[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.570 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier bekend met OCO orders van Binance?

Kan iemand het eventueel uitleggen?

Ik ben wel op dit gekomen.. maar snap het nog niet helemaal..

Wat is het?
Een One-Cancels-the-Other (OCO) is een order die een stop-limit order en een limit-maker order combineert, met dezelfde hoeveelheid. Wanneer één van de bestellingen wordt uitgevoerd (de stopprijs wordt geactiveerd voor een stoplimietorder), wordt de andere automatisch geannuleerd. En bij het annuleren van één van de orders, wordt het gehele OCO-paar geannuleerd.

Prijsbeperkingen
Voor verkooporders moeten de prijzen de volgende regel volgen:
Limit price van limit maker order > Market price > Stop price van stop limit order
Voor kooporders moeten de prijzen de volgende regel volgen:
Limit price van limit maker order < Market price < Stop price van stop limit order
Voorbeeld verkooporder
Als de laatste prijs 10 is, moet de limit price hoger zijn dan 10 en de stop price lager dan 10.

Voorbeeld kooporder
Als de laatste prijs 10 is, moet de limit price lager dan 10 zijn en de stop price hoger dan 10.

Scenario
Stel je hebt 300 USDT op je account en voelt je bullish over de BNB / USDT-markt.

Je wil de markt betreden op een redelijke prijs. De laatst verhandelde prijs van BNB is 28,05 USDT, en de weerstand ligt op ongeveer 29,50 USDT. Je wil BNB kopen wanneer deze 27,00 USDT raakt, maar je wil ook de kans niet missen wanneer de prijs de weerstandsprijs breekt.

Nu is het handig om een OCO-order te plaatsen met een hoeveelheid van 10, die een limit buy order en een stop limit buy order combineert. De prijs van de limit maker order is 27,00 USDT. Voor de stop limit order is de stop price 29,50 USDT en de limit buy price is 30,00 USDT.

Order plaatsen
Selecteer “OCO” in de keuzelijst en zet vervolgens de limit price op 27 USDT, de stop price op 29,5 USDT en stop limit price op 30 USDT, met hoeveelheid van 10.

Klik vervolgens op de knop “Buy BNB” om de order te plaatsen.

Zodra de orders zijn verzonden, kunnen de bestaande twee orders worden gevonden in “open bestellingen”.

Wanneer orders worden uitgevoerd en/of verwijderd, kan je de stop-limit bestelgeschiedenis vinden in “My 24h Order History”.

Bron: https://cryptobenelux.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ongelofelijk hoe vet ervoor staat, dat ik die ooit heb gekocht toen ie 6 dollar was. Ik zit nu nog in win. En heb geaccepteerd dat ik blut ben wat dit spelletje betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:25:
Iemand hier bekend met OCO orders van Binance?

Kan iemand het eventueel uitleggen?

Ik ben wel op dit gekomen.. maar snap het nog niet helemaal..
In plaats van het hele verhaal te quoten kan je beter aangeven wat je niet snapt :P

Even heel simpel als ik 1 BTC heb: Gaat ie naar 12k verkoop ik, zakt ie naar 10.2k verkoop ik.

Het is puur wat je hebt op 2 koersniveau's kunnen verkopen in plaats van maar op 1 plek. Vroeger moest je kiezen tussen een verlies beperken of winst pakken, nu kan je beide doen voor hetzelfde bedrag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
sampoo schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:25:
[...]

Het wordt net als beleggingen onder overige bezittingen geschaard en met een verondersteld rendement van 5,33% gerekend. Als we moon gaan is het oude systeem gunstiger dan de nieuwe.

Stel dat je crypto in 2022 is aangegroeid tot 100.000 euro, als je datzelfde bedrag op de bank aanhoudt betaal je geen belasting, in crypto of beleggingen betaal je 1.750 euro aan belasting. Nu is dat 375 euro. Ik vind het nogal wat. Je crypto aan het eind van het jaar omzetten naar spaargeld heeft ook geen zin:

[...]

Dit lijkt mij een verkapte steunmaatregel voor de banken, je vermogen met een negatieve rente aan houden bij de bank wordt zo aantrekkelijker gemaakt omdat je dan niet te maken hebt met 1,5% aan boeterente (33% van 5,24%) en ook nog vrijstelling krijgt over de eerste 400 euro van het veronderstelde rendement.

