[iOS13] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 50 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:05
Bij meer mensen Siri down?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:29
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: ooh het was een Gifje denk ik. Dat mag niet begrijp ik :)
Net nog een timer gezet (enige waar ik Siri voor gebruik eigenlijk) en dat ging prima.

[ Voor 61% gewijzigd door Donstil op 03-10-2019 21:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Is er een mogelijk bij foto’s de volgorde om te draaien? Nu staan de meest recente foto’s onderaan... de setting nog niet ergens kunnen vinden en ik vind het best onhandig zo

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:24
R-utger schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:17:
Is er een mogelijk bij foto’s de volgorde om te draaien? Nu staan de meest recente foto’s onderaan... de setting nog niet ergens kunnen vinden en ik vind het best onhandig zo
Nope.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-09 14:59
Mhh jammer.
Daar had android het wat beter voor elkaar.
Voor mij is het logischer dat de nieuwste foto’s bovenaan staan.

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 06:42
R-utger schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 20:50:
[...]

Mhh jammer.
Daar had android het wat beter voor elkaar.
Voor mij is het logischer dat de nieuwste foto’s bovenaan staan.
Maar ja, elke keer dat je de Foto’s app opent, default de app naar beneden. Dus je hoeft niet elke keer helemaal naar beneden te scrollen.
Is dat een incidenteel keertje wel nodig, kan je gewoon op de op dat moment blauwe icoon drukken en dan gaat de app vanzelf helemaal naar de laatste foto onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 08:36

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

jwtje schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 23:01:
Ik krijg met die automatische opdrachten alleen een melding in mijn berichtencentrum. Ik heb nu twee opdrachten aangemaakt eentje als ik van huis vertrek dan moet WiFi uit. En eenmaal als ik thuis aankom dan moet WiFi aan. Opdrachten geeft wel een melding in het berichtencentrum die ik dan kan uitvoeren. Maar kan dit niet automatisch?
Nee dat kan niet. Een van de redenen waarom ik het voordeel van Opdrachten niet in zie.

iPad Air 2 crashte vanavond voor het eerst volledig. Enkel homeknop en aan/uit indrukken om de iPad te resetten heeft geholpen. Ik draai iPadOS 13.1.2 Ik begin mij steeds meer af te vragen of de iPad air2 wel krachtig genoeg is voor iPadOS. Ik hoor mijn dochter met een iPad ‘18 niet over vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
raginus3 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:09:
[...]

Nee dat kan niet. Een van de redenen waarom ik het voordeel van Opdrachten niet in zie.

iPad Air 2 crashte vanavond voor het eerst volledig. Enkel homeknop en aan/uit indrukken om de iPad te resetten heeft geholpen. Ik draai iPadOS 13.1.2 Ik begin mij steeds meer af te vragen of de iPad air2 wel krachtig genoeg is voor iPadOS. Ik hoor mijn dochter met een iPad ‘18 niet over vastlopers.
Ik heb ook een iPad Air 2, maar nog geen crash meegemaakt met iPadOS.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Heb jij bèta’s gedraaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Ik heb echt vaak dat het geluid niet goed is.
Zeker als ik aan het typen ben en krijg een notificatie.

Of mijn “tik” geluiden worden hard, de notificatie is hard of juist helemaal geen geluid maar enkel een tril.
Momenteel zit ik op 13.1.2 maar volgens mij had ik het hiervoor ook al.

Erg irritant als geluid niet consistent is :(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
Famous schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:17:
Ik heb echt vaak dat het geluid niet goed is.
Zeker als ik aan het typen ben en krijg een notificatie.

Of mijn “tik” geluiden worden hard, de notificatie is hard of juist helemaal geen geluid maar enkel een tril.
Momenteel zit ik op 13.1.2 maar volgens mij had ik het hiervoor ook al.

Erg irritant als geluid niet consistent is :(
Dit probleem is heel lang opgelost geweest. Tot nu toe heb ik het maar een keertje meegemaakt, volgens mij op de vorige beta. Ik zal het even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Tartarus schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:20:
[...]

Dit probleem is heel lang opgelost geweest. Tot nu toe heb ik het maar een keertje meegemaakt, volgens mij op de vorige beta. Ik zal het even in de gaten houden.
Het was weg ja, maar in 13.1.1 had ik het volgens mij ook al.
Weet het echter niet meer zeker, ben nu van de beta af dus ging er vanuit dat het goed was.. helaas 🤷🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Heeft iemand problemen met sync van notes tussen iphone > macos en ipados?

ik kan niet niet meer syncen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@icegodd Hier geen problemen eerlijk gezegd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Laatst online: 21-09 19:16
icegodd schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 00:25:
Heeft iemand problemen met sync van notes tussen iphone > macos en ipados?

ik kan niet niet meer syncen :(
Zie: https://www.engadget.com/...le-reminders-sync-broken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 09:47
Weet niet of er iemand dezelfde problemen heeft, maar sinds iOS 13 werkt personal hotspot niet meer.

