Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15:19
MRE-Inc schreef op maandag 27 januari 2020 @ 08:00:
Nieuwe dashboard wijzigingen die nu in de insider build zit:

Zal dus tzt ook wel worden doorgevoerd in de final...

[YouTube: Brand New Xbox One Dashboard Update - My Games and Apps Re-Design | Xbox Update 2020]
Had deze nieuwe layout al verwacht na het zien van de nieuwe layout 2 maand geleden, maar tot gister nog geen update gehad. zit zelf niet in de beta..

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Morgen komt Journey to the Savage Planet uit. Een singleplayer/coop avonturengame die voor 30 euro in de winkels ligt.

Zag net een review (YouTube: Journey to the Savage Planet Review "Buy, Wait for Sale, Rent, Never...) en ziet er wel aardig uit. In coop lijkt ie me wel een stuk leuker (zoals veel games in coop). Maar ook hier wordt voortgang weer niet opgeslagen voor degene die joined. Erg jammer. Maar verder dus wel een goede game zoals ik het daar zie.

Weet nog niet of ik hem wil halen. Heb op zich weinig met dieren/monsters in games en het ziet hier eruit alsof dat het enige is waar je mee bezig bent. De humor kan ik dan wel weer waarderen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Kadardar schreef op maandag 27 januari 2020 @ 11:00:
Gister Yaga geprobeerd. Ik kan begrijpen waarom het gerelateerd is aan Children of Morta (het volgt hetzelfde idee van een verhaal en ARPG~ish) maar wordt er helaas niet enthousiast van. Ga dit denk ik niet meer verder spelen.

Denk dat ik blij ga zijn wanneer Code Vein binnen is. Weliswaar iets totaal anders maar ben ook wel fan van Dark Souls. Dit zou de wat makkelijkere versie ervan zijn dus ik ben game! :)
Pfff ben nu tegen die spider boss aan het vechten, maar mijn hemel, ik kom niet verder dan 60% van zijn health :p Moet echt flink upgraden... :+ Pittig spelletje... Met name die poison spiders zijn irritant.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 27-01-2020 17:01 (4%)

360Gamertag.....PSN ID

• Kadardar
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 24-02 18:50

Kadardar

Energy starving

uchiha tijntje schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:00:
[...]

Pfff ben nu tegen die spider boss aan het vechten, maar mijn hemel, ik kom niet verder dan 60% van zijn health :p Moet echt flink upgraden... :+ Pittig spelletje... Met name die poison spiders zijn irritant.
Dat probleem had ik eerst ook. Tenzij je de game goed kent zie ik het niet gebeuren dat iemand die boss oneshot~twoshot.

Geloof dat ik er 5 keer over heb gedaan tot wanneer de volgende char beschikbaar komt (de assassin van je game, snellie hits en redelijk fragiel). Vanaf daar loop je nog 1 keer tegen een muur aan (3de boss) en daarna zou het allemaal 1 shotbaar worden (maar verwacht geen walk through the park, daar moet je wel echt voor werken) aangezien de game op 1 mechanic na je alles heeft getoond. :)

Mijn favoriete char op het einde was Linda (de archer) opgevolgd door de assassin

Kadardar wijzigde deze reactie 27-01-2020 17:30 (8%)

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

Gaan we gewoon nog maar een paar keer proberen :)

Verder komt binnenkort de 2e dlc uit van Metro Exodus. 11 februari.

https://www.eurogamer.net...ansion-has-a-release-date
Kadardar schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:25:
[...]

Dat probleem had ik eerst ook. Tenzij je de game goed kent zie ik het niet gebeuren dat iemand die boss oneshot~twoshot.

Geloof dat ik er 5 keer over heb gedaan tot wanneer de volgende char beschikbaar komt (de assassin van je game, snellie hits en redelijk fragiel). Vanaf daar loop je nog 1 keer tegen een muur aan (3de boss) en daarna zou het allemaal 1 shotbaar worden (maar verwacht geen walk through the park, daar moet je wel echt voor werken) aangezien de game op 1 mechanic na je alles heeft getoond. :)

Mijn favoriete char op het einde was Linda (de archer) opgevolgd door de assassin
Ja, 1e boss down. 2e boss ging in 1 run. 3e boss wordt nog wel een pittige :P. Maar toffe game tot nu toe. :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 27-01-2020 20:04 (64%)

360Gamertag.....PSN ID

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

uchiha tijntje schreef op maandag 27 januari 2020 @ 17:46:
Ja, 1e boss down. 2e boss ging in 1 run. 3e boss wordt nog wel een pittige :P. Maar toffe game tot nu toe. :)
Blij te lezen dat je het een toffe game vind. :)

2de boss vond ik ook een eitje... alsof de game ineens op easy staat.

3de boss al een keer geprobeerd?

Volg je het verhaal ook een beetje of skip je die?

Ik ga ondertussen maar een keer soulcalibur 6 spelen. Ligt al een tijdje in de kast. :)

[WoW - Kadardar - Draenor (H) / Silvermoon (A)] [www.twitch.tv/kadardar] [XBL - Kadardar] [PSN - Uchihaice] [Systeem: Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | Ryzen 7 1700X | 16GB G.Skill 3000MHZ RAM | Gigabyte GTX 980]

Kadardar schreef op maandag 27 januari 2020 @ 20:54:
[...]

Blij te lezen dat je het een toffe game vind. :)

2de boss vond ik ook een eitje... alsof de game ineens op easy staat.

3de boss al een keer geprobeerd?

Volg je het verhaal ook een beetje of skip je die?

Ik ga ondertussen maar een keer soulcalibur 6 spelen. Ligt al een tijdje in de kast. :)
Ja, 1 keer na een run van 45 minuten. Had hem tot 50% met de archer :)

360Gamertag.....PSN ID

• quorumz
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 16:42
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Terminator Event (hoezo als de film alweer uit de bios is..)

@Kadardar Waar ik ook achter kwam is dat als je te vaak met hetzelfde character speelt je minder HP krijgt door fatigue. Wel een leuk systeem eigenlijk om ervoor te zorgen dat je afwisselt :)

Hoeveel van die dungeons zijn er trouwens? Ben nu nog in de 1e :p

360Gamertag.....PSN ID

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 25-02 11:55

Winkiller

De Mopperpot

Segafreak83 schreef op maandag 27 januari 2020 @ 13:09:
[...]
Ben ik de enige die iedere x knettergek wordt van al die wijzigingen in het dashboard?
Nee ik ook al jaren, ik zie liever ook de PS4 layout.

