De Veltman van het Nederlands elftal.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:13:
Strootman zie ik nu? Helpppp!
De reacties hier zijn best grappig als je niet meer kijkt.
nah nah nah nah nah nah nah STROOOTMAN
voor open goal
voor open goal
Waarom mag je alleen wat zeggen als het goed gaat? Tijdens zijn goede perioden had men ook nog wel kritiek, maar mocht je niets zeggen want we hadden een zogenaamde 'wederopstanding'. Nu blijkt dat niet alle kritiek onterecht is maar mag je weer niets zeggen want dan is het treurig. Is hij heilig verklaard of zo?Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
Depay heeft zijn dag niet dat is duidelijk merkbaar maar het gezeik in de topic begint wel treurige vormen aan te nemen. Tot voor kort had ook hij een groot aandeel in de wederopstanding van het Nederlands elftal. Plots is hij nu geheel niets meer waard.
Hoge bomen en zo. Als het goed gaat hoor je hem en zijn fans overal van de toren blazen, nu gaat het minder en krijg je dus tegengeluid. Deal with it.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Memphis!!!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Goede assist van Memphis en goed afgemaakt. Wat prutsen die Engelsen zeg.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Wissels gebruiken om tijd vol te krijgen, prima.
Jaa nou zit het wel goed
Jaa nou zit het wel goed

Natuurlijk wel bijna 120 min. Maar idd niet verkeerd.Wulfric92 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:15:
14km voor de jong! Dat is echt veel
het strootman effect.
Jongens snel scoren voor Strootman het verneukt
Jongens snel scoren voor Strootman het verneukt
Roep nou niet te hard met dat kan niet meer mis. Ik heb nog last van die CL halve finale.
Memphis legde wel goed af, of was het een mislukt schot op doel?
Memphis legde wel goed af, of was het een mislukt schot op doel?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
2 kadootjes van de Engelsen en we kunnen ons gaan opmaken voor de finale!
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
hahaha en weer een goal door gepruts, het is echt erg vanavond
Hou toch op joh, de enige reden dat we weer mee doen is een nieuwe generatie jongens, Depay en (in mindere mate Babel) zijn gewoon jammerlijke overblijfselen van vroeger die snel vervangen gaan wordenMiki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
Depay heeft zijn dag niet dat is duidelijk merkbaar maar het gezeik in de topic begint wel treurige vormen aan te nemen. Tot voor kort had ook hij een groot aandeel in de wederopstanding van het Nederlands elftal. Plots is hij nu geheel niets meer waard.
Vanwaar de negativiteit over Strootman?
⏩ PVOutput☀️
Volledig zelf afgedwongen
Ach, het is een goede (en verdiende) overwinning van Nld hoor, en we mogen niet klagen na de afgelopen paar jaar, maar de manier waarop.... Man, man, man.
[ Voor 92% gewijzigd door naitsoezn op 06-06-2019 23:20 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ach winnen is winnenGrindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
hahaha en weer een goal door gepruts, het is echt erg vanavond
Wat een klungels die Engelsen, nog erger dan Depay
Heeft ie iig toch nog 1 goede pass gegeven vanavond..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Enige reden dat we vandaag winnen is omdat die Engelsen ontzettend aan het prutsen zijn.shoombak schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Hou toch op joh, de enige reden dat we weer mee doen is een nieuwe generatie jongens, Depay en (in mindere mate Babel) zijn gewoon jammerlijke overblijfselen van vroeger die snel vervangen gaan worden
Eerste bal die Depay afgeeft is een goal..
Niet helemaal natuurlijk maar goed afgewerkt door Promes
Hij is ook wel een Spartaan heQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
ik vind het ook mooi dat we winnen, maar komop, dit is echt topvoetbal onwaardig
Ja eerlijk gezegd verdient Nederland wel de overwinning.
Engelsen slim en fysiek maar matig
Engelsen slim en fysiek maar matig
De Engelsen prutsen inderdaad, maar de 0-1 was dat net zo hard.
Ik vind Nederland beter en een verdiende winnaar.
Ik vind Nederland beter en een verdiende winnaar.
[ Voor 30% gewijzigd door Vos op 06-06-2019 23:18 ]
Zijn dramatische optredens in oranjeQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
edit:
https://nos.nl/artikel/21...-strootman-en-oranje.html
[ Voor 28% gewijzigd door Herman op 06-06-2019 23:23 ]
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nou.. 4 minuten nog, reken je niet rijk!
