Weg
Maar tot hoever? Toch niet onder de 10K usdlighting_ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:54:
Btc glijdt langzaam weg
Verwijderd
Haha, een oude post van mij over Vechain. Nog steeds bagholder trouwens. Nooit meer holden. Als een coin x3 gaat absoluut verkopen. Niet blind staren op de praatjes om meer bagholders binnen te slurpen.
PayPal met crypto bedoel je?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nee gewoon Paypal, crypto betalingen klinkt allemaal leuk maar in de praktijk schiet het niet op.
Oh ok.Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:22:
[...]
Nee gewoon Paypal, crypto betalingen klinkt allemaal leuk maar in de praktijk schiet het niet op.
Ja wat dat betreft zijn er natuurlijk genoeg andere mogelijkheden. Gewone cc, iDeal, op rekening en weet ik veel wat nog meer. Het doel hier was juist om eens te kijken hoe het met crypto in z’n werk gaat, ben voorlopig niet van plan om het structureel te gebruiken, maar wil de mogelijkheid ervan wel zelf getest hebben. Futureproof zijn zeg maar
En stel ik heb een keer geen cash, geen limiet meer op cc, en een urgente issue, dan weet ik dat ik direct met crypto kan betalen, ipv het eerst om te moeten zetten naar fiat en naar m’n gewone rekening moet storten om vervolgens te kunnen betalen.
Gelukkig zit ik momenteel en voorlopig niet in een situatie dat dat kan voorkomen, maar you never weet.
Geen stress, altseason is herelighting_ schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:54:
Btc glijdt langzaam weg
HOT nieuwe ATH in altseason?
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Stiekem hoop ik wel dat wij daar nog een keer naar toegaan. Zowel voor een gezonde correctie en omdat ik dan wat fiat erin kan pompen heheCobus79 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:09:
Het eerstvolgende FIB-level ligt rond de 8750 give or take
Buiten dat kan het ook buiten je om gebeuren dat bepaalde betaalmethodes niet werken en dan is het fijn een handjevol verschillende kaarten te hebben. Fee is hoog maar niet onredelijk, sowieso heb ik niet vaak BTC op mijn account staan dus daar zal het niet fout gaan maar kun je nu ook gewoon fiat ermee uitgeven welke op je account staat? Stomme vraag wellicht maar zie hem liever beanwoord dan dat ik een aanname doe.Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 09:37:
En stel ik heb een keer geen cash, geen limiet meer op cc, en een urgente issue, dan weet ik dat ik direct met crypto kan betalen, ipv het eerst om te moeten zetten naar fiat en naar m’n gewone rekening moet storten om vervolgens te kunnen betalen.
Gelukkig zit ik momenteel en voorlopig niet in een situatie dat dat kan voorkomen, maar you never weet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Vast wel, echter verwacht ik een wick. Niet een candle die blijft op 8.7K. Alles zal snel opgekocht worden.Xeros schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:06:
[...]
Stiekem hoop ik wel dat wij daar nog een keer naar toegaan. Zowel voor een gezonde correctie en omdat ik dan wat fiat erin kan pompen hehe
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 01-07-2019 10:08 ]
Meer op deze blog: https://medium.com/@nocksapp/ncks-utility-were-not-after-the-usual-change-in-finance-bff6eccca972
Denk een van de eerste Nederlandse IEO's? Ze hebben een leuk werkend platform wat nog niet echt bekend is volgens mij, maar ik zie er wel potentie in.
Ik heb wat geld tegen de vorige veelbelovende nederlandse partij aangegooid (Blockport), dat is mij zeer, zeer slecht bevallen. Ik laat deze dus even aan mij voorbij gaan..T-mo-T schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:29:
Nog iemand die Nocks utility tokens koopt? https://www.nocks.com
Meer op deze blog: https://medium.com/@nocksapp/ncks-utility-were-not-after-the-usual-change-in-finance-bff6eccca972
Denk een van de eerste Nederlandse IEO's? Ze hebben een leuk werkend platform wat nog niet echt bekend is volgens mij, maar ik zie er wel potentie in.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Goeie vraag. Ik had geen fiat op m’n account, maar je hebt me benieuwd gemaakt. Dus ff 1 LTC verlocht om te kijken of de EUR-wallet in de Coinbase Card App gekozen kan worden.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:07:
[...]
