[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 108 Laatste
Acties:
  • 396.546 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 09:29
Shitmuntjes. Ik ga wat anders doen. Enige positieve van vandaag was dat ik 4e in de rij stond bij de jumbo en dat de kinderbijslag is gestort.

[ Voor 61% gewijzigd door Pelox op 01-07-2019 17:19 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:08:
bizar dat de euforie nu al voorbij is. Ik doe het gewoon nog een keer hoor:

[Afbeelding]

Waar maken mensen zich druk om? Zucht.
Helemaal nergens om.
Ik zei het al eerder en zeg het nog een keer zonder enige vorm van onderbouwing. Onderbuik.
50K mid-september!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:52
Heb een plukje euro klaar staan voor btc op €8850;.... Hopelijk halen we dat , en dan weer omhoog graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
jurgen323 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:19:
Heb een plukje euro klaar staan voor btc op €8850;.... Hopelijk halen we dat , en dan weer omhoog graag
Als we onder de 10k gaan is 8850 te hoog denk ik.

Zit zelf met geknepen billetjes op de verkoop knop met ltc, was toch niet zo slim om op 104 euro te kopen zo te zien, als die naar de 102 gaat pak ik mijn verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:04:
Wen moon? Wen 20k? Wen Lamboo? Wen no more working? LOL ik mis die posts wel.. NOT.
Die komen wel weer hoor. Eind 2019 een nieuw ATH voor Bitcoin en vanaf daar verder moooooooon :)

En in de tussentijd misschien alt season? Zie veel groen iedergeval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:21:
[...]

Als we onder de 10k gaan is 8850 te hoog denk ik.

Zit zelf met geknepen billetjes op de verkoop knop met ltc, was toch niet zo slim om op 104 euro te kopen zo te zien, als die naar de 102 gaat pak ik mijn verlies.
Staat op €8550; , maakte een typfout met mijn dikke vingers :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:16:
[...]

Helemaal nergens om.
Ik zei het al eerder en zeg het nog een keer zonder enige vorm van onderbouwing. Onderbuik.
50K mid-september!
Dan weet ik genoeg, dat klinkt hetzelfde als die 60k waar het heen zou gaan, om van 20000 terug te gaan naar 3122.
Dan zie ik het nog eerder terug gaan naar 1800 rond 2020, en vandaar uit langzaam omhoog om in 2021 aan een langzame mooie run richting 40K te gaan, met een goeie dip rond de 20000.
Bearmarket isn't over yet.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 18:07
Mr_Ripple schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:27:
[...]

Dan weet ik genoeg, dat klinkt hetzelfde als die 60k waar het heen zou gaan, om van 20000 terug te gaan naar 3122.
Dan zie ik het nog eerder terug gaan naar 1800 rond 2020, en vandaar uit langzaam omhoog om in 2021 aan een langzame mooie run richting 40K te gaan, met een goeie dip rond de 20000.
Mr_Ripple volgens mij behoren wij tot een select elite clubje beren, die al deze bs van 60k etc. niet slikken voordat we van een heerlijke maaltijd van gezouten stieren vlees hebben genoten :D.

En soon staat die 9k weer op het bord. Ik zie de artikelen wel weer verschijnen op NU.NL, Bitcoin blijkt toch een zeepbel, kon de 10k niet eens vasthouden..

[ Voor 11% gewijzigd door Sahara op 01-07-2019 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:27:
[...]
Als de juiste MA's het blijven houden en het midden van de bollinger band dan is de bearmarket toch echt over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:36:
[...]

Als de juiste MA's het blijven houden en het midden van de bollinger band dan is de bearmarket toch echt over.
Klopt, en dan moeten ze het wel blijven houden.
Voorlopig dicteert btc iets anders, alles kan. ;)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Laatst online: 05-09 16:48
Hold on to your seats.
Waar eindigt deze val?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Sahara schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:31:
[...]

Mr_Ripple volgens mij behoren wij tot een select elite clubje beren, die al deze bs van 60k etc. niet slikken voordat we van een heerlijke maaltijd van gezouten stieren vlees hebben genoten :D.

