Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• SmiGueL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 09:10
Nieuwe ronde update, nieuwe kansen. :+ (bron)

Versie 2.19.329

Edit:
@tholef Downloaden + installeren gaat hier prima. (bestand van ~35MB ofzo)
Of het probleem ook opgelost is kan ik pas (over) morgen zeggen.

[Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 14-11-2019 13:47]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• tholef
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 02-04 18:48
[dan krijg ik een tekst bestand van 4,15kb. En dan? quote]SmiGueL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:38:

Versie 2.19.329
[/quote]

• Sandyman538
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 08:36

Sandyman538

SandstorM [148839]

Die WhatsApp drain begint toch wel een beetje vervelend te worden. Had gehoopt dat hier sneller een fix voor zou komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 08:05

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

SmiGueL schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:38:

Versie 2.19.329

Edit:
@tholef Downloaden + installeren gaat hier prima. (bestand van ~35MB ofzo)
Of het probleem ook opgelost is kan ik pas (over) morgen zeggen.
De huidige Playstore versie is .330.

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

• t_o_c
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 12-03 09:03
Gaat de standaard Oneplus 7 uit productie? Toen ik vorige week op de site keek stond die te koop voor 500 euro. Nu is de prijs 50 euro hoger en is er geen voorraad.

Jammer, ik ben opzoek naar iets om mijn Oneplus3 te vervangen want de batterij begint wat minder te worden maar er is weinig te vinden rond de 500 euro.

Edit: Ja dus. Maar nog wel hier en daar te koop. Hoe is de accuduur bij een combinatie van Pokemon Go spelen en wat browsen/whatsapp?

[Voor 17% gewijzigd door t_o_c op 15-11-2019 06:23]

Artiest voorheen bekend als b3n666

• asc366
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 03-04 10:17
t_o_c schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 06:00:
Gaat de standaard Oneplus 7 uit productie? Toen ik vorige week op de site keek stond die te koop voor 500 euro. Nu is de prijs 50 euro hoger en is er geen voorraad.

Jammer, ik ben opzoek naar iets om mijn Oneplus3 te vervangen want de batterij begint wat minder te worden maar er is weinig te vinden rond de 500 euro.

Edit: Ja dus. Maar nog wel hier en daar te koop. Hoe is de accuduur bij een combinatie van Pokemon Go spelen en wat browsen/whatsapp?
Pokemon slurpt hard. Op m'n OP7 is dat met een kleine 5u volcontinue spelen wel gebeurd. Denk dat er weinig telefoons zijn die dat langer achtereen volhouden.

• asc366
Esumontere schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:59:
[...]

Da's vreemd, hoe kan de playstore voorlopen op het officiele kanaal, vraag ik me dan af

• Ravefiend
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 03-04 20:58

Ravefiend

Carpe diem!

Esumontere schreef op donderdag 14 november 2019 @ 21:59:
[...]

Zit jij dan niet toevallig op het beta kanaal? Op dit moment staat bij mij nog steeds de 2.19.308 in de Google Play Store, en bij WhatsApp zelf is de 2.19.329 beschikbaar. Anyhow, vooralsnog lijkt er nergens melding gemaakt te zijn dat het probleem is opgelost, ook niet in de beta releases.

• Esumontere

Esumontere

Ravefiend schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 12:31:
[...]

Zit jij dan niet toevallig op het beta kanaal? Op dit moment staat bij mij nog steeds de 2.19.308 in de Google Play Store, en bij WhatsApp zelf is de 2.19.329 beschikbaar. Anyhow, vooralsnog lijkt er nergens melding gemaakt te zijn dat het probleem is opgelost, ook niet in de beta releases.
Ik heb nooit op het betakanaal gezeten

• tholef
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 02-04 18:48
Hier versie 2.19.329, het lijkt erop dat battery drain vele malen minder is.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03-04 16:03
Krijg net een update binnen, hopelijk is het opgelost of verbeterd...
Gister was 55% door Whatsapp verbruikt met een dit van 3 ,5 uur.....

Ben vandaag niet in de buurt van een lader....

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• RiCk
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:03
Vraagje. Heeft iemand ervaring met VMWare Intelligent Hub / Airwatch? Die maakt een tweede profiel aan voor het werk. Wil graag weten of het wel of niet werkt!

• buddow
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 02-04 06:41
Nog meer mensen met netwerkproblemen? Sinds update naar Android 10 heb ik regelmatig dat het netwerk van beide simkaarten (Vodafone) en wifi voor een paar seconden wegvalt. Telefoongesprekken worden dan beëindigd en geen internet. Daarna herstel. Nogal vervelend denk dat als het zo blijft dat ik 'm opstuur...

• Esumontere

Esumontere

buddow schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:03:
Nog meer mensen met netwerkproblemen? Sinds update naar Android 10 heb ik regelmatig dat het netwerk van beide simkaarten (Vodafone) en wifi voor een paar seconden wegvalt. Telefoongesprekken worden dan beëindigd en geen internet. Daarna herstel. Nogal vervelend denk dat als het zo blijft dat ik 'm opstuur...
Nee herken ik niet. Heb je al eens een factory reset geprobeerd, voor je hem opstuurt?

• TheGabeMan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 02-04 16:40
RiCk schreef op zondag 17 november 2019 @ 12:01:
Vraagje. Heeft iemand ervaring met VMWare Intelligent Hub / Airwatch? Die maakt een tweede profiel aan voor het werk. Wil graag weten of het wel of niet werkt!
Is dat niet iets wat meer voor grote bedrijven is en waarmee je dan een virtueel OS erbij draait? Ik denk dat je dan ook nog ergens een centrale server moet hebben die jouw telefoon beheert. Lijkt mij dus overkill als je alleen een werk profiel wilt hebben.

