Zou mij niet verbazen dat als BTC verder daalt, dat op een bepaald moment de alts ook gaan dippen in sats.
Net een mail ontvangen van BleuTrade. Ze gaan er een hele hoop coins vanaf gooien.
Dear Bleutradians,
We are undergoing some changes and this new phase requires more protection criteria for and from our users. This review analyzed the commitment of development teams, source code quality, blockchain stability, communications to the public, contributions to the crypto world and other adaptations to Maltese legislation.
Follow below the list of projects that will have their trades cut off and markets will be removed by 2019-07-15 15:00 (UTC).
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BC (Bitcoin Confidential)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
Withdraws will be possible until 2019-09-31 15:00 (UTC).
We appreciate your patience and understanding as we continue to build a better crypto world together. We are always improving to give you a better experience.
Bleutrade Team.
Dear Bleutradians,
We are undergoing some changes and this new phase requires more protection criteria for and from our users. This review analyzed the commitment of development teams, source code quality, blockchain stability, communications to the public, contributions to the crypto world and other adaptations to Maltese legislation.
Follow below the list of projects that will have their trades cut off and markets will be removed by 2019-07-15 15:00 (UTC).
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
We appreciate your patience and understanding as we continue to build a better crypto world together. We are always improving to give you a better experience.
Bleutrade Team.
Ben een HOT holder. En hoewel een paar duizend stuks als heel veel klinkt is 1000 HOT op dit moment $1.80 waardHaruHaru schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:08:
[...]
Trouwens, de gok genomen, HOT verkocht, weer ingekocht. paar duizend stuks extra nu
Ben allang blij dat ie weer een beetje opkrabbelt. Had ooit dikke winst ermee maar is niet veel meer van over.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ruimt mooi op maar dan is er niks meer over daar haha. Bitcoin volume 21K. Sluit lekker je deuren lol.WishmasterNL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:22:
Net een mail ontvangen van BleuTrade. Ze gaan er een hele hoop coins vanaf gooien.
Dear Bleutradians,
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
Bleutrade Team.
Ik ervaar nu een vreemd fenomeen. Bij 11.500 80% van mijn PF verkocht voor euro's (mijn BTC). Nu zou ik voor 16% minder euro's terug in kunnen kopen. Maar nu voelt het ineens heel erg duur om een flink bedrag te betalen voor minder dan 1 hele (crypto)munt
. Een soort omgekeerde FOMO.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 02-07-2019 08:40 ]
Tja shitcoinsWishmasterNL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:22:
Dear Bleutradians,
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
Bleutrade Team.

Weg
Dat hier WAVES tussen zit verbaasd mij wel ?
WishmasterNL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:22:
Dear Bleutradians,
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
Bleutrade Team.
Prepare for the next ATH
Ja, in 10 minuten tijd 30K HOT erbij, is altijd goed. 1.80 of niet, mocht ie moonen. ben ik echt wel blij met die paar duizend stuks.B-Bandit schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:31:
[...]
Ben een HOT holder. En hoewel een paar duizend stuks als heel veel klinkt is 1000 HOT op dit moment $1.80 waard![]()
Ben allang blij dat ie weer een beetje opkrabbelt. Had ooit dikke winst ermee maar is niet veel meer van over.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Jij verbaasd om Waves. ik om QTUM.sourcecode schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:48:
Dat hier WAVES tussen zit verbaasd mij wel ?
[...]
heb een zeer zware QTUM bag, performed ook gewoon goed laatste periode, geen idee waarom ze die weghalen. misschien lage tradevolume bij hun?
[ Voor 26% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 08:55 ]
Hou die gedachte vast!TuutjDrie schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:40:
Ik ervaar nu een vreemd fenomeen. Bij 11.500 80% van mijn PF verkocht voor euro's (mijn BTC). Nu zou ik voor 16% minder euro's terug in kunnen kopen. Maar nu voelt het ineens heel erg duur om een flink bedrag te betalen voor minder dan 1 hele (crypto)munt. Een soort omgekeerde FOMO.
XRP = trash
Flink potje FUD is er ook al ff niet geweest

Prepare for the next ATH
En zo verbaas ik me over IOST, werkend mainnet, dApps (hoewel vooral gambling / games) en actief zat. Maar swa, ik had nog nooit gehoord van BlueTrade die exchange zie ik ook zo 1 2 3 niet op CMC.HaruHaru schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:52:
[...]