We moeten natuurlijk niet hebben dat we het geld massaal van de bank halen en in een ouwe sok of crypto stoppen wanneer de grootbanken 0,5% negatieve rente gaan of zoals ze het zullen brengen "moeten" rekenen.
De beleggers gaan voor de spaarders betalen dus ook de cryptobezitters betalen mee.
"Wat ze doen is verschillende categorieën verschillend behandelen, met een verschillend rendement per soort," legt belastingdeskundige Arjo van Eijsden van accountants- en adviesbureau EY uit. Dat pakt dus goed uit voor spaarders. Beleggers gaan al snel meer betalen, helemaal als ze ook geld lenen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:27:
Ik zit nu nog in win. En heb geaccepteerd dat ik blut ben wat dit spelletje betreft :)
Niet lullig bedoelt, maar als je strategie is: Niet verkopen op 20% verlies maar net zo lang wachten tot je weer winst hebt, dan loop je het risico naar -90% te gaan. Coins als WIN kunnen leuke pumps doen, maar daarna volgt eigenlijk altijd een nieuwe low met hoe de markt nu is. Alts holden is gewoon killing de laatste maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 17:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 22:45:
[...]

De beleggers gaan voor de spaarders betalen dus ook de cryptobezitters betalen mee.

[...]
Crypto is lang niet altijd een belegging dus zo vanzelfsprekend vind ik dat niet. Ik zie het eerder als middel om banken te hulp te zijn nu een negatieve spaarrente in zicht komt want ook als je contant geld in een ouwe sok aanhoudt betaal je 1,5% boeterente. Dat kan je moeilijk beleggen noemen en ik zie niet in waarom dat voor een digitale ouwe sok anders moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:08:
[...]

Crypto is lang niet altijd een belegging dus zo vanzelfsprekend vind ik dat niet. Ik zie het eerder als middel om banken te hulp te zijn nu een negatieve spaarrente in zicht komt want ook als je contant geld in een ouwe sok aanhoudt betaal je 1,5% boeterente. Dat kan je moeilijk beleggen noemen en ik zie niet in waarom dat voor een digitale ouwe sok anders moet zijn.
Omdat 99% van de mensen Bitcoin hebben om rendement mee te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:24:
[...]

Omdat 99% van de mensen Bitcoin hebben om rendement mee te halen.
Dat geloof ik niet. Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:42:
[...]

Wat geloof je niet van: De meeste mensen kopen BTC om er geld aan te verdienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 23:46:
[...]

Wat geloof je niet van: De meeste mensen kopen BTC om er geld aan te verdienen ?
Je had het over 99% van de mensen en nu zeg je de meeste. Wat is dat? 60, 70%? Waar baseer je dat % op? Toch niet enkel op wat anderen wel of niet geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 00:05:
[...]

Je had het over 99% van de mensen en nu zeg je de meeste. Wat is dat? 60, 70%? Waar baseer je dat % op? Toch niet enkel op wat anderen wel of niet geloven?
99% is misschien wat overdreven, maar meer dan 90% denk ik wel van dat het klopt.

Waar baseer jij op dat het niet zo zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Over de beweegredenen van andere mensen kan ik niks zeggen, maar de enige reden dat Ali Baba verschillende coins heeft gekocht en in schatkamers heeft verstopt, is omdat hij hoopt dat ze over enkele jaren veel meer waard zijn. Dus ik zie het inderdaad als een belegging. Maar wel een uiterst risicovolle, en zonder een ‘onderliggende waarde’. Ja blockchain, maar daar heb ik de ballen verstand van...

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Ik denk dat 99% heel goed klopt. De 1% procent die overblijft hebben waarschijnlijk ooit iets gekocht met de gedachte om winst te maken, maar zijn vergeten dat ze het ooit gekocht hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 00:11:
[...]

99% is misschien wat overdreven, maar meer dan 90% denk ik wel van dat het klopt.

Waar baseer jij op dat het niet zo zou zijn ?
Jij maakt de claim van 99% en nu 90% en het enige wat je als reden brengt is dat je denkt dat het zo is. Dat kan je niet menen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 04:17:
[...]

Jij maakt de claim van 99% en nu 90% en het enige wat je als reden brengt is dat je denkt dat het zo is. Dat kan je niet menen.
Kom op man. Waarom kopen mensen BTC ? Omdat ze denken dat de waarde zal toenemen. Als je denkt dat ook maar 10% dit om andere redenen doet dan weet ik het ook niet meer hoor. Zeg maar waarom je denkt dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik durf wel te zeggen dat 99% gewoon in BTC zit om geld te verdienen, die overige 0.1% snappen zelf niet waar ze mee bezig zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 08-09-2019 07:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Poll: Waarom bezit je Bitcoin?
Voor het rendement
Als (toekomstig) betaalmiddel
Ik bezit geen Bitcoin
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402089&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Laten we afspreken dat we het niet over traden of in fiat zitten hebben. Als je af en toe Bitcoin hebt om ermee te traden dan moet je dus voor optie rendement/betaalmiddel kiezen en niet voor "Ik bezit geen Bitcoin".

Als je alleen altcoins hebt, dan kan je die hebben voor het rendement of de tech, laten we ons hier puur op Bitcoin focussen.