Buiten dat kan het ook buiten je om gebeuren dat bepaalde betaalmethodes niet werken en dan is het fijn een handjevol verschillende kaarten te hebben. Fee is hoog maar niet onredelijk, sowieso heb ik niet vaak BTC op mijn account staan dus daar zal het niet fout gaan maar kun je nu ook gewoon fiat ermee uitgeven welke op je account staat? Stomme vraag wellicht maar zie hem liever beanwoord dan dat ik een aanname doe.
Dat is helaas niet het geval.
Ruime ervaring mee maar niet met Horizon, vindt overigens het stappenplan wel erg lang en snap sommige dingen ook niet helemaal. Why DNS bijv.?Jerome! schreef op zondag 30 juni 2019 @ 23:51:
Zijn er hier mensen die masternodes draaien?
Er zijn natuurlijk MN's die een (veel) hoger rendement geven maar dat gelijk op met het risico dat je loopt. Niet alleen van een exit scam maar kleinere muntjes zijn ook veel volatieler qua waarde en gezien je rewards in het desbetreffende muntje komen kan het nogal eens fluctueren. Als ik eerlijk ben zie ik niet gek veel toekomst in MN's in de huidige vorm. Lang niet iedereen houdt eea up-to-date (het is geen deploy and forget) en/of draait bijv. met gare underspecced servers. Hardforks zijn een drama en ondersteuning bieden is bijna niet te doen. De theorie is leuk dat wie dan ook MN's kan en mag draaien maar het levert een heel setje andere en grotere problemen op dan wanneer deze (in) gecentraliseerd (beheer) draaien.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dat snap ik aan de ene kant wel, maar aan de andere kant snijd die argumentatie geen hout..Stokstaart schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:36:
[...]
Ik heb wat geld tegen de vorige veelbelovende nederlandse partij aangegooid (Blockport), dat is mij zeer, zeer slecht bevallen. Ik laat deze dus even aan mij voorbij gaan..
Zijn genoeg meer dan genoeg exchanges die niet uit Nederland komen die gehackt zijn en daarna broke waren, dus geen refund. Of die een exitscam hebben gedaan. Recent een uit Singapore Bitrue en uit Ierland (met russiche eigenaren) Bitsane.
Praat je nog niet over Bitgrail Italie, Cryptopia Nieuw Zeeland, MTGox Japan, Centra Amerika. Capdax etc etc Kan nog wel even doorgaan hoor met het geven van voorbeelden van exitscams hacks en fails op exchange gebied die niet uit Nederland komen : p
[ Voor 5% gewijzigd door tias86 op 01-07-2019 11:05 ]
Thanks man!Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:36:
[...]
Goeie vraag. Ik had geen fiat op m’n account, maar je hebt me benieuwd gemaakt. Dus ff 1 LTC verlocht om te kijken of de EUR-wallet in de Coinbase Card App gekozen kan worden.
Dat is helaas niet het geval.
Die 2,49% betaal je dus altijd, of je nou geld opneemt of iets online koopt. Koop je iets 'domestic' (ga er voor het gemak maar even vanuit dat ze daar in eigen land mee bedoelen) dan komt daar nog 0,20% bovenop. Het verdienmodel voor CB is dus duidelijk, het gemak voor de gebruiker ook maar dat komt dus wel tegen een behoorlijk hoge prijs.

Rationeel gezien heb je gelijk, er is geen relatie tussen de prutsers / scammers van Blockport en de hierboven genoemde IEO.tias86 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:57:
[...]
Dat snap ik aan de ene kant wel, maar aan de andere kant snijd die argumentatie geen hout..
Zijn genoeg meer dan genoeg exchanges die niet uit Nederland komen die gehackt zijn en daarna broke waren, dus geen refund. Of die een exitscam hebben gedaan. Recent een uit Singapore Bitrue en uit Ierland (met russiche eigenaren) Bitsane.
Praat je nog niet over Bitgrail Italie, Cryptopia Nieuw Zeeland, MTGox Japan, Centra Amerika. Capdax etc etc Kan nog wel even doorgaan hoor met het geven van voorbeelden van exitscams hacks en fails op exchange gebied die niet uit Nederland komen : p
Ja, ze verdienen er goed aan. Maar doordat het toch best ‘duur’ is, misschien niet eens zoveel als ze zouden kunnen, want het zal toch ‘afschrikken’.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:02:
[...]
