[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.568 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:27:
Heeft er vandaag al iemand moon getyped?

Zonee

MOOOOOON...
Je bent me net voor, wat een heerlijke zonnige dag!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LpCc1KaEU3RIL8bvjDsLIZMb/full.jpg

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
boys ik ben op zoek naar shitcoins technologische hoogstandjes met goede pumpamentals, wat zou ik nog moeten toevoegen aan mijn lambogain portfolio? Heb nu Waves, IOTA, Link en HOT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Tominatie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:28:
boys ik ben op zoek naar shitcoins technologische hoogstandjes met goede pumpamentals, wat zou ik nog moeten toevoegen aan mijn lambogain portfolio? Heb nu Waves, IOTA, Link en HOT.
Uhm... Nog meer HOT? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT FTW!

Anyway ik zie dat wij nu een eigen forum hebben? Dat is goed geregeld! Geen Thema forum meer dus. Is er trouwens ergens een lijst te vinden met alle coins die op Binance.US komen? Ik had al wel een lijst gevonden maar ik vroeg mij af of dit de hele lijst zou zijn. Zo veel stond er namelijk niet tussen. Sinds dat hele Binance.US drama zijn veel coins als een kaartenhuis in elkaar gedonderd. Logisch ook, want men weet niet of ze wel verhandelbaar zijn straks in de US. Zo is bijv HOT ook flink ingedipt na dat nieuws. Als zo'n coin alsnog weer verhandelbaar blijkt dan zou dat iig een klein pumpje moeten betekenen gok ik zo.

Edit 3000 miljoen:

https://www.theblockcrypt...nsideration-for-us-launch

@Pelox dat probeer ik dus ook al de hele tijd te doen. Als ik in Ledger live op update klik dan gebeurt er niks. Ik zit op MacOS. Edit: heb nieuwe software van de site gedownload nu werkt het volgens mij wel. Edit2: Ja het werkt en ik ben idd ook rijk in HOT.

[ Voor 21% gewijzigd door DAMAGE op 18-09-2019 15:30 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:29

ScreamGT

joejoe

XRP toch 589 eoy?

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

ik vertrouw het allemaal voor geen meter

Prepare for the next ATH

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53

oNo

sourcecode schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:26:
ik vertrouw het allemaal voor geen meter
Nog steeds of nu pas?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Die is er idd ook goed vandoor... Beetje jammer wel dat mijn bagje ten tijde van aankoop nog eens 20% hoger stond dus we moeten nog wel even om iig break even te komen. :+

Even iets heel anders maar wie weet. Ik heb in excel een simpel tooltje gemaakt welke van een exchange middels api prijzen binnentrekt en bid, ask en last vergelijkt en er wat calculaties op loslaat. Is het op een of andere manier mogelijk om dit in een soort widget weer te geven op mijn desktop?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:53
NeFoRcE schreef op woensdag 18 september 2019 @ 08:39:
[...]

Wel wat crypto's via exchanges uitgewisseld, maar nieuwe aanschaffen doe ik vaak via litebit. Ik vind het fijn dat het netjes in 1 overzicht staat. Ik weet het dat het beter is om alles op meerdere platformen te hebben. Maar ik vind het wel prima zo :)
die hebben nou te maken met een DDoS aanval Litebit hopen dat het geen schade geeft voor je

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 14:28:
Pumpamentals _/-\o_ _O-

De muntexplosie kan beginnen!

Verwijderd

bie100 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:53:
[...]

die hebben nou te maken met een DDoS aanval Litebit hopen dat het geen schade geeft voor je
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/0nYYBC9/20190918-155510.jpg

Afbeeldingslocatie: https://blockexplorer.com/news/wp-content/uploads/2018/12/safu0045-225x300.jpg

Maar je kunt er niet bij en dat is kut...

Aluhoedje: toeval tijdens een algehele pump? })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 15:59:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

dat zal mijn niet verbazen dat flikken ze vaker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Dat is weer eens wat anders dan de muntjes zijn 'op' maar ik dacht direct hetzelfde idd. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
Ik vind het allemaal maar eng.
Heb de sh*tcoins waar ik vanaf wilde gisteren bij een 5-6% stijging naar BTC omgezet en net 25% van mn XML toen het 700 sats was. Het lijkt allemaal nog te klimmen maaar....ik weet niet...spooky business

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
XLM :o :o :o

MOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

• XA4DB
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 28-09 23:08
8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Tominatie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:20:
XLM :o :o :o

MOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Hahaha net voor deze pump dacht ik zal ik ook nog extra in XLM knallen of toch stoppen :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
WTY2 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:23:
[...]

Hahaha net voor deze pump dacht ik zal ik ook nog extra in XLM knallen of toch stoppen :P
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Lekker maat! Heb zelf geen XLM maar vind het wel mooi dat er weer steeds meer leven in dit marktje komt, was wel heel saai. Betrap me erop dat ik nu weer wat actiever ben.

Heb zelf 200 pietermannen in HOT gepleurd. Tijd voor keiharde maangains.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Oplichters, mijn wallets hadden vorige keer daar een "onderhoud" waardoor ik niet meer kon verkopen.

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:27:
[...]

Lekker maat! Heb zelf geen XLM maar vind het wel mooi dat er weer steeds meer leven in dit marktje komt, was wel heel saai. Betrap me erop dat ik nu weer wat actiever ben.
Niet te vroeg juichen nog maar dat gevoel van 'toen' begint weer een beetje te komen hier. :P

• Myrenn
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-11-2022
toilet_paper schreef op woensdag 18 september 2019 @ 12:23:
[...]

