[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:10:
[...]

Pas op dat je niet teveel doet he...

Hier pepers verzorgen, vorige auto gewassen, nieuwe auto aan het inruimen en lekker van de zon genieten. Later gedurende de donkere dagen maar weer de verloren tijd achter de laptop inhalen.
ik heb een goed plekje hoor en liever nu dan in de kou sneeuw ijs etc.... dat had ik vorig jaar met het laatste stukje :/

ontopic... when lambo.. when moom

[ Voor 17% gewijzigd door twain4me op 16-09-2019 01:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:50:
Wat denken jullie? Zal Libra er wel, of niet komen? BTW ook wel slecht nieuws voor de gehele crypto-markt denk ik..
Het zal wel aan mij liggen, maar ook jij post veel reacties met die domeinnaam erin. Dubbele belangen? Kom er dan eerlijk voor uit :)

https://gathering.tweaker...nd/poster/970525/messages

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 07:17
Ach, hij kan die site ook gewoon het fijnste vinden voor nieuws hé? Zo heb ik ook wat favorieten.

Ik geloof trouwens helemaal niet dat n Libra verbod slecht is voor crypto in t algemeen.
Integendeel zou ik bijna zeggen.

Ik lul ook zomaar wat

• shovelhead1340
Waarom maakt Eos ineens weer n sprongetje? Rondom pumpje?
Is wel lekker gestegen in n week.

Ik lul ook zomaar wat

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:59:
[...]

Het zal wel aan mij liggen, maar ook jij post veel reacties met die domeinnaam erin. Dubbele belangen? Kom er dan eerlijk voor uit :)

Als het geen referral is dan moet het geen probleem zijn. En ik kijk ook alleen bij https://www.crypto-insiders.nl/

Weg

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
shovelhead1340 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 17:08:
Waarom maakt Eos ineens weer n sprongetje? Rondom pumpje?
Is wel lekker gestegen in n week.
Omdat veel van de TA boys roepen dat je hem moet shorten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Sommige traders hebben op rustige dagen als deze 12 september ook een goede dag :) En nee, ik ben niet de gelukkige...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EESzu_jXoAEaR0l?format=png&name=360x360

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 14-09-2019 20:53 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:34:
Sommige traders hebben op rustige dagen als deze ook een goede dag :) En nee, ik ben niet de gelukkige...
[Afbeelding]
Nou ik ben ook heel blij met mijn 0.3 ltc gratis en voor niks bij elkaar gehandeld de afgelopen 2 dagen.. :/

Als ik nu gewoon verkocht had op 140 dan waren het 15 ltc gratis en voor niks.. |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 14-09-2019 20:50 ]

Zero.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:34:
Sommige traders hebben op rustige dagen als deze ook een goede dag :) En nee, ik ben niet de gelukkige...
[Afbeelding]
Dat is wel knap op een dag als deze als het echt zo is. (Je kan in de browser ook wat data aanpassen om zo een screenshot te faken)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:49:
[...]

Dat is wel knap op een dag als deze als het echt zo is. (Je kan in de browser ook wat data aanpassen om zo een screenshot te faken)
Heb nog even gekeken, maar blijkt eergisteren te zijn, toen was er een behoorlijke candle. In dit geval geloof ik het wel, al staat er misschien daarvoor en daarna weer een verlies van >5 Bitcoin tegenover, we zullen het nooit weten.

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 14-09-2019 20:54 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 14:59:
[...]

Het ligt er maar aan waar je je info vandaan haalt, de een doet op site x en de ander op site y. :)

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Mr_Ripple schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:14:
[...]

Het ligt er maar aan waar je je info vandaan haalt, de een doet op site x en de ander op site y. :)
Beetje vervelend wel dat 'zijn' site bol staat van de referrals. In het algemeen denk ik ook dat je jezelf tekort doet als je je info maar van 1 bron betrekt. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey heeey. Hey hey heeey. Hey hey heeey. Wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassuuuuup!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Mr_Ripple schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:14:
[...]

