Henkie-Jan schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 21:38:
[...]
Je bedoelt die notify & fitness for mi band app zeker? Dat heb ik geprobeerd maar werkt niet. Als ik onder de instellingen ik hem op Engels zet geeft hij een waarschuwing dat ik mi fit moet verwijderen omdat die anders weer op chinees zet. Verwijder in mi fit dan geeft die zelfde app weer een melding dat ie niet werkt omdat hij mi fit nodig heeft...

Zoals anderen al gezegd hebben, maar misschien onduidelijk is als je het ding net hebt:
- De app die de taal terugzet op is Mi Fit, dus je moet zorgen dat je zonder Mi Fit draait.
- N&F (Notify & Fitness) staat toe dat je zonder Mi Fit draait, mits je eerst een autoriasatie key hebt geextraheerd met een een aangepaste versie van Mi Fit van
www.freemyband.com
In instructies:
- Deinstalleer Mi Fit (en misschien N&F, maar zie stap 3).
Edit: Ik zie nu in het filmpje op freemyband ook nog iets voorbij komen over eerst unpairen, het is ook al zo lang geleden dat ik het heb gedaan.
- Installeer tijdelijk de "Mi Fit 4.0.6 mod" apk van freemyband. Je moet in de app de inlog actie uitvoeren (onderste knop?). Dit moet uiteindelijk een freemyband directory met daarin 1 kleine tekstfile opleveren in je home directory, zodra die er is kun je de custom apk weer verwijderen.
- Kies in N&F voor 'Vervangen door nieuwe Mi', nu zou door de aanwezigheid van de tekst file er een mogelijkheid moeten zijn om te koppelen zonder Mi Fit geinstalleerd. Ik kan deze stap niet makkelijk zelf proberen, dus misschien moet je ook wel N&F helaas deinstalleren+installeren, maar ik zou zodra de freemyband tekstfile er is eerst wat spelen in N&F (maar je moet vast opnieuw je band aanmelden).
- Nu kun je dan in N&F onder meest rechtse tab, Extra subtab de Mi Band taal aanpassen.
Succes.
[
Voor 12% gewijzigd door
SanderBos op 04-01-2020 09:12
]