Thanks man!Dit antwoord had ik niet direct verwacht maar eigenlijk niet helemaal onlogisch toen ik naar de kostenstructuur keek. Je gaf aan dat je een bestelling had gedaan voor 0,0086 BTC waarvan 0.00045 aan fees. Dat komt op een ~5,5% en komt overeen met een internationale/EEA aankoop (3%) en de crypto liquidation fees (2,49%). Coinbase card FAQ
Die 2,49% betaal je dus altijd, of je nou geld opneemt of iets online koopt. Koop je iets 'domestic' (ga er voor het gemak maar even vanuit dat ze daar in eigen land mee bedoelen) dan komt daar nog 0,20% bovenop. Het verdienmodel voor CB is dus duidelijk, het gemak voor de gebruiker ook maar dat komt dus wel tegen een behoorlijk hoge prijs.
Ff simpel gezegd,
1000 transacties met 5% fee
Of
10000 transacties met 1% fee...
Maar ook dat zullen ze wel goed in de smiezen hebben, en naarmate er meer concurrentie komt zullen ze het wel omlaag bij moeten stellen? Maar ik heb begrepen dat er al genoeg crypto debit cards in omloop zijn, dus allicht gaat die vlieger ook niet op.
H2 gaat trouwens prachtig worden in cryptoworld, zo vlak voor het entere van een nieuw decennium, ook al lijkt het nu een beetje in slaap gesust.
Maar dat had ik al gezegd, alsmede het feit dat ik daar geen enkele onderbouwing voor heb
Die had ik even gemist maar dat lijkt idd een klassieke exitscam te zijn. Kan me herinneren dat dartfreak zo lyrisch over Bitrue was icm zijn CSC muntjes, hoop dat hij er geen tegoed meer had. Vorige topic meldde @Bartjeee ook al problemen maar zijn post sneeuwde redelijk snel in.tias86 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 10:57:
Recent een uit Singapore Bitrue
Elke keer als ik zoiets lees ben ik toch wel bang dat het mij ook nog een keertje gebeurd. Ik kijk wel uit en doe zo goed mogelijk onderzoek maar toch. Tot nu 1 keertje voorgevallen met BiteBTC. Is me nog steeds niet duidelijk wat hier nou precies gebeurt is maar ik weet wel zeker dat ik wat muntjes kwijt ben.

Looks legit.. helemaal als er een prijsverschil is van 64 cent op dezelfde exchange tussen usdt en eth pairStokstaart schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:10:
Ander onderwerp: iemand toevallig een plukje OVC? Gefeliciteerd+1.000%

[ Voor 41% gewijzigd door tias86 op 01-07-2019 11:19 ]
Hopelijk gaan ze ook GET Protocol vinden
Ik hou hem al een tijdje in de gaten, mooi rendement die coinRookert25 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:26:
Nederlands project VIDT is shill van de week op Reddit en /biz. Had er toch in moeten stappen op 22 cent.
Hopelijk gaan ze ook GET Protocol vinden![]()
Zelf niet in bezit omdat ie niet op bekende excahnges staat voor mij
Het ligt eraan hoe ze dit positioneren en hoe de consument het ziet. Zoals ik eerder aangaf is 0.00045 voor een 'withdrawal' in vergelijking met andere exchanges niet gek veel maar.... Normale withdrawals kosten bij CB niks. Okee het bestaat uit twee componenten waarvan ik denk dat 'domestic' zo goed als geen aandeel gaat vormen. Iig niet in Nederland omdat aankopen binnen de landsgrenzen toch voornamelijk met Ideal gedaan worden dus die 5,5% is waar ik even vanuit ga. Ik acht het ook niet heel waarschijnlijk dat mensen geld op gaan nemen met deze card of het via iets anders dan BTC doen.Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:12:
[...]
Ja, ze verdienen er goed aan. Maar doordat het toch best ‘duur’ is, misschien niet eens zoveel als ze zouden kunnen, want het zal toch ‘afschrikken’.
Uitgaande van een gemiddeld online aankoopbedrag van $85/€75 dus ongeveer jouw bedrag dan zijn de kosten in vergelijking met andere exchanges niet gek en dat weten ze daar ook. Dat kan bijna geen toeval zijn met als aanvulling dat je hiermee bij CB ook een stuk gemak 'koopt'. Ga je de normale weg en dump je BTC tegen taker tarief (0,25%) en laat je het uitbetalen (€0,15) dan lijkt het erop dat gebruik van de kaart je altijd geld kost maar voornamelijk geschikt is voor hele kleine uitgaven hoewel daar wellicht een ondergrens voor zal zijn. Zo niet en blijf je onder de €3 per uitgave dan is het 'goedkoper' om het zo te doen.
Heb je niet toevallig iets nodig van Aliexpress oid van $1? Kan de theorie meteen getest worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Crypts op 01-07-2019 12:00 ]
Ali Baba is niet zo blij met Aliexpress, ze hebben me nooit toestemming gevraagd om mijn naam te gebruiken!!Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:52:
[...]