Jij verbaasd om Waves. ik om QTUM.
heb een zeer zware QTUM bag, performed ook gewoon goed laatste periode, geen idee waarom ze die weghalen. misschien lage tradevolume bij hun?
het is te hopen dat meer exchanges dit gaan doenChris.nl schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:02:
[...]
En zo verbaas ik me over IOST, werkend mainnet, dApps (hoewel vooral gambling / games) en actief zat. Maar swa, ik had nog nooit gehoord van BlueTrade die exchange zie ik ook zo 1 2 3 niet op CMC.
Prepare for the next ATH
ik hoop dat zoveel mogelijk exchanges al die nutteloze munten eruit gooit en vooral degenen met naam "Bitcoin ....." Als Bitcoin adoptie sneller dan dit moet vliegen, moeten eerst die anderen weg.
Weet je, gooi gewoon alles onder de top100 weg
Above are all my opinions....
Weet je, gooi gewoon alles onder de top100 weg
Above are all my opinions....
[ Voor 20% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 09:18 ]
Ik heb m'n winst even geleden al genomen, en ben er per 1 juli vertrokken als admin. Ik vind het allemaal wel bestsourcecode schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:04:
[...]
het is te hopen dat meer exchanges dit gaan doen
exitscamChris.nl schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:07:
[...]
Ik heb m'n winst even geleden al genomen, en ben er per 1 juli vertrokken als admin. Ik vind het allemaal wel best
Prepare for the next ATH
Whaha. Zeker niet, meer dat ik wel klaar was met de flauwekul van moonboys, spam en telegram scambots.
Je kan ook overal beren in zien natuurlijk.Sahara schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 07:17:
[...]
Wat dacht je van een gecontinueerde bear market? Wat natuurlijk niet past in het straatje van de über-bulls hier.
Begin langzamerhand wat profit te nemen op de alts, want ik wil m'n btc percentage op pijl houden en niet weer eerst tig % rekt gaan voordat ik m'n alts inwissel, zodra BTC weer opveert.
Laatst was hier een plaatje gepost vanuit tradingview, met daarin de 4/5 moving average-lijnen op btc. Heeft iemand daar een linkje naartoe oid?
Laatst was hier een plaatje gepost vanuit tradingview, met daarin de 4/5 moving average-lijnen op btc. Heeft iemand daar een linkje naartoe oid?
De tijd leert of het tij keert
Binance in log problemen, meer mensen last van?
Nog meer mensen die via Binance een "winnend" ERD ticket hebben?
Had ik ook even last van, maar is weer normaal..... volgens mij rollen ze een nieuwe layout uit...EnderQ schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:27:
Binance in log problemen, meer mensen last van?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Verwijderd
Bedankt voor de heads up. Ik zal eens wat wallets de wereld in slingeren waarop ik mijn shitcoins kan stallen.WishmasterNL schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 08:22:
Dear Bleutradians,
ADC (Audiocoin)
BBK (Bitblocks)
BIFD (Biffy Diamond)
BITB (BitBean)
BOON (BoonCoin)
BTG (Bitcoin Gold)
CDN (Canada eCoin)
CRM (Cream)
DART (DarexTravel)
DCR (Decred)
DIVI (Divi)
DIVX (Divi Exch Token)
DNA (EncrypGen)
DOGE (Dogecoin)
EEE (Elementh)
EJOB (Ejob)
FJC (FujiCoin)
FREE (Free Coin)
GB (Goldblocks)
GODZ (Godzillion)
HBZ (Helbiz)
HTML (Htmlcoin)
IFT (InvestFeed)
IOP (Internet of People)
IOST (IOSToken)
KNT (Knekted)
KOLIN (Kolin)
LEND (ETHLend)
LGS (LogisCoin)
MAG (CrypticMAG)
MONA (Monacoin)
NMC (Namecoin)
OK (OKCash)
PCN (PeepCoin)
PENG (Peng)
QTUM (Qtum)
RDD (Reddcoin)
ROY (Roy)
RSTR (Ondori)
SICA (SignatureChain)
SLC (Slice)
SMART (SmartCash)
SWFTC (SwftCoin)
TASK (Taskeva)
TEEN (MyTeenCoin)
UNO (Unobtanium)
VRC (VeriCoin)
VSF (VeriSafe)
VTC (Vertcoin)
WAVES (Waves)
XOLA (XOLA)
XP (ExperiencePoints)
ZAI (Zaigar)
ZEUS (ZeusNetwork)
Bleutrade Team.