Ofwel ziet mijn Macbook de iPhone gewoon niet ofwel kan hij hem wel zien, maar lukt het niet om Tethering te activeren.

Een collega zei dat "Allow Others to Join" moet opstaan, maar ik ben er bijna heilig van overtuigd dat dat nooit heeft opgestaan en dat het altijd heeft gewerkt.

De stappen die ik al ondernomen heb:
- Sign out of iCloud
- Reset network settings
- 5 keer reboot
- hard reset

Niets werkt, ofwel komt hij niet in de lijst voor, ofwel kan hij niet connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Nu online
Lyca schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:36:
Weet niet of er iemand dezelfde problemen heeft, maar sinds iOS 13 werkt personal hotspot niet meer.

Ofwel ziet mijn Macbook de iPhone gewoon niet ofwel kan hij hem wel zien, maar lukt het niet om Tethering te activeren.

Een collega zei dat "Allow Others to Join" moet opstaan, maar ik ben er bijna heilig van overtuigd dat dat nooit heeft opgestaan en dat het altijd heeft gewerkt.

- Sign out of iCloud
- Reset network settings
- 5 keer reboot
- hard reset

Niets werkt, ofwel komt hij niet in de lijst voor, ofwel kan hij niet connecten.
Ja, Allow others to join moet aan staan. Eerst was dat de toggle om Personal Hotspot aan of aan uit te zetten.

Nu heet dat dus Allow others to join. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lyca
  • Laatst online: 09:47
Fuwor schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:50:
[...]

Ja, Allow others to join moet aan staan. Eerst was dat de toggle om Personal Hotspot aan of aan uit te zetten.

Nu het dat dus Allow others to join. ;)
Dus zelfs met die toggle werkt het niet meer. Ook mijn Watch doet geen unlock meer van de Macbook en de setting staat aan.

Is er ergens een manier dat je je iCloud account kan "resetten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Deze heb ik ook al tijden erin, vanaf de beta.
Zou het gewoon Whatsapp zijn of toch door iOS13?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qtlgBLeuccKun8M4oXGBlYvP/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 04-10-2019 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Vanavond weer terug naar 13.1.2
Heb m’n telefoon vanochtend om 5:30 van de lader gehaald. Heb m nauwelijks gebruikt tot nu (paar iMessage berichten gestuurd en even op Reddit) en zit op 89%

Die drop gaat voor m’n gevoel harder dan op 13.1.2

Dan maar even geen Deep Fusion en Announce Messages with Siri. Dat komt wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2019 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Iemand anders misschien het volgende op hun phone met 13.2 beta?

Na het nemen van een foto in landscape en daarna de foto bekijken vanuit de camera app, of direct vanuit camera app een reeds gemaakte foto bekijken in landscape, dan is de foto linksbovenin beeld geplaatst en slechts deels zichtbaar...ipv gewoon volledig en midden in beeld. Telefoon kantelen geeft hetzelfde verkeerde beeld. Pas na foto wegswipen waardoor je weer in de camera mode komt, en daarna weer de foto bekijken...dan wordt de foto normaal getoond. Vreemd dingetje. Heb 'm reeds bij Apple gemeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:14:

Na het nemen van een foto in landscape en daarna de foto bekijken vanuit de camera app, of direct vanuit camera app een reeds gemaakte foto bekijken in landscape, dan is de foto linksbovenin beeld geplaatst en slechts deels zichtbaar...ipv gewoon volledig en midden in beeld. Telefoon kantelen geeft hetzelfde verkeerde beeld. Pas na foto wegswipen waardoor je weer in de camera mode komt, en daarna weer de foto bekijken...dan wordt de foto normaal getoond. Vreemd dingetje. Heb 'm reeds bij Apple gemeld.
even getest (paar keer achter elkaar) voor je...

foto's genomen in landscape kan ik direct daarna gewoon in zijn geheel 100% terugzien, hoe ik het toestel ook kantel.
Heb er geloof ik wel iets over gelezen op Reddit en/of Macrumors forum (wie niet meer exact waar).

Hopelijk kun je t probleem snel tackelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-09 12:51
Famous schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:56:
Deze heb ik ook al tijden erin, vanaf de beta.
Zou het gewoon Whatsapp zijn of toch door iOS13?

[Afbeelding]
Vermoedelijk Whatsapp aangezien zij niet de snelste zijn in het updaten van hun app naar de nieuwste iOS versie.. ;)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Geert1976 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:42:
[...]

even getest (paar keer achter elkaar) voor je...

foto's genomen in landscape kan ik direct daarna gewoon in zijn geheel 100% terugzien, hoe ik het toestel ook kantel.
Heb er geloof ik wel iets over gelezen op Reddit en/of Macrumors forum (wie niet meer exact waar).

