Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
MRE-Inc schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 07:11:
[...]

Met een heel klein smerig addertje onder het gras toch ? Althans toen ik de game in single player wilde spelen, kreeg ik toch eerst een venster om in te loggen met een account welke ik niet heb en dus eerst weer moest aanmaken. Beetje zoals Uplay account, EA account etc etc. Onderaan zit dan een knopje genaamd: Play Offline. Echter houdt dat volgens mij ook in dat je de coop missies niet kunt doen als je geen account aanmaakt en dus "Offline" speelt. Offline is dus spelen zonder activision account. Verder ben je gewoon online qua xbox en netwerkverbinding. Kortom verneukeratief....
Wat je punt is mis ik even. Dit is bij BF, FIFA en weet ik wat voor spellen precies zo toch? Het is me verder niet opgevallen. Volgens mij logde hij in één keer in toen ik hem opstartte. Misschien met het account dat ik nog op de 360 heb aangemaakt.

Wees maar blij dat de online pass van 10 euro niet meer bestaat. (Dat was in de tijd dat ze tweedehands verkoop wilden tegen gaan.)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

exactor it schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 08:29:
[...]

Wat je punt is mis ik even. Dit is bij BF, FIFA en weet ik wat voor spellen precies zo toch? Het is me verder niet opgevallen. Volgens mij logde hij in één keer in toen ik hem opstartte. Misschien met het account dat ik nog op de 360 heb aangemaakt.

Wees maar blij dat de online pass van 10 euro niet meer bestaat. (Dat was in de tijd dat ze tweedehands verkoop wilden tegen gaan.)
Het punt is dat een normale gebruiker denkt dat hij offline is, want dat staat er gewoon. Play Offline en dat is gewoon verneukeratief want je bent niet offline want je bent met XBL gewoon online. Voor ons te begrijpen, voor anderen niet.

Verder hoef je voor BF geen Dice of EA account aan te maken en op in te loggen om in de game zelf online te kunnen spelen. Bij COD is dat wel het geval. Geen account, dan niet online. Leuk dat EA het bij FIFA heeft, maar die hebben het al jaren iig sinds ik een Xbox One heb. Verder vind ik het een rare en vreemde ontwikkeling. Je hebt al betaald voor de game, voor XBL/PSN dus waarom moet ik als ik de online multiplayer wil spelen ook nog eens inloggen met een speciaal activision account ? Jij weet ook drommels goed wat daar mee gaat gebeuren. Over niet al te lange tijd heb jij email in je inbox van activision of haar partners. Een beetje dubbel betalen dus, met je privacy en je geld en dat allemaal onder de zogenaamde noemer: ter verbetering van ons produkt en om jou de ultieme ervaring te geven... Right....

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• Sagat
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 16:29

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 07:31:
[...]

Is Agony ooit nog gefixed ?
Zag net op pepper de prijs, voor 4 euro wil zelfs ik wel gokje wagen, maar wat was er mis? Als het spel broken is, is 4 euro weggooien natuurlijk zonde.

edit:
Hmmmz als ik dit lees, dan is het idd beter om je 4 euro ergens anders stuk te slaan....

Sagat wijzigde deze reactie 04-02-2020 14:37 (25%)

10 second ninja DONE

MRE-Inc schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 11:33:
[...]

Het punt is dat een normale gebruiker denkt dat hij offline is, want dat staat er gewoon. Play Offline en dat is gewoon verneukeratief want je bent niet offline want je bent met XBL gewoon online. Voor ons te begrijpen, voor anderen niet.

Verder hoef je voor BF geen Dice of EA account aan te maken en op in te loggen om in de game zelf online te kunnen spelen. Bij COD is dat wel het geval. Geen account, dan niet online. Leuk dat EA het bij FIFA heeft, maar die hebben het al jaren iig sinds ik een Xbox One heb. Verder vind ik het een rare en vreemde ontwikkeling. Je hebt al betaald voor de game, voor XBL/PSN dus waarom moet ik als ik de online multiplayer wil spelen ook nog eens inloggen met een speciaal activision account ? Jij weet ook drommels goed wat daar mee gaat gebeuren. Over niet al te lange tijd heb jij email in je inbox van activision of haar partners. Een beetje dubbel betalen dus, met je privacy en je geld en dat allemaal onder de zogenaamde noemer: ter verbetering van ons produkt en om jou de ultieme ervaring te geven... Right....
Of het ligt aan crossplay en het feit dat je progressie over alle systemen gesyncd wordt. https://support.activisio...game-account-registration

Bij fifa is het (naast tracking en data verzameling) ook voor het beveiligen van accounts geloof ik. Er wordt in dat spel enorm gehacked vanwege fifa points en doorverkoop van accounts. Met een account hebben ze 2FA mogelijk gemaakt en binding van jouw account aan 1 console (waarbij je elders in kunt loggen maar dan wel 2FA moet gebruiken).

Misschien is het allemaal evil corporation maar dit lijken wel plausibele verklaringen voor het verplicht stellen van een account.

Voor Gears gaat progressie sync + crossplay overigens via je XBL. Maar dat is een MS exclusive. Met PS4, Steam en Nintendo wordt deze oplossing wat lastig.

• MRE-Inc

MRE-Inc

exactor it schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 18:11:
[...]

Of het ligt aan crossplay en het feit dat je progressie over alle systemen gesyncd wordt. https://support.activisio...game-account-registration

Bij fifa is het (naast tracking en data verzameling) ook voor het beveiligen van accounts geloof ik. Er wordt in dat spel enorm gehacked vanwege fifa points en doorverkoop van accounts. Met een account hebben ze 2FA mogelijk gemaakt en binding van jouw account aan 1 console (waarbij je elders in kunt loggen maar dan wel 2FA moet gebruiken).

Misschien is het allemaal evil corporation maar dit lijken wel plausibele verklaringen voor het verplicht stellen van een account.

Voor Gears gaat progressie sync + crossplay overigens via je XBL. Maar dat is een MS exclusive. Met PS4, Steam en Nintendo wordt deze oplossing wat lastig.
Ja dat is een goede natuurlijk. Dat punt had ik niet over nagedacht, crossplay mogelijkheden. Echter blijf ik erbij dat ze dat wel even wat mogen verduidelijken. Ik ben zelf geen newbe op console gameing gebied en ook bekend met de COD serie. Maar dit hadden ze best wel even kunnen toelichten op het scherm. Zo van, account protection en crossplay mogelijkheden etc etc daarom raden we het aan om een account aan te maken. Ik kijk niet op die website die jij aanhaalt en zo zullen er nog heel veel zijn.

https://news.xbox.com/en-...er-xbox-game-pass-quests/

Quest systeem is geupdate. Geen idee wie er hier aan meedoet, maar je kan nu dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse etc quests doen om punten te verdienen die je dan weer kan inwissellen voor bv 1 maand Gamepass ofzo. Zit ook in de mobiele app op iOS iig nu. Dat was gisteren nog niet zo.

• timmie271
  • Registratie: november 2013
@MRE-Inc hier al 3 maanden (komt misschien insider?) Allern afgelopen maand niet echt gespeeld dus dan vallen die scores ineens tegen :P

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• ZenphiR
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 10:11

ZenphiR

Felix tha Cat

justifire schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 07:31:
[...]

Is Agony ooit nog gefixed ?
"People please try out Agony... I know everyone thinks its going to be terrible and a buggy mess but all of that has been fixed and more! For $4 bucks its a very decent game. Its still a survival horror but I think you veterans can handle it... I 100% this game BEFORE they graciously added a map in game that shows you everything so you have more tools! The Succubus says hello ;) rock
I agree. I bought this a while back and played a little bit of it. I put it on hold to get rid of some of my backlog, but the time and effort the developers have put into the game to make it playable is very commendable. All achievements fixed, numerous bugs fixed. I hear it's still not perfect, but now very playable and the developers never gave up on it, unlike some others.... I will eventually get round to playing it. And that price is super."

Xbox Live / PSN: ZenphiR0

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:49:
Rug verrek simulator 2020:

[YouTube: Moving Out Launch Date Announcement]

Team17 is goed bezig imo. Meer van dit soort geinige titels!
Idd. Afgelopen weekend Overcooked 2 gespeeld. Was idd erg leuk. Zag overigens net dat Overcooked 1 ooit in Games with Gold heeft gezeten, dus die kan ik ook nog spelen. Kan overigens nergens terug vinden wanneer Overcooked 1 in GwG zat.

@timmie271 Bij mij waren de quests helemaal weg in de app. Ik ben ook geen insider. Mijn teller staat op een schamele 4822punten.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:04
Martinspire schreef op dinsdag 4 februari 2020 @ 19:49:
Rug verrek simulator 2020:

[YouTube: Moving Out Launch Date Announcement]

Team17 is goed bezig imo. Meer van dit soort geinige titels!
Als de couch co-op net zo leuk als die van Overcooked gaat deze er wel komen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• timmie271
  • Registratie: november 2013
@MRE-Inc de quests die ik heb/had hebben wel allemaal te maken met de game pass (wat jij ook noemt) zelf 5885 punten waarvan de meeste dan ook van oktober-december zijn.