★ What does that mean? ★
Kevin heeft echt nog nooit een goede pot gespeeld voor Nederland. Vaak heel slordig. Dan krijg je hoonQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
CL finale gekeken misschien? Dat was nog beter!Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:18:
[...]
ik vind het ook mooi dat we winnen, maar komop, dit is echt topvoetbal onwaardig
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wij verprutsen het 1 keer, zij 2 keer. Ja dan ben je beterVos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:18:
De Engelsen prutsen inderdaad, maar de 0-1 was dat net zo hard.
Ik vind Nederland beter.
Voor doelpunten zit hij niet bij het NL elftal, dat mag duidelijk zijn. Afgelopen seizoen 1 keer een goal in de competitie gemaakt. Is toch een verdedigende middenvelder.
⏩ PVOutput☀️
Door watshoombak schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:16:
[...]
Hou toch op joh, de enige reden dat we weer mee doen is een nieuwe generatie jongens, Depay en (in mindere mate Babel) zijn gewoon jammerlijke overblijfselen van vroeger die snel vervangen gaan worden
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 06-06-2019 23:20 ]
yep die was ook niet om aan te zien, maar niet zo'n foutenfestival als vanavondPatrickC schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:18:
[...]
CL finale gekeken misschien? Dat was nog beter!
Min de pruts momenten gewoon 1-0 dusQu3st schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:19:
[...]
Wij verprutsen het 1 keer, zij 2 keer. Ja dan ben je beter
Pionnen neerzetten heeft net zoveel nut als die 2
Memphis heeft 3 assists op zijn naam vandaag.Holkers schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:17:
Eerste bal die Depay afgeeft is een goal..
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Nou voor Babel is toch wel een vervanger te vinden.
Nee 2-0, want Mathijs maakte mooie kopgoal.
sommige delen heb ik echt het idee dat ik naar vrouwenvoetbal zit te kijken.
zoals net met promes zijn 'solo'
zoals net met promes zijn 'solo'
★ What does that mean? ★
Redding keeper is ook een assist?Ramzzz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Memphis heeft 3 assists op zijn naam vandaag.
Toch wel heel jammer dat het winnen van de Nations League geen plaatsing voor Euro 2020 oplevert.
Ja DilrosunDoeEensGek schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Nou voor Babel is toch wel een vervanger te vinden.
Serieus je zal nog maar moeten spelen om die derde plaats... Daar heeft toch niemand zin in
1Ramzzz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Een corner en een bal tegen een keeper aanschoppen is geen assist. Met alle wil van de wereld
2! Want die 2-1 was een eigen goal en dan was de assist van Promes. En die goal van De Ligt was een voorzet, dus geen passRamzzz schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Rebound van schot van Memphis.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Een corner niet?Holkers schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:22:
[...]
1
Een corner en een bal tegen een keeper aanschoppen is geen assist. Met alle wil van de wereld

Corner was wel een assist, de 3e goal ook.Holkers schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:22:
[...]
1
Ik ga een Oranje shirt kopen met VAR, nummer 12.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Ik heb niet t idee dat iemand zin had in deze halve finale. Laat staan een troostfinaleHarribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:21:
Serieus je zal nog maar moeten spelen om die derde plaats... Daar heeft toch niemand zin in

Volgens deze logica zijn voorzetten ook geen assistsHolkers schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:22:
[...]
1
En tegen Engeland ookdutchgio schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 21:18:
[...]
Hij mag blijven hoor, bij 3-0 voor tegen Excelsior wordt hem dit wel vergeven.
[...]
Stomme is dat dat @#$%^&* Portugal meer rust heeft gehad, en een kortere wedstrijd heeft gespeeld.
Winnen zij de Nations League, als er één team is dat ik niks gun...
Winnen zij de Nations League, als er één team is dat ik niks gun...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Serieus?? Ik dacht van wel...Vlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:21:
Toch wel heel jammer dat het winnen van de Nations League geen plaatsing voor Euro 2020 oplevert.
Waar doen we het dan voor?
portugal nederland, eens kijken hoeveel kaarten er dit keer gaan komen
Als we met deze selectie niet bij de eerste 2 komen in onze kwalificatie poule is het meer dan terecht dat we niet naar het ek mogen.Vlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:21:
humor om te lachen, hahahahSempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
Is er maandag een rondvaart in Amsterdam als we zondag winnen?
Zonder die twee had dit hele topic er niet eens geweestQu3st schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:20:
[...]
Pionnen neerzetten heeft net zoveel nut als die 2
Weer toe aan publiek lam worden?Sempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
Ik zou graag positief willen blijven als het mag, 3 jaar geleden hadden we dit soort wedstrijden dik verloren, juist omdat de mentaliteit, tactiek en ook een stuk kwaliteit werd gemist.