Hopelijk kun je t probleem snel tackelen!
Thanks voor de test en info Geert. (y) Ik ga eens verder neuzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bibi2205 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Vermoedelijk Whatsapp aangezien zij niet de snelste zijn in het updaten van hun app naar de nieuwste iOS versie.. ;)
Zeker nu niet, verwacht wel 'grote' update. laatste versie is al vanaf 15 sept

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Lyca schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 08:36:

- Sign out of iCloud
- Reset network settings
- 5 keer reboot
- hard reset

Hotspot aan op 5s en iPad Met iPadOS gebruikt zonder problemen 4G. Enige wat ik heb gedaan is hotspot aan gezet op 5s en WiFi op iPad verbinden met 5s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Zowel mijn ipad mini 4 en mijn iphone se zijn er niet op vooruit gegaan, het is niet zo dat ze traag geworden zijn, maar wel dat ze gewoon af en toe niet reageren. Allemaal op de laatste ios/ipados

Anderen met dezelfde ervaringen?

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo85
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-09 16:47
@MXL yup ik ook de SE. Vandaag weer meerdere vastlopers gehad. Ook alles gereset maar geen oplossing. Voor mij niet echt werkbaar zo.. dus ik ga helaas kijken voor een andere smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Van mijn iPad air2 herken ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Air2 4G hapert soms hier. SE van jr. werkt prima
(qua oudste Apple gear)

[ Voor 20% gewijzigd door Hackus op 04-10-2019 22:01 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 18-09 23:43
dafmay schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 09:14:

Na het lezen van jouw bug hier eens geprobeerd. Met de XS hetzelfde wat jij ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Aha. Hier ook een XS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben weer terug op iOS 13.1.2
Had toch het gevoel dat er een lichte battery drain plaats vond. En was juist zo blij met de batterijduur van m'n 11 Pro, wat ik op dit moment belangrijker vind dan Deep Fusion. Ik wacht dus de officiële release wel af van 13.2.
Geen Beta meer op m'n daily driver. :)

iPad Pro 11" en iPhone 7 zijn nog wel voorzien van de Beta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
haha, alsof jij mijn toestel hebt gejinxed met je camera probleempje...Nu heb ik het gister ook een keer of 3 gehad.

En bedankt he! :+

hopelijk in een volgende beta verholpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Haha...my pleasure Geert :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

IOS 13 ondersteunt ook swiping, maar klopt het dat dat met taal Nederlands niet werkt ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Nu online
-SaveMe- schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 11:51:
IOS 13 ondersteunt ook swiping, maar klopt het dat dat met taal Nederlands niet werkt ?
Klopt, helaas nog niet in het Nederlands. Enkel in Engels, Spaans, Duits, Frans, Italiaans, Portugees
en Chinees beschikbaar. Hopen dat het snel beschikbaar komt en dat we niet net als QuickType (voorstellen van woorden) jaren moeten wachten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

Komt gelijk met de HomePod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
Ik heb nog steeds enorm veel battery drain op m’n iPhone 7 (batterij is 100 procent capaciteit). Ik ken het fenomeen van “indexeren” na een update, maar het blijft nu maar duren. Vooral de drain in stand-by valt op, verliest makkelijk +10 procent in 1 nacht (van 22u tot 6u slaap ik over het algemeen).

Niet echt acceptabel, hopelijk wordt hier ook een mouw aan gebreid in de volgende update. En laat het dan aub een update zijn die geen nieuwe problemen introduceert... :P

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP3-Junky
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ruim 10% drain in de nacht heb ik ook op mijn iPhone 7. Maar is dit niet “normaal” ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
MP3-Junky schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:18:
Ruim 10% drain in de nacht heb ik ook op mijn iPhone 7. Maar is dit niet “normaal” ??
Volgens mij is dat normaal. Maar ik zou het niet weten omdat de mijne altijd aan de oplader hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothiriel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-09 13:19
MP3-Junky schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 22:18:
Op iOS 12 was dat 2-3 procent. Staat ook op vliegtuigstand zodat ik niet gestoord wordt de nachts. Lijkt mij dat dat quasi geen energie zou mogen kosten.

Maar goed, het einde van de wereld is het niet natuurlijk. Maar het valt wel tegen met een volledig nieuwe batterij :)

MacBook Air 13' M1 |  iPad mini 2022 |  iPhone 14 Pro | Watch S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lothiriel schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 20:49:
Ik heb nog steeds enorm veel battery drain op m’n iPhone 7 (batterij is 100 procent capaciteit). Ik ken het fenomeen van “indexeren” na een update, maar het blijft nu maar duren. Vooral de drain in stand-by valt op, verliest makkelijk +10 procent in 1 nacht (van 22u tot 6u slaap ik over het algemeen).

