[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digilike
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-09 22:56
Krulliebol schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 04:04:
Is er nou echt verschil tussen iPadOS en iOS geïnstalleerd op iPad? Is toch allebei een op iOS gebaseerd besturingssysteem voor de iPad?
Een groot en prettig verschil vind ik dat Bestanden in iPadOS werkt als Finder en dat je meerdere typen bestanden extern kunt opslaan/ophalen. Als je bijvoorbeeld foto's maakt een een cardreader aansluit, dan hoef je die foto's niet meer eerst op te slaan in Fotorol, maar kun je ze rechtstreeks openen in een foto-editor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Afbeeldingslocatie: https://cnet4.cbsistatic.com/img/9x0YyIF60fKP5E9glfv3_7z4Oew=/936x527/2018/12/08/a90ffca4-4aad-4146-b75f-cb8ab96740b6/20181207-sanho-hyperdrive-usb-c-hub-for-ipad-pro-01.jpgGaan er nu Lightning hubs komen? Zoals die er al zijn voor USB-c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 18:39
deelnemers aan het beta software program ik heb een probleem met het downloaden van het profile. Als ik het heb gedownload ga ik naar settings en click op het profile gebeurt er niks!!! Vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark777 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:42:
deelnemers aan het beta software program ik heb een probleem met het downloaden van het profile. Als ik het heb gedownload ga ik naar settings en click op het profile gebeurt er niks!!! Vergeet ik iets?
Er is alleen Developer Profiel beschikbaar. Het duurt nog een aantal weken voor het publieke Beta profiel te gebruiken is.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
ik moest ook eerst mijn software updaten. nu doet hij het wel. Krijg alleen de ios 12 beta te zien moet inderdaad nog even wacchten voor de 13 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:20:
[...]

Ik had het dan ook alleen over de Magic Mouse waar de vraag over ging ;)
I know. Maar het leek mij een nuttige toevoeging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
even een kleine crosspost vanuit het Apple Pay topic, aangezien dit ook iOS 13 beta aangaat;

het is te hopen voor diegene die nu de DP draaien van iOS 13 dat wanneer ING live gaat, Apple Pay ook 100% werkt. ;)

In alle andere landen werkt voor zover ik lees A.P prima met deze allereerste DP van iOS 13 , maar aangezien A.P compleet nieuw is voor de ING....time will tell.

Wellicht ook de reden dat het live gaan van Apple Pay bij ING vermoedelijk is uitgesteld (nee, heb daar geen harde bron van :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:40
Geert1976 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:31:
even een kleine crosspost vanuit het Apple Pay topic, aangezien dit ook iOS 13 beta aangaat;

het is te hopen voor diegene die nu de DP draaien van iOS 13 dat wanneer ING live gaat, Apple Pay ook 100% werkt. ;)

In alle andere landen werkt voor zover ik lees A.P prima met deze allereerste DP van iOS 13 , maar aangezien A.P compleet nieuw is voor de ING....time will tell.

Wellicht ook de reden dat het live gaan van Apple Pay bij ING vermoedelijk is uitgesteld (nee, heb daar geen harde bron van :P )
Kan me niet voorstellen dat Apple Pay zou worden uitgesteld door ING vanwege een beta versie van iOS 13 (die pas in september wordt geïntroduceerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 11:45:
Er is alleen Developer Profiel beschikbaar. Het duurt nog een aantal weken voor het publieke Beta profiel te gebruiken is.
Er is geen developer profiel beschikbaar voor iOS 13. Installeren gaat voor alsnog alleen via een ipsw file.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TR1969 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:39:
[...]

Kan me niet voorstellen dat Apple Pay zou worden uitgesteld door ING vanwege een beta versie van iOS 13 (die pas in september wordt geïntroduceerd).
Het kan goed dat men wacht tot Final iOS13 er is.
(heb zelf geen ING)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Hackus schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:58:
[...]

Het kan goed dat men wacht tot Final iOS13 er is.
(heb zelf geen ING)
Dat zou echt totaal onlogisch zijn. Apple Pay is niet afhankelijk van iOS13.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:59:
[...]

Ik weet dat het al werkt nu op iOS12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluuz schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:59:
Precies. Dat heeft niets met elkaar te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
ik heb het gevoel dat als je 2 talen hebt ingesteld je gewoon het swipe toetsenbord kan gebruiken. Dus Nederlands en Engels als toetsenbord talen.
Engels selecteren en als je dan swiped kent hij ook de Nederlandse woorden...

