If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Bakkt heeft toch ook gewoon een dicegame waar je met aandelen of goud futures kan dobbelen?Crypts schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:49:
[...]
Buiten dat is het ook niet echt vergelijkbaar met reguliere exchanges. Niet qua openingstijden, niet in werking en niet in clientèle.![]()
Denk ook niet dat de gemiddelde Bakkt klant het platform als gokpaleisje gebruikt voor quick gains.
HaruHaru schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:36:
[...]
Ik denk dat Bakkt heel veel veranderingen gaat brengen.
Helaas zijn genoeg mensen die dachten dat ze vandaag al een nieuwe auto zouden kopen.
Geduld.
Zero.
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:08:
Op het moment van schrijven, werd er maar 28 BTC verhandeld voor een laatst genoteerde handelsprijs van $10,045 / BTC. Is Bakkt een flop?
Lees het op onze website 💪🏼
Tuurlijk niet man! Gewoon hier op Tweakers blijven
Edit:
[ Voor 10% gewijzigd door D-Ed op 23-09-2019 15:24 ]
Mijn investering is puur gebaseerd op aantal beschikbare munten in totaal. Verder totaal niets.
met achterliggende gedachte van: weinig in circulatie, misschien word het wat bij een bullrun op alts.
En hey, it was spare change so.....
anderen ook in QNT?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Niet zo negatief over je eigen inzicht he!HaruHaru schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:50:
Ok, nou ik heb voor de verandering geld ingedumpt (ingepompt?) in QUANT (QNT)
Mijn investering is puur gebaseerd op aantal beschikbare munten in totaal. Verder totaal niets.
met achterliggende gedachte van: weinig in circulatie, misschien word het wat bij een bullrun op alts.
En hey, it was spare change so.....![]()
anderen ook in QNT?
De meeste mensen investeren hier omdat ze die dag ergens een afkorting tegen zijn gekomen op bijv. een vrachtauto, of een nummerbord....
Dus jij hebt zeker je huiswerk goed gedaan.
ja en nu pas ga ik door hun website heen en kijken wie ze eigenlijk zijn. Dus had me huiswerk beter moeten doen hahaha.Thommie.nl schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:53:
[...]
Niet zo negatief over je eigen inzicht he!
De meeste mensen investeren hier omdat ze die dag ergens een afkorting tegen zijn gekomen op bijv. een vrachtauto, of een nummerbord....
Dus jij hebt zeker je huiswerk goed gedaan.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ga komende tijd wel lekker hodlen. Heb wat BTC, LTC en ADA.
Ik ben onderhand wel toe aan een flinke stijging! Zal onderhand wel eens mogen doorzetten net als twee jaar geleden.. Hoewel, toen begon het ook pas ergens rond eind november meen ik me te herinneren..Tominatie schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:31:
nou kom maar op met die grote daling dan. Het wordt godverdomme tijd voor actie!
Graag een quick dip van +10% zodat men kooporder wordt aangetikt
Iets met sell the news.malinwa001 schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:41:
Ik zie Bakkt enkel voor een rode candle zorgen
Graag een quick dip van +10% zodat men kooporder wordt aangetikt
Weg
YesLuuk schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:27:
Gaat het dan toch die massive drop worden?
XRP = trash
#iotastrong
https://blog.iota.org/tow...ollaboration-1926e94514b8
At the IOTA Foundation, we’ve always done things a bit differently. Many like to think that while our industry mostly took a left, we instead took a hard right. Embracing new architectures, rapid development, rapid research, and an internal focus on figuring out how to do things in a way that scaled with some prominent core principles.
1. No one should ever have to pay a fee for infrastructure, so we will always remain fee-free.
2. No one should have to send value to send data. So we will always have a two-pronged approach. Any person, organization or device can either send data OR send value, but they don’t have to do them together.
3. Solutions should be able to scale towards global standards, because if the solutions we’re building already have barriers stopping them from scaling to impact everyone and everything, then we’re already thinking too small. So every solution we design, already starts with the mindset that this needs to be geared for impact socially, economically, and industrially.
4. Data and value need to move fast. It doesn’t make sense for it to take over an hour to validate data if it’s something that’s highly critical.
