Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• jokko
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 09-12-2019
TheGabeMan schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:20:
[...]

Hoe bedoel je dat? Sluit je apps dan steeds na gebruik door omhoog te swipen? Dat wordt tegenwoordig echt afgeraden.

Maar ik herken het issue niet.
Dat klopt, soms bij openstaande apps klik ik op de X zodat alle achtergrond apps worden gesloten.
Ook houd dit dus in dat wanneer ik me telefoon opnieuw opstart ik alle apps moet openen een maal anders komen er geen push meldingen. :|

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-01 23:38
Voor resolution gebruik ik de "auto switch" optie kan je ergens nog aanpassen welke 1440p moet forceren?
Clash Royale was zojuist heel blurry dus deed even handmatig 1440p en toen was alles weer scherp. Op auto switch pakt die toch 1080p terwijl met Android 9 dit 1440p was.

Delete is na opnieuw openen ineens weg.. bug i guess

xeoMe wijzigde deze reactie 23-09-2019 11:41 (10%)

• LeStef
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 23:52
Richh schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:15:
Chrome kon je trouwens al via chrome://flags in Dark Mode krijgen op Android 9, da's voor mij niet echt nieuw :P

@LeStef met de app NavBar Apps kan je de navigatiebalk (bijna) altijd zwart kleuren. Werkt in 95% van de apps, waaronder Discord.
(ook al in Android 9).
Super ! Werkt perfect, dank je !

• jokko
Waarom ik de update niet krijg komt denk ik omdat ik de beta heb geïnstalleerd.. als ik op regelgevingslabels klik bij over de telefoon staat er ineens kingdom of saudi arabia .. volgens mij heb ik een verkeerde rom uit oxygen updater gehad terwijl deze wel op one plus 7 pro ( eu ) staat.

• LeStef
Je kan anders een rollback naar de officiele Pie doen en dan vandaar de juiste 10 downloaden. Je bent dan wel alles kwijt dus eerst saven is de boodschap

• jokko
LeStef schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:55:
Je kan anders een rollback naar de officiele Pie doen en dan vandaar de juiste 10 downloaden. Je bent dan wel alles kwijt dus eerst saven is de boodschap
Jip dat was ook mijn game plan, op dit moment me oneplus switch backup aan het veilig stellen : )

• asc366
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 17-01 09:44
Of even de juiste ROM downloaden, dat scheelt je een flash-stap

• jokko
asc366 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:05:
Of even de juiste ROM downloaden, dat scheelt je een flash-stap
bij de juiste rom heeft hij aan dat de telefoon wordt gewiped bij het installeren van de rom. Waarschijnlijk omdat het een hele andere rom / versie is.

• asc366
Dat is vanaf beta naar stable sowieso 't geval. Zo ben ik gister ook van OB2 naar stable gegaan

• LeStef
Oeps klopt, het kan inderdaad simpelder, gewoon naar de juiste rom gaan. Data sowieso kwijt maar een stap minder. Excuses

• midego
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 24-01 13:26

midego

Hyundai Kona EV

asc366 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:13:
Dat is vanaf beta naar stable sowieso 't geval. Zo ben ik gister ook van OB2 naar stable gegaan
Ben je dan al je data kwijt?

Hyundai Kona EV sinds 18-07-2019

• wjvdh14
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 19-01 10:38
hoe ernstig zijn de ghost touch problemen met de OP7? had al besloten dat dat mn nieuwe telefoon zou gaan worden..

• TheGabeMan
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 24-01 17:46
wjvdh14 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:42:
hoe ernstig zijn de ghost touch problemen met de OP7? had al besloten dat dat mn nieuwe telefoon zou gaan worden..
Heb de OP7 Pro sinds de dag dat ie uit kwam en ken het probleem niet eens totdat ik er hier van las. Dus nooit last van gehad. Schijnt wel te maken te hebben met wel of geen hoesje. Ik heb er vanaf begin het standaard hoesje om, omdat het toestel anders veel te glad is in mijn handen.

• LeStef
Hier de OP7 (non pro ) 8gb 256gb , nooit last gehad van ghost touch.

• SmiGueL
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:07
stenjeuring schreef op maandag 23 september 2019 @ 06:56:
Ik heb geen enkel probleem met Rabo Wallet, gister al een aantal keer zonder foutmelding betaald. O-)
Support meldde mij zojuist dat het momenteel niet mogelijk is om nieuwe toestellen met Android 10 te registreren voor de Rabo Wallet. Tevens dat na een upgrade naar v10 er opnieuw geregistreerd moet worden.
Geen idee waarom het bij jou wel werkt dan :P 8)7 (jij nog op de Global versie?)

De eerste (fout)meldingen hiervan waren 10 september, maar ze had geen idee wanneer het opgelost gaat worden..
Echt.. :|, Android Q beta draait al meer dan een half jaar, hoe the f kun je dan, als bijna-grootste bank van NL, bijna een maand ná de officiële release nog geen fix hebben..

SmiGueL wijzigde deze reactie 24-09-2019 00:51 (4%)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• ricjuh
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 24-01 16:23

ricjuh

PSN: ricjuhNL

SmiGueL schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:23:
[...]