Dus zolang je game pass games speelt en de app ervan hebt op je telefoon is het makkelijk verdienen :Y

Helaas is het nog steeds niet zo groot als in Murica... al kregen die heel veel punten van het aanschaffen van nieuwe games in de store.

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• elpino.rv
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 10:30
MRE-Inc schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:30:
[...]

Idd. Afgelopen weekend Overcooked 2 gespeeld. Was idd erg leuk. Zag overigens net dat Overcooked 1 ooit in Games with Gold heeft gezeten, dus die kan ik ook nog spelen. Kan overigens nergens terug vinden wanneer Overcooked 1 in GwG zat.

@timmie271 Bij mij waren de quests helemaal weg in de app. Ik ben ook geen insider. Mijn teller staat op een schamele 4822punten.
Je moet hem, toen hij in Gold zat, wel hebben 'geclaimed'. Het is niet zo dat alle GwG met terug werkende kracht gratis te installeren zijn.
Als je hem toen 'geclaimed' had, dan kun je hem nu gewoon gratis installeren.

https://www.want.nl/games...cooked-staat-op-het-menu/

elpino.rv wijzigde deze reactie 05-02-2020 10:00 (10%)

• MRE-Inc

MRE-Inc

elpino.rv schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:58:
[...]

Je moet hem, toen hij in Gold zat, wel hebben 'geclaimed'. Het is niet zo dat alle GwG met terug werkende kracht gratis te installeren zijn.
Als je hem toen 'geclaimed' had, dan kun je hem nu gewoon gratis installeren.

https://www.want.nl/games...cooked-staat-op-het-menu/
Ik claim altijd alle gratis games :) Heb hem idd via de website op mijn eigen console laten installeren. Eens kijken of ik mevr. MRE-Inc zover kan krijgen om mee te spelen.

• SD5k
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:28

SD5k

>4&X

MRE-Inc schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 10:05:
[...]

Ik claim altijd alle gratis games :) Heb hem idd via de website op mijn eigen console laten installeren. Eens kijken of ik mevr. MRE-Inc zover kan krijgen om mee te spelen.
Pas op waar je aan begint, mijn vriendin zeurt als een klein kind wanneer we weer eens Overcooked (2) gaan spelen, ook al hebben we beide games al samen uitgespeeld. :+

• aftermath
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

https://news.xbox.com/en-...ass-for-pc-february-2020/

aftermath wijzigde deze reactie 05-02-2020 16:49 (15%)

http://psnprofiles.com/AfthyX

justifire schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 17:30:
[...]

Yes, Wolfenstein Youngblood :)
Na het tegenvallende Wolfenstein 2 deze niet aangeschaft, hopelijk kan dit deel de vieze smaak wegspoelen en gaat het weer meer richting Wolfenstein New Order of Old Blood.
Twijfel nu wel of ik Doom Eternal aan moet schaffen, het is nu wel overduidelijk dat alle id-games in de game pass komen.
Youngblood lijkt helaas niet op de eerste twee nieuwe Wolfensteins. Ik ben op 30% afgehaakt (bij WF2 was dat na 1 missie dus opzich is Youngblood wel beter. :+)

Death Squared is wel fijn. Prima, simpel puzzelspelletje met wat charme.

• Anton.net
  • Registratie: januari 2011
  • Nu online
@justifire Youngblood is een soort spin-off. Het is eigenlijk de bedoeling om de campaign co-op the spelen, maar je kan het ook alleen spelen. (Ik raad je wel aan om de difficulty dan op easy te zetten)
Als je Wolf 2 al niet goed vond, dan ga je deze ook niet leuk vinden vrees ik...
De reviews waren redelijk matig, dus ik ging er in met lage verwachtingen; Het is zeker niet de beste Wolfenstein, maar puur als shooter is het nog wel vermakelijk :)

• Wom
Heb met veel plezier Youngblood gespeeld, maar ben een van de weinigen geloof ik. Prima gunplay, maar de opzet moet je bekoren. Grafisch en kwa details wel meer dan gemiddeld imho. Goede titel voor Game Pass dus, kun je eenvoudig proberen dan 😀

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13:38
Yeicks, volgens Microsoft zou ik cod mw niet betaald hebben. Klopt de preorder ging mis. Heb daarna via ideal betaald. Nu trekken ze game terug op 12 februari, terwijl dat ook al met de preorder is gebeurt waar ik direct actie heb ondernomen door hem via ideal te kopen op 25 oktober en die is keurig terug te vinden in de bank afschrijving. Al gechat met de klantenservice en krijg binnen 78 werkuren bericht....

Altijd fijn. 😪🤣

Gelukkig komt final fantasy morgen in de gamepass

Meneer iCy wijzigde deze reactie 05-02-2020 23:31 (22%)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• MRE-Inc

MRE-Inc

Meneer iCy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:27:
Yeicks, volgens Microsoft zou ik cod mw niet betaald hebben. Klopt de preorder ging mis. Heb daarna via ideal betaald. Nu trekken ze game terug op 12 februari, terwijl dat ook al met de preorder is gebeurt waar ik direct actie heb ondernomen door hem via ideal te kopen op 25 oktober en die is keurig terug te vinden in de bank afschrijving. Al gechat met de klantenservice en krijg binnen 78 werkuren bericht....

Altijd fijn. 😪🤣

Je krijgt in je mail toch ook altijd een factuur ? Kun je toch ook aantonen dat je betaald hebt ?
Hallo,

Bedankt dat je op zaterdag 18 januari 2020 bij ons hebt gewinkeld.

Alle downloads die je hebt gekocht, behalve pre-orders, zijn nu beschikbaar.

Bestelling 85173xxxxx

Tom Clancy’s Ghost Recon® Wildlands - Season Pass

Hoeveelheid 1 € 13,22

Subtotaal € 13,22
Btw € 2,77
Totaal € 15,99

Betalingsmethode
Visa **xxx2 € 15,99
Mail is afkomstig van Microsoft Store <stremail@microsoft.com>

• Meneer iCy
MRE-Inc schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 07:20:
[...]

Je krijgt in je mail toch ook altijd een factuur ? Kun je toch ook aantonen dat je betaald hebt ?

[...]

Mail is afkomstig van Microsoft Store <stremail@microsoft.com>
Krijg je ook als je betaling is mislukt. De eerste keer is het wel misgegaan. Had de paypal rekening aan de verkeerde bankrekening gekoppeld en die was op dat moment ook leeg wanneer het afgeboekt werd. |:(

• Kadardar
  • Laatst online: 24-02 18:50

Kadardar

Energy starving

Ondertussen zelf Soulcalibur 6 zo goed als uitgespeeld (Moet eigenlijk nog 1 achieve halen maar heb daar hulp bij nodig).

Hierbij gelijk de oproep of iemand wellicht de 5 casual matches wilt doen. Moet je hem zelf ook nog dan halen we die ook gelijk voor jou. Topic hier leek me niet direct de juiste plaats maar aangezien er in het achievement/throphy topic geen antwoord op is gekomen probeer ik toch nog even hier. :)

Ondertussen omdat ik niet verder kan met Soulcalibur heb ik Code Vein maar gestart, wat een toffe game. Daar ga ik zeker wel wat uurtjes in kwijt raken. :D

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

Kadardar schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:45:
Ondertussen zelf Soulcalibur 6 zo goed als uitgespeeld (Moet eigenlijk nog 1 achieve halen maar heb daar hulp bij nodig).

Hierbij gelijk de oproep of iemand wellicht de 5 casual matches wilt doen. Moet je hem zelf ook nog dan halen we die ook gelijk voor jou. Topic hier leek me niet direct de juiste plaats maar aangezien er in het achievement/throphy topic geen antwoord op is gekomen probeer ik toch nog even hier. :)

Ondertussen omdat ik niet verder kan met Soulcalibur heb ik Code Vein maar gestart, wat een toffe game. Daar ga ik zeker wel wat uurtjes in kwijt raken. :D
Ik maak vaak een sessie aan op trueachievements voor dit soort achievements. Je kunt ook een lfg post proberen. Daar vang je nog best wel mensen mee.

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

exactor it schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 11:01:
[...]

Ik maak vaak een sessie aan op trueachievements voor dit soort achievements. Je kunt ook een lfg post proberen. Daar vang je nog best wel mensen mee.
Maat van me raden ook al zoiets aan (zijn suggestie was reddit) maar wou eerst kijken of ik een mede-tweaker er blij mee kon maken. :)

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

Kadardar schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:48:
[...]

Maat van me raden ook al zoiets aan (zijn suggestie was reddit) maar wou eerst kijken of ik een mede-tweaker er blij mee kon maken. :)
Ik wilde je niet wegjagen hoor. :) Waren vooral tips om het aan te pakken als je hier bot ving. (Ik heb Tekken 7 net uitgespeeld. Mijn portie aan vechtgames weer klaar. :))

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

exactor it schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:19:
[...]

