Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Vast niet in één rechte lijn.A87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:17:
[...]
gaat richting 5000 kerel wtf doe je
?
De enige reden dat bitcoin zo hoog kwam was de tether scam
Die tetherscam hoor ik al jaren
De tijd leert of het tij keert
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tether + scam = Kain_niaKA87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:17:
[...]
gaat richting 5000 kerel wtf doe je
?
De enige reden dat bitcoin zo hoog kwam was de tether scam
Weg
Niet in een keer, rustig aan.
Je moet je trouwe hodlers wel zo nu en dan hoop geven.
XRP = trash
Wees maar niet bang, ik was ooit 80% kwijt, vooralsnog doet dit mij vrij weinig.Ali Baba 1001 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:19:
[...]
Precies dat. En over een maand of 50 hebben we vast een keer het 10 dubbele niveau gezien. Gewoon rustig blijven zitten.
Zero.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 21:28 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Staat er al iets op nu.nl? De telegraaf? Vast wel. Die hebben altijd een artikel klaarliggen op de plank.DAMAGE schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:27:
De youtubers komen alweer live: Bitcoin is crashing hard!111!!
Zero.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 24-09-2019 21:30 ]
Mij doet het sowieso ook vrij weinig.Pelox schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:24:
[...]
Wees maar niet bang, ik was ooit 80% kwijt, vooralsnog doet dit mij vrij weinig.
Ik heb het bedrag helemaal afgeschreven en zie het als een ‘mogelijkheid tot wie weet...’ en niet op korte termijn, waarbij ik ervan uitga dat crypto de komende jaren dus echt niet gaat uitsterven, maar juist meer en meer op de een of andere manier zijn plaats in de financiele wereld gaat innemen.
Als Ali Baba dan 40 is eind 2022, dan zijn zijn muntjes 10x zoveel waard en kan hij het wat rustiger aan doen. Als ze waardeloos aflopen, dan ga ik er geen biefstuk minder door eten...
Ik hoop dat dat laatste voor iedere hodler geldt.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dat dan het een het ander weer triggert tjah, collateral damage.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
In een trappetje naar beneden buy-orders geplaatst waarvan de eerste is gevuld....
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Aan de andere kant hebben we ook simpelweg een hele belangrijke support gebroken. Maanden lang zijn we iedere weer gebounced, maar komt ie er dan goed onder dan gaat ie ook. BTC was een tijdje stabieler qua prijs dan olie, dat gaat nooit lang goed.Crypts schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:42:
Ik ben niet zo van de samenzweringen maar ergens krijg ik hierbij een beetje het gevoel van 'hey die bakkt jongens zijn ingestapt? Laten we ze eens een poepie laten ruiken'.![]()
Dat dan het een het ander weer triggert tjah, collateral damage.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hier niet veel beter.A87 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:28:
REKT: Liquidated long on XBTUSD: sell 10000000 @ 8652.0 @SLEGER SIZE 💪 ✌️ 👏
Your long XBTUSD position of 29884 contracts has been liquidated.
Dan kunnen we weer gewoon omhoog.
Moon Lambo

Ik lul ook zomaar wat
Het laatste CME gap was 8500, dus da's wel gelukt jashovelhead1340 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:52:
Die onzin over cme gaps is nu toch wel vervuld?
Dat bedoel ik met collateral damage. Dit spelletje is me nu wel bekend. Ben benieuwd hoe Azië hierop gaat reageren.PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:46:
[...]
Aan de andere kant hebben we ook simpelweg een hele belangrijke support gebroken.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
ben uit de trade gestapt zojuist
Gaat wel kriebelen ja
Ada's voor 0,035 USDT, ONT's voor 0,59 USDT en alhoewel ik tegen EOS ben, was het de afgelopen tijd een snelle stijger, dus nu ook een mooie om in te slaan met -30% vs USDT.
Ik verwacht de komende uren misschien nog een retest van de low van 21:43, maar vandaag waarschijnlijk niet meer lager dan dat. Iets boven dat punt ga ik voor 100% bovenstaande 3 alts inslaan met de handelspot.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
EOS: de mannen die voor 20 miljoen de domeinnaam voice.com hebben gekocht om een nieuwe vage coin te lancerenTaro schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:08:
[...]
Gaat wel kriebelen ja
Ada's voor 3,5 USDT, ONT's voor 0,59 USDT en alhoewel ik tegen EOS ben, was het de afgelopen tijd een snelle stijger, dus nu ook een mooie om in te slaan met -30% vs USDT.