Het ligt eraan hoe ze dit positioneren en hoe de consument het ziet. Zoals ik eerder aangaf is 0.00045 voor een 'withdrawal' in vergelijking met andere exchanges niet gek veel maar.... Normale withdrawals kosten bij CB niks. Okee het bestaat uit twee componenten waarvan ik denk dat 'domestic' zo goed als geen aandeel gaat vormen. Iig niet in Nederland omdat aankopen binnen de landsgrenzen toch voornamelijk met Ideal gedaan worden dus die 5,5% is waar ik even vanuit ga. Ik acht het ook niet heel waarschijnlijk dat mensen geld op gaan nemen met deze card.
Uitgaande van een gemiddeld online aankoopbedrag van $85/€75 dus ongeveer jouw bedrag dan zijn de kosten in vergelijking met andere exchanges niet gek en dat weten ze daar ook. Dat kan bijna geen toeval zijn met als aanvulling dat je hiermee bij CB ook een stuk gemak 'koopt'. Ga je de normale weg en dump je BTC tegen taker tarief (0,25%) en laat je het uitbetalen (€0,15) dan lijkt het erop dat gebruik van de kaart je altijd geld kost maar voornamelijk geschikt is voor hele kleine uitgaven hoewel daar wellicht een ondergrens voor zal zijn. Zo niet en blijf je onder de €3 per uitgave dan is het 'goedkoper' om het zo te doen.![]()
Heb je niet toevallig iets nodig van Aliexpress oid van $1? Kan de theorie meteen getest worden.
Ik zal eens kijken of ik ergens een lage transactie kan bewerkstelligen
Als de naam je dwars zit kun je Aliexpress vervangen door Banggood bijv. Daar kun je weinig op tegen hebben toch?Ali Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:04:
[...]
Ali Baba is niet zo blij met Aliexpress, ze hebben me nooit toestemming gevraagd om mijn naam te gebruiken!!
Ik zal eens kijken of ik ergens een lage transactie kan bewerkstelligen
Heb hem hier een kleine maand geleden genoemd, toen hadden een aantal posters hier al heel snel hun mening klaar. Maar inmiddels heb ik in die kleine maand wel een mooie x6 te pakkenRookert25 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 11:26:
Nederlands project VIDT is shill van de week op Reddit en /biz. Had er toch in moeten stappen op 22 cent.
Hopelijk gaan ze ook GET Protocol vinden![]()
Lekkeryinx84 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:34:
[...]
Heb hem hier een kleine maand geleden genoemd, toen hadden een aantal posters hier al heel snel hun mening klaar. Maar inmiddels heb ik in die kleine maand wel een mooie x6 te pakken
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je wordt blijkbaar toch niet zomaar millionair.
Niet zo lastig, ath was pas 2 maanden geleden. Heeft nog nooit een echte run meegemaakt.
Zero.
gewoon bij kopen, hij zal op een dag wel de 50 euro cent bereikenKlaas25 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:46:
XRPisses me off..
Je wordt blijkbaar toch niet zomaar millionair.
@Pelox Lets hope so. ik wil verkopen bij de volgende stijging en inkopen bij zijn correctie
[ Voor 17% gewijzigd door HaruHaru op 01-07-2019 12:48 ]
Dan had je gisteren moeten verkopenHaruHaru schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:48:
[...]
gewoon bij kopen, hij zal op een dag wel de 50 euro cent bereiken
@Pelox Lets hope so. ik wil verkopen bij de volgende stijging en inkopen bij zijn correctie

Had ik ook moeten doen..
Zero.
nee, ik heb nog wel geduld, zal zijn moment nog wel hebbenPelox schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:53:
[...]
Dan had je gisteren moeten verkopen![]()
Had ik ook moeten doen..
Ben toch heel benieuwd waar ze die beloofde 8% dividend vandaan toveren. Op papier lijkt het te kloppen, immers niet alle assest die bij Nexo staan worden uitgeleend (tegen belachelijke rente's). Maar dit lijkt een beetje ''to good to be true''. Voel ergens een nieuwe bitconnect aankomen.
Wordt in sommige groepen al flink gehyped. Daarnaast snap ik niet waarom hier nou daadwerkelijk een nexo token voor nodig moet zijn en wat daarvan dan de meerwaarde is.
Ben benieuwd naar jullie inzichten.
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 01-07-2019 13:03 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik kan ook niet vinden waar die 8% op gebaseerd is, vandaan komt en hoe eea gegarandeerd is.spartacusNLD schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:02:
Mensen hier die bekend zijn met https://nexo.io/?