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Benieuwd hoe snel we Beta.2 kunnen verwachten. Komende week is te vroeg denk ik.. over twee weken misschien? Of pas volgende maand als de Public Beta wordt uitgebracht.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:25:
Benieuwd hoe snel we Beta.2 kunnen verwachten. Komende week is te vroeg denk ik.. over twee weken misschien? Of pas volgende maand als de Public Beta wordt uitgebracht.
hier heb je een overzicht van alle beta's vanaf iOS 2.0 ;)

Kijkend naar de grafiek, denk ik dat we zo'n beetje elke 2 weken een DP kunnen verwachten (en wellicht bij een DP waar een haast onwerkbare fout/bug zit uiteraard eerder)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nS2DNED.png

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 08-06-2019 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Vanochtend een youtube filmpje gezien over iPadOS. Nu overweeg ik in september een iPad Pro te kopen (als er een nieuwe komt), ook al heb ik er geen nodig. Mijn huidige iPad (3?) ligt bijvoorbeeld al ruime tijd stof te happen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
Zojuist m’n Dual Shock controller aangesloten. Real Racing werkt super! Jammer dat Asphalt 9 niet werkt in de bèta van iPadOS. Zometeen even Fortnite testen.

Eindelijk fatsoenlijke controller ondersteuning. Had enkele weken geleden bijna de Nimbus willen kopen, maar goed dat ik dat niet gedaan heb. Straks ook nog even de Xbox One X controller testen. :)

/edit: PS4 Remote Play werkt ook perfect i.c.m. Controller :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rfB2rcz.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 08-06-2019 22:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip*

Niet zo netjes om anderen woorden in de mond te leggen.

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2019 08:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:34
Toppe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 01:02:
Denk ik upgrade alvast naar WatchOS 6. Zit nu met een Watch die het niet meer doet aangezien iOS op 12.4 zit en ik geen mogelijkheid heb om een developers account te gebruiken voor iOS 13.

Mooi klote :(

[mbr]*snip* niet vragen om warez[/]
Ik ook 🎉😂.. Ben gelukkig niet de enigste :P

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

Snakefoodjah schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:17:
ik heb het gevoel dat als je 2 talen hebt ingesteld je gewoon het swipe toetsenbord kan gebruiken. Dus Nederlands en Engels als toetsenbord talen.
Engels selecteren en als je dan swiped kent hij ook de Nederlandse woorden...
That’s my life. Ik heb al heel lang geen NL toetsenbord meer.

... na de zomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Leuk dat je er nu wat anders van probeert te maken maar dat suggereer ik helemaal niet.

Het punt is dat jij weer eens foutieve informatie geeft en doet alsof er een developer profiel Beschikbaar is. Wat feitelijk gewoon onjuist is en daarom reageer ik daar even op.

[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2019 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Ik heb de meest notificaties op mijn lock screen uitstaan, maar zou graag de berichten (iMessage) van mijn vriendin wel graag daar zien. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja hoe?

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jphermans
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
Gisteren wou ik iemand bellen die niet in mijn contacten stond, dus het nummer gewoon ingegeven om te bellen en dat lukte tot 2 - 3 maal toe niet. Daarna hetzelfde nummer als contactpersoon in de contacten gezet en toen ik die persoon wel bellen. Nog iemand dit opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Laatst online: 15-09 09:46
Het stukje over het dev portal klopt, de rest niet.

1. IPSW bestand: volledige software image
2. Dev profile: profile welke toegang biedt tot Over The Air (OTA) beta updates

IPSW vereist iTunes of de nieuwe versie van macOS. Een profiel vereist geen van beide.

Momenteel is alleen de IPSW te downloaden via het dev portal, een profile is niet beschikbaar. Vorige jaren was dit anders, toen was vrij direct na de Keynote het profile beschikbaar.

Bovenstaande geldt momenteel voor iOS en iPadOS.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 09-06-2019 13:23 ]

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

crypt0rr schreef op zondag 9 juni 2019 @ 07:27:
[...]

Het stukje over het dev portal klopt, de rest niet.

1. IPSW bestand: volledige software image
2. Dev profile: profile welke toegang biedt tot Over The Air (OTA) beta updates

IPSW vereist iTunes of de nieuwe versie van macOS. Een profiel vereist geen van beide.

Momenteel is alleen de IPSW te downloaden via het dev portal, een profile is niet beschikbaar. Vorige jaren was dit anders, toen was vrij direct na de Keynote het profile beschikbaar.