En ook ZONDER fokking reklame, ik zie daar liever de games die ik speel. >:)

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Was nog 1 dag aanbieding met project cars 2, toch maar gekocht, game komt niet verder dat laadscherm en blijft hangen :/ Dan maar PES2020 uit de game pass, begint steeds opnieuw met downloaden.

Best allemaal met UI veranderingen, fix eerst eens dat games normaal blijven starten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 08:18:
@Kadardar Waar ik ook achter kwam is dat als je te vaak met hetzelfde character speelt je minder HP krijgt door fatigue. Wel een leuk systeem eigenlijk om ervoor te zorgen dat je afwisselt :)

Hoeveel van die dungeons zijn er trouwens? Ben nu nog in de 1e :p
Even heroes tire. ;) Maar dat is zeker een goede game mechanic.

Er is nog een mechanic (skills)
spoiler:
Je krijgt ook famility traits. Die maken dus de hele familie sterker. :) Bijv. extra crit, dodge etc en dat stacked van alle chars. Eind resultaat van de chars zijn dan ook gewoon dik OP. :P

Er zijn in totaal 5 zones (Tutorial, 3 gates die je ziet en het einde)

Aantal levels per dungeon (even gespoilered voor het geval je het niet wilt weten of voor andere die het nog willen spelen en er blind in willen gaan):
spoiler:
Tutorial - als ik het me goed herinner doe je maar 1 level)
Dungeon 1 - 3 levels
Dungeon 2 - 3 levels
Dungeon 3 - 2 levels
Eind boss - 1 level

Dat is het eigenlijk. Het is redelijk kort en als je hem 100% wilt halen ben je wel ongeveer 25 uur bezig (niet bijzonder kort maar ook niet lang). Heb zelf iets van 30 uur over gedaan omdat ik eerst de game speelde en pas achteraf naar de achieves keek.

Hoop op een Children of Morta 2. Mocht die uitkomen dan koop ik hem direct day 1. :)

Kadardar wijzigde deze reactie 28-01-2020 13:28 (11%)

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

@justifire
Ik was vooral 1 uur aan het grinden voor het laatste item (geloof iets van 12 runs gedaan) en ongeveer een uurtje erbij voor de "secrets" (7 stuks).

Die 10 divine items heb ik gehaald tijdens het normale spelen. Lucky me i guess :)

Zou Hyper Light Drifter even bekijken, ziet er wel interessant uit maar heb voor nu even Code Vein nog te gaan. :)

Kadardar schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:40:
@justifire
Ik was vooral 1 uur aan het grinden voor het laatste item (geloof iets van 12 runs gedaan) en ongeveer een uurtje erbij voor de "secrets" (7 stuks).

Die 10 divine items heb ik gehaald tijdens het normale spelen. Lucky me i guess :)

Zou Hyper Light Drifter even bekijken, ziet er wel interessant uit maar heb voor nu even Code Vein nog te gaan. :)
Pff die golem is irritant met zijn freeze attack.. :(

En stone golem is down. Echt binnen 20 seconden. Combinatie van de juiste “perks” :p

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 28-01-2020 16:25 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:52

ToolkiT

brit-tweaker

Ik heb net Rise of de tombraider soort van uitgespeeld, dat wil zeggen het hoofdverhaal (tot het verslaan van de endboss). Maar zie dat ik nog maar op 67% ofzo zit en het spel doorloopt..
Is het nu vooral de laatste dingetjes vinden en ontcijferen of zit er nog leuke gameplay in?

Tot nu toe wel een super verslavende game zeg! met super scenery op veel plekken..

ToolkiT wijzigde deze reactie 28-01-2020 15:52 (13%)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

ToolkiT schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:51:
Ik heb net Rise of de tombraider soort van uitgespeeld, dat wil zeggen het hoofdverhaal (tot het verslaan van de endboss). Maar zie dat ik nog maar op 67% ofzo zit en het spel doorloopt..
Is het nu vooral de laatste dingetjes vinden en ontcijferen of zit er nog leuke gameplay in?

Tot nu toe wel een super verslavende game zeg! met super scenery op veel plekken..
Je kan optional tombs hebben gemist. Volgens mij kun je dit goed zien als je bij je camp fire naar de verschillende gebieden kijkt. Want dan zie je volgens mij wat je nog mist.

360Gamertag.....PSN ID

• aftermath
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Kadardar

Kadardar

Energy starving

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 15:44:
[...]

Pff die golem is irritant met zijn freeze attack.. :(

En stone golem is down. Echt binnen 20 seconden. Combinatie van de juiste “perks” :p
Yup, als die je heeft op low level ben je zowat gegarandeerd dood.

Congratz! Op naar de volgende zone! :D

• steefje
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 16:21
Misschien al eens voorbij gekomen hier, maar ik kan iedereen My Friend Pedro aanbevelen. Soort 2D Max Payne met de muziek ala Hotline Miami. Zeer leuke game

PSN ID Binloading_nl

• MRE-Inc
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 18:27

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

steefje schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 20:02:
Misschien al eens voorbij gekomen hier, maar ik kan iedereen My Friend Pedro aanbevelen. Soort 2D Max Payne met de muziek ala Hotline Miami. Zeer leuke game
Zit in gamepass en is idd een leuke game al ga ik het zelfs met een remapped Elite controller niet voor elkaar krijgen om op alle levels een s-rating te krijgen. Ik ben echt zooooo slecht in dat soort dingen. :)

XBL: MRE Inc | PSN: MRE-Inc | Mixer: MRE-Inc

• quorumz

@justifire was dat niet alleen voor de pc?..

• Pixel Witcher
  • Registratie: januari 2020
  • Laatst online: 25-02 15:34
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Journey to the Savage planet, echt een super toffe game.

Beetje de vibe van een Outer Worlds, No Mans Sky en toch ook wel de flauwe humor van Borderlands.
Het is vooral exploren in de wereld waarin je bent neer gedropt om te verkennen en je uiteraard weer de nodige materialen moet vinden om weer huiswaarts te keren.

De wereld ziet er fantastisch uit met al die kleuren, en zelfs de gameplay is redelijk te pruimen.
De missies zijn eigenlijk wel simpel in het begin; verzamel zoveel van dit en zoveel van dat maar de wereld blijft geweldig om te zien.

• quorumz
In ieder geval nog een nieuw spel wat volgende week komt met coop. Apart dat het post-launch heet... dacht dat de release date 4 febr was.. Hopelijk komen ze volgend jaar met Sniper Elite 5

wel cool dit:

quorumz wijzigde deze reactie 30-01-2020 08:58 (32%)

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-02 14:50
Oké, mijn Xbox Controller (Recon Tech Special Edition) heeft het welbekende trigger-rattle-probleem, oftewel, bij vibratie in de linkertrigger klinkt het alsof het ding op gaat stijgen.