Het principe 'Sell low' in de praktijk aan het brengen? :P ;)
Buy high, sell low :+

Edit: NEO zit al in de zak sinds het nog 'AntShares' heette.

[ Voor 12% gewijzigd door Myrenn op 18-09-2019 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat btc achterblijft.

Weg

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:51
Binnen afzienbare tijd gaan de gains van de alts → BTC

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Geen aluhoedje voor nodig bij hun. In al die jaren is er niets veranderd. Iedere keer weer hetzelfde verhaal bij hun. Onderhoud, technische problemen, als mensen willen cashen omdat de boel flink omhoog gaat kan dat bij hun niet.

Snap niet dat er nog iemand is die daar koopt en verkoopt en hun nog vertrouwd. Dit nog los van de belachelijke fee's.

• Xeros
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 16:49
Achterblijft???

BTC heeft al een flinke rally gehad de afgelopen maanden. Alts krijgen nu eindelijk een kleine pump na lange en meerdere asswhoopings

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:54
Sow die XLM, had schijnbaar nog een sell order staan want ik ben ze kwijt :+
Op 850 sat afscheid genomen, ik wacht nog even met terug kopen denk ik..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eindhovenfinest
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 12:44
DaCoTa schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 22:26:
Meer PlanB: https://www.theinvestorsp...in-math-and-value-plan-b/

[...]

Ik kom uit de financiële industrie, en zijn stem komt me bekend voor. Kan er alleen niet opkomen.

De vorige aflevering van TIP met Saifedean Ammous is ook interessant: https://www.theinvestorsp...es-w-dr-saifedean-ammous/

Leuke quote van het einde van de aflevering:

[...]
Deze hoort ook in het Bitcoin topic thuis. Pareltje! _/-\o_

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:59
Acidrain schreef op woensdag 18 september 2019 @ 16:58:
Sow die XLM, had schijnbaar nog een sell order staan want ik ben ze kwijt :+
Op 850 sat afscheid genomen, ik wacht nog even met terug kopen denk ik..
Goeie prijs voor nu!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Arise chikun, arise.. go LTC *O*

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Gewoon wat er 2 dagen aan de gang is met die ALTS, is de tech ineens beter geworden dan :)
wel leuk dat er leven is in de brouwerij, maar die kan best eens ruw vestoord worden ;w

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Er zijn ineens geen holders meer hier ? op onze raptor na dan.

Altijd vreemd dat iedereen ineens op winst staat en iedereen is ook spontaan vergeten dat de alts nog diep diep rood staan met een paar maanden terug, maar ze staan nu wel op winst. :?

Ik heb mijn verkoop ordertjes klaar staan, wel weer mooi geweest deze run.

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Ik heb zelf nog nooit langer dan 2 weken wat gehouden. :9 Verlies valt daarom mee maar grote klappers heb ik soms ook gemist, of verkocht in de correctie :'( .
Voor elke strategie is wat te zeggen.,

• Crypts
Slux schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:23:

Altijd vreemd dat iedereen ineens op winst staat en iedereen is ook spontaan vergeten dat de alts nog diep diep rood staan met een paar maanden terug, maar ze staan nu wel op winst. :?

Volgens mij heeft niemand het over winst en ik heb zelf ook aangegeven met xrp nog een 20% te moeten voor break even. ;)
Blijft wel dat iedereen blij mag zijn met het huidige groene golfje toch?

• bie100

holder hier en ook nog geen winst :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

Yeah, zit er net weer in.

De tijd leert of het tij keert

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

need more demo coins

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 18-09-2019 20:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001

Ali Baba blijft hodlen.
Ben op een gegeven moment ‘kwijtgeraakt’ wat ik er nu precies ingestoken heb, maar sta nu ongeveer quitte denk ik of een klein plusje. Ben wel pas in maart of zo begonnen en gestaag ingeslagen, dus heb sowieso niet echt dik in de min gestaan, ook omdat 50% pf btc is. Aanvankelijk veel ltc ingeslagen en daarmee wel wat ‘verdiend’ bij omzetting naar btc.
Ik laat het lekker zo staan, pf heb ik al maanden niet aangeraakt en is nu bijna 20% van mn vermogen en dat is wel meer dan genoeg...en nu langzaam naar de maan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 20:23:
[...]

Ali Baba blijft hodlen.
Ben op een gegeven moment ‘kwijtgeraakt’ wat ik er nu precies ingestoken heb, maar sta nu ongeveer quitte denk ik of een klein plusje. Ben wel pas in maart of zo begonnen en gestaag ingeslagen, dus heb sowieso niet echt dik in de min gestaan, ook omdat 50% pf btc is. Aanvankelijk veel ltc ingeslagen en daarmee wel wat ‘verdiend’ bij omzetting naar btc.
Ik laat het lekker zo staan, pf heb ik al maanden niet aangeraakt en is nu bijna 20% van mn vermogen en dat is wel meer dan genoeg...en nu langzaam naar de maan!
Ik hodl ook gewoon lekker door. Heb wel een plukje ada omgezet naar btc en 10% naar een exchange gestuurd zodat ik eventueel iets kan verkopen bij een hele flinke groene staaf, de rest staat lekker op mijn ledger.

Zero.

Verwijderd

Winst _O-

Nee deze shitcoin holder heeft nog een lange weg te gaan om het winst te noemen.