We’re excited to be integrating more closely with the IOTA Foundation and are eager to further open innovation and leveraging the unique capabilities that IOTA brings to the LF Edge table,” said Arpit Joshipura, General Manager, Networking, Edge, and IoT, the Linux Foundation. “Collaboration with IOTA Foundation is another example of the power of collaboration in the open source community and the ways in which our communities can grow stronger together.
[ Voor 81% gewijzigd door D-Ed op 23-09-2019 21:21 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
2019-09-23 09:17:05 Distribution ONT 6.74229489 ONT Airdrop to New Margin Accounts
Over een weekje wordt ook weer ONG gestort, fijn dat dividend
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Damn.... daar gaat mijn ltc..PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:19:
Aan LTC te zien is de kans groot dat BTC nog even verder gaat zakken.
En zo hoppa uit het niks... blijft vreemd binnen 10 sec -10%
[ Voor 12% gewijzigd door Pelox op 23-09-2019 23:21 ]
Zero.
Die is wel pijnlijk om in te zitten inderdaad. Gaat heel snel heel hard.Pelox schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:19:
[...]
Damn.... daar gaat mijn ltc..
En zo hoppa uit het niks... blijft vreemd binnen 10 sec -10%
Ik kijk serieus 2 sec weg, kijk terug en hopsa -8 dollar, had het niet direct verwacht omdat hij toch al flink gezakt was de afgelopen dagen.PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:25:
[...]
Die is wel pijnlijk om in te zitten inderdaad. Gaat heel snel heel hard.
Zero.
Zo te zien is hij weer op "niveau" over een paar minuten. Is in ieder geval weer aan het herstellen nu.Tominatie schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:29:
Haha lekker hoor LTC
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 23-09-2019 23:31 ]
Zero.
Bizarre prijsactiePelox schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:30:
[...]
Zo te zien is hij weer op "niveau" over een paar minuten. Is in ieder geval weer aan het herstellen nu.
[ Voor 9% gewijzigd door mengenli op 23-09-2019 23:37 ]
Het was ook wel heel veel en heel snel inderdaad.Pelox schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:27:
[...]
Ik kijk serieus 2 sec weg, kijk terug en hopsa -8 dollar, had het niet direct verwacht omdat hij toch al flink gezakt was de afgelopen dagen.
Time will tellmengenli schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:37:
Is dit dan de laatste daling van Bitcoin voor de grote stijging ATH?
We gaan het zien de komende weken, maanden of misschien nog langer. Het is ook niet eens uitgesloten dat BTC geen ATH meer gaat maken. Daar ga ik zeker niet vanuit maar het kan wel. Misschien bloed het hele crypto verhaal wel langzaam dood de komende jaren. Tenzij er iets echt veranderd qua gebruik ipv geld verdienen zie ik BTC ook geen ATH na ATH maken de komende 50 jaar. Gaat BTC een ton doen met weer een dikke correctie en dan 1 miljoen ? Dan nog een correctie en 10 miljoen ? Als er niets veranderd zie ik het eerder een keer doorbloeden dan dat we nog 5x een ATH gaan zien. Een stabiele prijs zie ik sowieso niet als optie. Wanneer de prijs te lang stabiel blijft zal ie omlaag gaan en niet stabiel blijven.
[ Voor 83% gewijzigd door .oisyn op 24-09-2019 08:37 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Het enige wat ik wel bijna zeker weet is dat crypto niet langzaam dood gaat bloeden (dus als een nachtkaars uit). Of er komt een flinke crash waar crypto niet meer bovenop komt (ik hoop het niet maar het zou goed mogelijk kunnen zijn) of we gaan nog flink omhoog. Maar langzaam, dat is crypto nog nooit geweest en ik geloof met al deze ontwikkelingen dat het zo blijft.PilatuS schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:45:
[...]
Het was ook wel heel veel en heel snel inderdaad.
[...]