Niet echt acceptabel, hopelijk wordt hier ook een mouw aan gebreid in de volgende update. En laat het dan aub een update zijn die geen nieuwe problemen introduceert... :P
Heb slecht nieuws voor je. alleen batterij fiks voor bionic socs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08:41
Mijn 7+ is ook duidelijks sneller leeg. Elke avond onder de 10% waar dat met ios 12 echt niet onder de 30-40% kwam. Ook nog veel haperingen. Met regelmaat loopt die even achter, of loopt vast. Reset helpt ook niet, dus hopelijk gaan ze door met snelle updates en helpen die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchpulp
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21-09 19:40
Ik vroeg mij iets af over de Bestanden app (iPad)

Je kunt nu bestanden opslaan in het mapje “op mijn iPad”. Dus op je locale opslag. Ik zie echter dat hij daar ook een backup van wil maken met icloud reservekopie. Weet iemand of dit ook uit te zetten is voor “op mijn iPad”? Anders kan ik niet even (tijdelijk) een groot bestand daar opslaan zonder mn icloud storage te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

ik was er helemaal klaar meer. Dus iPad geweest en backup teruggezet. Eens kijken of ie nu weer de oude is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
dutchpulp schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:08:

Je kunt nu bestanden opslaan in het mapje “op mijn iPad”. Dus op je locale opslag. Ik zie echter dat hij daar ook een backup van wil maken met icloud reservekopie. Weet iemand of dit ook uit te zetten is voor “op mijn iPad”? Anders kan ik niet even (tijdelijk) een groot bestand daar opslaan zonder mn icloud storage te upgraden.
Dat is mij ook opgevallen; alles wat je lokaal in Bestanden zet, wordt uiteindelijk ook in iCloud opgeslagen. In Bestanden staan ook de gegevens van diversen app's en die wil je juist wel weer in iCloud hebben.
Dus eigenlijk zou er voor je 'eigen' bestanden en mappen een uitzondering gemaakt moeten worden. Dat kan helaas (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:37
dutchpulp schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 08:08:

https://www.idownloadblog...at-data-backed-up-icloud/

En dan aangeven dat de bestanden app niet meegenomen moet worden in de backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
pacificocean schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:52:
[...]

https://www.idownloadblog...at-data-backed-up-icloud/

En dan aangeven dat de bestanden app niet meegenomen moet worden in de backup.
Maar dan worden de gegevens van app's die ook in Bestanden schrijven, ook niet gebackupt. Als je dat niet erg vindt, dan kan dat natuurlijk.

Edit: Even gekeken net op die link van jou. Mijn bestanden app is maar een paar MB wat gebackupt zou worden. In werkelijkheid staan er bestanden van GB's groot op. Bug in iOS 13?

[ Voor 17% gewijzigd door Hulliee op 06-10-2019 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
Hulliee schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 11:59:
[...]

Maar dan worden de gegevens van app's die ook in Bestanden schrijven, ook niet gebackupt. Als je dat niet erg vindt, dan kan dat natuurlijk.
Is dat een aanname of heb je dit getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmm ik zie nu dat bepaalde acties in shortcuts nu het aanzetten van siri vereisen (wifi en BT toggle bijv..) Dat was voorheen niet zo..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulliee
  • Niet online
pacificocean schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 13:05:
[...]

Is dat een aanname of heb je dit getest?
Getest. In Bestanden staan diversen mapjes van app's bij mij. Hierin staan bestanden, Word, Filmic Pro. Als je Bestanden uitsluit van je backup, dan worden deze niet meegenomen. De instellingen van je app's, die worden afzonderlijk meegenomen en kun je ook afzonderlijk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceAA
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07-11-2024
Sinds iOS 13 kun je geen magnet links meer selecteren en dus ook niet meer kopiëren. Je moet een andere browser gebruiken zoals Firefox. Heel omslachtig en hoop dat dit in toekomstige updates weer kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 22:41
All, ik heb een probleem na het updaten van mijn iPad Air 2 naar iPadOS 13.1.2 (update vanaf een 12.x install).
Na de installatie wil mijn iPad niet meer verbinden met een wifi netwerk. Hij vraagt om het wifi wachtwoord, maar bij invullen hiervan komt het scherm na even denken weer terug - alsof je een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Ik heb dit zowel op mijn 2.4ghz als het 5ghz netwerk. Ook verbinden naar een hotspot van mijn iPhone 8 geeft zelfde resultaat.

Ik heb al wat zitten zoeken, maar ik kan hier verder geen meldingen van vinden. Iemand hier ervaringen mee/oplossingen voor? Alvast dank.

ps: ook een restart van de iPad geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
dizzie110 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:15:
All, ik heb een probleem na het updaten van mijn iPad Air 2 naar iPadOS 13.1.2 (update vanaf een 12.x install).
Na de installatie wil mijn iPad niet meer verbinden met een wifi netwerk. Hij vraagt om het wifi wachtwoord, maar bij invullen hiervan komt het scherm na even denken weer terug - alsof je een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Ik heb dit zowel op mijn 2.4ghz als het 5ghz netwerk. Ook verbinden naar een hotspot van mijn iPhone 8 geeft zelfde resultaat.