Maar toch is het leuk om zowel de Bitcoin waarde als de fiat waarde eens een flinke sprong te zien maken :Y

Een teken van leven zegmaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Ik hodl/stake vanuit nostalgie nog wat IOST, waarde van $1131 op dit moment. Je weet maar nooit....

De winst had ik al genomen, vandaar m'n nostalgie opmerking.

[ Voor 10% gewijzigd door Chris.nl op 18-09-2019 21:26 ]

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28
Beginnend bitcoiner hier, heb me van de week al goed ingelezen en weet nu dat ik een HODL-er zal zijn voorlopig. Wil wat voor langere tijd op een hardware wallet gaan zetten.
Wat is een goeie manier om daar funds op te zetten vanaf een bankrekening? (lees: lage fees)

Wil iig klaar zijn als er een mooi moment komt om in te stappen.

• Pelox
²
Emcee schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:35:
Beginnend bitcoiner hier, heb me van de week al goed ingelezen en weet nu dat ik een HODL-er zal zijn voorlopig. Wil wat voor langere tijd op een hardware wallet gaan zetten.
Wat is een goeie manier om daar funds op te zetten vanaf een bankrekening? (lees: lage fees)

Allereerst welkom! Nieuw geld verwelkomen we altijd met open armen >:)

Koop een hardware wallet bijvoorbeeld een ledger, koop de crypto die je wilt gaan hodlen en knal het op het adres welke gekoppeld is aan je wallet. Een wallet is eigenlijk niets meer dan een sleutel.

Mooi moment om in te stappen weet je nooit. Wat betreft het laatste jaar zou ik zeggen voor btc een maand of 8 geleden en voor alts ziet het er nu wel goed uit.. Maar ja dyor.

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 18-09-2019 22:42 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emcee
Pelox schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:38:
[...]

Allereerst welkom! Nieuw geld verwelkomen we altijd met open armen >:)

Koop een hardware wallet bijvoorbeeld een ledger, koop de crypto die je wilt gaan hodlen en knal het op het adres welke gekoppeld is aan je wallet. Een wallet is eigenlijk niets meer dan een sleutel.

Mooi moment om in te stappen weet je nooit. Wat betreft het laatste jaar zou ik zeggen voor btc een aantal maanden geleden en voor alts ziet het er nu wel goed uit.. Maar ja dyor.
Ja wallet heb ik, al een klein proefbedrag overgemaakt vanaf Bitvavo.
Vroeg me alleen af via welke site je rechtstreeks met Ideal vanaf je bankrekening naar je wallet kunt overmaken.
En ja t juiste moment om in te stappen is even bekijken, kan natuurlijk omhoog en omlaag gaan. Wil iig instappen voor de nieuwe ATH :P

Als ik beetje tijd over heb, wil ik als sidequest me ook wel gaan verdiepen in wat trades om het rendement wat te verhogen. Geloof dat Dollar Cost Average wel iets is om mee te beginnen, en misschien wat Swing Traden. Is er een site waar je virtueel kunt oefenen op het werkelijke koersverloop?

[ Voor 14% gewijzigd door Emcee op 18-09-2019 22:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Omdat je niet de eerste bent met deze vraag hebben we een TS waar genoeg info daar over te vinden is :)
Pelox schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:38:
²
[...]
voor alts ziet het er nu wel goed uit..
Dit kan nog steeds gewoon een pump zijn in de weg omlaag. Leuke pumps hier en daar, dat zeker, maar of het er de komende maanden ook goed uitziet voor de alts moeten we nog maar gaan zien. Zie bijvoorbeeld de weekly van XLM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:44:
[...]

Dit kan nog steeds gewoon een pump zijn in de weg omlaag. Leuke pumps hier en daar, dat zeker, maar of het er de komende maanden ook goed uitziet voor de alts moeten we nog maar gaan zien. Zie bijvoorbeeld de weekly van XLM.
Ik bedoel enkel tov btc dit jaar. Crypto is gewoon een zeer riskante investering en niemand weet waar het heen zal gaan.. uiteindelijk moet iedereen zelf de keuze maken en vooral niets aannemen van anderen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 18-09-2019 22:52 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Emcee schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:43:
[...]

Vroeg me alleen af via welke site je rechtstreeks met Ideal vanaf je bankrekening naar je wallet kunt overmaken.
En ja t juiste moment om in te stappen is even bekijken, kan natuurlijk omhoog en omlaag gaan. Wil iig instappen voor de nieuwe ATH :P

Als ik beetje tijd over heb, wil ik als sidequest me ook wel gaan verdiepen in wat trades om het rendement wat te verhogen. Geloof dat Dollar Cost Average wel iets is om mee te beginnen, en misschien wat Swing Traden. Is er een site waar je virtueel kunt oefenen op het werkelijke koersverloop?
Je zult altijd je fiat om moeten zetten naar crypto. Dit kan via een broker (hoofdprijs) of via een exchange die fiat ondersteund.

Je kunt prima inladderen, dus kleine beetjes per keer kopen over een middellange termijn. Dit kan echter ook 2 kanten opwerken, bij een dalende koers heb je meer Bitcoin voor je geld maar bij een stijgende koers natuurlijk minder. Laat je in ieder geval niet verleiden door een snelle stijging op de korte termijn; een paar maanden verder en het kan gehalveerd zijn. Andersom ook natuurlijk. Don't fomo in.

Verder zelf wat onderzoek verrichten en veel inlezen is altijd verstandig. Ook de experts zitten er soms naast, je eigen visie vormen is belangrijk.