Time will tell
We gaan het zien de komende weken, maanden of misschien nog langer. Het is ook niet eens uitgesloten dat BTC geen ATH meer gaat maken. Daar ga ik zeker niet vanuit maar het kan wel. Misschien bloed het hele crypto verhaal wel langzaam dood de komende jaren. Tenzij er iets echt veranderd qua gebruik ipv geld verdienen zie ik BTC ook geen ATH na ATH maken de komende 50 jaar. Gaat BTC een ton doen met weer een dikke correctie en dan 1 miljoen ? Dan nog een correctie en 10 miljoen ? Als er niets veranderd zie ik het eerder een keer doorbloeden dan dat we nog 5x een ATH gaan zien. Een stabiele prijs zie ik sowieso niet als optie. Wanneer de prijs te lang stabiel blijft zal ie omlaag gaan en niet stabiel blijven.
Verwijderd
Dankjewel guysVerwijderd schreef op maandag 23 september 2019 @ 08:33:
[...]
Doe dan maar met link/eth. Volledig daarop gegooid hahah. Wat een linke munt is dat toch ook.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik vond de periode 2014-2015 behoorlijk langzaam voelen. Ik heb het niet helemaal scherp meer, maar met een flinke bag BTC keek ik niet vaak meer naar de koersen omdat het steeds langzaamaan zakte.Bartske schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:02:
[...]
Het enige wat ik wel bijna zeker weet is dat crypto niet langzaam dood gaat bloeden (dus als een nachtkaars uit). Of er komt een flinke crash waar crypto niet meer bovenop komt (ik hoop het niet maar het zou goed mogelijk kunnen zijn) of we gaan nog flink omhoog. Maar langzaam, dat is crypto nog nooit geweest en ik geloof met al deze ontwikkelingen dat het zo blijft.
Zo leeg en verlaten
Onverharde cryptowegen
Muntjes die niks wegen
Een waarde van zoveel sat
Ik heb er meer dan zat
Dromend van een lambo
Rijd ik in mijn fiat
Die dag gaat wel komen
Waar wij allen van dromen
Tweakers overbelast
Door elke fomo-gast
Moooooon!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Maar daarna is de boel toch weer flink wakkergeschud. Ik zeg ook niet dat er geen langzame periode meer komt, maar ik bedoel meer dat ik het niet zie gebeuren dat het nu langzaam richting 0 gaat en er dan vervolgens nooit meer iets groots (dus flinke stijging omhoog of omlaag) gat gebeuren.orf schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 11:05:
[...]
Ik vond de periode 2014-2015 behoorlijk langzaam voelen. Ik heb het niet helemaal scherp meer, maar met een flinke bag BTC keek ik niet vaak meer naar de koersen omdat het steeds langzaamaan zakte.
Verwijderd
Nee we gaan nog wel naar de helft, alts komen eraanmengenli schreef op maandag 23 september 2019 @ 23:37:
Is dit dan de laatste daling van Bitcoin voor de grote stijging ATH?
haha omg je zou er maar diep in zitten....DW23 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 12:09:
Verdomme, daar gaat m'n €2,54 aan keiharde KIN.
gvd wat een klote markt
[ Voor 19% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 13:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
A87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:13:
https://www.reddit.com/r/...nts/d88a30/bakkt_be_like/
gvd wat een klote markt
Nooit meer lambogains verdorie
Ik denk dat het wel langzaam kan. Een paar procent omlaag, wat flauwe pogingen om omhoog te komen en verder omlaag. Dit dan maanden/jaren lang herhalen waarbij het langzaam leegloopt. Ik zie mensen ook niet in 1x allemaal tegelijk alles verkopen. De traders doen dit wel, maar de mensen die wat langer vasthouden zullen denk ik dan beetje bij beetje de boel verkopen.Bartske schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:02:
[...]
Het enige wat ik wel bijna zeker weet is dat crypto niet langzaam dood gaat bloeden (dus als een nachtkaars uit). Of er komt een flinke crash waar crypto niet meer bovenop komt (ik hoop het niet maar het zou goed mogelijk kunnen zijn) of we gaan nog flink omhoog. Maar langzaam, dat is crypto nog nooit geweest en ik geloof met al deze ontwikkelingen dat het zo blijft.