Ik verwacht de komende uren misschien nog een retest van de low van 21:43, maar vandaag waarschijnlijk niet meer lager dan dat. Iets boven dat punt ga ik voor 100% bovenstaande 3 alts inslaan met de handelspot.
EOS: De coin die 4 miljard dollar heeft opgehaald en wat kunnen we er mee ?TuutjDrie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:12:
[...]
EOS: de mannen die voor 20 miljoen de domeinnaam voice.com hebben gekocht om een nieuwe vage coin te lanceren
Hoeveel zou daar nog van over zijn? Bizar dat er ook geen vraag vanuit de community (bij andere projecten ook een issue overigens) komt om op enige wijze periodiek inzicht te geven in de financiële verantwoording.PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:14:
[...]
EOS: De coin die 4 miljard dollar heeft opgehaald en wat kunnen we er mee ?
https://cointelegraph.com...ously-flash-crashes-by-40
Volgens mij noem je zoiets gewoon een scam.PilatuS schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:22:
Trouwens ook wel interessant. De hashrate van BTC is 40% omlaag gegaan en ruim voor deze run omlaag.
https://cointelegraph.com...ously-flash-crashes-by-40
Zero.
Ik steek een kaarsje aan voor m’n portfolio.
Hoe bedoel je ?Pelox schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:31:
[...]
Volgens mij noem je zoiets gewoon een scam.
Ja ach, óf ik word morgen wakker en ik kan héél goedkoop inkopen waarna ik geld verdien door gestegen koersen, óf ik word morgen wakker en hij staat op 12K en verdien geldTominatie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:32:
Wejooooo, ziekkkkkkkkkkk rekt.
Ik steek een kaarsje aan voor m’n portfolio.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Het ziet er nogal verdacht uit niet? Hashrate zakt ineens met 40% spontaan en een dag later zakt de koers met 20%.. Op zijn minst apart.
Zero.
Ik las net een nuancerend artikel hierover.Pelox schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:52:
[...]
Het ziet er nogal verdacht uit niet? Hashrate zakt ineens met 40% spontaan en een dag later zakt de koers met 20%.. Op zijn minst apart.
https://lekkercryptisch.n...et-dertig-procent-gedaald
Nee, Bitcoin’s hashrate is niet ineens met dertig procent gedaald
Als de 2 wat met elkaar te maken hebben is dat ook verdacht, alleen is manipulatie er natuurlijk altijd geweest. De grootste manipulatie move ever is nog altijd de 20k BTC aankoop om de Bitmex prijs te beinvloeden. Andersom gaat het alleen soms ook zo.Pelox schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:52:
[...]
Verwijderd
What happened yo... Waar zijn de dubieuze 20k Bitcoin buyorders?
Waar is m'n geld?
-15% in een uurtje, het lijkt wel shoppen met m'n wederhelft bij de xenos.
Tijd voor een PF check winterslaapje.

Even een market reset, niks bijzonders.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:02:
Holy shitballs ik ververs zojuist even m'n blockfolio en krijg me toch een rolberoerte... Ik denk dit klopt niet ofzo, nog maar eens verversen...
Waar is m'n geld?
[Afbeelding]
XRP = trash

Haha ik durf al een jaar niet meer te kijkenVerwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:02:
Holy shitballs ik ververs zojuist even m'n blockfolio en krijg me toch een rolberoerte... Ik denk dit klopt niet ofzo, nog maar eens verversen...
Waar is m'n geld?
[Afbeelding]
Nog even terugkomend op het crypto is een scamverhaal. Er is 1 ding waar ik een heel stuk minder vertrouwen in heb dan in het bankwezen en dat is crypto, maar als ik er ooit op termijn een leuk bedrag aan kan verdienen zal ik het niet laten. Ja dat noemen ze hypocriet
Zero.
Verwijderd
Crypto is in mijn optiek niet per definitie een scam maar of het in de toekomst een goudmijntje wordt voor hodlers daar verlies ik wel steeds meer mijn geloof in...Pelox schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:06:
[...]
Haha ik durf al een jaar niet meer te kijken![]()
Nog even terugkomend op het crypto is een scamverhaal. Er is 1 ding waar ik een heel stuk minder vertrouwen in heb dan in het bankwezen en dat is crypto, maar als ik er ooit op termijn een leuk bedrag aan kan verdienen zal ik het niet laten. Ja dat noemen ze hypocriet
Dat er met actief traden veel te graaien valt is zeker duidelijk, ook longen en shorten met leverage kan op dit soort momenten prachtig uitpakken. Mits je de juiste kant kiest...
Ik laat het wel gewoon staan en zie wel waar het schip strand.
