Geld, wildcard, fifa punten.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:37:
Nou lekker Nederland kan dus niets winnen met deze nations league.
Beetje zonde allemaal
Alles beter dan een nietszeggend oefenpotje.
Geld, wildcard, fifa punten.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:37:
Nou lekker Nederland kan dus niets winnen met deze nations league.
Beetje zonde allemaal
Niet als ze uit een vrije trap komen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
HardwareHarribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:23:
[...]
Serieus?? Ik dacht van wel...
Waar doen we het dan voor?
een treffende spreuk
Leek net het Nederlandse publiek als Duitsland de tegenstander ispro_6or schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:41:
Ontzettend blij dat we die volkslied uitfluiters lekker een rotte vakantie bezorgen.
per aspera ad astra
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Best mooi bekertje, kudo's voor de ontwerpers.
En een keer gewonnen van de Duitsers.Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:38:
Jippie... De eer
Ach wel leuk extra wedstrijden, beter dan oefen potjes
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De playoff-plek is allang binnen door het winnen van de poule. Het winnen van deze finaleronde gaat alleen maar om geld en prestige. Ik snap werkelijk niet wat iedereen zo moeilijk vindt aan de opzet van dit tournooi.
Regeren is vooruitschuiven
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Van Dijk gaf het ook al aan, er is een prijs te winnen en die groep wil die heel graag hebben. Uiteindelijk is het een soort Confediration Cup maar dan alleen binnen Europa. We moeten met zn allen nog even wennen.gambieter schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:46:
Het is een prijs en die moet je proberen te winnen. Gaan met die banaan!
Kunnen ze mooi gebruiken voor het weg krijgen van het kunstgrasQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:44:
[...]
En een keer gewonnen van de Duitsers.
Daarnaast, veel geld (totaal 10.5 miljoen) als ze de finale winnen. Anders wordt 't nu max 9 miljoen, voor de KNVB.
[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 06-06-2019 23:59 ]
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je wil 10 penalties in 1 wedstrijd tegen krijgen of ?OPSLAGHOND schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:02:
De Ligt op Ronaldo zetten.
En misschien Frenkie in de verdediging?
Ben benieuwd of het dan ook/wel leuk is ...
★ What does that mean? ★
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Of wat?Snowdog schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:04:
[...]Je wil 10 penalties in 1 wedstrijd tegen krijgen of ?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ah De Ligt heeft 1 fout gemaakt, en voor de rest echt top gespeeld maar je onthoudt alleen het slechte,Snowdog schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:04:
[...]
Je wil 10 penalties in 1 wedstrijd tegen krijgen of ?
Dat zeg ik niet, ik heb alleen gezien dat er behoorlijk wat gaten vielen in de verdediging en dat er toch een behoorlijk aantal passes onderschept werden. CR loopt veel naar voren en zoekt die gaten juist op, dat zag je bij Ajax - Juventus en Juventus Ajax ook en dat leidde direct tot twee goals.Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:36:
[...]
Is Portugal zo goed dan? Als je CR kan inbinden kan je zeker winnen.
Formerly known as Ragdoll
Die actie waaruit de afgekeurde 1-2 viel, kun je dan 15x verwachten...InFamous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:29:
[...]
Dat zeg ik niet, ik heb alleen gezien dat er behoorlijk wat gaten vielen in de verdediging en dat er toch een behoorlijk aantal passes onderschept werden. CR loopt veel naar voren en zoekt die gaten juist op, dat zag je bij Ajax - Juventus en Juventus Ajax ook en dat leidde direct tot twee goals.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 07-06-2019 05:02 ]
Hoezo? Wij hebben Strootman!Inflatable schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 03:49:
Nederland heeft eindelijk weer een goede nieuwe generatie voetballers lijkt het.. Alleen jammer dat er geen echt goede spits tussen zit nog.. Als we ook nog een nieuwe van Basten, Bergkamp, van Nistelrooy of van Persie zouden hebben dan wordt dit team helemaal wereldtop..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Prima! Kunnen we een evt. huldiging dan a.u.b. in Eindhoven doen?shoombak schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 06:32:
Winst of geen winst, maandag is de rondvaart zeker?
