Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 08:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

[Xiaomi Mi Band 4] Accessoires

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BEuTIohQik89IDAbix6cr0e5/full.jpg

Xiaomi heeft op 11 juni de opvolger aangekondigd van de Mi Band 3, in de vorm van de Mi Band 4. Het grote verschil tussen beide versies is het feit dat de Mi Band 4 een kleurenscherm heeft en dat is de eerste keer in de Mi Band serie. De Mi Band 4 komt uit in 3 verschillende versies. Namelijk een 'normale' versie, de NFC versie en de Avengers versie.

Het heeft een 0,95" Amoled scherm met een resolutie van 120x240 pixels. Daarnaast zit er een nieuwe 6-assen versnellingssensor in en is het apparaat waterdicht tot aan 50 meter. Ook een groot verschil met de Mi Band 3 is het feit dat er nu een microfoon in zit, helaas zullen wij er zelf nog weinig aan hebben, aangezien alleen de Xiao AL voice assistant wordt ondersteund.

De standaard versie komt uit voor ongeveer 24 dollar, de NFC versie voor 33 dollar en de Avengers versie is te koop vanaf 50 dollar.

Terug naar Inhoudsopgave

Compatibel metAndroid, iOS
RAM512 kb
ROM16 MB
ConnectiviteitBluetooth 5.0 BLE, (NFC)
Scherm0,95" Amoled, 120x240px RGB, 24bit, 400 nits
Sensoren3-assen Accelerometer, 3-assen gyroscope, Hartslagsensor, Nabijheidssensor
Waterdichtheid5 ATM (50 meter)
Knoppen1 touchknop
Gewicht22,1 g
Accu135 mAh
Oplaadtijd+/- 2 uur
Batterijduur20 dagen (NFC: 15 dagen)
KleurZwart, Bruin, Blauw, Oranje, Roze
BandjesVerwijderbaar, zelfde als Mi Band 3
Bandjes (breedte)18 mm
Prijsv.a. 30 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.012-06-2019Topic aangemaakt
V1.119-06-2019Topic aangepast naar aanleiding van informatie op de website van Xiaomi

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 19-06-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zie deze armband op Ali staan. Hoe weet ik nu zeker dat deze gaat passen voor de 4? Al lezende krijg ik het idee dat het goed is voor de 3, en dat ze hopen dat het voor de 4 ook goed genoeg is.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• liter
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-04 20:40
Klopt. Mi Band 3 straps passen ook op de Mi Band 4

https://www.mi.com/global/mi-smart-band-4/specs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-05 07:12

slaay

Natuurbeleven.com

Heeft iemand een idee waar deze donkergroene band te koop is?
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/fqYMy1w/Global-Versie-Xiao-mi-mi-band-4-Smart-band-Fitness-Tracker-Armband-Hartslag-tracker-Kleurrijke-Display.jpg
https://nl.aliexpress.com/item/33038975221.html

Heb al overal gezocht maar vaak zijn het versies die lichter zijn. Dit soort donkergroen heb ik nog nergens kunnen vinden.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-04 00:51
https://nl.aliexpress.com...02_7%2Csearchweb201603_60

Zoeken op Mi band 4 Army green.
slaay schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:08:
Heeft iemand een idee waar deze donkergroene band te koop is?
[Afbeelding]
https://nl.aliexpress.com/item/33038975221.html

Heb al overal gezocht maar vaak zijn het versies die lichter zijn. Dit soort donkergroen heb ik nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omela
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-04 10:04
Iemand al een Milanese bandje voor de band 4 besteld? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 11:01

8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
De rubberen bandjes wel begreep ik, maar metalen passen niet.
omela schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 09:44:
Iemand al een Milanese bandje voor de band 4 besteld? Ben benieuwd hoe dat er uit ziet! :)
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Z0GS3yNT/IMG-20191006-151619-Bokeh.jpg

• Tiq
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 25-04-2022

Tiq

Dit is niet het juiste topic. Graag ook eerst zelf even op zoek aangezien dit vrij gemakkelijk te vinden is.

[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 17-02-2020 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

*knip* zie hierboven.

[ Voor 86% gewijzigd door RoD op 17-02-2020 16:07 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1260028

xileS schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

[...]

[Afbeelding]
blijft hij een beetje goed zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Anoniem: 1260028 schreef op donderdag 21 mei 2020 @ 17:29:
[...]

blijft hij een beetje goed zitten?
Bedoel je het bandje of het module?

Ze blijven beide iig wel goed zitten. Ik draag het nog steeds elke dag, maar het heeft inmiddels enkele gebruik sporen. Het is weleens voorgekomen dat het module eruit schoot, maar waarschijnlijk zat die er niet goed in.

[ Voor 6% gewijzigd door xileS op 21-05-2020 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xileS schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Het Milanese bandje dat ik besteld had paste niet.

Heeft niemand tips voor goede bandjes? Ik heb het idee dat voor de Miband 2 veel meer (en goedkoper) bandjes beschikbaar waren dan voor de Band 4.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 10:08:
[...]

Het Milanese bandje dat ik besteld had paste niet.

Heeft niemand tips voor goede bandjes? Ik heb het idee dat voor de Miband 2 veel meer (en goedkoper) bandjes beschikbaar waren dan voor de Band 4.
Hoe bedoel je paste niet? Kreeg je de module er niet in of paste het niet om je pols (ik neem aan dat je wel weet dat de Milanese bandjes verstelbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

xileS schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:11:
[...]

Hoe bedoel je paste niet? Kreeg je de module er niet in of paste het niet om je pols (ik neem aan dat je wel weet dat de Milanese bandjes verstelbaar zijn).
Ik kreeg de module er niet in, ik zal wel een verkeerde besteld hebben. Ik weet ook niet meer waar vandaan, de post heeft er al vrij lang over gedaan en het ligt ook al weer een paar maanden bij mij in een la. Ik had op mijn band 2 een metalen bandje met soortgelijke sluiting alleen de manier van het plaatsen van de module was anders. Deze was met een achterkant met magneejtes en die voor mijn band twee was het gewoon er indrukken en als hij dan om je pols zit kan het er toch niet uit.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Marzman schreef op vrijdag 22 mei 2020 @ 14:15:
[...]

Ik kreeg de module er niet in, ik zal wel een verkeerde besteld hebben. Ik weet ook niet meer waar vandaan, de post heeft er al vrij lang over gedaan en het ligt ook al weer een paar maanden bij mij in een la. Ik had op mijn band 2 een metalen bandje met soortgelijke sluiting alleen de manier van het plaatsen van de module was anders. Deze was met een achterkant met magneejtes en die voor mijn band twee was het gewoon er indrukken en als hij dan om je pols zit kan het er toch niet uit.
Ah, waarschijnlijk had je dan een MiBand 3 bandje besteld? Rubberen Mi Band 3 bandjes passen prima om de M Band 4 begreep ik, maar met metalen bandjes is dat helaas niet.

Mijn vriendin heeft ook een metalen MiBand 4 bandje en die heeft inderdaad een andere sluiting voor de module dan die van mij, maar beide blijven gewoon prima erin zitten (op een enkele keren na bij mij, maar dat kon door verkeerd plaatsen zijn).
Pagina: 1