Nu zou daar een jaar garantie op zitten volgens support, en ik zit nu op exact 2 jaar en 4 dagen. Echter, als ik een support-ticket aanmaak op de website (reparatie/vervanging) geeft dat systeem aan kosten 0 euro aan. Support gebeld, die zeiden dat ik gewoon op moest sturen want toch gratis, en baadt het niet dan schaadt het ook niet, maar dat kan dus 21 werkdagen gaan duren. Overleef ik wel als ik zeker weet dat ik een vervanging/reparatie krijg, maar weinig zin in als ik daarna dezelfde met defect weer terugkrijg en 4 weken zonder heb gezeten.

Iemand daar ervaring mee? Twee jaar garantie zou wettelijk moeten zijn, maar ik ben ook geen jurist natuurlijk.
Alles wat ik heb opgestuurd kwam altijd in een vorm van gerepareerd, refurbished of vervangen terug, als er maar 'iets' is in de scope 'hoort niet', dan doen ze er wat mee.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 11-02 15:15

Ereaser

XBL: Ereaser NL

Pixel Witcher schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 20:04:
Vandaag ben ik aan de slag gegaan met Journey to the Savage planet, echt een super toffe game.

Beetje de vibe van een Outer Worlds, No Mans Sky en toch ook wel de flauwe humor van Borderlands.
Het is vooral exploren in de wereld waarin je bent neer gedropt om te verkennen en je uiteraard weer de nodige materialen moet vinden om weer huiswaarts te keren.

De wereld ziet er fantastisch uit met al die kleuren, en zelfs de gameplay is redelijk te pruimen.
De missies zijn eigenlijk wel simpel in het begin; verzamel zoveel van dit en zoveel van dat maar de wereld blijft geweldig om te zien.

[YouTube: Journey to the Savage Planet Launch Trailer]
Ziet er leuk uit! De trailer doet me ook een beetje denken aan Astroneer.

Heb hem op mn wishlist gezet :)
ethereal81 schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 10:52:
Iemand daar ervaring mee? Twee jaar garantie zou wettelijk moeten zijn, maar ik ben ook geen jurist natuurlijk.
Mijn 360 is ook een keer buiten de garantie om gerepareerd.
Gewoon opsturen en geduld hebben :)

Ereaser wijzigde deze reactie 30-01-2020 13:30 (14%)

• Xecuter NL
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 14:09
zo, hebben wat co-op gespeeld ondertussen vanuit de gamepass. Ik wilde met name State of Decay 2 spelen. Is in de basis gewoon wat ik leuk vind, alleen merkte wel dat het het net niet is. Had graag zonder beperkingen een zo groot mogelijke basis gebouwd. En de game is helaas niet 'echt' co-op te spelen. Je leent een character vanuit je eigen community, om daarmee iemand anders te assisteren zombies slachten. Verder ben je niet betrokken bij de community van de ander. Erg jammer dat het geen volwaardige co-op is.

Daarnaast nog wat Gears gespeeld en Halo. Gears heeft mij nooit zo geboeid (deel 1-3 vroeger op X360 gespeeld). Halo speel ik liever single denk ik om meer in de game te zitten zonder afleiding.

Maar de grote verrassing was World War Z. Echt enorm gelachen hiermee. Heerlijke game in co-op! Aanrader dus. Snap een paar keuzes in gamedesign niet helemaal, maar verder heel tof.

Nog wel een vraag: komen er met regelmaat nieuwe games in de gamepass? Of moet je het met de huidige library wel zo'n beetje doen?

• ethereal81
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 24-02 14:50
Ereaser schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:29:
Per ongeluk 2x gereplied terwijl dat in de zelfde post kon. Deze post kan weg...
Ja heb al een oplossing gevonden, hehe, gewoon een nieuwe besteld, die komt zaterdag binnen, dan deze opsturen. Komt 'ie dan ongerepareerd weer terug heb ik dikke pech, zo niet dan heb ik een tweede controller, ook nooit verkeerd.

Had blijkbaar nog 20 euro aan aanbiedingen/kortingssaldo (gekregen via het klikken op een banner in de app) in mijn Amazon-account zitten dus al met al 32 euro voor een nieuwe controller. Keurig.

• kezzza
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:00
Xecuter NL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:36:
zo, hebben wat co-op gespeeld ondertussen vanuit de gamepass. Ik wilde met name State of Decay 2 spelen. Is in de basis gewoon wat ik leuk vind, alleen merkte wel dat het het net niet is. Had graag zonder beperkingen een zo groot mogelijke basis gebouwd. En de game is helaas niet 'echt' co-op te spelen. Je leent een character vanuit je eigen community, om daarmee iemand anders te assisteren zombies slachten. Verder ben je niet betrokken bij de community van de ander. Erg jammer dat het geen volwaardige co-op is.

Daarnaast nog wat Gears gespeeld en Halo. Gears heeft mij nooit zo geboeid (deel 1-3 vroeger op X360 gespeeld). Halo speel ik liever single denk ik om meer in de game te zitten zonder afleiding.

Maar de grote verrassing was World War Z. Echt enorm gelachen hiermee. Heerlijke game in co-op! Aanrader dus. Snap een paar keuzes in gamedesign niet helemaal, maar verder heel tof.

Nog wel een vraag: komen er met regelmaat nieuwe games in de gamepass? Of moet je het met de huidige library wel zo'n beetje doen?
Er komen elke maand een aantal titels bij (en er gaan ook weer titels weg) de ene maand meer dan de andere maand. En volgens een twitterpost van xbox Gamepass moet februari een mooie maand worden.

kezzza wijzigde deze reactie 30-01-2020 14:21 (0%)
Reden: Leestekens....

• Rivanov
  • Laatst online: 15:48

Rivanov

Apple freak

Xbox Live Gold 12 Maanden is momenteel € 47 via CDKeys.com
Dat is op dit moment geloof ik de goedkoopste. Of heeft iemand anders nog een goedkopere aanbieder gevonden? :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

Xecuter NL schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 13:36:

Kies dan ook de deftige coop spellen... })
Neem een Remnant From The Ashes, Monster Hunter World of Shadow Warrior 2

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ronster
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 25-02 19:13
Rivanov schreef op donderdag 30 januari 2020 @ 14:14:
Xbox Live Gold 12 Maanden is momenteel € 47 via CDKeys.com
Dat is op dit moment geloof ik de goedkoopste. Of heeft iemand anders nog een goedkopere aanbieder gevonden? :)
Als je wat moeite wil doen wel 🙂

https://www.cdkeys.com/nl....com&utm_content=daisycon

XBox: R0nster76 || PSN: Ronster_Jona

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Had deze ook gevonden via Pepper! :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nvm

MRE-Inc wijzigde deze reactie 30-01-2020 20:09 (98%)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Heb nu 3 codes gekocht via Cdkeys. Mijn huidige Live en Ultimate verlopen morgen.
De juiste manier voor de maximale maanden is dus:

Via VPN:
- Code 1 invoeren
- Automatische verlenging aanzetten voor extra maand
- Automatische verlenging uitschakelen​
- Code 2 invoeren
- Automatische verlenging aanzetten voor extra maand
- Automatische verlenging uitschakelen​
- Code 3 invoeren

VPN uitschakelen:
- 1 maand Game Pass Ultimate eroverheen

De juiste stappen? Of die automatische verlenging pas na Code 2 en Code 3 gebruiken i.p.v. na Code 1 en Code 2?