Ik wilde je niet wegjagen hoor. :) Waren vooral tips om het aan te pakken als je hier bot ving. (Ik heb Tekken 7 net uitgespeeld. Mijn portie aan vechtgames weer klaar. :))
Zo ving ik het ook niet op. Als ik na een dag nog niemand heb dan was ik al sowieso van plan om verder te kijken. Zijnde het Reddit of Trueachievements. :)

Weet wat je bedoelt. Na Soulcalibur heb ik ook weer even mijn portie gehad, daarom nu ook weer even een souls game. :)

Kadardar schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 15:17:
[...]

Zo ving ik het ook niet op. Als ik na een dag nog niemand heb dan was ik al sowieso van plan om verder te kijken. Zijnde het Reddit of Trueachievements. :)

Weet wat je bedoelt. Na Soulcalibur heb ik ook weer even mijn portie gehad, daarom nu ook weer even een souls game. :)
In andere veel te moeilijke games kan ik dead cells en hollow knight aanraden. Als ik dat niet doe wordt @uchiha tijntje boos. :)

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

exactor it schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 16:41:
[...]

In andere veel te moeilijke games kan ik dead cells en hollow knight aanraden. Als ik dat niet doe wordt @uchiha tijntje boos. :)
Eigenaar van beide games.

Dead Cells wel wat gespeeld maar niet bijzonder veel.
Hollow knight heel wat en geloof dat ik nog niet eens op 50% ben. ;)

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

ZenphiR schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 09:24:
[...]

"People please try out Agony... I know everyone thinks its going to be terrible and a buggy mess but all of that has been fixed and more! For $4 bucks its a very decent game. Its still a survival horror but I think you veterans can handle it... I 100% this game BEFORE they graciously added a map in game that shows you everything so you have more tools! The Succubus says hello ;) rock
I agree. I bought this a while back and played a little bit of it. I put it on hold to get rid of some of my backlog, but the time and effort the developers have put into the game to make it playable is very commendable. All achievements fixed, numerous bugs fixed. I hear it's still not perfect, but now very playable and the developers never gave up on it, unlike some others.... I will eventually get round to playing it. And that price is super."
En bedankt, nu heb ik weer een biertje minder in mijn leven :( :P
Kadardar schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:45:

Stuur maar een pm, kunnen we wel iets afspreken. (volgens mij heb ik je al op xbl toch?)

10 second ninja DONE

• Pixel Witcher
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 25-02 15:34
Zowel Final Fantasy Royal edition en Bad Blood nog niet gespeeld, mooie toevoeging weer.
En dan zijn er mensen die een hekel hebben aan gamepass.. 8)7
Pixel Witcher schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 18:22:
[...]

Zowel Final Fantasy Royal edition en Bad Blood nog niet gespeeld, mooie toevoeging weer.
En dan zijn er mensen die een hekel hebben aan gamepass.. 8)7
Een hekel nog wel, wat een gekken heb je toch op de wereld _O-

+

Wat betreft Agony, had bijna toegehapt voor die anderhalve euro bij onze turkse vrienden.
Kwam er gelukkig nog net op tijd achter dat het spel op een oogverziekende 810p resolutie draait, zo'n luie developer krijgt geen cent van me, laat staan anderhalve euro.
Proost :9B

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik kan niet wachten totdat het maart is. Dan komen de opvolgers van twee supertoffe games uit. Ori en Doom.

Vandaag begonnen aan CoD MW. Hoewel het best weer tof is, ben ik echt te oud geworden voor alle killstreaks, perks, attachments en skins. Geef mij maar een Doom.. Geen poespas.. Gewoon schieten en als je gekilled wordt ligt het vaak echt aan jezelf. :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 16:01:
Ik kan niet wachten totdat het maart is. Dan komen de opvolgers van twee supertoffe games uit. Ori en Doom.

Vandaag begonnen aan CoD MW. Hoewel het best weer tof is, ben ik echt te oud geworden voor alle killstreaks, perks, attachments en skins. Geef mij maar een Doom.. Geen poespas.. Gewoon schieten en als je gekilled wordt ligt het vaak echt aan jezelf. :)
Laten we hopen dat Series X voldoende power heeft om Quake Champions te kunnen draaien.
Zou ook zonder twijfel willen betalen voor de zoveelste port van Quake 3 Arena, blijft toch samen met Unreal Championship de beste shooter ever.
Geen bullshit, enkel skills :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Vandaag samen met @exactor it flink wat potjes Modern Warfare gespeeld en we waren wel redelijk aan het ownen. :) 25 wins / 5 losses. Zelfs af en toe saai waardoor iemand blijkbaar als een echte ninja een tegenstander achterna wil lopen om hem te meleen :)

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:25:
Mijn eerste indruk van Gears is erg goed. Samen met @exactor it een paar potjes gespeeld en we ownen :+

Het speelt erg lekker!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 00:19:
Vandaag samen met @exactor it flink wat potjes Modern Warfare gespeeld en we waren wel redelijk aan het ownen. :) 25 wins / 5 losses. Zelfs af en toe saai waardoor iemand blijkbaar als een echte ninja een tegenstander achterna wil lopen om hem te meleen :)
Jullie ownen wat af met zijn tweeën in een party tussen al die free for alls _/-\o_

justifire schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 01:43:
[...]

[...]

Jullie ownen wat af met zijn tweeën in een party tussen al die free for alls _/-\o_
Als je denkt dat onze communicatie leidt tot overwinningen moet je denk ik een keer meespelen. Dan zul je merken hoe goede aanwijzingen ik kan geven :+

360Gamertag.....PSN ID

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wom schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:49:
Heb met veel plezier Youngblood gespeeld, maar ben een van de weinigen geloof ik. Prima gunplay, maar de opzet moet je bekoren. Grafisch en kwa details wel meer dan gemiddeld imho. Goede titel voor Game Pass dus, kun je eenvoudig proberen dan 😀
Same hier. Vond ook het level design erg goed, daar zitten dit keer dezelfde lui achter als bij Dishonored. Vond de twee hoofdrolspelers wel erg irritant maar de gameplay was prima. Vond overigens deel 2 ook goed.

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Wom
Thomas schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 10:09:
[...]

Same hier. Vond ook het level design erg goed, daar zitten dit keer dezelfde lui achter als bij Dishonored. Vond de twee hoofdrolspelers wel erg irritant maar de gameplay was prima. Vond overigens deel 2 ook goed.
Was goed merkbaar dat de ontwikkelaar van Dishonored achter de levels zat idd. Meerdere wegen die naar Rome leiden en volop kleine details. Van mij mogen ze vaker die combinatie maken.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik was vrijdagmiddag even bij de Action. Twee van deze meegenomen voor €2,50. Werkt prima om op je telefoon mee te gamen. Straks ook handig voor XCloud. Kun je je telefoon net iets beter vasthouden.

https://www.action.com/nl...hone-controller--houder-/

MRE-Inc wijzigde deze reactie 09-02-2020 11:52 (6%)

Net Call of Duty Modern Warfare uitgespeeld. Prima single player! Zo zie ik ze graag. Lekker veel actie. Niet te kort, niet te lang.

Verder is het nieuwe dashboard wel lekker snel. Mooie verbetering. :)

360Gamertag.....PSN ID

• wvkreg
  • Laatst online: 18:03
Is nieuw dashboard al live of nog beta?

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-02 21:00
wvkreg schreef op zondag 9 februari 2020 @ 15:59:
Is nieuw dashboard al live of nog beta?
Ik heb 'em, zag ik vanochtend. En ik zit niet in zo'n insider program of wat dan ook. Lijkt dus live te zijn :)

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:15:
[...]

Ik heb 'em, zag ik vanochtend. En ik zit niet in zo'n insider program of wat dan ook. Lijkt dus live te zijn :)
Maart is dat dan alleen een dashboard of of een complete system update?

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:59
Random vraagje, wat is nou de mooiste controller die je in bezit hebt of eventueel nog gaat kopen?
Ben wel eens benieuwd naar de collecties :P

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• wvkreg
  • Laatst online: 18:03
MRE-Inc schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:24:
[...]

Maart is dat dan alleen een dashboard of of een complete system update?
Hier nog niet live.

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15:48

Rivanov

Apple freak

Aquila schreef op zondag 9 februari 2020 @ 18:05:
Random vraagje, wat is nou de mooiste controller die je in bezit hebt of eventueel nog gaat kopen?
M'n Elite Controller v2. ;)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Mijn Titanfall controller qua kleuren combinatie en mijn elite v2 omdat dat de beste controller aller tijden is en mijn witte elite v1 want wit is cool :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 09-02-2020 19:10 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

• Convoy
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 25-02 18:59

Convoy

g44p

Elite Controller v2 O-)

• Wom
Heb alleen twee standaard One S controllers :+

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:42
Rossi46 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:15:
[...]

2 van mijn andere xbox'n hebben hem nog (steeds) niet.. dus beats me hoe dit dashboard uitgerold wordt
mijn custom made via microsoft labs :)

quorumz wijzigde deze reactie 09-02-2020 19:38 (30%)

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

Net soulcalibur 6 op 100% mogen zetten dankzij @Sagat ! :)

Thanks!