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 08-09-2019 08:45 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik denk wel dat als je deze vraag op bijv. nu.nl of fok.nl zou stellen dat je richting de 100% voor rendement gaat. Uiteindelijk zitten we hier op een techforum, dus kent men de techniek, er zijn early adopters en kan het % dat Bitcoin als betaalmiddel gebruikt hoger liggen. Laten we dus afspreken dat het percentage dat hier uit komt niet 100% accuraat kan zijn, omdat het van de doelgroep afhankelijk is.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een Coinbase Card om met Bitcoin te kunnen betalen, maar ben om eerlijk te zijn niet van plan dat te doen als ik gewoon met PIN of Creditcard kan betalen. Waarom? Omdat als ik Bitcoin bezit ik dat voor het rendement doe, op dat moment dus een stijging verwacht en niet met iets ga betalen dat 2 uur later meer waard zou kunnen zijn. In de toekomst kan die situatie uiteraard veranderen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mmm, een klein beginnetje van een nieuwe alts-season?
Geen idee, wie wel? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
RaptorXS schreef op zondag 8 september 2019 @ 09:49:
Mmm, een klein beginnetje van een nieuwe alts-season?
Geen idee, wie wel? ;)
Gaat toch ieder weekend zo? Waarschijnlijk is het vanaf morgen weer rood.

Vrijdagavond koop ik 100% ONT, zaterdag verkoop ik een deel (daarmee nog een ritje ADA gemaakt gisteren) en zondag verkoop ik de rest en de week daarop koop ik op vrijdag weer in, nog een stukje goedkoper. Repeat, repeat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Toch ziet het er niet slecht uit. Eth, ltc en bch pakken toch ruim 5/6% tov btc. Zelfs dat vod van een xrp staat op 3,5%. :D
Eigenlijk pakken ze deels terug wat ze eerder dik verloren hebben maar toch, mocht je nog met een bagje of wat van deze muntjes zitten dan ziet dit er toch positief uit. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:26
Mooie raket naar beneden nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
What goes up, goes down etc. etc.
Offtopic, Hup Max! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Komen nog veel mooiere strepen naar beneden.

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 04:31:
[...]

Kom op man. Waarom kopen mensen BTC ? Omdat ze denken dat de waarde zal toenemen. Als je denkt dat ook maar 10% dit om andere redenen doet dan weet ik het ook niet meer hoor. Zeg maar waarom je denkt dat het niet zo is.
Dat helpt je stelling niet, ook mensen die crypto niet als belegging aanhouden kunnen best denken dat die toch in waarde zal toenemen. Jij kwam echter met 99% en later 90% aan proppen en ik zie behalve wedervragen en "kom op man" verder maar weinig wol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:24:
[...]
Dat helpt je stelling niet, ook mensen die crypto niet als belegging aanhouden kunnen best denken dat die toch in waarde zal toenemen. Jij kwam echter met 99% en later 90% aan proppen en ik zie behalve wedervragen en "kom op man" verder maar weinig wol.
Ik ga niet verder met deze onzin discussie als je zelf ook niet eens wil aangeven waarom je denkt dat het anders zou zijn. Ondertussen ben ik ook zeker niet de enige die er zo over denkt en ben jij blijkbaar wel de enige die het anders ziet, maar waarom zeg je niet. Vanuit jouw kant nog geen draadje wol.

Dit is echt zo'n: Does a bear shit in de woods verhaal. Nee, ik zie die beer niet dat doen, maar no shit dat ie het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 15:41:
[...]

Ik ga niet verder met deze onzin discussie als je zelf ook niet eens wil aangeven waarom je denkt dat het anders zou zijn. Ondertussen ben ik ook zeker niet de enige die er zo over denkt en ben jij blijkbaar wel de enige die het anders ziet, maar waarom zeg je niet. Vanuit jouw kant nog geen draadje wol.

Dit is echt zo'n: Does a bear shit in de woods verhaal. Nee, ik zie die beer niet dat doen, maar no shit dat ie het doet.
Je maakt een claim die je totaal niet waar kan maken en nu je inziet dat je je eigen gelijk niet kan halen zit je maar van je af te bijten met "wat vind jij dan"-vragen, alsof dat jouw stelling verder helpt. Jij en ik maken hier geen vergelijkbare uitspraken. Jij roept namelijk expliciet 99% en ik vraag je slechts om met meer te komen dan dat ik het maar van je aan moet nemen. Dat lijkt mij niet onredelijk.

Het had je gesierd als je had gezocht naar onderzoek die hierover uitsluitsel geeft. Ik heb al zonder succes gezocht. Het lijkt mij dat je op zijn minst mijn inspanningen moet zien te evenaren, aangezien het hier over jouw hypothese gaat, niet de mijne. Ik begin wel te begrijpen waarom je geen trek meer hebt in deze "onzin". Doe je verstandig aan.