[ Voor 4% gewijzigd door Family Guy op 07-06-2019 07:59 ]
Steam ID = Ackerfiets
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het enige probleem waar Ronaldo tegenaan loopt is dat hij toch beduidend mindere spelers dan bij Juventus om zich heen heeft.InFamous schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:29:
[...]
Dat zeg ik niet, ik heb alleen gezien dat er behoorlijk wat gaten vielen in de verdediging en dat er toch een behoorlijk aantal passes onderschept werden. CR loopt veel naar voren en zoekt die gaten juist op, dat zag je bij Ajax - Juventus en Juventus Ajax ook en dat leidde direct tot twee goals.
Die kon eigenlijk ook alleen ontstaan omdat vd Beek aan het 'jagen' was op de Dolberg manierRamzzz schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:59:
[...]
Die actie waaruit de afgekeurde 1-2 viel, kun je dan 15x verwachten...
Ik zou bijna Weghorst een kans geven, want die heeft het dit seizoen bij Wolfsburg wel echt goed gedaan. Staat op gedeelde 13de plaats qua assists met 7 assists (met o.a. Gotze, Lewandowski en Werner) en gedeelde 3de plaats qua doelpunten met 17 (met o.a. Havertz, Reus, Jovic). Zeker voor een eerste seizoen heeft hij het uitstekend gedaan en die assists laten volgens mij ook wel zien dat hij voor de ploeg wil werken. Vind het daarom ook wel jammer dat Koeman heeft gezegd dat hij niet mee ging omdat hij de ploeg bij elkaar wou houden in plaats van de beste te selecteren.apis29 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:20:
[...]
Die kon eigenlijk ook alleen ontstaan omdat vd Beek aan het 'jagen' was op de Dolberg manier![]()
NL spits voor de toekomst inmiddels ook al gevonden: Miedema, verder kom ik niet ....
Verwijderd
Promes, miss BerghuisN1ckk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:56:
Ik ben zeer diep aan het nadenken over de positie van Babel en of er niet een betere speler bestaat voor die positie. Promes?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Volgens mij heb je heel wat interlands gemist de laatste tijd...zie verder hieronder voor de cijfers van Memphis in Oranje. Als dat niet overtuigend is dan is geen enkele speler overtuigend.Gonadan schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:23:
In oranje heeft hij zo zeker z'n waarde gehad, al was het soms wat gelukkig, maar overtuigt hij ook nog lang niet echt.
Beetje een stopop dit, niemand zegt namelijk dat je geen kritiek mag hebben.Gonadan schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:15:
Waarom mag je alleen wat zeggen als het goed gaat?
Memphis kan er inderdaad niets van:Inflatable schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 03:49:
Alleen jammer dat er geen echt goede spits tussen zit nog.
[ Voor 8% gewijzigd door Baseman77 op 07-06-2019 11:55 ]
Nee, alleen bij winst, en deze keer geen A'dam denk ik, maar eens Eindhoven, en daarna door naar Den Haag, WA en Maxima, weetjewel.shoombak schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 06:32:
Winst of geen winst, maandag is de rondvaart zeker?
Op "Van Basten" na dus eigenlijk wat Memphis onder Koeman bijna iedere wedstrijd doet?Sjah schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:54:
Iskoud zijn, Scoren als je team slecht draait. v Basten.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Ah, de goedprater met de tegenaanval. Embarrasing in de woorden van Gary Lineker.apis29 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:41:
[...]
Leek net het Nederlandse publiek als Duitsland de tegenstander is
een treffende spreuk
Nauwlijks minder 'embarrassing' dan hij en Ferdinand bij Barcelona tegen Liverpoolpro_6or schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:19:
[...]