En soon staat die 9k weer op het bord. Ik zie de artikelen wel weer verschijnen op NU.NL, Bitcoin blijkt toch een zeepbel, kon de 10k niet eens vasthouden..
Zou het best leuk vinden als het giga doorstijgt naar de 50K of hoger, tegelijkertijd wordt je gewoon in de maling genomen.
Ja gaat een lift met mensen in en vraagt welke etage het meeste geld ligt.
Iedereen zegt dat dat de bovenste etage is echter, voordat je daar bent is iedereen de lift al uit en blijkt de bovenste etage helemaal niets te zitten.
Dit is gewoon btc ten top, hoop geven en ondertussen nemen. :Y)

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:40:
[...]
Voorlopig dicteert btc iets anders
Wat dan ?

We zitten ruim boven de MA's en bollinger band. We kunnen nog makkelijk 2k omlaag en dan zitten we er nog boven. In de vorige bullmarket zag je ook precies wat we nu zien. Dikke rally omhoog en terug naar de MA's en bollinger bands en weer door. Er is nu niets anders aan de hand dan toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Falcoo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:09:
[...]

Totaal bedraag bij G2A was 1,33.
Als ik bij Coinbase in mijn LTC wallet kijk zie ik:

−0.01337761 LTC ≈ €1.40
Price per coin: €104.65 :)
Mooi dan klopt ie, kosten van het gebruikt van de Coinbase card zijn dus idd ~5,5% ofwel 7 cent in dit geval. Je bent dus goedkoper uit op deze manier dan wanneer je voor €1,33 crypto omzet en dat naar je rekening laat versturen. Ja dit is hoogst hypothetisch maar in het geval van SHTF als je enorme dorst hebt kun je dus prima een blikje drinken afrekenen met je CB card terwijl je de zombies op afstand houdt. 8)

Bedankt voor het uitzoeken en wel erg matigjes dat G2A die 33 cent rekent voor deze order. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:47:
[...]

Mooi dan klopt ie, kosten van het gebruikt van de Coinbase card zijn dus idd ~5,5% ofwel 7 cent in dit geval. Je bent dus goedkoper uit op deze manier dan wanneer je voor €1,33 crypto omzet en dat naar je rekening laat versturen. Ja dit is hoogst hypothetisch maar in het geval van SHTF als je enorme dorst hebt kun je dus prima een blikje drinken afrekenen met je CB card terwijl je de zombies op afstand houdt. 8)

Bedankt voor het uitzoeken en wel erg matigjes dat G2A die 33 cent rekent voor deze order. :/
:D :D :D

De fee valt nog mee, maar op grote bedragen zal het natuurlijk wel hoog zijn. Ik dacht dat ze alleen een liquidation fee van 2.49% hadden trouwens maar blijkbaar niet..?

Heb jij trouwens ook een CB card? Ik heb het ook al aan @Ali Baba 1001 gevraagd maar als je het BIN nummer checkt (eerste 6 cijfers) is hij uitgegeven in US. Ik dacht dat de Europese kaarten uit UK kwamen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:45:
[...]

Wat dan ?

We zitten ruim boven de MA's en bollinger band. We kunnen nog makkelijk 2k omlaag en dan zitten we er nog boven. In de vorige bullmarket zag je ook precies wat we nu zien. Dikke rally omhoog en terug naar de MA's en bollinger bands en weer door. Er is nu niets anders aan de hand dan toen.
Daarom juist, het lijkt en er gebeurd straks iets anders.
Daarnaast duurt de halvering nog 324 dagen, reken erop dat voor die tijd miningfarms nog diep zullen incasseren.
Die minen wel weer bij, het maakt tenslotte nogal verschil of je 300 coins dumpt voor 20000 of 150 voor 40000.
En dan zwijg ik nog over alle klonen van Nina Brink, jaja, koopt u deze munt maar, goeie whitepaper.
Bij Brink zat er dan nog een echt bedrijf achter ipv "Aerotyne ind"l

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:47:
[...]