Ik heb al wat zitten zoeken, maar ik kan hier verder geen meldingen van vinden. Iemand hier ervaringen mee/oplossingen voor? Alvast dank.

ps: ook een restart van de iPad geprobeerd.
Dat is geen goed nieuws dat dat nog steeds niet opgelost is.
DJF3 in "[iOS13] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
pacificocean schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 15:19:
[...]

Dat is geen goed nieuws dat dat nog steeds niet opgelost is.
DJF3 in "[iOS13] Ervaringen & Discussie"
Oei. Dat is best wel uncool.

Ik ga kijken of ik dezelfde stappen als DJF3 kan doorlopen om het te fixen. 'gelukkig' is de ipad niet in gebruik met te bewaren data, dus een volledige restore en daarna de apps downloaden is acceptabel.

Wel een dikke vette waarschuwing voor iPad Air 2 gebruikers & iPadOS (13.1.2 in dit geval dus zelfs).

Update
Nadat ik de iPad aan m'n laptop heb gehangen (dus nog geen restore o.i.d. gedaan) werkt de WiFi wel. Echter blijven er wat vreemde kuren: iTunes kan geen verbinding met de iPad maken "iTunes kan geen verbinding maken met de iPad, omdat er zich een fout heeft voorgedaan tijdens het lezen van het apparaat"
Verder kan ik niet mijn Apple-ID instellingen bijwerken op de iPad "Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.".

[ Voor 26% gewijzigd door dizzie110 op 06-10-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 20:49
dizzie110 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Wel een dikke vette waarschuwing voor iPad Air 2 gebruikers & iPadOS (13.1.2 in dit geval dus zelfs).
Het aparte is dat het niet altijd gebeurd. Want ik heb expres 2 iPad Air's 2 geupdate en bij beide ging het wel goed.

(Note: ik ben zelf een ontwikkelaar en heb daarom dus meerdere iPad's in bezit, en dacht als experimentje eens uit te proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:07
Ryur schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:21:
[...]

Het aparte is dat het niet altijd gebeurd. Want ik heb expres 2 iPad Air's 2 geupdate en bij beide ging het wel goed.

(Note: ik ben zelf een ontwikkelaar en heb daarom dus meerdere iPad's in bezit, en dacht als experimentje eens uit te proberen)
@dizzie110 Hier ook een iPad Air 2 gebruiker en ervaar geen enkel probleem (met iPadOS 13.1.2). Het lijkt (het kan ook tussen oren zitten ;)) alsof juist alles net wat sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
meesje schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:48:
[...]

@dizzie110 Hier ook een iPad Air 2 gebruiker en ervaar geen enkel probleem (met iPadOS 13.1.2). Het lijkt (het kan ook tussen oren zitten ;)) alsof juist alles net wat sneller is.
Mooi dat het ook wel goed kan. Geeft hoop :-).

Wellicht verschil in wijze van updaten? Ik heb 'm via configuratiescherm van de ipad geupdate. Niet via iTunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-09 20:49
dizzie110 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:55:
[...]
Wellicht verschil in wijze van updaten? Ik heb 'm via configuratiescherm van de ipad geupdate. Niet via iTunes.
Hier allebeide de iPad's ook via de Settings.
Ik heb al in geen jaren mijn iDevices aan iTunes gekoppeld bedenk ik mij nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
dizzie110 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:55:
[...]

Mooi dat het ook wel goed kan. Geeft hoop :-).

Hier ook ‘gewoon’ via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier ook geen probleem met Air2(4G) zoals ik al vaker heb vermeld. alleen dat ie soms wat lijkt te haperen vanuit lock screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzie110
dizzie110 schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Oei. Dat is best wel uncool.

Ik ga kijken of ik dezelfde stappen als DJF3 kan doorlopen om het te fixen. 'gelukkig' is de ipad niet in gebruik met te bewaren data, dus een volledige restore en daarna de apps downloaden is acceptabel.

Update
Nadat ik de iPad aan m'n laptop heb gehangen (dus nog geen restore o.i.d. gedaan) werkt de WiFi wel. Echter blijven er wat vreemde kuren: iTunes kan geen verbinding met de iPad maken "iTunes kan geen verbinding maken met de iPad, omdat er zich een fout heeft voorgedaan tijdens het lezen van het apparaat"
Verder kan ik niet mijn Apple-ID instellingen bijwerken op de iPad "Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.".
Ondertussen een volledig goed werkende installatie van iPadOS 13.1.2, maar wel na een volledige restore via iTunes (en dus een hele schone installatie in mijn geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
Draai inmiddels een weekje iOS 13 op een iPad Pro 10,5” uit 2017 en loopt allemaal prima. Alleen vind ik in Safari de bold text bij de favorieten minder. Ik gebruik ook vaak de optie om alle tabbladen in één keer te sluiten. Hierbij vraagt de iPad nu steeds om bevestiging en dat was bij eerdere iOS versies niet. Is dat ergens uit te schakelen?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
jaspov schreef op maandag 30 september 2019 @ 16:02:
[...]