Wat wil je eigenlijk in je werkprofiel hebben? Misschien kan t ook op andere manieren.

• RiCk
  • Laatst online: 09:03
TheGabeMan schreef op zondag 17 november 2019 @ 20:46:
[...]

Is dat niet iets wat meer voor grote bedrijven is en waarmee je dan een virtueel OS erbij draait? Ik denk dat je dan ook nog ergens een centrale server moet hebben die jouw telefoon beheert. Lijkt mij dus overkill als je alleen een werk profiel wilt hebben.

Wat wil je eigenlijk in je werkprofiel hebben? Misschien kan t ook op andere manieren.
Het is software die gebruit moet worden. Werkgever verplicht om mail te gebruiken. Dus geen keuze. Hij maakt iets van een werk profiel onder android.

• TheGabeMan
RiCk schreef op zondag 17 november 2019 @ 21:00:
[...]

Het is software die gebruit moet worden. Werkgever verplicht om mail te gebruiken. Dus geen keuze. Hij maakt iets van een werk profiel onder android.
Ah ok, als je werkgever het pushed dan snap ik het wel. Die apps zijn idd virtueel en kunnen gepushed en ook weggetrokken worden en ze draaien in een beschermde omgeving. Dus extra beveiligd tegen diefstal

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 21:22
Ik dacht WA batterij probleem met versie .330 wel opgelost was. Maar helaas hier staat WA alweer op 12%.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• Ravefiend
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 03-04 20:58

Ravefiend

Carpe diem!

Golf2vr6 schreef op maandag 18 november 2019 @ 11:22:
Ik dacht WA batterij probleem met versie .330 wel opgelost was. Maar helaas hier staat WA alweer op 12%.
Yup, hier ook vandaag nog altijd hetzelfde probleem met mijn OnePlus 3 en WhatsApp versie .330 dus die lost het probleem niet op.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:16
Geen last vast drain hier (OOS9, WA 2.19.333).

Nickname does not reflect reality

• Laguna
  • Laatst online: 00:23
Brad Pitt schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:07:
Dat is de beta, het probleem zit in de stable release. Speelt nu al sinds 28 oktober, wat een farce.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• iestyn99
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 02-04 21:38
Zijn er meer mensen (7 non--pro) die ervaren dat bepaalde meldings-iconen in de statusbalk niet verschijnen? Als er bijvoorbeeld updates zijn in de Play store, dan zie ik die melding niet als icoontje in de statusbalk maar wel als ik de statusbalk naar beneden haal. Dit geldt voor heel veel maar niet alle apps. De betreffende apps staan wel ingesteld om alle meldingen toe te staan. Na een hard reset hetzelfde. Wat zie ik over het hoofd?

• SebasFM
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 02:10
Ik heb dat alleen voor applicaties die ik een extra beveiliging mee heb gegeven (scan fingerprint om de app te openen).

/dev/pc0: i5-6600 | Asus Z170 Pro Gaming | 16 GB Kingston HyperX | 512 GB Samsung SSD 950 Pro | Corsair Carbide 200R ]|[ /dev/pc1: Asus EeeBook F205TA

• Oceanview
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:31
iestyn99 schreef op maandag 18 november 2019 @ 15:50:
Zijn er meer mensen (7 non--pro) die ervaren dat bepaalde meldings-iconen in de statusbalk niet verschijnen? Als er bijvoorbeeld updates zijn in de Play store, dan zie ik die melding niet als icoontje in de statusbalk maar wel als ik de statusbalk naar beneden haal. Dit geldt voor heel veel maar niet alle apps. De betreffende apps staan wel ingesteld om alle meldingen toe te staan. Na een hard reset hetzelfde. Wat zie ik over het hoofd?
Als je de melding lang ingedrukt houdt krijg je twee opties.
"Belangrijk" en "Andere".
"Andere" meldingen komen onder het kopje "overige meldingen" terecht en zie je dus niet in je statusbalk verschijnen. Als je de desbetreffende melding in je statusbalk wilt zien zet je deze op "belangrijk".

• iestyn99
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 02-04 21:38
Oceanview schreef op maandag 18 november 2019 @ 16:32:
[...]

Als je melding lang ingedrukt houdt krijg je twee opties.
"Belangrijk" en "Andere".
"Andere" meldingen komen onder het kopje "overige meldingen" terecht en zie je dus niet in je statusbalk verschijnen. Als je de desbetreffende melding in je statusbalk wilt zien zet je deze op "belangrijk".
Dank! Dat was hem.

• asc366
Laguna schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:18:
[...]

Dat is de beta, het probleem zit in de stable release. Speelt nu al sinds 28 oktober, wat een farce.
hmm en de beta program zit vol volgens de play store dus dat helpt nu ook effe niet

edit: oh, nevermind, via web kun je 't beta program nog gewoon joinen. Ik ben benieuwd. Ben nu van .330 (Via de site zelf geinstalleerd) naar .333 gegaan

[Voor 19% gewijzigd door asc366 op 18-11-2019 17:17]

• Golf2vr6
Firmware 10.0.2 is uit. (OPO7p)

[Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 18-11-2019 20:36]

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• TheGabeMan
Oeh, meteen downloaden en proberen.

• Zobat
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-04 18:48
Zijn er meer mensen die het niet lukt om het inruilaanbod op https://www.oneplus.com/nl/trade-in#address/edit af te ronden? Ik kom niet verder dan het 2e menu. Ik wil mijn op7 mischien wel inruilen omdat daar totaal geen development meer plaats vindt op het gebied van custom roms.

