Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-04 17:48

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

Na een paar video's gekeken te hebben ziet de camera kwaliteit er eigenlijk 'OK' uit, niet heel veel beter dan de OP 6(T) ofzo. Maar natuurlijk is de wide angle wel erg gaaf, vind ik!

Ik denk dat ik hem 20 mei ga bestellen, dan heeft Belsimpel ze 'binnen': dus dat betekent dat de vroegste leverdatum 21 mei is. Wellicht is hij dan al uitverkocht, maar ja heb niet a la minute een nieuwe nodig ;)

Heb nu een OP 6, prima ding nog, maar ik wil toch weer iets wat 'nieuws' hebben.
Primaire reden is omdat de achter- en voorkant zijn gebarsten nadat ik hem (met een hoesje erom!) heb laten vallen :|. Ook omdat ik nu een 144Hz monitor heb en dat zo veel prettiger vind werken dan 60Hz. Ook mis ik soms bij het kijken van YT de stereo speakers en wil ik graag een wide angle camera op mijn telefoon. 3x zoom zie ik nog niet echt de nut van in, maar wie weet komt het ooit handig uit.

Iemand al ervaringen met bijvoorbeeld Snapchat, werkt daar het ''omhoogschuif-systeem'' hetzelfde als bij de Camera app / face unlock? (@Anonymoussaurus wellicht?)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:26
ricjuh schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:54:
[...]

Ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen, Huawei EMUI heeft best veel kleine dingen waar ik me aan stoor, plus hun agressieve batterij besparing waardoor sommige apps niet goed werken heb ik besloten om terug te gaan naar OP.

De camera is wel beste ooit! Als je veel foto's maakt ga je daar veel plezier mee hebben ;)
Als er 1 iets is waar ik een hekel aan heb bij Oneplus is het net hun app management... Op m'n 6T worden apps veel te snel gesloten in de achtergrond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannySchreurs
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-04 22:34
In de OP van dit topic lees ik dat de OP7 stereo speakers. Geldt dit ook voor de pro versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:46
DannySchreurs schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:12:
In de OP van dit topic lees ik dat de OP7 stereo speakers. Geldt dit ook voor de pro versie?
OP7 Pro heeft ook stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renect
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-04 22:39
l3art schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:59:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik neig echter meer naar niet. Ja de pro is mooier (in mijn ogen). Maar of het de meerprijs waard is ten opzichte van de 5T ik vraag het mij ten zeerste af. Zeker als je voor echt mooie foto's toch al je spiegelreflex gebruikt. Wat zou dan nog de meerwaarde zijn? Ik zie je niet iets zeggen over gamen (of iets anders waarvoor je een snellere cpu/gpu nodig hebt), accu die minder wordt bij de 5t oid.
Nee exact!
Enige waarvoor ik voor de 7 Pro zou gaan is voor het grotere scherm, stereo speakers, 90 hz en de hoge kwaliteit van het scherm.

Zie trouwens net dat alle alweer uitverkocht is dus ik kan nog een week nadenken :P

[CiP] Thermaltake Xaser III RoG Edition

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-04 14:26

ricjuh

Make each day your masterpiece

Voor mensen die met de Gcam willen spelen, ik heb de port van de mi9 geinstalleerd aangezien deze beide een SD855 hebben met dezelfde camera setup.

https://forum.xda-develop...9-googlecam-port-t3910034

De basis lijkt goed te werken, helaas geen mogelijkheid om te wisselen naar de wide angle lens zoals dat wel zou moeten. Maar ik ga ervan uit dat hier snel een aangepaste versie voor de OP7 pro van komt :9

https://steamcommunity.com/id/r1cjuh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-04 15:38
ricjuh schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:24:
Voor mensen die met de Gcam willen spelen, ik heb de port van de mi9 geinstalleerd aangezien deze beide een SD855 hebben met dezelfde camera setup.

https://forum.xda-develop...9-googlecam-port-t3910034

De basis lijkt goed te werken, helaas geen mogelijkheid om te wisselen naar de wide angle lens zoals dat wel zou moeten. Maar ik ga ervan uit dat hier snel een aangepaste versie voor de OP7 pro van komt :9
Gaaf! Het was wel te verwachten dat het ging werken, maar out-of-the-box is altijd fijn.

Wellicht werkt de: S10 port beter? Omdat deze namelijk ook (net als de mi9) een vergelijkbare camera setup heeft?