In bezit elite V1. Misschien dat ik de V2 ooit nog ga halen. :)

Kadardar wijzigde deze reactie 09-02-2020 21:50 (73%)

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 24-02 21:00
Ik vind m'n Sea of Thieves controller nog steeds prachtig, maar ik ben ook nog steeds super happy met m'n Lunar exemplaar.

Xbox heeft een beetje te veel mooie controllers, heeft mij best wat centjes gekost... ;w

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Ben nu ook wel benieuwd of jij een collectie hebt :P

360Gamertag.....PSN ID

• SecondGuess
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 10:53
De gears of war elite is mijn mooiste. Maar de phantom black en call of duty advance warfare heb ik ook.
De titanfall controller was mn eerste. Maar die is al stuk.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Deze heb ik (samen met de Xbox One Forza Edition)

Deze heb ik on the side, maar gebruik deze eigenlijk het meeste.

kevlar01 wijzigde deze reactie 10-02-2020 09:22 (19%)

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-02 14:50
SinergyX schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 11:37:
Alles wat ik heb opgestuurd kwam altijd in een vorm van gerepareerd, refurbished of vervangen terug, als er maar 'iets' is in de scope 'hoort niet', dan doen ze er wat mee.
Ik heb hem inmiddels ook opgestuurd én weer terug. In eerste instantie voelde de linkerbutton erg sponzig, maar na een paar keer stevig klikken ging dat gelukkig weer weg en voelt alles weer normaal. Al met al een week weggeweest, van opsturen naar retour ontvangen. Weet niet of 'ie gerepareerd of vervangen is (vergeten serienummer van mijn oorspronkelijke op te schrijven, staat nergens meer in de mails) maar happy camper nu, werkt weer prima!

De andere, standaardcontroller overigens weer teruggestuurd. Veel minder fijn in de hand dan de Recon Tech, paar scherpe randen en óók veel lawaai in de triggers.

Paar weken geleden Trials Rising aangeschaft (Gold Edition) en daar vermaak ik me nu supergoed mee. Heerlijk verslavend, prima leercurve (al heb ik HD en Evolution ook grijsgespeeld waardoor de levels t/m medium vrij makkelijk waren) en een uitdaging om alles op goud te krijgen. Platinum en diamond komen nog wel een keer, de extreme levels heb ik al moeite genoeg mee om brons te halen.

• ToolkiT
  • Laatst online: 17:52

ToolkiT

brit-tweaker

Wom schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:36:
Heb alleen twee standaard One S controllers :+
Ik ook een zwarte en een witte..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

ethereal81 schreef op maandag 10 februari 2020 @ 12:54:
[...]
Paar weken geleden Trials Rising aangeschaft (Gold Edition) en daar vermaak ik me nu supergoed mee. Heerlijk verslavend, prima leercurve (al heb ik HD en Evolution ook grijsgespeeld waardoor de levels t/m medium vrij makkelijk waren) en een uitdaging om alles op goud te krijgen. Platinum en diamond komen nog wel een keer, de extreme levels heb ik al moeite genoeg mee om brons te halen.
Trials Rising is ook een supertoffe game. Vind de hele Trials serie supertof. Van de week toevallig nog even gekeken of ik de DLC van Evolution op de 360 nog kon kopen via backwards compatible, want die had ik nooit gekocht, maar helaas heeft MS die om een of andere reden uit de stores gehaald.

Verder gisteren weer met een medetweakertje 8 potjes gewonnen in CoD tegen alle free for alls :+.
Win / loss ratio staat nu op 35/5. We gaan voor de 50/5. :) Mochten er tweakers geinteresseerd zijn om mee te doen of wellicht de spec ops te doen. Laat het me even weten :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 10-02-2020 13:42 (5%)

360Gamertag.....PSN ID

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
@ethereal81

Je kunt op de Microsoft site bij je account zien welk serienummer jij hebt geregistreerd.

Ik heb iig dezelfde terug gekregen :+

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-02 14:50
LuisjeNL schreef op maandag 10 februari 2020 @ 14:51:
@ethereal81

Je kunt op de Microsoft site bij je account zien welk serienummer jij hebt geregistreerd.

Ik heb iig dezelfde terug gekregen :+
Ja dat zou je zeggen, haha, maar het enige dat daar geregistreerd staat is mijn Xbox zelf, controllers kreeg/krijg ik niet geregistreerd... Volgens mij toen ook telefonisch geregeld. Ach ja, gerepareerd of niet, in elk geval blij mee, superfijne grip op deze controller!
uchiha tijntje schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:36:
[...]

Trials Rising is ook een supertoffe game. Vind de hele Trials serie supertof. Van de week toevallig nog even gekeken of ik de DLC van Evolution op de 360 nog kon kopen via backwards compatible, want die had ik nooit gekocht, maar helaas heeft MS die om een of andere reden uit de stores gehaald.
Oh dat is inderdaad jammer, die had ik al wel gekocht toentertijd... Zal die vanavond ook eens installeren, samen met HD, blijft vermakelijk! Om de een of andere reden heeft Fusion me nooit getrokken, dat futuristische. Raar, want het gaat om de gameplay, maar zelfs met hele goedkope aanbiedingen laat ik 'm liggen, en dat terwijl ik enorm Trials-fan ben.

ethereal81 wijzigde deze reactie 10-02-2020 15:00 (42%)

uchiha tijntje schreef op maandag 10 februari 2020 @ 13:36:
[...]

Verder gisteren weer met een medetweakertje 8 potjes gewonnen in CoD tegen alle free for alls :+.
Win / loss ratio staat nu op 35/5. We gaan voor de 50/5. :) Mochten er tweakers geinteresseerd zijn om mee te doen of wellicht de spec ops te doen. Laat het me even weten :)
Het is echt raar dat wij zo veel winnen. Onze enige fatsoenlijke communicatie is bij de start dat we zeggen 'direct naar b toch?' En dat jij een smoke granaat gooit. Verder hoor ik alleen maar een klagende exactor it over hoe saai het is omdat ze niet aanvallen (terwijl hij doodgaat omdat hij te ver naar voren rent) en een @uchiha tijntje die zegt 'hij is links van c' terwijl hij 'rechts van a' bedoelt. Geeft toch te denken over de tactieken en communicatie skills van de gemiddelde Cod speler. :)

Verder ben ik verbaasd over hoe goed deze wegspeelt. Er is nauwelijks lag en de gameplay is dik in orde.

exactor it schreef op maandag 10 februari 2020 @ 16:28:
[...]

Het is echt raar dat wij zo veel winnen. Onze enige fatsoenlijke communicatie is bij de start dat we zeggen 'direct naar b toch?' En dat jij een smoke granaat gooit. Verder hoor ik alleen maar een klagende exactor it over hoe saai het is omdat ze niet aanvallen (terwijl hij doodgaat omdat hij te ver naar voren rent) en een @uchiha tijntje die zegt 'hij is links van c' terwijl hij 'rechts van a' bedoelt. Geeft toch te denken over de tactieken en communicatie skills van de gemiddelde Cod speler. :)

Verder ben ik verbaasd over hoe goed deze wegspeelt. Er is nauwelijks lag en de gameplay is dik in orde.
Ja het speelt echt verbazingwekkend lekker weg. Laatste keer dat ik zoveel plezier heb gehad in CoD is Modern Warfare 1. Wellicht ook toepasselijk gelet op de titel... Full circle.

Maar mijn communicatie is top notch als je als uitgangspunt neemt dat je gewoon het tegenovergestelde moet doen wat ik adviseer :+

360Gamertag.....PSN ID

• GoldenSample
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Een kek kleurtje lijkt me wel geinig (vind vooral die fel licht blauwe leuk) maar geld heb ik er niet voor over. Heb voor gasten 2 bedrade PowerA dingen liggen (zwart) heb een orginele zwarte en een witte orginele controller is onderweg.

Mochten hier nog mensen opzoek zijn naar een originele controller en in duitsland wonen, voor minder dan 32 euro inclusief verzenden heb ik nog nooit een orginele (nieuw) langs zien komen:
https://shop.maingau-energie.de/search?sSearch=xbox
Mocht je geen maingau klant zijn, stuur maar een DM, dan bestel ik wel.

• Sipio
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online
Ik kom er ff niet meer uit, internet afgezocht en ook in dit topic gezocht maar nog geen oplossing helaas, ik had Red Dead Redemption gekocht via bol.com, een download code.

Maar ik krijg elke keer de melding dat die code niet beschikbaar is voor dit land.

Naar veel zoeken op het internet heeft het dus waarschijnlijk te maken met een instelling qua locatie en taal op mijn xbox.
Schijnbaar zijn 360 games nog regio locked.

Ik kom er alleen niet achter welke taal/locatie nu de juiste is om de game daadwerkelijk te kunnen downloaden.

Ik heb al verschillende combinaties geprobeerd, het schijnt te maken te hebben dat de taal regio hetzelfde moet zijn als de aangeven locatie en naar mijn mening moet het dan lukken maar geen succes.

Dit is mijn eerste backwards compatible game die ik probeer op mijn one x en volgens mij mis ik ergens gewoon iets?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Veel UbiSoft...