Ben toch heel benieuwd waar ze die beloofde 8% dividend vandaan toveren. Op papier lijkt het te kloppen, immers niet alle assest die bij Nexo staan worden uitgeleend (tegen belachelijke rente's). Maar dit lijkt een beetje ''to good to be true''. Voel ergens een nieuwe bitconnect aankomen.
Wordt in sommige groepen al flink gehyped. Daarnaast snap ik niet waarom hier nou daadwerkelijk een nexo token voor nodig moet zijn en wat daarvan dan de meerwaarde is.
Ben benieuwd naar jullie inzichten.

Ziet er allemaal mooi en gelikt uit hoor maar dat hebben we eerder gezien.
Bang goodCrypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:06:
[...]
Als de naam je dwars zit kun je Aliexpress vervangen door Banggood bijv. Daar kun je weinig op tegen hebben toch?

Had ik nog niet van gehoord, maar daar kun je inderdaad niks op tegen hebben!
Zal eens rondneuzen.
Was een beetje flauw maar ook wel weer serieus, shop daar al jaren en hoewel niet de goedkoopste wel een van de beteren met redelijk snelle levertijden en redelijk tot goed spul. Naam komt met de slogan 'Best bang for your buck' (dat maakt het nog ergerAli Baba 1001 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:09:
[...]
Bang good![]()
Had ik nog niet van gehoord, maar daar kun je inderdaad niks op tegen hebben!
Zal eens rondneuzen.
Jaren geleden daar een mini drone gekocht om binnen mee te klooien. Vliegt nog steeds, alleen toen ie in m'n vriendin d'r haren vloog had ie het toch even moeilijk.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 13:14:
[...]
Was een beetje flauw maar ook wel weer serieus, shop daar al jaren en hoewel niet de goedkoopste wel een van de beteren met redelijk snelle levertijden en redelijk tot goed spul. Naam komt met de slogan 'Best bang for your buck' (dat maakt het nog erger) maar goed, die chineesjes snappen de dubbele betekenis natuurlijk niet.

Anyways (on topic), ik heb toch maar wat van die Nocks utility tokens gekocht.
https://blog.liquid.com/g...um=Post&utm_campaign=Gram
Tldr.
Liquid account plus kyc
50 qash holden = circa $7,50
Liquid en Gram Asia telegram joinen.
Voor elke $100 1 ticket
Vereisten als je kans wilt maken ^
Dus voor $100 krijg je x aantal $GRAM coins (hoeveelheid afhankelijk van de verkoop prijs uiteraard) waarvan ik denk dat ze nog wel is een moonshot kunnen krijgen. En je maakt kans op dikke prijzen.
En ze brengen binnenkort meer info naar buiten over hoeveel korting je krijgt op de $GRAM sale wanneer je qash hold.
Als als je niet geintereseerd bent in de sale, is qash misschien voor short term trading wat
[ Voor 85% gewijzigd door tias86 op 01-07-2019 14:31 ]
Dit is niet gezond voor mijn hart....mengenli schreef op maandag 1 juli 2019 @ 14:41:
Dit is een gezonde correctie.. BTC ging te hard omhoog
Kooporder op 10801 geraakt toen ik niet oplette. Heb er nog 1 staan op 10543.Tominatie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 14:36:
Ben benieuwd of we nog onder de 10K gaan met Bitcoin
Daarna graag naar 3 ton.
Of een mega altseizoen en daarna naar 3 ton.
edit: mijn 10543 ook gehit terwijl ik weer even niet kon opletten. En daarna een bounce naar boven. Is toch de 1e keer dat mijn timing goed leek :-)
[ Voor 19% gewijzigd door lauraz op 01-07-2019 15:14 ]
Dat zei ook iemand in januari 2018..mengenli schreef op maandag 1 juli 2019 @ 14:41:
Zero.

Waar maken mensen zich druk om? Zucht.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
ohhh, my friend, this is just the start...
Bizar dat mensen zich zo door hun korte termijn emotie laten leiden. Zoom inderdaad eens uit en kijk ook eens naar de bull run van 2017. Een correctie naar de moving averages was de normaalste zaak van de wereld.DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:08:
bizar dat de euforie nu al voorbij is. Ik doe het gewoon nog een keer hoor:
[Afbeelding]
"Buy when there is blood in the streets".
Kooporders staan klaar rond € 7k. Als hij nog lager gaat gaat er alleen maar meer geld in.
