaalde tijd nog steeds (ongeveer) x waard is. Idem voor bitcoin, maar dan nog stabieler en nog minder beinvloedbaar.

Probeer maar eens te achterhalen waarom goud nu €43,352.67 per kilo waard is? Wie bepaald dat, en wat zorgt daarvoor?

En ja, de prijs van goud, en van bitcoin ook, fluctueert, maar de koopkracht van een dollar of een euro ook, en over langer periodes gaan de euro en dollar alleen maar de verkeerde kant op.

edit:
Uhm, tja... Googlen naar prijs van goud is moeilijk...Vond het al goedkoop... 7(8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
DaCoTa schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:01:
[...]

Probeer maar eens te achterhalen waarom goud nu €1.343,13 per kilo waard is? Wie bepaald dat, en wat zorgt daarvoor?
Kan ik 100KG bij je bestellen voor die prijs ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
DaCoTa schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:01:
[...]

Probeer maar eens te achterhalen waarom goud nu €1.343,13 per kilo waard is? Wie bepaald dat, en wat zorgt daarvoor?
Volgens mij is dat de prijs per 28.3 gram....

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De prijs per kilo is vandaag net geen 43k euro.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:28:
De prijs per kilo is vandaag net geen 43k euro.
Nu verkoopt ie het nooit meer voor dat bedrag aan mij.

En bedankt }:|

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SGX

SGX

Slux schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:33:
[...]

Nu verkoopt ie het nooit meer voor dat bedrag aan mij.

En bedankt }:|

:+
j
Ik heb je een pm gestuurd met contact gegevens van mijn Ghanese dealer.
Toffe gast altijd goeie zin, en 100 Kg was geen probleem zei hij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ADA heeft een real world use case: https://twitter.com/IOHK_Charles/status/1185010131840327680.

Nu nog ff op Coinbase komen en de weg omhoog kan weer worden ingeslagen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:35:
ADA heeft een real world use case: https://twitter.com/IOHK_Charles/status/1185010131840327680.

Wel interessant zoiets :)

Alleen aan de chart te zien is er dan weer niemand die het boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
In deze wereld doet een aankondiging van een use case het beter dan daadwerkelijk showen. Had ie maar een extra zinnetje als "You won't believe the next use case" moeten tweeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:43:
In deze wereld doet een aankondiging van een use case het beter dan daadwerkelijk showen. Had ie maar een extra zinnetje als "You won't believe the next use case" moeten tweeten.
De tijd dat nieuws over coin X wat deed is ook wel voorbij nu. Mocht het iets groots zijn dan zal het vast wel wat doen, maar eerst zag je alles instant pumpen op wat nieuws en nu doet het niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:35:

Wat is er zo speciaal aan die usecase wat een standaard QR code niet heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Slux schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:24:
[...]

Wat is er zo speciaal aan die usecase wat een standaard QR code niet heeft?
Dat moet je mij niet vragen, dan ga ik namelijk als antwoord "niets" geven en dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar. Dit is gewoon heel speciaal, ok?

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/462/0*850OATxY25S23TGR.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 18-10-2019 21:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 21:25:
[...]

Dat moet je mij niet vragen, dan ga ik namelijk als antwoord "niets" geven en dan stort alles als een kaartenhuis in elkaar. Dit is gewoon heel speciaal, ok?

[Afbeelding]
Jongûh... Je weet tog? Bloksjein en dan is het die eckte. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
ICX 15 cent, AION 6 cent, STRAT 32 cent....
Ja jongen, vroeger ging icx voor 14 usd van de hand.....

Voelt nu al als dat ik vroeger dagen en nachten lang ut99 speelse en nu moet uitleggen hoe gaaf die tijd was.

Wij hebben iets meegemaakt wat mega co0l was, en doen er alles aan dat ooit nog eens terug te krijgen..... tegen beter weten in haha....