Klopt, maar ik heb in het verleden o.a. in het zoekmachine optimalisatie wereldje gezeten (SEO) en ik weet ook prima hoe je bezoekers naar je eigen websites kunt krijgen zonder ervoor te hoeven betalen. Met die bril kijk ik dus ook naar dit soort berichten. Je hoeft immers je bron niet altijd te quoten als je een vraag stelt, alleen een marketeer met dubbele belangen doet dat doorgaans wel :)

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Weer eens wat crypto's in het groen,
gelijk is er in de chat weer wat te doen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shovelhead1340
En ondertussen kruipen we weer langzaam naar $10500
Moon! Lambo! Schone deernes & Olijke popjes!

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
de altcoin pump wordt wijf changing.

Verwijderd

superpolm schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:41:
de altcoin pump wordt wijf changing.
Goddamn son. Big if true.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• superpolm
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEb1KXoXsAAnLSD.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 21:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:27:
Hey hey heeey. Hey hey heeey. Hey hey heeey. Wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassa-wassuuuuup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Crypts schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:22:
[...]

Beetje vervelend wel dat 'zijn' site bol staat van de referrals. In het algemeen denk ik ook dat je jezelf tekort doet als je je info maar van 1 bron betrekt. ;)
Op die manier, klik ik sowieso nooit.
Je valt van de ene onwaarheid in de andere.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 22:27:
Niks is up.
Gewoon achterin gaan zitten.
YouTube: #MooiStukje - Najib Amhali - Groningse buschauffeur in de VS
:P

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
True, true.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEgkznHXUAEP4N4?format=jpg

ONT met +-4% winst omgezet naar Bitcoin en daar een mooie stop loss op gezet. Laat die grote move maar komen, rond 21:00? Of moeten we nog langer wachten...

[ Voor 48% gewijzigd door Taro op 15-09-2019 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bij het wakker worden in de ochtend checkte ik eigenlijk altijd de bitcoin koers. Nu is dit al een tijdje niet meer het geval. Moet ik mij zorgen maken? :S :Y)

De bitcoin op 10K is echt rustgevend. Heb in m'n crypto tijd nog nooit zo comfortabel lopen holden zonder enige stress. Over een paar daagjes weer geld om wat te halen, ben al tevreden met 't BTC aantal dus de laatste tijd vooral mijn altcoin-portfolio aan het maken voor de ultra gains als het echt gaat beginnen. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:05:
Bij het wakker worden in de ochtend checkte ik eigenlijk altijd de bitcoin koers. Nu is dit al een tijdje niet meer het geval. Moet ik mij zorgen maken? :S :Y)

De bitcoin op 10K is echt rustgevend. Heb in m'n crypto tijd nog nooit zo comfortabel lopen holden zonder enige stress. Over een paar daagjes weer geld om wat te halen, ben al tevreden met 't BTC aantal dus de laatste tijd vooral mijn altcoin-portfolio aan het maken voor de ultra gains als het echt gaat beginnen. >:)
6k en 3k flashbacks. :)

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Tominatie Nu een voor jouw gevoel "veiliger/beter" aantal dan destijds? Je hebt ooit weleens benoemd waar je pf tijdens de laatste ATH uit bestond, vond ik erg netjes voor iemand van jouw leeftijd :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:56:
@Tominatie Nu een voor jouw gevoel "veiliger/beter" aantal dan destijds? Je hebt ooit weleens benoemd waar je pf tijdens de laatste ATH uit bestond, vond ik erg netjes voor iemand van jouw leeftijd :)
Jaa, ik zit er heel relaxt bij nu. Het bijkopen op 6 en 3K heeft mooi uitgepakt al was dat in 2018 ook weleens anders; heb toen genoeg salarisjes zien verdampen :+

Maar voor mij heb ik altijd in mijn hoofd: zolang ik het geld niet nodig heb, laat ik het lekker in de crypto’s. Koop nog steeds iedere maand bij als ik geld over hou.