Support meldde mij zojuist dat het momenteel niet mogelijk is om nieuwe toestellen met Android 10 te registreren voor de Rabo Wallet. Tevens dat na een upgrade naar v10 er opnieuw geregistreerd moet worden.
Geen idee waarom het bij jou wel werkt dan :P 8)7 (jij nog op de niet-EU versie?)

De eerste (fout)meldingen hiervan waren 10 september, maar ze had geen idee wanneer het opgelost gaat worden..
Echt.. :|, Android Q beta draait al meer dan een half jaar, hoe the f kun je dan, als bijna-grootste bank van NL, bijna een maand ná de officiële release nog geen fix hebben..
Hier mijn ervaring met ABN wallet.. Als je wallet al actief was in Android P en je een update doet naar Q moet je inderdaad opnieuw activeren maar werkt het wel.

Als je een full wipe installatie van Android Q doet werkt de activatie niet :X

Battle.net: ricjuh#2827

• Ezechiel
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 23-01 22:55
ricjuh schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:32:
[...]

Hier mijn ervaring met ABN wallet.. Als je wallet al actief was in Android P en je een update doet naar Q moet je inderdaad opnieuw activeren maar werkt het wel.

Hm, vanavond dan maar eens proberen of ik opnieuw kan activeren.

Funfact, sinds gister ook een nieuwe pinpas actief, mooi moment om gelijk te kijken hoe de app daarmee omgaat.

| PoE | OnePlus 7 Pro bezitter |

• stenjeuring
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 17-01 18:06
SmiGueL schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:23:
[...]

Geen idee waarom het bij jou wel werkt dan :P 8)7 (jij nog op de Global versie?)

Nee, ook dat niet. Zit gewoon op de EU versie (GM21BA) van 10. Ook heb ik niet opnieuw hoeven registreren na de update: alles werkte direct, zonder enige aanpassing. Zojuist ook weer met Rabo Wallet betaald, alles werkt naar behoren.

Het is echter inderdaad wel een vrij slechte zaak dat het bij de banken nog niet geregeld is wat betreft Android 10. Maar goed, ik neem toch aan dat het snel opgelost wordt als de eerste meldingen er 10 september al waren..

• Huigie
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:06

Huigie

Happy ASBO driver[337pk/521nm]

asc366 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:13:
Zo ben ik gister ook van OB2 naar stable gegaan
Why...

Huigie wijzigde deze reactie 23-09-2019 15:25 (12%)

Specs

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:41

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

stenjeuring schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:28:
[...]

Nee, ook dat niet. Zit gewoon op de EU versie (GM21BA) van 10. Ook heb ik niet opnieuw hoeven registreren na de update: alles werkte direct, zonder enige aanpassing. Zojuist ook weer met Rabo Wallet betaald, alles werkt naar behoren.

Het is echter inderdaad wel een vrij slechte zaak dat het bij de banken nog niet geregeld is wat betreft Android 10. Maar goed, ik neem toch aan dat het snel opgelost wordt als de eerste meldingen er 10 september al waren..
Ik heb liever dat banken er wat langer over doen en dat het veilig is, dan dat ze het te snel pushen en de betaalapp vol met bugs zit.

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

• Huigie

Huigie

Nou...wat langer.. Sinds Oreo is al bekend dat je geen veiligheidssysteem rondom een IMEI nummer moet opzetten. Q beta is er al sinds begin April. Er is gewoon geen excuus hiervoor, het is een enorme fuckup!

Specs

• jokko
aangezien android auto in android 10 zit kan je niet de apk downloaden en installeren maar de geinstalleerde werkt ook niet.. weer lekker dit als je de apk wilt installeren krijg je de melding dat je een update wilt installeren die vervolgens mislukt.

edit: en aangezien het een build in app is kan je hem niet verwijderen en je eigen variant installeren :(

jokko wijzigde deze reactie 23-09-2019 16:25 (17%)

• dreester
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
ricjuh schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:32:
[...]

Heb ook de update geïnstalleerd, met een werkende ABN Wallet op Pie, maar het eerste wat de app roept is dat m'n 7 Pro mogelijk geroot is en dat het mogelijk niet goed zou werken. Vervolgens krijg ik bij het registreren een melding dat ik niet verbonden zou zijn met internet.

Toestel is niet geroot en was gewoon verbonden via Wi-Fi of 4G. Opnieuw installeren helpt niet helaas. Dan maar wachten tot ABN het fixt.

• LtMarx
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 25-01 17:22

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Richh schreef op zondag 22 september 2019 @ 15:49:
Zonet Android 10 geïnstalleerd op mijn OP7 Pro.

Heel tof: VoLTE support voor T-mobile Nederland zit erin! En het werkt :)

Minder tof: ik kan nu niet meer internetten op T-mobile NL. Ook niet als ik VoLTE tijdelijk uit zet. Alsof de APN onjuist is ofzoiets? Ik heb al APN settings gezocht maar zonder succes. Hij weigert een dataverbinding op te zetten.

Op SIM 2 (KPN) is internetten geen probleem. Ook over wifi werkt het prima.

Iemand enig idee?
Ik zie daar niets over via tmobile zelf? Werkt vowifi ook?

• Richh
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 23-01 05:31

Richh

HODL

LtMarx schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:36:
[...]