Wat traden betreft; je kunt altijd oefenen door gewoon de koersen op bijvoorbeeld Binance of Coinbase pro of whatever te volgen, en een instapmoment voor jezelf te bepalen. Deze voer je dan niet echt uit, maar hypothetisch. Dan kun je zien wat de koers doet de uren/dagen/weken erna en of je trade succesvol of deprimerend zou zijn geweest.

Het is wellicht ook handig om de hypecoins te monitoren die groot volume hebben met mooie pieken en dalen. Hier kun je vaak door korte trades leuke percentages op pakken. Ook verliezen natuurlijk. Het is en blijft een spelletje.

Verder welkom en veel succes en plezier gewenst.

• RaptorXS

'
Wees welkom mede-Hodler.
En ja, lees dit even als je het al niet gedaan hebt: [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9

:)

• DaCoTa
Emcee schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:43:
[...]
Wat heb je al, een hardware wallet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emcee
DaCoTa schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:32:
[...]

Wat heb je al, een hardware wallet?
Jep, lijkt me een prima oplossing voor lange termijn. Kun je ook traden vanaf een hardware wallet overigens?

Zal de topicstart nog eens goed doorlezen weer, heb eroverheen gescant een keer maar zit nu alweer een stuk beter in de materie.

En iedereen bedankt voor de antwoorden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Emcee op 18-09-2019 23:56 ]

• PilatuS
  • Niet online
Emcee schreef op woensdag 18 september 2019 @ 23:54:
[...]
Kun je ook traden vanaf een hardware wallet overigens?
Nee, zo werkt het niet. Een hardware wallet is een soort van opslag voor je coins. Soort van omdat de coins niet op de wallet staan. De wallet geeft je toegang tot een adres op de blockchain met een bepaalde balans. Een software of hardware wallet zorgen er voor dat je BTC van het ene naar het andere adres kan overmaken door middel van de privatekeys. Als je wil gaan traden zal je jouw BTC naar een plek moeten verplaatsen waar die hoeveelheid BTC je de mogelijkheid geeft het te verkopen voor iets anders. Dan kom je dus op een exchange uit waar de BTC die je hebt niet meer in jouw beheer is maar in het beheer van de exchange.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Nog even een nieuwkomer met een Litebit vraag en dan kan ik eindelijk me naakte buurvrouw voor het raam zien dansen. Volgens Turbopuppy... kan hem niet meer taggen trouwens.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Ali Baba 1001
PilatuS schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:04:
[...]

Nee, zo werkt het niet. Een hardware wallet is een soort van opslag voor je coins. Soort van omdat de coins niet op de wallet staan. De wallet geeft je toegang tot een adres op de blockchain met een bepaalde balans. Een software of hardware wallet zorgen er voor dat je BTC van het ene naar het andere adres kan overmaken door middel van de privatekeys. Als je wil gaan traden zal je jouw BTC naar een plek moeten verplaatsen waar die hoeveelheid BTC je de mogelijkheid geeft het te verkopen voor iets anders. Dan kom je dus op een exchange uit waar de BTC die je hebt niet meer in jouw beheer is maar in het beheer van de exchange.
Dank voor de uitleg ook van mijn kant. Gebruik geen hardware wallet, heb verschillende wallets op een Iphone die ik goed opgeborgen heb...

Ik heb er verder dus geen verstand van, maar het zou wel cool zijn als je die wallet dan op de een of andere manier kunt ‘koppelen’ aan een exchange, online traden, en dan weer ‘ontkoppelen’ en offline bewaren.
Dus dat het verzenden naar een exchange niet nodig zou zijn. Misschien zou juist een exchange/broker deze service moeten aanbieden... dus mensen doe er wat mee :))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:35:
[...]

Dank voor de uitleg ook van mijn kant. Gebruik geen hardware wallet, heb verschillende wallets op een Iphone die ik goed opgeborgen heb...

Ik heb er verder dus geen verstand van, maar het zou wel cool zijn als je die wallet dan op de een of andere manier kunt ‘koppelen’ aan een exchange, online traden, en dan weer ‘ontkoppelen’ en offline bewaren.
Dus dat het verzenden naar een exchange niet nodig zou zijn. Misschien zou juist een exchange/broker deze service moeten aanbieden... dus mensen doe er wat mee :))
Toegang tot een BTC balans is puur de combinatie van publickey, dus het adres, samen met de privatekey. De coins staan dus niet ergens, niet op je wallet maar ook niet bij de exchange. De balans is puur welk adres er op de blockchain een bepaalde balans heeft.

Als je dus wil traden moet de exchange toegang hebben tot de balans als onderpand. Die toegang hebben voor de exchange is toegang hebben tot adres met privatekey. Op het moment dat de exchange of wie dan ook de privatekey heeft van een adres dan is die toegang er altijd. Een privatekey met adres, die combinatie veranderd niet. Dus wanneer de exhange weet wat het adres is met de privatekey dan is toegang ongedaan maken niet meer mogelijk.