Na Assassins Creed Unity was ik er wel klaar mee. Die heb ik niet eens uitgespeeld. Daarna geen AC meer aangeraakt. Na AC2, Brotherhood en Revelations de rest laten liggen op een uurtje Unity na. Maar als ik de screenshots van de Odyssey en Origins zie dan begin ik toch weer te twijffelen om weer eens te beginnen.

Probleem is dat ik het wel gehad heb met, ga hier naar toe en dood persoon X, ga daar naar toe om te rapporteren. Verzamel dit om je wapens te upgraden, maar dan heb je dat ook nog nodig anders werkt het niet etc etc.

Verder ken ik het genre natuurlijk al. Dus zat ik te kijken naar Far Cry 5 inclusief DLC. Maar dat is ook weer zo van: Ga hier heen, doe dit en dat en bevrijd dit en die etc alleen een andere setting dan AC.

De volgende op mijn lijstje was Maffia 3. Dat genre heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld, maar lees daar weer slechte verhalen over dat het ook nog (destijds) vol bugs zat en dat het net als AC, behoorlijk herhalend is. Alleen het genre heb ik dan nog nooit gespeeld.

Watch_Dogs 2 zou ook nog kunnen. Heb veel plezier beleefd aan deel 1, maar vraag me af of het vernieuwend is.

Momenteel bezig met beide DLC van Ghost Recon Wildlands, maar dat is meer van hetzelfde en dus ook weer: Ga hier naartoe, vechten, informatie ophalen, daar heen vliegen/rijden, rinse en repeat.... Het is dat het genre me zeer goed bevalt anders was deze DLC ook zonde geld geweest. Voelt allemaal een beetje plichtmatig....

The Division 2 lijkt me ook nog wel wat. Deel 1 niet gespeeld, maar wat me destijds tegenhield is dat ik het niet zag als een pure single player en dat je altijd met anderen moest spelen. Geen idee waarom eigenlijk.

Is nu dus 2,99$ in de US store. Ga je naar de NL store dan mag je 10,49€ afrekenen. Waanzin. Die 2.99 $ is natuurlijk zonder tax, maar doe daar eens 2 dollar tax bovenop, dan zit je omgerekend nog op 5 euro. Goed bezig Microsoft.....America first zullen we maar zeggen.....

MRE-Inc wijzigde deze reactie 11-02-2020 07:47 (11%)

MRE-Inc schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:36:
[...]

Veel UbiSoft...

Na Assassins Creed Unity was ik er wel klaar mee. Die heb ik niet eens uitgespeeld. Daarna geen AC meer aangeraakt. Na AC2, Brotherhood en Revelations de rest laten liggen op een uurtje Unity na. Maar als ik de screenshots van de Odyssey en Origins zie dan begin ik toch weer te twijffelen om weer eens te beginnen.

Probleem is dat ik het wel gehad heb met, ga hier naar toe en dood persoon X, ga daar naar toe om te rapporteren. Verzamel dit om je wapens te upgraden, maar dan heb je dat ook nog nodig anders werkt het niet etc etc.
Ik ben niet zo goed in het analyseren van waarom... Maar origins is echt een frisse wind in de ac serie en voor mij echt veel leuker dan oudere games. Unity was dan naar mijn smaak by far de slechtste in de serie main games, ben ik ook snel mee opgehouden. Origins heb ik met plezier volledig tot het einde gebracht ook al duurde dat behoorlijk lang.

Gamertag: Finraziel42

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:42
MRE-Inc schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:36:
[...]

Veel UbiSoft...

Verder ken ik het genre natuurlijk al. Dus zat ik te kijken naar Far Cry 5 inclusief DLC. Maar dat is ook weer zo van: Ga hier heen, doe dit en dat en bevrijd dit en die etc alleen een andere setting dan AC.

De volgende op mijn lijstje was Maffia 3. Dat genre heb ik eigenlijk nog nooit gespeeld, maar lees daar weer slechte verhalen over dat het ook nog (destijds) vol bugs zat en dat het net als AC, behoorlijk herhalend is. Alleen het genre heb ik dan nog nooit gespeeld.

Watch_Dogs 2 zou ook nog kunnen. Heb veel plezier beleefd aan deel 1, maar vraag me af of het vernieuwend is.

Momenteel bezig met beide DLC van Ghost Recon Wildlands, maar dat is meer van hetzelfde en dus ook weer: Ga hier naartoe, vechten, informatie ophalen, daar heen vliegen/rijden, rinse en repeat.... Het is dat het genre me zeer goed bevalt anders was deze DLC ook zonde geld geweest. Voelt allemaal een beetje plichtmatig....

The Division 2 lijkt me ook nog wel wat. Deel 1 niet gespeeld, maar wat me destijds tegenhield is dat ik het niet zag als een pure single player en dat je altijd met anderen moest spelen. Geen idee waarom eigenlijk.

Is nu dus 2,99$ in de US store. Ga je naar de NL store dan mag je 10,49€ afrekenen. Waanzin. Die 2.99 $ is natuurlijk zonder tax, maar doe daar eens 2 dollar tax bovenop, dan zit je omgerekend nog op 5 euro. Goed bezig Microsoft.....America first zullen we maar zeggen.....
De AC games zijn alleen maar beter geworden, Origins gold editie en Odyssey gold editie zijn werkelijk waar pareltjes om te spelen. Far Cry 5 & Far Cry New Dawn errug leuk om in coop te spelen (o het kost wat tijd om Far Cry 5 een 2e keer te spelen maar dan alles op hard maar met de wapens uit de Mars DLC kom je een heel eind haha)

The Division 2 als je nu moet beginnen erg leuk (zit of komt toch in gamepass?) ik wacht nog op de 3e dlc van year 1 pass maar was er al helemaal klaar mee zo erg is mijn gear generfd en na de dlc gaat alles weer op de schop helemaal basic ala deel 1 (gaap dus) maar goed eerlijk is eerlijk (net als destiny) is het een goede team shooter

Wildlands vond ik super incl de dlc met die autos en dergelijke, daarom is het knap hoe ze breakpoint eigenlijk zo fucked up hebben (duidelijk random gegeneerde wereld waar je met autos niet eens kan rijden en ervoor zorgt dat ik na een avond gamen 75% aan het reizen ben geweest, praten en blij zijn als ik 2 punten hoger qua gear score ben gekomen. Het is best een aardig spel maar ze hebben met veel dingen compleet de plank misgeslagen)

Watch Dogs had de hoofdrol speler meer charisma wat het spel goed maakte. Watch Dogs 2 had (na de kritiek op de graphs) een serieus verbetering en toevoeging coop was super. Ik hou wel van dat soort games en had Watch Dogs 3 allang in pre-order maar zal nu wel eind van het jaar komen

Kortom ben wel redelijk Ubisoft fan omdat ze (op een uitzondering na) zeker vergeleken met andere uitgevers kwalitatief goede games uitbrengen :9

• MRE-Inc

MRE-Inc

Finraziel schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:53:
[...]

Ik ben niet zo goed in het analyseren van waarom... Maar origins is echt een frisse wind in de ac serie en voor mij echt veel leuker dan oudere games. Unity was dan naar mijn smaak by far de slechtste in de serie main games, ben ik ook snel mee opgehouden. Origins heb ik met plezier volledig tot het einde gebracht ook al duurde dat behoorlijk lang.
Ok dat klinkt dan wel weer goed dat het een frisse wind is, maar je weet dus niet zo goed waarom :D en dat wil ik dan dus graag weten voordat ik weer 17 euro stuk sla voor een game die ik dan waarschijnlijk na 2 uurtjes aan de kant leg.
quorumz schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:55:
[...]

De AC games zijn alleen maar beter geworden, Origins gold editie en Odyssey gold editie zijn werkelijk waar pareltjes om te spelen. Far Cry 5 & Far Cry New Dawn errug leuk om in coop te spelen (o het kost wat tijd om Far Cry 5 een 2e keer te spelen maar dan alles op hard maar met de wapens uit de Mars DLC kom je een heel eind haha)
Far Cry 5. Ik heb wel wat filmpjes gekeken destijds en die omgeving vind ik echt zo prachtig. Dat is ook waarom ik Ghost Recon Wildlands ook helemaal uit heb gespeeld. Het genre in combinatie met de omgeving.
The Division 2 als je nu moet beginnen erg leuk (zit of komt toch in gamepass?) ik wacht nog op de 3e dlc van year 1 pass maar was er al helemaal klaar mee zo erg is mijn gear generfd en na de dlc gaat alles weer op de schop helemaal basic ala deel 1 (gaap dus) maar goed eerlijk is eerlijk (net als destiny) is het een goede team shooter
Ik dacht ook dat Division 2 in Gamepass zat, maar kan hem niet vinden. Als dat zo is, dan installeer ik hem gewoon en ga ik daar mee aan de slag na de DLC van Ghost Recon Wildlands.
Wildlands vond ik super incl de dlc met die autos en dergelijke, daarom is het knap hoe ze breakpoint eigenlijk zo fucked up hebben (duidelijk random gegeneerde wereld waar je met autos niet eens kan rijden en ervoor zorgt dat ik na een avond gamen 75% aan het reizen ben geweest, praten en blij zijn als ik 2 punten hoger qua gear score ben gekomen. Het is best een aardig spel maar ze hebben met veel dingen compleet de plank misgeslagen)
Breakpoint heb ik destijds wat trailers en filmpjes van gekeken en zag er weer te futuristisch uit. Plus ik had Wildlands nog liggen. Die sla ik dus over.
Watch Dogs had de hoofdrol speler meer charisma wat het spel goed maakte. Watch Dogs 2 had (na de kritiek op de graphs) een serieus verbetering en toevoeging coop was super. Ik hou wel van dat soort games en had Watch Dogs 3 allang in pre-order maar zal nu wel eind van het jaar komen
Watch_dogs vond ik destijds wel vernieuwend ondanks dat het een UbiSoft ga hier en daar heen en herhaal dit 30x-game is. Ga ik nog eens over nadenken.