[Voor 27% gewijzigd door Zobat op 18-11-2019 22:29. Reden: typos]

• TheGabeMan
Oxygen download is 163MB
Installatie verliep soepel.
Is de update een beetje stabiel?

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• TheGabeMan
Tja is moeilijk te zeggen. Tot nu toe geen issue tegengekomen

• Incolumis
  • Laatst online: 22:43
hmmz, heb mijn OP 7 Pro laten vallen, de achterkant heeft een barst. Morgen maar eens langsbrengen bij GSM Eindhoven...

• TheGabeMan
Incolumis schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:53:
hmmz, heb mijn OP 7 Pro laten vallen, de achterkant heeft een barst. Morgen maar eens langsbrengen bij GSM Eindhoven...
OnePlus heeft nu een nieuwe firma in de hand genomen die in NL reparaties doet. Dacht Amsterdam en Utrecht. Ben even de naam kwijt. Daar houd je dus garantie op je toestel na reparatie.

• Incolumis
TheGabeMan schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:05:
[...]

OnePlus heeft nu een nieuwe firma in de hand genomen die in NL reparaties doet. Dacht Amsterdam en Utrecht. Ben even de naam kwijt. Daar houd je dus garantie op je toestel na reparatie.
Ja maar ik ga niet zo maar even naar Utrecht om het te fiksen....
Ben 'em aan het installeren. Zal mij benieuwen. Jammer dat het geen november security patch is.

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• TheGabeMan
Incolumis schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:14:
[...]

Ja maar ik ga niet zo maar even naar Utrecht om het te fiksen....
Mijn mic is slecht van de 7Pro en durf hem niet zo maar ergens te brengen ter reparatie. Hoor graag je ervaring bij GSM Eindhoven.

• Incolumis
TheGabeMan schreef op maandag 18 november 2019 @ 23:33:
[...]

Mijn mic is slecht van de 7Pro en durf hem niet zo maar ergens te brengen ter reparatie. Hoor graag je ervaring bij GSM Eindhoven.
Sowieso goed, wat mij betreft. Ben daar al vaker geweest en heb geen klachten.

• buddow
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 02-04 06:41
buddow schreef op zondag 17 november 2019 @ 14:03:
Inmiddels ontdekt dat de bug niet optreedt wanneer lokatieservices uit staan. Ook lees ik gebruikers waarbij het werkt om het werkprofiel uit te zetten (indien je toestel ook voor zakelijk gebruikt en werkgever beveiligingseisen stelt). Hopelijk is het na de nieuwste systeemupdate volledig verholpen.

• stenjeuring
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 13-03 16:34
Na het installeren van OOS 10.2 op de 7 Pro toch een aantal bugs opgemerkt:

-De vorm van de icoontjes in het quick menu reset bij een reboot elke keer naar vierkant. Ook het lettertype reset elke keer naar Roboto.
-Wanneer ik onder Customization voor de Dark Tone kies, worden andere apps ook meegenomen in deze Dark Modus (alle notificaties, Whatsapp-scherm bij opstarten, complete Instagram app, Google Keyboard etc.). De toggle "Override Force Dark" in de Developer Options omzetten (naar zowel 'aan' als 'uit') haalt niks uit. Ook een reboot na het omzetten doet niets.

De optie Override Force Dark togglede de system-wide dark modus voorheen, maar lijkt nu altijd aan te staan. De Google searchbar op mijn homescherm wordt echter alleen donker als ik deze toggle handmatig 'aan' zet, en niet wanneer ik de Dark Tone geselecteerd heb en de toggle 'uit' staat.

Iemand die een oplossing heeft? Heb de Tone graag op Dark staan, maar als hij dan allerlei apps + de notificaties erin mee gaat nemen weet ik het zonet nog niet.. :?

[Voor 3% gewijzigd door stenjeuring op 19-11-2019 12:16]

Dan nu de officiële aankondiging en staat ook sinds gisteren in Oxygen Updater: OxygenOS 10.0.2 for the OnePlus 7 Pro and OnePlus 7
Hey everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 10.0.2 now.

Changelog
System
  • Optimized the standby power consumption
  • Optimized the expanded screenshot feature
  • Optimized the Bluetooth connectivity in the automobiles
  • Improved the translation accuracy
  • Optimized overall communication (network, phone calls, mobile data) performance
  • Optimized charging performance with the third-party chargers
  • Fixed the blank screen issue
  • Fixed fingerprint icon animation issue
  • Fixed the volume issue with AirPods
  • Fixed the black bar issue while charging or playing a video
  • Updated Android security patch to 2019.10
  • Improved system stability and general bug fixes
Camera (7 Pro)
  • Optimized the performance of Super Stable feature in the Video for the Camera app

• Golf2vr6
Brad Pitt schreef op maandag 18 november 2019 @ 13:07:
Top, tot nu toe ook geen drain met die beta. Bedankt voor de tip!

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• dennislebbing
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 25-02 22:45
Net 10.0.2 geïnstalleerd. Nu doet de camera video mode het niet. Dit onderdeel vd camera app lijkt bevroren, video icoontje wordt getoond, maar geen beeld. Vegen naar gewone camera modus werkt wel en foto's maken ook.

• TheGabeMan
dennislebbing schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:09:
Net 10.0.2 geïnstalleerd. Nu doet de camera video mode het niet. Dit onderdeel vd camera app lijkt bevroren, video icoontje wordt getoond, maar geen beeld. Vegen naar gewone camera modus werkt wel en foto's maken ook.
Dit helpt jou wrs niet, maar heb ik hier geen last van. Hele camera app werkt probleemloos.

• dennislebbing
TheGabeMan schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:15:
[...]