Hoge fees... waarschijnlijk het voordeel dat je een echte wallet hebt, maar ik heb al meer dan een jaar een revolut card die naast een enorme hoeveelheid currency wallets ook crypto heeft. Je kan niets ernaartoe sturen of opnemen behalve de conversies naar andere currencies in de app. Je kan echter wel betalen met de crypto en dat gaat tegen de ‘verkoop’ fee van 1.5%.. thats it.. Ik geloof zelfs dat als je iets wilt betalen in BTC maar de prijs is in EUR dat die verkoop fee er is, als je echt BTC wilt betalen is er geen fee..

Nooit geprobeerd trouwens, ik heb het afgelopen jaar bij iedere aankoop automatisch 5 euro extra naar een BTC aankoop vault gezet en dat is nu best een leuk zakcentje zonder dat je het echt merkte..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:57:
[...]
Daarom juist, het lijkt en er gebeurd straks iets anders.
Dat zou dan de eerste keer zijn in de geschiedenis van Bitcoin. Je kan helemaal terug naar 2013 en dan klopt het verhaal nog steeds.

Is het onmogelijk, nee, tuurlijk niet. Maar het is alles behalve waarschijnlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 01-07-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 15:37
Vandaag zelfs een echte bitcoinreclame op de radio gehoord, van Bitcoinmeester (soort concurrent van Bitonic). Hoezo we zitten niet in een bullmarkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Bartske schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:02:
Vandaag zelfs een echte bitcoinreclame op de radio gehoord, van Bitcoinmeester (soort concurrent van Bitonic). Hoezo we zitten niet in een bullmarkt :+
Litebit heeft begin dit jaar veel radio reclame gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Falcoo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:54:
[...]

:D :D :D

De fee valt nog mee, maar op grote bedragen zal het natuurlijk wel hoog zijn. Ik dacht dat ze alleen een liquidation fee van 2.49% hadden trouwens maar blijkbaar niet..?

Heb jij trouwens ook een CB card? Ik heb het ook al aan @Ali Baba 1001 gevraagd maar als je het BIN nummer checkt (eerste 6 cijfers) is hij uitgegeven in US. Ik dacht dat de Europese kaarten uit UK kwamen.. :?
Liquidation fee en 3% op aankopen in het buitenland of 0.2% in binnenland. G2A is Duits geloof ik?

Nee nog niet maar ben bezig met de aanvragen voor Revolut, N26, Wirex en CB card. Ja allemaal want Nederlander en nu is het nog (grotendeels) gratis maar als het breder uitgezet wordt komen er ongetwijfeld kosten om de hoek kijken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IvN40aj.png

alles onder 10k is bargain levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
lighting_ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:41:
Hold on to your seats.
Waar eindigt deze val?
Meestal eindigt een val op de grond, of in zee...
Maar dit keer niet !

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Had ik al even niet gehoord, 3 maanden geleden kwam die iedere dag voorbij.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara
Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:04:
[...]

Meestal eindigt een val op de grond, of in zee...
Maar dit keer niet !
Mss eindigt het wel in een simpel mailtje van BitMEX: Liquidation Notice: Your XBTUSD position has been liquidated :Y. Tenminste als je scheef zit natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Sahara schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:31:
[...]

Hahaha gezouten stierenvlees. Je krijgt mijn vlees pas bij bitcoin op 2k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

HOT zit weer in de stijgers o.a. zie ik. Toch wat munten groen. Ben benieuwd of dit de start is van iets met alts ;)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 00:10
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:03:
[...]

Liquidation fee en 3% op aankopen in het buitenland of 0.2% in binnenland. G2A is Duits geloof ik?

Nee nog niet maar ben bezig met de aanvragen voor Revolut, N26, Wirex en CB card. Ja allemaal want Nederlander en nu is het nog (grotendeels) gratis maar als het breder uitgezet wordt komen er ongetwijfeld kosten om de hoek kijken. :)
Ik ben ook nog benieuwd naar Wirex. Hoor graag je ervaringen als je hem hebt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Sahara schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:13:
[...]

Mss eindigt het wel in een simpel mailtje van BitMEX: Liquidation Notice: Your XBTUSD position has been liquidated :Y. Tenminste als je scheef zit natuurlijk.
Volgens mijn toenmalige vriendin zat ik ook een keertje goed scheef. Was gestruikeld en gevallen bovenop en in een aantrekkelijk meiske die ik, ik zweer het, nog nooit had gezien laat staan kende. Echt heel gek wel. :+
Falcoo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:41:
[...]