Wel jammer dit. Hoop werk weer
Zo iets?raq schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:40:
Begin langzamerhand wat profit te nemen op de alts, want ik wil m'n btc percentage op pijl houden en niet weer eerst tig % rekt gaan voordat ik m'n alts inwissel, zodra BTC weer opveert.
Ik denk dat hij de EMA ribbon bedoelt.. Moet je alleen even aangeven op welke tijdschaal je hem wil zien?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dit is de 4 uur. kan je boven lezen: 240Stokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:34:
[...]
Ik denk dat hij de EMA ribbon bedoelt.. Moet je alleen even aangeven op welke tijdschaal je hem wil zien?
Ja die lijkt er enorm op. Verhaal erbij was dat in een bullmarket, altijd een retrace tot die levels loopt. Volgens mij was die op een groter timeframe, 1dag meen ik.
Ik ben totaal niet bekend met Tradingview, maar ik neem aan dat ik zo'n chart dan kan opslaan en terughalen?
De tijd leert of het tij keert
Ja dat begrijp ik, alleen vroeg OP om een 'plaatje met grafiek met die lijntjes', dus we proberen te achterhalen wat hij precies wil. Het paatje hierboven is 1 suggestie, ik deed een andere.
ExcusesStokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:41:
[...]
Ja dat begrijp ik, alleen vroeg OP om een 'plaatje met grafiek met die lijntjes', dus we proberen te achterhalen wat hij precies wil. Het paatje hierboven is 1 suggestie, ik deed een andere.
Ik ben even helemaal uitgestapt op een plukje XRP
na. Voelt gek maar waarschijnlijk nu even het verstandigste.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Klopt. XRP is de nieuwe stable coinCrypts schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:43:
Ik ben even helemaal uitgestapt op een plukje XRPna. Voelt gek maar waarschijnlijk nu even het verstandigste.
Just teasing.
On the plus side, we zijn weer boven de 10K
[ Voor 10% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 10:46 ]
It's over 9000! (in euros) 
Lekker, vannacht nog een sell order op E9600 aangetikt, vanochtend voor dat euro-bedrag weer bijgekocht op 8715, nu mag 'ie z'n rit omhoog weer oppakken...
Lekker, vannacht nog een sell order op E9600 aangetikt, vanochtend voor dat euro-bedrag weer bijgekocht op 8715, nu mag 'ie z'n rit omhoog weer oppakken...
Gefeliciteerd, u bent onderaan uitgestaptCrypts schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:43:
Ik ben even helemaal uitgestapt op een plukje XRPna. Voelt gek maar waarschijnlijk nu even het verstandigste.
Grapje he, ik denk stiekem dat hij nog wel wat lager gaat..
edit: je kan ook een stop buy order zetten op een veilige afstand boven de huidige prijs.
[ Voor 23% gewijzigd door Stokstaart op 02-07-2019 10:49 ]
Gaat onze html hahaVerwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:30:
[...]
Bedankt voor de heads up. Ik zal eens wat wallets de wereld in slingeren waarop ik mijn shitcoins kan stallen.
Wel jammer dit. Hoop werk weer
Ik suggereer je eerst bijv. een free account te nemen bij Tradingview.com, je kan via de Pine editor meer dan de gratis 3 indicators toevoegen (bijv. 5 EMA's), ik heb een betaald account, kan er nog meer toevoegen (RSI, MACD, etc). Zie hier hoe je meer indicators (bijv. 6 EMA's) toevoegt in Pine editor die Tradingview als één indicator ziet in de gratis/betaalde versie: YouTube: How To Add More Indicators in a Free TradingView Accountraq schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:40:
[...]
Ja die lijkt er enorm op. Verhaal erbij was dat in een bullmarket, altijd een retrace tot die levels loopt. Volgens mij was die op een groter timeframe, 1dag meen ik.