Eens. We hebben mooie 6 maanden stijgingen gezien. Ja, retrace? prima. Ik geloof er heilig dan dit nog maar de eerste stappen waren.Stokstaart schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:11:
[...]
Bizar dat mensen zich zo door hun korte termijn emotie laten leiden. Zoom inderdaad eens uit en kijk ook eens naar de bull run van 2017. Een correctie naar de moving averages was de normaalste zaak van de wereld.
"Buy when there is blood in the streets".
Kooporders staan klaar rond € 7k. Als hij nog lager gaat gaat er alleen maar meer geld in.

Op naar de 3k.
Of 8k binnen nu en een week..atvokado schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:12:
zal gewoon rond de 10/11k blijven hangen hoor...
Dat zeiden ze vorige keer ook, maar ging ook naar 3 a 4k. Kan alle kanten op met crypto.atvokado schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:12:
zal gewoon rond de 10/11k blijven hangen hoor...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
True. Grotere kans dat we wicken naar 7.3K en vandaar mooi bouncen.DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:19:
De 3K zie ik zo snel niet gebeuren hoor. Ja alles kan gebeuren. Klopt. Dus het zou kunnen. Maar ik acht de kans gewoon niet groot.
Lukte bijna.. bleek dat ik NOG weer een programma moest hebben en toen was de lol er af.
Ik draaide BitcoinCore als node en de ik las dat je niet hoeft te zijn 'ingelogd' in je wallet om te kunnen minen. Dat vond ik raar. Dus ben ik gaan zoeken naar wat je moet doen als je 'een coin' mined/vindt, en ik kon het nergens vinden.
Vragen:
- Kun je echt minen zonder dat je bent ingelogd in je wallet?
- Zo ja, hoe komt die coin in je wallet? Komt hij er gewoon in omdat je via de core mined en hij bij het vinden dat block aanmerkt als zijnde onderdeel van jou wallet?
Nu ik het zo uitschrijf denk ik eigenlijk dat dit het antwoord wel is..
Dat zou ook verklaren waarom er nergens iets over te vinden is omdat het geen actieve handeling vereist.
★ What does that mean? ★
Voor de leuk is natuurlijk prima, maar tegen de tijd dat je 1 BTC hebt met een GTX2080 ben je 10.000 jaar verder. Zonde om de stroom er voor te betalen.MrMonkE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:34:
Gisteren bezig geweest om BTC miner op 2080 werkend te krijgen. Gewoon voor de leuk.
Lukte bijna.. bleek dat ik NOG weer een programma moest hebben en toen was de lol er af.
Ik draaide BitcoinCore als node en de ik las dat je niet hoeft te zijn 'ingelogd' in je wallet om te kunnen minen. Dat vond ik raar. Dus ben ik gaan zoeken naar wat je moet doen als je 'een coin' mined/vindt, en ik kon het nergens vinden.
Vragen:
- Zo ja, hoe komt die coin in je wallet? Komt hij er gewoon in omdat je via de core mined en hij bij het vinden dat block aanmerkt als zijnde onderdeel van jou wallet?
Nu ik het zo uitschrijf denk ik eigenlijk dat dit het antwoord wel is..![]()
Dat zou ook verklaren waarom er nergens iets over te vinden is omdat het geen actieve handeling vereist.
Jaren terug is het mining gedeelte uit core gehaald omdat core het niet kon bolwerken en het sowieso weinig zin meer had om te solo minen (wat je dus doet). edit: dat mining gedeelte eruit halen gaat over cpu minen. In principe kan je inderdaad met een videokaart solo minen op core maar zodra je asics er aan gaat hangen is core niet snel genoeg. Je zou dan bv een eigen ckpool op kunnen zetten: https://bitcointalk.org/index.php?topic=790323.0MrMonkE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:34:
Gisteren bezig geweest om BTC miner op 2080 werkend te krijgen. Gewoon voor de leuk.
Vragen:
Nu ik het zo uitschrijf denk ik eigenlijk dat dit het antwoord wel is..![]()
Verder zie je coins pas verschijnen in je wallet zodra je een block mined en dat is met een videokaart erg onwaarschijnlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door gws24 op 01-07-2019 15:49 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Er.is.niks.gezonds.aan.crypto.nog.aan.de.correcties....mengenli schreef op maandag 1 juli 2019 @ 14:41:

Hou toch eens op met dat semi-intellectuele geneuzel, zoom uit en bekijk het grotere plaatje.
https://whattomine.com/co...set=Main&commit=Calculate
PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:43:
[...]