• LuisjeNL
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 18:09
@Rivanov

Was de omzetting van Xbox live gold naar ultimate voor 1 euro (of 1 maand in jou geval) niet eenmalig?

Ik denk dat je maanden gold naar ultimate omgezet worden waarbij je een hoop maanden 'inleverd'

Wat sowieso wel klopt is het aan en uitzetten van automatische verlenging, dus bij elke ingevoerde code gebruik van maken. Je kunt enkel niet meer dan 36 maanden vooruit kopen dus hou daar rekening mee.

Lichtpuntje... (xbone: LuisjeNL)

• kleinelievewolff
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 25-02 20:15
Met automatische verlenging aangevinkt kun je die 3e jaar(?) code niet invoeren, omdat je dan over de 36 maanden gaat.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

@kleinelievewolff Ik ga sowieso eerst alle 3 de codes invoeren en probeer dan nog de automatische verlenging aan te zetten. Kijken of hij dat pikt. Zo niet, geen man overboord.. dan ben ik alsnog voor de komende 36 maanden voorzien incl. Game Pass Ultimate. :)

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12:35
Jedi Fallen Order Deluxe versie nu maar 29 euro op CDKeys (zonder VPN praktijken). Leuke deal :)

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Zo, kan er weer voor 3 jaar tegenaan met Xbox Live Gold voor € 90,- :)
Jammer dat de € 1,- actie voor Game Pass Ultimate niet meer werkt als je deze al een keer gebruikt hebt, dan maar voor één maandje GPU afsluiten t.w.v. € 12,50. :)

/edit: Hmm, kan natuurlijk ook gewoon een code voor 1 maand GPU aanschaffen bij CDKeys voor € 9,39
Dat zou ook moeten werken toch?

https://www.cdkeys.com/xb...pass-ultimate-xbox-one-pc

Rivanov wijzigde deze reactie 01-02-2020 09:18 (32%)

• Aquila
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16:59
Gisteren goedkoop een 65-inch tv kunnen kopen.
Het dubbele verhaal is dat ik nu eindelijk vanuit m’n bank rustig kan gamen, alleen kan ik af en toe pixels tellen in bijv. BF1. Zonde man :(

Aquila wijzigde deze reactie 01-02-2020 09:24 (15%)

\\ XBOX // AMD \\ VoetbalShirtjes Topic // FC Bayern \\

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

Oke, ik kon de 1 Month GPU code niet redeemen omdat ik al aan de maximum van 36 maanden stacked zat.
Dus even contact opgenomen met Xbox Support Chat. Kon twee dingen doen;
- Wachten tot 1 maart en dan de code redeemen
- Nu direct m'n 36 maanden reduceren naar 35 maanden zodat de code per direct verzilverd kon worden

Heb ervoor gekozen om hun door m'n Gold abbo naar 35 maanden terug te zetten en zij hebben nu de code voor mij verzilverd. Heb nu voor de komende 35 maanden weer Game Pass Ultimate! :)

• LuisjeNL
@Rivanov

Goed om te horen dat ook een maand ultimate gebruiken als laatste er voor zorgt dat alles ultimate wordt!

@Aquila

Hoe ver zit jij van je tv af dan :+

• Aquila
LuisjeNL schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 10:42:
@Rivanov

Goed om te horen dat ook een maand ultimate gebruiken als laatste er voor zorgt dat alles ultimate wordt!

@Aquila

Hoe ver zit jij van je tv af dan :+
Met m’n harses recht in het scherm :9
Misschien voor de kijk afstand iets te groot.. T is altijd weer wat, haha.

• LuisjeNL
@Aquila
Mijn actieve gamehouding is op 1.20 daarom dat ik het afvroeg ;-)

Maar op de orginele Xbox one snap ik het nog wel!

• Aquila
LuisjeNL schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 12:17:
@Aquila
Mijn actieve gamehouding is op 1.20 daarom dat ik het afvroeg ;-)

Maar op de orginele Xbox one snap ik het nog wel!
Poeh, ik zit 2 meter van m’n scherm of iets meer.
Had eerst een 49 inch tv, maar dan ging ik op het puntje van de bank zitten en dan zit ik helemaal niet ontspannen.
Ik speel op de One X, maar bij BF viel het me op. De rest juist weer helemaal niet |:(

• Kenny_026
  • Registratie: juli 2007
  • Nu online
Ik zit op 1.20 van 65” en dan heb ik niet eens wat aan mn ogen 😊

Maar ik ben zelf iemand die een PS5 gaat kopen straks om dat al mn maatjes er ook eentje halen.

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom jullie voor de Xbox gaan. Heeft dat te maken met wat vrienden ook doen of zijn er andere argumenten.

Het is echt pure interesse. Ik probeer niets te starten...

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 25-02 21:51
Nieuwe update is uit en daarmee ook een nieuwe interface van het Xbox One menu. Het is natuurlijk wennen, maar ik vind het niet zo mooi. Alles (games, store, game pass, mixer etc.) staat nu in tiles onder elkaar gesorteerd, waardoor ik het wel wat te simplistisch vind. Vond de vorige interface beter.
kbloem schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 13:47:

Maar ik ben zelf iemand die een PS5 gaat kopen straks om dat al mn maatjes er ook eentje halen.

Ik ben eigenlijk benieuwd waarom jullie voor de Xbox gaan. Heeft dat te maken met wat vrienden ook doen of zijn er andere argumenten.

-Halo
-Forza Horizon
-Gears
-Gamepass
-Ecosysteem van achievements en backwards compatible games
-Heb heel veel games waarvan 75% digitaal. :)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

-Ecosysteem van achievements.
-Controller.
-De exclusives van MS liggen mij meer dan die van de andere platformen.

Oja, fuck vergeten... Gamepass natuurlijk. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest. En het zorgt er voor dat je veel andere games probeert dan je normaal zou doen. Maar dat is idd pas sinds een jaartje, dus dat is wel een factor voor de volgende generatie consoles.