Voorals nog staat dan The Division 2 op plaats 1 als deze in Gamepass zit. AC laat ik nog even voor wat het is, dus dan zou ik voor FC5 gaan als nummer 2.
Kortom ben wel redelijk Ubisoft fan omdat ze (op een uitzondering na) zeker vergeleken met andere uitgevers kwalitatief goede games uitbrengen :9
Een fan wil ik niet zeggen van mezelf, maar ze hebben leuke games. Het probleem is echter dat ze allemaal in de basis op elkaar lijken alleen de setting is anders EN dat ze te kort na elkaar worden uitgebracht. Nemen ze een pauze van de AC serie, krijg je 3 nieuwe Far Cry's voor je kiezen. En anders wel een nieuwe Watch_Dogs. Hierdoor speel je dus jaar in jaar uit dezelfde games als je de rode draad in deze games ziet.

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Nu online
@MRE-Inc vrij makkelijk voor die 3 dollar te kopen hoor, ik koop zover dat met gamepass nog nodig is altijd in het buitenland (us zonder tax)

Even googlen :)

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

MRE-Inc schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:12:
Ok dat klinkt dan wel weer goed dat het een frisse wind is, maar je weet dus niet zo goed waarom :D en dat wil ik dan dus graag weten voordat ik weer 17 euro stuk sla voor een game die ik dan waarschijnlijk na 2 uurtjes aan de kant leg.
Tja ik kan natuurlijk niet voor jou bepalen of jij hem net zo goed gaat vinden of hem na 2 uur aan de kant legt. Voor uitgebreide analyses zou ik wat reviews kijken :)
Het is ook al een tijdje geleden dat ik hem gespeeld heb en dat helpt niet met heel precies aangeven waar voor mij het verschil zat, maar waar Unity mij enorm verveelde wist Origins mij 50+ uur geboeid te houden. Nadelen die mensen noemden waren het level systeem, je kunt domweg niet winnen van vijanden die meer dan een paar levels boven jou zitten. Mij boeit dat niet zo, dan weet ik tenminste welke kant ik een beetje op moet. De map geeft aan wat de level ranges van areas zijn, je kunt wel overal heen maar je wordt keihard afgeslacht als je de verkeerde kant op gaat en het gevecht aangaat (langs of weg rennen gaat wel).
ACG die ik op Youtube volg heb ik net even zijn review conclusie van gekeken en hij noemt het battle system als nadeel maar dat heb ik eigenlijk niet zo ervaren, vond de gevechten ook echt leuk om te doen. Wat misschien helpt is dat ik wel altijd sneaky probeer te spelen en dus als het even kan complete basissen ontmantel zonder dat de vijand ooit iets merkt (vreemd genoeg lijken ze nooit op te merken dat ze met steeds minder zijn :+). Verder noemt hij bugs maar heb ik niks van gemerkt (zal denk ik gepatcht zijn), en pop-in maar ik heb hem op PC gespeeld dus geen idee hoe dat op Xbox is.

Gamertag: Finraziel42

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op zondag 9 februari 2020 @ 22:32:
[...]

Madcatz TE2 Killer Instinct Edition :)
heb idd van mad catz ook enkele (pads in mijn geval) exemplaren met iig leuke art. Denk met name voor de org xbox & ps2.dat dat qua looks mijn favo's zijn.
Waren nog hologrammen met meerdere kijkhoeken ook! (example not mine btw O-) )

10 second ninja DONE

@MRE-Inc De twee nieuwe AC games zijn een flinke upgrade in mogelijkheden ten opzichte van de laatste (Revelations) die jij speelde. Ik was na AC3 (VS) ook helemaal klaar met de serie maar de twee nieuwste heb ik wel met plezier gespeeld. Graphics zijn erg goed, open wereld is aardig uitgewerkt en uitgebreid. Het enige minpunt is de frequentie van fetch quests. Vooral steeds terug moeten naar de quest giver vond ik heel saai tegen het einde aan. Als je je echter focused op de main missies heb je daar nauwelijks last van.

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:49

Notna

Where are you?®

Sipio schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:31:
Ik kom er ff niet meer uit, internet afgezocht en ook in dit topic gezocht maar nog geen oplossing helaas, ik had Red Dead Redemption gekocht via bol.com, een download code.

Maar ik krijg elke keer de melding dat die code niet beschikbaar is voor dit land.

Naar veel zoeken op het internet heeft het dus waarschijnlijk te maken met een instelling qua locatie en taal op mijn xbox.
Schijnbaar zijn 360 games nog regio locked.

Ik kom er alleen niet achter welke taal/locatie nu de juiste is om de game daadwerkelijk te kunnen downloaden.

Ik heb al verschillende combinaties geprobeerd, het schijnt te maken te hebben dat de taal regio hetzelfde moet zijn als de aangeven locatie en naar mijn mening moet het dan lukken maar geen succes.

Dit is mijn eerste backwards compatible game die ik probeer op mijn one x en volgens mij mis ik ergens gewoon iets?
Ik neem voor het gemak aan dat bol.com een EU code verkocht heeft aan je. Dat zou betekenen dat je Live/360 account niet NL is maar US bijv. Je zou dan je account moeten migreren middels

https://live.xbox.com/AccountMigration
https://beta.support.xbox...ft-account-country-region

De Xbox One (X) zelf is wel region free en als je er een disc in gooit van een ander land werkt dat wél. Daarnaast kan je op de console zelf de regio aanpassen. Jouw probleem zit met je oude 360 account; de downloadcode die je gebruikt kijkt naar die regio omdat backwards compatibility nog steeds region locked is; niet naar de setting van de Xbox One. Die moet je los van elkaar zien in dit geval

Notna wijzigde deze reactie 11-02-2020 10:06 (24%)

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• ToolkiT
  • Laatst online: 17:52

ToolkiT

brit-tweaker

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Gezien de discussie hier over Ubisoft open world games was ik wel even benieuwd naar wanneer ik de laatste open world Ubisoft game heb gespeeld. Dat is Far Cry 3 op de 360 :). Totaal niet mijn type game dus :P.

Is hier iemand trouwens ook aan de slag gegaan met Pillars of Eternity II? Ik zuig in de naval battles... :P Het menu vind ik trouwens niet heel erg user friendly. Met name omdat je zoveel verschillende special attacks tijdens battles kunt kiezen, maar je alleen een icoontje ziet en dus niet weet welke attack het precies is qua naam en wat het precies doet. :+

Verder komt de laatste DLC van Metro Exodus deze week uit. Die nog even spelen en verder vermaak ik me wel met CoD MP totdat Ori en Doom Eternal uitkomen in maart :).

360Gamertag.....PSN ID

exactor it schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:44:
@MRE-Inc De twee nieuwe AC games zijn een flinke upgrade in mogelijkheden ten opzichte van de laatste (Revelations) die jij speelde. Ik was na AC3 (VS) ook helemaal klaar met de serie maar de twee nieuwste heb ik wel met plezier gespeeld. Graphics zijn erg goed, open wereld is aardig uitgewerkt en uitgebreid. Het enige minpunt is de frequentie van fetch quests. Vooral steeds terug moeten naar de quest giver vond ik heel saai tegen het einde aan. Als je je echter focused op de main missies heb je daar nauwelijks last van.
Ach, je zet je paard op cruise control, gaat ondertussen effe naar de WC of zo en komt terug waarbij je op locatie bent. Zo heel moeilijk is het allemaal niet :+
Je hebt gelijk dat de games elementen van elkaar lenen, maar ik vind niet dat het daardoor slechte games zijn. Bij open werelden ontkom je er niet aan dat je wat heen en weer moet gaan, maar het is nog wel wat beperkt hoe ver je moet reizen (niet de halve wereld over zoals in sommige andere games) en er is altijd wel een twist die het anders maakt. Zeker in de laatste 2 games, waarvan ik zelf Odyssey (Griekenland) leuker vond dan Origins (Egypte).