Ik ben totaal niet bekend met Tradingview, maar ik neem aan dat ik zo'n chart dan kan opslaan en terughalen?
[ Voor 5% gewijzigd door Sahara op 02-07-2019 10:57 ]
Mooie support gevonden op de 200 EMA daar zojuist trouwens. Hopelijk houden we die.. als we daar doorheen gaan...Sahara schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 10:54:
[...]
Ik suggereer je eerst bijv. een free account te nemen bij Tradingview.com, je kan via de Pine editor meer dan de gratis 3 indicators toevoegen (bijv. 5 EMA's), ik heb een betaald account, kan er nog meer toevoegen (RSI, MACD, etc). Zie hier hoe je meer indicators (bijv. 6 EMA's) toevoegt in Pine editor die Tradingview ziet als één indicator ziet in de gratis/betaalde versie: YouTube: How To Add More Indicators in a Free TradingView Account
[Afbeelding]
Verwijderd
Sja. Weet je meteen waarom die pump paar dagen geleden was. De grote sellwalls werden toen ineens verwijderd op bluetrade.
Dikke insider trading. Ik denk dat het team gewoon 24/7 hun oneindige stack coins aan het verkopen is.
Verwijderd
Wow, ik lees net dat in 6 dagen bitcoin meer dan 30% gedaald is.
Hoop dat niet veel mensen ingestap zijn afgelopen week!
https://www.nu.nl/economi...s-onder-10000-dollar.html
Zat je nog in een grot?Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:02:
Zero.
Hoeveel happy meals kunnen ze daarmee halenVerwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:01:
[...]
Sja. Weet je meteen waarom die pump paar dagen geleden was. De grote sellwalls werden toen ineens verwijderd op bluetrade.
Dikke insider trading. Ik denk dat het team gewoon 24/7 hun oneindige stack coins aan het verkopen is.
Wat was je überhaupt denkende? Wie dacht je te verrassen met dit nieuws in dit forum?Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:02:
Waarschijnlijk niet op 3k gekocht en niet gecasht op 13, en dus geen x4 op BTC gepakt.
Wat alle leden hier natuurlijk wel hebben gedaan. En nou weer uit pure gekte niet weten wat ze met al dat geld moeten doen.
Wat alle leden hier natuurlijk wel hebben gedaan. En nou weer uit pure gekte niet weten wat ze met al dat geld moeten doen.
LOL dat duurde niet lang, ik schreef gisteren al dat ik verwachtte dat NU.nl lekker negatief zou schrijven over BTC dat ie weer onder de 10k staat. Alles voor de pageviews...Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:02:
haha nu.nlStokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:06:
[...]
Wat was je überhaupt denkende? Wie dacht je te verrassen met dit nieuws in dit forum?![]()
Verwijderd
Ik lees zojuist in het grote cryptocurrency slowchat topic op Tweakers.net dat Bitcoin 30% is gezakt in 6 dagen:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/59309136
Echt sick. Sorry voor deze donderslag bij heldere hemel maar ik vond dat jullie het toch even moesten weten, de investeringen kunnen wel eens nadelige gevolgen ondervinden aan de hand van deze daling.
Echt sick. Sorry voor deze donderslag bij heldere hemel maar ik vond dat jullie het toch even moesten weten, de investeringen kunnen wel eens nadelige gevolgen ondervinden aan de hand van deze daling.
WOW, dit komt wel even binnen. Fijn dat je ons hier van op de hoogte stelt. Deze daling heeft inderdaad nadelige gevolgen voor mensen. En zou nog vervelender kunnen worden wanneer de daling doorzet, zeker als je daar geen rekening mee houd wanneer je niet op de koers let. Iets wat de mensen hier natuurlijk absoluut niet doen. Volledig afhankelijk van random figuren die iets op nu.nl lezen en dat hier komen meedelen. Mbt tot de koers vraag je toch waarom de tweakers hier niet continu nu.nl zitten te refreshen zodat ze er op kunnen anticiperen, opdat ze minder nadelige gevolgen mogen ondervinden van de bitcoin koers.Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:18:
Ik lees zojuist in het grote cryptocurrency slowchat topic op Tweakers.net dat Bitcoin 30% is gezakt in 6 dagen:
[ Voor 40% gewijzigd door tias86 op 02-07-2019 11:29 ]
schrik je daar van ja?Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:02:
ik schrik alleen als mijn vrouw zegt schat ik heb zin vandaag en dan vraag je je zeker af waarom schrik je daarvan?