Dit helpt jou wrs niet, maar heb ik hier geen last van. Hele camera app werkt probleemloos.
Vreemd. Ik had de cache /data vd app al een keer verwijderd.
Toch de tel nog maar een keer opnieuw opgestart. Hij dit 't weer! :)

• weslleyy
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 24-03 13:52
Werkt inmiddels de ABN Amro wallet al? Ik krijg hem nog steeds niet ingesteld.

Aanvulling:

Zojuist contact gehad met abn amro ze hebben geen idee wanneer het opgelost gaat zijn...

[Voor 40% gewijzigd door weslleyy op 20-11-2019 12:53]

Nieuwe bèta (6) wordt uitgerold: OxygenOS Open Beta 6 for the OnePlus 7 and OnePlus 7 Pro
Hey everyone,

Here are the latest open beta builds for the OnePlus 7 and OnePlus 7 Pro.

Changelog
System
  • Fixed the visibility of the fingerprint icon
  • Fixed the issue with the interruption of Music in the ambient display
  • Improved the animation effect of fingerprint icon
  • Added the notch area display option in the Settings (for OnePlus 7)
  • Updated Android security patch to 2019.11
  • Improved system stability and General bugs fixes
Zen Mode
  • Added the "Disable" option in the app info section
OnePlus Care (India only)
  • Bind your phone to get rewards, premium experience and exclusive offers

• Sieben580
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 03-04 12:39
Er is op het moment 100 euro korting op de OnePlus 7Pro + een gratis bumper case.

• cypher21
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 03-04 16:03
dennislebbing schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 21:09:
werkt hier prima.
zowel op groothoeklens als gewoon, en met super stabiel functie

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• keest12
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 30-03 09:29
weslleyy schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:01:

Aanvulling:

Zojuist contact gehad met abn amro ze hebben geen idee wanneer het opgelost gaat zijn...
Heb een leuker nieuwtje voor je, de ABN Amro wallet gaat er volledig mee stoppen per januari 2020..

https://www.abnamro.nl/nl...el/apps/wallet/index.html

Werkelijk onbegrijpelijk, hoe knullig kan je zijn als bank.

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 03-04 14:31
keest12 schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:53:
[...]

Heb een leuker nieuwtje voor je, de ABN Amro wallet gaat er volledig mee stoppen per januari 2020..

https://www.abnamro.nl/nl...el/apps/wallet/index.html

Werkelijk onbegrijpelijk, hoe knullig kan je zijn als bank.
Ik denk dat ze het gaan onderbrengen in de normale Bankieren app. Alles van uit 1 app vind ik persoonlijk ook makkelijker.

• SanderBos
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:53
Kypo schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:55:
[...] https://www.abnamro.nl/nl...el/apps/wallet/index.html [...]

Ik denk dat ze het gaan onderbrengen in de normale Bankieren app. Alles van uit 1 app vind ik persoonlijk ook makkelijker.
Dat is anders niet wat er op die pagina staat, daar staat namelijk "koop maar een wearable".

Ik ben geen ABN AMRO klant, en gebruik geen mobiel betalen op mijn mobiel, maar mijn mond valt hier echt open van verbazing.

Ze hebben net Apple Pay uitgerold? Ik zie steeds meer mensen met hun mobieltje betalen (meer dan met een horloge)?? Ze zeggen "5% van onze klanten met een Android telefoon gebruikt", dat is altijd nog zo'n 100.000 gebruikers waarschijnlijk (5% van ongeveer de helft van hun 5 miljoen klanten)??? En ik zei al dat aantal gebruikers kun je toch gewoon zien stijgen als je om je heen kijkt bij de supermarkt kassa????

• Kypo
SanderBos schreef op donderdag 21 november 2019 @ 17:39:
[...]

Dat is anders niet wat er op die pagina staat, daar staat namelijk "koop maar een wearable".

Ik ben geen ABN AMRO klant, en gebruik geen mobiel betalen op mijn mobiel, maar mijn mond valt hier echt open van verbazing.

Ze hebben net Apple Pay uitgerold? Ik zie steeds meer mensen met hun mobieltje betalen (meer dan met een horloge)?? Ze zeggen "5% van onze klanten met een Android telefoon gebruikt", dat is altijd nog zo'n 100.000 gebruikers waarschijnlijk (5% van ongeveer de helft van hun 5 miljoen klanten)??? En ik zei al dat aantal gebruikers kun je toch gewoon zien stijgen als je om je heen kijkt bij de supermarkt kassa????
Hmm, dat is balen! Gelukkig is een pas uit m'n broekzak halen nog steeds sneller dan het draadloos betalen wat ik soms om me heen zie. Maar de technerd in mij zat hier wel op te wachten (update wallet + Android 10).

• jacklam
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 22:42
Kypo schreef op donderdag 21 november 2019 @ 16:55:
[...]

Toevallig zat ik net met ze in een chat hierover. Dat gaat dus ook niet gebeuren. Het enige alternatief is om inderdaad een wearable te kopen, die in de meeste gevallen dan ook nog eens alleen maar geschikt is voor het betalen met ABN-Amro, (smart)watches uiteraard uitgezonderd.

Wel beloven ze dat ze de "markt in de gaten blijven houden". Wat volgens mij marketing praat is voor "Zoek het maar uit". Het enige woord wat tijdens de chat bij me opkwam was... sneu...

• Kypo
jacklam schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:05:
[...]

Toevallig zat ik net met ze in een chat hierover. Dat gaat dus ook niet gebeuren. Het enige alternatief is om inderdaad een wearable te kopen, die in de meeste gevallen dan ook nog eens alleen maar geschikt is voor het betalen met ABN-Amro, (smart)watches uiteraard uitgezonderd.