Ah, de goedprater met de tegenaanval. Embarrasing in de woorden van Gary Lineker.
apis29 in "UEFA Nations League - 2019"N1ckk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 10:56:
Ik ben zeer diep aan het nadenken over de positie van Babel en of er niet een betere speler bestaat voor die positie. Promes?
Promes kan je ook als spits gebruiken, schiet er vast nog meer in dan Memphis al komt ie op een hele andere manier aan z'n goaltjes en is vast niet bevorderlijk voor het spel van het geheel (waar Memphis tenminste nog de bal kan ophouden). Weghorst vs Memphis wordt misschien wel de nieuwe Huntelaar v v.Persie discussiePompi schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:04:
[...]
Ik zou bijna Weghorst een kans geven, want die heeft het dit seizoen bij Wolfsburg wel echt goed gedaan. Staat op gedeelde 13de plaats qua assists met 7 assists (met o.a. Gotze, Lewandowski en Werner) en gedeelde 3de plaats qua doelpunten met 17 (met o.a. Havertz, Reus, Jovic). Zeker voor een eerste seizoen heeft hij het uitstekend gedaan en die assists laten volgens mij ook wel zien dat hij voor de ploeg wil werken. Vind het daarom ook wel jammer dat Koeman heeft gezegd dat hij niet mee ging omdat hij de ploeg bij elkaar wou houden in plaats van de beste te selecteren.
[ Voor 80% gewijzigd door apis29 op 07-06-2019 12:38 ]
een treffende spreuk
Welke landen hebben wel Messis en Rondaldos, behalve Portugal en Argentinie?Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:19:
Bij Bergwijn zit het er wel. Bij Memphis denk ik vaak: ga minder dribbelen.
Bergwijn kan juist veel meer en moet vaker voor de actie gaan. Hij onderschat zichzelf. Hij heeft gisteren niks verkeerd gedaan, maar moet meer durf hebben.
Ik geloof echt dat hij niet minder is dan een Sancho of Sterling in potentie.
Laat trouwens ook maar weer zien dat Engeland vooral uit waterdragers en meevoetballers bestaat. Voorin zit wel wat potentieel, maar dat zijn ook geen Messi’s of Ronaldo’s.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
De Jong en van Dijk bij Nederland. Niet in aanvallend opzicht, maar spelers die ver boven het gemiddelde uitstijgen.ph4ge schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:26:
[...]
Welke landen hebben wel Messis en Rondaldos, behalve Portugal en Argentinie?Ik denk dat de vorige generatie die echt een paar supersterren kenden, waar ik de net iets mindere goden als Ibrahimovic en Robben ook toe reken, nu echt voorbij is en ik denk dat de komende 10 jaar landen zien die het meer van kwaliteit in de breedte moeten hebben.
alles kan off-topic
Frankrijk heeft Mbappé. Die zie ik toch wel uitgroeien tot absolute wereldklasse komend decennium. Met zijn 20 jaar toch al 33 goals en 7 assists in de ligue 1. Champions League ook betrokken bij 9 goals in 8 wedstrijden.ph4ge schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:26:
[...]
Welke landen hebben wel Messis en Rondaldos, behalve Portugal en Argentinie?
Aguero, Salah, Hazard, Mbappe, Griezmann, Cavani, Suarez, Lewandowski, Neymar, Kane, Sterlin, Son, Mane.... Ik denk dat je er zo nog wel 10 kunt opnoemen.ph4ge schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:26:
[...]
Welke landen hebben wel Messis en Rondaldos, behalve Portugal en Argentinie?
Ik denk dat de de Jong er mogelijk wel onder mag scharen. Maar van Dijk als verdediger. vd Beek. Spelers met dezelfde potentie. Vergeet niet. Als messie de bal verspeeld is er niks aan de hand. Doet de Ligt of van Dijk dat is het een goal.Anton.net schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:22:
[...]
