Kom er net achter dat BTC direct nogal een ongunstige koers rekent bij het aanschaffen van BTC via Ideal.
Wat is de beste site om zo gunstig mogelijk BTC aan te schaffen via Ideal direct naar een hardware wallet?
Gebruik nu bitvavo maar dan moet het eerst naar bitvavo account en van daaruit kan het naar de wallet.
Kraken gebruiken een boel mensen hier, inclusief mijzelf, als fiat ramp.Emcee schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:18:
jeuj €5 in de plus met mijn eerste satoshis.
Kom er net achter dat BTC direct nogal een ongunstige koers rekent bij het aanschaffen van BTC via Ideal.
Wat is de beste site om zo gunstig mogelijk BTC aan te schaffen via Ideal direct naar een hardware wallet?
Gebruik nu bitvavo maar dan moet het eerst naar bitvavo account en van daaruit kan het naar de wallet.
Oh sorry, die doen geen ideal. Maar via een beurs is het wel het goedkoopste.
[ Voor 6% gewijzigd door DaCoTa op 19-09-2019 22:22 ]
Check de ondertitel van Taro eensEmcee schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:18:
jeuj €5 in de plus met mijn eerste satoshis.
https://goedkoopbitcoinkopen.nl/
Verwijderd
Welkom en neem plaats in de raket!Abtink schreef op donderdag 19 september 2019 @ 21:58:
Na minimaal een jaar te hebben meegelezen is de tijd aangebroken om een bericht te plaatsen.
Allereerst dank voor alle info en meningen van jullie. Ook de artikelen die ik via hier heb gelezen waren/zijn zeker van pas gekomen, ook dank daarvoor!
Jaapio held![]()
![]()
Mogen er mooie tijden aanbreken voor ons alle hier
Coinbase continues to explore support for new digital assets: https://t.co/LdyayXWN5k
— Coinbase 🛡️ (@coinbase) 19 september 2019
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Schijnbaar is het vertrouwen daar hoog dat we dus verder gaan stijgen, maar ik durf er wel een short tegenaan te gooien daar nu.
1 deelnemer heeft al gemeld dat ze vanaf 1okt te koop zijn daar.... De rest heb ik niet gecheckt.Taro schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:05:
Wat een troep deze keer... Laatst kondigden ze nog o.a. ONT en dergelijke aan, die staan er nog niet eens op. Of ze lanceren ineens >10 nieuwe cryptocurrency tegelijk, of ze gaan het oude GDAX uiterlijk ineens vervangen door een echte exchange lay-out. Afijn, laat eerst ONT maar even op Coinbase komen, dan de rest.
[Twitter]
[Afbeelding]
Mijne iets te laag gezet precies 8500€ staat men koop order. Nog steeds op de echte dip aan het wachtenTaro schreef op donderdag 19 september 2019 @ 22:04:
Wat een prachtige groene candle!
Ik bleek nog een koop order met de main pot @ 9.030 Euro te hebben staan. Heb die nu maar even verzilverd
Er was nog iemand op de dip naar 1.5k aan het wachten hier dacht ik.. kan natuurlijk altijdmalinwa001 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:12:
[...]
Mijne iets te laag gezet precies 8500€ staat men koop order. Nog steeds op de echte dip aan het wachten
Zero.
1.5k is wel erg laag maar het kan altijd, vorig jaar waren en ook vele die riepen dat BTC nooit meer onder de 10k zou komen, toen zijn we terug naar de 3k gegaan.Pelox schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 08:41:
[...]
Er was nog iemand op de dip naar 1.5k aan het wachten hier dacht ik.. kan natuurlijk altijd
ik verwacht zelf wel een behoorlijke dip, reden is dat er geen nieuwe mensen meer instromen zoals het in 2017 ging, mensen zijn een beetje crypto moe aan het worden als ik het zo om mij heen hoor.
Maar you never know with crypto
Crypto-moe...Zegt de man die er zelf ook mee gaat stoppen...Slux schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:08:
[...]