BTC verzenden is puur het veranderen van adres en dus ook de privatekey. Ontkoppelen is dus niet mogelijk want zodra iemand adres met privatekey heeft is en blijft er toegang tot de balans. De enige manier is dus dat de ene partij wel de privatekey heeft en de andere partij niet. De adressen zijn sowieso gewoon voor iedereen altijd in te zien, het enige wat er voor zorgt dat het veilig is en alleen de eigenaar van het adres de boel kan verzenden is dus die privatekey. Dit is de basis van het hele blockchain systeem en dus BTC, de privatekey is alles. Ik zie niet hoe het mogelijk is dat beide partijen toegang hebben tot de privatekey en dat het velig is. Stel je geeft de privatekey aan de exchange, dan kan jij nog steeds op ieder moment met die key de boel verzenden, dan is er dus geen onderpand en ben je als exchange gek als je iemand iets met die balans laat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bartvandelaar schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:07:
Nog even een nieuwkomer met een Litebit vraag en dan kan ik eindelijk me naakte buurvrouw voor het raam zien dansen. Volgens Turbopuppy... kan hem niet meer taggen trouwens.
Nee Turbo puppy is even aan het breaken. Zie: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1826477/11

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:27
PilatuS schreef op woensdag 18 september 2019 @ 22:44:

[...]
Helemaal mee eens.
Of het naar onder is of naar boven, ik heb (uiteraard) geen flauw idee, maar alles wijst erop dat BTC een grote move gaat maken op korte termijn. Maar ik ben wel bang dat, welke kant het ook op is, de alts de gains van de afgelopen dagen heel snel weer kwijt zijn.

De afgelopen tijd leek het bijna standaard dat wanneer BTC flink steeg, er geld vanuit de alts naar BTC vloeide waardoor de alts daalden, en wanneer BTC flink daalde, de alts vlak bleven of BTC de alts zelfs mee naar beneden trok (enkele uitzonderingen daargelaten vanwege hypes) omdat men op die momenten snel kiest voor 'veilige' stablecoins of fiat.

Het lijkt erop dat de alts enkel en alleen omhoog willen wanneer BTC een langere periode sideways gaat. Alsof BTC dan even niet interessant is voor de handelaren vanwege gebrek aan volatiliteit, en de drang naar het handelen an sich ervoor zorgt dat er weer wat geld in alts wordt gestoken.

Dat houdt imho in dat de alts alleen maar worden gezien als een alternatieve optie om in rustigere BTC-tijden, toch wat procenten winst te kunnen maken, en niet als de veelbelovende mogelijke toekomstige replacements o.i.d. van BTC met hun veelbelovende whitepapers en beloftes, zoals ze eens werden gezien.

Ik zie dan ook niet in waarom 'nieuw geld' ervoor zou kiezen om in alts te gaan investeren boven BTC.

Zelf heb ik ook nog steeds behoorlijke bedragen in diverse (higher cap) alts geparkeerd staan, maar ik heb nu wel mijn bedenkingen; achteraf had ik er liever voor gekozen om de boel over te hevelen naar BTC. Maar achteraf kijk je een koe in de ko... het achterwerk.

Kortom, ik ben erg terughoudend met het aanschaffen van alts. Hoewel het momenteel erg verleidelijk is. Want ja, het spreekwoordelijke balletje kan raar rollen; ze staan nu eenmaal verrekte laag, en iedereen speelt met de wetenschap dat veel alts in het verleden BTC outperformden tijdens een bullmarket. Dat fenomeen knaagt ook aan mij, wat uiteindelijk de reden is dat ik een stack alts ben blijven aanhouden, ondanks dat ze daalden en daalden. Wanneer moet je de boel nou verkopen en het verlies voor lief nemen… Da’s verdomd lastig te bepalen. Ik heb diverse keren met de vinger boven de knop ‘sell all alts’ gehangen, maar nooit (helemaal) ingedrukt.

Desalnietteplus ik geloof er geen ree… achterwerk van dat nieuwe investeerders de whitepapers van 2500+ projecten erop gaan naslaan of er een mogelijk ultiem projectje tussen zit om in te investeren. Nieuw geld gaat eerst maar es BTC aanschaffen en kijkt de boel rustig aan. Mochten de alts over het algemeen tijdens een volgende bullmarket wederom BTC outperformen, dan wordt er misschien overwogen om daarna in alts te investeren. En dan nóg is het niet vanwege de veelbelovende whitepapers, maar vanwege het gedrag van de alts tegenover BTC, met enkel en alleen de focus op easy money.

Initiatieven als BAKKT kunnen er volgens mij wel weer voor gaan zorgen dat vermogende investeerders op grote schaal gaan investeren in crypto/BTC, zeker gezien het feit dat er vanwege de ontwikkelingen rondom de negatieve rentes op spaargeld en mogelijke aanstaande financiële malaises gezocht gaat worden naar aantrekkelijke hedges, waarvan BTC er imho er zeker een van is.

Een door regulerende instanties geaccepteerde organisatie als BAKKT kan voor deze investeerders de drempel om in te stappen aanzienlijk verlagen. De enigszins afschrikkende shizzle die wij allemaal zelf regelen kan dan in hun ogen relatief veilig uit handen worden gegeven; het is simpelweg knaken/BTC overmaken en de rest wordt voor hen geregeld.

Bij uitputting van aantrekkelijke OTC trade opties zullen ook de exchanges worden afgeschuimd in de zoektocht naar enigszins betaalbare BTC, wat voor ons natuurlijk prachtig is.

Maar als ik mezelf verplaats in zo’n vermogende investeerder, die zichzelf niet heeft verdiept -of niet heeft hoeven te verdiepen- in de materie, zou ik niet gauw kiezen om te investeren in een minder bekende crypto asset dan BTC.

Toch vind ik het merkwaardig dat de alts nu deze gains laten zien. Je zou denken dat iedereen die enigszins bekend is in de crypto wereld, inmiddels zijn posities heeft ingenomen, en afwacht wat BTC gaat doen. Daar is toch vrijwel alles van afhankelijk.

Misschien is het toch de verveling die toeslaat, en mensen wat extra risico’s willen nemen door een extra beetje achter-de-hand-geld in de alts steken, mochten er rare dingen gaan gebeuren.

Stiekem hoop ik dat de BTC-storm nog even uitblijft en dat de alts nog ffkes een paar hoge sell ordertjes gaan aantikken. Maar persoonlijk ga ik ervan uit dat de poet die ik nu nog in de alts heb zitten heeft gefunctioneerd als leergeld. Ik heb er alvast afscheid van genomen, ik kan het missen. Mocht het anders gaan verlopen dan zie ik het als een zeer onverwachte meevaller.
Maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten met mijn visie, ben wel benieuwd wat jullie ervan denken.

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ach ja, waarom zou BTC ook eens naar boven uitbreken? Laten we dan nu maar gelijk de $8500 aantikken dan kunnen we daarna weer richting moon... :>

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha dikke dump yo _O-

Kijk je even paar uurtjes niet, gewoon 5% van je pf waarde verdampt.

Ach ja, hodl.

Niets nieuws onder de zon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 06:05:
Hahaha dikke dump yo _O-

Kijk je even paar uurtjes niet, gewoon 5% van je pf waarde verdampt.

Ach ja, hodl.

Niets nieuws onder de zon.
Donderdag dipdag.. week in, week uit.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

toilet_paper schreef op donderdag 19 september 2019 @ 02:28:
[...]

....

Het lijkt erop dat de alts enkel en alleen omhoog willen wanneer BTC een langere periode sideways gaat. Alsof BTC dan even niet interessant is voor de handelaren vanwege gebrek aan volatiliteit, en de drang naar het handelen an sich ervoor zorgt dat er weer wat geld in alts wordt gestoken.

....
Volgens mij sla je de spijker op de kop. BTC kruipt steeds verder in een driehoekje en beweegt steeds minder, wordt dus minder interessant voor de korte termijn gains voor handelaren. Blijkbaar kunnen ze dan een massale alt-pump van de grond krijgen om zo toch nog te kunnen traden.

Nou, laat ze, ik heb eindelijk wat zakjes alts kunnen verkopen tegen een beetje winst. Laat ze nog maar even doorpumpen :)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:23
Pelox schreef op donderdag 19 september 2019 @ 07:06:
[...]

Donderdag dipdag.. week in, week uit.
Het is maar net waar je woont. Is sommige delen van de wereld is dit dus de woensdag dip? :)

[ Voor 21% gewijzigd door Soeski op 19-09-2019 09:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Soeski schreef op donderdag 19 september 2019 @ 09:47:
[...]

Het is maar net waar je woont. Is sommige delen van de wereld is dit dus de woensdag dip? :)
Die hebben gewoon twee dip dagen.

XRP = trash

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Vraagje:
Ik gebruik de CMA app op mijn telefoon. Echter lijken de alerts erg veel accu te slurpen.
Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om koers alerts te ontvangen?
Een betrouwbare website die deze alerts via Mail kan versturen zou ik opzich ook al prima vinden?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Da_maniaC schreef op donderdag 19 september 2019 @ 10:33:
Vraagje:
Ik gebruik de CMA app op mijn telefoon. Echter lijken de alerts erg veel accu te slurpen.
Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om koers alerts te ontvangen?
Een betrouwbare website die deze alerts via Mail kan versturen zou ik opzich ook al prima vinden?
Ik gebruiker The Crypto App op Android (ook beschikbaar voor IOS) al een lange tijd. Verbruikt weinig accu als je alerts instelt, wel veel als je heel veel widgets plaatst op je home screen (android)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

• Pelox
Verwachten jullie nog een verdere daling of stijgt bijvoorbeeld LTC gewoon weer verder naar het niveau van gisteren en ben ik dan weer te laat met terugkopen...

[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 19-09-2019 11:37 ]

Zero.

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Pelox schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:35:
Verwachten jullie nog een verdere daling of stijgt het gewoon weer verder naar het niveau van gisteren en ben ik dan weer te laat met terugkopen...
Gaat nog verder zakken, het moet wel een beetje interessant lijken voor BAKKT.. ;)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kans is niet zo groot dat iemand van hier op Escodex handelt maar ze gaan ermee stoppen:

Escodex will shut down permanently on 15th October,2019 and will be non-operational there after. Pls withdraw your funds from Escodex before 15th October,2019 4:00PM Central Standard Time. Escodex Team will not be responsible for loss of funds/inaccessible wallets after deadline.

https://twitter.com/Escod...tatus/1174286441871839233

Btc withdrawal werkt (nog), zojuist getest. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Mr_Ripple schreef op donderdag 19 september 2019 @ 11:37:
[...]

Gaat nog verder zakken, het moet wel een beetje interessant lijken voor BAKKT.. ;)
Een stijging is toch veel interessanter voor de toekomstige BAKKTers...maar ja dat zijn hele lage prijzen inderdaad ook...Tis maar hoe je het bekijkt :)

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:33:
[...]

Een stijging is toch veel interessanter voor de toekomstige BAKKTers...maar ja dat zijn hele lage prijzen inderdaad ook...Tis maar hoe je het bekijkt :)
Mjah, volgens mij is het nog veel simpeler. Waar we in het verleden na een stijging vanuit Azië nog weleens winst pakten lijkt het nu omgedraaid en worden we door de Aziaten keihard in d'n poepert gepakt. :+ Soort van karma strikes back. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 19 september 2019 @ 12:53:
[...]

Mjah, volgens mij is het nog veel simpeler. Waar we in het verleden na een stijging vanuit Azië nog weleens winst pakten lijkt het nu omgedraaid en worden we door de Aziaten keihard in d'n poepert gepakt. :+ Soort van karma strikes back. :P
Strikt genomen ben ik ook een Aziaat, maar ik zal niemand in de poepert nemen :D
En winst nemen doe ik pas als die lambo in zicht is 8)
Misschien (n)ooit

Verwijderd

We krabbelen weer wat overeind. Wat denken jullie? Groen weekend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:23
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:53:
We krabbelen weer wat overeind. Wat denken jullie? Groen weekend?
Gast, het is donderdagmiddag! Tegen de tijd dat het weekend is (zaterdag, en niet vrijdag zoals veel mensen al lijken te denken :+ ) kan het alweer rood, groen en weer rood zijn geworden :)

Verwijderd

Soeski schreef op donderdag 19 september 2019 @ 14:57:
[...]

Gast, het is donderdagmiddag! Tegen de tijd dat het weekend is (zaterdag, en niet vrijdag zoals veel mensen al lijken te denken :+ ) kan het alweer rood, groen en weer rood zijn geworden :)
Owja is ook zo. Mijn weekend is net begonnen, ik was ff in de war met vrijdag... Gaat lekker 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:16:
[...]

Owja is ook zo. Mijn weekend is net begonnen, ik was ff in de war met vrijdag... Gaat lekker 8)
Fijn. wrijf het er maar in. Het is nog donderdag.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:19:
[...]

Fijn. wrijf het er maar in. Het is nog donderdag.....
Haha sorry. Vandaag is sowieso al verloren na 2 nachtdiensten. Dan is de energie op en doe je niks meer.

Dus het is niet allemaal pracht en praal :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 11:59
Kleine crypto-handelaar meld zich hier ook maar even, hoop hier wat gezellige medestanders te vinden en wat kennis op te doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:21:
[...]

Haha sorry. Vandaag is sowieso al verloren na 2 nachtdiensten. Dan is de energie op en doe je niks meer.

Dus het is niet allemaal pracht en praal :+
Sorry, Jaapio, dit is wat ik lees uit jouw bericht:

Haha lekker voor je. Vandaag is sowieso al vrijdag. Dan is de energie vol en doe je niks meer onnuttigs.

Dus het is allemaal pracht en praal :+

:+ 8) 8)

@JohnStaakke Welkom. Luister vooral niet naar mij & Jaapio als het om tips gaat. O+

[ Voor 8% gewijzigd door HaruHaru op 19-09-2019 15:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

HaruHaru schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:24:
[...]

Sorry, Jaapio, dit is wat ik lees uit jouw bericht:

Haha lekker voor je. Vandaag is sowieso al vrijdag. Dan is de energie vol en doe je niks meer onnuttigs.

Dus het is allemaal pracht en praal :+

:+ 8) 8)

@JohnStaakke Welkom. Luister vooral niet naar mij & Jaapio als het om tips gaat. O+
Hahaha eigenlijk is dat ook zo natuurlijk ;) >:)

Welkom @JohnStaakke. Gezelligheid is hier altijd wel te vinden als de koersen groen zijn.

En van enkele leden hier kun je zeker kennis op doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:16:
[...]

Ik ken mensen die altijd weekend hebben O-)
edit: en welkom @JohnStaakke ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 19-09-2019 15:50 ]

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Is er iets met ETH aan de hand , de transactie tijden zijn enorm lang ?

Kan in mijn wallet niet aangeven om meer te betalen voor de transactie zodat deze sneller verloopt, weet iemand een ETH wallet waar dit wel kan ?

• Tominatie
  • Niet online
Tering jantje.

Gisteren nog keiharde maangains om vandaag weer alles in te leveren.

REKTTTTTTTTTTTTT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Nu online

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:39:
[...]

Hahaha eigenlijk is dat ook zo natuurlijk ;) >:)

Welkom @JohnStaakke. Gezelligheid is hier altijd wel te vinden als de koersen groen zijn.

En van enkele leden hier kun je zeker kennis op doen.
Ik zou het toch niet willen omschrijven als gezellig, ik lurk niet voor niets in de schaduw totdat al die succes supporters weer naar huis zijn... :+

@JohnStaakke welkom tussen de geestverwanten.. }:O

[ Voor 5% gewijzigd door twain4me op 19-09-2019 16:17 ]

• RaptorXS
Voor de liefhebbers, een uitzending van vanmiddag via RTLZ.
Gaat toezicht op crypto werken?
Hier te bekijken: https://www.rtlz.nl/beurs...urs-inside-aflevering-183

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
JohnStaakke schreef op donderdag 19 september 2019 @ 15:21:
Kleine crypto-handelaar meld zich hier ook maar even, hoop hier wat gezellige medestanders te vinden en wat kennis op te doen :)
Welkom.
Aan Ali Baba heb je ook niks. Die roept wat moon en sun en hoopt over een paar jaar in een lambo te rijden...of zoiets :)
Kennis is hier niet gratis, maar we factureren pas achteraf, in BTC B-)
En gezellig wordt het pas bij flinke pumps, dus zeg je vrienden nog geen vaarwel :9B
En kijk uit voor rovers!
Succes