[ Voor 3% gewijzigd door sampoo op 08-09-2019 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-09 18:53
Afbeeldingslocatie: https://s3-eu-central-1.amazonaws.com/nachtwinkel-media/uploads/2018/03/08232150/Popcorn-groot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:17:
[...]

Je maakt een claim die je totaal niet waar kan maken en nu je inziet dat je je eigen gelijk niet kan halen zit je maar van je af te bijten met "wat vind jij dan"-vragen, alsof dat jouw stelling verder helpt. Jij en ik maken hier geen vergelijkbare uitspraken. Jij roept namelijk expliciet 99% en ik vraag je slechts om met meer te komen dan dat ik het maar van je aan moet nemen. Dat lijkt mij niet onredelijk.

Het had je gesierd als je had gezocht naar onderzoek die hierover uitsluitsel geeft. Ik heb al zonder succes gezocht. Het lijkt mij dat je op zijn minst mijn inspanningen moet zien te evenaren, aangezien het hier over jouw hypothese gaat, niet de mijne. Ik begin wel te begrijpen waarom je geen trek meer hebt in deze "onzin". Doe je verstandig aan.
Je weet zelf toch ook wel dat je er naast zit in deze, iedereen die in BTC/Crypto zit doet dat om er rendement uit te halen.
Niks meer niks minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:17:
[...]

Bla bla bla. Als je niet kan snappen dat vrijwel iedereen BTC koopt om er geld aan te verdienen dan ben je blijkbaar zo blind of wereldvreemd dat iedere vorm van discussie nutteloos is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
Slux schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:25:
[...]

Je weet zelf toch ook wel dat je er naast zit in deze, iedereen die in BTC/Crypto zit doet dat om er rendement uit te halen.
Niks meer niks minder.
ik niet ik zit er in om geld te verliezen de laatste tijd dan :P

[ Voor 0% gewijzigd door bie100 op 08-09-2019 16:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
bie100 schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:29:
[...]

ik niet ik zit er in om geld te verliezen dat laatste tijd dan :P
Ik zit er in om nog meer belasting te mogen betalen, des te meer, des te beter! 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik zit er in omdat m'n vrouw er geen reet van snapt...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
iVibes schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:49:
Ik zit er in omdat m'n vrouw er geen reet van snapt...
Zoals de meeste vrouwen er niks in willen zien:
De Bitcoin-gemeenschap bestaat volgens Coin Dance voor 90% uit mannen. Miss Finland, Rosa-Maria Ryyti, denkt wel te weten waarom dit het geval is. Vrouwen zijn zich volgens haar namelijk meer bewust van de risico’s, aldus Ryyti in een tweet.

Volgens een onderzoek van Cointelegraph blijkt dat slechts 5% van de bijdragen op GitHub met betrekking tot cryptocurrency van vrouwen afkomstig was.
Miss Finland over Bitcoin (BTC): “Vrouwen zijn zich meer bewust van de risico’s”
Bron: https://www.crypto-inside...er-bewust-van-de-risicos/
edit: meestal plaats ik de bron erbij want dat voorkomt een hoop gedoe hier op het forum ;)

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 08-09-2019 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Slux schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:25:
[...]

Niks meer niks minder.
Je leeft in een bubbel als je denkt dat niemand in crypto zit vanwege onbehagen richting bank en overheid. Dat het in andere landen meer speelt dan in Nederland daar kan ik nog mee in zee, maar 90% of 99% gaat voor rendement is zelfs hier in Nederland niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 16:58:
[...]
Dat het in andere landen meer speelt dan in Nederland daar kan ik nog mee in zee, maar 90% of 99% gaat voor rendement is zelfs hier in Nederland niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
[...]

Je leeft in een bubbel als je denkt dat niemand in crypto zit vanwege onbehagen richting bank en overheid. Dat het in andere landen meer speelt dan in Nederland daar kan ik nog mee in zee, maar 90% of 99% gaat voor rendement is zelfs hier in Nederland niet aan de orde.
rendement :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
[...]

De engiste die in een bubbel leeft ben jij, want die alu verhalen van banken en overheden zijn zo 2016/2017

Nogmaals crypto is belegen/speculeren niks meer niks minder, mensen die anders denken, denken waarschijnlijk ook nog dat de wereld plat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Slux schreef op zondag 8 september 2019 @ 17:15:
[...]

De engiste die in een bubbel leeft ben jij, want die alu verhalen van banken en overheden zijn zo 2016/2017

Nogmaals crypto is belegen/speculeren niks meer niks minder, mensen die anders denken, denken waarschijnlijk ook nog dat de wereld plat is.
Of jij leeft in een bubbel met weinig kennis van macro economie en wat er nu verkeerd gaat op wereldnivo. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts

En dat vrouwen niet poepen. :P
Denk dat er best nog wel wat mensen vanwege een dergelijke reden in crypto's zitten en dat zou imho best overeen kunnen komen met die 1~10%. :)
Meer dan 10% denk ik toch echt niet en dat percentage zou ik al veel vinden. ;)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
[...]