Ik ben ook nog benieuwd naar Wirex. Hoor graag je ervaringen als je hem hebt. :)
Ik zal morgen even werk maken van de identificatie perikelen, was met dit warme weer ook een beetje lui. :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Bitcoin meester maakt ook al vanaf maart/april reclame op de radio, net als litebit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een geschuif van geld zeg op binance, gaat toch eigenlijk nergens meer over 8)
use cases doen er op dit moment ff niet toe 8)7 8)7 8)7

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
hilarisch dit: https://live.bezex.com

er is zelfs al een profit calculator bij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
two-one schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:49:

Ik zie het al helemaal voor me Sluxies foodbank exchange 8)

Sponsors in tha house ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
two-one schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:49:

Mcafee gezicht moeten ze eens deepfaken in een stukje film waar hij een crimineel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
sourcecode schreef op maandag 1 juli 2019 @ 19:43:
use cases doen er op dit moment ff niet toe
Ehm... wanneer wel dan ? Tot dat munten daadwerkelijk op grote schaal gebruikt worden blijft het puur speculeren. Dit geldt voor iedere munt op dit moment, inclusief BTC.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:01:
[...]

Ehm... wanneer wel dan ? Tot dat munten daadwerkelijk op grote schaal gebruikt worden blijft het puur speculeren. Dit geldt voor iedere munt op dit moment, inclusief BTC.
Je bent VET vergeten zeker ? want huge partnerships huge use cases, huge crap. :+

Sluxie gaat maar even over het strand wandelen met de hond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:01:
[...]

10 jaar verder en nog geen usecase....... gaat er ooit wel een mainstream muntje komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
deppenboks schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:27:
[...]

10 jaar verder en nog geen usecase....... gaat er ooit wel een mainstream muntje komen?
Telegram Open Network met zijn coin $gram gaat er van 1 worden met zijn 200 miljoen! gebruikers en groeiende.

Libra van facebook mits dat hele verhaal doorgaat, is alleen niet interessant om in te investeren, tenzij je voldoet aan de eisen voor een node en je libra investment tokens kan kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 01-07-2019 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
deppenboks schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:27:
[...]

Geen idee, maar ik hoop het. Iets als Libra tel ik persoonlijk trouwens niet mee. Voor mij is crypto iets wat los staat van bedrijven en overheden. Juist decentralisatie en dat niemand transacties kan terug draaien is voor mij waar crypto om gaat. Nadeel is wel dat dit op grote schaal lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28
DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 18:40:
HOT zit weer in de stijgers o.a. zie ik. Toch wat munten groen. Ben benieuwd of dit de start is van iets met alts ;)
Ja precies misgelopen dus.... mijn buy order stond op 4800 en het laagste dat hij ging was 4821 voor de stijging.. :{ (in BNB zonder de nullen)

Als het dan zo dichtbij is, potverdikkie, dan kun je er maar beter vol-le-dig naast zitten!

Het kan natuurlijk wel weer gebeuren dat als straks BTC echt goed terug onder de 10k gaat dat heel veel mensen daar weer alts voor in gaan wisselen. Als dat zo is dan zouden ze NOG wel eens flink door het potje kunnen gaan.

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 01-07-2019 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Hij wil maar niet onder die 10k lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-04 21:30

sourcecode

Prepare for the next ATH

Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:32:
weerstandje 8)

Prepare for the next ATH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Zoals het er nu naar uitziet een kwestie van tijd. Beetje als een bal die de grond raakt en dan een paar keer stuitert. Zolang iedere bounce minder hoog is dan de vorige houdt het vanzelf een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
Tot €8550; en dan weer up to the sky _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
jurgen323 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:55:
[...]

Tot €8550; en dan weer up to the sky _/-\o_
En dan hoop ik met heel mijn hart dat je compleet en keihard rekt gaat. :P

Niks persoonlijks maar je had eerder in moeten stappen en hopen op een daling is dus je medetweakers iets misgunnen aangezien zij er al wel in zitten. ;)
Hopen op een daling is sowieso vreemd als we graag zien dat een nieuwe techniek juist meer draagvlak krijgt maar soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 21:37:
[...]