Aguero, Salah, Hazard, Mbappe, Griezmann, Cavani, Suarez, Lewandowski, Neymar, Kane, Sterlin, Son, Mane.... Ik denk dat je er zo nog wel 10 kunt opnoemen.
Zo een speler heeft NL toch niet echt.
Memphis heeft wel eens heel goede dag, maar hij is te wisselvallig. Babel bijvoorbeeld vind ik goed voor op de bank, meer niet
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Waarom, een mooie goal van Messi kan iedereen toch waarderen.apis29 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:21:
[...]
Nauwlijks minder 'embarrassing' dan hij en Ferdinand bij Barcelona tegen Liverpool
[...]
Ik heb een rijtje opgenoemd van goede spitsen die Nederland door de jaren heen gehad heeft.. Die waren allemaal wereldtop, dus het is geen onrealistisch iets, alleen hebben we die op dit moment even niet.. Depay mag dan statistisch gezien redelijk goed bezig zijn, als ik hem zie spelen heb ik niet echt het idee dat daar een wereldtop spits loopt.. Dit team voetbalt zo goed dat het genoeg kansen creëert, maar daar gaan ze in de afwerking vervolgens meestal niet echt goed mee om.. Daar heb je die goede klinische spits voor nodig.. Engels commentaar zei het ook nog, als Nederland een echt goede spits had gehad dan was het verschil nog veel groter geweest..Baseman77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:56:
[...]
Op "Van Basten" na dus eigenlijk wat Memphis onder Koeman bijna iedere wedstrijd doet?
En als je alleen wereldtop echt goed vindt, dan ligt je lat extreem hoog.
[ Voor 97% gewijzigd door Saturnus op 07-06-2019 15:46 ]
Scorebordjounalistiek. Als je de wedstrijden kijkt zie je wel meer dan dat, en dat is dus precies waarom hij mij (nog) niet overtuigt.Baseman77 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 11:51:
Volgens mij heb je heel wat interlands gemist de laatste tijd...zie verder hieronder voor de cijfers van Memphis in Oranje. Als dat niet overtuigend is dan is geen enkele speler overtuigend.
Hij deed ook gewoon veel rare dingen, dan is het niet gek dat in een slowchattopic dat vaak gemeld wordt.Beetje een stopop dit, niemand zegt namelijk dat je geen kritiek mag hebben.
Hem volledig afzeiken is echter geen kritiek en daar is in deze topic nogal sprake van, lees anders maar eens terug en verbaas je over de vele zeer negatieve posts.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 11% gewijzigd door ScrooLoose op 07-06-2019 17:12 ]
Smiling as the shit comes down...
Ze waren er wel in functie voor een Engelse tv zender en dan ga je zéééé'éééér uitgebreid lopen juichen bij een tegengoaldutchgio schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 13:57:
[...]
Waarom, een mooie goal van Messi kan iedereen toch waarderen.![]()
In Engeland hebben ze niet zo'n last van de coefficient, het gezamenlijk goed presteren in Europa is veel minder van belang.
Oeh, (als je het "Ligt" De Ligt, met "Jong" Frenkie de Jong" en met "Dijk" van Dijk bedoelt, geen idee waarom je de helft van de achternaam weg zou laten, maar soit) daar doe je imho nogal wat jongens van het huidige elftal tekort. Een Wijnaldum en een Blind zijn minstens zo belangrijk, net als Memphis en toch ook Babel. En zo zijn er nog wel een paar, jammer dat je de gezamenlijke prestatie niet erkend.Sjah schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:03:
@Baserman: waarover je iedereen hoort bij Oranje is maar 3 man, Ligt, Jong en Dijk, dat is toch ook wereldtop. Niet meer dan logisch als je NL bent wat nog steeds droomt over titels halen.
