Hij komt thuis!
Lekker Promes! En well done Depay!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
hahah wat een geschutter weer, maar mooi voor promes.
memphis mijn god...maarja goed onderschept.
Jaaa! Uiteraard Memphis die hem niet weet te verzilveren, maar Promes goed meegekomen!
per aspera ad astra
Memphis had zoveel tijd om daar iets mee te doen, maar nee hij moet direct schieten.
Gelukkig is het goed gegaan omdat Promes doorloopt
Gelukkig is het goed gegaan omdat Promes doorloopt
Memphis... wonderlijke kerel. Zo slecht vandaag.
Memphis Mis hemp! OMG
★ What does that mean? ★
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:27
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja nu durf ik te juichen

Waar mikt Promes op?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij schoot Promes zo slecht dat 't anders naast was gegaan.
⏩ PVOutput☀️
Hoe is het mogelijk dat die bal van Promes erin stuitert?!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ha die bal had bij de corner beland als hij hem niet raakt
Naast? UitQuad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:57:
Volgens mij schoot Promes zo slecht dat 't anders naast was gegaan.

Niet dus, eigen doelpuntMaarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:57:
Eigen goal van Walker...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
typerende goal voor deze pot, frummel en frotten
Klinkt als Kieft tegen Ierland in 1988?Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:57:
(of is dat voor veel mensen hun tijd hier?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat een redding van die pik zeg!
⏩ PVOutput☀️
Die had er voor Memphis wel in gemogen. Wat een kegel zeg!
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Misschien eens aan Depay uitleggen dat hij hem niet op de doelman moet schieten/koppen
Smerige overtreding zeg
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hahaha
Wat speelt Depay ontzettend slecht zeg. Lachwekkend gewoon.
En die Promes puntert hem keihard naast. Met veel geluk keilt die verdediger hem binnen.
Maar ja, winnen is winnen.
Wat speelt Depay ontzettend slecht zeg. Lachwekkend gewoon.
En die Promes puntert hem keihard naast. Met veel geluk keilt die verdediger hem binnen.
Maar ja, winnen is winnen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Depay, ga maar alvast douchen jongen. Dan is er iig ruimte genoeg voor je ego.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Depay, idioot. Wie schiet er nou vanaf die plek...
Vrije trap... Pfft.
⏩ PVOutput☀️
Het moet 3-1 worden anders wordt het 2-2 en verlies je met penanties.
Wat is dit nou weer voor bal (vrije trap), het is geen oefenpotje waarmee je met de tegenstander kunt dollen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
.... ik zeg niets meer.. maar als je die vrijetrap op dat moment zo inschiet moet je gewoon nooit meer geselecteerd worden. Dan snap je er geen moer van.
★ What does that mean? ★
We hebben de fouten afgedwongen, hebben we afgekeken van de Engelsen in de eerste helftSaturnus schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:59:
Straks: "We hebben het afgedwongen."
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
De Mos?
⏩ PVOutput☀️
Als ze doorgaan dan krijgt Ronaldo een heerlijke avond tegen dit Nederlands Elftal vrees ik...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Corners van het Nederlands elftal zijn met de Ligt en van Dijk wel over 9000
Vanwege de VAR, in de Eredivise gebeurt het met enige regelmaat dat er te snel gevlagd wordt, dan liever wat te laat.Vos schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:00:
Waarom vlagt die vent zo laat?
Hmmm, begin Ajax-Tottenham vibes te krijgen, als je nu ziet hoe ver terug het Nederlands elftal aan het leunen is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
oefent cillessen nooit op ballen wegschieten, mijn opoe kan het nog beter, damn
De VAR beslist in dit geval wel in 5 seconden iets? Normaal duurt dat minimaal een minuutPolarBear schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Vanwege de VAR, in de Eredivise gebeurt het met enige regelmaat dat er te snel gevlagd wordt, dan liever wat te laat.
Man o man o man. Cillessen vanavond....
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Leunen? Nee hoor.Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:02:
Hmmm, begin Ajax-Tottenham vibes te krijgen, als je nu ziet hoe ver terug het Nederlands elftal aan het leunen is.
Ik verwacht nog minimaal 1 overstap met foute afloop van de Jong, en natuurlijk nog wat gemiste kansen van onze parel van een spits
Wat een zuur gezeik hier vanavond zeg, dat mag ook wel wat minder.
Smiling as the shit comes down...
1 - Kyle Walker is the first player to score for the Netherlands in extra-time since Ruud Geels in 1976 v Yugoslavia. Late.
— OptaJohan (@OptaJohan) 6 juni 2019
We zijn juist allemaal heel blij. Eindelijk zeggen wat je denkt in plaats van dat je vanwege een frommeldoelpunt je mond moet houden.ScrooLoose schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:03:
Wat een zuur gezeik hier vanavond zeg, dat mag ook wel wat minder.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Engeland is en blijft Engeland. Ze lijken altijd een goed team te hebben maar als het puntje bij paaltje komt...
Wat een droeftoeter zeg.
Als ik in de 3e klasse kut zo'n bal onder m'n voet door last gaan word ik al meewarig aangekeken..
Als ik in de 3e klasse kut zo'n bal onder m'n voet door last gaan word ik al meewarig aangekeken..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die Promes kwam met z'n stappen gewoon niet uit. Ziet er lullig uit maar we tellen m!!!
Dat is normaal pas op een grote eindronde.Wulfric92 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:05:
Engeland is en blijft Engeland. Ze lijken altijd een goed team te hebben maar als het puntje bij paaltje komt...
⏩ PVOutput☀️
Ik dacht dat wij dat altijd waren?Wulfric92 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:05:
Valt wel met leunen, ik ben zelf meer bang voor net die ene bal die achterin verkeert valt.Maarten_E schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:02:
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Tactiek, anders kunnen de Engelsen steeds door balverlies Memphis counteren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Depay heeft zijn dag niet dat is duidelijk merkbaar maar het gezeik in de topic begint wel treurige vormen aan te nemen. Tot voor kort had ook hij een groot aandeel in de wederopstanding van het Nederlands elftal. Plots is hij nu geheel niets meer waard.
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 06-06-2019 23:07 ]
Het moment daarvoor is NU.Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:41:
Zelfs nu ze geen wissels hebben zou ik Memphis eruit halen.
Meestal scoort hij als ik over hem klaag.
[ Voor 12% gewijzigd door MrMonkE op 06-06-2019 23:08 ]
★ What does that mean? ★
De Belgen de laatste jaren.
Wij doe niet altijd mee ...
En nu geeft hij niet thuis en mag je dus kritisch zijn. Dat is reageren op feiten en niet op emotie. Als ie goed speelt hoor je mij niet.Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
Depay heeft zijn dag niet dat is duidelijk merkbaar maar het gezeik in de topic begint wel treurige vormen aan te nemen. Tot voor kort had ook hij een groot aandeel in de wederopstanding van het Nederlands elftal.
Zoals iemand al zei het is of top of waardeloos. Vandaag helaas het laatsteMiki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
Depay heeft zijn dag niet dat is duidelijk merkbaar maar het gezeik in de topic begint wel treurige vormen aan te nemen. Tot voor kort had ook hij een groot aandeel in de wederopstanding van het Nederlands elftal. Plots is hij nu geheel niets meer waard.
Nouja het is geweldig of het is zoals vandaag, erg slecht.Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
Helaas meestal vaker zoals vandaag
Als het goed is is het goed en als het slecht is is het slecht.
Waarom mag dat niet aangekaart worden?
Waarom mag dat niet aangekaart worden?
Op de training is het veld een stuk kleiner. Is nu even wennen voor hemGrindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:02:
oefent cillessen nooit op ballen wegschieten, mijn opoe kan het nog beter, damn