Momenteel staat er een coach, technische staf en een super lichting te popelen om te excelleren, en ook daar horen hele slechte wedstrijden bij, zolang je ze maar wint! En dat is wat dit NL elftal erg goed doet.
Ik heb hele goede hoop voor dit elftal, ze zullen vast wel een keer verliezen, misschien ook wel dik, maar de kwaliteit is er nu nog de resultaten (prijzen).
Momenteel staat er een coach, technische staf en een super lichting te popelen om te excelleren, en ook daar horen hele slechte wedstrijden bij, zolang je ze maar wint! En dat is wat dit NL elftal erg goed doet.
Ik heb hele goede hoop voor dit elftal, ze zullen vast wel een keer verliezen, misschien ook wel dik, maar de kwaliteit is er nu nog de resultaten (prijzen).
⏩ PVOutput☀️
Nou, resultaat is er.
Winnen = winnen.
Winnen = winnen.
★ What does that mean? ★
Voor de centjes en de eer...Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
[...]
Serieus?? Ik dacht van wel...
Het ziet er goed uit, veerkracht getoond en gewoon terecht gewonnen.Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:24:
Ik zou graag positief willen blijven als het mag, 3 jaar geleden hadden we dit soort wedstrijden dik verloren, juist omdat de mentaliteit, tactiek en ook een stuk kwaliteit werd gemist.
Maar zonder VAR en buitenspel software waren we de Sjaak...
Anyway, dingen veranderen. Nu even Portugal in eigen huis te kijk zetten en die beker de lucht in.
Buiten Ronaldo is Portugal ook maar middelmaat.
[ Voor 69% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-06-2019 23:29 ]
Winnen van de Nations League levert een ticket op voor 2020Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
[...]
Serieus?? Ik dacht van wel...
Ben met Ziyech en Tadic meer gewentNapo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
[...]
Volgens deze logica zijn voorzetten ook geen assists
Borstzakje van de scheidsrechter zal goed gevuld zijn. Misschien ook nog ff vragen of Ivanov wil fluiten en Boulahrouz nog twee minuutjes rechtsback wil staan...Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
portugal nederland, eens kijken hoeveel kaarten er dit keer gaan komen
https://www.lovers.nl/nl/...Eyl5_4vGPs-RoCc4gQAvD_BwESempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
ik ben het helemaal met je eens, en ik zeik wel vanavond, maar dat komt omdat er zoveel meer in de spelers zit dan ze vanavond lieten zien, en daar heb ik wat moeite meeQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:24:
Levert ticket op voor play offs ná de kwalificaties. En als je bij de 1e 2 eindigt in de kwalificatiepoule, ga je niet naar de playoffs.Deadsy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Winnen van de Nations League levert een ticket op voor 2020
⏩ PVOutput☀️
Nope, een wildcard als je de play offs van EK niet haalt op normale manier.Deadsy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Burger cruise, zou Van De Beukering er ook bij zijn?
Krijg nou wat het is in portugal.
Ik zat de hele tijd al af te vragen welk Nederlands stadion het was.
Ik zat de hele tijd al af te vragen welk Nederlands stadion het was.
★ What does that mean? ★
Lol bedank haar maar want anders had je weer achteraf ergens in Zuid Oost een feestje had mogen vieren.OPSLAGHOND schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Niet als het aan Femke ligt, die zal pislink(s) zijn.
Ligt het aan mij of is de NOS overdreven enthousiast
True, maar vandaag had het niet Veel uitgemaakt of je hen had opgesteld of 2 pionnenapis29 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:24:
[...]
Zonder die twee had dit hele topic er niet eens geweest
Uiteindelijk heeft Memphis 2 assists op zijn naam, maar hij had hier zoveel beter kunnen doen.
Maar ja boeiend, we gaan naar de finale!
Die zijn dolblij dat ze zondag geen uitzending over een troostfinale van een vriendschappelijk toernooi hoeven te vullen.
Echt nietDeadsy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Niet echt een hoogstandje, maar wel winst. Je gaat het op deze manier echter niet winnen van Portugal.
offtopic:
Ben ik overigens de enigste die een rijksoverheid envelop in de achterkant van het shirt ziet?
Ben ik overigens de enigste die een rijksoverheid envelop in de achterkant van het shirt ziet?

Formerly known as Ragdoll
Och ja zij heeft alle eer dat Van der Laan met Europa League finale een goed plan heeft neer gezet met zijn team? Als die er niet was, hadden we gewoon op de P2 gestaan. Ik vind het te ver gaan om haar alle eer te geven voor dat goede draaiboek.Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:27:
[...]