Ik zie daar niets over via tmobile zelf?
Klopt, maar het werkt wel. Zonder handmatige 'hacks' :) En het werkt echt prima.
Werkt vowifi ook?
Nee :/

• asc366
wjvdh14 schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:42:
https://forums.oneplus.co...us-7-touch-issues.1070754 is het verzameltopic van de mensen die er last van hebben. Handje vol, dus de oorzaak is nog onbekend...

• asc366
Ik draai liever stable Dan open beta :)

• MR_VIPER
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09:01

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Zijn er specifieke voorwaarden waaraan je moet voldoen voor je de nieuwe release kan downloaden. Hierbij doel ik op bepaalde minimale accu vulling etc etc. Ik heb nu 9.5.11.GM21BA.

*empty*

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

jokko schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:19:
aangezien android auto in android 10 zit kan je niet de apk downloaden en installeren maar de geinstalleerde werkt ook niet.. weer lekker dit als je de apk wilt installeren krijg je de melding dat je een update wilt installeren die vervolgens mislukt.

edit: en aangezien het een build in app is kan je hem niet verwijderen en je eigen variant installeren :(
nog vorderingen hierop? Heeft dit te maken met dat Android auto nog niet gereleased is in NL?

• baszzz
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:04
LtMarx schreef op maandag 23 september 2019 @ 19:28:
[...]

nog vorderingen hierop? Heeft dit te maken met dat Android auto nog niet gereleased is in NL?
Wat werkt er precies niet? Ik kan hem zonder problemen gebruiken in mijn auto.

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:45
Kan het kloppen dat de ota rond de 2 GB is? Geen zin in een full whipe namelijk :)

• stenjeuring
Kypo schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:27:
Kan het kloppen dat de ota rond de 2 GB is? Geen zin in een full whipe namelijk :)
Klopt helemaal! :)

• jokko
Wat ik miste was eerst de Android auto app, echter was deze wel geïnstalleerd onder instellingen > apps maar staat Android auto niet meer als app in je menu. Wanneer ik de telefoon aan de auto koppelden starten Android auto wel automatisch echter is de app niet te openen zonder aan de auto te hangen. Nu maakt dat nog niet zo veel uit echter heb ik nu wel het probleem nog dat wanneer je Google assistent start in Android auto je de telefoon moet pakken > op een push melding klikken > Google assistent start op de telefoon vin plaats van de auto .. lekker veilig in het verkeer 😂 ik ga nog even kijken naar een oplossing ..

Edit: zie hier mijn probleem https://support.google.com/androidauto/thread/3181981?hl=en

Edit 2: opgelost door opnieuw in te loggen in mijn Google account 😅 bugsss

jokko wijzigde deze reactie 23-09-2019 21:41 (11%)

• Kypo
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 08:45
Thnx!! Ga ik maar eens updaten

• ItsWillem
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 11-01 11:01
Pff irritant probleempje ontdekt:
Als ik insta/Facebook of wat dan ook met media open en daarna (niet sluit, maar open laat staan) naar een andere app ga en weer terug ga van die app naar insta/Facebook de media niet meer afspeelt? Dus moet ik steeds een 'force stop' doen... :/

Edit: merk dat het ook meer gebeurt als ik veel apps open heb staan... Gek.

ItsWillem wijzigde deze reactie 23-09-2019 22:22 (12%)

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• LtMarx

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

baszzz schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:08:
[...]

Wat werkt er precies niet? Ik kan hem zonder problemen gebruiken in mijn auto.
Ook met Android 10?

• stenjeuring
Ik weet niet of het aan mij(n telefoon) ligt of aan Android 10, maar als ik van een alarm dat al eerder af is gegaan de tijd wil veranderen zodat het de volgende ochtend weer af gaat, laat de "Clock"-app me dit niet doen. Ik krijg zodra ik op het vinkje rechtsbovenin tik de melding: "Creating an expired alarm is not supported. Please reset it". Wanneer ik echter kies om het alarm later, maar op dezelfde dag, af te laten gaan, is dit geen probleem. De enige manier om nu een alarm voor de volgende dag te zetten is door een nieuwe te maken.

Hebben jullie dit ook, of is het een rare bug die alleen ik heb? :/

stenjeuring wijzigde deze reactie 23-09-2019 22:33 (8%)

• ComTech
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 25-01 19:54
stenjeuring schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:32:
Ik weet niet of het aan mij(n telefoon) ligt of aan Android 10, maar als ik van een alarm dat al eerder af is gegaan de tijd wil veranderen zodat het de volgende ochtend weer af gaat, laat de "Clock"-app me dit niet doen. Ik krijg zodra ik op het vinkje rechtsbovenin tik de melding: "Creating an expired alarm is not supported. Please reset it". Wanneer ik echter kies om het alarm later, maar op dezelfde dag, af te laten gaan, is dit geen probleem. De enige manier om nu een alarm voor de volgende dag te zetten is door een nieuwe te maken.

Hebben jullie dit ook, of is het een rare bug die alleen ik heb? :/
Welke klok app gebruik je? Die van oneplus zelf of van google?
Probleem is dat je dat bijna niet kan zien, de icoontjes zijn hetzelfde namelijk.

| OnePlus7pro 256GB Mirror Grey|

• stenjeuring
ComTech schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:44:
[...]