Verder heb ik daarnaast ook nog eens weinig vertrouwen in het bankwezen, sowieso in de hele wereld economie... Maar ook dat zien we wel weer. Ik kan me er wel druk om maken, uiteindelijk heb ik weinig invloed op die zaken.
Zolang ik snachts een warm bed heb en genoeg eten om comfortabel de dag door te komen hoor je mij niet snel klagen
Maarja deze daling is gewoon kut met peren natuurlijk. Niet geheel verassend maar wel gewoon weer ouderwets kut.
Gelukkig heb ik laatst geen crypto bijgekocht, maar in plaats daarvan een 2e hands Lenovo Thinkpad x260 gescoord op marktplaats. dat blijkt maar weer een goede keuze waarmee ik nu extra in mijn nopjes ben.
Elk nadeel heeft zijn voordeel
Precies, ik geef mijn geld op dit moment ook wat anders uit. Ik leef nu en een eventuele meevaller vanuit crypto zou weleens leuk zijn.. zo niet dan niet. Ik slaap er niet (meer) minder om.Verwijderd schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:21:
[...]
Crypto is in mijn optiek niet per definitie een scam maar of het in de toekomst een goudmijntje wordt voor hodlers daar verlies ik wel steeds meer mijn geloof in...
Dat er met actief traden veel te graaien valt is zeker duidelijk, ook longen en shorten met leverage kan op dit soort momenten prachtig uitpakken. Mits je de juiste kant kiest...
Ik laat het wel gewoon staan en zie wel waar het schip strand.
Verder heb ik daarnaast ook nog eens weinig vertrouwen in het bankwezen, sowieso in de hele wereld economie... Maar ook dat zien we wel weer. Ik kan me er wel druk om maken, uiteindelijk heb ik weinig invloed op die zaken.
Zolang ik snachts een warm bed heb en genoeg eten om comfortabel de dag door te komen hoor je mij niet snel klagen![]()
Maarja deze daling is gewoon kut met peren natuurlijk. Niet geheel verassend maar wel gewoon weer ouderwets kut.
Gelukkig heb ik laatst geen crypto bijgekocht, maar in plaats daarvan een 2e hands Lenovo Thinkpad x260 gescoord op marktplaats. dat blijkt maar weer een goede keuze waarmee ik nu extra in mijn nopjes ben.
Elk nadeel heeft zijn voordeel
[ Voor 6% gewijzigd door Pelox op 24-09-2019 23:24 ]
Zero.
Prima instapmomentje weer imo, al zou ~$6K het ideaalste zijn, denk niet dat we lager gaan.
Er is wel degelijk een grote miner die zijn machines een dag of zo offline heeft gehad. Je kunt dat zien aan de gemiddelde tijd tussen de blokken over die 24 uur, die lag 30% boven 10 minuten.Tominatie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:54:
[...]
Ik las net een nuancerend artikel hierover.
https://lekkercryptisch.n...et-dertig-procent-gedaald
[...]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Eindelijk zeg, een move. pff wat was het toch saai.
Is even kijken waar we wat extras kunnen inslaan. Ada? QTUM? ETH? LTC? Nano
Of toch maar misschien wat meer ZIL halen.
Lekker veel keuzes zo
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
bcash meuk is nog een leuke kandidaatHaruHaru schreef op woensdag 25 september 2019 @ 07:14:
Zooooo goede morgen allemaal. Iedereen blij ? Mooi![]()
![]()
Eindelijk zeg, een move. pff wat was het toch saai.
Is even kijken waar we wat extras kunnen inslaan. Ada? QTUM? ETH? LTC? Nano(Jaapio) ??
Of toch maar misschien wat meer ZIL halen.
Lekker veel keuzes zo
Niet voor Hodl
Verwijderd
heb ook bijgekocht tegen beter weten in want mijn keuzes zijn vaak om te huilen maar goed we zien welXA4DB schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:47:
Klein plukje bijgekocht, maar nu mag het toch echt weer naar boven. En veel!

Nu bijkopen kan heel leuk uitpakken maar het risico is toch wel erg groot.bie100 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:55:
[...]
heb ook bijgekocht tegen beter weten in want mijn keuzes zijn vaak om te huilen maar goed we zien wel
Ik blijf maar een beetje ping pongen, niet dat dat nou zo heel goed uitpakt in euro's maar wel al 0,3 ltc 'winst'.
KAN leuk uitpakken inderdaad maar voorlopig pakt het niet goed uitCrypts schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:59:
[...]