Zoals het er nu naar uitziet een kwestie van tijd. Beetje als een bal die de grond raakt en dan een paar keer stuitert. Zolang iedere bounce minder hoog is dan de vorige houdt het vanzelf een keer op.
Dat was echt een show van wereldklasse die strijd om 10k :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:12:
[...]

Dat was echt een show van wereldklasse die strijd om 10k :D
We zijn er nog niet. Leuke bounce nu, maar de 10.500 is de eerste test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Eerste test, voor wat?
Om door te zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:08:
[...]

Niks persoonlijks maar je had eerder in moeten stappen en hopen op een daling is dus je medetweakers iets misgunnen aangezien zij er al wel in zitten. ;)
Hopen op een daling is sowieso vreemd als we graag zien dat een nieuwe techniek juist meer draagvlak krijgt maar soit.
Als het niet omlaag gaat zo nu en dan, dan verdienen wij ook niks he ;)
Juist van de grote dipjes kunnen we goed verdienen, heeft niks te maken met rekt gaan imo, its part of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Vind het maar een laffe bounce eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:15:
Eerste test, voor wat?
Om door te zakken?
Tot nu toe blijft de 10k het houden, maar het is nog niet zeker dat dit ook zo blijft. 10.500 was de vorige high bij de eerste bounce rond de 10k. Die doorbreken is een stapje verder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
8900 wordt er gezegd en daarna weer naar een nieuwe hoogte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:45
Swaha schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:15:
Vind het maar een laffe bounce eerlijk gezegd.
Er staat ook niet bijzonder veel volume tegenover.

Maar hey
Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/entries/icons/facebook/000/005/600/its-something.jpg

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
[...]

Ik misgun helemaal niemand wat, ik gok met een deel hierop. Niet meer niet minder.
Kan niet met iedereen rekening houden hier O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ladonna schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:17:
8900 wordt er gezegd en daarna weer naar een nieuwe hoogte
Ligt er aan wie je het vraagt :) Niemand die het weet, het is voor mij gewoon de belangrijke levels in de gaten houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 16:51
[...]

Hopen op een stijging is dus je medetweakers iets misgunnen aangezien zij er al wel in zitten.. De shorters onder ons dan.

Laat lekker iedereen hopen waar hij op wil hopen en wees blij dat jij blijkbaar wél op 3.2k hebt ingekocht.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Chillax guys, hopen op stijging of daling is niet perse iets misgunnen.

Laten we lekker verder naar die mooie kaarsjes kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 21:00

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Schuey damn dat is wel balen man dan vis je idd net naast het net. Soms pakt het perfect uit en een andere keer is het even slikken en weer door.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De BTC en alts gaan omhoog of zoals nu naar beneden en daarna weer omhoog etc.
Dat is het hele spelletje
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Beren inkomend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:20:
Laat lekker iedereen hopen waar hij op wil hopen en wees blij dat jij blijkbaar wél op 3.2k hebt ingekocht.
Hoi, daytrader hier. 8) Ik koop en verkoop constant dus de prijs op het moment zal me een rotzorg zijn. :P Wel zou het voor adoptie van crypto leuk zijn als we niet weer een bear market in gaan waar jurgen666 op hoopt. Buiten dat ik in crypto's best wel toekomst zie en daar mijn centjes mee verdien vind ik het jammer om te lezen dat halfjes als voorgenoemde hopen op een daling om daar persoonlijk gewin uit te halen. Ze zeggen daarmee eigenlijk dat de prijs moet dalen zodat zij in kunnen kopen en andere halfjes dan de prijs weer gaan pushen zodat zij kunnen verkopen ten kosten van die andere halfjes die hetzelfde denken en ze dus benadelen. Iedereen zit erin voor zichzelf maar dit soort lui gun ik het niet en het is niet zo gek moeilijk om dat af te straffen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik hoop het niet, @10.236 Euro verkocht en @9160 weer all-in gegaan. Inmiddels ook maar weer alles van BitMEX gehaald. Die spike van 21:56 heeft mij 0,056 Bitcoin gekost, daardoor een aantal trades ervoor ongedaan gemaakt en toen besefte ik weer waarom ik daar weg bleef ;)

@toilet_paper Daarom blijf ik dus ook gewoon werken... Op sommige dagen kan je er als een koning van leven, een dag later moet er een jaarlijkse gasrekening bijgestort worden. Nee, doe mij maar een stabiel inkomen.

[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 01-07-2019 22:55 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 20:12:
[...]

Je bent VET vergeten zeker ? want huge partnerships huge use cases, huge crap. :+

Sluxie gaat maar even over het strand wandelen met de hond.
Wat heeft VET je ooit misdaan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-09 16:51
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:49:
[...]

Hoi, daytrader hier. 8) Ik koop en verkoop constant dus de prijs op het moment zal me een rotzorg zijn. :P Wel zou het voor adoptie van crypto leuk zijn als we niet weer een bear market in gaan waar jurgen666 op hoopt. Buiten dat ik in crypto's best wel toekomst zie en daar mijn centjes mee verdien vind ik het jammer om te lezen dat halfjes als voorgenoemde hopen op een daling om daar persoonlijk gewin uit te halen. Ze zeggen daarmee eigenlijk dat de prijs moet dalen zodat zij in kunnen kopen en andere halfjes dan de prijs weer gaan pushen zodat zij kunnen verkopen ten kosten van die andere halfjes die hetzelfde denken en ze dus benadelen. Iedereen zit erin voor zichzelf maar dit soort lui gun ik het niet en het is niet zo gek moeilijk om dat af te straffen. :P
Oh maar ik denk niet dat hij op een bear market hoopt, alleen mooie lage instapmomentjes en dán naar de maan ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Jij weet iets wat wij niet weten, want

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZPmIEEM.png

dubbele bodem

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Stokstaart schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:54:
[...]

Oh maar ik denk niet dat hij op een bear market hoopt, alleen mooie lage instapmomentjes en dán naar de maan ;)
Weinig risico en moeite maar wel een groot rendement. Tjsa. Levels die hij noemt passen meer bij een bear market imho maar goed. Heeft geen zin verder. Mochten mensen met deze instelling compleet rekt gaan en de voedselbank of schuldhulp nodig hebben sta ik ze met liefde bij. Naast het traden doe ik graag iets voor mijn medemens ook al krijg je dat zelden terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik hoorde iemand zeggen dat hij met zijn Binance account zowel een limit sell order kon zetten als een stop loss order voor hetzelfde plukje coins.

Is dat BS? Of is dat misschien de pro versie van Binance? want dat klinkt wel interessant mocht het waar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MS-DOOS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:06:
Ik hoorde iemand zeggen dat hij met zijn Binance account zowel een limit sell order kon zetten als een stop loss order voor hetzelfde plukje coins.

Is dat BS? Of is dat misschien de pro versie van Binance? want dat klinkt wel interessant mocht het waar zijn.
Is iets dat er aan zit te komen, waarbij het net zoals margin trading in de testfase zit gok ik zo. Het zijn OCO orders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
wehave schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:52:
[...]

Wat heeft VET je ooit misdaan? :9
VET niks, het is de aanhang die het op een hele nare manier brengt, beetje zoals het bij de NLG gaat.
Neem die facedown of crypto ed, dankzij hun zijn er ik weet niet hoeveel bagholders bij.

Ze zijn gewoon blind en willen geen enige vorm van commentaar of kritiek horen.

Ik had een paar dagen terug hier wat info over hun track en trace systeem en walmart geplaatst, waar iedereen die er naar zou kijken ook hun vraagtekens erbij zou krijgen, geen enkele VET supporter heeft er op gereageerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MS-DOOS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:06:

Je kunt op Binance maar 1 order instellen voor je coins: Koop of verkoop, niet beide tegelijk, tenzij je je bag in meerdere delen verdeelt. Een limit sell order is wat anders dan een stop limit order, beide tegelijk instellen kan niet voor dezelfde coins, wel als je je pf in delen te koop zet.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
Nou ik kan me wel voorstellen dat een hoop mensen zuur zijn door vet.
Vooral degene met de node.
Meteen daarna was alles foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:10:
[...]