Maar oh was was het gaaf!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Thommie.nl Ik heb ook vele jaren UT99 gespeeld, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat nog heeft meegemaakt :)

Mooie tijd op o.a. Clanbase.com gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:17:
@Thommie.nl Ik heb ook vele jaren UT99 gespeeld, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dat nog heeft meegemaakt :)

Mooie tijd op o.a. Clanbase.com gehad.
Nick? Clan? Mirc channel?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verschillende, maar eerst MO (We hadden allemaal namen die begonnen met MO, ik speelde toen veel Mortal Kombat, vandaar mijn huidige nick, afgeleid van [MO]Taro ;) ) Daarna RvL[Taro], ook nog meegedaan aan een aantal cups, NL Team lid geweest, etc.. Ik was in die tijd ook QuakeNet IRC Operator en lid van de ClanBase Crew (Cup Supervisor, Head of Cups en Admin). Helaas werd ClanBase toen verkocht, heb nog mooi een eenmalig bedrag ontvangen en er toen mee gestopt.

Laten we het erop houden dat ik 7 dagen per week, 8 uur per dag met Unreal Tournament en ClanBase bezig was, ten koste van mijn opleiding en de uren waarin je doorgaans slaapt :)

Nostalgie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uxJcudGJoMW51JIpjrPOhM1J/full.png

En jij?

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 18-10-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
Sas, op de 56 k met w(lv en c64 met lauke, gestart, altijd met tdm gespeeld.

Later altijd dueler, vooral turbine monsterkills in duel, heerlijk hahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
Nostalgie zeker haha.

Ctf w00t insta deed ik af en toe nog wel eens voor de aim. En die met die grote ctf was ook leuk. Naja leg aan een tegenwoordige fortknighter maar eens uit hoe het vroeger was. X 100 net als net ICX nu hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ah, ik was vooral een CTF'er.

Ook nog weleens op Drome LAN geweest? Prachtige tijden waren dat.

Mijn zoontjes spelen allebei Fortnite, heb UT wel op hun PC's geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:49:

Mijn zoontjes spelen allebei Fortnite, heb UT wel op hun PC's geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten...
Speel je nu nog wel eens een potje @Taro? Gewoon voor de good old times?

Ik denk dat de meeste hier wel een soortgelijke nostalgie kennen. Zo heb ik weken doorgebracht in Medal Of Honor Allied Assault en ook Battlefield 1942.

Die laatste speel ik nog wel eens met een maat. Die kerel leeft nog precies hetzelfde als toen we 16/17 waren. Iedere keer als ik daar een avondje chill is het een dikke trowback naar de good old days. Heel ontspannend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:54:
[...]
Speel je nu nog wel eens een potje @Taro? Gewoon voor de good old times?
Nee, als ik iets doe dan ga ik er ook volledig voor, een bekende valkuil. Ik blijf dus ver bij gamen vandaan, behalve af en toe wat Super Smash Brothers op de Switch tegen de kids of vrienden.

Een bekende uitspraak hier thuis was die van mijn vriendin rond die tijd (mijn huidige vrouw): "Hey, ik heb ook knoppen hoor, krijg ik ook nog wat aandacht?" Daarna ben ik direct gestopt met gamen, IRC, etc. En 22 jaar later zijn we nog bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Ik zie daar Fizz tussenstaan, die naam ken ik, volgens mij heeft die ook veel Quake Arena / QuakeLive gespeeld. Ik weet natuurlijk niet of dat dezelfde is. Meen me te herinneren dat dat geen Nederlander was. Maar is ook al ff geleden :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
toilet_paper schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:00:
[...]

Ik zie daar Fizz tussenstaan, die naam ken ik, volgens mij heeft die ook veel Quake Arena / QuakeLive gespeeld. Ik weet natuurlijk niet of dat dezelfde is. Meen me te herinneren dat dat geen Nederlander was. Maar is ook al ff geleden :-)
Klopt, maar deze Fizz kwam wel uit Nederland. Zie hem de laatste jaren niet meer, maar destijds wel regelmatig.