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Blind ook wel goed hoor, mooie pass eerder. Nu ook mooi gezien.
Als ik man of the match bij NL zou moeten kiezen, Blind.
★ What does that mean? ★
Die is eigenlijk pas volgend jaar, áls NL geen EK ticket haalt via kwalificaties én deze finals wint. Nu spelen ze enkel voor keiharde cash.
⏩ PVOutput☀️
Vandaag maar ff niet zo goed, zondag gewoon de prijs pakken.
ICE ICE Baby
En punten voor de lijst?Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:09:
[...]
Die is eigenlijk pas volgend jaar, áls NL geen EK ticket haalt via kwalificaties én deze finals wint. Nu spelen ze enkel voor keiharde cash.
Depay voor Engeland.MrMonkE schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:09:
Blind ook wel goed hoot, mooie pass eerder. Nu ook mooi gezien.
Vorige wedstrijden was ik hem aan het verdedigen in het voetbal topic, maar vandaag is alles wat ie doet gewoon slecht!Typhone schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:08:
[...]
En nu geeft hij niet thuis en mag je dus kritisch zijn. Dat is reageren op feiten en niet op emotie. Als ie goed speelt hoor je mij niet.
Welke lijst?
Zullen vast wel wat punten te verdienen zijn, + elke winst is erg mooi, zeker tegen landen als Engeland. Liever dit soort wedstrijden winnen dan een 11-0 tegen San Marino.
⏩ PVOutput☀️
precies, qua prijs en prestige stelt dit toernooi geen zak voor/Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:09:
[...]
Dit gaat puur om het eventuele EK ticket en geld.
edit:
O en om spelers die voorrondes CL moeten spelen nog eens extra te naaien door hun minder rust te geven
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsy op 06-06-2019 23:12 ]
Hahaha
te maken met vermoeidheid? Was Depay al moe vanaf minuut 1 dan?
Engelsen gaan zo scoren.
Let op.
Let op.
★ What does that mean? ★
Wat een negativiteit over Depay, de statistiek* laat gewoon zien dat hij de beste van het veld is! 

bron: whoscored

Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Memphis vanavond
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja, hij kwam schijnbaar vermoeid het veld op.shoombak schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:12:
Memphis being memphis
★ What does that mean? ★
Verwijderd
Mee eens hoor. Maar als een speler zo duidelijk merkbaar zijn dag niet heeft mag hij best gewisseld worden.Miki schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:07:
mijn autospelling maakt iedere keer als ik d e p a y in tik er depri van. daar wordt ik dan weer vrolijk van
FIFA wereldranglijst.Quad schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:12:
[...]
Welke lijst?
Zullen vast wel wat punten te verdienen zijn, + elke winst is erg mooi, zeker tegen landen als Engeland. Liever dit soort wedstrijden winnen dan een 11-0 tegen San Marino.
Strootman komt er zo in, dan is het klaar
ICE ICE Baby
Scorebordjournalistiek.Napo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:13:
Wat een negativiteit over Depay, de statistiek* laat gewoon zien dat hij de beste van het veld is!
[Afbeelding]
Het is net zo spannendm0nk schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:47:
Als Strootman erin komt zet ik mijn tv uit..
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ohja. Je mag tegenwoordig in de ET extra wisselen. Helemaal vergeten.
⏩ PVOutput☀️
Ik weet niet welke fake news site jij op kijkt, maar dat slaat nergens op zo'n cijfer!Napo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 23:13:
[Afbeelding]