Hrmpf... Zit ik hier weer op mijn vrije vrijdagavond te kieken naar 0 actie. Wijntje erbij, sigaar op de lip, in mijn afgetimmerde mancave in een godverlaten uithoek van mijn verbouwde boerderijtje, ready for action.
Nada.
Misschien maar es overwegen om mijn weekend te verschuiven naar dinsdag/woensdag ofzo ipv zaterdag/zondag.
Zou trouwens op meerdere vlakken gunstiger zijn, zaterdag en zondag gewoon lekker werken...
Verjaardag waar ik geen zin in heb: Sorry maarreh, ik moet werken. Familiereunie schoonfamile: Sorry, ik moet werken.
Mijn ervaring is ook nog eens dat ik op die dagen veel efficiënter ben dan op een gemiddelde doordeweekse dag. Vrijwel geen telefoon, dringende mails, kletsende collega's en dat soort dingen.
Bovendien, veel sneller op kantoor, geen files, geen stress opwekkende bumperklevers voor me... Dus ook nog es beter voor de gezondheid.
Hup BTC, volatiliteit mot d'r kommen.
Ik begrijp mensen die zeggen dat crypto's te volatiel zijn in de verste verte niet.
Edit: @Verwijderd Goeie vraag, geen idee waar dat Pumpkin man op is gebaseerd. Misschien is/was zijn pa pompoenenboer
[
Voor 5% gewijzigd door
toilet_paper op 19-10-2019 02:20
]