Wanneer het niet gekker kan. De overheid komt nota bene met een maatregel die het spaargeld bij de banken 1,5% aan belastingvoordeel gunt ten opzichte van andere vormen van vermogen maar jij hebt het over alu verhalen? Ik begin te begrijpen waarom ze er ook mee weg komen, Ook al kondigen ze het aan via de officiële kanalen dan nog willen we het niet zien. Ik kan me er eigenlijk niet meer over verbazen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 18:29:
[...]

Wanneer het niet gekker kan. De overheid komt nota bene met een maatregel die het spaargeld bij de banken 1,5% aan belastingvoordeel gunt ten opzichte van andere vormen van vermogen maar jij hebt het over alu verhalen? Ik begin te begrijpen waarom ze er ook mee weg komen, Ook al kondigen ze het aan via de officiële kanalen dan nog willen we het niet zien. Ik kan me er eigenlijk niet meer over verbazen. :+
Het ging om de reden om in crypto's te zitten, jij draait het nu weer een andere kant op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 8 september 2019 @ 18:53:
[...]

Het ging om de reden om in crypto's te zitten, jij draait het nu weer een andere kant op. ;)
Deze discussie ontstond uit de aankondiging dat de spaartaks voor tegoeden onder de 440.000 euro werd afgeschaft terwijl er enkel sprake is van een verschuiving tussen spaargeld bij de banken en andere vormen van vermogen.

Als er dan wordt geroepen dat 99% of iedereen enkel voor de beleggingswinst in crypto stapt en dan geen enkel bewijs wordt aangeleverd dan hoef je daar niets mee. Maar ik geef ook volmondig toe dat de geplande 1,5% verschil in verschuldigde belasting tussen geld op de bank en geld elders veel meer aandacht verdient. Is dit niet verboden staatssteun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Ja en de aarde is rond.. Als een pannenkoek..
Alu hoedjes waren weer in de aanbieding?

Mijn mening:
Vroeg zat men voornamelijk in bitcoin uit interesse.. Tegenwoordig (vanaf/na 2017) zit men voornamelijk in Bitcoin om winst proberen te maken op de korte of lange termijn.

Sommigen lukt dat, de meesten niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:18:
[...]

Deze discussie ontstond uit de aankondiging dat de spaartaks voor tegoeden onder de 440.000 euro werd afgeschaft terwijl er enkel sprake is van een verschuiving tussen spaargeld bij de banken en andere vormen van vermogen.

Als er dan wordt geroepen dat 99% of iedereen enkel voor de beleggingswinst in crypto stapt en dan geen enkel bewijs wordt aangeleverd dan hoef je daar niets mee. Maar ik geef ook volmondig toe dat de geplande 1,5% verschil in verschuldigde belasting tussen geld op de bank en geld elders veel meer aandacht verdient. Is dit niet verboden staatssteun?
Dit dus en hoe heet dit topic? Nuff said. :)
Die hele discussie is niet zo gek boeiend binnen deze context. Misschien zit 10% er met een aluhoedje in, misschien maar 1% of nee laten we eens heel gek doen, 50%? Voor crypto's is dat toch niet boeiend? Hooguit voor de fabrikant van alufolie. :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
O-)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ED9JmLbVUAETTX9?format=jpg&name=small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 19:18:
[...]
Als er dan wordt geroepen dat 99% of iedereen enkel voor de beleggingswinst in crypto stapt en dan geen enkel bewijs wordt aangeleverd dan hoef je daar niets mee.
Iedereen weet dat het voor vrijwel iedereen is om rendement te halen. Dat is gewoon logisch, heel simpel. Bewijs is daar dan ook niet voor nodig. Als iedereen er zo over denkt is het aan jou om bewijs te leveren dat het niet zo is.

Verder ben je ook nog eens selectief oost indisch blind want het bewijs staat nog in dit topic ook en dan zelfs op de pagina waar deze hele onzin discussie bezig is.
Taro schreef op zondag 8 september 2019 @ 08:39:
Poll: Waarom bezit je Bitcoin?
Voor het rendement
Als (toekomstig) betaalmiddel
Ik bezit geen Bitcoin
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Laten we afspreken dat we het niet over traden of in fiat zitten hebben. Als je af en toe Bitcoin hebt om ermee te traden dan moet je dus voor optie rendement/betaalmiddel kiezen en niet voor "Ik bezit geen Bitcoin".

Als je alleen altcoins hebt, dan kan je die hebben voor het rendement of de tech, laten we ons hier puur op Bitcoin focussen.
Of weet je gewoon dat wat je zegt niet zo is, maar blijf je liever door drammen in plaats van je ongelijk toe te geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O

Wodkater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Kom je nu pas je nest uit? :9B

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Laatst online: 10:33

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taro schreef op zondag 8 september 2019 @ 20:33:
[...]

Kom je nu pas je nest uit? :9B
Haha nee zeker niet. Stond 9 uur alweer zeer wankel op mijn beentjes, klaar voor de dag.

Begin nu pas weer wat fit te worden, dat wel.

Een saaie crypto dag, alles is wat meh vandaag. Zal wel aan mij liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Even 446 Bitcoin kopen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1cp6o5bAP7qRho0hehV27RLZ/full.png

Met de handelspot 100% in Bitcoin, met de main pot 100% in fiat, geen idee welke kant we op gaan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C70TxfF3MDdMfx4JoNC3TROU/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bart is coming

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 8 september 2019 @ 17:32:
[...]

En dat vrouwen niet poepen. :P
Denk dat er best nog wel wat mensen vanwege een dergelijke reden in crypto's zitten en dat zou imho best overeen kunnen komen met die 1~10%. :)
Meer dan 10% denk ik toch echt niet en dat percentage zou ik al veel vinden. ;)
Ook al zitten ze in crypto omdat ze bang zijn dat de banken omvallen, waar we in de EU gewoon voor verzekerd zijn tot 100k of een Slux als dictator krijgen

Dan zit je nog in crypto voor het rendement, omdat je denkt dat daar de toekomst inzit en dus gaat stijgen.

Je gaat niet in crypto zitten omdat je weet dat je rekt gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ondanks dat ik weinig verstand heb van TA, vind ik onderstaande grafiek voor de lange termijn er zeer plausibel uitzien. Hoe denken jullie hierover?

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/GH5fxRFu

... Of wil ik te graag dat dit waarheid gaat worden? :+

[ Voor 12% gewijzigd door radem205 op 08-09-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
radem205 schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:48:
Ondanks dat ik weinig verstand heb van TA, vind ik onderstaande grafiek voor de lange termijn er zeer plausibel uitzien. Hoe denken jullie hierover?

[Afbeelding]

Zoiets als dit zou mij niets verbazen. Wat dan wel nodig zal zijn is dat er net zoals de vorige keer heel veel nieuwe mensen gaan instappen. Dat zie je eigenlijk pas gebeuren als de boel al flink aan het stijgen is. Pas wanneer de boel op 400% staat zie je de interesse uit het grote publiek. Het zal denk ik dus wel nodig zijn eerst naar de 15+k te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-09 21:04

996

[Afbeelding]

Waarom zou de koers deze keer wel door de bovenste lijn breken?
Mag wel hoor, prima zelfs :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• radem205
996 schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:05:
[...]

Waarom zou de koers deze keer wel door de bovenste lijn breken?
Mag wel hoor, prima zelfs :)
Laten we in eerste instantie maar eens tot de bovenste lijn komen. Dan zijn we hier allemaal behoorlijk tevreden volgens mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

[Afbeelding]

Zou heel mooi zijn maar momenteel mis ik toch echt de fomo, mis ik de riooljournalistiek van de Televaag, mis ik m'n tokkie-buurvrouw die het over crypto heeft ipv de Schultenbräu aanbieding van de lokale Aldi en mis ik m'n eigen mooon geroep......

Op lange termijn is dit lastig te voorspellen maar laten we hopen dat het tij keert....

[ Voor 0% gewijzigd door iVibes op 08-09-2019 22:42 . Reden: dikke tiepfaut jonguh! ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

iVibes schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:38:
[...]

Zou heel mooi zijn maar momenteel mis ik toch echt de fomo, mis ik de riooljournalistiek van de Televaag, mis ik m'n tokkie-buurvrouw die het over BTC heeft ipv de Schultenbräu aanbieding van de lokale Aldi en mis ik mijn eigen mooon geroep......

Op lange termijn is dit lastig te voorspellen maar laten we hopen dat het tij keert....
Ik sta nu in de snackbar om een patat shoarma te halen maar ook daar hoor ik niets over Bitcoin of crypto.

Hoe gaan we dit aanpakken luitjes? We moeten de fomo weer aanwakkeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 15:27

[Afbeelding]

Klopt aardig.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ED8q6n2XoAYdn7g?format=png&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op zondag 8 september 2019 @ 22:41:
[...]

Hoe gaan we dit aanpakken luitjes? We moeten de fomo weer aanwakkeren!
Bitcoin flippo's in de zakken Croky chips??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
Dit is toch van PlanB? Schijnt een hoge bons te zijn in de nederlandse geldwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03:18
Ja hoor, het gaat alweer over ALT SEASON. :/ Mag ik het nummer van jullie hopium dealer? Goed spul zo te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaCoTa
RaptorXS schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:01:
[...]

Dit is toch van PlanB? Schijnt een hoge bons te zijn in de nederlandse geldwereld.
Hij klinkt idd aardig Nederlands :-) Weet niet of hij zijn naam ooit bekend heeft gemaakt, kon iig niks vinden met wat gegoogle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

[Afbeelding]

Hoewel btc dit jaar iets hoger is gekomen dan ik had gedacht acht ik het getoonde verloop zeer plausibel.