Bij Ubisoft games moet je ook zo spelen dat je het voor jezelf leuk houdt. Ben je snel verveeld, ga dan ook activiteiten afwisselen. Voel je herhaling opkomen, doe dan even wat anders (of leg de game even neer). Elke game wordt eentonig zodra je stopt met afwisselen en stopt met situaties anders aan te pakken. Ja je kunt de hele game uitspelen door een handjevol moves te gebruiken, maar maakt dat de game leuk? Nee, afwisselen dus. Soms lukt het, andere keren faalt het. Ik vind het altijd erg makkelijk om de games de schuld te geven voor gebrek aan afwisseling, als dat toch iets is wat je grotendeels zelf in de hand hebt. Zelfs bij Maffia 3, waar je ook gewoon tientallen verschillende activiteiten hebt.

Maar goed, ik vind de laatste tijd Ubisoft gewoon een prima ontwikkelaar en volgens mij startte dat met The Division 1 (voor mij).

The Division 1 en 2: Gewoon toptitels, enorm gave wereld die er heel indrukwekkend uit ziet (echt, ga eens letten op hoeveel objecten je in de wereld ziet). Ja je kunt coop doen, maar singleplayer werkt net zo goed. Ik geloof dat ik de meeste missies alleen heb gedaan. Het wordt alleen wel een stuk makkelijker als je samen gaat spelen, maar het zorgt er wel voor dat het verhaal een stuk lastiger te volgen is. Deel 1 is in New York tijdens de winter en is erg interessant, al vond ik zelf deel 2 (als 1 van de weinigen) interessanter omdat ik Washington gewoon een mooiere en interessantere stad vind. Hele mooie architectuur ook. Bij New York zijn het vooral flats waar je eigenlijk niet in kunt of alleen de begane grond, deel 2 is veel verticaler.

Watch Dogs 2 is gewoon briljant. De leukste open wereld van Ubisoft tot nu toe. Het sfeertje is heel tof en uniek, met enorm veel humor erin verwerkt. De tools om je ding te doen zijn heel anders en het heeft een goed gevoel van progressie met hoe je dingen unlocked om weer nieuwe situaties te spelen.

Far Cry 4, 5, het vervolg op 5 en die caveman game: ik vind ze op zich wel aardig, maar ze zijn doorgaans wat simpel in opzet en als je eenmaal het stramien herkend, dan wordt het zelfs een beetje overdreven.
spoiler:
Hoe vaak moet ik nog bewusteloos worden geslagen en dan wakker worden zonder wapens?
Ik vind ze vaak een beetje muf en ook hier geld dat je voor jezelf wat moet afwisselen, want anders wordt de game snel saai. Je moet ook weer basissen overnemen die bewaakt worden door AI die enerzijds super-human is en anderzijds te dom om te poepen. Er zit nooit echt een middellijn in. Er zitten veel activiteiten in, maar de meeste zijn niet heel bijzonder en de game leunt heel erg op de sfeer. Als die ergens door breekt, is de game ineens een stuk minder leuk. Het zijn aardige games, maar ik vind ze nergens echt AAA titels. Daarvoor zijn ze te snel klaar en doen ze weinig unieks.

Wildlands en Breakpoint. Ik vind beiden aardige titels, maar veel nadelen van BP kun je ook wel over Wildlands zeggen. Allereerst is de AI echt enorm dom. Ze komen vrolijk allemaal hetzelfde hoekje om rennen en staan dan verbaasd dat je ze neerschiet, waarna ze op hun maatje neerploffen. Hebben meer games last van, maar vooral opvallend bij deze game. Dan is de map eigenlijk enorm maar weinig inhoud. Zeker in BP waar ze heel goedkoop overal enemies hebben lopen. Hier merk je echt dat de moeilijkheidsgraad wordt gepushed door maar zoveel mogelijk man in een basis te proppen. Je kunt alles helemaal stil doen, maar eigenlijk werkt guns-blazing veel te makkelijk. Dat is ook waarom ze in de nieuwe game robots hebben gedaan, want dan hadden ze eindelijk hun bullet sponges erin zitten. Waarom er auto's in de game zitten, is me onbekend want je doet gewoon alles met je heli. Ook omdat de physics zo bizar slecht zijn.

Dan Asassins Creed. Voor Origins waren het ook prima titels, maar ook veel herhaling. Veel icoontjes maar veel dezelfde activiteiten in een ander jasje en niet alles even interessant. Combat was ook een stuk saaier, zeker als je op den duur gewoon veel hartjes kreeg en je onverslaanbaar was. In Origins en Odyssey is dat anders, daar krijg je geen enorme healthbalk, je moet dus veel voorzichtiger zijn. Ook groeien enemies mee met jouw level. Dat klinkt wellicht wat nep (en is eigenlijk bedoelt om je dus bij de hogere levels weg te houden), maar geeft de gevechten wel meer diepgang en je zult meer moeten afwisselen om iets gedaan te krijgen. Wegrennen zul je dus ook veel vaker doen. Een basis innemen is dus ook een grotere klus. En ja, de werelden zijn echt enorm. Ik ben een hele dag bezig geweest om in Odyssey de wereld in kaart te brengen en om op elk eiland te kunnen teleporteren. Uiteindelijk heeft me dit veel tijd bespaard gedurende de rest van de game en je kunt grotendeels je paard op cruise control zetten of je schip laten varen, maar het ontdekken an sich vond ik nog steeds leuk om te doen. Gelukkig weet de game de voortgang goed te spreiden, dus je hoeft niet eerst overal heen en je kunt gewoon op een eiland blijven, alle missies doen en dan weer verder, maar hier geld dus ook: doe het lekker zoals je zelf wilt. Ik zou wel de flut-activiteiten laten voor wat ze zijn. De daily missions zijn echt fetch-quests en heb je echt totaal niet nodig. De rest van de missies, die met cinematics en gesproken tekst, zijn wel de moeite waard en ik vond hierbij het verhaal een stuk beter dan de vorige keren. De RPG-elementen maken het geheel wel wat onnodig complex, maar ook niet hinderlijk of frustrerend. En verdere activiteiten zijn gewoon prima uitgewerkt. Het draait wel meer om vechten dan voorheen en (helaas) ga je aardig wat rollen, maar verder speelt het gewoon prima weg. Ik heb er, inclusief DLC, 150 uur in zitten. Dat vind ik echt bizar lang, maar ik heb me echt goed vermaakt.

Niet voor niets was Odyssey mijn game of the year. En vorig jaar The Division 2.

En mocht je iemand nodig hebben die je helpt bij Ghost Recon of The Division, dan geef maar een gil hoor. Ik zal het plot niet voor je spoilen ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Meneer iCy
Meneer iCy schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 23:27:

Altijd fijn. 😪🤣

Ben benieuwd. Respons van eerste support ticket was negatief...
Hello,

This is a follow up email, in regard to the message that you have received about the expiration date of the game.

Upon checking your account carefully, the team was not able to find a charged for the game. Information that you can check on your order history at account.microsoft.com under payment and billing. Since as an error the system has let you use play when the payment was not completed.

Thus, in order to continue enjoying the game, please complete the transaction.

Have more questions?

There are plenty of other resources to help with your Xbox experience. If you’ve hit a snag like today, or you just want to explore and connect with fellow Xbox enthusiasts, check these out.

Xbox Community-Discuss topics with other gamers and get help directly from an experienced Xbox enthusiast.

Xbox Support-Find helpful content to solve any Xbox challenge you may have.

Xbox Account-Manage your family, payment options, order history, and subscriptions.

Happy gaming,

Massiel

Microsoft Support for Xbox
Daarna weer gechat en die was positief.
Hello,

As we have discussed earlier, I would like to confirm that the order for Call of Duty®: Modern Warfare® - Digital Standard Edition with the price 64.99 EUR was completed successfully on Oct 25, 2019.

Further more, there is no information that the license of game would be revoked on February 12th, 2020. Hence, you should not worry about it and just take time to enjoy the game as normal.

If you need any further assistance, feel free to contact us back.

Have more questions?

There are plenty of other resources to help with your Xbox experience. If you’ve hit a snag like today, or you just want to explore and connect with fellow Xbox enthusiasts, check these out.

Xbox Community-Discuss topics with other gamers and get help directly from an experienced Xbox enthusiast.

Xbox Support-Find helpful content to solve any Xbox challenge you may have.

Xbox Account-Manage your family, payment options, order history, and subscriptions.

Happy gaming,

• Sipio
  • Niet online
Notna schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:58:
[...]

Ik neem voor het gemak aan dat bol.com een EU code verkocht heeft aan je. Dat zou betekenen dat je Live/360 account niet NL is maar US bijv. Je zou dan je account moeten migreren middels

https://live.xbox.com/AccountMigration
https://beta.support.xbox...ft-account-country-region

De Xbox One (X) zelf is wel region free en als je er een disc in gooit van een ander land werkt dat wél. Daarnaast kan je op de console zelf de regio aanpassen. Jouw probleem zit met je oude 360 account; de downloadcode die je gebruikt kijkt naar die regio omdat backwards compatibility nog steeds region locked is; niet naar de setting van de Xbox One. Die moet je los van elkaar zien in dit geval
Zal vanavond die account migratie eens proberen, ik heb ook nooit eerder een 360/account gehad.