Wel beloven ze dat ze de "markt in de gaten blijven houden". Wat volgens mij marketing praat is voor "Zoek het maar uit". Het enige woord wat tijdens de chat bij me opkwam was... sneu...
Verhelderend! Thnx voor het delen :)

Over het voor of nadeel van mobiel betalen ga ik hier niet verder in, mag men voor zichzelf bepalen. Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n grote speler hier niet mee wil doorgaan. Andere banken lukt het wel.
Genoeg voer voor eventueel een ander topic, want we gaan redelijk offtopic hiermee ;)

• SanderBos
Kypo schreef op donderdag 21 november 2019 @ 18:18:
[...]

Verhelderend! Thnx voor het delen :)

Over het voor of nadeel van mobiel betalen ga ik hier niet verder in, mag men voor zichzelf bepalen. Wat ik me wel afvraag is waarom zo'n grote speler hier niet mee wil doorgaan. Andere banken lukt het wel.
Genoeg voer voor eventueel een ander topic, want we gaan redelijk offtopic hiermee ;)
Bijvoorbeeld hier 8) :
nieuws: ABN Amro stopt met Android Wallet wegens te weinig gebruikers

• zuukie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 00:21
Een vraag. Ik overweeg een Oneplus 7 aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de stock camera?

• TheGabeMan
zuukie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:19:
Een vraag. Ik overweeg een Oneplus 7 aan te schaffen. Wat zijn jullie ervaringen met de stock camera?
Ik ben echt heel erg tevreden met de camera app. Mijn foto's gebruik ik voornamelijk voor op social media en de hele mooie als achtergrond op pc. Zelden dat ik er meer mee doe.

Check eventueel mijn instagram account (gabrievanzanten) dan kun je de kwaliteit zien.

Als je van sommige foto's het origineel wilt zien, geef je maar een gil dan mail ik je die.

• wjvdh14
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 13-03 12:56
zuukie schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:19:
sorry hoor, maar je bent al erg lang aan het overwegen. volgens mij heb je deze vraag ook al meerdere keren gesteld.

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 00:33

BlackEyedAngel

Just a decent guy

[OnePlus 7-serie] Ervaringen & Discussie

Inmiddels 7 camera-gerelateerde vragen sinds juni :X
En nog steeds niks besloten :? 8)7

[Voor 10% gewijzigd door BlackEyedAngel op 23-11-2019 23:06]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Zobat
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 03-04 18:48
BlackEyedAngel schreef op zaterdag 23 november 2019 @ 23:05:
[OnePlus 7-serie] Ervaringen & Discussie

Inmiddels 7 camera-gerelateerde vragen sinds juni :X
En nog steeds niks besloten :? 8)7
als je hem/haar(?) root beschik je over de de originele camera-app en gcam 6 en 7. Je kunt je lol op :)

• Frost_Azimov
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 00:08
Ik heb hier nu al een poos last van, het verbaasd me dat er zo weinig over geschreven wordt. Ik sta regelmatig te kutten bij de kassa omdat die stomme popup niet te zien is. (in mijn geval in de ING app) Ik begrijp dat het e.e.a. met Andoid 10 te maken heeft. Is er enig zicht op dat dit gefixed gaat worden? Of heb ik een truukje gemist wat het oplost?

• dennislebbing
weslleyy schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:01:

Aanvulling:

Volgens mij weten ze het ondertussen wel....

• remoss
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01-04 18:29
Frost_Azimov schreef op zondag 24 november 2019 @ 00:49:
[...]

Ik heb hier nu al een poos last van, het verbaasd me dat er zo weinig over geschreven wordt. Ik sta regelmatig te kutten bij de kassa omdat die stomme popup niet te zien is. (in mijn geval in de ING app) Ik begrijp dat het e.e.a. met Andoid 10 te maken heeft. Is er enig zicht op dat dit gefixed gaat worden? Of heb ik een truukje gemist wat het oplost?
Moet je geen toestemming geven bij de ING app om "over" andere apps te mogen verschijnen?

Online...

• Frost_Azimov
remoss schreef op zondag 24 november 2019 @ 13:17:
[...]

Moet je geen toestemming geven bij de ING app om "over" andere apps te mogen verschijnen?
Bij mijn weten heb ik alles goed in de configuratie staan (popups allowed etc.). Maar geen popups te zien wanneer ik de pin in moet vullen....Werk dit bij jou wel?

• SanderBos
Frost_Azimov schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:25:
[...]

Bij mijn weten heb ik alles goed in de configuratie staan (popups allowed etc.). Maar geen popups te zien wanneer ik de pin in moet vullen....Werk dit bij jou wel?
Ik gebruik zelf de ING app niet, maar @remoss heeft het vast over
Android Instellingen|Apps en meldingen|Speciale App toegang|Weergeven voor andere apps
Of dat voor de ING app op toegestaan staat.

• Golf2vr6
SanderBos schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:08:
[...]

Android Instellingen|Apps en meldingen|Speciale App toegang|Weergeven voor andere apps
ING app staat daar niet bij.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• remoss
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 01-04 18:29
Frost_Azimov schreef op maandag 25 november 2019 @ 20:25:
[...]

Ik gebruik zelf geen ING app
SanderBos schreef op maandag 25 november 2019 @ 22:08:
[...]

Precies dat ;)
Ik geen zelf dus een ING app, dus het was een wild shot....

[Voor 31% gewijzigd door remoss op 26-11-2019 16:37]

Online...

• Frost_Azimov
remoss schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 16:35:
[...]

Ik gebruik zelf geen ING app

[...]