Bovenstaande geldt momenteel voor iOS en iPadOS.
Ipsw vereist itunes en xcode 11 beta. Xcode heeft daarnaast weer een os requirement.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:19

Toppe

Oké ✅

Wie gebruikt er klanten kaarten in Wallet? Ik gebruik hiervoor Pass2uWallet voor (betaalde versie) maar alle kaarten zitten plat geslagen in Wallet waardoor je alleen hele kleine randjes ziet qua kleur... lijkt me een bug?

Edit: Hier wat foto's
Dit is dus niet handig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O0srsugt1nOItPvIvWCdPKTa/full.jpg
Dit is dus wél handig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LePZtt1vU7jf0vAco9x4zRA6/full.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Toppe op 09-06-2019 09:03 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Fonts worden niet goed weergegeven. Zie NOS app.
Meer mensen last van?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/agTK8Ax.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:20
Modbreak:Er worden veel foto's en screenshots gepost in dit topic. Dat is top! Alleen is het wel zo fijn om die op de correcte manier te resizen. Kleine moeite en heel fijn voor je mede-gebruikers :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tylen schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:30:
[...]

Ipsw vereist itunes en xcode 11 beta. Xcode heeft daarnaast weer een os requirement.
het kan veel eenvoudiger en vooral 10x sneller:

Om iOS13 beta op je iPhone te krijgen via iTunes, hoef je niet perse het hele logge Xcode 11-beta, grootte: 7,9Gb, te downloaden en installeren (wat tering lang duurt)

Als je MobileDevice.pkg uit het zware Xcode (4,6Mb!!) uitpakt kun je daarna je iPhone via iTunes naar iOS13 updaten (uiteraard wel het juiste .ispw bestandje selecteren)

Dit .pkg bestandje is niet zo moeilijk te vinden op de ''digitale snelweg'' ;)

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 09-06-2019 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:46
Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:58:
Fonts worden niet goed weergegeven. Zie NOS app.
Meer mensen last van?

[Afbeelding]
Zelfde met de Marktplaats app.
Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:42:
Wie gebruikt er klanten kaarten in Wallet? Ik gebruik hiervoor Pass2uWallet voor (betaalde versie) maar alle kaarten zitten plat geslagen in Wallet waardoor je alleen hele kleine randjes ziet qua kleur... lijkt me een bug?

Dit is dus niet handig:
[Afbeelding]
Dit is dus wél handig:
[Afbeelding]
Bij mij ziet het in de wallet app er hetzelfde uit, maar ik gebruik een widget van pass2u. Daar wordt het normaal weergegeven (en ik ben er sneller dan eerst de wallet app openen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

sigmundfreund schreef op zondag 9 juni 2019 @ 09:35:
[...]

Zelfde met de Marktplaats app.

[...]

Bij mij ziet het in de wallet app er hetzelfde uit, maar ik gebruik een widget van pass2u. Daar wordt het normaal weergegeven (en ik ben er sneller dan eerst de wallet app openen).
Snelheid vindt ik verwaarloosbaar, snap niet dat ze het op de Watch wél netjes hebben gemaakt en op iOS niet...

Toch maar even feedback ingeschoten, dit kan natuurlijk beter :+

[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 09-06-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvO_91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 20:37
mr.JamesBond schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:30:
Vanochtend een youtube filmpje gezien over iPadOS. Nu overweeg ik in september een iPad Pro te kopen (als er een nieuwe komt), ook al heb ik er geen nodig. Mijn huidige iPad (3?) ligt bijvoorbeeld al ruime tijd stof te happen.
In september komt er geen nieuwe iPad. https://buyersguide.macrumors.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 08:42:

Dit is dus niet handig:
[Afbeelding]
Dit is dus wél handig:
[Afbeelding]
Ik krijg alleen maar de melding 'can not download' bij het toevoegen van passen in die Pass2uWallet app, had meteen maar even Pro gekocht want je kan blijkbaar geen 'unsupported' passen gebruiken zonder pro. Maar als nu een paar pasjes al niet lukken neig ik naar de refund..

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 23:58:
[...]

Leuk dat je er nu wat anders van probeert te maken maar dat suggereer ik helemaal niet.

Het punt is dat jij weer eens foutieve informatie geeft en doet alsof er een developer profiel Beschikbaar is. Wat feitelijk gewoon onjuist is en daarom reageer ik daar even op.
Als je de juiste wijze nu in OP zet, of waar je 'gereserveerd' hebt. dan kun je iemand met de vraag daarnaar verwijzen. lijkt me wel van belang in een iOS(Beta) topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

crypt0rr schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:52:
[...]

Ik krijg alleen maar de melding 'can not download' bij het toevoegen van passen in die Pass2uWallet app, had meteen maar even Pro gekocht want je kan blijkbaar geen 'unsupported' passen gebruiken zonder pro. Maar als nu een paar pasjes al niet lukken neig ik naar de refund..
Ik heb alles via template gedaan, dat werkt hier perfect en nog nooit een melding gehad van ‘cannot download’..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:20:
Als je de juiste wijze nu in OP zet, of waar je 'gereserveerd' hebt. dan kun je iemand met de vraag daarnaar verwijzen. lijkt me wel van belang in een iOS(Beta) topic
Dit is niet toegestaan. Zie ook de melding boven quickreply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Jelleujelle schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 15:31:
[...]

Hmm... weet iemand waar je deze optie achteraf aan kan zetten? Ik heb (volgens mij) die melding nooit gehad maar ben wel benieuwd naar een pratende siri...
Instellingen, notificaties, berichten... maar bij mij werkt het niet. Geluidsmelding hoor ik wel maar daarna blijft het stil, muziek gaat ook niet automatisch verder spelen

Kwam de optie net pas tegen, vandaar dat het even duurde

Vindt trouwens die nieuwe shortcuts echt waardeloos. Bluetooth reageert dus gewoon niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Toppe op 09-06-2019 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:46:
[...]

Dit is niet toegestaan. Zie ook de melding boven quickreply.
de juiste 'legale' wijze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:52:
[...]
de juiste 'legale' wijze ;)
We mogen wel aannemen dat de users welke zulke vragen hier stellen geen developer zijn of een developer login hebben.

Daarmee lijkt het mij niet nodig dit in de eerste twee berichten op te nemen.

Mocht je denken dat dit toch nodig is maak dan een topic en leg het daarin netjes en vooral kloppend uit. Dan kan ik hiernaar een link opnemen in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IeWVsJ3mqArrTA9dEG75KSKd/full.gif

Zojuist weer een feedback ingeschoten :) wordt er fanatiek in 8)

Het opslaan van een afbeelding gaat nu makkelijker als je het mij vraagt, probeer deze gif maar op te slaan :P

[ Voor 30% gewijzigd door Toppe op 09-06-2019 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:07:
[Afbeelding]

Zojuist weer een feedback ingeschoten :) wordt er fanatiek in 8)

Het opslaan van een afbeelding gaat nu makkelijker als je het mij vraagt, probeer deze gif maar op te slaan :P
Heb je er wel eens een reactie op ontvangen ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Hackus schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Heb je er wel eens een reactie op ontvangen ?
Ja zeker, heb er dit jaar stuk of 15 ingeschoten en eigenlijk altijd wel antwoord ontvangen. Soms willen ze alleen meer informatie aan de hand van een screenshot of screenrecording.

Kan het iedereen aanraden, tenslotte kunnen we zo iOS verbeteren :+

En weer een feedback: Ontgrendelen van watch met FaceID lukt niet...

[ Voor 9% gewijzigd door Toppe op 09-06-2019 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:39:
[...]

Ik heb alles via template gedaan, dat werkt hier perfect en nog nooit een melding gehad van ‘cannot download’..?
Zal dat eens proberen, wil eigenlijk geen account, maar dat lijkt via deze weg wel vereist.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

crypt0rr schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:26:
[...]

Zal dat eens proberen, wil eigenlijk geen account, maar dat lijkt via deze weg wel vereist.
Ik heb nu via FB gedaan, als straks ‘Sign in by Apple’ dan ga ik dat gebruiken en trek ik mijn toestemming via FB in.

Werkt verder dikke prima, je kan ook gewoon kaarten delen dus voor het hele gezin maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Elk jaar stel ik dezelfde vraag, maar is er nu al predictive text voor het nederlands toetsenbord? Ik wacht er al 4 jaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Hyloba schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:32:
Elk jaar stel ik dezelfde vraag, maar is er nu al predictive text voor het nederlands toetsenbord? Ik wacht er al 4 jaar op.
Ja! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Hyloba schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:32:
Komt in iOS 13.

https://www.onemorething....-13-quicktype-nederlands/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyloba
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-12-2022
Oh shit, eindelijk! Dan ga ik direct de beta downloaden zodra die beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Hyloba schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:47:
[...]

Oh shit, eindelijk! Dan ga ik direct de beta downloaden zodra die beschikbaar is!
Duurt nog wel even of je moet de DP installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 12:51:
[...]

Duurt nog wel even of je moet de DP installeren :)
Public Beta komt eind deze maand/volgende maand hoor.. dus dat 'duurt nog wel even' valt wel mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Rivanov schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:11:
[...]

Public Beta komt eind deze maand/volgende maand hoor.. dus dat 'duurt nog wel even' valt wel mee. ;)
Toen hij maandag uitkwam en ik moest 3 uur wachten vond ik het toch verrekte lang duren hoor :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 13:41:
[...]

Toen hij maandag uitkwam en ik moest 3 uur wachten vond ik het toch verrekte lang duren hoor :')
Troostje. Ik had gelijk de apple watch naar 6 geupgrade en was met ios13 bezig voor de iPhone. Maar toen kwam ik erachter dat xcode niet meer draait op mijn macbook (te oud). En watchos6 werkt niet met ios 12..... kak. Vanmiddag tuinfeest bij mijn zwager en daar claim ik even een uurtje zijn nieuwe macbook ;). Kan ik vanavond in bed weer de apple watch koppelen. Pffff. Wachten duurt lang :(

Edit: Ondertussen is het gelukt. Vanavond als ik weer thuis ben de apple watch weer koppelen. 😍

[ Voor 7% gewijzigd door Tylen op 09-06-2019 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Idd een hele mooie update. Of het nu wereld schokkend is voor een OS of IOS specifiek boeit me minder. Ga ook zeker de (publieke) beta gelijk downloaden.

Had toch alleen wel gehoopt op meer 'app folder' opties. Niet meer dan 9 apps op het scherm (vooral in de ipad niet fijn), geen opties om te sorteren of opnieuw te sorteren.
Daar zijn verder geen truukjes/opties/apps voor om daar iets mee of voor te doen nog?

[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 09-06-2019 15:23 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

The Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:23:
Idd een hele mooie update. Of het nu wereld schokkend is voor een OS of IOS specifiek boeit me minder. Ga ook zeker de (publieke) beta gelijk downloaden.

Had toch alleen wel gehoopt op meer 'app folder' opties. Niet meer dan 9 apps op het scherm (vooral in de ipad niet fijn), geen opties om te sorteren of opnieuw te sorteren.
Daar zijn verder geen truukjes/opties/apps voor om daar iets mee of voor te doen nog?
Gekke vraag, maar waarom zou je je apps willen sorteren? In ben blij dat deze optie er niet is aangezien ik de apps sorteer op de manier waarop ik ze gebruik...

En niet meer dan 9 apps kan je toch zelf doen? Zet je ze gewoon in een mapje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007

The Chosen One

Zie signature!

Toppe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:31:
[...]

Gekke vraag, maar waarom zou je je apps willen sorteren? In ben blij dat deze optie er niet is aangezien ik de apps sorteer op de manier waarop ik ze gebruik...

En niet meer dan 9 apps kan je toch zelf doen? Zet je ze gewoon in een mapje?
Ik heb het juist over in een map. En op de iPhone (die van mij ieg) is het 9 maar op de iPad is het 16. Geen idee hoeveel het wisselt per apparaat.

Ik wil ze gewoon sorteren op naam, of hoe vaak geopened etc. Beetje ala Fences opties.
Soms heb je door het verplaatsen of verwijderen ook weer 'gaten' ertussen zitten. En dan heb je apps op pagina 1, wat op 2 en wat 3. Maar die moet je dan weer allemaal gaan verslepen om ze bij elkaar te zetten.

Het zou zo weinig moeite zijn om daar iets voor te maken lijkt me toch.
Tuurlijk niet iedereen heeft zoveel apps maar met zoveel mensen en zoveel jaren worden dat er nog wel steeds meer.

edit: @Toppe Tja dan zet je het dus niet aan of gebruik je de opties niet. :+ Blijft mijn "most wished" feature ieg.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 09-06-2019 16:46 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

The Chosen One schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:37:
[...]

Ik heb het juist over in een map. En op de iPhone (die van mij ieg) is het 9 maar op de iPad is het 16. Geen idee hoeveel het wisselt per apparaat.

Ik wil ze gewoon sorteren op naam, of hoe vaak geopened etc. Beetje ala Fences opties.
Soms heb je door het verplaatsen of verwijderen ook weer 'gaten' ertussen zitten. En dan heb je apps op pagina 1, wat op 2 en wat 3. Maar die moet je dan weer allemaal gaan verslepen om ze bij elkaar te zetten.