nou om de dood eenvoudige reden om dat ze dat nooit zou zeggen denk dat ik meer kans maak bij een non van 86

bie100 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:30:
[...]
schrik je daar van ja?
ik schrik alleen als mijn vrouw zegt schat ik heb zin vandaag en dan vraag je je zeker af waarom schrik je daarvan?
nou om de dood eenvoudige reden om dat ze dat nooit zou zeggen denk dat ik meer kans maak bij een non van 86

Zero.
Misschien krijg je betere tips op forum.viva.nl
neeStokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:40:
[...]
Misschien krijg je betere tips op forum.viva.nl
'k Heb mn bag NEO naar een exchange gebracht op zoek naar een geschikt verkoopmoment.
Zit iedereen met de billen geknepen achter het bureau ofzo? Wat een rust hier..
Als de prijzen stijgen is het hier een stuk gezelliger inderdaadStokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:42:

4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
ik hoop echt dat de support sterk blijft in de 9K regionen.Stokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:42:
Vind volatiliteit altijd wel reden voor gezelligheid. Moet je kijken wat een mooie groene dildo.. Niet dat we er iets aan hebben, maar wel mooiitguy013 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:43:
[...]
Als de prijzen stijgen is het hier een stuk gezelliger inderdaad
Heel toevallig net toen je het bericht hebt geplaatstStokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:46:
[...]
Vind volatiliteit altijd wel reden voor gezelligheid. Moet je kijken wat een mooie groene dildo.. Niet dat we er iets aan hebben, maar wel mooi
Ben ik trouwens de enige die Bitmex zo ontzettend verslavend vindt? Paar dagen geleden veel te hoge leverage gebruikt, compleet rekt gegaan voor de 2e keer en toen tegen mijzelf gezegd "zo, dat was een leuk avontuur, voorlopig maar even niet". Nu ben ik alweer aan het overwegen om wat BTC te kopen en weer te gaan gokken/traden, ondanks dat het (voor mij in ieder geval) compleet onduidelijk is welke kant de prijs op gaat

Haha niet vergeten he: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!AlterMann schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:50:
Ben ik trouwens de enige die Bitmex zo ontzettend verslavend vindt? Paar dagen geleden veel te hoge leverage gebruikt, compleet rekt gegaan voor de 2e keer en toen tegen mijzelf gezegd "zo, dat was een leuk avontuur, voorlopig maar even niet". Nu ben ik alweer aan het overwegen om wat BTC te kopen en weer te gaan gokken/traden, ondanks dat het (voor mij in ieder geval) compleet onduidelijk is welke kant de prijs op gaat
Oh dat zeker. Ik heb m'n inleg er dubbel en dwars uit weten te halen, maar toch is het niet fijn om de rest te verliezen, zelfs al is het "gratis geld". Vooral niet als je bedenkt dat het pure greed is wasitguy013 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:52:
[...]
Haha niet vergeten he: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!

Ik nietHaruHaru schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:46:
[...]
ik hoop echt dat de support sterk blijft in de 9K regionen.
Ik ben vast niet de enige, maar met een beetje meer tijd, dat ik niet heb door de weeks zou ik best meer met BitMEX kunnen pakken.. je moet denk ik afblijven van de 50x en 100x leverage, dan heb je namelijk veel minder kans om REKT te gaan. En ben jij toen je rekt ging, geliquideerd op basis van je liq prijs? Zoja, dan is dat zonde (zie: https://www.ministryofmar...t/bitmex-liquidation-rekt).AlterMann schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:50:
Oja, en hoe zonde het ook is, als ik geen tijd heb.. dan hou ik ook geen positie aan op MEX. Het is lastig concentreren terwijl je bang bent rekt te gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Sahara op 02-07-2019 14:05 ]
ADA doet lekker mee, maar dan in de tegenovergestelde richting van BTC.

Yep, dat is ook iets wat ik geleerd heb, altijd stoplosses gebruiken, ook als dat betekent dat je af en toe verlies pakt. Een beetje verlies is altijd beter dan een hoop verlies.. Ik zal je linkje even doorlezenSahara schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:02:
[...]