1.5k is wel erg laag maar het kan altijd, vorig jaar waren en ook vele die riepen dat BTC nooit meer onder de 10k zou komen, toen zijn we terug naar de 3k gegaan.
ik verwacht zelf wel een behoorlijke dip, reden is dat er geen nieuwe mensen meer instromen zoals het in 2017 ging, mensen zijn een beetje crypto moe aan het worden als ik het zo om mij heen hoor.
Naja met zoveel LTC zou ik ook niks meer doen dus het is wel te begrijpen.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Als ik dankzij crypto's bij de voedselbank was beland zou ik er ook niet echt positief over spreken nee.Slux schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:08:
mensen zijn een beetje crypto moe aan het worden als ik het zo om mij heen hoor.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
het zijn vaak de mensen die snel geld willen verdienen die worden er moe van het gaat ze gewoon niet snel genoegSlux schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:08:
[...]
1.5k is wel erg laag maar het kan altijd, vorig jaar waren en ook vele die riepen dat BTC nooit meer onder de 10k zou komen, toen zijn we terug naar de 3k gegaan.
en inderdaad het gebrek aan nieuwe mensen die de meuk willen kopen want alleen dan stijgt het
Ik denk eigenlijk eerder dat we nog tijden lang sideways gaan, dan dat we gaan instorten. Aan de ene kant heb je inderdaad weinig instroom, aan de andere kant zit er inmiddels ook wel dermate veel vermogen in van gasten die het ook niet meer ver in willen laten storten.Slux schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 09:08:
[...]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Crypto moe ben je misschien omdat BTC niet zo veel beweegd de laatste tijd. We zitten in een goede accumulatie fase. just enjoy the cheap prices and wait
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Totdat er weer emissies van die shitcoins uitkomen zoals een XRPRichh schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 12:56:
[...]
Ik denk eigenlijk eerder dat we nog tijden lang sideways gaan, dan dat we gaan instorten. Aan de ene kant heb je inderdaad weinig instroom, aan de andere kant zit er inmiddels ook wel dermate veel vermogen in van gasten die het ook niet meer ver in willen laten storten.
Ik denk dat alleen een BTC en wat andere store of value coins zullen nog redelijk presteren, maar de rest gaat gewoon door het putje zodra de ontwikkelaars weer wat centjes nodig hebben.
Ben benieuwd of Bakkt nog iets gaat doen met de BTC koers dit weekend.
We gaan het beleven, althans ik wel.
Buy the rumour, sell the news?RaptorXS schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:17:
Prachtig weer nu en aankomend weekend, de Formule 1 met Max, en maandag de opening van Bakkt.
vind het anders nog koud weer buitenRaptorXS schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 16:17:
Prachtig weer nu en aankomend weekend, de Formule 1 met Max, en maandag de opening van Bakkt.
Zijn er mensen die hetzelfde denken?
Ik denk niet zoveel na met crypto...Careclown schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:17:
Ik heb lijntjes lopen tekenen (en ideeën lopen doorlezen) en heb besloten om all mn BTC (is niet zoveel hoor) te verkopen en te wachten tot het dropt OF weer inkopen als het de 10350 hit want dan breekt ie naar boven uit.
Zero.
als je de koersen bekijk van BTC dan is de SELL presure echt wel enorm in mijn optiekCareclown schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:17:
Ik heb lijntjes lopen tekenen (en ideeën lopen doorlezen) en heb besloten om all mn BTC (is niet zoveel hoor) te verkopen en te wachten tot het dropt OF weer inkopen als het de 10350 hit want dan breekt ie naar boven uit.
o ja kijk wel uit voor een fake out.......... mocht die naar boven gaan......
[ Voor 7% gewijzigd door sourcecode op 20-09-2019 19:16 ]
Prepare for the next ATH
Al die munten op die afbeelding of ONT?Chris.nl schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 02:18:
[...]
1 deelnemer heeft al gemeld dat ze vanaf 1okt te koop zijn daar.... De rest heb ik niet gecheckt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Dat is niet zo belangrijk want dat is korte termijn visie.
Stick to PlanB, die gaat gelijk krijgen op de langere termijn.
die komt er wel hoor
we zijn nu al 4x door de 10K heen gezakt, bij nummer 5 is het klaar...........