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 01-02-2020 16:29 (18%)

360Gamertag.....PSN ID

• Soccer98

De service van de Xbox ligt mij meer. Ik heb het gevoel dat ik écht op een platform met een heel ecosysteem game, terwijl dat naar mijn idee bij de PlayStation 4 wat minder het geval. Voelt vrij geïsoleerd aan vind ik zelf.

Daarnaast is Game Pass een uitstekende service, maar dat was nog niet zo groot als nu toen ik de Xbox One kocht.

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online
Soccer98 schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 15:04:
Nieuwe update is uit en daarmee ook een nieuwe interface van het Xbox One menu. Het is natuurlijk wennen, maar ik vind het niet zo mooi. Alles (games, store, game pass, mixer etc.) staat nu in tiles onder elkaar gesorteerd, waardoor ik het wel wat te simplistisch vind. Vond de vorige interface beter.
Heb hem ook inderdaad. Moet even wennen, maar wel idee dat ik sneller kan navigeren van A naar B. Lijkt ook wat sneller/responsiver te zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Kenny_026
  • Nu online
Thanks voor de reacties. Dat Game Pass ken ik heel nog niet. Ga ik even naar kijken...

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12:35

• Al m'n vrienden zitten op Xbox
  • Halo
  • Gamepass
  • Nostalgie (ben er al bij sinds de eerste Xbox)
Heb daarnaast ook vertrouwen in de koers die Xbox vaart. Het was in het begin niet altijd even goed, maar MS heeft zich goed herpakt.

• Wom
  • Nu online
Waarom een Xbox is wel een grappige vraag. De norm lijkt te zijn dat je voor PS4 gaat, waar je als Xbox eigenaar een soort van underdog positie hebt.

Na de SNES hele tijd niks gehad (ok, ook een Dreamcast gehad, maar was puur voor Sega Rally, Virtua Tennis en Soul Calibur) totdat de Xbox uitkwam. Iedereen die Halo toen voor het eerst speelde weet wat voor overweldigend iets dat was. Zoiets had je nog nooit gezien. Daarna kwam Xbox Live, wat de eerst echt goed werkende online service was. Hopen met games die op de Xbox ook nog eens het beste speelden. Was toen ook heel actief hier op Tweakers en heb menig topic geopend toen.

Natuurlijk verloop was de Xbox360, wat zeker in het begin de betere console was in die generatie. De eerste keer Gears of War was fenomenaal en de uren online daarin of de offline multiplayer van Top Spin staan nog in mijn geheugen gegrift.

In die periode daarna ging ik huizen kopen, samenwonen, kind krijgen, bouwen, veranderen van werk, etc. etc. Toen kwam er dus een periode dat ik amper nog speelde wegens andere prioriteiten.

De hele release rond de huidige generatie eigenlijk gemist. Dus ook het debacle wat de eerste presentatie van de Xbox One was. Toen las ik op de frontpage een bericht over de One S en toen is de interesse weer wat gewekt.

Zeker even gekeken naar een PS4, maar al die third person adventure games waar iedereen hoog van opgeeft zijn niet mijn ding. Daarnaast was er inmiddels een enorme library aan games die je voor een prikkie tweedehands kon kopen. Ook de gekende namen die iedereen bij Xbox associeert. Je kunt je voorstellen dat er dus een hele wereld terug open ging voor mij.

De multiplatform-games kun je op beiden spelen, maar een Forza of Gears of War komt toch echt maar op 1 platform uit. Dus voor mij is de keuzen een One S te kopen de juiste geweest.

Overigens heb ik voor een aantal exclusieve PS4 games die console van schoonbroer geleend. Spider-man moest ik gewoon gespeeld hebben en ook Encharted vond ik zeker tof. Maar mijn schoonbroer had op datzelfde moment net zo veel plezier met Forza Horizon of Rare Replay. Dus op die manier kan het ook.

Met zaken als GamePass en de hele sloot met games die er aan zitten te komen (dankzij flink wat investeringen), zit ik met een Xbox nog heel goed. Gamen is nog nooit zo goedkoop geweest als nu.

Tuurlijk zijn er in het verleden fouten gemaakt. Die zijn overal uitvergroot en komen ook nu nog steeds terug in vergelijkingen. Maar eerlijk, heb daar nul last van gehad. Mijn Xbox draait niet slechter omdat de PS4 drie keer zoveel verkocht heeft. Of omdat deze "weinig exclusives" zou hebben. Krijg beetje het gevoel dat men elkaar daarover blijft napraten. De catalogus aan games is zo groot, het is bijna bizar hoeveel games je potentieel kunt spelen.

Daarbij, iedereen weet dat de One S de meest fraaie console van zijn generatie is. 😎

Maar lang verhaal kort: Waarom Xbox? Waarom in godesnaam niet?

Even gezocht, heb een dag na deze review de One S gekocht geloof ik: reviews: Xbox One S: veel kleiner en iets krachtiger

Dus @Tweakjur, je kunt misschien nog iets van commissie vragen? :+

Wom wijzigde deze reactie 01-02-2020 19:24 (4%)

• Soccer98
De Xbox One heeft inderdaad een valse start gemaakt en is daar eigenlijk nooit van hersteld. Opvallend, want de PlayStation 3 herstelde zich volledig van een matige start. De PS4 heeft niet eens zo heel veel bijzonders gedaan. Misschien dat die stabiliteit ze juist heeft geholpen.

Ik merk nu wel dat het tijd is voor een nieuwe generatie console. Ik heb een Xbox One S en ben daar erg tevreden mee, maar ik merk dat het technisch aanpoten wordt met de nieuwste games. Zo is de performance van Star Wars Jedi Fallen Order gewoon ruk.
Wom schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 19:19:
Iedereen die Halo toen voor het eerst speelde weet wat voor overweldigend iets dat was. Zoiets had je nog nooit gezien.
Mwa, het was zeker een leuke game, maar als pc gamer destijds was het niet zo'n revolutie hoor :+
Als je van andere consoles af kwam kan ik me meer voorstellen dat het inderdaad een openbaring was. De eerste Xbox was ook stiekem gewoon een pc.

Voor mij was de reden voor Xbox ook een combinatie van de controller, fijn ecosysteem met de achievements en heb het menu altijd fijner gevonden dan bij Sony. Ten tijde van de PS2 vond ik de ds controller echt ronduit slecht, kreeg er kramp van in mijn handen en dus heb ik die toen verkocht en een Xbox gehaald. Later een 360 en door games with gold had ik ook gelijk een stapel games in mijn account waardoor het aantrekkelijk werd om een one te halen. Ondertussen heb ik hem verkocht omdat ik voor de x nu nog een leuk bedrag kon krijgen en ik alles op de pc kan spelen, maar draag Xbox nog een warm hart toe. Bovendien zit je met de Xbox app op Windows alsnog in hetzelfde ecosysteem min of meer.