Maar zal vanavond eens een poging doen, bedankt 👍

• easygoingfox
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 16:07
Sipio schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 12:59:
[...]

Zal vanavond die account migratie eens proberen, ik heb ook nooit eerder een 360/account gehad.

Maar zal vanavond eens een poging doen, bedankt 👍
Ik heb afgelopen week een soortgelijk probleem gehad met een Xbox One game die ik online gekocht had. Heb het opgelost door eenmalig een (gratis) VPN programma te draaien en daarmee het land op de VS te zetten, daardoor kon ik de code via de browser op mijn PC wel inwisselen.
:Y

Om even in te haken op de Ubisoft discussie :

Assassins Creed Origins was top, evenals de dlc's

Assassins Creed Odyssey ben ik nog mee bezig maar is eigenlijk te groot om de aandacht lang vast te houden, maar er komt een dag dat ik hem op 100% zet.

Far Cry 5, zeg maar Fart Schijt 5, nuff said :r

Ghost Recon Wildlands, met erg veel plezier gespeeld en nog steeds één van de mooiste en sfeervolste games van deze generatie.
Dlc's waren goed te pruimen, al vond ik die parcours dlc niet veel meer met GR te maken hebben, maar zeker dikke pret !

Ghost Recon Breakpoint alpha en beta gespeeld, kon mij niet bekoren, willen te ver de rpg kant op ipv tactical shooter.

Child of Light, pareltje, echt één van de betere games.

Valiant Hearts, diamantje met een stukje geschiedenisles, jammer dat Ubisoft gestopt is met zulke spellen te maken.

The Division, honderden uren in zitten en tijdens release echt één van de mooiste spellen, dlc vond ik zijn geld niet waard.

The Division 2, beta gespeeld, na uitspelen van de beta snel van de schijf gegooid, wat een miskleun na deeltje 1, kreeg dezelfde weeïge smaak in mijn mond als van de dlc in deeltje 1.

For Honor, riddertroep, leuk concept dat achteraf flink saai blijkt te zijn.

Watch Dogs, vond ik gaaf, met misschien wel de beste dlc die er ooit voor een spel is uitgebracht.

Watch Dogs 2, zoals met veel deeltjes 2, nieuwtje is er vanaf en zo ook de pret.

Rayman, altijd goed, kan zich meten met Unruly Heroes, platformers met dikke lol.

justifire wijzigde deze reactie 11-02-2020 17:27 (75%)

• Sipio
  • Niet online
easygoingfox schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 16:18:
[...]

Ik heb afgelopen week een soortgelijk probleem gehad met een Xbox One game die ik online gekocht had. Heb het opgelost door eenmalig een (gratis) VPN programma te draaien en daarmee het land op de VS te zetten, daardoor kon ik de code via de browser op mijn PC wel inwisselen.
Zal het in gedachten houden maar als ik zo een game moet spelen dan heb ik persoonlijk al snel zoiets van laat maar :P

Zal straks die eerste tip van die account migreren eens proberen maar zag ook al het volgende staan :

'Note If you’re trying to use these steps to resolve any backward compatibility account region errors, changing your account region will not resolve these issues. These steps are only for when you’re moving and need to change your locale.'

Dus ben bang dat dat ook geen verschil zal maken.

Zal wel ff verder kijken en anders geef ik het op.
justifire schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 17:08:
[...]

:Y

Om even in te haken op de Ubisoft discussie :

Assassins Creed Origins was top, evenals de dlc's

Assassins Creed Odyssey ben ik nog mee bezig maar is eigenlijk te groot om de aandacht lang vast te houden, maar er komt een dag dat ik hem op 100% zet.

Far Cry 5, zeg maar Fart Schijt 5, nuff said :r

Ghost Recon Wildlands, met erg veel plezier gespeeld en nog steeds één van de mooiste en sfeervolste games van deze generatie.
Dlc's waren goed te pruimen, al vond ik die parcours dlc niet veel meer met GR te maken hebben, maar zeker dikke pret !

Ghost Recon Breakpoint alpha en beta gespeeld, kon mij niet bekoren, willen te ver de rpg kant op ipv tactical shooter.

Child of Light, pareltje, echt één van de betere games.

Valiant Hearts, diamantje met een stukje geschiedenisles, jammer dat Ubisoft gestopt is met zulke spellen te maken.

The Division, honderden uren in zitten en tijdens release echt één van de mooiste spellen, dlc vond ik zijn geld niet waard.

The Division 2, beta gespeeld, na uitspelen van de beta snel van de schijf gegooid, wat een miskleun na deeltje 1, kreeg dezelfde weeïge smaak in mijn mond als van de dlc in deeltje 1.

For Honor, riddertroep, leuk concept dat achteraf flink saai blijkt te zijn.

Watch Dogs, vond ik gaaf, met misschien wel de beste dlc die er ooit voor een spel is uitgebracht.

Watch Dogs 2, zoals met veel deeltjes 2, nieuwtje is er vanaf en zo ook de pret.

Rayman, altijd goed, kan zich meten met Unruly Heroes, platformers met dikke lol.
Ik vind de "kleinere" games van Ubisoft ook nog steeds de beste. Zoals Child of Light, Valiant Hearts en de Trials serie. Vind het oprecht jammer dat ze dat soort games niet veel meer maken.

360Gamertag.....PSN ID

uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 18:45:
[...]

Ik vind de "kleinere" games van Ubisoft ook nog steeds de beste. Zoals Child of Light, Valiant Hearts en de Trials serie. Vind het oprecht jammer dat ze dat soort games niet veel meer maken.
Ze concentreren zich liever op nieuwe delen van succes formules en zeer matige games als je deze lijst bekijkt: https://www.trueachieveme...st.aspx?publisher=Ubisoft (er zitten wel pareltjes tussen zoals rayman, trackmania en rb6)

Holy shit wat een updategrootte:
Season 2 of Call Of Duty: Modern Warfare is now live. Servers are go on Xbox One, PlayStation 4 and PC. You’ll still need to download and install the update, however, and it’s a big one.

The Season 2 download file is 51GB on PS4, 68GB on Xbox One, and 67GB on PC. Suffice to say, while the season is kicking off now you may be downloading patch 1.14 for some time.
Dat is toch niet normaal joh. Klinkt als enorme luiheid van Activision uit. Ik kan me niet voorstellen dat je zoveel data (opnieuw) moet downloaden. Wat een aanfluiting

Martinspire schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:24:

[...]

Dat is toch niet normaal joh. Klinkt als enorme luiheid van Activision uit. Ik kan me niet voorstellen dat je zoveel data (opnieuw) moet downloaden. Wat een aanfluiting
De update bestaat natuurlijk voor 55 GB uit skins :P

360Gamertag.....PSN ID

Martinspire schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:24:

[...]

Een van de devs twittert dat de patch de game kleiner maakt na install. Leuk en aardig maar hij is al 150gb voor de patch. Mij boeit de grootte op schijf minder dan hoe groot nieuwe downloads zijn. 68gb om 19u betekent dat ik vrijdagmiddag weer kan spelen.

Wom schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:47:
[...]

Aan de andere kant van het spectrum heb ik Bulletstorm uitgespeeld. :+ Oprecht jammer dat het klaar is. Prima shooteractie zonder al te veel te moeten nadenken. Zitten aantal mechanismes in die ik in een toekomstige shooter graag nog eens terug zou zien eigenlijk. Maar begreep wel dat een vervolg op Bulletstorm er niet in zit.

Nu maar even wachten totdat Doom: Eternal uit is voor mijn volgende shooter-avontuur.
Speciaal voor jou:

https://www.eurogamer.net...series-x-ps5-this-holiday

:P

360Gamertag.....PSN ID

exactor it schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 20:52:
[...]

Een van de devs twittert dat de patch de game kleiner maakt na install. Leuk en aardig maar hij is al 150gb voor de patch. Mij boeit de grootte op schijf minder dan hoe groot nieuwe downloads zijn. 68gb om 19u betekent dat ik vrijdagmiddag weer kan spelen.
Mja voor mij persoonlijk maakt het weinig uit, maar als ik de game vanavond wilde spelen was ik wel woest. Hij was overigens wederom niet automatisch binnengehaald, ik moest hem zelf starten.

Je kunt veel van Fortnite zeggen, maar de updates zijn daar altijd van acceptabele grootte geweest en als er 1 meer dan 5gb was, dan was er ook meteen enorm veel veranderd. Hell, zelfs DICE heeft zijn patches beter voor elkaar dan dit. Nu download je de hele game eigenlijk opnieuw. En als je dan gaat kijken, textures en audio nemen doorgaans de meeste ruimte in beslag. Ze hebben die audio toch niet aangepast?

Over de locatie:
spoiler:
volgens mij loopt ie over de stock exchange?

Martinspire wijzigde deze reactie 11-02-2020 21:26 (16%)

• Wom
Sow! Ik zie in die trailer al direct een aantal zaken die mij wel aanspreken! Deze titel gaat op de wishlist!

Je moet geld vragen voor het aanbrengen van tips @uchiha tijntje! :+

Pagina: 1 ... 37 38 39 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True