Je kunt op Binance maar 1 order instellen voor je coins: Koop of verkoop, niet beide tegelijk, tenzij je je bag in meerdere delen verdeelt. Een limit sell order is wat anders dan een stop limit order, beide tegelijk instellen kan niet voor dezelfde coins, wel als je je pf in delen te koop zet.
Het klopt wat ie zegt hoor :) Binance komt met OCO orders (One Cancels Other) Dan kun je dus wel beide instellen voor dezelfde hoeveelheid coins. Iets waar ik zelf ook zeker op zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgen323
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:02:
[...]

Weinig risico en moeite maar wel een groot rendement. Tjsa. Levels die hij noemt passen meer bij een bear market imho maar goed. Heeft geen zin verder. Mochten mensen met deze instelling compleet rekt gaan en de voedselbank of schuldhulp nodig hebben sta ik ze met liefde bij. Naast het traden doe ik graag iets voor mijn medemens ook al krijg je dat zelden terug. :)
Volgens mij zit je wat dwars, of mis je wat in je leven?
Morgen met je andere been uit stappen, misschien dat het dan beter gaat.
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:12:
[...]

Het klopt wat ie zegt hoor :) Binance komt met OCO orders (One Cancels Other) Dan kun je dus wel beide instellen voor dezelfde hoeveelheid coins. Iets waar ik zelf ook zeker op zit te wachten :)
Strikt gezien kan het dus nog niet :) Later wel. Zit ik ook zeker op te wachten. Helemaal als ik zie wat ik in Euro's per trade betaal bij Coinbase vs de fee bij Binance, dan ben ik bij Binance veel goedkoper uit. Als dergelijke orders mogelijk worden, dan overweeg ik weer om 100% (ik zit er nu voor +-20%) over te stappen naar Binance.

Verder zorgt het voor meer winstnemingen ipv kiezen voor stop loss of stop profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:16:
[...]
Strikt gezien kan het dus nog niet :)
Het is wel mogelijk dat er nu iemand is die het wel kan. Net zoals bij margin trading is er een testgroep, dus als je daar bij zit kan je het nu op dit moment doen. Vandaar zijn vraag of het BS was dat iemand dit nu kon doen. Zit die persoon bij de lucky 1% die het nu kan testen is het nu mogelijk. Maar inderdaad helaas nog niet voor iedereen, hopen dat het snel komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Laatst online: 21-05-2024
Thanks - hij deed wat geheimzinnig, ik vertel het je later zei hij. Misschien dat hij een beta test door de volumes (vooral in aantal trades, niet zozeer in value) die hij erdoorheen jaagt op een dag (daytrader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
Taro schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:16:
[...]

Strikt gezien kan het dus nog niet :) Later wel. Zit ik ook zeker op te wachten. Helemaal als ik zie wat ik in Euro's per trade betaal bij Coinbase vs de fee bij Binance, dan ben ik bij Binance veel goedkoper uit. Als dergelijke orders mogelijk worden, dan overweeg ik weer om 100% (ik zit er nu voor +-20%) over te stappen naar Binance.

Verder zorgt het voor meer winstnemingen ipv kiezen voor stop loss of stop profit.
Krijg je hierdoor nog meer volatiliteit? Omdat er dus meer stop losses kunnen worden getriggerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:02:
[...]

Me rekt, me need voedselbank, me need help.

You support slux met een paar ltc ? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:19:
[...]
Krijg je hierdoor nog meer volatiliteit? Omdat er dus meer stop losses kunnen worden getriggerd?
Valt wel mee denk ik. Die stop losses staan er sowieso wel, er komen alleen take profit orders bij.

Op dit moment moet je alleen kiezen tussen een stop loss of take profit. Wat ik dan doe is de stop loss met een alert op de take profit prijs. Andersom vind ik niet echt een optie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
Met die OCO krijg je een vertekend orderboek toch?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:24:
[...]

Valt wel mee denk ik. Die stop losses staan er sowieso wel, er komen alleen take profit orders bij.