Gamertag: Finraziel42

• Wom
  • Nu online
Finraziel schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:33:
[...]

Mwa, het was zeker een leuke game, maar als pc gamer destijds was het niet zo'n revolutie hoor :+
Als je van andere consoles af kwam kan ik me meer voorstellen dat het inderdaad een openbaring was. De eerste Xbox was ook stiekem gewoon een pc.
Op het moment dat je op dat strand de eerste grunts afknalt op een console vond ik wel een ding hoor. Shooters waren toen not-done op een console. En deze speelde dan ook nog eens meer dan prima ook (met The Duke notabene!)

PC was veel verder, eens, maar zo achter mijn CRT TV op mijn kamer bij mijn ouders maakte dit behoorlijk veel indruk kan in je vertellen. Het niveau van vrijheid wat je in die levels had, zo in de buitenlucht, had ik toen nog niet veel gezien in een shooter.

controller
Niet meer redenen nodig toch? :P

Ik moet wel zeggen dat ik Halo niet meer trek. Ik heb laatst de remasters van Reach en ODST nog geprobeerd, maar het is mij allemaal te matig. Ik weet niet hoe het toen was, maar ik vind het er grafisch niet indrukwekkend uit zien (ook niet met de betere textures en whatnot), maar vooral qua verhaal en gameplay vind ik er weinig aan. Erg voorspelbaar, vaste routes met echt vaste momenten dat er weer een cutscene gebeurd. Maar vooral: de enemies spreken me niet aan. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om tegen die Covenant te vechten. Die kleine beesten zijn erg nutteloos en de tegenstand is dus ook minimaal, en die groten zijn bulletsponges waar ik ook weinig mee heb. Bovendien ben je zo door je ammo heen en ben je eigenlijk verplicht om met alien wapens te gaan schieten. Sure je kunt her en der wel ammo vinden, maar dan moet je echt elk hoekje gaan zoeken en dat trok ik niet echt. Bovendien zie je dan waar de map uit bestaat en valt heel de sfeer uit elkaar. Het is een aardige coop shooter, maar wat mij betreft heeft Gears hem al ingehaald

Martinspire schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:05:
Ik moet wel zeggen dat ik Halo niet meer trek. Ik heb laatst de remasters van Reach en ODST nog geprobeerd, maar het is mij allemaal te matig. Ik weet niet hoe het toen was, maar ik vind het er grafisch niet indrukwekkend uit zien (ook niet met de betere textures en whatnot), maar vooral qua verhaal en gameplay vind ik er weinig aan. Erg voorspelbaar, vaste routes met echt vaste momenten dat er weer een cutscene gebeurd. Maar vooral: de enemies spreken me niet aan. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk om tegen die Covenant te vechten. Die kleine beesten zijn erg nutteloos en de tegenstand is dus ook minimaal, en die groten zijn bulletsponges waar ik ook weinig mee heb. Bovendien ben je zo door je ammo heen en ben je eigenlijk verplicht om met alien wapens te gaan schieten. Sure je kunt her en der wel ammo vinden, maar dan moet je echt elk hoekje gaan zoeken en dat trok ik niet echt. Bovendien zie je dan waar de map uit bestaat en valt heel de sfeer uit elkaar. Het is een aardige coop shooter, maar wat mij betreft heeft Gears hem al ingehaald
Ze zijn inmiddels ook ruim 9 en 10 jaar oud. Als je ze vergelijkt met Gears 2 is het een eerlijke vergelijking. Halo 4 en 5 spelen anders dan Reach en de DLC van 3. :)

Ik vind het juist irritant dat ze nieuwe enemies hebben toegevoegd. Covenant is leuk. Die nieuwe gasten snap ik niet goed. (Net als Gears overigens. Daar vind ik de originele enemies toffer dan de nieuwe.) Maar ik snap je punt verder wel. Ik deed net ook Reach en het was niet meer zoals ik het me herinnerde. Vooral te veel lopen en te weinig idee wat je ook alweer moest doen.

exactor it schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:14:
[...]

Ze zijn inmiddels ook ruim 9 en 10 jaar oud. Als je ze vergelijkt met Gears 2 is het een eerlijke vergelijking. Halo 4 en 5 spelen anders dan Reach en de DLC van 3. :)

Ik vind het juist irritant dat ze nieuwe enemies hebben toegevoegd. Covenant is leuk. Die nieuwe gasten snap ik niet goed. (Net als Gears overigens. Daar vind ik de originele enemies toffer dan de nieuwe.) Maar ik snap je punt verder wel. Ik deed net ook Reach en het was niet meer zoals ik het me herinnerde. Vooral te veel lopen en te weinig idee wat je ook alweer moest doen.
Mja bij Halo 4 e.d. vind ik de enemies ook niks. Dus zowel Covenant als die nieuwe gasten. Zijn er volgens mij vooral bij omdat ze unieke designs hebben.

Maar ik ben er dus een beetje klaar mee om dingen toe te voegen omdat ze mooi zijn. Doe mij maar gave gameplay en wat mij betreft is het Halo-sausje wel wat verouderd en toe aan wat nieuws. Maar als ik het mag kiezen doe ik liever een wat normalere setting tegen normale vijanden. Als ik quircky gameplay wil, dan pak ik Star Trek Online wel :P

En inderdaad lopen lopen lopen om het lopen, niet omdat de missies het echt nodig hebben. En AI waar je niks aan hebt (of gewoon volledig afwezig is bij de overige games). Been there, done that. Geef me maar wat nieuws.

Martinspire wijzigde deze reactie 01-02-2020 22:21 (8%)

Martinspire schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:19:
[...]

Mja bij Halo 4 e.d. vind ik de enemies ook niks. Dus zowel Covenant als die nieuwe gasten. Zijn er volgens mij vooral bij omdat ze unieke designs hebben.

Maar ik ben er dus een beetje klaar mee om dingen toe te voegen omdat ze mooi zijn. Doe mij maar gave gameplay en wat mij betreft is het Halo-sausje wel wat verouderd en toe aan wat nieuws. Maar als ik het mag kiezen doe ik liever een wat normalere setting tegen normale vijanden. Als ik quircky gameplay wil, dan pak ik Star Trek Online wel :P
Die nieuwe vijanden hebben we eigen moves en toestanden hoor (teleporteren, shields voor zich houden). Ze zijn alleen niet erg tof. De mix van Grunts, Elites, Jackals, en Hunters maakt voor mij Halo. (Dat ik niet meer weet hoe het nieuwe volk heet en de oude vijanden zo kan opnoemen zegt mij in ieder geval voldoende. :o )

Wom schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:37:
[...]