Geen idee over welke wedstrijden je het hebt, maar bij Oranje heeft Memphis echt boven-gemiddeld goed gepresteerd. Je hebt van die spelers die enorm goed zijn bij hun club, maar niet tot uiting komen tijdens interlands, maar imho is Memphis juist precies andersom: Die presteert zo enorm goed tijdens interlands, terwijl het bij z'n club vaak maar middelmaat is (ik noem een Makaay, maar ook Bergkamp heeft daar lange tijd last van gehad, en zo zijn er internationaal nog veel meer voorbeelden te vinden). Maar die wedstrijden moet je niet door elkaar halen: Bij het Nederlands elftal is hij imho de laatste tijd echt van onschatbare waarde. Ook gisteren, ondanks dat ie een mindere wedstrijd speelde.... Beetje jammer dat dit niet (h)erkend wordt.Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 16:38:
[...]
Scorebordjounalistiek. Als je de wedstrijden kijkt zie je wel meer dan dat, en dat is dus precies waarom hij mij (nog) niet overtuigt.
[ Voor 4% gewijzigd door naitsoezn op 07-06-2019 20:39 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:43:
Je doet nu net of iedereen die het niet met je eens is ongelijk heeft
Precies daarom maak ik de vergelijking. Ook dat was een speler waar je veel discussie over kon hebben, hij had ontegenzeggelijk toegevoegde waarde maar af en toe was het ook weer net niet. Depay heet dat ook, maar staat mogelijk aan de beginfase van het traject wat Ziyech al doorlopen heeft. Voor het Nederlands voetbal is het te hopen dat hij zich net zo ontwikkelt.naitsoezn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:57:
Ik geef gewoon mijn mening over die man, en vind het bijzonder jammer dat ie blijkbaar niet de credits heeft die ie imho gewoon verdient op basis van prestaties. Maar grappig dat je de vergelijking trekt met Ziyech, want die wordt al sinds z'n tijd bij Heerenveen ondergewaardeerd
. Als je het daar niet mee eens bent, hebt je inderdaad ongelijk
Zeiss Distagon 21 f/2.8
You lost me thereGonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:01:
[...]
Precies daarom maak ik de vergelijking. Ook dat was een speler waar je veel discussie over kon hebben, hij had ontegenzeggelijk toegevoegde waarde maar af en toe was het ook weer net niet. Depay heet dat ook, maar staat mogelijk aan de beginfase van het traject wat Ziyech al doorlopen heeft. Voor het Nederlands voetbal is het te hopen dat hij zich net zo ontwikkelt.
Ja en nee. Wel over de potentie maar niet over de huidige status.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb het niet over potentie gehad noch over statusGonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Ja en nee. Wel over de potentie maar niet over de huidige status.
[ Voor 0% gewijzigd door naitsoezn op 07-06-2019 21:29 . Reden: toch nog even een imho toegevoegd, aangezien het niet altijd duidelijk blijkt dat posts vooral bestaan uit meningen ]
Ja maar ik wel.naitsoezn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:28:
Ik heb het niet over potentie gehad noch over statusHij presteert bij het Nederlands elftal imho gewoon buitengewoon goed en ik vind het bijzonder dat dit blijkbaar door sommigen niet gezien wordt, en/of dat sommigen de prestaties bij een club niet los kunnen zien van de prestaties bij een land. Zoals Depay de laatste tijd presteert bij Oranje, heeft imho menig 'topspits' uit het verleden hem niet nagedaan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
In dat geval praten we volledig langs elkaar heenGonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:04:
[...]
Ja maar ik wel.
Club staat er los van maar ook in oranje is er nog heel veel ruimte voor verbetering.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je gaat nu zaken door elkaar halen, niemand noemt Memphis namelijk een echte topper.Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:04:
maar er mogen nog wel wat tandjes bij wil het een echte topper worden.
1 dag langer rust en Portugal heeft 90 min gespeeldN1ckk schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 12:03:
@Baseman77 Ik denk zelf dat Memphis echt een goede aanvaller is (geen spits als in afmaker). Het is alleen het voltallige aanvalstrio dat niet van ‘top’niveau is. Zelf had ik graag een echte afmaker erbij gezien in de punt en dan Memphis en Bergwijn bijv. Daar omheen.