Lol bedank haar maar want anders had je weer achteraf ergens in Zuid Oost een feestje had mogen vieren.
Nou ja vriendschappelijk, het is gewoon een soort beker Europees beker toernooi. Ja EK/WK staat hoger in de achting maar dit is net als de confederations cup gewoon een prijs.Sempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:29:
[...]
Die zijn dolblij dat ze zondag geen uitzending over een troostfinale van een vriendschappelijk toernooi hoeven te vullen.
Ik weet het niet jongens. Ik heb juist het idee dat we eigenlijk niet zoveel enorm anders speelden (vooral vanavond).. We hebben genoeg wedstrijden gehad waar we goed voetballen maar weinig kansen creeren en alsnog verliezen. Vandaag had ik het idee dat het kwartje echte alle kanten kon opvallen. Je kan zeggen Engeland creert niks, maar wij doen dat eigenlijk ook niet.Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:26:
[...]
ik ben het helemaal met je eens, en ik zeik wel vanavond, maar dat komt omdat er zoveel meer in de spelers zit dan ze vanavond lieten zien, en daar heb ik wat moeite mee
Ik heb wel het idee dat NL iets beter was, maar echt heel veel was dat ook weer niet. Tegen een slechtere ploeg kan ik me wel een identieke wedstrijd voorstellen, waarin we met pech alsnog verliezen (neem een wedstrijd als tegen Zweden in de vorige kwali (ok was gelijkspel, maar alsnog)). En ik zie die enorme verbetering dan ook eigenlijk niet echt. We hebben de laatste 2 kampioenschappen gemist en uiteindelijk zullen ze vooral aanvallend gewoon meer moeten laten zien om echt overtuigend te zijn (imo).
Ik bedoel we hebben kwaliteit genoeg, we hadden ook kwaliteit genoeg (niet om wereldkampioen te worden ofzo, maar iig om te kwalificeren). Uiteindelijk moet je het gewoon doen, dus ja, let's do it.. Ok, paar biertjes op (te veel) -_-
Toch alleen een playoff?Deadsy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Stoer man.OPSLAGHOND schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:25:
[...]
Niet als het aan Femke ligt, die zal pislink(s) zijn.
In ieder geval is het kijken naar nations league beter dan oefenwedstridjen, maar kan mij niet voorstellen dat de spelers zitten te wachten op al die extra wedstrijden.
Die keek ik al jaren niet meer tenzij het van de statuur van landen als Italie, Duitsland of Brazilie was.AequitasII schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:34:
[...]
Stoer man.
In ieder geval is het kijken naar nations league beter dan oefenwedstridjen, maar kan mij niet voorstellen dat de spelers zitten te wachten op al die extra wedstrijden.
Dit is wel een leuke opzet vind ik.
★ What does that mean? ★
Ja, jij bent de enigste.InFamous schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:29:
Niet echt een hoogstandje, maar wel winst. Je gaat het op deze manier echter niet winnen van Portugal.
offtopic:
Ik denk het juist wel. Ik denk ook dat Ajax zo ver is gekomen in de UCL omdat ze 3 voorrondes moesten spelen. Anders hadden ze een paar oefenpotjes gespeeld waar niets op het spel staat. Speel je toch anders. En met dit toernooi speel je in ieder geval elk jaar wedstrijden die iets meer zijn dan oefenpotjes.AequitasII schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:34:
[...]
Stoer man.
Is Portugal zo goed dan? Als je CR kan inbinden kan je zeker winnen.InFamous schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:29:
offtopic:
Nou lekker Nederland kan dus niets winnen met deze nations league.
Beetje zonde allemaal
Beetje zonde allemaal
Ja idd cr 7 inbinden en dan is het te doenVos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Is Portugal zo goed dan? Als je CR kan inbinden kan je zeker winnen.
[ Voor 56% gewijzigd door Harribo op 06-06-2019 23:37 ]
Kan Ekkelenkamp nog opgeroepen worden?Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Is Portugal zo goed dan? Als je CR kan inbinden kan je zeker winnen.
Tuurlijk wel. De eerste editie van de Nations League.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:37:
Beetje zonde allemaal
https://untappd.com/user/OzzBier
Wedstrijden.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:37:
ZIjn er zo weinig dat je er eigenlijk ook niet echt een grote beloning voor kunt geven.
[ Voor 18% gewijzigd door MrMonkE op 06-06-2019 23:38 ]
★ What does that mean? ★