Precies dat ;)
Ik geen zelf dus een ING app, dus het was een wild shot....
Net even gekeken, maar zoals @Golf2vr6 al zei: de ING app staat daar niet bij. Toch bedankt voor het mee-denken ik had daar nog niet gekeken!

• drxevdb
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 03-04 09:13
Heb hem ook in het Xiaomi topic gevraagd, maar waarschijnlijk beetje de slager die zijn eigen vlees keurt:
Ik heb de OPO en OP5 gehad, laatst genoemde heeft mij helaas al na 2 jaar verlaten. Ik heb het idee dat die telefoon echt nog wel 2-3 jaar had doorvgekund qua snelheid etc. Nu Heb ik een budget van 500 +/- voor een nieuwe telefoon, ben echt wel fan van Oxygen en de gebruiksvriendelijkheid van OP. Twijfel is ontstaan nu tussen de OP7 en Xiaomi mi 9t pro. Volgens ongeveer alle websites is laatstgenoemde beter en goedkoper. Weet niet of ik helemaal fan ben van een pop up camera. Zeggen jullie hier juist OP7 of de Xiaomi en met welke reden?

Als ik zo op mezelf af ga ben ik naar een reden op zoek om de OP te kopen.. Alleen is die 100 euro verschil in de zak steken ook wel lekker. En de OP heeft die heerlijke Sandstone covers

• Esumontere

Esumontere

drxevdb schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:56:
En de OP heeft die heerlijke Sandstone covers
Die in dit geval voor multitouch problemen zorgt.

• drxevdb
Esumontere schreef op woensdag 27 november 2019 @ 09:58:
[...]

Kijk, iets wat ik niet wist, zoals zoveel niet want heb niet echt diepgaande kennis in telefoons :)
Thanks!

• asc366
ter verduidelijking; niet zo zeer de sandstone maar 't feit dat de onderkant "open" is en je er 't metaal van kunt aanraken tijdens het normaal vasthouden van de telefoon zorgt voor 't probleem. Ik overweeg nog steeds om 'm te verkopen en for the time being terug naar m'n OP5 (die eigenlijk best wel prima is nog). Maar, ik heb geen idee wat ik dán moet kopen.. Kan de OP8 afwachten, neig stiekem ook eens naar een keer een iPhone. Sjah.. choices..

[Voor 39% gewijzigd door asc366 op 27-11-2019 11:46]

• drxevdb
asc366 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 11:44:
ter verduidelijking; niet zo zeer de sandstone maar 't feit dat de onderkant "open" is en je er 't metaal van kunt aanraken tijdens het normaal vasthouden van de telefoon zorgt voor 't probleem. Ik overweeg nog steeds om 'm te verkopen en for the time being terug naar m'n OP5 (die eigenlijk best wel prima is nog). Maar, ik heb geen idee wat ik dán moet kopen.. Kan de OP8 afwachten, neig stiekem ook eens naar een keer een iPhone. Sjah.. choices..
Ja ik kan m'n OP5 wellicht ook laten maken voor 150E, maar de achterkant is niet meer zo mooi. d an denk ik, nog 1x een nieuwe telefoon en nu ook echt eens jaren gaan gebruiken. Maar altijd slaat die twijfel toe op het moment van kopen. Wil eigenlijk vrijdag even afwachten of de OP5 nog ergens goedkoper komt. Maar vind het gewoon zo jammer Xiaomi 100 euro goedkoper is, voor een betere telefoon. Terwijl OP altijd zo straks met de prijs was..

• asc366
en een "tussenjaartje" met iets anders? S10e van Samsung? Pixel 3a?

• drxevdb
Nou de telefoons lijken mij goed genoeg voor nu (OP/XIAOMI) en de komende jaren, dus een tussenjaartje is niet nodig. Alleen moet ik de keuze gaan maken tussen vertrouwd met OP/OXYGEN of nieuw Miui met pop up camera. Ik ben alleen benieuwd of iemand hier weet of de Xiaomi echt veel beter is

• Golf2vr6
[...]

Ik weet dat er meer mensen last van hebben. Maar de meeste mensen hebben nergens last van.

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• Frenkel88
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 29-03 19:30
Ik heb sinds Android 10 dat mijn geplande niet storen automatisch verdwijnt 's nachts. Niet storen wordt volgens planning ingeschakeld tussen 23:00 en 7:00 maar het is nu meerdere keren uitgeschakeld, waardoor de telefoon rond 6:00 begon te trillen toen ik WhatsApp berichten en mails binnen kreeg. Dit gebeurt niet als ik niet storen handmatig inschakel. Dan blijft niet storen netjes aan staan. Ik heb al op verschillende plekken gezocht maar kan niet vinden waar het aan zal liggen. Ik heb alleen gesprekken van favorieten toegestaan, maar deze favoriete contacten hebben niet gebeld in de nachten dat dit gebeurd. Ook heb ik geen uitzondering voor berichten of iets dergelijks ingebouwd. Herkent iemand dit en heeft iemand een idee hoe dit kan?