@Hackus Valt toch wel mee?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit dus. Ja, het is van tijd tot tijd frustrerend om te zien (zeker de aanval), maar Duitsland, Frankrijk en Engeland aan de zegekar binden? Ik kijk weer uit naar wedstrijden van Oranje, dat is wel anders geweest in de laatste jaren.PWM schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:46:
We hebben Duitsland, Frankrijk en Engeland achter ons gelaten en we zijn negatiefAls je dit 2 jaar geleden had gezegd werd je voor gek verklaard.
Positieve ontwikkeling. Niet als prijs, wel als ervaring. De communicatie was slecht, het idee was/is goed.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarschijnlijk weet nog steeds niemand waar de nations league over gaat.naitsoezn schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 22:10:
[...]
Zou de winnaar van de finale op zondag niet ook deelnemen aan de vernieuwde confederations cup, of heb ik dat verkeerd onthouden?
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
En dan komt dit hieronder, ik denk dat je zelf dingen door elkaar aan het halen bent.Baseman77 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:36:
Je gaat nu zaken door elkaar halen, niemand noemt Memphis namelijk een echte topper.
Nogmaals, de perceptie van afzeiken is echt schromelijk overdreven. De meeste acties waarover men viel was de kritiek 100% terecht. Fantastisch dat je bij drie doelpunten betrokken bent, maar één is een mislukt schot en de ander een corner. Laten we het wel gewoon bij de naam noemen, die laatste was een goede actie. Maar als je stomme en/of nonchalante dingen blijft doen dan blijf je kritiek ontvangen, dat heeft werkelijk waar niets met afzeiken te maken.Maar in Oranje presteert hij wel top, dat mag erkend worden. Hij is veruit de belangrijkste aanvaller en het rijtje doelpunten en assist dat ik noemde maakt dat heel duidelijk. Hij is bij heel veel goals van Oranje direct betrokken (en een aantal wedstrijden op rij al bij elke goal), dat is gewoon ontzettend knap.
Dus ja, hij speelde slecht tegen Engeland en er lukte maar weinig. Desondanks was hij direct betrokken bij 2 van de 3 goals en speelde hij een belangrijke rol bij de 3e goal. Dat maakt de vele zeer negatieve opmerkingen richting hem in deze topic tijdens de wedstrijd (wat geen kritiek meer genoemd kan worden) nogal overbodig en overdreven.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tuurlijk:Gonadan schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:26:
Nogmaals, de perceptie van afzeiken is echt schromelijk overdreven.
dat heeft werkelijk waar niets met afzeiken te maken.
Schromelijk overdreven inderdaad. Heeft echt niets met afzeiken te maken inderdaad.Heb er geen vertrouwen in... Vergeleken met onze verdediging en middenveld vind ik de aanval echt helemaal niks.
Wel bizar dat een land dat toch vooral bekend staat om zijn aanvallende voetbal, nu de sterkste centrumverdediging ter wereld heeft en niemand echt in de spits.
Kan je beter Depay lozen
Memphis... Klootviool dat je bent
Memphis droplul dat je bent!
vraag me af of Koeman de ballen heeft om hem eraf te halen
Memphis daar word je toch ook niet goed van.
Man man wissel die gast alsjeblieft!!
Omdat wonderboy door 5 man heen wil raken we ook elke keer nog de bal kwijt.
Niet alleen vandaag, maar dat mag je vast weer niet zeggen.
Als je dit ook bij Depay doet dan krijg je daar nog geld bij
Manmanmanphis
Memphis is na vanavond gratis af te halen.
Zelfs nu ze geen wissels hebben zou ik Memphis eruit halen.
Olympique Lyon geeft 10 miljoen toe op Depay!
Zo'n speler wil je toch gewoon niet in je team hebben...
dempay speelt de slechtste pot die ooit door een speler in het nederlands elftal is gespeeld
Agree, rampzalig.