Nu bijkopen kan heel leuk uitpakken maar het risico is toch wel erg groot.![]()
Ik blijf maar een beetje ping pongen, niet dat dat nou zo heel goed uitpakt in euro's maar wel al 0,3 ltc 'winst'.![]()
Nee dat geplande kogelbiefstukje vanavond wordt, zoals het er nu uitziet, meer een prefab hamburgertje van de Lidl. Hoor je mij nog steeds niet klagen hoor.bie100 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:04:
[...]
KAN leuk uitpakken inderdaad maar voorlopig pakt het niet goed uit
tja ik verhonger niet maar de gehaktballen komen mijn neus uit tijd voorCrypts schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:08:
[...]
Nee dat geplande kogelbiefstukje vanavond wordt, zoals het er nu uitziet, meer een prefab hamburgertje van de Lidl. Hoor je mij nog steeds niet klagen hoor.
Verwijderd
Ik heb de boot 5 jaar geleden gemist. Mag dat wel?Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:37:
In ieder geval zal nu niemand klagen dat die lager moet om bij te kopen. Dit is de kans en als btc straks op 15k sta wil ik dan ook niemand horen die de boot gemist heb
Zero.
Nou wat ik gister zei dus. Voorspelbaar marktje toch.
ik mis elke keer de bootPelox schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:45:
[...]
Ik heb de boot 5 jaar geleden gemist. Mag dat wel?

En dat dacht je? Mensen zullen altijd klagen, wen er maar aan.Verwijderd schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:37:
In ieder geval zal nu niemand klagen dat die lager moet om bij te kopen. Dit is de kans en als btc straks op 15k sta wil ik dan ook niemand horen die de boot gemist heb
Ipv actie ondernemen om iets te veranderen is het veel makkelijker achteraf vanuit de luie stoel een beetje huilie huilie te doen.
5 jaar geleden had ik een kleine verzameling Bitcoins, maar ergens in 2015 heb ik alles verkocht omdat ik toen bezig was met de aankoop van mijn woning en enerzijds overzicht wilde hebben en anderzijds ook geld gewoon op mijn bankrekening wilde hebben staan. Achteraf gezien had ik toen niet moeten verkopen maar tijdens de laatste ATH of zelfs nog altijd in bezit moeten hebben, maar je weet natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren.Pelox schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:45:
[...]
Ik heb de boot 5 jaar geleden gemist. Mag dat wel?
Hell, ik heb ooit een paar Pizza's thuis laten bezorgen betaald met Bitcoin, kostte me toen iets van 0,035 BTC. Daar moet je met de huidige koersen niet meer aan denken, dat waren dure Pizza's
Enkele jaren geleden ben ik tot de conclusie gekomen dat Bitcoin met de huidige transactiekosten nooit voor betalingen gebruikt zal gaan worden maar enkel een speculatiemiddel zal zijn. Erg jammer.
In juli ben ik weer begonnen met wat geld wat ik kan missen en ben gaan daytraden. Op dit moment sta ik op zo'n 15% winst vanaf juli, gelukkig heb ik een week geleden bijna alles weer verkocht dus de schade van gisterenavond valt mee. Vanochtend weer een klein beetje gekocht, maar ik ben huiverig om flink in te kopen. Naar mijn idee kan het alle kanten op.
Ik weet pas sinds een paar weken dat er überhaupt een boot is..

Zero.
Ik heb gister iig weer sinds lange tijd wat gekocht. Nu maar hopen op weer betere tijden. Maar zal nog wel weer even duren ben ik bang.
Zijn zware tijden. Binance moet stoppen in US, Binance launched nieuwe US platform. Nu de ongeduldige bakkt investeerders die pleite gaan. Klap op klap weer.
[ Voor 15% gewijzigd door DAMAGE op 25-09-2019 11:09 ]
Het zit even niet mee idd maar vanuit dat oogpunt bekeken valt de huidige daling ook wel weer mee. De normale koersen gaan om (veel) minder weleens onderuit.DAMAGE schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:08:
Zijn zware tijden. Binance moet stoppen in US, Binance launched nieuwe US platform. Nu de ongeduldige bakkt investeerders die pleite gaan. Klap op klap weer.
Euhm... Je weet waarom die compleet in elkaar is gestort?HaruHaru schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:34:
Hey, nou, Kall me gek, maar ik heb gewoon KIN gekochtshhhhhhhhhhhhhhhhhhhh****ttt

Ja, maar ik zie em niet verdwijnen (nog)Crypts schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:39:
[...]
Euhm... Je weet waarom die compleet in elkaar is gestort?![]()
![]()
HaruHaru schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:41:
[...]
Ja, maar ik zie em niet verdwijnen (nog)
Moedig om daar nu nog in te stappen. Ik weet dat ze met KIN doorgaan maar ik zie het niet gebeuren, niet lang althans.