Ik ben vast niet de enige, maar met een beetje meer tijd, dat ik niet heb door de weeks zou ik best meer met BitMEX kunnen pakken.. je moet denk ik afblijven van de 50x en 100x leverage, dan heb je namelijk veel minder kans om REKT te gaan. En ben jij toen je rekt ging, geliquideerd op basis van je liq prijs? Zoja, dan is dat zonde (zie: https://www.ministryofmar...t/bitmex-liquidation-rekt ).
Oja, en hoe zonde het ook is, als ik geen tijd heb.. dan hou ik ook geen positie aan op MEX. Het is lastig concentreren terwijl je bang bent rekt te gaan.
Ik ging niet hoger dan 10x, tot ik dik verloor en het verlies probeerde goed te maken met een 25x

Hemeltje lief! Jongens! sinds de 3.2k heeft Bitcoin +333% gedaan. MAAR NU DOET HET ZO MAAR EVEN -30%!!! Godsammekrake! DAT IS NIEUWS!
/s
Echt he. Als je het in dat perspectief bekijkt dan snap je echt al die negatieve reacties niet. Dan weet je dat het nieuwe mensen zijn in cryptoland. Wat uiteraard een goed teken is! Welkom noobs!
/s
Echt he. Als je het in dat perspectief bekijkt dan snap je echt al die negatieve reacties niet. Dan weet je dat het nieuwe mensen zijn in cryptoland. Wat uiteraard een goed teken is! Welkom noobs!
Verwijderd schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:18:
[ Voor 13% gewijzigd door DAMAGE op 02-07-2019 14:25 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik zal het je nog zuurder vertellen, ik kom er net achter dat we -50% staan ten opzichte van december 2017DAMAGE schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:23:
Hemeltje lief! Jongens! sinds de 3.2k heeft Bitcoin +333% gedaan. MAAR NU DOET HET ZO MAAR EVEN -30%!!! Godsammekrake! DAT IS NIEUWS!
/s
[...]
Verwijderd
We staan nog iets van +10000% sinds 2010 zo ff snel uit mijn hoofd.Stokstaart schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:27:
[...]
Ik zal het je nog zuurder vertellen, ik kom er net achter dat we -50% staan ten opzichte van december 2017
Het kan verkeren.
Ik maak zo even een tikkie aan, ik kan met deze koers geen eten halen voor mij en mijn partner.. #helpeentweakerdeweekdoor
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Alts gaan wel lekker. BTC dominance daalt nu. Normaliter was het zo:
- BTC stijgt -> Alts dalen
- BTC daalt -> Alts dalen harder
Nu dalen ze in USD (ofwel EUR) waarde maar in BTC waarde staan de meeste alts in het groen
Alt season incoming?
Nu dalen ze in USD (ofwel EUR) waarde maar in BTC waarde staan de meeste alts in het groen
Alt season incoming?
Ja, het lijkt er op dat de koers een beetje normaliseert. BTC daalt, en de alts leven wat op (zal het nog zeker geen altseason noemen) en trekken weer wat bij aangezien die inderdaad wel behoorlijk hebben ingeleverd de laatste periode. Het zou mooi zijn als dit de start van een eventuele altseason zou kunnen zijn. Maar zelfs met iets prijsactie omhoog voor de alts zou ik al blij zijn. Een altseason zoals we die gekend hebben is wel wat anders dan 20% op een dag. Dat is gewoon bizar.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Kom maar op met al die XRP base pairs.
The people need it!!
https://www.coindesk.com/...nsion-as-new-exchange-ceo
https://www.coindesk.com/...nsion-as-new-exchange-ceo
Ik ben net weer ingestapt op litecoin, dash, bcash en nano.
eens kijken of we vandaag een keertje niet rekt gaan.
Wacht maar, wees niet al te vrolijk nog, als BTC lager blijft gaan, dan gaan vroeg of laat de Alts ook mee.itguy013 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 14:48:
Alts gaan wel lekker. BTC dominance daalt nu. Normaliter was het zo:
Nu dalen ze in USD (ofwel EUR) waarde maar in BTC waarde staan de meeste alts in het groen![]()
Alt season incoming?