Ondertussen gewoon wachten tot Bitcoin de $100.000 aantikt en afn toe klooien met wat traden. Al doe ik dat de laatste tijd niet meer, vind de rust aan me hoofd die ik nu heb ook heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Blij dat ik nog in Neo zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
First!! Oh nee, er is al een ander bericht vandaag :z

Gaat Bitcoin nog wat doen, of?

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/W5yPjjgI_pvziav-7mHvh3FShOZ_rpPMPi8AF4Alczg.png?w=704&s=31c2fff7d1e0b0038fecec14c992ab0c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Zakken denk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Taro schreef op maandag 16 september 2019 @ 17:58:
First!! Oh nee, er is al een ander bericht vandaag :z

Gaat Bitcoin nog wat doen, of?

[Afbeelding]
Bitcoin gaat zeker op korte termijn behoorlijk wat doen.
Maar omhoog of omlaag? Daar durven *de experts* nu nog niks over te zeggen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Deze expert gaat iets onder de huidige koers all-in Bitcoin met zijn main pot. Wel daarna direct een stop loss erop uiteraard. We gaan gewoon lekker parabolisch door richting de 20k, dan weer een dipje, om daarna >30k door te stomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op maandag 16 september 2019 @ 19:18:
[...]

Bitcoin gaat zeker op korte termijn behoorlijk wat doen.
Maar omhoog of omlaag? Daar durven *de experts* nu nog niks over te zeggen. ;)
Mjah al zolang we redelijk zijwaarts gaan roept men vanalles maar niemand die het weet. Beetje als het weerbericht, morgen zonnig maar ook kans op regen. Waarschijnlijk blijft het droog maar er kan ook een spatje regen vallen. :+

Ik ben toch een beetje bang dat het nog een tijd een redelijk dode bedoening blijft. Misschien zelfs wel tot in het nieuwe jaar. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:48
Ik heb mijn eerste advertentie geplaatst (op tweakers v&a) waarbij betalen met bitcoin mogelijk is :*)

Kleine stap voor mij, grote stap voor de adoptie van bitcoin :P

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:53:
Ik heb mijn eerste advertentie geplaatst (op tweakers v&a) waarbij betalen met bitcoin mogelijk is :*)

Kleine stap voor mij, grote stap voor de adoptie van bitcoin :P
Verwacht er niet te veel van. Heb dat al jaren bij iedere advertentie aan staan, maar nog niemand gevonden die er gebruik van wil maken helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:48
PilatuS schreef op maandag 16 september 2019 @ 21:57:
[...]

Verwacht er niet te veel van. Heb dat al jaren bij iedere advertentie aan staan, maar nog niemand gevonden die er gebruik van wil maken helaas :)
Eerlijk is eerlijk, ik denk ook niet dat ik zelf iets met bitcoin zou kopen (anders dan shitcoins).

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gondor schreef op maandag 16 september 2019 @ 22:07:
[...]

Eerlijk is eerlijk, ik denk ook niet dat ik zelf iets met bitcoin zou kopen (anders dan shitcoins).
Hier hetzelfde hoor.

Opzich wel jammer wat de huidige staat er van is. Ooit bedoelt als betaalmiddel, maar vrijwel niemand die het er echt voor gebruikt. Bedrijven die het accepteren doen dat meestal via een 3e partij zodat ze gewoon fiat krijgen. Als ze het wel zelf accepteren willen ze er zo snel mogelijk vanaf gezien de fluctuatie in waarde. Verder is het niet veel meer voor de meeste mensen dan vasthouden om voor een hogere prijs te verkopen. Echte holders zijn er ook niet heel veel meer. Genoeg mensen die zich holder noemen, maar de meeste zijn gewoon swingtraders, alleen dan met een swing van niet dagen of weken, maar een stuk langer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MOON???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Muntexplosie???

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

50k BTC EOY zegt deze zelfbenoemde expert. En voordat jullie zeggen: 'Jij bent helemaal geen expert, kneus.'

Ik heb wel degelijk kennis van zaken. Kijk dan, 3 crypto gerelateerde karma badges. Dat is geen toeval makker.

Oké, wellicht weet ik niet precies tot in de puntjes hoe de techniek werkt, staat mijn investering negatief en heb ik meer shitcoins dan Roger Ver, McAfee en Craig Wright samen... Toch kunnen jullie mij vertrouwen. Jaapio, de integere crypto entrepeneur met een positieve visie op de toekomst van niet alleen crypto in het algemeen, maar zeker ook Bitcoin.

Laad jullie rakketten maar vast vol. De countdown is begonnen. We gaan moonen. Ik voel het aan mijn water. Ik weet het zeker.

Maar het kan ook zakken natuurlijk, dus pas wel op met je raket. Hij kan ook exploderen, en jou en je gezin, nee, complete familie in 50k stukjes uit elkaar laten spatten in een bloederige allesvernietigende genadeloos harde explosie die een krater in de grond achterlaat waar de hele cryptomarkt in wegzakt. Vul je raket daarom alleen met crypto gekocht met FIAT wat je kunt missen. Want dit volatiele kaartenhuis is instabieler dan de huidige fud situatie rondom Femke Halsema.

Maar dat crashen en exploderen gaat natuurlijk niet gebeuren. Denk ik. Het zou wel kunnen, het is een mogelijkheid. Maar geen verwachting. Althans niet van deze expert.

Ik hoop gewoon dat het niet gebeurt eigenlijk, en dat we gewoon gaan moonen.

Oké ik weet het gewoon totaal niet. Hoe moet je dit voorspellen? Dusja lekker DYOR.

En kopen, NANO, veel. Great tech, great team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
BTC, inverse Bart naar daily resistance. LTC en ETH, een leuke run omhoog, maar ook naar de daily resistance. We zijn nu precies waar we een paar dagen terug ook waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/VQvdHBk/20190917-001246.jpg

Hoe kan iets wat op 3 sats staat met 50% gestegen zijn? Was het eerst anderhalve sat? :?

Hoe dan? Dikke scam.

Geen wonder dat BNB zo daalt de laatste tijd. Iedereen vind Binance gewoon maar een vieze stakker met hun vage scam 50% stijging op een 3 sats shitcoin.

Fuck jou en je BNB kermis kut muntje Binance.

Tfoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@Verwijderd

Van 2 naar 3 is 50%. Van 2 naar 4 zou 100% zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 00:23:
@Verwijderd

Van 2 naar 3 is 50%. Van 2 naar 4 zou 100% zijn.
Owja. Wist ik wel natuurlijk.

Sorry CZ, go BNB (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 00:25:
[...]

Owja. Wist ik wel natuurlijk.

Sorry CZ, go BNB (y)
Percentages omhoog versus omlaag is nogal een verschi :P 300% omhoog komt niet eens in de buurt van 90% omlaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 00:28:
[...]

Percentages omhoog versus omlaag is nogal een verschi :P 300% omhoog komt niet eens in de buurt van 90% omlaag.
90% daling na een aankoop moet goedgemaakt worden door een 900% stijging om break even te komen...

Jaapio is screwed :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:27
PilatuS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 00:04:
BTC, inverse Bart naar daily resistance. LTC en ETH, een leuke run omhoog, maar ook naar de daily resistance. We zijn nu precies waar we een paar dagen terug ook waren.
Gewoon niet te ver uitzoomen, dan lijkt 't nog wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 00:47:
[...]

Gewoon niet te ver uitzoomen, dan lijkt 't nog wat :)
Klopt inderdaad, alleen dat was dus precies wat ik bedoelde bij Moon en Muntexplosie :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
Als je de BTC koers in een descending triangle propt lijkt het alsof 'ie eerst nog een of meerdere keren kan bouncen binnen het patroon:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZuSP3P7mNRz2DcpT0GF55tpW/full.png

Maar als je 'm in een symmetrical triangle frot (wat imho beter past), komen we toch al aardig in 't puntje:
btcsymm

Begint nu spannend te worden. Zo ervaar ik dat althans :)

Omhoog zou mooi zijn natuurlijk, maar ik heb i.i.g. al een paar dieptebommetjes geplaatst om voor 'weinig' BTC te kopen, mocht 'ie naar onderen knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 01:26:
Maar als je 'm in een symmetrical triangle frot (wat imho beter past), komen we toch al aardig in 't puntje:
[Afbeelding: btcsymm]
Mee eens hoor, maar het is geen symmetrical triangle. Het is een asymmetrical triangle :)

[ Voor 13% gewijzigd door PilatuS op 17-09-2019 01:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toilet_paper
PilatuS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 01:36:
[...]

Mee eens hoor, maar het is geen symmetrical triangle. Het is een asymmetrical triangle :)
In deze acht ik het wel gepast om een zelfbenoemd expert te quoten, die deze uitspraak deed op dinsdag 17 september 2019 om 00:25u:

"Owja. Wist ik wel natuurlijk."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:58
Misschien kan ik in de loop van volgende week een brood van 25 cent kopen bij de Lidl. ETH klimt weer iets tenslotte.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:29

ScreamGT

joejoe

https://www.forbes.com/si...-their-biggest-week-ever/

Kopen kopen! Voor het te laat is mensen.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Bericht is van 15-9 dus dat is al ingeprijsd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk erom jongens, mijn Bitcoin waarde stijgt langzaam weer.

Meestal betekend dat mayhem op de korte termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:45:

Nee want Ali zei 11+11 op 11-11 en Ali doet niet liegen. :P

En zowel ja dan maken we van Ali een Alina. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:45:

Heb je GVT nog? Die zag ik net voorbijkomen, die staat tegenwoordig tegen de $1. :o

Ik heb die shit vroeger nog weleens gekocht voor 2 tientjes per stuk 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 13:51:
[...]

Heb je GVT nog? Die zag ik net voorbijkomen, die staat tegenwoordig tegen de $1. :o

Ik heb die shit vroeger nog weleens gekocht voor 2 tientjes per stuk 8)7
Haha ja. Heb er laatst nog een hele sloot bij gehaald om een beetje te DCA'en.

Mijn eerste 8 stuks waren ruim 28 dollar :+

Wat een tijden toen. Mag wel weer eens die kanten uit pompen. Dan is Jaapie heul blij :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 14:14:
[...]
Wat een tijden toen. Mag wel weer eens die kanten uit pompen. Dan is Jaapie heul blij :Y
Ja die tijden van de enorme waas mis ook wel. Iedereen kocht vol trots shitcoins om dan te melden "ik heb Vechain gekocht op 7 dollar per stuk, wat een koopje!!!!! Het gaat de wereld veranderen!!!!!!" :')

rekt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Maarre vrolijke vrinden, ondertussen zijn er toch al wel weer wat muntjes leuk aan het plussen. Op Coinbase en Binance is het iig 1 grote groene waas en dat stemt me toch wel vreugdevol. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
ETH boven de 200 dollar...
begint hopelijk toch wat te worden
Nu Bitcoin nog.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

mengenli schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:00:
ETH boven de 200 dollar...
begint hopelijk toch wat te worden
Nu Bitcoin nog.
Huh bitcoin zit allang boven de 200 dollar toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:19:
[...]

SV niet? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:19:
[...]

Nee, Bitcoin SV staat nog steeds onder de 200 gek genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Bitcoin moet ook wat meer laten zien, dat bedoelde ik ermee. Er is bijna niets gebeurd sinds 4 weken tijd.. 0,5% stijging van BTC in 1 maand tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

mengenli schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 15:23:
Bitcoin moet ook wat meer laten zien, dat bedoelde ik ermee. Er is bijna niets gebeurd sinds 4 weken tijd.. 0,5% stijging van BTC in 1 maand tijd.
Voor je het weet staan we 3 weken lang op 100k, te klagen dat het al 3 weken niet meer stijgt :+

Bitcoin heeft sinds de low toch een prima run gemaakt.

Komt vanzelf wel weer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Ondanks de alt stijging van de laatste dagen ga ik toch weer alles naar bitcoin zetten. Hopelijk de correcte zet. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Lekker man, zou Gijp zeggen, weer eens wat groene cijfers zolang het duurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
RaptorXS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 17:15:
Lekker man, zou Gijp zeggen, weer eens wat groene cijfers zolang het duurt. ;)
Ik zou dan weer zeggen dat dit imho een erg gezonde positieve correctie is, kan nog wel iets gezonder eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Grappig artikel op Zerohedge over de Bitcoin:
Bitcoin Is A Hedge Against Gov't "Fiscal Irresponsibility", Analyst
en:
“It’s apparent that central banks are all racing to devalue their currencies [...] What are they devaluing against? They’re devaluing against assets that have provable scarcity [...] Bitcoin has even more provable scarcity than gold, it’s the hardest money in human history.”
Helemaal mee eens. ;)

Link: https://www.zerohedge.com...-irresponsibility-analyst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Epic, de shitcoins biemen weer eens een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 19:06:
Epic, de shitcoins biemen weer eens een beetje.
:9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
En dan krijg ik ook nog totaal onverwacht geld van de belasting terug! Het kan niet op!

Nou ja.. vandaag dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 17-09-2019 19:35 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:58
oOo ETH boven BTC oOo

(op basis van 24h volume)

Wel lekker, sta weer onder de 100 euro verlies. Misschien zit er zelfs een luxe croissant van de LIDL in deze week!

[ Voor 86% gewijzigd door Drardollan op 17-09-2019 19:55 ]

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
Altijd leuk die YT experts, volgens die Rastani kan de BTC naar de 7k. maar misschien ook wel naar
de 14k. na het bestuderen van die driehoekjes.
Ik ga voor PlanB, de BTC stock to flow ratio voor de langere termijn. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Na tijdelijke euforie over het minitieus (vs de daling van de afgelopen tijd) opleven van de alts volgt binnen 1-2 dagen regelmatig een mega dip van Bitcoin die de alts naar een nog lagere prijs brengt. Wees voorzichtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Of het is na 2 jaar eindelijk weer eens een beetje alt tijd.. zou wel prettig zijn voor de verandering

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Pelox schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:32:
Of het is na 2 jaar eindelijk weer eens een beetje alt tijd.. zou wel prettig zijn voor de verandering
Eens, maar: Taro in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9" ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
:X
Ja ik wil gewoon graag van wat zakjes af, dat klopt :9

ps. zojuist mijn ledger geupdatet en nu zie ik ook mijn holo in mijn portfolio.. helaas klopt de prijs niet.. er staat een 0 teveel achter value. Meer mensen last van?

[ Voor 22% gewijzigd door Pelox op 17-09-2019 21:02 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:09
RaptorXS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:03:
Altijd leuk die YT experts, volgens die Rastani kan de BTC naar de 7k. maar misschien ook wel naar
Ik ga voor PlanB, de BTC stock to flow ratio voor de langere termijn. ;)
Zoveel YT experts zijn er niet vind ik. Ik daarentegen heb er wel verstand van. BTC 1 miljoen dollar eind 2020. O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RaptorXS schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 20:03:
Als je TA niet waardevol vindt, waarom kijk je dan dergelijke video's om er daarna hier de draak mee te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Gaat lekker zo, al 3 ritjes van 4% in de laatste 5 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Edwin__ schreef op dinsdag 17 september 2019 @ 21:33:
Gaat lekker zo, al 3 ritjes van 4% in de laatste 5 minuten :)
Met welke coin(s)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:48
Aragon, vliegt hele tijd heen en weer tussen EUR 0.88 ~ 0.92

Edit; ook nog een ritje ADA en LTC meegepakt :)

[ Voor 11% gewijzigd door PWSteal op 17-09-2019 23:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27
Meer PlanB: https://www.theinvestorsp...in-math-and-value-plan-b/
On today’s show, we talk to Bitcoin expert, Plan B. Plan B has become a rising star in the Bitcoin community due to his statistical work he has performed on the stock to flow analysis of Bitcoin.

In this episode, you’ll learn:
  • How to value Bitcoin based on the stock to flow ratio
  • What the Bakkt exchange is and why it will change the landscape of Bitcoin
  • Why it’s important to understand Sharpe’s ratio when you invest in Bitcoin
  • How investors should think about educating themselves about Bitcoin
  • Ask The Investors: Should I invest in China?
Ik kom uit de financiële industrie, en zijn stem komt me bekend voor. Kan er alleen niet opkomen.

De vorige aflevering van TIP met Saifedean Ammous is ook interessant: https://www.theinvestorsp...es-w-dr-saifedean-ammous/

Leuke quote van het einde van de aflevering:
Bitcoin is not pretty, bitcoin is not optimized for your user experience. It's an ugly cludgy piece of software that does one thing but it does it very well and that thing is resist state control. And if it continues to grow and resist state control we can expect big things from this crazy ugly monster.

[ Voor 25% gewijzigd door DaCoTa op 17-09-2019 23:37 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik denk ondertussen meer zoiets van ‘whats up DOCK?’

Rookworst zonder r is ook worst.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:53

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Niemand die XRP hier noemt? Die gaat toch aardig weer omhoog. Hij moet ff naar de 2,5 euro weer. Maar het miljardvoudige mag ook. Ik ben niet zo moeilijk.

Professioneel Heftruck Syndroom

• New Yorker
  • Niet online
NeFoRcE schreef op woensdag 18 september 2019 @ 07:37:
Niemand die XRP hier noemt? Die gaat toch aardig weer omhoog. Hij moet ff naar de 2,5 euro weer. Maar het miljardvoudige mag ook. Ik ben niet zo moeilijk.
Koop je al buiten litebit?

Weg

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:53

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Wel wat crypto's via exchanges uitgewisseld, maar nieuwe aanschaffen doe ik vaak via litebit. Ik vind het fijn dat het netjes in 1 overzicht staat. Ik weet het dat het beter is om alles op meerdere platformen te hebben. Maar ik vind het wel prima zo :)

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://www.memecreator.org/static/images/memes/4958688.jpg

Zelfs mijn ETN doet bijna 10%. Maar m'n Stellar gaat het lekkerst.

Komop dan! oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:29:
[Afbeelding]

Komop dan! oOo
Is dit dan het begin van een nieuwe altseason? 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Verwijderd schreef op woensdag 18 september 2019 @ 09:29:
[Afbeelding]

Komop dan! oOo
Ja komop, nog een maandsalaris erin! oOo *O*

XRP = trash

Verwijderd

Wanneer vliegt chainlink ethereum nou omhoog, mocht eens tijd worden.

• Myrenn
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-11-2022
Blij omdat? 8)7

Laatste tijd toch bezig met het kleiner maken van het NEO zakje. Wellicht dat 3.0 nog iets leuks brengt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Wow m'n verzamelingetje altcoins doet het lekker!

When keiharde lambogains? *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:53
Tominatie schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:56:
Wow m'n verzamelingetje altcoins doet het lekker!

When keiharde lambogains? *O*
rustig rustig over twee uurtjes zit je weer te janken :)

• toilet_paper
Myrenn schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:45:
[...]

Blij omdat? 8)7

Laatste tijd toch bezig met het kleiner maken van het NEO zakje. Wellicht dat 3.0 nog iets leuks brengt...
Het principe 'Sell low' in de praktijk aan het brengen? :P ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er vandaag al iemand moon getyped?

Zonee

MOOOOOON...
Pagina: 1 ... 74 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!