Voor de leuk is natuurlijk prima, maar tegen de tijd dat je 1 BTC hebt met een GTX2080 ben je 10.000 jaar verder. Zonde om de stroom er voor te betalen.
Ja, je zegt het nu zelf> zoom uit en bekijk het grotere plaatje. Dus correcties zijn gezond. Daar zie je talloze 30-40 % dips, correcties, retracement, hoe je het ook maar wilt noemen. Dus.... Doe dat vooral, Zoom uit, zo zie je wat er daadwerkelijk gaat gebeuren.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:46:
[...]
Er.is.niks.gezonds.aan.crypto.nog.aan.de.correcties....![]()
Hou toch eens op met dat semi-intellectuele geneuzel, zoom uit en bekijk het grotere plaatje.
Nee, leuk om het even in elkaar te zetten. Ik ga niet minen.PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:43:
[...]
Voor de leuk is natuurlijk prima, maar tegen de tijd dat je 1 BTC hebt met een GTX2080 ben je 10.000 jaar verder. Zonde om de stroom er voor te betalen.
Wilde gewoon een paar dagen burn in test van GPU doen en leek me wel grappig om dat met mining te doen.
Leek me ook gewoon leuk een keer te doen en te weten hoe het een beetje in elkaar steekt.
★ What does that mean? ★
Er is genoeg te minen natuurlijk met GPU's wat nut heeft, maar niet BTCRelBel80 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:46:
Je zou er nog iets aan kunnen verdienen met een stroomprijs van $0,21 per KWH.
https://whattomine.com/co...set=Main&commit=Calculate
[...]
Waarom niet een coin pakken die je wat opleverd dan ?MrMonkE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:49:
[...]
Nee, leuk om het even in elkaar te zetten. Ik ga niet minen.
Wilde gewoon een paar dagen burn in test van GPU doen en leek me wel grappig om dat met mining te doen.
Leek me ook gewoon leuk een keer te doen en te weten hoe het een beetje in elkaar steekt.
Dan moet ik weer een extra wallet enzo maken end aar had ik geen trek in.PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:50:
[...]
Er is genoeg te minen natuurlijk met GPU's wat nut heeft, maar niet BTC
[...]
Waarom niet een coin pakken die je wat opleverd dan ?
Bitcoin wallet heb ik al.
Ging me eigenlijk puur om de vraag of de coins zo in je wallet komen.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 01-07-2019 15:56 ]
★ What does that mean? ★
2 dagen geleden zaten we nog op 12,5K. Om maar aan te geven dat het sneller daalt dan stijgtmengenli schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:50:
twee maanden geleden zaten we nog op 5,3 K en nu dubbele 10,6 K.

Maar toegegeven, uitzoomen helpt voor de gemoedsrust. Nog wel althans.....
Verwijderd
Kun je met je 2080 niet beter gaan minen in een pool?MrMonkE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:51:
[...]
Dan moet ik weer een extra wallet enzo maken end aar had ik geen trek in.
Bitcoin wallet heb ik al.
Ging me eigenlijk puur om de vraag of de coins zo in je wallet komen.
Aangezien jullie het vanmiddag hadden over de transactie kosten bij Coinbase Card net even een test transactie gedaan bij G2A van 1 euro.
Uiteindelijk is het 1,33 geworden.
0.013 LTC
1 LTC @ 104,75 (volgens het afschrift)
Fee = LTC 0.00067
Moet wel zeggen dat het super werkt, alleen jammer dat DAI of USDC nog niet wordt ondersteund.
Correctie: De payment fee van G2A was 0,33 cent.

[ Voor 6% gewijzigd door Falcoo op 01-07-2019 16:04 ]
Ik wou geen botte hork lijken in mijn eerste post maar ik had het beter wel kunnen doen en zeggen dat het me alleen om het antwoord op de vraag ging en ik geen interesse had in alle, hoewel goedbedoelde, 'andere coins / ASIC / pool / Wattage' suggesties.Verwijderd schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:58:
[...]
Kun je met je 2080 niet beter gaan minen in een pool?
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Haha touché, sorry.MrMonkE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:04:
[...]
Ik wou geen botte hork lijken in mijn eerste post maar ik had het beter wel kunnen doen en zeggen dat het me alleen om het antwoord op de vraag ging en ik geen interesse had in alle, hoewel goedbedoelde, 'andere coins / ASIC / pool / Wattage' suggesties.
Geen idee hoe bitcoin mining werkt en of de coins in je wallet komen zonder ingelogd te staan.
Succes met je experiment.