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
soms gewoon extra risico's nemen. ik heb er geen fortuin ingegooidCrypts schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:43:
[...]
![]()
Moedig om daar nu nog in te stappen. Ik weet dat ze met KIN doorgaan maar ik zie het niet gebeuren, niet lang althans.
BitConnect bleef ook nog heel lang handelbaar.HaruHaru schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:50:
[...]
soms gewoon extra risico's nemen. ik heb er geen fortuin ingegooid
Alles gaat door het putje en jij stopt geld in de minste daler, dan moet je toch wel een echte fanboy zijn.ScreamGT schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:49:
De dood of de gladiolen. Net een paar duizend Ripples gekocht. Voor het eerst sinds april dit jaar.
Voordeel van in een project zitten van een bijna onzichtbare coin, de huidige dip heeft helemaal niks met de prijs van ons muntje gedaan.
Okee marketcap is maar een kleine 400k en dagelijks volume op het moment wat laag met €600 maar toch.
niet handig alles dumpt nog wel een bitcoin 5800 bereiktScreamGT schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:49:
De dood of de gladiolen. Net een paar duizend Ripples gekocht. Voor het eerst sinds april dit jaar.
mijn nietDAMAGE schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:36:
Geeft mij toch altijd een goed gevoel dat we iemand in ons midden hebben die alles met zekerheid weet te zeggen.

Het is nooit handig in crypto land. Bedenk eens een moment wanneer je het wel moet doen, tijdens een rally? Tijdens een crash? Ik heb sinds 2017 XRP gekocht met een gemiddelde prijs van € 0.29ct. Dan vind ik dit best goedkoop, fanboy of niet.A87 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 12:27:
[...]
niet handig alles dumpt nog wel een bitcoin 5800 bereikt
Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North
All-In boys, dit is de laatste dip voordat het los gaat.
De tijd leert of het tij keert
^^en daarom laten de alts geen enkel teken van herstel zien... self fulfillingTuutjDrie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:47:
Ik heb gisteren weer iets bijgekocht op 8.25K gemiddeld, we gaan het meemaken. Ik koop sowieso vanaf nu enkel BTC bij zolang de alts geen enkel teken van herstel tonen.
Of de alts zakken terug naar het niveau waar ze horen, dit zal voor het grootste gros zo zijn denk ik.Soeski schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:48:
[...]
^^en daarom laten de alts geen enkel teken van herstel zien... self fulfilling
Precies. Zou juist een reden moeten zijn waarom je WEL bij koopt. Als er dan herstel komt zit je er iig lekker bij. Je kunt er beter bij zijn voor het herstel er is dan dat je pas gaat kopen als er al mega herstel is geweest, lijkt mij.Soeski schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:48:
[...]
^^en daarom laten de alts geen enkel teken van herstel zien... self fulfilling
@TuutjDrie er is geen niveau waar iets hoort. De markt bepaalt de prijs.
[ Voor 8% gewijzigd door DAMAGE op 25-09-2019 13:53 ]
En waar horen ze dan? De meesten zitten al 80-90% lager dan de ATH.TuutjDrie schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:51:
[...]
Of de alts zakken terug naar het niveau waar ze horen, dit zal voor het grootste gros zo zijn denk ik.
er van uitgaand dat er een herstel komt he hoop het wel anders valt mijn plan ook in duigenDAMAGE schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:52:
[...]
Precies. Zou juist een reden moeten zijn waarom je WEL bij koopt. Als er dan herstel komt zit je er iig lekker bij. Je kunt er beter bij zijn voor het herstel er is dan dat je pas gaat kopen als er al mega herstel is geweest, lijkt mij.
@TuutjDrie er is geen niveau waar iets hoort. De markt bepaalt de prijs.
het is al in duigen eigenlijk
Mwoah... -75% gemiddeld op mijn pf sinds gisteren. Dus dat herstel mag wel beginnen straks... +400% ofzo... dan heb ik break evenbie100 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:54:
[...]
er van uitgaand dat er een herstel komt he hoop het wel anders valt mijn plan ook in duigen
het is al in duigen eigenlijk
ik hoop met je mee had de vrouw belooft dat we samen een verre reis zouden makenSoeski schreef op woensdag 25 september 2019 @ 13:57:
[...]
Mwoah... -75% gemiddeld op mijn pf sinds gisteren. Dus dat herstel mag wel beginnen straks... +400% ofzo... dan heb ik break even
maar goed hoe het er nou uit ziet zal het wel centerparcs worden
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!