Hopelijk gaat de Bitcoin koers snel weer wat doen, kunnen we weer on-topic :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Heb ze hier allemaal gehad. Drome tot en met 9 omdat 10 niet meer door ging. Verder nog Netgamez en wat kleinere LAN's. Mooie tijden inderdaad, alleen toen werd het internet sneller en was het over.

Drome9:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FBAw5FrhkApHC3VZnlE1Ui4J/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 18-10-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Heb jij ook al een oud jpg'je uit de 90'er jaren dat het hier niet meer doet? :) Ik heb er een screenshot van moeten maken om hem hier te kunnen uploaden.

Ah, prachtig, daar zit ik ergens tussen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 18-10-2019 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 22:59:
[...]

Nee, als ik iets doe dan ga ik er ook volledig voor, een bekende valkuil. Ik blijf dus ver bij gamen vandaan, behalve af en toe wat Super Smash Brothers op de Switch tegen de kids of vrienden.

Een bekende uitspraak hier thuis was die van mijn vriendin rond die tijd (mijn huidige vrouw): "Hey, ik heb ook knoppen hoor, krijg ik ook nog wat aandacht?" Daarna ben ik direct gestopt met gamen, IRC, etc. En 22 jaar later zijn we nog bij elkaar ;)
Ik hou het ook compleet niet meer bij. De games worden ook steeds complexer en uitgebreider naar mijn gevoel. Wil je er serieus mee bezig heb je er al snel een dagtaak aan. Ik heb er simpelweg de tijd niet meer voor.

Speel hier ook af en toe met de kleinste, vaak sluit ik dan de gamecube even aan _O-

Hij blij, ik blij ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:08:
@PilatuS Heb jij ook al een oud jpg'je uit de 90'er jaren dat het hier niet meer doet? :) Ik heb er een screenshot van moeten maken om hem hier te kunnen uploaden.
Ik had een foutje gemaakt met uploaden. Hij stond nog open in PSP toen ik ging uploaden naar Tweakers. Vandaar even opnieuw geupload en nu doet ie het zoals het hoort.

Edit:
Ah, prachtig, daar zit ik ergens tussen :)
In het midden van het scherm (2e rij) staan 2 mensen die aan het kijken zijn hoe ik CS speel. Je kan het score scherm zien :)

[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 18-10-2019 23:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 23:06:
[...]

Heb ze hier allemaal gehad. Drome tot en met 9 omdat 10 niet meer door ging. Verder nog Netgamez en wat kleinere LAN's. Mooie tijden inderdaad, alleen toen werd het internet sneller en was het over.

Drome9:
[Afbeelding]
Geweldig! _/-\o_

We worden echt oud _O- die goeie ouwe tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://miro.medium.com/max/640/1*5iAkDKcNRCbUPMz0yz3Iag.jpeg

De eerste memes zijn er al. Wat zou de vrouw precies bedoelen met pumkin man?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 21:16
Hrmpf... Zit ik hier weer op mijn vrije vrijdagavond te kieken naar 0 actie. Wijntje erbij, sigaar op de lip, in mijn afgetimmerde mancave in een godverlaten uithoek van mijn verbouwde boerderijtje, ready for action.

Nada.

Misschien maar es overwegen om mijn weekend te verschuiven naar dinsdag/woensdag ofzo ipv zaterdag/zondag.
Zou trouwens op meerdere vlakken gunstiger zijn, zaterdag en zondag gewoon lekker werken...
Verjaardag waar ik geen zin in heb: Sorry maarreh, ik moet werken. Familiereunie schoonfamile: Sorry, ik moet werken.
Mijn ervaring is ook nog eens dat ik op die dagen veel efficiënter ben dan op een gemiddelde doordeweekse dag. Vrijwel geen telefoon, dringende mails, kletsende collega's en dat soort dingen.
Bovendien, veel sneller op kantoor, geen files, geen stress opwekkende bumperklevers voor me... Dus ook nog es beter voor de gezondheid.