Op dit moment moet je alleen kiezen tussen een stop loss of take profit. Wat ik dan doe is de stop loss met een alert op de take profit prijs. Andersom vind ik niet echt een optie.
Hmm oké. Handelen wordt zo wel erg eenvoudig trouwens.. Bij een stijging word je take profit gehit en bij een daling je stop loss. Minder risico dan voorheen. Vraag me trouwens toch af of dit geen remmende werking gaat hebben op de koersen.. Immers take profits zullen snelle stijgingen tegenhouden terwijl de nu extra toegevoegde stop losses de boel verder neerwaarts stuwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
jurgen323 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:14:
[...]

Volgens mij zit je wat dwars, of mis je wat in je leven?
Morgen met je andere been uit stappen, misschien dat het dan beter gaat.
d:)b
Ik werk naast het traden als vrijwilliger zoals ik al aangaf, geen idee waar je aanvallende houding vandaan komt? Wat doet jurgen323? Ik ben benieuwd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:19:
[...]

Me rekt, me need voedselbank, me need help.

You support slux met een paar ltc ? *O*
Flikker op Sluksie, je kan er bijna een boek over schrijven. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Een vertekend orderboek zou kunnen aangezien de take profits pas in het boek komen te staan wanneer een bepaalde prijs geraakt wordt. Aan de andere kant zie je het orderboek nu ook iedere seconde veranderen door de grote hoeveelheid bots die bezig zijn.

Wat betreft de remmende werking, het zal ook hier wel iets uitmaken, maar ook hier zijn er genoeg bots voor die toch constant bezig zijn met orders en dus het orderboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Rustigjes hier, dat zal wel weer veranderen als de crypto's weer stijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
Onder de 10k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
-40% binnen 1 week. Niks aan de hand gewoon een correctie. :F

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 23:32:
[...]

Flikker op Sluksie, je kan er bijna een boek over schrijven. :D
-O-
Teleurstellend hoor.

Maar Ik heb wel serieus respect voor je werk d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Pelox schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 06:57:
Wellicht wordt dit een run om een paar CME gaps te sluiten: Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D9zOcNrW4AA2zz8.png dus bereid je maar voor. It can get much worse from here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Laatst online: 06-09 11:54
Als dit geen correctie is, wat is het dan? Een pump.?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
Thaam schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:14:
[...]

Als dit geen correctie is, wat is het dan? Een pump.?
Wat dacht je van een gecontinueerde bear market? Wat natuurlijk niet past in het straatje van de über-bulls hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Sahara schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:07:
[...]

Wellicht wordt dit een run om een paar CME gaps te sluiten:
Wellicht of misschien?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
We gaan weer terug naar een bearmarkt. ;w

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 13:38
Wat een daling weer, maar eens gaan denken om weer wat te gaan kopen. 7500 maar eens een koop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49

Bever!

3

Is best normAl voor btc om 40 procent te retrace in een bullrun. Ligt aan hoe het nu verder gaat voor je er echt iets van kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bear trap of despair?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Beartrap :P

en iets met CME wat ik onzin vind.

[ Voor 11% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 07:56 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
HaruHaru schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:49:
[...]

Beartrap :P

en iets met CME wat ik onzin vind.
Volgens mij is het gewoon een kleine vissentrap en liggen de grote jongens weer in een deuk.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Pelox schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:07:
[...]

Volgens mij is het gewoon een kleine vissen trap en liggen de grote jongens weer in een deuk.
vissentrap? die hoor ik voor het eerst :D
maar laat ze maar lekker sellen. Fills my bags. End-Game is waar wij opwachten.

Trouwens, de gok genomen, HOT verkocht, weer ingekocht. paar duizend stuks extra nu :D

[ Voor 11% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 08:08 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Ze hebben het lekker opgepompt zo voor hun vakanties. Hebben inmiddels dikke winst gepakt en gaan nu paar weken met vakantie. Intussen blijft de doorsnee persoon maar verkopen en verkopen. Als de whales dan terugkomen van vakantie pikken ze het zo weer op en stuk goedkoper ook. Win.. win.. win..
Pagina: 1 ... 11 ... 108 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!