Het zou zo weinig moeite zijn om daar iets voor te maken lijkt me toch.
Tuurlijk niet iedereen heeft zoveel apps maar met zoveel mensen en zoveel jaren worden dat er nog wel steeds meer.
Dat het eenvoudig is om te ontwikkelen snap ik, maar ik wordt geloof ik niet vrolijk als het systeem zich begint te bemoeien met een indelingen van mijn mappen. Ik kan nu de boel blindelings vinden, sommige apps gebruik ik niet meer maar die staan er wel (hoef ik niet te wennen, autist dat ik ben :+ ) of zijn vervangen voor dummy apps (snelkoppelingen naar Safari etc). Werkt voor mij prima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14:34
YouTube: Install iOS 13 from macOS Catalina without iTunes

Ben bezig met deze manier :p

Edit: Werkt als een speer! :D

[ Voor 10% gewijzigd door Milan1NL op 09-06-2019 18:13 ]

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:11
September is iPhone, iPad Pro is meestal in Oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

En wanneer komt de adobe apps?

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen ontwikkelaar of iets. Maar is er iets bekend over de NFC chip in de iPhones die iets meer toegankelijker is dan voorheen? Ik gebruik zelf een app wat Untappd heet. Daarmee kan je je biertjes inchecken. En je kunt je biertjes ook scsnnen met de camera maar ik zag ook met de NFC tag (iPhone XS met iOS 12).

Zie: https://mobile.twitter.com/untappd/status/936213660720091136

Gaan ze dit verder opengooien of geen idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnolia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:03
Klopt het dat in dark mode bij het laden van pagina's in Safari nog steeds (kort) een volledig wit scherm ziet? Dit heeft FireFox ook op iOS en is vrij storend als je in het donker naast je partner aan het surfen bent..

Op Android heeft alleen de Samsung Browser dit goed geïmplementeerd en is het 'lege pagina' laad scherm wel volledig zwart ipv wit.

Ontspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Magnolia schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:42:
Klopt het dat in dark mode bij het laden van pagina's in Safari nog steeds (kort) een volledig wit scherm ziet? Dit heeft FireFox ook op iOS en is vrij storend als je in het donker naast je partner aan het surfen bent..

Op Android heeft alleen de Samsung Browser dit goed geïmplementeerd en is het 'lege pagina' laad scherm wel volledig zwart ipv wit.
Of het klopt dat dit (nog) niet zwart is met dark-mode ingeschakeld kan ik niet zeggen. Ik kan wel bevestigen dat het scherm hier ook nog wit is zoals je beschrijft.

Het zou mooi zijn als dit inderdaad ook donker wordt tijdens het laden.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Magnolia schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:42:

Het is een beta. Dus bug report of feature request indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asphalt 9 werkt niet op mijn reserve iPad met iPaddo's 13. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2019 @ 10:01:
Ik ben geen ontwikkelaar of iets. Maar is er iets bekend over de NFC chip in de iPhones die iets meer toegankelijker is dan voorheen? Ik gebruik zelf een app wat Untappd heet. Daarmee kan je je biertjes inchecken. En je kunt je biertjes ook scsnnen met de camera maar ik zag ook met de NFC tag (iPhone XS met iOS 12).

Zie: https://mobile.twitter.com/untappd/status/936213660720091136

Gaan ze dit verder opengooien of geen idee?
Voor wat we nu kunnen zien gaat het voornamelijk om het kunnen starten van automatiseringen binnen de shortcut app, maar ik verwacht zelf wel een API die verder open gaat dan wat nu de bedoeling is.

Blijft wel het feit dat de NFC tag aan bepaalde eisen moet voldoen, niet elke tag gaat geschikt zijn namelijk...
Tylen schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:29:
[...]

Het is een beta. Dus bug report of feature request indienen.
Feedback *; <3

[ Voor 10% gewijzigd door Toppe op 10-06-2019 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Feedback. Check dat was het 👍🏻👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik dus al dacht en aangaf hier op 8 juni wat betreft Apple Pay via ING icm de beta van iOS 13;
Kans is zeer groot dat toevoegen van je ING pas aan je Wallet (nog) niet mogelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:17:
Wat ik dus al dacht en aangaf hier op 8 juni wat betreft Apple Pay via ING icm de beta van iOS 13;
Kans is zeer groot dat toevoegen van je ING pas aan je Wallet (nog) niet mogelijk is.
Apple Pay werkt gewoon met iOS 13 hoor, kon hem zo instellen :)

Ik heb hem direct geactiveerd vanuit melding dat het beschikbaar is als je de app opent. In de app zelf lukt het nu niet, hij geeft aan dat het druk is ;)

Vaak genoeg proberen, kom er nu weer doorheen :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Toppe op 11-06-2019 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:26:
[...]