Welke klok app gebruik je? Die van oneplus zelf of van google?
Probleem is dat je dat bijna niet kan zien, de icoontjes zijn hetzelfde namelijk.
Clock-app van OnePlus zelf ;)

• baszzz
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 11:04
Ook met android 10, is alleen pas zichtbaar als de telefoon aan de auto is gekoppeld. Dus niet zichtbaar tussen de apps zoals het met Android 9 was.

• paragon
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 08:30
Vind wel dat m'n OP7 een identiteitscrisis heeft in darkmode. Echt zwart en donker grijs. Ziet er niet uit.

• Ezechiel
Ezechiel schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:52:
[...]

Hm, vanavond dan maar eens proberen of ik opnieuw kan activeren.

Funfact, sinds gister ook een nieuwe pinpas actief, mooi moment om gelijk te kijken hoe de app daarmee omgaat.
Nou, geen succes. Nu maar hopen dat de bank(en) snel met een oplossing komen.

• jokko
ItsWillem schreef op maandag 23 september 2019 @ 22:11:
Pff irritant probleempje ontdekt:
Als ik insta/Facebook of wat dan ook met media open en daarna (niet sluit, maar open laat staan) naar een andere app ga en weer terug ga van die app naar insta/Facebook de media niet meer afspeelt? Dus moet ik steeds een 'force stop' doen... :/

Edit: merk dat het ook meer gebeurt als ik veel apps open heb staan... Gek.
idem dito, insta speelt geen filmpjes meer af als de app als achtergrond proces heeft aangestaan.. zowel op wifi als 4g komt dit probleem bij mij voor dus daar ligt het niet aan. Na de cash te verwijderen van insta en opnieuw in te loggen werkt het pas weer |:(

• ItsWillem
jokko schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 09:17:
[...]

idem dito, insta speelt geen filmpjes meer af als de app als achtergrond proces heeft aangestaan.. zowel op wifi als 4g komt dit probleem bij mij voor dus daar ligt het niet aan. Na de cash te verwijderen van insta en opnieuw in te loggen werkt het pas weer |:(
Bij mij werkt het weer als de app 'reloaded' is, dus na een 'force stop' werkt het weer. Toch hinderlijk

iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green // i7 6700 + RX580 +16GB + 500GB + Define S

• Huigie

Huigie

asc366 schreef op maandag 23 september 2019 @ 18:52:
[...]

Ik draai liever stable Dan open beta :)
Why...

( >:) snap ik wel maar met de o.b. heb je de nieuwste features als eerste, ga je straks dan weer over van stabiel naar o.b. als er dikke veranderingen in zitten? Je bent er qua features of stabiliteit 0,0 op vooruit gegaan.)

Specs

• asc366
Huigie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:15:
[...]

Why...

( >:) snap ik wel maar met de o.b. heb je de nieuwste features als eerste, ga je straks dan weer over van stabiel naar o.b. als er dikke veranderingen in zitten? Je bent er qua features of stabiliteit 0,0 op vooruit gegaan.)
Die 0,0 ben ik wel benieuwd naar; het zou me niet verbazen als een openbeta met wat extra debugvlaggetjes draait die meer resources(accu?) slurpen.

Ik zat op stable en wilde graag 10 dus heb toen 't openbetapad geprobeerd. Tevens hoopte ik dat de ghost touches in 10 minder zouden zijn dus ook daarom wilde ik graag zsm naar 10.

Maar, eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik vaak na een tijdje stable te hebben gedraaid, toch wel de jeuk voor open beta weer terugkrijg dus geen garanties voor de toekomst enzo :)

• zuukie
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 24-01 22:49
Iemand een idee of er standaard een screenprotector op de oneplus 7 zit? Ik hoor het graag

• asc366
zuukie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:45:
Iemand een idee of er standaard een screenprotector op de oneplus 7 zit? Ik hoor het graag
Yep, zit erop!

• ItsWillem
zuukie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 13:45:
Ik gebruik hem nu nog steeds :)

• Disfigured
  • Laatst online: 20-01 14:34
Ik heb zojuist een Oneplus 7 Pro in Nebula Blue besteld! Kan niet wachten.

Voor het eerst in 6 jaar dat ik iets anders dan een Samsung ga gebruiken...

• midego

midego

Hyundai Kona EV

Disfigured schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:22:
Ik heb zojuist een Oneplus 7 Pro in Nebula Blue besteld! Kan niet wachten.

Voor het eerst in 6 jaar dat ik iets anders dan een Samsung ga gebruiken...
Stomme vraag, maar, waarom niet een maandje gewacht tot het nieuwe model?

• bjornam12321
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17-10-2019
Sinds dat ik de android 10 update heb gehad is de telefoon een stuk sneller.
Ook werken de nieuwe navigatiegebaren ook heel fijn.
Zijn er al meer mensen die deze update hebben geïnstalleerd?
En zijn er nog meer handige dingen toegevoegd bij deze update?