[ Voor 19% gewijzigd door sourcecode op 20-09-2019 20:00 ]
Prepare for the next ATH
Net als de financieele recessie, of wordt het een depressie?sourcecode schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:58:
[...]
die komt er wel hoor
we zijn nu al 4x door de 10K heen gezakt, bij nummer 5 is het klaar...........
Hooguit een jaar ofzo.
En de FED maar dollars printen, in een paar dagen tijd net zoveel als de totale BTC waarde.
10350 is wel erg laag om een uitbraak te bevestigen imoCareclown schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:17:
depressie? en dan UPRaptorXS schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 20:03:
[...]
Net als de financieele recessie, of wordt het een depressie?
Hooguit een jaar ofzo.
En de FED maar dollars printen, in een paar dagen tijd net zoveel als de totale BTC waarde.
Prepare for the next ATH
Eergisteren 50/50 in ONT en ADA gestapt, achteraf gezien had ik 2 weken geleden niet moeten verkopen, er zit toch wel weer een stijgende lijn in een aantal alts. Ik hou nog wel even vast met wat stop losses erbij. Inmiddels verkocht.
Het gaat niet zo lekker met EOS, interessant om te lezen: https://www.coindesk.com/...bout-eos-are-proving-true.
Wat betreft Bitcoin, einde van de triangle komt in zicht en als je dit ziet lijkt het er toch aardig op alsof je richting een afgrond glijdt om er daarna af te gaan donderen:

Zo kan je alles wegzetten en omdraaien, maar kan natuurlijk waarheid worden:
Door iemand gezien als een soortgelijke situatie als de huidige, maar dan in 2014. Natuurlijk kan je overal wel stukje uitknippen, maar je moet het toch ergens over hebben als de prijs weinig doet:
[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 21-09-2019 08:06 ]
Ik zit al sinds 2014 op dat plan, ik wacht geduldig af.RaptorXS schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:56:
[...]
Dat is niet zo belangrijk want dat is korte termijn visie.
Stick to PlanB, die gaat gelijk krijgen op de langere termijn.
hebben. Het zal wel aan het mooie weer liggen of de kalmte voor de storm.

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 21-09-2019 19:02 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Pelox op 21-09-2019 20:25 ]
Zero.
Verwijderd
Persoonlijk ben ik keihard aan het klussen thuis. Maar gelukkig bijna klaar.RaptorXS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 18:53:
Het wordt wederom opeens? stilletjes hier, geen sjipscoin believers of daytraders die gigantisch gescoord
hebben. Het zal wel aan het mooie weer liggen of de kalmte voor de storm.
En tja niet heel spannend op de markt momenteel...
Heeft die in de top10 gestaan ja ? Van top10 naar bijna uit de top100 is wel extreem dan.Pelox schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:24:
Stratis gezakt naar plek 99.. nog even en dan is ie ook weg deze oud top 10 coin

[Twitter: https://twitter.com/PeterMcCormack/status/1175474721758097410]
And we name her Shelley.
— Pendejito (@_pendejito_) 21 september 2019
Ook een manier om je milestones te halen...
Geen idee wat ik hier moet zien idd. Het zal wel.Taro schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:55:
Zucht, de staat van de huidige crypto wereld, voor Cardano insiders only
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Een update die lang op zich heeft laten wachten, nu is er blijkbaar een baby geadopteerd die ze Shelley hebben genoemd. De suggestie is dat dit een ludieke manier is om onder de 'echte' Shelley update uit te komen.Crypts schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:11:
[...]
Geen idee wat ik hier moet zien idd. Het zal wel.
Of het is een hint dat de update er echt is?
[ Voor 5% gewijzigd door Stokstaart op 21-09-2019 21:15 ]
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Made in China, low quality, no QC? Het zal vast aan mij liggen maar als het humoristisch bedoelt is is het niet aan mij besteed...Stokstaart schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:14:
[...]
Een update die lang op zich heeft laten wachten, nu is er blijkbaar een baby geadopteerd die ze Shelley hebben genoemd. De suggestie is dat dit een ludieke manier is om onder de 'echte' Shelley update uit te komen.
Of het is een hint dat de update er echt is?

Ik zie ook geen nut om dit toe te lichten, ADA/Cardano kenners begrijpen het wel.Crypts schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:11:
[...]
Geen idee wat ik hier moet zien idd. Het zal wel.
Waar het in ieder geval op neerkomt: ADA haalt zijn doelstellingen niet en dus zal die nog wel verder gaan dalen.
Peter McCormack is in ieder geval een Bitcoin personality en Charles de man achter ADA/Cardano, dus mooi dat ze elkaar ontmoeten.
Ondertussen twijfel ik heel erg wat ik met mijn fiat moet, instappen of aan de zijkant blijven staan. Ik neig ernaar om een mooi aantal ADA, ONT, XRP en EOS met nieuwe fiat aan te schaffen, apart in een wallet te zetten en af te wachten en met de handels- en mainpot in fiat te blijven. Klinkt misschien wat vreemd, maar laten we wel wezen, een aantal maanden geleden was de huidige koers een prima koers om in te stappen en daarna minimaal x2 te gaan. Geen garanties, maar je weet maar nooit.
Geen idee maar ik snap je gedachtengang. Ik zit momenteel in nog veel kleinere coins een beetje te pingpongen om meer btc/coins te verkrijgen. Heb zo het idee dat het ineens boem kan doen maar dat is nergens op gebaseerd dus gains zet ik in btc en handel zo een beetje door.Taro schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 21:19:
Ondertussen twijfel ik heel erg wat ik met mijn fiat moet, instappen of aan de zijkant blijven staan. Ik neig ernaar om een mooi aantal ADA, ONT, XRP en EOS met nieuwe fiat aan te schaffen, apart in een wallet te zetten en af te wachten en met de handels- en mainpot in fiat te blijven. Klinkt misschien wat vreemd, maar laten we wel wezen, een aantal maanden geleden was de huidige koers een prima koers om in te stappen en daarna minimaal x2 te gaan. Geen garanties, maar je weet maar nooit.

Weet je dat wel zeker?PHPResource schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 23:31:
Ik wil deze wel even delen met jullie
[Afbeelding]
Ik las dit ergens:
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/electronic-arts/Binnenkort bitcoin microtransacties in Apex Legends van Electronic Arts?
De Amerikaanse game publisher Electronic Arts (EA) tweette uit het niets ‘Invest in crypto.’ Gaat je hart al sneller kloppen? Betekent dit dat de uitgever van o.a. de Fifa-reeks cryptocurrency aanprijst? Helaas niet. De tweet bleek een promotie te zijn voor een seizoen 3 van hun spel Apex Legends.
Jij leeft ook nog.A87 schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:51:
Over 3 maanden is het kerst
Weg
Ja had ooit een waarde van meer dan 22 dollar met een marketcap van 2 biljoen... nu 0,35 en een marketcap van 35 mil..PilatuS schreef op zaterdag 21 september 2019 @ 20:32:
[...]
Heeft die in de top10 gestaan ja ? Van top10 naar bijna uit de top100 is wel extreem dan.

Zero.
eerst nog sinterklaas heA87 schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:51:
Over 3 maanden is het kerst

Zou toch mooi zijn als er ook een tipbot hier op tweakers komt. Voor mijn part kun je hem funden met 100+ verschillende crypto's en geeft ie mensen hier HENK of zo en als je dan een withdrawl doet vraagt de bot welke crypto je terug wilt.
Kan allemaal via een API zoals op sideshift.ai, daar kan de bot gewoon op in pluggen. En dan is er ook geen gezeik over welke coin een tipbot hier op tweakers zou moeten werken, dan kan ie gewoon op ze allemaal werken.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Mja het ging me meer om de grap eigenlijk. Kan me nog heel erg de goed hoorbare slogan herinneren: 'ea sports, its in the game'RaptorXS schreef op zondag 22 september 2019 @ 00:05:
[...]
Weet je dat wel zeker?
Ik las dit ergens:
[...]