Apple Pay werkt gewoon met iOS 13 hoor, kon hem zo instellen :)

Ik heb hem direct geactiveerd vanuit melding dat het beschikbaar is als je de app opent. In de app zelf lukt het nu niet, hij geeft aan dat het druk is ;)

Vaak genoeg proberen, kom er nu weer doorheen :*)
check de diverse posts in het Apple Pay topic waar mensen problemen ondervinden die de iOS 13 DP hebben draaien.

top (pun intended) dat t bij jou inmiddels gelukt is uiteraard! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:54
Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:32:
[...]

check de diverse posts in het Apple Pay topic waar mensen problemen ondervinden die de iOS 13 DP hebben draaien.

"Mensen" is in dit geval alleen ik. Niet groter maken dan het is. Kan ook liggen aan drukte bij ING.

Verder heeft verderop in dat topic iemand op iOS 12.3.1 dezelfde issues als ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Sluuz op 11-06-2019 08:34 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:32:
[...]

Ik weet niet welke meldingen ze krijgen, maar hier werkt het perfect op iOS13 DP & Apple WatchOS6

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sluuz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:32:
[...]

"Mensen" is in dit geval alleen ik. Niet groter maken dan het is. Kan ook liggen aan drukte bij ING.

Verder heeft verderop in dat topic iemand op iOS 12.3.1 dezelfde issues als ik.
Mug. Olifant.

:P

edit: goed kijken, ik heb inmiddels al nr 2 en nr 3 voorbij zien komen met Apple Pay problemen icm iOS 13 DP

[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 11-06-2019 08:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Geert1976 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Mug. Olifant.

:P

edit: goed kijken, ik heb inmiddels al nr 2 en nr 3 voorbij zien komen met Apple Pay problemen icm iOS 13 DP
Dat heeft waarschijnlijk meer te maken met de instabiliteit dan dat de beta het niet zou ondersteunen.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uffje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:43:
[...]

Dat heeft waarschijnlijk meer te maken met de instabiliteit dan dat de beta het niet zou ondersteunen.
ok.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Uffje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 08:43:
[...]

De instabiliteit lijkt me ook vreemd. Ik neem aan dat Apple een uitrol team heeft om Apple Pay op een juiste manier te kunnen uitrollen. Als het mis gaat dan wordt Apple er namelijk op aangekeken.

Kan me echter wél voorstellen dat de DP er voor kan zorgen dat Apple Pay niet juist geactiveerd kan worden, tenslotte is het een DP om een ontwikkelaar kennis te laten maken met de nieuwe versie, nieuwe feature's en de kans om fouten op te lossen.

Mijn conclusie? Ja, het ligt wel aan de DP, tenslotte zijn er mensen die last hebben van bepaalde bugs die ik weer totaal niet ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
Regio op Duitsland zetten en het werkt ook met ios 13

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Ik heb ook problemen met Apple Pay instellen op deze iOS 13 beta. Er kan schijnbaar geen contact gemaakt worden met de kaartverstrekker in de laatste (?) stap. Nu is het ook zo dat ik in deze beta de ING app niet weer kan openen wanneer ik deze even verlaat. Ik krijg dan een zwart scherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

bing69 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:55:
Regio op Duitsland zetten en het werkt ook met ios 13
Ik woon sowieso in Spanje dus heb daar geen last van :+
GeorgeMichael schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:06:
Ik heb ook problemen met Apple Pay instellen op deze iOS 13 beta. Er kan schijnbaar geen contact gemaakt worden met de kaartverstrekker in de laatste (?) stap. Nu is het ook zo dat ik in deze beta de ING app niet weer kan openen wanneer ik deze even verlaat. Ik krijg dan een zwart scherm te zien.
App even volledig afsluiten en opnieuw openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeorgeMichael schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:06:
je bent absoluut niet de eerste die problemen ondervindt met Apple Pay ING icm iOS13 beta.

