50k BTC EOY zegt deze zelfbenoemde expert. En voordat jullie zeggen: 'Jij bent helemaal geen expert, kneus.'
Ik heb wel degelijk kennis van zaken. Kijk dan, 3 crypto gerelateerde karma badges. Dat is geen toeval makker.
Oké, wellicht weet ik niet precies tot in de puntjes hoe de techniek werkt, staat mijn investering negatief en heb ik meer shitcoins dan Roger Ver, McAfee en Craig Wright samen... Toch kunnen jullie mij vertrouwen. Jaapio, de integere crypto entrepeneur met een positieve visie op de toekomst van niet alleen crypto in het algemeen, maar zeker ook Bitcoin.
Laad jullie rakketten maar vast vol. De countdown is begonnen. We gaan moonen. Ik voel het aan mijn water. Ik weet het zeker.
Maar het kan ook zakken natuurlijk, dus pas wel op met je raket. Hij kan ook exploderen, en jou en je gezin, nee, complete familie in 50k stukjes uit elkaar laten spatten in een bloederige allesvernietigende genadeloos harde explosie die een krater in de grond achterlaat waar de hele cryptomarkt in wegzakt. Vul je raket daarom alleen met crypto gekocht met FIAT wat je kunt missen. Want dit volatiele kaartenhuis is instabieler dan de huidige fud situatie rondom Femke Halsema.
Maar dat crashen en exploderen gaat natuurlijk niet gebeuren. Denk ik. Het zou wel kunnen, het is een mogelijkheid. Maar geen verwachting. Althans niet van deze expert.
Ik hoop gewoon dat het niet gebeurt eigenlijk, en dat we gewoon gaan moonen.
Oké ik weet het gewoon totaal niet. Hoe moet je dit voorspellen? Dusja lekker DYOR.
En kopen, NANO, veel. Great tech, great team.