[Voor 4% gewijzigd door Frenkel88 op 27-11-2019 21:31]

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 03-04 19:08
Frenkel88 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:30:
Ik heb sinds Android 10 dat mijn geplande niet storen automatisch verdwijnt 's nachts. Niet storen wordt volgens planning ingeschakeld tussen 23:00 en 7:00 maar het is nu meerdere keren uitgeschakeld, waardoor de telefoon rond 6:00 begon te trillen toen ik WhatsApp berichten en mails binnen kreeg. Dit gebeurt niet als ik niet storen handmatig inschakel. Dan blijft niet storen netjes aan staan. Ik heb al op verschillende plekken gezocht maar kan niet vinden waar het aan zal liggen. Ik heb alleen gesprekken van favorieten toegestaan, maar deze favoriete contacten hebben niet gebeld in de nachten dat dit gebeurd. Ook heb ik geen uitzondering voor berichten of iets dergelijks ingebouwd. Herkent iemand dit en heeft iemand een idee hoe dit kan?
Yep dat heb ik al sinds ik de OnePlus 7pro heb.
Dus ook met Android 9 had ik dat.
Sterker nog volgens mij had ik dat met de OnePlus 6 ook al.
En inderdaad gebeurd het niet als je hem met de hand aanzet dat was mij ook al opgevallen.
Een oplossing heb ik ook nog niet gevonden helaas.

| OnePlus7pro 256GB Mirror Grey|

• dennislebbing
Frenkel88 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:30:
Kan dit komen door een wekker app die conflicteert?
Ik heb zoiets een keer gehad, kwam door een wekker app, die zijn eigen stilte periode instelde.

• asc366
Golf2vr6 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 19:47:
[...]

Ik weet dat er meer mensen last van hebben. Maar de meeste mensen hebben nergens last van.
Vermoedelijk hebben die een ander hoesje

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 03-04 19:08
dennislebbing schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:25:
[...]

Ik heb zoiets een keer gehad, kwam door een wekker app, die zijn eigen stilte periode instelde.
Ik heb wel 2 wekker/klok apps één is van Google en 1 van oneplus.
Ik heb die van Google verwijderd, de ingebouwde van oneplus kan ik niet verwijderen dus die gebruik ik nu kijken of dat helpt.

| OnePlus7pro 256GB Mirror Grey|

• dennislebbing
ComTech schreef op donderdag 28 november 2019 @ 22:49:
[...]

Ik heb wel 2 wekker/klok apps één is van Google en 1 van oneplus.
Ik heb die van Google verwijderd, de ingebouwde van oneplus kan ik niet verwijderen dus die gebruik ik nu kijken of dat helpt.
Ik hoop 't voor je.
Bij mij ging het om een optie in de app Sleep as android. Met die optie aan ging de app zelf de stilte periode regelen.

• KOOIN
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 30-03 21:13
[...]

Huh, hoe dan? De sandstone case zit toch alleen achter op het toestel, hoe kan dat zorgen voor multitouch problemen?

Ik heb zelf de OP7 Pro sinds eergisteren in huis. Kom van een OP3 af, 3 jaar lang met plezier mee gelopen. Ik vin de OP7 Pro een heerlijk toestel op, tot nu toe, één ding na: Wat is de vingerafdrukscanner matig zeg.

Ik vind de vingerafdrukscanner traag overkomen. Daarnaast moet je per se eerst je scherm laten oplichten voordat je je vinger kan scannen, of niet? Dat vind ik toch wel een beetje kwalijk.
Uhm ja, omdat de techniek anders niet werkt ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• KOOIN
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 30-03 21:13
CLB schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:54:
Hoe bedoel je? Welke techniek werkt wanneer niet?

Edit: Je bedoelt waarschijnlijk het feit dat het scherm aan moet staan om je vingerafdruk te kunnen scannen. Dus dat wordt wennen aan een tik op het scherm geven en vervolgens vinger scannen, kan ik mee leven :)

[Voor 33% gewijzigd door KOOIN op 30-11-2019 11:06]

• 13art
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 09:08
CLB schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:54:
Verlichting van de vinger is inderdaad noodzakelijk. Maar.... Het zou ook mogelijk moeten zijn dat met 1x de vinger op her scherm leggen de vingerafdruk scanner geactiveerd wordt en de vinger gaat verlichten voordat je eerst het scherm aan moet zetten.

Kijk naar de Xiaomi Mi 9T (Pro) daar gaat ook niet meteen het hele scherm aan, sterker nog daar kan je het logo van de vingerafdruk uitschakelen. Je pakt de telefoon, legt je vinger op de juiste plek en het toestel wordt ontgrendeld. Dat is net even wat praktischer dan dat je eerst het scherm moet ontwaken.

Te koop: een AKG Y50BT Koptelefoon

• Esumontere

Esumontere

KOOIN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:36:
[...]

Huh, hoe dan? De sandstone case zit toch alleen achter op het toestel, hoe kan dat zorgen voor multitouch problemen?.
Niet de cover zelf, maar doordat de onderkant vrij is van cover en je daar vanzelf je pink neerlegt krijg je problemen met ghost touches. Is een bekend probleem, staat een stuk terug al meerdere keren gemeld.

Of je stelt gewoon in dat je scherm oplicht bij het oppakken. Ben je ook klaar.

• Frenkel88
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 29-03 19:30
dennislebbing schreef op donderdag 28 november 2019 @ 08:25:
[...]

Ik gebruik alleen de wekker/klok van Oneplus. Helaas de oorzaak nog niet kunnen ontdekken, dan maar handmatig op niet storen blijven zetten.

• asc366
KOOIN schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:36:
[...]

Huh, hoe dan? De sandstone case zit toch alleen achter op het toestel, hoe kan dat zorgen voor multitouch problemen?
Het wordt niet zo zeer door 't hoesje veroorzaakt maar wel door 't feit dat dit hoesje de onderkant van 't toestel niet bedekt. Hierdoor kun je, als je je telefoon vasthoudt en bijv tegenhoudt met je pink (zoals veel mensen 't toestel vasthouden) contact maken met 't metalen deel van de telefoon en da's waar 't misgaat.
10.0.3 wordt sinds gisteren uitgerold voor de internationale versie van OxygenOS. Voor de Europese variant nog niet. Komt als het goed is vandaag. Hier de aankondiging: OxygenOS 10.0.3 for the OnePlus 7 Pro and OnePlus 7
Hey everyone,

We are starting to push the incremental roll-out of OxygenOS 10.0.3 for OnePlus 7 Pro and OnePlus 7 now.