Ik voel inmiddels ook het meeste voor dit sentiment inderdaad. Misschien heeft het enorme potentie, is er echt wel use-case, maar als de massa er gewoon niet aan wil gaat er niks gebeuren. Crypto is al een investeringsplatform/gokpalies geworden en niemand kijkt meer naar de use-case. Als er dus geen geld meer te verdienen is laten mensen het links liggen en bloedt het dood. Leuk als je straks met een paar rijke vrienden alle BTC hebt opgekocht, maar als niemand het van jou wil kopen heb je dus niks. Het heeft alleen waarde als je iemand vindt die er geld voor over heeft. En dat lijkt met de dag af te nemen.PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat het wel langzaam kan. Een paar procent omlaag, wat flauwe pogingen om omhoog te komen en verder omlaag. Dit dan maanden/jaren lang herhalen waarbij het langzaam leegloopt. Ik zie mensen ook niet in 1x allemaal tegelijk alles verkopen. De traders doen dit wel, maar de mensen die wat langer vasthouden zullen denk ik dan beetje bij beetje de boel verkopen.
je leert ook helemaal niet te traden met deze markt
Je leert wel geduld te hebben/focus te houden en dat schijnt ook een belangrijk aspect te zijn als trader.A87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:07:
[...]
je leert ook helemaal niet te traden met deze markt
Wachten op dat ene kansje/momentje zoals met Litecoin gisteren.
Tominatie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:21:
[...]
Je leert wel geduld te hebben/focus te houden en dat schijnt ook een belangrijk aspect te zijn als trader.
Wachten op dat ene kansje/momentje zoals met Litecoin gisteren.
Leuk voor het einde van het jaar
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 14:38 ]
Omdat er simpelweg geen stortvloed van geld binnen gaat stromen op de eerste dag. Laten we eerst maar een aantal maandjes wachten, en dan de impact zien.A87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:13:
https://www.reddit.com/r/...nts/d88a30/bakkt_be_like/
gvd wat een klote markt
https://cryptoslate.com/b...-investors-arent-worried/
De verwachtingen van mensen zijn met elk nieuwtje altijd zo tering toren hoog. Let er maar eens op. Maar de laatste jaren dat ik crypto echt aandachtig volg heeft eigenlijk nog niets het waar kunnen maken. Het is altijd een grote natte scheet. En als je er logisch over na denkt is dat ook heel normaal. Het is ook helemaal niet reeel om te denken dat een bakkt de boel er op de eerste dag gelijk uit het slop trekt. Nee. Daar hebben we manie voor nodig. En daar is de tijd NOG niet rijp voor. Komt wel weer.
Edit:

Even uitzoomen mensen! En niet klagen.
[ Voor 64% gewijzigd door DAMAGE op 24-09-2019 15:56 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Wat gaat het worden BTC.... Yes or Nonononono? (by Meat Loaf)
dit voelt aan als een fomo momentje om te shorten..............en dna gaat de prijs ineens 20% omhoog in 1x weetjewelTominatie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:47:
Die 10K voelt al best ver weg. Het gaat niet eens hard naar beneden maar toch elke keer als ik kijk weer'n stukje lager.
Uw lijntje is mooi getrokken, wss even eronder gaan om daarna omhoog te schieten en wie weet door te breken naar 15kDAMAGE schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:48:
[Afbeelding]
Even uitzoomen mensen! En niet klagen.
Mijn kooporder staat klaar om aangetikt te worden nu
kan zo naar 5800 zakken komende maanden. Alles was 1 grote tether pump orgieKeesdegrote schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:53:
De neiging om bij te kopen is weer sterk. Gelukkig heb ik mijn salaris nog niet binnen
........bitcoin is geen moer waard hooguit 1000-2000
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 17:22 ]
Wacht maar even tot we uitgezakt zijn. We dalen nu al 4 uur consequent op de 30 minuten candle, met elke keer een lagere close.Keesdegrote schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:53:
De neiging om bij te kopen is weer sterk. Gelukkig heb ik mijn salaris nog niet binnen
[ Voor 9% gewijzigd door Soeski op 24-09-2019 17:26 ]
7 excuus.. 12 dagenSoeski schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:22:
[...]
Wacht maar even tot we uitgezakt zijn. We dalen nu al 4 uur consequent.
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 24-09-2019 17:24 ]
Zero.
- Taro
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Edit, dit gaat wel heel hard zo.
