☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
De Scale 2? Die heb ik ook, maar daar heb ik nog niet naar gekeken.Royeboi schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 23:54:
Oké, ik ga dat ook maar even doen morgen, zonder app is de mi band wel echt minder bruikbaar en kan ook de weegschaal niet gebruiken nu.
/▌
Maar deze blijft bij mij telkens opnieuw installeren, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
De volgende opties heb ik al geprobeerd:
- App opnieuw installeren
- Band resetten naar fabrieksinstellingen
- Update installeren vanaf een Android device (i.p.v. mijn iPhone)
Helaas alles zonder het gewenste resultaat.
Fabian Spierings

Waar heb jij de 6 besteld?Royeboi schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 00:30:
Bandje factory resetten heeft bij mij wel geholpen, werkt nu weer goed. Ben inmiddels aan het wachten tot de 6 binnenkomt bij me.
Ali of via NL webshop?
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
[ Voor 32% gewijzigd door Marzman op 06-04-2021 13:10 ]
/▌
Er is nog geen 6 topic.Marzman schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 13:09:
Is er al een topic voor de band 6? Ik ben ook wel benieuwd of het veel toevoegd op de 4Op zich ben ik best tevreden over het scherm nu, maar groter mag natuurlijk altijd
Wel contact gehad met XiaomiProducts.nl, die verwacht met 1.5 week te kunnen leveren (Chinees.model).
Van andere shops.nog geen antwoord.
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
Ali, aanbieding via Pepper.hansie_k schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 12:43:
[...]
Waar heb jij de 6 besteld?
Ali of via NL webshop?
Werkt jouw Google Fit sync nog? Ik kreeg op de 1e in de avond ook een update van de app, moest ook opnieuw Google Fit toestemming geven. Dat leek allemaal goed te gaan, totdat ik gisteren eens in Fit keek, en sinds de 1e is er niks meer gesynct. Als ik in MiFit kijk bij de Google Fit integratie staat mijn naam daar ook niet. Als ik er op klik verschijnt mijn (Google) naam voor een halve seconde, en daarna krijg ik een toast met "Couldn't pair"Marzman schreef op donderdag 1 april 2021 @ 12:07:
Update in de app? Nee dat is gelukt. Alleen voor google fit moest opnieuw toestemming gegeven worden.
De band zelf had geen update. Al heel lang niet, ik denk dat ze die niet meer updaten.
There is no place like 127.0.0.1
Via Notify for Mi Band kan ik versie 1.0.9.66 downloaden en installeren (wat bij mij weten de laatste is)
Maar als ik dit doe en daarna de Mi Fit app weer opstart krijg ik weer versie 1.0.9.48 geïnstalleerd (automatisch)
Heb de band via de Notify for Mi band app ook op Engels gezet maar dat werkt ook niet
Iemand een idee ?
Check dit en help mee!
Ik heb ook V1.0.9.48 in Mifit , heeft notify for mi band niet gewoon andere firmwares en een andere nummering?DaMoUsYs schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 20:24:
Ik heb via de Mi Fit app nog steeds versie 1.0.9.48.
Via Notify for Mi Band kan ik versie 1.0.9.66 downloaden en installeren (wat bij mij weten de laatste is)
Maar als ik dit doe en daarna de Mi Fit app weer opstart krijg ik weer versie 1.0.9.48 geïnstalleerd (automatisch)
Heb de band via de Notify for Mi band app ook op Engels gezet maar dat werkt ook niet
Iemand een idee ?
/▌
Nee volgens mij nietMarzman schreef op woensdag 1 september 2021 @ 08:39:
[...]
Ik heb ook V1.0.9.48 in Mifit , heeft notify for mi band niet gewoon andere firmwares en een andere nummering?
Heb gezocht wat de laatste firmware was en 1.0.9.48 is de een na laatste
Check dit en help mee!
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Xiaomi Mi Band 4] Levertijd & Prijzen
- Bandjes, protectors: [Xiaomi Mi Band 4] Accessoires