Hup BTC, volatiliteit mot d'r kommen.
Ik begrijp mensen die zeggen dat crypto's te volatiel zijn in de verste verte niet.

Edit: @Verwijderd Goeie vraag, geen idee waar dat Pumpkin man op is gebaseerd. Misschien is/was zijn pa pompoenenboer :)

[ Voor 5% gewijzigd door toilet_paper op 19-10-2019 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl

Zeker wel! Dat waren gouden tijden. Binnen een kwartier een hele film binnen hahaha.🤣😂

300 Pizzas bestellen, die vervolgens nog verkocht werden ook, mensen die slapen wegslepen en heel ergens anders neerleggen,
Och wat hebben wij genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Veel bearish berichten, failed rallies meldingen en signalen van bear flags en dergelijke. Mijn tactiek vanaf nu: max 50% in cryptocurrency, minimaal 50% fiat en altijd stop losses erop. Tenzij ik achter de knoppen zit uiteraard, dan gaan we er wel 100% voor zoals tijdens dit weekend :)

Ik stuur alvast wat Bitcoin naar ByBit, ik gok op zondagavond tussen 20:00-22:00 of maandagochtend rond 6:00-7:00 dat we dan een grote move zien. Die kan natuurlijk ook groen zijn, ik hou met alles rekening.

Als Bitcoin weer in 3k-4k regionen komt koop ik fors bij. En ik heb inmiddels een stapel EOS, ADA, NEO en ONT aan de zijlijn geparkeerd waar ik al een tijdje af kan blijven om te holden.

Zou mij overigens ook niet verbazen als we over 2-3 jaar in een descending triangle zitten met als hoogtepunt de 20k, als dieptepunt de 3k en steeds lager wordende tops. Net als destijds rond de 6k gebeurde. Die kan dan 2 kanten uitbreken, hoogstwaarschijnlijk naar beneden. Maar om de moonboys niet op hun ziel te trappen: Die gaat uiteraard naar boven uitbreken, zodat we de 100.000 alsnog aantikken en de altcoins gaan uiteraard moonen tot boven hun 2017/2018 niveau zodat je gegarandeerd kunt stoppen met werken, maak je vooral geen zorgen ;)

[YouTube: Bitcoin EXTREMELY BEARISH WARNING SIGNS? ❌❗️LIVE Crypto Analysis TA & BTC Cryptocurrency Price News]

En dit voorspelt dan echter wel weer een mooie pump:

Toe maar weer, nog een keer de andere kant op, schijnt mogelijk een chain swap te zijn.

@RaptorXS Stel dat we inderdaad weer naar die regionen gaan afdalen, baal je dan niet dat je niet eerder hebt verkocht? Je antwoord zal wel nee zijn, dat het op termijn wel goed komt (eens), maar wees eens eerlijk?

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 19-10-2019 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Taro @RaptorXS heeft een ban.

Weg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Och, dat wist ik niet. Hoe kan dat nou, hij was altijd zo opbouwend bezig en kon erg goede positieve feedback geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hij was zeker weer aan het trollen met zijn TA haat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Laatst online: 18-02-2024
Slux schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 09:55:
[...]

Hij was zeker weer aan het trollen met zijn TA haat ?
Yep, en @.oisyn was het zat.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Even stom vraagje tussendoor, ik schrijf af en toe wat stukjes voor een website en dat deed ik altijd vrijwillig maar ik kreeg gisteren de vraag hoe ik betaald wilde worden als ik zou blijven schrijven. :D Beetje onverwacht maar goed, ik ga dan geen nee zeggen natuurlijk. Schrijven zou ik sowieso al wel blijven doen dus een kleine compensatie daarvoor is mooi meegenomen. Nu de vraag, betaling kan niet in fiat maar alleen in tegoedbonnen of crypto's. Opties voor crypto's zijn: btc, doge, dash, bch of ltc.