Hier een voorbeeld. Als ik iemand mail die twee mailadressen heeft, dan zie ik er als ik de naam invoer Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wbo66D6M0W8sAxoCzQLa4SW5/full.jpg

Klik ik op de dropdown (grijze pijl) dan kan ik de ander kiezen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MoMsClauSYo6XRw97GXkcEmY/full.jpg

Alleen dat iedere keer doen is wat extra geklik
-de keuze is niet sticky, in het voorbeeld is prive default, kies ik work dan zal de volgende mail toch standaard weer naar prive gaan
-ik zie geen optie om per contact of voor iedereen prive danwel work als default te zetten
-of om de hele optie uit te schakelen en gewoon weer direct twee mailadressen zie zien in autocomplete
Kleine bump, door de vele ios updates naar achteren geschoven. Herkennen jullie dit en is er een oplossing om een default in te stellen oid? of terug te gaan naar hoe het werkte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Ryur schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 17:00:
[...]

Hier allebeide de iPad's ook via de Settings.
Ik heb al in geen jaren mijn iDevices aan iTunes gekoppeld bedenk ik mij nu :D
Hier ook de iPad Air 2 via Settings geupdate en werkt prima, ik heb al jaren geen iTunes meer.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Laatst online: 17-09 10:32
Ik ben benieuwd of er al veel mensen ervaringen hebben met iOS13 in combinatie met NFC en misschien een gastblog willen schrijven met hun toepassingen en bevindingen.

[ Voor 7% gewijzigd door Damocles.NL op 06-10-2019 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:38

Toppe

Oké ✅

Damocles.NL schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:31:
Ik ben benieuwd of er al veel mensen ervaringen hebben met iOS13 in combinatie met NFC en misschien een gastblog willen schrijven met hun toepassingen en bevindingen.
De automatisering werken in elk geval niet...

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Toppe schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 20:46:
[...]

De automatisering werken in elk geval niet...
Hier was ik ook achter gekomen. Had een simpele automatisering gemaakt: wanneer WiFi connectie maakt met Albert Heijn, open app: Albert Heijn.

Dat werkt dus niet. Ook even met m’n eigen WiFi netwerk getest. En dan werkt het ook niet.

Tevens een flinke battery drain met een iPhone 7. Is net gerepareerd, nieuw scherm en nieuwe accu.

100% om 7:50

2 appjes, 2 telefoontjes en 10 minuten fietsen met airpods en muziek en terug naar 78%.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Laatst online: 11:38

Toppe

Oké ✅

MRE-Inc schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:36:
[...]

Hier was ik ook achter gekomen. Had een simpele automatisering gemaakt: wanneer WiFi connectie maakt met Albert Heijn, open app: Albert Heijn.

Dat werkt dus niet. Ook even met m’n eigen WiFi netwerk getest. En dan werkt het ook niet.

Tevens een flinke battery drain met een iPhone 7. Is net gerepareerd, nieuw scherm en nieuwe accu.

100% om 7:50

2 appjes, 2 telefoontjes en 10 minuten fietsen met airpods en muziek en terug naar 78%.
Sowieso snap ik niet helemaal dat een automatisering niet automatisch gestart wordt. Heb er één voor in de auto: Maak verbinding met Bluetooth = speel muziek. Moet je eerst weer handmatig op uitvoeren klikken :?

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:32
iPhone 7 hier met 13.1.2, maar merk sinds deze week dat in Safari met enige regelmaat websites niet volledig laden en ik geen links kan aanklikken. Na het herladen van de website werkt het vaak wel weer.

Zijn er meer die hier last van hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:29
Toppe schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 09:50:
[...]

Sowieso snap ik niet helemaal dat een automatisering niet automatisch gestart wordt. Heb er één voor in de auto: Maak verbinding met Bluetooth = speel muziek. Moet je eerst weer handmatig op uitvoeren klikken :?
Klopt maar die als ik van huis ben of terug kom de Wifi uit/aan schakelt werkt dan weer wel.....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 19-09 13:54

-SaveMe-

-klik-

Fuwor schreef op zaterdag 5 oktober 2019 @ 12:16:
[...]

Klopt, helaas nog niet in het Nederlands. Enkel in Engels, Spaans, Duits, Frans, Italiaans, Portugees
en Chinees beschikbaar. Hopen dat het snel beschikbaar komt en dat we niet net als QuickType (voorstellen van woorden) jaren moeten wachten!
Hmmm, jammer inderdaad. Had de hoop van een third party keyboard niet meer nodig te hebben ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Spotify heeft nu een Apple TV app en Siri support

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Geert1976 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:29:
Thanks. Vanmiddag op weg terug in de auto eens proberen! En dan doel ik niet op de Apple TV..... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Geert1976 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 12:29:
Siri zojuist met AirPods getest. Werkt super, eindelijk geen twijfel meer om richting Apple Music te gaan. Enige wat nog een fijne toevoeging zou zijn is standaard in de Siri Setting kunnen kiezen voor welke streamingdienst gekozen moet worden, zodat je niet 'speel af via Spotify' hoeft te zeggen.