Cloudflare is weer aan het kloten. CMC & Coinbase liggen half plat
Zelfs onze call reg programma TopDesk ligt eruit
blijkt ook op CloudFlare te draaien 
update: aaand we are back.
Zelfs onze call reg programma TopDesk ligt eruit
update: aaand we are back.
[ Voor 53% gewijzigd door HaruHaru op 02-07-2019 16:19 ]
Hier exact precies idem dito =)AlterMann schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:50:
alleen hoge margin gebruiken op momentum trades en dan nog super voorzichtig zijn... anders meeliften op de trend op 3-5x
Slux in "[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8"Slux schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 15:33:
Ik ben net weer ingestapt op litecoin, dash, bcash en nano.

@Mirved LOL daar zat je lang op te broeden?
Litecoin gaat weer lekker
Jammer dat ie niet even doorzakt richting de 90 euro zoals vorige week.

Jammer dat ie niet even doorzakt richting de 90 euro zoals vorige week.
@AlterMann @Cobus79
I am not a psycholoog, maar volgens mij zitten we allemaal hier omdat we afwijken van de norm op één of meer van de volgende kenmerken:AlterMann schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 13:50:
- hoger risicobereidheid
- lagere impulsbeheersing
- onwetendheid cq naiviteit
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
4e kwartaal vuurwerk.
Uw euro's worden steeds minder waard.
https://www.debeurs.nl/Be...-voor-renteverlaging.aspx
Uw euro's worden steeds minder waard.
https://www.debeurs.nl/Be...-voor-renteverlaging.aspx
[ Voor 14% gewijzigd door lighting_ op 02-07-2019 17:00 ]
Op rltz een stukje over BTC
Dat is toch wel het ergste artikel over BTC wat ik ooit gezien heb.

Bedoel je dit?Slux schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:08:
Op rltz een stukje over BTC
Hier te zien: https://www.rtlz.nl/tv/la...ineel-record-voor-bitcoinNieuw crimineel record voor bitcoin
Yep dat is hem.RaptorXS schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:19:
[...]
Bedoel je dit?
[...]
Hier te zien: https://www.rtlz.nl/tv/la...ineel-record-voor-bitcoin
"Het Dorkweb"
Bedoelen ze daarmee Tweakers?
Ben benieuwd trouwens wanneer er een stukje "nieuw crimineel record papiergeld, meer dan tien triljoen uitgegeven aan criminele activiteiten" gaat komen
Gold up, ben benieuwd of BTC daardoor ook verder up gaat.
Ik zit hier voor de gezelligheid.. ow en de techniek.Sando schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 16:50:
@AlterMann @Cobus79
[...]
I am not a psycholoog, maar volgens mij zitten we allemaal hier omdat we afwijken van de norm op één of meer van de volgende kenmerken:
- hoger risicobereidheid
- lagere impulsbeheersing
- onwetendheid cq naiviteit
Even een vraagje, klopt het dat je moet inloggen zodra je de Binance app installeert?
Ik open Binance gewoon altijd als internetpagina, maar nu krijg ik n wit scherm te zien. Meerdere mensen hier last van?
Ik open Binance gewoon altijd als internetpagina, maar nu krijg ik n wit scherm te zien. Meerdere mensen hier last van?
binance.com/indexSpa.html geeft bij mij witte pagina op mijn mobielGoh schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 18:50:
Even een vraagje, klopt het dat je moet inloggen zodra je de Binance app installeert?
Binance.com doet het bij mij wel maar als ik dan door klik weer witte pagina..
De binance app doet het bij mij wel, installeren geen inlog volgens mij, ik gebruik hem ook als niet ingelogd.
Inloggen doe ik toch eigenlijk altijd achter een wat groter scherm.
BTC weer lekker op dreef sinds een uurtje of 3 
Nog paar procentjes en zit weer op het niveau waarop ik ingekocht had.
Wat een roulette is het ook. BTC doet even +€1000 in ~6 uur.Edwin__ schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:39:
BTC weer lekker op dreef sinds een uurtje of 3
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Alles went als je het spelletje kent.Sando schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 19:44:
[...]
Wat een roulette is het ook. BTC doet even +€1000 in ~6 uur.
NEO heeft er sinds vanmiddag ook weer zin in
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!