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 25-01 21:27
midego schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:12:
[...]
Wellicht omdat de OP7T pro niet veel verschil biedt t.o.v. de OP7 Pro, behalve dat ie waarschijnlijk duurder gaat zijn? Ze hebben nog niks aangekondigd wat de T-versie zoveel meer verschil geeft t.o.v. de reeds bestane.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• bjornam12321
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 17-10-2019
SmiGueL schreef op zondag 22 september 2019 @ 23:59:
[...]

Werkt nog niet dus. O-)
(ter info voor de mensen die nog moeten upgraden)
App trouwens al een aantal keren cache / data verwijderd en compleet uninstalled en opnieuw geregistreerd, maar bij openen volgt een foutmelding. Rabo heeft op zondag wel vaker werkzaamheden misschien was dat het probleem..

Morgen maar even contact opnemen met de support. Er zijn meer mensen met dezelfde error melding bij het openen (aldus Twitter posts) maar er wordt steeds verwezen naar de support.. vervolgens geen definitief antwoord/oplossing dus..

Edit:
Ik kwam zojuist dit nieuwsbericht tegen; zal deze week gefixt moeten worden.

Wat betreft Android 10:
In eerste instantie lijkt de Auto-rotate functie goed te werken nu. (maar het werkte met 9.0 ook wel redelijk vaak goed, dus of het ook altijd goed werkt moet de komende weken blijken. :P)

Alles werkt verder super smooth (Met 9.0 ook al eigenlijk O-)) en ben nog geen gekke dingen tegengekomen. :)
Ik had het zelfde probleem ook al ondervonden toen ik wou betalen na de update. En bij de support van de Rabobank gaven ze aan dat ze nog niet wisten wanneer het opgelost zou zijn. Nu hopen dat de Rabo wallet app snel weer werkt.

• Disfigured
midego schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:12:
[...]
Wist niet dat die volgende maand al uit komt. Hopelijk is het niet een veel beter model!

• LeStef
Niet echt, zelfde chip met een plus waar je niets van gaat merken in uw dagelijks gebruik, een accu rovend 90Hz scherm en betere camera's. Indien dit voor u belangrijk is kan je altijd je nieuw toestel terugsturen ( koop op afstand) en wachten op de nieuwe.

• Deathchant
@LeStef De OP7T pro krijgt eigenlijk alleen de SD855+ SoC, maar het display en de camera's zijn volgens de gelekte info precies 't zelfde als de huidige OP7 Pro.

Het is dan ook de OP7T die de meeste vernieuwing tov zijn voorganger mee krijgt (zoals een 90hz scherm en triple setup camera. Wat dat betreft lijkt 't erop dat @Disfigured niet perse wat mist.

• cordonbleu
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 02:31
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:58:
@LeStef De OP7T pro krijgt eigenlijk alleen de SD855+ SoC, maar het display en de camera's zijn volgens de gelekte info precies 't zelfde als de huidige OP7 Pro.

Het is dan ook de OP7T die de meeste vernieuwing tov zijn voorganger mee krijgt (zoals een 90hz scherm en triple setup camera. Wat dat betreft lijkt 't erop dat @Disfigured niet perse wat mist.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het scherm van de 7T Pro een heel ietsje kleiner zou zijn en daardoor dus ook een iets andere resolutie zou hebben. Dit zou betekenen dat het dan dus wel degelijk om een ander scherm gaat. Het is dus even afwachten hoe het scherm zich gaat verhouden tot die van de 7 Pro qua kleurechtheid, grijsafwijking enzovoort. Het scherm van de 7 Pro scoort daar erg goed in. Hoop dus dat dat bij de 7T Pro weer zo gaat zijn.

• Soullie
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 24-01 11:04

Soullie

Planeshift

Even stomme vraag, android 10 is al via OTA beschikbaar of is het een langzame rollout ?
Ik heb hier nog niets binnen namelijk.

• Deathchant
cordonbleu schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 19:21:
[...]

Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het scherm van de 7T Pro een heel ietsje kleiner zou zijn en daardoor dus ook een iets andere resolutie zou hebben. Dit zou betekenen dat het dan dus wel degelijk om een ander scherm gaat. Het is dus even afwachten hoe het scherm zich gaat verhouden tot die van de 7 Pro qua kleurechtheid, grijsafwijking enzovoort. Het scherm van de 7 Pro scoort daar erg goed in. Hoop dus dat dat bij de 7T Pro weer zo gaat zijn.
Het scherm van de 7T wordt 6,55" waar dat bij de reguliere OP7 6,41" is. Misschien heb je dat gelezen? Over de 7T pro vs 7 pro heb ik dat niet terug gevonden. Correct me if i'm wrong...

• LeStef
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 17:58:

Had het inderdaad over de 7T en niet over de pro :)

• cordonbleu
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:13:
[...]

Het scherm van de 7T wordt 6,55" waar dat bij de reguliere OP7 6,41" is. Misschien heb je dat gelezen? Over de 7T pro vs 7 pro heb ik dat niet terug gevonden. Correct me if i'm wrong...
Wat je zegt klopt. Echter, de huidige 7 Pro heeft een 6,67" scherm met resolutie 3120x1440. De 7T Pro wordt 6,65" met 3100x1440. Dit zijn dus andere schermen.

nieuws: Render van de OnePlus 7T Pro toont gelijkenis met OnePlus 7 Pro

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:06
The-X schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:36:
[...]