Ja maar....DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:08:
[Afbeelding]

Welke software gebruik je?DAMAGE schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:08:
[Afbeelding]
Dat is een chart van Tradingview in Binance
2 years ago, a miner known as BTC Phill bought his first Bitcoin ASIC miner, a usb block erupter (~330mh/s). He tried solo mining with it, despite the fact that it would take him 12 years to find a block. To his amazement, BTC Phill found a block six days after.PilatuS schreef op maandag 1 juli 2019 @ 15:43:
[...]
Nowadays many users use old ASIC miners as lottery devices, knowing that they will probably never find a block.
/cc @MrMonkE
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik snap er weinig van als ik eerlijk ben.Falcoo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:02:
@Crypts @Ali Baba 1001
Aangezien jullie het vanmiddag hadden over de transactie kosten bij Coinbase Card net even een test transactie gedaan bij G2A van 1 euro.![]()
0.013 LTC
Fee = LTC 0.00067
Moet wel zeggen dat het super werkt, alleen jammer dat DAI of USDC nog niet wordt ondersteund.
0.013 LTC is ~€1,36, je zegt dat je totaalbedrag €1,33 is geworden maar zelfs als het artikel €1 was klopt dat niet als je de fee van 33 cent van G2A eraf trekt aangezien 5,5% van €1 toch nog 5,5 cent is en het dan op €1,39 had moeten komen.
Het is een beetje centenneuken maar wat is nu werkelijk het sommetje?
Denk juist dat die nu nog wat meer gaat zakken. 10500 usdt was wel een dingetje volgens mij.Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:45:
Ik ga maar weer wat inslaan, zal nu toch wel eens groen moeten worden.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ja we gaan het zien, heb net wat ltc binnen op 104Bartvandelaar schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:56:
[...]
Denk juist dat die nu nog wat meer gaat zakken. 10500 usdt was wel een dingetje volgens mij.

Heb zelf even geen fiat over maar was BCH ook niet een leuke optie geweest? Die veert de laatste tijd wat meer mee met BTC dan LTC doet. Kan ook een nadeel zijn als BTC nu besluit de afgrond in te duiken natuurlijk.Slux schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:58:
[...]
Ja we gaan het zien, heb net wat ltc binnen op 104
Ik lees nu al enige tijd mee op het forum, maar toch besloten om maar is wat te plaatsen. Ik ben sinds oktober 2017 een ''hodler'' en koop regelmatig nog wat bij. Het gaat toch steeds meer kriebelen om te gaan traden, daarom wil ik mijzelf hierin meer verdiepen om het uiteindelijk te gaan uitvoeren.
Hebben jullie toevallig aanraders betreft studiemateriaal hiervoor? (sites, youtube kanalen, boeken?)
mijn dank is groot
Ne, gister bcash met 0.30 cent verlies per coin verkocht, pas als de markt wat aantrekt stap ik weer in bcash.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:59:
[...]
Heb zelf even geen fiat over maar was BCH ook niet een leuke optie geweest? Die veert de laatste tijd wat meer mee met BTC dan LTC doet. Kan ook een nadeel zijn als BTC nu besluit de afgrond in te duiken natuurlijk.
Thanks Falco.Falcoo schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:02:
@Crypts @Ali Baba 1001
Aangezien jullie het vanmiddag hadden over de transactie kosten bij Coinbase Card net even een test transactie gedaan bij G2A van 1 euro.![]()
0.013 LTC
Fee = LTC 0.00067
Totaal bedraag bij G2A was 1,33.Crypts schreef op maandag 1 juli 2019 @ 16:56:
[...]
Ik snap er weinig van als ik eerlijk ben.![]()
0.013 LTC is ~€1,36, je zegt dat je totaalbedrag €1,33 is geworden maar zelfs als het artikel €1 was klopt dat niet als je de fee van 33 cent van G2A eraf trekt aangezien 5,5% van €1 toch nog 5,5 cent is en het dan op €1,39 had moeten komen.![]()
Het is een beetje centenneuken maar wat is nu werkelijk het sommetje?
Als ik bij Coinbase in mijn LTC wallet kijk zie ik:
−0.01337761 LTC ≈ €1.40
Price per coin: €104.65
Ik zak weer in het aantal sats, lekker met BTC mee. En ik zit in tientallen alts. Dus het vloeit niet terug de alts in, in ieder geval...PHPResource schreef op maandag 1 juli 2019 @ 17:03:
Vreemde gewaarwording.. BTC daalt weer hard maar ik stijg flink in aantal sats.. Hoe bedoel je gemengde gevoelens
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!