Bron: https://nieuws.btcdirect.eu/electronic-arts/
Zeg dat wel! Ben wel benieuwd wat morgen de lancering van Bakkt doet met de koers. Zal wel weer een ouderwetse tegenvaller worden.
Bakkt, is dat nog relevant?radem205 schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:33:
[...]
Zeg dat wel! Ben wel benieuwd wat morgen de lancering van Bakkt doet met de koers. Zal wel weer een ouderwetse tegenvaller worden.
Is de lancering dan echt morgen? WEJOO. Die shit heb ik helemaal gemist, moest ook even nadenken wat Bakkt ook alweer was.
Ok da's overdreven, Bakkt was hetgeen waar iedereen in 2018 hyped over was.

[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 22-09-2019 14:51 ]
Ja projectjes shillen wordt niet meer gewaardeerd hier zo lijkt het
Persoonlijk nog steeds LONG op GET en V-IDT.
Zijn er nog meer projectes die ik mis die daadwerkelijk omzet binnen halen en ondergewaardeerd lijken?
Bron: https://biflatie.nl/quo-vadis-bitcoin/Quo vadis, Bitcoin?
DOOR JOOST VAN BUUREN OP 22 SEPTEMBER 2019 CRYPTO
BTC zal einde september 2019 stijgen…of dalen. Ja dàn heb je altijd prijs natuurlijk, met zo’n ‘voorspelling’?! Maar wat anders wordt ditmaal, is de felheid van de beweging. Technische analyse toont duidelijk aan dat er nu heel vlug iets ‘groots’ met de bitcoinkoers gaat gebeuren. Het zou wel eens om een paar duizend dollar kunnen gaan! Tweeduizend dollar omhoog, of tweeduizend omlaag? Op maandag 23 september 2019 opent de lang verwachte Bakkt bitcoin futuresbeurs officieel de deuren. Wordt het vuurwerk, of een sisser?
Mwha, op de lange termijn komt het altijd goed.
Edit, mijn droomscenario, eerst terug naar de 8K.(filling the gaps) en dan doorstoten naar de 14K.
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 22-09-2019 17:41 ]

Helemaal mee eens, zijn we voorgoed af van dat “gezeur” over filling the gaps en kunnen we de weg naar boven vinden. Ik blijf BTC lekker hodlen, welke kant de koers ook opgaat. Misschien nog wat verse fiat voor wat altcoins die bij heftige bewegingen van BTC, waarschijnlijk tijdelijk sterk onderuit gaan.RaptorXS schreef op zondag 22 september 2019 @ 16:55:
En allemaal maar wachten op de grote klapper:
[...]
Bron: https://biflatie.nl/quo-vadis-bitcoin/
Mwha, op de lange termijn komt het altijd goed.
Edit, mijn droomscenario, eerst terug naar de 8K.(filling the gaps) en dan doorstoten naar de 14K.
Ik hodl ook verder. Alles of niks, deze euro's zijn dik 2 jaar geleden volledig afgeschreven.Hektor73 schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:43:
[...]
Helemaal mee eens, zijn we voorgoed af van dat “gezeur” over filling the gaps en kunnen we de weg naar boven vinden. Ik blijf BTC lekker hodlen, welke kant de koers ook opgaat. Misschien nog wat verse fiat voor wat altcoins die bij heftige bewegingen van BTC, waarschijnlijk tijdelijk sterk onderuit gaan.
Zero.
Slux maakt gebruik van de markt zoals die nu is, LT moeten we nog maar zien met crypto, ik zet er niet op in, maar ben jullie wel dankbaar.
Dat zou ik ook zeggen als je over 3 maanden afscheid neemt hier, dan is LT niet echt je dingetje.Slux schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:16:
Jullie zijn er allemaal wel zeker van.
Slux maakt gebruik van de markt zoals die nu is, LT moeten we nog maar zien met crypto, ik zet er niet op in, maar ben jullie wel dankbaar.
En nog steeds bij de voedselbank lopen... Long of short maakt dus ook geen zak uit.RaptorXS schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:31:
[...]
Dat zou ik ook zeggen als je over 3 maanden afscheid neemt hier, dan is LT niet echt je dingetje.