Ook niet met de power knop lang ingedrukt houden (langer dan 10 seconden dacht ik) of power + volume +?

En doet hij wat als je hem aan de lader hangt?
Nee doet niks meer, helemaal dood, zodra ik weer in Nederland ben gaat ie retour, inmiddels een ander toestel moeten aanschaffen bij MM in Duitsland (ben op vakantie)

• Deathchant
cordonbleu schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 20:28:
[...]

Wat je zegt klopt. Echter, de huidige 7 Pro heeft een 6,67" scherm met resolutie 3120x1440. De 7T Pro wordt 6,65" met 3100x1440. Dit zijn dus andere schermen.

nieuws: Render van de OnePlus 7T Pro toont gelijkenis met OnePlus 7 Pro
Maf eigenlijk he, 0,02" kleiner en 20 pixels kleiner en daarvoor dus een compleet nieuw design...hou 't dan bij hetzelfde en spaar je die kosten 7(8)7

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-01 08:59
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:40:
[...]

Maf eigenlijk he, 0,02" kleiner en 20 pixels kleiner en daarvoor dus een compleet nieuw design...hou 't dan bij hetzelfde en spaar je die kosten 7(8)7
Misschien besparen ze juist kosten door een ander scherm te nemen?!

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 10:56
Hier geüpgraded naar android 10 op een 7 Pro. Loopt nog niet helemaal soepel. Whatsapp heeft vooral moeite met afbeeldingen versturen of groepsafbeeldingen wijzigen. Zal wel opgelosr worden.

Naar homescreen gaan geeft ook vaak nog een leeg scherm. Dan nogmaals een swipe in het midden en dan komt het wel goed te staan. Wellicht icm nova launcher dat het niet zo lekker werkt?

• cordonbleu
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 21:40:
[...]

Voor de 7 Pro hebben ze een Samsung paneel gebruikt. Gezien het weer een 90 Hz scherm wordt zal het waarschijnlijk wel weer een Samsung paneel worden voor de 7T Pro. Maar dit maakt ze dus mede afhankelijk van wat Samsung in productie neemt.

• Deathchant
cordonbleu schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:12:
[...]

Voor de 7 Pro hebben ze een Samsung paneel gebruikt. Gezien het weer een 90 Hz scherm wordt zal het waarschijnlijk wel weer een Samsung paneel worden voor de 7T Pro. Maar dit maakt ze dus mede afhankelijk van wat Samsung in productie neemt.
Wat hebben ze dan voor de reguliere OP7 gebruikt? De 7T krijgt ook een 90Hz scherm, vermoedelijk dan ook van samsung.

• cordonbleu
Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:17:
[...]

Wat hebben ze dan voor de reguliere OP7 gebruikt? De 7T krijgt ook een 90Hz scherm, vermoedelijk dan ook van samsung.
Display van de gewone 7 is ook door Samsung geproduceerd.

• asc366
Hoe kijken jullie tegen het "debloaten" van je op7 aan?

https://forum.xda-develop...oat-root-via-adb-t3946625 gaat daar best wel ver in door bijv ook Chrome weg te halen (als systemapp, door 'm (denk ik?) daarna weer als userapp te installeren, zo ook youtube e.d.)

• pieterbaelde
  • Laatst online: 19-01 17:55
Volgens de hieronder gelinkte video blijkt de camera en video kwaliteit toch best prima te zijn ivm de s10+ en p30 pro. Wat denken jullie?

• Golf2vr6
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 25-01 08:59
pieterbaelde schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:59:
Volgens de hieronder gelinkte video blijkt de camera en video kwaliteit toch best prima te zijn ivm de s10+ en p30 pro. Wat denken jullie?
Welke link?

¯\_(ツ)_/¯ OnePlus 7 Pro

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:41

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

asc366 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:16:
Hoe kijken jullie tegen het "debloaten" van je op7 aan?

https://forum.xda-develop...oat-root-via-adb-t3946625 gaat daar best wel ver in door bijv ook Chrome weg te halen (als systemapp, door 'm (denk ik?) daarna weer als userapp te installeren, zo ook youtube e.d.)
Lekker onzinnig. Staat bijzonder weinig bloatware op.

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

• midego

midego

Hyundai Kona EV

Deathchant schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:48:
[...]

Wellicht omdat de OP7T pro niet veel verschil biedt t.o.v. de OP7 Pro, behalve dat ie waarschijnlijk duurder gaat zijn? Ze hebben nog niks aangekondigd wat de T-versie zoveel meer verschil geeft t.o.v. de reeds bestane.
Wellicht, wellicht, daarom vraag ik het de koper, puur uit interesse. Speculeren heeft geen zin.

• midego

midego

Hyundai Kona EV

Disfigured schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 16:14:
[...]

Wist niet dat die volgende maand al uit komt. Hopelijk is het niet een veel beter model!
Dit zijn de geruchten: https://www.pocket-lint.c...-pro-differences-compared

• TheGabeMan
Boinkie schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 22:12:
Hier geüpgraded naar android 10 op een 7 Pro. Loopt nog niet helemaal soepel. Whatsapp heeft vooral moeite met afbeeldingen versturen of groepsafbeeldingen wijzigen. Zal wel opgelosr worden.

Naar homescreen gaan geeft ook vaak nog een leeg scherm. Dan nogmaals een swipe in het midden en dan komt het wel goed te staan. Wellicht icm nova launcher dat het niet zo lekker werkt?
Ik heb eigenlijk nog niks ontdekt qua bugs, ook niet in WhatsApp. Toestel lijkt wat sneller en fingerprint unlock is duidelijk sneller. Gebruik de Rootless launcher.

• asc366
Wat waren je afwegingen om die te proberen?

• TheGabeMan
asc366 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:07:
[...]

Wat waren je afwegingen om die te proberen?
Om eerlijk te zijn.... ik vond het zo ingewikkeld om uit te vogelen welke launcher nu wat had en hoe te installeren, dat deze het makkelijkst leek omdat ie in de Play Store zat. Belangrijkste vond ik de Google Now pagina links van home screen, die de OnePlus pagina vervangt.

Je moet wel nog een bridge apk downloaden.

Maar ik zie nu door de bomen het bos niet meer, met hoe ik moet updaten. In de telegram groep zie ik wel nieuwe builds langskomen, maar eigenlijk weet ik nog niet of ik op play store update moet wachten of toch maar die builds die in telegram langs komen.

Heb geen update gedaan toen ik van Android 9 naar 10 ging.

• asc366
TheGabeMan schreef op woensdag 25 september 2019 @ 09:36:
[...]

Om eerlijk te zijn.... ik vond het zo ingewikkeld om uit te vogelen welke launcher nu wat had en hoe te installeren, dat deze het makkelijkst leek omdat ie in de Play Store zat. Belangrijkste vond ik de Google Now pagina links van home screen, die de OnePlus pagina vervangt.
welkom in de wondere wereld van Android Launchers :)
Die Google Now pagina gebruik ik zelf inderdaad niet dus vandaar dat deze nog niet op m'n radar was gekomen.

• Ezechiel
ItsWillem schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:01:
[...]

Ik gebruik hem nu nog steeds :)
Diezelfde protector heeft mij gister nog gered van wat potentiele schade. Ik liet om onverklaarbare reden mijn sigaret uit mijn mond vallen, waarna ik hem ving tussen mijn telefoon en een vinger, nu hem ik een mooi plekje met wat smeltschade op de protector.

• xeoMe
Ezechiel schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:53:
[...]

Diezelfde protector heeft mij gister nog gered van wat potentiele schade. Ik liet om onverklaarbare reden mijn sigaret uit mijn mond vallen, waarna ik hem ving tussen mijn telefoon en een vinger, nu hem ik een mooi plekje met wat smeltschade op de protector.
Denk alleen dat die peuk geen schade zal brengen op het glas van je telefoon.
Ik heb nu die standaard screenprotector erop en ik vind dat zachte plastic maar vervelend je ziet er allemaal krassen op wat ik op het glass van de telefoon niet zou zien.

• Ezechiel
xeoMe schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:25:
[...]

Ik heb nu die standaard screenprotector erop en ik vind dat zachte plastic maar vervelend je ziet er allemaal krassen op wat ik op het glass van de telefoon niet zou zien.
Dat denk ik ook niet, ik probeer het liever niet uit though. :+

• Disfigured
Gelukkig niet echt noemenswaardig, mooi zo!

Heb hem trouwens vanochtend binnen gekregen, erg fijn toestel tot dusver. Ook fijn dat er standaard een screenprotector op en een transparant hoesje bij zit.

Disfigured wijzigde deze reactie 25-09-2019 14:51 (20%)

• PaYnE81
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 23-01 19:18

PaYnE81

XBL VandalizerNL

xeoMe schreef op woensdag 25 september 2019 @ 11:25:
[...]

Niet aan het glas inderdaad, maar mogelijk wel de oleophobische coating :)

• asc366
Is 't bij jullie ook zo dat de sensors flink actief zijn? Ik weet niet precies hoe ik dit moet lezen maar ik heb 't idee dat sensors en 100% "veel" is.

• SmiGueL
asc366 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:31:
Is 't bij jullie ook zo dat de sensors flink actief zijn? Ik weet niet precies hoe ik dit moet lezen maar ik heb 't idee dat sensors en 100% "veel" is.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ken/heb die app niet, maar bijvoorbeeld de bewegingssensor (wss de accellerometer of gyroscope) die registreert dat je de telefoon oppakt, zodat vervolgens het scherm automatisch aan wordt gezet, zal toch altijd aan moeten staan.
Maar deze zal echt niet veel energie slurpen.

*FYI: De Miband 2 (ook een bewegingssensor i.v.m. ingebouwde stappenteller) die ik had ging 40+ dagen mee terwijl daar een accu zat zit met nog minder dan 2% van de capaciteit van een OP7P. :P (70 v/s 4000 mAh)

SmiGueL wijzigde deze reactie 25-09-2019 18:14 (13%)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• asc366
SmiGueL schreef op woensdag 25 september 2019 @ 17:13:
[...]

Ik ken/heb die app niet, maar bijvoorbeeld de bewegingssensor (wss de accellerometer of gyroscope) die registreert dat je de telefoon oppakt, zodat vervolgens het scherm automatisch aan wordt zet, zal toch altijd aan moeten staan. Maar deze zal echt niet veel energie slurpen.
Zit wat in. Waarom Spotify dan ook 97% heeft staan is 't volgende raadsel.

De app is trouwens BetterBatteryStats (d'r is een betaalde play-store versie en een gratis XDA versie)

4 a 5% per uur drain (in idle) vond ik toch wel fors. Ik heb wel bluetooth altijd aanstaan ivm smartwatch, en NFC ivm betalingen (maar, da's ook niet echt een "actief" ding) maar toch viel 't me wat tegen.

• honmashinsei
  • Laatst online: 02-10-2019
AnonymousWP schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 16:55:

Je kan 3 dingen doen:
  1. De Unbrick Tool gebruiken in m'n cloud (zie gepinde berichten voor uitleg en download);
  2. Installeer de full ZIP van de EU-variant via Oxygen Updater (kan zonder gegevensverlies);
  3. Verder gaan met de global ROM (niet GPDR-compliant).
Ik kan hier in Japan goedkoop de OP7 Pro 8/256 bestellen, maar dit is de CN versie met 'Global ROM' volgens de site.

Is het nog nodig om hier iets anders voor te doen? GDPR boeit me niet zoveel aangezien ik niet in Europa woon. Ik heb de bands bekeken en hij zou hier moeten werken met mijn huidige provider. De international version is ~$150 duurder dus het is wel de moeite waard!

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:57
Is er al bekend of je met OxygenOS 10 wel het gedrag van de alert-slider kan aanpassen?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Huigie

Huigie

Laguna schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:31:
Is er al bekend of je met OxygenOS 10 wel het gedrag van de alert-slider kan aanpassen?
Ja, nee.

Specs

• SmiGueL
Laguna schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:31:
Wat je aan kunt passen per stand:
Silent: Media on/off | Alarms will always ring
Vibration: niets | Alarms will always ring
Ring: Vibrate for calls on/off

De Rabo Wallet lijkt overigens te werken op Android 10! 8) (registratie gelukt en app start op)
Heb nog geen NFC betaling kunnen testen trouwens.

• Laguna
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 09:57
@Huigie & @SmiGueL bedankt, jammer om te horen. Het gaat mij overigens om het aanpassen van de volgorde van de standen niet om het aanpassen van de standen zelf. Hier is al meermaals om gevraagd door gebruikers, maar OnePlus doet er niks mee en ze luisteren zo goed naar hun gebruikers..

Laguna wijzigde deze reactie 26-09-2019 12:07 (27%)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• LeStef
Ik ben even terug naar Android 9 gegaan tot al die kleine bugjes weggewerkt worden. Hopelijk snel.

• jokko
SmiGueL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 11:46:
[...]

Wat je aan kunt passen per stand:
Silent: Media on/off | Alarms will always ring
Vibration: niets | Alarms will always ring
Ring: Vibrate for calls on/off

De Rabo Wallet lijkt overigens te werken op Android 10! 8) (registratie gelukt en app start op)
Heb nog geen NFC betaling kunnen testen trouwens.
Werkt inderdaad ik had hem vanmorgen ingesteld en net me broodje in de kantine er mee betaald : )

• TheGabeMan
jokko schreef op donderdag 26 september 2019 @ 12:50:
[...]

Werkt inderdaad ik had hem vanmorgen ingesteld en net me broodje in de kantine er mee betaald : )
Krijg net een notificatie op mijn scherm van rabobank app dat nu betaling op Android 10 wel weer mogelijk is.

• The Real Gunnar
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 09:59
honmashinsei schreef op donderdag 26 september 2019 @ 09:36:
[...]

Ik kan hier in Japan goedkoop de OP7 Pro 8/256 bestellen, maar dit is de CN versie met 'Global ROM' volgens de site.

Is het nog nodig om hier iets anders voor te doen? GDPR boeit me niet zoveel aangezien ik niet in Europa woon. Ik heb de bands bekeken en hij zou hier moeten werken met mijn huidige provider. De international version is ~$150 duurder dus het is wel de moeite waard!
Je kunt gewoon de internationale of Europese versie van OxygenOs er op zetten. Ik heb zelf de OP7 Chinese versie en draai zonder problemen de EU versie. Voor zover ik weet zijn er hardware matig geen verschillen.

• honmashinsei
  • Laatst online: 02-10-2019
The Real Gunnar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:16:
[...]

Je kunt gewoon de internationale of Europese versie van OxygenOs er op zetten. Ik heb zelf de OP7 Chinese versie en draai zonder problemen de EU versie. Voor zover ik weet zijn er hardware matig geen verschillen.
Thanks! Ga em bestellen aangezien er niets is aangekondigd voor een 7T Pro?

• xeoMe
Speelt er iemand clash royale die al op android 10 runt?
Ik heb vaak dat de game heel erg pixelated is (blurry) wil weten of het aan de combinatie android 10, Oneplus 7 pro en clash royale ligt of aan mijn game dan doe ik even een reinstall namelijk.
honmashinsei schreef op donderdag 26 september 2019 @ 23:30:
Aangezien er niets is aangekondigd voor een 7T Pro?
Die wordt op 10 oktober officieel ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True