Changelog
System
  • Updated Android security patch to 2019.11
  • Improved system stability and general bug fixes

• DaveCool
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 22:47
Dit forum is voor de OnePlus 7-serie, en ik heb de OnePlus 7T Pro, maar toch even de check bij jullie (zijn sowieso nagenoeg identieke telefoons):

Ik heb sinds 1.5 week de Oneplus 7T Pro. Ben hem flink aan 't testen.

Ik gebruik vaak de buienradar site (nee, niet de app. Ja, ik weet dat die bestaat).
Maar op de buienradar site werken op mijn telefoon de sliders daar niet, waarmee je de radar dus naar voren/achteren in de tijd kunt schuiven.
Bij de hoofdpagina komen ze al helemaal niet op, en bij de 24-uurs radar zie ik wel de slider, maar krijg niet het bolletje waarmee ik kan schuiven, en dus kan ik dan ook niet in de tijd schuiven.

Als ik de desktopsite opvraag werkt het wel, maar dan is alles dus super klein.

Ook een andere browser dan Chrome, zoals bijvoorbeeld FireFox geeft hetzelfde resultaat: geen slider...
Krijg een beetje het vermoeden dat het wellicht aan Android 10 ligt (de 7T heeft standaard al 10), maar wellicht ook aan OnePlus zelf indien jullie hetzelfde probleem hebben met de OnePlus op Android 9?

Heeft iemand anders hier hetzelfde probleem met de OnePlus 7(T)?
www.buienradar.nl

• Galukon
  • Registratie: juni 2014
  • Nu online
Bij mij werkt de slider ook niet. Er komen geen rondjes tevoorschijn waarmee de tijd aangepast kan worden. Ik denk niet dat dit aan een browser of android-versie ligt. Ik denk eerder dat buienradar iets in de code verkeerd heeft staan waardoor het niet werkt.

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
DaveCool schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:14:
Dit forum is voor de OnePlus 7-serie, en ik heb de OnePlus 7T Pro, maar toch even de check bij jullie (zijn sowieso nagenoeg identieke telefoons):

Ik heb sinds 1.5 week de Oneplus 7T Pro. Ben hem flink aan 't testen.

Ik gebruik vaak de buienradar site (nee, niet de app. Ja, ik weet dat die bestaat).
Maar op de buienradar site werken op mijn telefoon de sliders daar niet, waarmee je de radar dus naar voren/achteren in de tijd kunt schuiven.
Bij de hoofdpagina komen ze al helemaal niet op, en bij de 24-uurs radar zie ik wel de slider, maar krijg niet het bolletje waarmee ik kan schuiven, en dus kan ik dan ook niet in de tijd schuiven.

Als ik de desktopsite opvraag werkt het wel, maar dan is alles dus super klein.

Ook een andere browser dan Chrome, zoals bijvoorbeeld FireFox geeft hetzelfde resultaat: geen slider...
Krijg een beetje het vermoeden dat het wellicht aan Android 10 ligt (de 7T heeft standaard al 10), maar wellicht ook aan OnePlus zelf indien jullie hetzelfde probleem hebben met de OnePlus op Android 9?

Heeft iemand anders hier hetzelfde probleem met de OnePlus 7(T)?
www.buienradar.nl
Heb het op m'n 7 Pro met Android 10 getest, en ik krijg geen sliders te zien in Edge ook niet in een InPrivate tab. In een andere browser: Qwant, krijg ik wel sliders te zien.

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 00:16
Werkt prima hier, op de normale als ook de 24u pagina (OOS9, getest met 2 browsers).

Nickname does not reflect reality

• DaveCool
Brad Pitt schreef op donderdag 12 december 2019 @ 16:38:
Werkt prima hier, op de normale als ook de 24u pagina (OOS9, getest met 2 browsers).
Mij, lijkt dus misschien een Android 10 issue te zijn...

• DaveCool
dreester schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:22:
[...]

Heb het op m'n 7 Pro met Android 10 getest, en ik krijg geen sliders te zien in Edge ook niet in een InPrivate tab. In een andere browser: Qwant, krijg ik wel sliders te zien.
Interessant; ik heb ook even Qwant geïnstalleerd, en daar werken de sliders op de Buienradar site goed.... Weird....
Maar thanks voor de tip.

• thomas17
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 21:36
Ik vraag m'n eigen af of elke op7 last heeft van die multi touches als je de onderkant van het scherm aanraakt..

Dit is nu m'n 4de oneplus telefoon sinds mijn oude OP3,

OP7 gekocht op 31 juli met multi touches probleem 3x opgestuurd en geen fix. daarna kon ik "upgraden" naar de 7T maar die had last van groene tint op lage helderheid waarna ik een nieuwe 7T kreeg en die had er ook last van dus ik besloot terug te gaan naar de 7 aangezien ik dacht dat het een issue is dat niet vaak voorkomt.
Heb m'n telefoon nu n paar uur en heb het n enkele keer opgemerkt maar kan het nu niet meer reproduceren misschien dat dit toestel er geen last van heeft.

(eerste OP7 was 6GB en deze 8GB)

Edit: ook de nieuwe OP7 heeft hier last van, letterlijk 4 nieuwe telefoons allemaal problemen, dat wordt geen Oneplus meer helaas.

[Voor 8% gewijzigd door thomas17 op 14-12-2019 17:23]

• DaveCool
Zijn er al ervaringen met Android 10 op OP7 Pro?
Iemand al geüpgraded?
Is er bijv. een verschil in camera kwaliteit = foto's?
Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True