Nou, zie video

Heb je het al geprobeerd, gewoon een swipe naar links of naar rechts op de watchface (dus zeg maar het hoofdscherm).
Volgens mij is het namelijk niet iets wat je aan of uit kan zetten. Het enige wat ik weet is dat het er pas later bij is gekomen, maar wel al bijna een jaar geleden.
Welke firmware draai je op de band? Meer|Instellingen|Over (dus ik neem aan More|Setttings|About), op de band. Zelf draai ik V1.0.9.34, dat is vast niet de nieuwste, bij Mi Fit gebruik zou volgens mij dat updaten helemaal automatisch moeten gaan.
Ik heb geen iPhone, en ben waarschijnlijk nog nooit in dezelfde ruimte geweest als een Sonos apparaat. In een eerdere reactie gaf ik al aan dat het op Android vast iets moet zijn van dat het aan algemene media controls van het Android platform moet zijn gekoppeld, want mijn rare podcast app doet ook braaf mee.
Heb je op je iPhone iets van media controls waarmee je je Sonos kan aansturen in de notificaties en/ of lock screen. Het is niet zo dat je Mi Band direct contact heeft met de Sonos, dat moet via de iPhone.
Voor mij op Android met Spotify is het zo dat als ik mijn Google Home Mini via spraakcommando wat laat afspelen ik dat vervolgens ook zie op de Band, maar dat komt vast omdat Spotify op mijn telefoon dat dan ziet, zonder Spotify op mijn telefoon zou dat niet werken.