Google Assistent heeft die optie wel.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Sinds een dag ( of twee ) heeft Waze ineens last van afsluiten.

Het start op, en vrij snel sluit deze zich weer af.

App al eens verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd, maar geen effect, blijft afsluiten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Nu online
THE_BASE schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:09:
[...]

Siri zojuist met AirPods getest. Werkt super, eindelijk geen twijfel meer om richting Apple Music te gaan. Enige wat nog een fijne toevoeging zou zijn is standaard in de Siri Setting kunnen kiezen voor welke streamingdienst gekozen moet worden, zodat je niet 'speel af via Spotify' hoeft te zeggen.

Google Assistent heeft die optie wel.
iOS komt binnenkort in ieder geval met third party defaults in Siri voor messaging en phone apps. In ieder geval een stap in de richting van Spotify als default!

https://www.bloomberg.com...aging-phone-apps-via-siri

[ Voor 8% gewijzigd door Fuwor op 07-10-2019 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
En hier nog altijd dezelfde bugs met Dark Mode en Smart Invert. De problemen lijken nog erger te zijn geworden, want eer ik Smart Invert heb ingeschakeld (bv omdat tweakers een lichte achtergrond heeft), blijven de kleuren negatief (inclusief ALLE foto's), tot ik de telefoon opnieuw opstart. Volledig onbruikbaar dus...

Ook de "bug?" waar Screen Recording niet precies opneemt wat er zich op je scherm afspeelt zit er nog steeds in.

Zie onderstaande video van 10 sec waar de statusbalk zich aan de verkeerde kant van het scherm bevindt (rechtsonder en rechtsboven). Op het eind van de video staan ze ineens wel goed in de opname, terwijl de bug zich in het echt nog steeds voor deed...

[YouTube: iOS 13 Rotation bug]

Als ik een schermopname maak lijkt Smart Invert ook perfect te werken, terwijl dat in het echt duidelijk dus niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Nu online
De Mail app is wel verbeterd sinds de laatste 2 updates, maar om nu te staan juichen. Vaak krijg ik een mail en zie ik deze in zijn geheel niet in het overzicht van inkomende mail. Even naar een mailbox gaan lost het op. Ook kloppen de badges niet, loopt vaak achter.

Voor de rest weinig problemen, maar dit hebben ze toch echt goed verknoeit wat mij betreft.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:40
Gisteravond iOS 13.1.2 op mijn iPhone 7 gezet (clean install vanaf iOS 12). Merk niets van een battery drain. Gaat minstens zo lang mee als op iOS 12. Heb alleen een backup van Whatsapp teruggezet. Vervelende is dat ik mijn teruggezette Whatsapp berichten niet meer kan doorzoeken. Alleen de ontvangen berichten van na de iOS update kan ik doorzoeken. Frappant is dat ik precies dit probleem vorig jaar ook had toen ik had geüpdatet naar iOS 12.

Om mijzelf van een jaar geleden te quoten:
OosterF in "[iOS12] Ervaringen & Discussie"
Zoals ieder jaar heb ik met de stable release van de nieuwe iOS weer een clean install gedaan. Alle apps weer geïnstalleerd waaronder Whatsapp en daarvan de backup teruggezet. Al mijn Whatsapp berichten staan weer keurig in mijn telefoon, alleen kan ik ze niet meer doorzoeken. Als ik op trefwoorden zoek vindt Whatsapp alleen de berichten vanaf de installatie van iOS12, en niet die van daarvoor. Hebben meer mensen dit probleem? Erg vervelend aangezien ik de zoek functie van Whatsapp vrij vaak gebruik.
Wat het nog vreemder maakt is dat ik dit probleem nooit zie terugkomen bij anderen. Je zou haast gaan denken dat ik zelf iets verkeerd doe... :+

Iemand een idee wat de oorzaak is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klada
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 19:07
iOS 13.1.2 op mijn iPhone x gezet ,terug opgestart alles werkte normaal zo te zien , openende een app wilde dan deze app sluiten maar dat lukt niet meer door te vegen vanaf onderkant scherm naar boven,app blijf gewoon open het scherm staan .
Moet de iPhone uitzetten daarna terug op en dan is de geopende app weg van het scherm .
Dus als er eender welke app open staan op het scherm kan ik niet meer vegen van onderuit naar boven .
Iemand ook met dit probleem ? of een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 16-09 13:50
OosterF schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 18:01:
Vervelende is dat ik mijn teruggezette Whatsapp berichten niet meer kan doorzoeken. Alleen de ontvangen berichten van na de iOS update kan ik doorzoeken.
[...]

Wat het nog vreemder maakt is dat ik dit probleem nooit zie terugkomen bij anderen.
Ik heb het probleem ook! Sinds ik zo'n 2 maanden geleden heb geupdate naar de Beta en vervolgens weer heb gedowngrade, heb ik ook problemen met de zoekfunctie, want alles van voor die tijd lijkt niet meer doorzoekbaar! Mijn huidige workaround is om Whatsapp Web te openen, snel naar boven te scrollen door bv de scrollbalk ingedrukt te houden, en met Ctrl+F te zoeken. Verre van ideaal natuurlijk!