Verwijderd

Vandaag is het gebeurd! Bitcoin duikt terug onder het supportlevel $9.800 – $10.000. Is $9.600 de bodem? Of gaan we terug de bodem van de descending triangle opzoeken? Lees hieronder onze analyse.

spam

[ Voor 18% gewijzigd door Outerspace op 19-09-2019 19:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:54:
Vandaag is het gebeurd! Bitcoin duikt terug onder het supportlevel $9.800 – $10.000. Is $9.600 de bodem? Of gaan we terug de bodem van de descending triangle opzoeken? Lees hieronder onze analyse.
En wat denk je zelf? Dit is gewoon ordinair link dumpen... :/

[ Voor 10% gewijzigd door Crypts op 19-09-2019 18:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
Grappig trouwens dat we weer een move zien rond 18:00. Zie dit al maanden lang zo gaan. Niet iedere dag natuurlijk, maar het blijft apart om te zien hoe vaak het rond die tijd is. Zo rond 17:55 tot 18:20, maar vaak ook net na 18:00.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
Verwijderd schreef op donderdag 19 september 2019 @ 17:54:

knip
Doe eens niet. Post hier je analyse of doe het niet, maar steeds linkjes naar dezelfde website is spam.

[ Voor 11% gewijzigd door DaCoTa op 19-09-2019 18:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Staan we opeens weer boven de $10.000 :)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oeh, mooie pump, maar ben bang dat die het niet haalt met dit sentiment.

Zoals in Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9" aangegeven zie je na 1-2 dagen zeer groene altcoins regelmatig een Bitcoin dump. Gelukkig had ik er zelf ook zo op ingespeeld en hopelijk heeft iedereen tijdig zijn winst kunnen nemen.

Altseason komt vast ooit wel weer, maar waarschijnlijk pas als Bitcoin langere tijd groene cijfers laat zien.

Nu erg benieuwd, in de komende uren zal de richting hopelijk wel bepaald worden. Ik blijf even in fiat.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:02:
[...]

En wat denk je zelf? Dit is gewoon ordinair link dumpen... :/
DaCoTa schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:29:
[...]

Doe eens niet. Post hier je analyse of doe het niet, maar steeds linkjes naar dezelfde website is spam.
Doe eens de linkjes in de quote onklaar maken.... anders help je meneer de spammert ook nog....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:35:
[...]

Daarvoor heb je een DEX (decentralized exchange), daar hoef je dus geen cryptocurrency heen te sturen, maar kan je je eigen wallet voor gebruiken om te handelen. Dat kan niet direct vanaf een hardware wallet vermoed ik, tenzij je de private keys kent en dus ook op een andere manier bij de funds kunt komen, MAAR dan is de toegevoegde waarde van je hardware wallet natuurlijk ook direct verdwenen.

Je slaat ze of veilig voor langere tijd op op een hardware wallet (maar zie de post van Pilatus, daar staan ze dan niet echt op, met de juiste private keys kan iedereen er gewoon bij, zonder fysieke toegang), of je zet ze op een exchange om te handelen of je gebruikt een ander soort wallet en gaat daarmee via een DEX handelen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:39:
tenzij je de private keys kent en dus ook op een andere manier bij de funds kunt komen, MAAR dan is de toegevoegde waarde van je hardware wallet natuurlijk ook direct verdwenen.
Op zich zou dit nog wel een ideetje zijn voor kleine bedragen, beetje zoals het chippen/contactloos betalen. Enige is wel dat enige beperkingen dan in de wallet zelf moeten zitten maar dat moet zeker voor mobiele wallets niet zo'n gek groot probleem zijn. Ik denk sowieso dat hardware wallets vrij snel verdrongen gaan worden op wat wallets na van mensen die er grote bedragen voor langere tijd op willen zetten.

Eigenlijk heeft Ali soort van de betaal/credit card opnieuw uitgevonden met zijn idee. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Zo. We zijn weer te laat met terugkopen.

Zero.

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Volgens mij zit BTC nog steeds in de punt van de driehoek (op 1D), dus een uitbraak is nog steeds mijn verwachting. Klopt dit volgens jullie ook?

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

radem205 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 19:25:
Volgens mij zit BTC nog steeds in de punt van de driehoek (op 1D), dus een uitbraak is nog steeds mijn verwachting. Klopt dit volgens jullie ook?
Bij mij past BTC op de daily niet meer in m'n tekstballon.... dat belooft niet veel goeds!!
8)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/stKU1Qs.jpg

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Tominatie schreef op donderdag 19 september 2019 @ 18:32:
Staan we opeens weer boven de $10.000 :)
Voor de lange termijn komt het altijd goed met de BTC en dat doe je prima op jouw leeftijd. Hodl. (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
+25% de laatste twee dagen :9

Moet nog zo’n x 18 voordat we weer op ATH zitten maar de IOTA foundation timmert flink aan de weg _/-\o_

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Abtink
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-02-2024
Na minimaal een jaar te hebben meegelezen is de tijd aangebroken om een bericht te plaatsen.

Allereerst dank voor alle info en meningen van jullie. Ook de artikelen die ik via hier heb gelezen waren/zijn zeker van pas gekomen, ook dank daarvoor!

Jaapio held _/-\o_ _/-\o_

Mogen er mooie tijden aanbreken voor ons alle hier *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat een prachtige groene candle!

Ik bleek nog een koop order met de main pot @ 9.030 Euro te hebben staan. Heb die nu maar even verzilverd :)

Pagina: 1 ... 75 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!