Het gaat om kleine bedragen van een paar euro tot tientjes per keer en transactiekosten zijn er niet voor mij. Op het moment van uitbetalen wordt de dan geldende koers genomen dus het bedrag is in eender welke optie (op dat moment) gelijk maar welke dan te kiezen? Ik wil deze kleine plukjes voor langere tijd hodlen en niet mee handelen. Heb een eerste betaling al in doge gekregen maar mag weer kiezen en ik twijfel tussen bch en dash. Bch huppelt vaak leuk mee met btc maar van dash weet ik vrij weinig en doge kan ineens een moonshot doen maar het blijft een memecoin. Of toch good old ltc of btc doen? Ik wil er (ja echt :+ ) zeker een jaar niet meer aan komen dus welke zou het meest potentie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:01
Crypts schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:08:
Even stom vraagje tussendoor, ik schrijf af en toe wat stukjes voor een website en dat deed ik altijd vrijwillig maar ik kreeg gisteren de vraag hoe ik betaald wilde worden als ik zou blijven schrijven. :D Beetje onverwacht maar goed, ik ga dan geen nee zeggen natuurlijk. Schrijven zou ik sowieso al wel blijven doen dus een kleine compensatie daarvoor is mooi meegenomen. Nu de vraag, betaling kan niet in fiat maar alleen in tegoedbonnen of crypto's. Opties voor crypto's zijn: btc, doge, dash, bch of ltc.

Het gaat om kleine bedragen van een paar euro tot tientjes per keer en transactiekosten zijn er niet voor mij. Op het moment van uitbetalen wordt de dan geldende koers genomen dus het bedrag is in eender welke optie (op dat moment) gelijk maar welke dan te kiezen? Ik wil deze kleine plukjes voor langere tijd hodlen en niet mee handelen. Heb een eerste betaling al in doge gekregen maar mag weer kiezen en ik twijfel tussen bch en dash. Bch huppelt vaak leuk mee met btc maar van dash weet ik vrij weinig en doge kan ineens een moonshot doen maar het blijft een memecoin. Of toch good old ltc of btc doen? Ik wil er (ja echt :+ ) zeker een jaar niet meer aan komen dus welke zou het meest potentie hebben?
BTC doen, die heeft het meeste potentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!

Bever!

3

Crypts schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:08:

btc, vergeet die poopcoins toch man..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Och och, vandaag twee keer een mail gehad met een grote waarschuwing dat mijn account is gehackt en allerlei persoonlijke details zijn buitgemaakt. Of ik maar snel 775 dollar over wil maken naar een bitcoin adres+
https://www.blockchain.co...mQVuAhjv2JqyRqnxLDn2zrWpX

De mail is overigens weinig overtuigend, ware het niet dat de adresgegevens wel jouw eigen mailadres zijn. Pas bij het bekijken van de header gegevens (wat leken dus niet doen) zie je dat het om een pools adres gaat.
Ernstig genoeg zijn er dus al vier transacties geweest van slachtoffers op dat adres.

De mail sluit af met;
"
Wees niet boos op mij, iedereen heeft zijn eigen werk.
Vaarwel."

Walgelijke praktijken echt, hoe kun je als mens zo laag zinken........ ;(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als er iemand eens poker op de blockchain wilt spelen.
Dit tournament heeft 0.5 BCH aan gegarandeerd prijzengeld. (ongeveer 95 euro)
De buy in is 0.03 BCH (ongeveer 5.5 euro)
Maximaal 60 spelers, we hebben er 5 6 momenteel.

https://blockchain.poker/#/?table=58082

:P

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Kain_niaK Ik krijg 100 sats BCH gratis zie ik, doe wel ff een gratis potje mee met de n00bs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Taro schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 14:54:
@Kain_niaK Ik krijg 100 sats BCH gratis zie ik, doe wel ff een gratis potje mee met de n00bs.
Och kom, DM me een BCH adres en ik geef je 0.03 BCH. Dan kun je lekker met het toernooi meespelen.

We hebben 8 spelers nu.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kS3spXv.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Pagina: 1 ... 87 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!