Edit: Hier iemand met hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing, die ik meteen even ga proberen:
[PROBLEM SOLVED] 1. Backup your WhatsApp chats on iCloud, reinstall whatsapp, Restore chats, go to search box and dont turn off/ restart your device until it finishes the process of preparing results. Open the link to see https://imgur.com/gallery/jw3qW
EDIT 2: Het heeft gewerkt! Ik kan weer helemaal tot 2016 terug zoeken!

[ Voor 22% gewijzigd door thefal op 07-10-2019 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:31
Iemand ervaringen met Flitsmeister gekoppeld via CarPlay? Tot vorige week bleef Flitsmeister actief op het telefoonscherm maar sinds de laatste update gaat het scherm uit. Volgens mij geen Flitsmeister update geweest lately.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OosterF
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10:40
thefal schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 19:41:
[...]

Ik heb het probleem ook! Sinds ik zo'n 2 maanden geleden heb geupdate naar de Beta en vervolgens weer heb gedowngrade, heb ik ook problemen met de zoekfunctie, want alles van voor die tijd lijkt niet meer doorzoekbaar! Mijn huidige workaround is om Whatsapp Web te openen, snel naar boven te scrollen door bv de scrollbalk ingedrukt te houden, en met Ctrl+F te zoeken. Verre van ideaal natuurlijk!

Edit: Hier iemand met hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing, die ik meteen even ga proberen:

[...]

EDIT 2: Het heeft gewerkt! Ik kan weer helemaal tot 2016 terug zoeken!
Toch nog een medeslachtoffer! Mooi dat het bij jou weer werkt. Zo heb ik het vorig jaar ook kunnen fixen zoals je kunt lezen in het iOS 12 topic. Zal het straks ook weer even proberen op te lossen. Toch bijzonder dat ik het nu twee jaren achter elkaar heb terwijl ik er verder zo weinig over lees.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:32
Net de Iphone XS Max opgehaald. Na jaren Android de overstap gedaan. Ben benieuwd. Eerste indrukken zijn erg goed :)

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Erik1805 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:46:
Net de Iphone XS Max opgehaald. Na jaren Android de overstap gedaan. Ben benieuwd. Eerste indrukken zijn er goed :)
Welkom!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Sinds vanochtend heeft mn instagram een black modus. Super tof, maar aangezien ik ook op een laptop werk en ook ergens anders moet kijken totaal niet handig -> het brand in op mn netvlies.

Echter kan ik het dus niet uitzetten!! Of ik moet mn hele iphone naar de light modus overschakelen maar dat vind ik dan weer niet mooi!!

Iemand al gevonden waar je t uit kan zetten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Nope. Instagram neemt je system settings over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Laatst online: 08:29
krijgen we vandaag weer een nieuwe beta 8) ?

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:41
Ik moet sinds de update elke dag mijn apple id paswoord ingeven...
Is dat nog gekend?

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Hèhè, bluetooth verbinding in auto gefixt met 13.2. Verbinding valt niet meer weg (bmw X2 2019)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 16:55

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

NOS.nl app heeft net een update kregen. Geen groot wit opstartscherm meer onder iOS 13 met dark mode aan.

Onder iOS 12 met dark mode ingeschakeld in de NOS app zelf, heeft nog wél dat witte opstartscherm. Pfff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:08
Weet iemand of je zelf een album ‘voor jou’ kan aanmaken in de foto app op de iPhone? Zat net voor het eerst daarin beetje te kijken en dacht misschien wel is leuk voor mijn vakantie foto’s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raginus3

raginus3

iPad Air 2 iPadOS 13

yorroy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 10:47:
iPhone 7 hier met 13.1.2, maar merk sinds deze week dat in Safari met enige regelmaat websites niet volledig laden en ik geen links kan aanklikken. Na het herladen van de website werkt het vaak wel weer.

Zijn er meer die hier last van hebben?
Ja op mijn iPad air2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand die zo nu en dan sporadisch een iTunes error melding krijgt?
https://9to5mac.com/2019/...unes-store-error-message/

Die daar dus. Ik heb hem al een stuk of 5x langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Jpjedi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 12:19:
Hèhè, bluetooth verbinding in auto gefixt met 13.1.2. Verbinding valt niet meer weg (bmw X2 2019)
Correctie, viel vandaag weer regelmatig uit. Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
Mrjraider schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 20:30:
Iemand die zo nu en dan sporadisch een iTunes error melding krijgt?
https://9to5mac.com/2019/...unes-store-error-message/

Die daar dus. Ik heb hem al een stuk of 5x langs zien komen.
Ja die heb ik hier ook al een paar keer voorbij zien komen!

Pagina: 1 ... 33 ... 50 Laatste