Ik ben helaas al een tijdje verbannen bij de voedselbankCrypts schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:37:
[...]
En nog steeds bij de voedselbank lopen... Long of short maakt dus ook geen zak uit.
Ik loop nu langs de prullenbakken bij o.a. de NS, eten is nog beter zelfs, ik heb nu dagelijks stukjes van verse broodjes en alles nog ruim binnen de datum, kunnen ze bij de voedselbank nog wat van leren.
Verwijderd
HODL!
Eindelijk toegang voor honderdduizenden miljonairs! Ohnee die hadden al toegang.
Toch HODL!
‘Projectje’ is een understatement.. Aub niet naar de marketcap kijken (Timberly2 schreef op zondag 22 september 2019 @ 14:59:
[...]
Ja projectjes shillen wordt niet meer gewaardeerd hier zo lijkt het.
Zijn er nog meer projectes die ik mis die daadwerkelijk omzet binnen halen en ondergewaardeerd lijken?
Edit: Ik probeer morgen wel wat highlights te plaatsen maar check zeker ook even : https://blog.iota.org/
[ Voor 8% gewijzigd door D-Ed op 22-09-2019 23:43 ]
Verwijderd
Ja ik had ook een hoge verwachting, gebeurt nog niet veel:(Verwijderd schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:09:
Morgen gaat Bakkt live?
HODL!
Eindelijk toegang voor honderdduizenden miljonairs! Ohnee die hadden al toegang.
Toch HODL!
[/quote]
AVA, bedrijf heeft een maandelijkse omzet stijging van tientallen procenten. Is niet echt een blockchain project vind ik, maar hun coin heeft wel veel potentie om te stijgen al naar gelang de omzet van het bedrijf stijgt.. (chill modus uit)
Verwijderd
Nog ff geduld. Dikke muntexplosie soon. (Hoop ikVerwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:22:
[...]
Ja ik had ook een hoge verwachting, gebeurt nog niet veel:(
Overigens is het een mooi begin voor investeringsopties voor de grotere vermogens.
Ben heel benieuwd waar crypto tussen nu en 5-10 jaar staat.
Verwijderd
Doe dan maar met link/eth. Volledig daarop gegooid hahah. Wat een linke munt is dat toch ook.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:32:
[...]
Nog ff geduld. Dikke muntexplosie soon. (Hoop ik)
Overigens is het een mooi begin voor investeringsopties voor de grotere vermogens.
Ben heel benieuwd waar crypto tussen nu en 5-10 jaar staat.
De tijd leert of het tij keert
https://twitter.com/Bakktraq schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:04:
Hoe laat openen de BAKKT-eigenaren de sluizen en komt het langverwachte institutionele geld ons overrompelen met een tsunami van groene staven?
Ze zijn al 6 uur live
Verwijderd
Dat kan bijna niet kloppen. Ik heb nog steeds geen lambo namelijk...Bloodclot schreef op maandag 23 september 2019 @ 09:24:
[...]
https://twitter.com/Bakkt
Ze zijn al 6 uur live
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Vanochtend een plukje LTC gekocht die ik er net weer uit heb gedaan, nu over op BTC.

Verwijderd
Omdat random nieuwsverhalen altijd voor leuke pump/dumps zorgen. vooral zo n artikelmicmulder schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:16:
Dat iedereen direct al vuurwerk verwacht van BAKKT...Het gaat om futures zetten, dit zal op langere termijn juist alleen maar gaan helpen voor de Bitcoin schaarste
Verwijderd
Eind van de dag verwacht ik toch minimaal een 100k bitcoin.micmulder schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:16:
Dat iedereen direct al vuurwerk verwacht van BAKKT...Het gaat om futures zetten, dit zal op langere termijn juist alleen maar gaan helpen voor de Bitcoin schaarste
Anders valt het me vies tegen van die Bakkt investeerders.
Kom maar even spuien als je zover bent.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:33:
[...]
Eind van de dag verwacht ik toch minimaal een 100k bitcoin.
Het volume is zo laagSlux schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:15:
We gaat toch langzaam omhoog nu? of gaat het niet snel genoeg voor jullie ?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik denk dat dit nog wel even gaat duren.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:33:
[...]
Eind van de dag verwacht ik toch minimaal een 100k bitcoin.
Het is tenslotte wel een vooruitgang. Acceptatie groeit. Interesse groeit. Langzaam maar zeker.
Verwijderd
Hey hey zo komen we er nooit he. Even positief!ooltje schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:41:
Short vanaf 10704, Bakkt deed niets en gaat ook niets doen. Descending triangle al zeer lange tijd gaande. Wachten is op >9k.
Wie weet belt er op dit moment wel een excentrieke stinkend rijke oliesjeik met het vrouwtje achter de balie van Bakkt om 6 miljoen Bitcoins bestellen.
Ik ben positief hoor! Uiteindelijk zullen we wel weer stijgen. Ik wacht echter eerst de onvermijdelijke drop af. Dus waarom niet short gaan om er ook wat uit te halen.Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:01:
[...]
Hey hey zo komen we er nooit he. Even positief!
Wie weet belt er op dit moment wel een excentrieke stinkend rijke oliesjeik met het vrouwtje achter de balie van Bakkt om 6 miljoen Bitcoins bestellen.
Verwijderd
Zo is dat. Pakken wat je pakken kunt in dit wereldje.ooltje schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:23:
[...]
Ik ben positief hoor! Uiteindelijk zullen we wel weer stijgen. Ik wacht echter eerst de onvermijdelijke drop af. Dus waarom niet short gaan om er ook wat uit te halen.
Het is al >9k...ooltje schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:41:
Short vanaf 10704, Bakkt deed niets en gaat ook niets doen. Descending triangle al zeer lange tijd gaande. Wachten is op >9k.
Zero.
excuus, ik kijk naar btcusdt.
edit: goedemorgen. Ik snap het. Bedoel natuurlijk <9k.
[ Voor 14% gewijzigd door ooltje op 23-09-2019 12:57 ]
ooltje schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:56:
[...]
excuus, ik kijk naar btcusdt.
edit: goedemorgen. Ik snap het. Bedoel natuurlijk <9k.
Zero.
Keiharde lambogains soon.
man man man, geef het nou gewoon een dag of 2. paar uur live en gelijk zien als flop.
BTC prijs voor Bakkt is al in. verwacht maar niet meer vuurwerk dan dit op korte termijn.
[ Voor 29% gewijzigd door .oisyn op 23-09-2019 15:27 ]
Dit soort linkjes zijn hier ongewenstVerwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:08:
Op het moment van schrijven, werd er maar 28 BTC verhandeld voor een laatst genoteerde handelsprijs van $10,045 / BTC. Is Bakkt een flop?
Haha idd bizar. Daarnaast heeft Bakkt ook aangegeven voor een slome start te gaan. De onboardingprocedure is niet zoals bij Binance ff een accountje maken en gaan met de banaan, daar gaat echt een behoorlijke tijd overheen.HaruHaru schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:12:
[...]
man man man, geef het nou gewoon een dag of 2. paar uur live en gelijk zien als flop.
BTC prijs voor Bakkt is al in. verwacht maar niet meer vuurwerk dan dit op korte termijn.
Of het een flop is moet nog blijken en kan je pas beoordelen over een tijd.
Ik denk dat Bakkt heel veel veranderingen gaat brengen.Tominatie schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:16:
[...]
Haha idd bizar. Daarnaast heeft Bakkt ook aangegeven voor een slome start te gaan. De onboardingprocedure is niet zoals bij Binance ff een accountje maken en gaan met de banaan, daar gaat echt een behoorlijke tijd overheen.
Of het een flop is moet nog blijken en kan je pas beoordelen over een tijd.
Helaas zijn genoeg mensen die dachten dat ze vandaag al een nieuwe auto zouden kopen.
Geduld.
Verwijderd
Bakkt lijkt ook verdacht veel op Rekkt.
Hmmm...
Ik hodl wel weer gewoon door tot de volgende mijlpaal die over een jaartje ofzo komt, dus waardoor er over een paar maanden een megapump ontstaat.
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!