Op het moment dat je op dat strand de eerste grunts afknalt op een console vond ik wel een ding hoor. Shooters waren toen not-done op een console. En deze speelde dan ook nog eens meer dan prima ook (met The Duke notabene!)

PC was veel verder, eens, maar zo achter mijn CRT TV op mijn kamer bij mijn ouders maakte dit behoorlijk veel indruk kan in je vertellen. Het niveau van vrijheid wat je in die levels had, zo in de buitenlucht, had ik toen nog niet veel gezien in een shooter.
Het zal uiteraard afhangen van je situatie op dat moment, voor mij was het absoluut de tijd van de lanparty, elke week [RAG]gen :D
De Xbox kwam er toen ook al echt naast voor mij en was vooral geweldig met XBMC er op... maar desalnietemin destijds ook veel lol gehad met Halo CE :)

Overigens had ik nog best wel lol met Reach laatst, die had ik nog niet gespeeld. Ja, het is duidelijk verouderd, maar ik vond vooral de verschillende onderdelen met voertuigen, space fighters en vooral de vtol erg leuk. Blijft ook leuk om een vijand van een banshee (dat is die kleine eenzitter van de covenant toch? kan dat ik het door elkaar haal) af te schieten en er dan zelf op te klimmen.

edit: De ghost bedoelde ik dus... ik dacht Banshee omdat dat regelmatig geroepen werd, maar dat zijn die vliegende dingen...

Finraziel wijzigde deze reactie 01-02-2020 22:31 (4%)

Gamertag: Finraziel42

exactor it schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 22:23:
[...]
Oh en trouwens. Dead Cells is echt een goed spel. Te moeilijk voor mij overigens maar het zit wel erg goed in elkaar.
Zegt degene met nog maar een paar achievements te gaan!

360Gamertag.....PSN ID

• Kenny_026
  • Nu online
SinergyX schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 20:57:
[...]

Niet meer redenen nodig toch? :P
Dat is de rede waarom ik een Scuff Vantage gekocht heb. De layout en grip van de Xbox One controller was perfect. Nu met de Vantage net iets beter 😊

• quorumz
Meer mensen die het nieuwe dashboard al hebben? Ik had het gevoel dat het van het ene moment op het andere was ('s ochtends nog met shoulders door de tabs heen en zet ik hem later aan (geen update) viel me op van he ze werken niet meer en moest je naar beneden scrollen.

Had zelf nu ook niet 123 gevonden waar ik snel kon zien welke games geupdate waren

Wat meer raar is, is dat mijn normale xbox one x het nieuwe dashboard heeft en mijn xbox one x die met insider ring mee doet niet... 8)7 |:(

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:57

sjaool

Every life should have 9 cats

quorumz schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:08:
Meer mensen die het nieuwe dashboard al hebben? Ik had het gevoel dat het van het ene moment op het andere was ('s ochtends nog met shoulders door de tabs heen en zet ik hem later aan (geen update) viel me op van he ze werken niet meer en moest je naar beneden scrollen.

Had zelf nu ook niet 123 gevonden waar ik snel kon zien welke games geupdate waren

Wat meer raar is, is dat mijn normale xbox one x het nieuwe dashboard heeft en mijn xbox one x die met insider ring mee doet niet... 8)7 |:(
Ja, ik heb het hier al. Om heel eerlijk te zijn vond ik het oude menu makkelijker bedienbaar met de schouderknoppen en ook overzichtelijker. Ik kreeg het na een update.

"When you grow up your heart dies"

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

quorumz schreef op zondag 2 februari 2020 @ 09:08:

Heb het nieuwe dashboard al een tijdje als Insider gebruiker.

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Bij het oude Dashboard vond ik het prettig om in een oogopslag te kunnen zien welke menu's er waren nu moet je scrollen.

"When you grow up your heart dies"

• LuisjeNL
Martinspire schreef op zondag 2 februari 2020 @ 14:02:
Bij mij is er nog geen update van de nieuwe dashboard, dus kan er nog niks over zeggen, maar ik kijk vooral uit naar een sneller startscherm en apps&games menu.
Ik had het idee dat de games and apps tab een stuk sneller werkt iig, staat nu ook op het startscherm, 1 naar onder en a drukken.

Killer Instinct

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Kenny_026
  • Nu online
In Beat m Up is Streetfighter op de SNES de laatste die ik gedaan heb 😂

• MRE-Inc

MRE-Inc

Die zgn Dashboard update is toch gewoon een update voor alle insiders nu ? Je hebt verschillende ringen maar die update voor Games en Apps is volgens mij gewoon nu naar alle insiders uitgerold. Zit je niet in het insider programma (welke ring dan ook) dan krijg je die update pas met de echte Dashboard update van februari (2002 update)

https://news.xbox.com/en-...insiders-february-update/

• quorumz
MRE-Inc schreef op maandag 3 februari 2020 @ 08:46:
Die zgn Dashboard update is toch gewoon een update voor alle insiders nu ? Je hebt verschillende ringen maar die update voor Games en Apps is volgens mij gewoon nu naar alle insiders uitgerold. Zit je niet in het insider programma (welke ring dan ook) dan krijg je die update pas met de echte Dashboard update van februari (2002 update)

https://news.xbox.com/en-...insiders-february-update/
Ik heb net even gekeken, maar mijn ene xbox zit echt wel in het insider programma en heeft niet het nieuwe menu terwijl mijn andere xbox er niet in zit (staat maar 1 xbox achter het inside programma) en wel het nieuwe menu heeft...

• MRE-Inc

MRE-Inc

quorumz schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:18:
[...]

Ik heb net even gekeken, maar mijn ene xbox zit echt wel in het insider programma en heeft niet het nieuwe menu terwijl mijn andere xbox er niet in zit (staat maar 1 xbox achter het inside programma) en wel het nieuwe menu heeft...
Ok vreemd. Ik zit helemaal niet meer in het insider programma en heb net ook gekeken. Als ik naar Games en Apps ga (via guide button, games and apps > show all) dan staat daar alles zoals het was en heb ik geen nieuwe icoontjes of een andere layout zoals anderen hier al beschreven hebben.

kbloem schreef op maandag 3 februari 2020 @ 08:23:
[...]