XRP = trash

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
DaCoTa schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:03:
[...]

Hij klinkt idd aardig Nederlands :-) Weet niet of hij zijn naam ooit bekend heeft gemaakt, kon iig niks vinden met wat gegoogle.
Ik haalde mijn info uit deze video, vanaf minuut 11 ongeveer.
YouTube: ‘Volgens dit model wordt bitcoin 200.000 euro waard’ - CRYPTO-UPDATE
Willempie Middelkoop heeft hem al eens gesproken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 20:06:
[...]

Iedereen weet dat het voor vrijwel iedereen is om rendement te halen. Dat is gewoon logisch, heel simpel. Bewijs is daar dan ook niet voor nodig. Als iedereen er zo over denkt is het aan jou om bewijs te leveren dat het niet zo is.

Verder ben je ook nog eens selectief oost indisch blind want het bewijs staat nog in dit topic ook en dan zelfs op de pagina waar deze hele onzin discussie bezig is.

[...]

Of weet je gewoon dat wat je zegt niet zo is, maar blijf je liever door drammen in plaats van je ongelijk toe te geven ?
Hoe representatief zal zo'n poll hier zijn voor de wereldwijde populatie crypto-bezitters? Geen idee maar wat wel zeker is dat ik geen 90% of 99% zie staan dus ik zal je reactie maar zien als een aparte manier van zeggen dat je verkeerd zat met je eerdere claims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sampoo schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:21:
[...]

Hoe representatief zal zo'n poll hier zijn voor de wereldwijde populatie crypto-bezitters? Geen idee maar wat wel zeker is dat ik geen 90% of 99% zie staan dus ik zal je reactie maar zien als een aparte manier van zeggen dat je verkeerd zat met je eerdere claims.
De rest van zijn post niet gelezen, of weer selectief blind zijn ?

Wel interessant dat je maar door blijft gaan terwijl je inmiddels wel zou moeten weten dat je fout zit. Lijkt wel alsof ik met een soort iemand praat die denkt dat de wereld plat is :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
PilatuS schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:24:
[...]

De rest van zijn post niet gelezen, of weer selectief blind zijn ?

Wel interessant dat je maar door blijft gaan terwijl je inmiddels wel zou moeten weten dat je fout zit. Lijkt wel alsof ik met een soort iemand praat die denkt dat de wereld plat is :P
Stop eens met dat kinderachtige gedoe, bedankt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:51:
[...]

Stop eens met dat kinderachtige gedoe, bedankt ;)
Zegt de meneer die tig posts van mij over TA heeft lopen afkraken met als enig doel te jennen en daarbij zo grof mogelijk te zijn om maar weer een reactie uit te lokken en daar nog van geniet ook. Dan stop je daar pas mee als je een ban krijgt als je het niet doet. Dan ga je mij vertellen niet kinderachtig te zijn ? Kijk in de spiegel man....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
DaCoTa schreef op zondag 8 september 2019 @ 23:03:
[...]

Hij weet het wel heel goed uit te leggen, bedankt voor het delen d:)b
edit, even verder luistert nu.

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 09-09-2019 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
RaptorXS schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:03:
[...]

Hij weet het wel heel goed uit te leggen, bedankt voor het delen d:)b
Hij is nog een keer langsgeweest bij Livera: https://stephanlivera.com/episode/86/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
zo ga naarst de draak kruipen morgen weer vroeg dag DAAAAAG! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Interessant om te zien hoe een whale spelletjes aan het spelen is met BNB. Er staat al dagen een wall van tussen de 4500 tot 7000 stuks, dus ergens tussen de 100k en 150k dollar. Toch wordt er iedere keer vrijwel niets van verkocht. De wall gaat constant mee omhoog en mee omlaag waardoor ie eigenlijk nooit aangeraakt wordt. BNB accumulatie trukje ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:17

oNo

Tja, we zitten nu wel in een support-/weerstandszone met BNB.
Ongeveer het niveau van een vorige ATH en waar de "bull run" van een paar maand geleden even haperde.

De spelregels van de loterij van de Binance IEO's zijn ook steeds net iets anders waardoor het mooie er wel af is IMHO (anders zodat Binance er meer aan over houdt) Nu is het al dat je BNB balans telt vanaf een datum die eerder is dan de aankondiging van een nieuwe IEO. De enige reden die ik er voor kan bedenken is dat men af wil van de BNB dumps na de BNB hodl periode voor de loterij en lanceerdatum van de IEO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:51

Bever!