[ Voor 14% gewijzigd door Cobus79 op 24-09-2019 20:49 ]
- Taro
- Niet online
Ik zit gelukkig ook in fiat, want dit kan nog weleens nasty eindigen. Bijkopen heb ik al een paar maanden helemaal niet gedaan, als we nog een stuk lager gaan ga ik dat wel weer doen.
Ps. gaat nu wel hard ineens...
XRP = trash
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
- Taro
- Niet online
Rookworst zonder r is ook worst.
Zero.
- Taro
- Niet online
Maar 20% er af, valt wel meeSlux schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:55:
Zow wat is er loos met dat bcash ? die gaat wel extreem hard.
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
peanutsiVibes schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:57:
Gewoon met 100 dollar per minuut omlaag.....
Zero.
- Taro
- Niet online
Edit: Was al te laat voor 8.570, dus op 8.500 gekocht.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 24-09-2019 21:02 ]
Ja ik weet ook niet precies wat ik er mee moet.....tot waar gaan dit johTaro schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:00:
Normaal probeer ik graag een bottom the catchen, nu weet ik dat ik dat beter niet kan doen, maar ik ga het toch rond 8.570 USDT even proberen met Bitcoin en tot max 8.470 uitzitten.
ik ook.. binnenkort stap ik er echt uit en met mij heel veel andere.. als dit nog een tijdje doorgaat is het echt afgelopen met crypto. ja ja btc is al 47x doodverklaard maar er komt een moment dat het echt zo is.JoebarRC schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:01:
Maaaannn... Nou zijn nu die $#@@ cme gaps gevuld?.. dan kan dat gezeik achter gelaten worden en doen wat BTC en de rest hoort te doen: omhoog want pappa is het spuugzat die dalingen![]()
ik ga gamen, daar heb ik meer aan
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 24-09-2019 21:05 ]
Zero.
ik neem de gok en ga wat kopenTaro schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:00:
Normaal probeer ik graag een bottom the catchen, nu weet ik dat ik dat beter niet kan doen, maar ik ga het toch rond 8.570 USDT even proberen met Bitcoin en tot max 8.470 uitzitten.
Edit: Was al te laat voor 8.570, dus op 8.500 gekocht.
[ Voor 63% gewijzigd door DAMAGE op 24-09-2019 21:05 ]
- Taro
- Niet online
Gewoon net als ik op 8.500 moeten instappenCobus79 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:02:
[...]
Ja ik weet ook niet precies wat ik er mee moet.....tot waar gaan dit joh
Ik kom de waaghalzen nog wel ff geluk wensen
Soms zien we een groen stijfje omhoog en soms een rode druipert naar beneden.Ladonna schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:09:
Zooo wat is er gebeurd!
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Tja de een is een waaghals als hij verkoopt de ander als hij hodl.. it's all in the eye of the beholder.. kop of munt zeg ik altijd maar.bruutone schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:06:
Zo, eindelijk is het dan zover. 8500 USD nog niet aangetikt zie ik. Ik zit al een hele tijd in FIAT en hou dat nog mooi ff zo![]()
Ik kom de waaghalzen nog wel ff geluk wensenSee you at the bottom!
Zero.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
Ja over een maand of 5 zitten we wel weer op niveau om dan in 3 min weer met 20% te zakkenDAMAGE schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:14:
@Gondor ik zou er blij mee zijn. Dit is toch niks nieuws in de crypto wereld? Mooie mogelijkheid om extra munten te harken. That's all. Een handjevol nieuwe mensen die dacht dat Bakkt hen naar de top zou lanceren is teleurgesteld afgedropen. De ouwe rotten in het vak hebben hun zakken extra gevuld. Niks mis mee.
Zero.
Me, weer meer BTC terug aan het kopen. Niet alle fiat vooralsnog erin.DAMAGE schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:08:
Wie drukt er nog ff wat peut bij?
De tijd leert of het tij keert
gaat richting 5000 kerel wtf doe jeraq schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:16:
[...]
Me, weer meer BTC terug aan het kopen. Niet alle fiat vooralsnog erin.
?
De enige reden dat bitcoin zo hoog kwam was de tether scam
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 21:18 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!