In Beat m Up is Streetfighter op de SNES de laatste die ik gedaan heb 😂
Killer Instinct is toch wel een van de grondleggers van de fightgames zoals we die nu kennen.
De nieuwe Killer Instinct was voor mij destijds de reden om een Xbox One te halen (inclusief limited edition Madcatz Killer Instinct TE2 fightstick), nostalgie in een nieuw jasje.
Met de release van de Xbox One X is er een 4K 60fps patch uitgebracht, particles all over the screen !!
Met de aanwezige backward compatibility van de Xbox familie en geruchten rondom een KI2, is er voor mij dus ook totaal geen twijfel om wederom voor een Xbox te kiezen als de nieuwe generatie voor de deur staat.
ULTRAAAAAAAA COMBOOOOOOOOOOOOOOOOO !!! oOo *O* oOo

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 17:52

ToolkiT

brit-tweaker

-gamepass
-Forza horizon
-contoller
-goede prijs/prestatie

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Kenny_026
  • Nu online
ToolkiT schreef op maandag 3 februari 2020 @ 13:16:
[...]

-gamepass
-Forza horizon
-contoller
-goede prijs/prestatie
Thanks!

Ik heb dat Gamepass eens zitten bekijken en dat is toch wel erg interessant.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 09:51:
Oke, ik kon de 1 Month GPU code niet redeemen omdat ik al aan de maximum van 36 maanden stacked zat.
Dus even contact opgenomen met Xbox Support Chat. Kon twee dingen doen;
- Wachten tot 1 maart en dan de code redeemen
- Nu direct m'n 36 maanden reduceren naar 35 maanden zodat de code per direct verzilverd kon worden

Heb ervoor gekozen om hun door m'n Gold abbo naar 35 maanden terug te zetten en zij hebben nu de code voor mij verzilverd. Heb nu voor de komende 35 maanden weer Game Pass Ultimate! :)
Dus samenvattend is het dus niet aan te raden om 3 jaar Gold te verzilveren en daarna 1 maand GPU te redeemen ? Ik neem aan dat het niet lukte omdat je 36maanden XBL Gold had. Als je 35 maanden had en dan zelf de GPU maand had geredeemd dan was alles wel gelukt zonder tussenkomst van Xbox Support ?

Ben nu wel benieuwd wat voor cijfer bij je account staat voor de jaren Xbox Gold member. Volgens mij was dat het aantal aan een gesloten jaren dat je XBL Gold had. Met een dag zonder zou die teller opnieuw moeten beginnen.

EDIT: 12 jaar als ik Rivanov's profiel opvraag in de xbox app op PC.

MRE-Inc wijzigde deze reactie 03-02-2020 14:33 (3%)

Ik ben begonnen aan Pillars of Eternity II, Deadfire. Mijn god, wat is dit een diepe traditionele RPG. Ik was vergeten hoeveel werk dat ook alweer kost om dat goed door te krijgen. :P Deze game kost me wel een paar maanden om uit te spelen... Kijk er nu al naar uit :)

Wel tof om te zien dat Obsidian Entertainment dit soort games in haar repertoire heeft. Die zullen in de toekomst toch mooi in Gamepass komen en krijgt het een veel groter bereik dan een dergelijke RPG nu zal hebben.

360Gamertag.....PSN ID

• Wom
  • Nu online
Aan de andere kant van het spectrum heb ik Bulletstorm uitgespeeld. :+ Oprecht jammer dat het klaar is. Prima shooteractie zonder al te veel te moeten nadenken. Zitten aantal mechanismes in die ik in een toekomstige shooter graag nog eens terug zou zien eigenlijk. Maar begreep wel dat een vervolg op Bulletstorm er niet in zit.

Nu maar even wachten totdat Doom: Eternal uit is voor mijn volgende shooter-avontuur.

• Rivanov

Rivanov

Apple freak

MRE-Inc schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:29:
[...]

Dus samenvattend is het dus niet aan te raden om 3 jaar Gold te verzilveren en daarna 1 maand GPU te redeemen ? Ik neem aan dat het niet lukte omdat je 36maanden XBL Gold had. Als je 35 maanden had en dan zelf de GPU maand had geredeemd dan was alles wel gelukt zonder tussenkomst van Xbox Support ?

Ben nu wel benieuwd wat voor cijfer bij je account staat voor de jaren Xbox Gold member. Volgens mij was dat het aantal aan een gesloten jaren dat je XBL Gold had. Met een dag zonder zou die teller opnieuw moeten beginnen.

EDIT: 12 jaar als ik Rivanov's profiel opvraag in de xbox app op PC.
Je kunt inderdaad niet 3 x 12 maanden Gold verzilveren en dan daar bovenop 1 maand GPU activeren aangezien je dan op 37 maanden uitkomt waar 36 maanden de maximum aantal maanden is die je kunt stacken.

Ik had dus ook één maand kunnen wachten (tot 1 maart) en dan de 1 maand GPU activeren, aangezien over één maand mijn resterende aantal maanden van Gold automatisch op 35 komt. ;)
Maar ik had er voor gekozen om dit direct door Xbox Support om te zetten van 36 maanden naar 35 maanden zodat we meteen de maand GPU konden activeren.

En m'n teller staat gewoon nog op 12. :)

Rivanov schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:51:
[...]

En m'n teller staat gewoon nog op 12. :)
Volgens mij gaat dat getal om het aantal jaar dat je gold hebt gehad in totaal. Dus niet om aansluitende jaren. Mijn gold was ergens vorig jaar verlopen. Ik heb dat pas na een paar maanden verlengd en heb een 9 staan.

__

Modern Warfare (2019) knalt wel lekker weg overigens. Heb geen last van crossplay omdat de pc spelers die ik tegenkom allemaal met controller spelen. Dat heeft Cod een stuk beter geregeld dan Gears 5. Enige dat me opvalt is dat de framerate regelmatig helemaal inkakt als er veel actie is. Voor de rest is dit ouderwets simpele Cod schieten zonder futuristische ongein en rare bokkesprongen.

• Wom
  • Nu online
Is die eigenlijk ook single-player te spelen?

• MRE-Inc

MRE-Inc

exactor it schreef op maandag 3 februari 2020 @ 21:22:
[...]

CoD? Jazeker. Prima SP zelfs.
Met een heel klein smerig addertje onder het gras toch ? Althans toen ik de game in single player wilde spelen, kreeg ik toch eerst een venster om in te loggen met een account welke ik niet heb en dus eerst weer moest aanmaken. Beetje zoals Uplay account, EA account etc etc. Onderaan zit dan een knopje genaamd: Play Offline. Echter houdt dat volgens mij ook in dat je de coop missies niet kunt doen als je geen account aanmaakt en dus "Offline" speelt. Offline is dus spelen zonder activision account. Verder ben je gewoon online qua xbox en netwerkverbinding. Kortom verneukeratief....

Pagina: 1 ... 36 ... 39 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True