Maar het feit dat t jou niet lukt momenteel kan ook te maken hebben met de drukte die ING nu heeft. Kan me ze voorstellen na alle persberichten van vanochtend over Apple Pay live sinds vandaag dat het rete druk is nu bij ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook maar even delen: Starten met ING Apple Pay

(of het nu werkt met iOS13 weet ikzelf niet) zou zelf niet alleen hier om je regio wijzigen.

Wil wel weten wanneer het werkt met NL als regio, dus in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Geen problemen hier met ios 13 en apple pay. Vanmorgen heerlijk mijn kopje koffie met broodje kaas ermee afgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:08:

[...]

App even volledig afsluiten en opnieuw openen
Werkt helaas niet, ook de app opnieuw installeren en telefoon reboot had geen effect.

Dat wordt toch maar even afwachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Op m'n iPad werkt het automatisch switchen tussen Light & Dark mode ook niet zoals het hoort.
Beide instellingen geprobeerd:

- Op basis van zonsopkomst en zonsondergang
- Op basis van bepaald tijdstip

Heb al via Feedback ingestuurd, maar hier meer mensen ook last van? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Moet wel toegeven dat het deel scherm echt een hele verbetering is, gewoon direct iets kunnen versturen naar een van de favorieten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Toppe schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:33:
Als je genoeg tabjes in Safari sluit dan komt hij met het voorstel om niet gebruikte tabbladen automatisch te sluiten na:
- 1 dag
- 1 week
- 1 maand
Nou @Donstil lekker of niet, al m’n tabs zeg. Zelfs die ik een uur geleden nog gekeken heb }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DangerousMagic
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:34:
Op m'n iPad werkt het automatisch switchen tussen Light & Dark mode ook niet zoals het hoort.
Beide instellingen geprobeerd:

- Op basis van zonsopkomst en zonsondergang
- Op basis van bepaald tijdstip

Heb al via Feedback ingestuurd, maar hier meer mensen ook last van? :)
Mijn iPhone leeft volgens mij constant in een andere tijdzone. Soms sprong hij ineens naar light mode om 1 uur in de nacht, en vervolgens om 9 uur in de ochtend weer naar dark mode. Sinds dien heb ik hem altijd in dark mode staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
wanneer is iOS13 beta beschikbaar voor deelnemers van het beta software program?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
mark777 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:29:
wanneer is iOS13 beta beschikbaar voor deelnemers van het beta software program?
In juli wordt de public beta vrijgegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YRH
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:40

YRH

Werkt bij jullie de DigiD appt of crasht deze ook gelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:10:
[...]

Nou @Donstil lekker of niet, al m’n tabs zeg. Zelfs die ik een uur geleden nog gekeken heb }:|
Ooh dat is nog een beetje buggy dan. Hier staan ze er nog 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Feedback verstuurd: Als de schakelaar aan de zijkant, silent mode on or off, bedient word moet er gewacht worden voordat de popup verdwenen is in het scherm. Anders werken de volume knoppen niet. Vet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:54
YRH schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:34:
Hier ook!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
Tylen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:41:
Feedback verstuurd: Als de schakelaar aan de zijkant, silent mode on or off, bedient word moet er gewacht worden voordat de popup verdwenen is in het scherm. Anders werken de volume knoppen niet. Vet irritant.
De volumeknoppen kunnen op dit specifieke moment gebruikt worden voor het bel toon volume.

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Is er een manier om die positie balk uit te zetten in Safari, klik nu constant op die balk wanneer ik m’n notificaties op Tweakers wil bekijken.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:23
YRH schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:34:
DigiD is al sinds de release van beta 1 dood bij mij. Misschien heeft het iets met de veiligheid te maken. Of gewoon met een bug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:23
Toppe schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:24:
Moet wel toegeven dat het deel scherm echt een hele verbetering is, gewoon direct iets kunnen versturen naar een van de favorieten....
Als je lang ingedrukt houdt op iemand, krijg je extra opties. M'n vriendin staat er eerst in met iMessage als icon, als ik lang druk, splitst dit zich op naar iMessage en AirDrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

xoniq schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:52:
[...]

Als je lang ingedrukt houdt op iemand, krijg je extra opties. M'n vriendin staat er eerst in met iMessage als icon, als ik lang druk, splitst dit zich op naar iMessage en AirDrop.
Hier staat m’n vrouw er met AirDrop apart in, opzich geen ramp want werkt nog sneller ook.

Meest mooie zou zijn als je bepaalde mensen gewoon vast kan zetten en dat Whatsapp hier geen ondersteuning voor gaat krijgen.

Pagina: 1 ... 9 ... 50 Laatste