Depay's penalty zal een serieuze bedreiging worden voor Stam's bal die de stratosfeer had bereikt.
Zou nog liever de Jong met zin kop willen zien dan Depay
lol, Memphis faalhaas en Promes scoren.
Manmanmanphis
Het erge is nog dat Memphis vast gaat zeggen dat hij een goede wedstrijd heeft gespeeld, terwijl hij zoooo veel heeft verprutst en mensen hem hier ook beetje uit kotsen.
Wat een slechte speler blijft die Depay ook
Memphis Mis hemp! OMG
Wat speelt Depay ontzettend slecht zeg. Lachwekkend gewoon.
Depay, ga maar alvast douchen jongen. Dan is er iig ruimte genoeg voor je ego.
Depay, idioot. Wie schiet er nou vanaf die plek.
Wat een droeftoeter zeg.
te maken met vermoeidheid? Was Depay al moe vanaf minuut 1 dan?
Memphis being memphis
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Memphis vanavond
Ja, hij kwam schijnbaar vermoeid het veld op.
mijn autospelling maakt iedere keer als ik d e p a y in tik er depri van. daar wordt ik dan weer vrolijk van
Depay en (in mindere mate Babel) zijn gewoon jammerlijke overblijfselen van vroeger die snel vervangen gaan worden
Wat een klungels die Engelsen, nog erger dan Depay
Heeft ie iig toch nog 1 goede pass gegeven vanavond..
Eerste bal die Depay afgeeft is een goal.
Dus als je het oneens bent met jou, dan heb je een verblindende liefde voor Memphis?Gonadan schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:26:
Waar de één wordt beticht van een blinde haat jegens Depay lijkt de ander wel een verblindende liefde voor hem te hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 09-06-2019 13:07 ]
Leuk dat je zoveel moeit hebt gedaan om al die comments op duiken, maar als je daar de betreffende beelden bij legt snap je wel waarom die opmerkingen zijn gemaakt. Depay speelde een draak van een wedstrijd, iets wat wordt verbloemd door z'n "aandeel" in de goals.Baseman77 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:56:
[...]
Tuurlijk:
[...]
Schromelijk overdreven inderdaad. Heeft echt niets met afzeiken te maken inderdaad.
[...]
Dus als je het oneens bent met jou, dan heb je een verblindende liefde voor Memphis?
Maar verder sta je wel open voor argumenten en een andere mening?
Dat Ronaldo voor 1x wel langs Oranje geraakt, helaas...Aggressor schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:08:
Engeland heeft genoeg goede kansen gehad....
Wat verwachten jullie vanavond van Portugal Nederland?
[ Voor 11% gewijzigd door DoeEensGek op 09-06-2019 17:33 ]
Of beter nog, die wedstrijd helemaal niet spelen.gambieter schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:10:
Pff, verlengen bij een troostfinale. Doe dan gelijk pingels...
don't mistake lack of talent for genius.
Hij is al 25.Gonadan schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:43:
Hij moet nog even wat volwassener worden.
★ What does that mean? ★
Ziggo sportAcoLyte! schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:38:
Waar wordt de troostfinale op uitgezonden?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik verwacht een debacle want als ze zo spelen als tegen Engeland dan verwacht ik minstens een hattrick van Ronaldo. Maar misschien dat tegen Portugal Oranje wat beter uit de verf komt.Sjah schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:10:
[...]
Dat Ronaldo voor 1x wel langs Oranje geraakt, helaas...
net zoals die dat al in 2012 deed.
★ What does that mean? ★
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zo geweldig vond ik hem niet, die penalty. Was ruim buiten de hoek maar ja, die keeper van Zwitserland is crap.Daan XVII schreef op zondag 9 juni 2019 @ 17:47:
Dit zie je niet vaak, een keeper die de vijfde penalty neemt.. maar wat schiet hij hem geweldig binnen
Keepers kunnen alleen helden zijn bij strafschoppen.
★ What does that mean? ★
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq