[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
JunSn0w. schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:21:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste locatie is, maar ik wil mij meer gaan verdiepen in de crypto wereld, een eigen wallet aanmaken, geld investeren etc. Nu zie ik veel "beginners" handleidingen, informatiefilmpjes etc. Toch vertrouw ik dat allemaal niet zo.

Vandaar dat ik mijn vraag aan jullie stel. Wat is een beetje een goede site/filmpje of wat dan ook om mee te beginnen?
welkom hier, en heb je de openingspost van dit topic al gelezen?
Het geeft niet alle antwoorden op je vragen maar het blijft vrij nuttig. ;)

Linkje: [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9
edit: ps, het is nu een roerige tijd om in te stappen, de meeste *experts* verwachten op korte termijn een behoorlijke uitbraak van de BTC, alleen welke kant op... dat vertellen ze nu niet, dat doen ze achteraf wel :+

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 10-09-2019 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
RaptorXS schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 18:20:
[...]

welkom hier, en heb je de openingspost van dit topic al gelezen?
Het geeft niet alle antwoorden op je vragen maar het blijft vrij nuttig. ;)

Linkje: [ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9
edit: ps, het is nu een roerige tijd om in te stappen, de meeste *experts* verwachten op korte termijn een behoorlijke uitbraak van de BTC, alleen welke kant op... dat vertellen ze nu niet, dat doen ze achteraf wel :+
Lijkt me duidelijk dat dit naar beneden is. Daar waren we het toch over eens Raptor?

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Bartvandelaar schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 19:13:
[...]

Lijkt me duidelijk dat dit naar beneden is. Daar waren we het toch over eens Raptor?
Ik ben nogal eens tegendraads en zie een oplopende LTC?
maarja, ik Hodl toch. ;)
Edit, PlanB, de BTC Stock to Flow Ratio is mijn belangrijkste indicator voor de lange termijn.

[ Voor 13% gewijzigd door RaptorXS op 10-09-2019 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartvandelaar
Het maakt jou ook geen ene fluitenkruid uit nee :) . Oplopende LTC... zal BTC wel volgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

JunSn0w. schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:21:
Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste locatie is, maar ik wil mij meer gaan verdiepen in de crypto wereld, een eigen wallet aanmaken, geld investeren etc. Nu zie ik veel "beginners" handleidingen, informatiefilmpjes etc. Toch vertrouw ik dat allemaal niet zo.

Vandaar dat ik mijn vraag aan jullie stel. Wat is een beetje een goede site/filmpje of wat dan ook om mee te beginnen?
Inkopen doe je bij een broker zoals Litebit, of bij een exhange die euro's accepteerd, zoals Kraken of Coinbase.

Je kunt daar crypto kopen en het op de exchange bewaren of naar een eigen wallet versturen. Geadviseerd wordt om je coins nooit op een exchange te bewaren maar in je eigen wallet waarvan jij de sleutels in beheer hebt.

Litebit werkt lekker snel, je kunt daar betalen met iDEAL. Dan heb je je coins binnen enkele momenten binnen. Je betaald daar echter wel de hoofdprijs.

Op Kraken en Coinbase kun je geld deponeren via een bankoverschrijving, dat duurt meestal een werkdag voor het gearriveerd is. Je koopt dan wel je crypto tegen de voordeligste koers.

Bitvavo is ook nog een optie, deze biedt vaak de voordeligste koers om aan te kopen.

Verder ben ik zelf begonnen door de filmpjes van 'meester bitcoin' op youtube te bekijken, hierdoor krijg je in jip en janneke taal een goed beeld van hoe 1 en ander werkt.

Succes en als je vragen hebt, stel ze gerust.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:18:
[...]
Verder ben ik zelf begonnen door de filmpjes van 'meester bitcoin' op youtube te bekijken, hierdoor krijg je in jip en janneke taal een goed beeld van hoe 1 en ander werkt.
Dus hij heeft het jou verkeerd geleerd? :>

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunSn0w.
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 19:29
@RaptorXS Dank voor je reactie, had ik inderdaad even gemist. Daar ga ik nog even naar kijken!

@Verwijderd Duidelijk, bedankt voor je info, daar kan ik wat mee!

@Taro Nou ben ik natuurlijk benieuwd wat volgens jou wel goed is :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:26:
[...]

Erg flauw maar ik dacht hetzelfde. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:26:
[...]

Hahaha laten we het boven de gordel houden he :+

Ik heb nog nooit een Dogecoin adres gebruikt voor mijn Ethereum transacties.

Dusja technisch gezien heeft hij me het goed geleerd die ouwe meester Bitcoin.

Dat ik speculatief gezien de slechtste keuzes van de eeuw heb gemaakt, kan ik meester Bitcoin niet verwijten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 18:18
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:32:
[...]

Ik heb nog nooit een Dogecoin adres gebruikt voor mijn Ethereum transacties.
Kan ook niet,

de vraag is eerder heb je ooit tether naar een btc adres gestuurd :P

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
JunSn0w. schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:29:
@Taro Nou ben ik natuurlijk benieuwd wat volgens jou wel goed is :9
Gewoon het advies van Jaapio volgen hoor. Daarnaast inderdaad even naar de topicstart kijken zoals RaptorXS aangeeft, daar staat ook mijn advies in :)

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Biersteker schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:33:
[...]

Kan ook niet,

de vraag is eerder heb je ooit tether naar een btc adres gestuurd :P
1 keer toen ik voor mijn zwager een trade deed. Hij denkt overigens nog steeds dat hij 10 BTC heeft. Maar het zweeft ergens tussen blockchain en aarde.

Iedere keer als hij appt over de koers zeg ik tegen hem: holden man, je wilt nu echt niet cashen...

Zo hoop ik nog een paar jaar het contact goed te houden totdat het onvermijdelijke moment komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunSn0w.
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 19:29
Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:36:
[...]

Gewoon het advies van Jaapio volgen hoor. Daarnaast inderdaad even naar de topicstart kijken zoals RaptorXS aangeeft, daar staat ook mijn advies in :)
Haha oké, bedankt! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Wat denken we ervan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Ir1CqUNMdyN1LzReKUcbqlyQ/full.png

Ik heb er geen vertrouwen in...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/y1c4000jSuALXatJ5KltzzGu/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bhZl6zdlZhti9WqBvbApmdvz/full.png

En MagicPoopCannon (blijft een prachtige naam) is bullish, maar wel eerst via een 21 EMA retest. In zijn replies wordt weer aangegeven vooral het tegenovergestelde te doen: https://www.tradingview.c...e-Bull-Market-Test-Ahead/

Ik ben bearish, maar de handelspot zit nog steeds 100% in Bitcoin, al had ik die beter in ONT kunnen laten zitten sinds vrijdag. De main pot nog steeds fiat.

Oh oh...
Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 20:37:
[...]
Zo hoop ik nog een paar jaar het contact goed te houden totdat het onvermijdelijke moment komt.
Gewoon aansturen op een scheiding van je (schoon)zus en hem. Of aangeven dat CZ voor een re-org van de chain heeft gezorgd en zijn Bitcoin nu zijn verdwenen? Aangezien jij daarin creatief genoeg bent komt er vast wel een mooi lulverhaal uit.

[ Voor 49% gewijzigd door Taro op 10-09-2019 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Is er een storing bij Binance? Ik kom er niet in en zie op de inlogpagina allerlei tekens die zo te zien door iets anders vervangen hadden moeten worden. {{"LoginName" | T}} enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Specy schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:00:
Is er een storing bij Binance? Ik kom er niet in en zie op de inlogpagina allerlei tekens die zo te zien door iets anders vervangen hadden moeten worden. {{"LoginName" | T}} enzo.
Werkt hier prima, even CTRL-R'en om de cache te legen? Is inderdaad een React template file die niet wordt gevuld met data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
F5 hielp niet, maar blijkbaar had ik nog een oude inlogpagina (hij stond al maanden open). Via het hoofdscherm opnieuw naar Log in gegaan en nu werkt het, en ziet er ook beter uit dan eerst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel weer eens een 25% groene Bitcoin candle zien op de 24h.

Echt even een mega candle omhoog die iedereen wakker schud. Zou mooi zijn toch?

Of een alt die 500+% doet zonder na een week weer in te kakken.

Ik wil een spektakel.

Een pump die de nocoiners doet zweten van angst, een pump die de fomo niet aanwakkerd maar in laat slaan als een nucleaire explosie...

Het is zo saaiiiiii met die kleine range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Over 48 uur sluiten de deuren van Binance.com voor traders in de VS... (en het zwaar uitgedunde alternatief Binance.us is nog steeds niet live)

Zouden we hier nog iets van gaan merken (kapitaal dat wegvloeit) of zouden de meesten al eieren voor hun geld gekozen hebben en hun muntjes al verplaatst hebben?

Er zouden natuurlijk nog wat hardcore traders kunnen zijn die doorgaan tot het gaatje alvorens ze hun boeltje pakken....

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
iVibes schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:20:
Zouden we hier nog iets van gaan merken (kapitaal dat wegvloeit) of zouden de meesten al eieren voor hun geld gekozen hebben en hun muntjes al verplaatst hebben?
Ik denk dat dit verhaal al wel in de prijs zit nu. Misschien nog even wat gekke bewegingen, maar er is zat tijd geweest om actie te ondernemen dus de meeste mensen zullen dit ook wel gedaan hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:20:
Over 48 uur sluiten de deuren van Binance.com voor traders in de VS... (en het zwaar uitgedunde alternatief Binance.us is nog steeds niet live)

Er zouden natuurlijk nog wat hardcore traders kunnen zijn die doorgaan tot het gaatje alvorens ze hun boeltje pakken....
Kun je met een VPN niet gewoon doorkarren vanuit de states?

Zijn wel truukjes voor toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:25:
[...]

Misschien een optie voor de kruimeltraders zoals ik, maar de grote jongens willen geen limiet tot 2 btc, daarboven is verificatie nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
[...]

Klopt, maar de KYC wordt ook lastig, voornamelijk voor grotere accounts natuurlijk.

Edit: Nog niet de grote move die je wilde, maar wel een mooie toch @Verwijderd?

Vermoed dat die maar zo richting de 9.300 regionen door kan gaan knallen de komende 24 uur.

Ah, is afgeketst op de 9.000 Euro grens.

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 10-09-2019 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Zit je ff niet op te letten vliegen de rode candles je om de oren.....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
[...]

Denk dat wat handigerts dat prima weten, wat genoemd wordt als belemmering. Tjsa 2 btc is natuurlijk maar $20k per dag, waar hebben we het over? $600k per maand, koop je tegenwoordig amper een brood voor toch? :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 21:32:
[...]

Klopt, maar de KYC wordt ook lastig, voornamelijk voor grotere accounts natuurlijk.

Edit: Nog niet de grote move die je wilde, maar wel een mooie toch @Verwijderd?

Vermoed dat die maar zo richting de 9.300 regionen door kan gaan knallen de komende 24 uur.

Ah, is afgeketst op de 9.000 Euro grens.
Redelijk aftastend teentje in het water dit. Doe dan meteen -50% in een uur :+

Het mag volatieler :) oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als de 9.000 Euro grens eraan gaat (+-9953 USDT), waar Bitcoin dus net op afketste, dan volgen er waarschijnlijk nog wel een paar extra procentjes. Geef het nog even, komt goed :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Status van de Poll tot nu toe:

Poll: Waarom bezit je Bitcoin?
Voor het rendement
Als (toekomstig) betaalmiddel
Ik bezit geen Bitcoin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402089&layout=2&sort=prc

Van de 100% Tweakers die Bitcoin bezitten heeft dus 85,1% Bitcoin voor het rendement en 14,9% Bitcoin als (toekomstig) betaalmiddel. Op andere sites met minder Tweakers zal dat percentage waarschijnlijk anders liggen en meer richting rendement ipv betaalmiddel gaan.

Ik sluit hem niet, blijf vooral stemmen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
PHPResource schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 14:02:
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd 24 uur lang niet naar de koers omgekeken, unicum!
Mij lukt dat de laatste tijd bijna iedere week.. zo saai is het marktje momenteel 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De hashrate van BTC is flink aan het toenemen de laatste maanden. Is nu zelfs flink hoger dan toen BTC op 20k stond en het blijft toenemen. Interessant om te zien :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 00:34:
De hashrate van BTC is flink aan het toenemen de laatste maanden. Is nu zelfs flink hoger dan toen BTC op 20k stond en het blijft toenemen. Interessant om te zien :)
Het is ook weer interessant om te minen boven de 8100 dollar en daarnaast krijg je nu nog 12.5 btc cadeau als je een blok vindt.
Ik ben benieuwd hoeveel miners er weer uit gaan als btc de lagere regionen op gaat zoeken.

XRP = trash

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

De 9K (euro) lijkt het niet te gaan houden, gordels om!

[ Voor 13% gewijzigd door iVibes op 11-09-2019 08:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Of:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EEI3EtkXUAAcKG9?format=jpg

Daarom blijft mijn handelspotje in Bitcoin, ondanks een verlies in de afgelopen weken, kan er ook maar zo een enorme bounce volgen. De main pot heeft een stop limit buy order ingesteld staan om een eventuele grote bounce mee te pakken, maar die blijft nog mooi in fiat, omdat ik het echt niet vertrouw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:53
Taro schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:19:
Of:
[Afbeelding]

Daarom blijft mijn handelspotje in Bitcoin, ondanks een verlies in de afgelopen weken, kan er ook maar zo een enorme bounce volgen. De main pot heeft een stop limit buy order ingesteld staan om een eventuele grote bounce mee te pakken, maar die blijft nog mooi in fiat, omdat ik het echt niet vertrouw.
wat nou fiat? lambo moeten we hebben LAMBO!!!! >:)

Verwijderd

Iemand dit al gelezen?

https://cryptobenelux.com...-toegestaan-in-nederland/

Wat zou dit gaan betekenen voor ons crypto-fans?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
bie100 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 09:37:
[...]

wat nou fiat? lambo moeten we hebben LAMBO!!!! >:)
wat moet je nou met een lambo? zwaar onhandig auto in NL. Ik denk een Ford Mondeo station ST model veel beter is dan een Lambo. Misschien niet kwa snelheid, maar met de rest zeker wel :D en hou je zelfs BTC over :P

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:53

oNo

Waarom moet je er mee rijden dan?
Je koopt zoiets omdat je te veel vermogen hebt. Een praktische auto heb je dan toch wel ergens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18:53
HaruHaru schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:12:
[...]

wat moet je nou met een lambo? zwaar onhandig auto in NL. Ik denk een Ford Mondeo station ST model veel beter is dan een Lambo. Misschien niet kwa snelheid, maar met de rest zeker wel :D en hou je zelfs BTC over :P
status man ik ben de enige die nog geen lambo heeft in de straat............................ _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online

Wel leuk gedaan :P

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Tominatie schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 23:32:
[...]

Mij lukt dat de laatste tijd bijna iedere week.. zo saai is het marktje momenteel 8)7
Ik herken het.
Dus, dames en heren, begin eens wat te kopen en te verkopen. Vooral kopen. Maakt niet uit welk muntje, als het maar geen fiat is.
fiat: fehler in alle teile
:Y)

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
HaruHaru schreef op woensdag 11 september 2019 @ 13:12:
[...]

Ford is moord.
Maar een lambo, klopt, heb je niks aan.
Een Aston Martin zou wel leuk zijn. AM ;)

• HaruHaru
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:02:
[...]

Ford is moord.
Maar een lambo, klopt, heb je niks aan.
Een Aston Martin zou wel leuk zijn. AM ;)
Hahahahah
neem jij maar een AM. ;)
Ik neem wel een fiat doblo hahaha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het is weer gratis geld tijd bij Binance door wat kleine ONT trades te maken: https://www.binance.com/en/support/articles/360033591911

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
HaruHaru schreef op woensdag 11 september 2019 @ 16:14:
[...]

Hahahahah
neem jij maar een AM. ;)
Ik neem wel een fiat doblo hahaha
Zoals het er nu uitziet zit die er niet eens in...
Daar zit je best comfortabel in en zijn praktisch, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Laten we eerst maar eens doblo fiatwaarde van die coins zien! En het liefst nog meer natuurlijk :D

Ayyyyy!!!!
Moooon!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
Ali Baba 1001 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 17:00:
[...]

Zoals het er nu uitziet zit die er niet eens in...
Daar zit je best comfortabel in en zijn praktisch, maar daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Laten we eerst maar eens doblo fiatwaarde van die coins zien! En het liefst nog meer natuurlijk :D

Ayyyyy!!!!
Moooon!!
Lets hope so bro. De Doblo ging goed mee op de tussenwegen in Turkije.

Moon, then the Sun, Then Andromeda!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@PilatuS Nice, Bitcoin omgezet in ONT. Die staat vandaag op -4%, dus met een beetje geluk trekt die morgen weer bij. Kan er helaas wel veel minder kopen dan vorig weekend door zowel de stijging van ONT als de daling van Bitcoin, had gewoon weer moeten holden, maarja, achteraf kan alles beter.

Iets anders: Wat is er erger dan je alts rekt zien gaan? Ook nog een tattoo van de betreffende alt op je arm hebben staan: https://twitter.com/curtwag725/status/1171097644925640709 8)7 |:(

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32
Wat denken jullie hier van? Kan China een 51% attack doen op bitcoin?
http://galgitron.net/Post/How-China-Can-Kill-Bitcoin
Ik kan weinig argumenten vinden die dit weerleggen, heb er zelf te weinig kennis van..

• RaptorXS
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 19:53:
Wat denken jullie hier van? Kan China een 51% attack doen op bitcoin?
http://galgitron.net/Post/How-China-Can-Kill-Bitcoin
Ik kan weinig argumenten vinden die dit weerleggen, heb er zelf te weinig kennis van..
Eerst enorme bedragen investeren om een crypto aan te vallen die dan niks meer waard is.
Wat denk je zelf? Lijkt me nogal een slecht rendement ;)

• superpolm
RaptorXS schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:00:
[...]

Eerst enorme bedragen investeren om een crypto aan te vallen die dan niks meer waard is.
Wat denk je zelf? Lijkt me nogal een slecht rendement ;)
je hebt het stuk niet gelezen neem ik aan? het hoeft niet altijd om rendement te gaan.

• RaptorXS
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:02:
[...]

je hebt het stuk niet gelezen neem ik aan? het hoeft niet altijd om rendement te gaan.
Klopt, zal eens beter mijn best doen :)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:25

Bever!

3

Mr_Ripple schreef op woensdag 11 september 2019 @ 08:33:
[...]

Het is ook weer interessant om te minen boven de 8100 dollar en daarnaast krijg je nu nog 12.5 btc cadeau als je een blok vindt.
Ik ben benieuwd hoeveel miners er weer uit gaan als btc de lagere regionen op gaat zoeken.
8100? Grote spelers minen voor <3k

• Crypts
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:02:
[...]

Beetje jammer weer: :/

All coins are exposed to this risk!

Most Proof of Work (PoW) coins suffer this risk, but not XRP. The 51% attack is based on mining, and XRP isn’t mined. It has complete immunity to this attack. Some would argue that it’s 80% for XRP, but that’s just a blind Sybil attack, which doesn’t work on XRP. It would be orders of magnitude more difficult to attack XRP. I colorfully explain how XRP is immune here.

Wat een vervelend, schreeuwerig en compleet idioot verhaal... 8)7 |:( :F

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zelfs een Dash is al bestand tegen een 51% attack dus een BTC zal dat toch ook wel zijn ?

En zelfs een XVG nadat het meerdere keren was aangevallen

[ Voor 25% gewijzigd door Slux op 11-09-2019 20:24 ]

• superpolm
Crypts schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:19:
[...]

Beetje jammer weer: :/

All coins are exposed to this risk!

Most Proof of Work (PoW) coins suffer this risk, but not XRP. The 51% attack is based on mining, and XRP isn’t mined. It has complete immunity to this attack. Some would argue that it’s 80% for XRP, but that’s just a blind Sybil attack, which doesn’t work on XRP. It would be orders of magnitude more difficult to attack XRP. I colorfully explain how XRP is immune here.

Wat een vervelend, schreeuwerig en compleet idioot verhaal... 8)7 |:( :F
ja dat XRP gelul boeit mij ook weinig, gaat mij meer om het BTC verhaal.

• Crypts
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:26:
[...]

ja dat XRP gelul boeit mij ook weinig, gaat mij meer om het BTC verhaal.
Mjah, kijk even naar de rest van zijn oeuvre? http://galgitron.net ;)

Het lijkt me een stoner die hevig onder invloed af en toe zijn persoonlijke gedachtes de wereld in slingert. Hij heeft het ook vaak over xrp dus wellicht naast pothead ook teleurgesteld bagholder.
Wat neem jij hier serieus aan? Even serieus? :+

Verwijderd

Het zal in theorie best mogelijk zijn maar praktijk lijkt me toch lastiger zoals het hier zo makkelijk omschreven staat. Bovendien als China Bitcoin omver werpt met zo'n 51% pool attack gaat dit ze wereldwijd echt wel veel kritiek opleveren met economische boycots en alles, ik denk echt niet dat het een realistisch plan van slagen heeft.

Ook al hebben overheden niet veel met Bitcoin, het zou in principe gelijkstaan aan een wereldwijde opgedrongen censuur.

Daarnaast is dit artikel overduidelijk geschreven door iemand die een hekel heeft aan Bitcoin. Erg lekker ook die eenzijdige beantwoording van de zelf opgelegde vragen.

Al met al geloof ik er niet zo in dat iets zich op deze manier zou gaan ontrafelen.

• superpolm
Crypts schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:32:
[...]

Mjah, kijk even naar de rest van zijn oeuvre? http://galgitron.net ;)

Het lijkt me een stoner die hevig onder invloed af en toe zijn persoonlijke gedachtes de wereld in slingert. Hij heeft het ook vaak over xrp dus wellicht naast pothead ook teleurgesteld bagholder.
Wat neem jij hier serieus aan? Even serieus? :+
ja het is een XRP shill maar dat hoeft niet te betekenen dat zijn argumenten over een 51% attack onwaar zijn. Als er zoveel miners en mining pools in China zijn is het dan mogelijk voor de overheid om een 51% attack te doen op het BTC netwerk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superpolm
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:35:
Het zal in theorie best mogelijk zijn maar praktijk lijkt me toch lastiger zoals het hier zo makkelijk omschreven staat. Bovendien als China Bitcoin omver werpt met zo'n 51% pool attack gaat dit ze wereldwijd echt wel veel kritiek opleveren met economische boycots en alles, ik denk echt niet dat het een realistisch plan van slagen heeft.
Denk dat het met die boycotts wel mee valt, zo groot is bitcoin niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:38:
[...]

ja het is een XRP shill maar dat hoeft niet te betekenen dat zijn argumenten over een 51% attack onwaar zijn. Als er zoveel miners en mining pools in China zijn is het dan mogelijk voor de overheid om een 51% attack te doen op het BTC netwerk?
Geen idee waarom je zoveel aandacht vraagt voor iets wat ergens begin dit jaar door een of andere malloot is gepost maar nee, gaat niet gebeuren. Zo ja, dan pakt een andere munt het wel over. Blijft wel dat dit echt conspiracy ver voorbij het aluhoedje is en enige redelijkheid dus ook niet meer aanwezig. 8)7

Ik mis alleen nog dat Satoshi Nakamoto lid is van the Avengers, met Putin erotische onderonsjes heeft en als lid van de Bilderberg groep soms samen met hem het mosseltje van mevrouw Merkel bespeelt. Het kan dames en heren! Het kan! :+

• superpolm
Crypts schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:49:
[...]

Geen idee waarom je zoveel aandacht vraagt voor iets wat ergens begin dit jaar door een of andere malloot is gepost maar nee, gaat niet gebeuren. Zo ja, dan pakt een andere munt het wel over. Blijft wel dat dit echt conspiracy ver voorbij het aluhoedje is en enige redelijkheid dus ook niet meer aanwezig. 8)7

Ik mis alleen nog dat Satoshi Nakamoto lid is van the Avengers, met Putin erotische onderonsjes heeft en als lid van de Bilderberg groep soms het mosseltje van mevrouw Merkel bespeelt. Het kan dames en heren! Het kan! :+
Als China hun eigen crypto lanceert en mensen gebruiken liever bitcoin dan kan t een goede reden zijn om een attack te doen.

Verwijderd

superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:39:
[...]

Denk dat het met die boycotts wel mee valt, zo groot is bitcoin niet.
Ik zou uit principe niets meer bestellen op aliexpress. Ik denk dat 50% van de Chinese economie draait op mijn bestellingen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:55:
[...]

Als China hun eigen crypto lanceert en mensen gebruiken liever bitcoin dan kan t een goede reden zijn om een attack te doen.
Wat als het grote Chinese spaghetti monster aanvalt en hun eigen crypto introduceert dan is dat ook een prima reden om diezelfde crypto te boycotten. Ik zou even wat minder shit roken man, serieus. Jointje op zijn tijd ben ik ook niet vies van maar alles binnen redelijke grenzen. :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-09 16:47
superpolm schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:55:
[...]

Neo?

Zero.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bever! schreef op woensdag 11 september 2019 @ 20:04:
[...]

8100? Grote spelers minen voor <3k
Tuurlijk, alleen worden die pas gedumpt boven de 8100, en liefst hoger.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Crypts schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:02:
[...]

Wat als het grote Chinese spaghetti monster aanvalt en hun eigen crypto introduceert dan is dat ook een prima reden om diezelfde crypto te boycotten. Ik zou even wat minder shit roken man, serieus. Jointje op zijn tijd ben ik ook niet vies van maar alles binnen redelijke grenzen. :P
Zullen we samen een keer een dikke longbatser roken en dan op bitmex gaan met een x100?

Gegarandeerd lachen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:40:
[...]

Zullen we samen een keer een dikke longbatser roken en dan op bitmex gaan met een x100?

Gegarandeerd lachen.
Als ik hem mag draaien ben ik je man Japie, dacht dat je het nooit zou vragen en dat verre Friesland is ook prima te doen. :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:46:
[...]

Als ik hem mag draaien ben ik je man Japie, dacht dat je het nooit zou vragen en dat verre Friesland is ook prima te doen. :+
Als jullie het over blowen op het forum hebben, dan moeten jullie iedereen erbij betrekken vind ik... :+
Jullie kunnen er ook voor kiezen om bij mij in Zuid-Limburg te komen roken! Op een heuvel smaakt het toch net iets beter :p B-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 21:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op woensdag 11 september 2019 @ 21:40:
[...]

Gegarandeerd lachen.
hmmzz als drugs, drank, pepers en hamburgers in een spel crypto bingo meer kans gaan maken dan satoshi doe je als crypto slowchat volgens mij heel erg veel goed :+

[ Voor 3% gewijzigd door twain4me op 12-09-2019 12:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:44:
[...]

Als jullie het over blowen op het forum hebben, dan moeten jullie iedereen erbij betrekken vind ik... :+
Jullie kunnen er ook voor kiezen om bij mij in Zuid-Limburg te komen roken! Op een heuvel smaakt het toch net iets beter :p B-)
Hebben we dat al niet eens geprobeerd? Iets met 25 (augustus) oid? :+ Die heuvel bleek eigenlijk een steile berg te zijn en de top lag nogal ver buiten bereik. :P

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Feestje? Uit de oude doos: forumdiscussie bingokaart ✅
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HPYg8VddpOWfV81GcLFqP3VV/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
Chris.nl schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:36:
Feestje? Uit de oude doos: forumdiscussie bingokaart ✅
[Afbeelding]
_O- _O- _O- _O-

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

8)7

[ Voor 198% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2019 15:51 ]

Verwijderd

Wat zijn jullie verwachtingen verder m.b.t. Bitcoin? Ik hoor heel veel verschillende verhalen, waaronder dat we nog een keer down gaan en anderen zeggen weer dat we up gaan.. Wat moet ik geloven?
In ieder geval zit ik hier te lezen en zie ik dat cryptotargets wel op de korte termijn bullish is.. <knip>

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 19-09-2019 19:55 ]

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:48:
Wat zijn jullie verwachtingen verder m.b.t. Bitcoin? Ik hoor heel veel verschillende verhalen, waaronder dat we nog een keer down gaan en anderen zeggen weer dat we up gaan.. Wat moet ik geloven?
Niemand die het weet. Voor mij is het gewoon de belangrijke niveau's in de gaten houden. Breekt ie omhoog door de weerstand heen is de kans op verder omhoog groot. Breek omlaag door de support is verder omlaag meer waarschijnlijk. Het is van te voren niet te voorspellen hoe het precies zal gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:54:
[...]

Hebben we dat al niet eens geprobeerd? Iets met 25 (augustus) oid? :+ Die heuvel bleek eigenlijk een steile berg te zijn en de top lag nogal ver buiten bereik. :P
Yep, bij 25K BTC zou ik het hele forum uitnodigen...
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als op de elfde van de elfde (of eerder) BTC op 2x11 dus 22K staat, nodig ik het hele forum uit om een dikker carnavalstoeter te komen roken :) :7

• Crypts
Ali Baba 1001 schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:02:
[...]

Yep, bij 25K BTC zou ik het hele forum uitnodigen...
Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Als op de elfde van de elfde (of eerder) BTC op 2x11 dus 22K staat, nodig ik het hele forum uit om een dikker carnavalstoeter te komen roken :) :7
Kijk ome Ali doet niet aan half werk maar wel aan twee keer de helft. Ome Crypts mag dat wel. 8)
Lijkt me een deal ouwe, 22k op 11-11 in dollar neem ik aan? Met crypto's kan ik niet bij de bakker betalen maar met dollars ook niet dus dat lijkt me wel zo eerlijk. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
Crypts schreef op donderdag 12 september 2019 @ 17:57:
[...]

Kijk ome Ali doet niet aan half werk maar wel aan twee keer de helft. Ome Crypts mag dat wel. 8)
Lijkt me een deal ouwe, 22k op 11-11 in dollar neem ik aan? Met crypto's kan ik niet bij de bakker betalen maar met dollars ook niet dus dat lijkt me wel zo eerlijk. :P
Jaja USD, uiteraard, zou ik haast zeggen!
Niet te greedy worden he :p

• RaptorXS
Uit de Televaag:
Beste belegging dit jaar: metaal
Door REDACTIE DFT

Updated Vandaag, 12:17
Vandaag, 12:13 in FINANCIEEL
Ergens klopt er iets niet maar ja, wie ben ik ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:48:
In ieder geval zit ik hier te lezen en zie ik dat cryptotargets wel op de korte termijn bullish is.. https://cryptobenelux.com...oor-g-cryptotargets-12-9/
Je bent wel fan van die website he, toevallig? :)

https://gathering.tweaker...d/poster/1232144/messages

• RaptorXS
Het gaat ondertussen wel lekker met de BTC maarja, dat kan morgen zomaar anders zijn.
Toch blijf ik positief voor de lange termijn. ;)
edit:Best wel stilletjes hier zonder scalpers en shorters zo...

[ Voor 20% gewijzigd door RaptorXS op 12-09-2019 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

geschiedenis lesje. Vond wel interessant.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

Bij kucoin wordt een verjaardagsfeestje gehouden en kun je met kcs goedkoop BTC kopen. Op een bepaald moment via een specifiek systeem.
Kcs is er sindsdien vandoor gevlogen, volgen mij kun je meer BTC verdienen door kcs op tijd te verkopen dan met de BTC sale zelf

[ Voor 10% gewijzigd door raq op 13-09-2019 08:16 ]

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27
raq schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 08:15:
Bij kucoin wordt een verjaardagsfeestje gehouden en kun je met kcs goedkoop BTC kopen. Op een bepaald moment via een specifiek systeem.
Kcs is er sindsdien vandoor gevlogen, volgen mij kun je meer BTC verdienen door kcs op tijd te verkopen dan met de BTC sale zelf
Mooi hè hoe de markt al de prijsinefficiencies weg heeft werkt, nog voordat de BTC sale begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Was dit al bekend hier ?
nieuws: Frankrijk meldt dat Facebooks Libra niet in Europa mag worden uitgebr...

En XRP heeft ook weer miljoenen muntjes de markt op gepleurd

[ Voor 9% gewijzigd door Slux op 13-09-2019 10:37 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:30:
Was dit al bekend hier ?
nieuws: Frankrijk meldt dat Facebooks Libra niet in Europa mag worden uitgebr...

En XRP heeft ook weer miljoenen muntjes de markt op gepleurd
Dit is een crypto forum en je brengt 2 non-crypto nieuwtjes? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-09 21:27

raq

DaCoTa schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:14:
[...]

Mooi hè hoe de markt al de prijsinefficiencies weg heeft werkt, nog voordat de BTC sale begonnen is.
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik m'n kcs voor de sale verkoop en later terugkoop. Levert waarschijnlijk meer op dan dat kleine plukje goedkope BTC.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartvandelaar
RaptorXS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 11:18:
[...]

Dit is een crypto forum en je brengt 2 non-crypto nieuwtjes? O-)
Hier moest ik even heel hard om lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 09:51
raq schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:06:
[...]
Ja, inderdaad. Ik denk dat ik m'n kcs voor de sale verkoop en later terugkoop. Levert waarschijnlijk meer op dan dat kleine plukje goedkope BTC.
Bwa, voor 75$ waarde aan kcs kan je 750$ waarde aan btc kopen, of zo begrijp ik het toch. 2000 plaatsen, en er zullen er wel zijn die via cheats meerdere plaatsen weten te pakken, dus vrij kleine kans om het te halen.
Als je veel kcs hebt zal verkopen en terugkopen meer opleveren, maar de mijne zitten in die lockup. Dus voor 100 kcs of zo wil ik wel een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
wouter_va schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 12:54:
[...]

Bwa, voor 75$ waarde aan kcs kan je 750$ waarde aan btc kopen, of zo begrijp ik het toch. 2000 plaatsen, en er zullen er wel zijn die via cheats meerdere plaatsen weten te pakken, dus vrij kleine kans om het te halen.
Als je veel kcs hebt zal verkopen en terugkopen meer opleveren, maar de mijne zitten in die lockup. Dus voor 100 kcs of zo wil ik wel een poging wagen.
Zoals ik het lees gaat het via een flash-sale dus dat wordt gefrustreerd F5'en om vervolgens achter het net te vissen. :+
Je moet ook de KYC door en ze geven niet exact aan wanneer de snapshot wordt gedaan van je funds.
Nog een addertje onder het gras is dat er gerekend gaat worden met een fixed price voor zowel kcs/usdt en usdt/btc. Deze wordt 8 uur vantevoren bepaald, dat is in cryptoland toch wel vrij lang te noemen en er is best kans dat zodra de btc op is deze en eventueel voor deze actie aangeschafte kcs gedumpt gaat worden.

In theorie leuke actie maar ik laat hem maar schieten denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Zolang we sideways gaan valt er voor weinigen wat te verdienen en daarom wat rustiger hier?
Het is wachten op de grote uitbraak, misschien dit weekend al wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Grote uitbraak naar beneden :O

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• malinwa001
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-08 13:59
Dat zie ik toch nergens...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

RaptorXS schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 22:44:
Zolang we sideways gaan valt er voor weinigen wat te verdienen en daarom wat rustiger hier?
Het is wachten op de grote uitbraak, misschien dit weekend al wel. ;)
Juist als BTC sideways gaat valt er veel te verdienen aan de shitcoins, de ideale periode om even van je geloof af te stappen om meerdere procentjes te pakken...

Edit: zelf afgelopen dagen al meerdere procentjes gepakt met; atom, bcpt, mda, icx en dock...

Die grote uitbraak zie ik ook voorlopig nog niet komen, veel traders zijn bullish over Bakkt maar dat weten we ook allemaal al tijden dus dat zal niet echt een vette impact meer maken... gevalletje buy the rumour sell the fact...

[ Voor 9% gewijzigd door iVibes op 13-09-2019 23:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 12:27
Stiekem zit ik Dogecoin ook in de gaten te houden. Het zou me niet verbazen als die weer eens een 300 à 400% gaat doen op 'korte' termijn... (Afb. geeft weekly chart weer, lijkt dus kort, maar kan best zijn dat we eerst aan de oliebollen zitten voordat dat gebeurt.)
Doge

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 17:07
toilet_paper schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 01:34:
Stiekem zit ik Dogecoin ook in de gaten te houden. Het zou me niet verbazen als die weer eens een 300 à 400% gaat doen op 'korte' termijn... (Afb. geeft weekly chart weer, lijkt dus kort, maar kan best zijn dat we eerst aan de oliebollen zitten voordat dat gebeurt.)
[Afbeelding: Doge]
Interessante, vooral omdat die zo lang teruggaat natuurlijk haha.
Maar zoals zoveel altcoins er op een all time low staan, zo lijkt ook deze slowchat/crypto-forum activiteit te dalen naar een ATL.

Voor de gok maar weer eens wat altcoins kopen op de zaterdagochtend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Timberly2 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:34:
[...]
Maar zoals zoveel altcoins er op een all time low staan, zo lijkt ook deze slowchat/crypto-forum activiteit te dalen naar een ATL.
Inderdaad, kon gisteravond in 1 minuut helemaal bij lezen :)

Ik ga denk ik dit weekend ook helemaal niet naar de koers kijken of handelen, tenzij ik een alert krijg van een grote move natuurlijk.

• Crypts
Taro schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 11:38:
[...]

Inderdaad, kon gisteravond in 1 minuut helemaal bij lezen :)

Ik ga denk ik dit weekend ook helemaal niet naar de koers kijken of handelen, tenzij ik een alert krijg van een grote move natuurlijk.
Kan me ook niet herinneren dat het ooit zo stil is geweest hier. :D

Ook op exchanges is bar weinig te beleven dus dan krijg je dit soort dingen: :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nSYTCmB.png

• twain4me
  • Laatst online: 21:32

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Timberly2 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 10:34:
[...]

Interessante, vooral omdat die zo lang teruggaat natuurlijk haha.

Voor de gok maar weer eens wat altcoins kopen op de zaterdagochtend.
druk druk druk..

aardappels rooien (2 hele kilo :P) , paprika,s verzorgen, dak vernieuwen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
twain4me schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 13:39:
[...]

druk druk druk..

aardappels rooien (2 hele kilo :P) , paprika,s verzorgen, dak vernieuwen.
Pas op dat je niet teveel doet he...

Hier pepers verzorgen, vorige auto gewassen, nieuwe auto aan het inruimen en lekker van de zon genieten. Later gedurende de donkere dagen maar weer de verloren tijd achter de laptop inhalen.

Verwijderd

https://cryptobenelux.com...ok-tegen-libra-in-europa/

Wat denken jullie? Zal Libra er wel, of niet komen? BTW ook wel slecht nieuws voor de gehele crypto-markt denk ik..
Pagina: 1 ... 73 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!