3

Mooie rebound van btc, zakte door 100 daily sma en toch weer omhoog geveerd. Veel shorts doodgemaakt denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-09 14:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom een relatief saaie week in de koers van Bitcoin, afgezien van een mooie ‘sell the rumor, buy the news’ voorbeeld met de opening van Bakkt. Op het moment van de tweet van Bakkt ging de koers met $800 onderuit. Tijd voor een analyse van de koers.
https://cryptobenelux.com...e-door-cryptomichael-9-9/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Sommige mensen hier. (ik noem geen namen)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nGnAMZS.gif

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Sommige mensen hier. (ik noem geen namen)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cM8GTEW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Zekers. Ik ga elk weekend super deep.

@iVibes Ik hoop dat ik een meme word, good for business.

[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 09-09-2019 20:19 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Fuel... Ik heb m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
FUN staat op 25%, eens zien of daar nog wat te scalpen valt. 35k aan 24 uur volume :N Ding schiet ook even 5% omhoog of omlaag als iemand voor 500 dollar koopt of verkoopt. Het orderboek is ook zo leeg dat je samen met het volume er niets mee kan. Gelukkig is dat bij ATOM anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
Opvallend dat een aantal alts behoorlijk in de plus staan momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
radem205 schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:56:
[...]

Opvallend dat een aantal alts behoorlijk in de plus staan momenteel.
Wanneer BTC sideways gaat krijgen de alts meestal wel wat ruimte om even een bounce te doen. De laatste maanden blijft dit echter ook bij een bounce. Even wat alts die een leuke run omhoog doen om daarna weer nieuwe lows te maken. FUEL is gewoon een dikke pump en dump, geen normale swing zoals bij andere munten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:55:
Gelukkig is dat bij ATOM anders :)
Al 3 ritjes met Atom gemaakt vandaag en ik sta alweer in de startblokken voor de 4e.....
lekker hoor....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:04:
[...]
Al 3 ritjes met Atom gemaakt vandaag en ik sta alweer in de startblokken voor de 4e.....
lekker hoor....
Hier ook wat ritjes gemaakt. Hij maakt mooie bewegingen waarbij iedere scalp de moeite waard is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:09:
[...]

Hier ook wat ritjes gemaakt. Hij maakt mooie bewegingen waarbij iedere scalp de moeite waard is :)
En dat met een lekkere bandbreedte tussen de bollinger bands (zo'n 2 tot 6%), redelijk wat volume en een lekker grillig dansje....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
iVibes schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:14:
[...]

En dat met een lekkere bandbreedte tussen de bollinger bands (zo'n 2 tot 6%), redelijk wat volume en een lekker grillig dansje....
Ik doe het dan weer op basis van de MA's op de 5 en 15 minuten samen met de vorm van de golven van de chart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

PilatuS schreef op maandag 9 september 2019 @ 21:19:
[...]
Ik doe het dan weer op basis van de MA's op de 5 en 15 minuten samen met de vorm van de golven van de chart :)
Ik op basis van de stochastic oscillator, de BB, volume en een heeel klein beetje ervaring...
:)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Altcoins be like:

[Vimeo: Untitled]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Mijn"for the fun"handelspotje EOS doet het eigenlijk opeens best wel lekker,
geen idee waarom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sommige alts zijn sws weer leuk nu, werd tijd 8)

Jammer dat ik heb lopen slapen op de FUEL pomp, zag m nog op 40 sat vanmiddag :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mooie swing trade van deze kerel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JVTcBlYsAwgav5PYWz5sevMm/full.jpg

Hoe geld te verdienen in de huidge markt. Short gaan en maar laten lopen.
Tominatie schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:37:
Jammer dat ik heb lopen slapen op de FUEL pomp, zag m nog op 40 sat vanmiddag :r
Wou je daar aan mee doen ? De eerste pump was al iets van 100%. Daarna nog iets er mee doen is extreem link vind ik zelf. Misschien doet nog eens 100%, misschien doet even -40%. Als je er in zit voordat ie pumped is het prachtig natuurlijk, maar instappen na zo'n run doe ik zelf nooit.

[ Voor 55% gewijzigd door PilatuS op 10-09-2019 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTY2
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10-2024
Vanuit BNB nu maar in XLM gestapt. Te lang gewacht op BNB, minimale winst maar wel een waste of time.. :P 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door WTY2 op 10-09-2019 11:47 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Gisteren voor het eerst sinds lange tijd 24 uur lang niet naar de koers omgekeken, unicum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunSn0w.
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 19:29
Hoi allemaal,

Ik weet niet of dit de juiste locatie is, maar ik wil mij meer gaan verdiepen in de crypto wereld, een eigen wallet aanmaken, geld investeren etc. Nu zie ik veel "beginners" handleidingen, informatiefilmpjes etc. Toch vertrouw ik dat allemaal niet zo.

Vandaar dat ik mijn vraag aan jullie stel. Wat is een beetje een goede site/filmpje of wat dan ook om mee te beginnen?
Pagina: 1 ... 72 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!