Als het bij de Mi 9 niet werkt denk ik dat het bij de Samsung ook wel niet direct zal werken. Een port zal waarschijnlijk niet heel lang duren :9

Over dat gesproken: Hoe ziet het eruit met GCam?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb 5 pagina's niet kunnen lezen. Ik ben/was erg druk. Ik zie veel geklaag over de camera. Daar even een paar dingen over:
  1. Vergeet niet dat je Google Camera altijd kan installeren (helemaal nu devs er mee aan het werk gaan voor ondersteuning voor de 7 Pro). Gisteren geprobeerd en werkt vlekkeloos. Google Camera maakt echt een gigantisch verschil namelijk.
  2. Er komen nog zat softwareupdates aan voor de camera (voor die van OnePlus Camera)
Sjenker schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 08:03:
Ik heb even rondgekeken maar kon er geen duidelijke info over vinden. @Anonymoussaurus of iemand anders al een pro heeft. Zit er dual sim slot in de op7 pro?
Jep, is dual-sim :). Spoiler: zit ook een rood rubberen randje omheen voor waterdichtheid.
d22wth schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:03:
Iemand al ervaringen met bijvoorbeeld Snapchat, werkt daar het ''omhoogschuif-systeem'' hetzelfde als bij de Camera app / face unlock? (@Anonymoussaurus wellicht?)
Ja, zodra je de front cam wilt gebruiken met Snapchat, schuift hij open. Is gewoon een Android API waar Snapchat gebruik van maakt, maar heb je nu een pop-up in plaats van gewone.
DannySchreurs schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:12:
Ja, klinkt best goed! Er is een Dolby Atmos Surround video preinstalled op (lees: erop gezet). Klinkt mooi.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:53:

Ja, zodra je de front cam wilt gebruiken met Snapchat, schuift hij open. Is gewoon een Android API waar Snapchat gebruik van maakt, maar heb je nu een pop-up in plaats van gewone.
Aha, ja. Was te verwachten :)

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjenker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-05 13:14
Is het trouwens mogelijk om die voor geïnstalleerde netflix app te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjenker schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:55:
Is het trouwens mogelijk om die voor geïnstalleerde netflix app te verwijderen?
Ja en nee: je kan hem uitschakelen en dan is hij overal weg, maar staat nog wel tussen je applijst in instellingen. Neemt alleen geen ruimte meer in beslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 14:58

MagicTempest

Fly pig!

Ik ben ook nog niet overtuigd. Had verwacht hier een goede opvolger van mijn OP3 in te kunnen vinden. Ik wist al dat ik hem te groot zou vinden en het ontbreken van een 3,5mm vind ik een groot gemis, maar ik dacht dat de rest van de telefoon dat wel goed zou maken. Ik denk dat ik nog even wacht op de reguliere op7 en dan mijn keuze maak.

With sufficient thrust pigs fly just fine. However, this is not necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are going to land, and it could be dangerous sitting under them as they fly overhead. rfc 1925

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

Anonymoussaurus schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:53:
Vergeet niet dat je Google Camera altijd kan installeren (helemaal nu devs er mee aan het werk gaan voor ondersteuning voor de 7 Pro). Gisteren geprobeerd en werkt vlekkeloos
Top man! Welke apk heb je geinstalleerd?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
Voor mij is het ook goodbye OnePlus na de 3T, 5, 6 en 6T te hebben gehad. De 7 pro is mij te groot en te duur en de extras boeien mij niet. Wat moet ik nou met een 90 Hz scherm die ook nog eens terug wordt geklokt als je hem niet nodig heb, dus min of meer altijd. Nu back to basics meet een Nokia 9 (ja, ik weet!). Snel, amoled, Android One, de perfecte maat, draadloos opladen, ip rating en een stuk goedkoper. En zonder druppel bovenaan het scherm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kun je met de Google Camera filmen met de ultrawide camera? Dat lukt standaard namelijk niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricardo_1994
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-01-2021
iestyn99 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:34:
Voor mij is het ook goodbye OnePlus na de 3T, 5, 6 en 6T te hebben gehad. De 7 pro is mij te groot en te duur en de extras boeien mij niet. Wat moet ik nou met een 90 Hz scherm die ook nog eens terug wordt geklokt als je hem niet nodig heb, dus min of meer altijd. Nu back to basics meet een Nokia 9 (ja, ik weet!). Snel, amoled, Android One, de perfecte maat, draadloos opladen, ip rating en een stuk goedkoper. En zonder druppel bovenaan het scherm!
De 7 Pro is maar heel iets groter dan de 6T, dat merk je amper.
Het scherm word niet terug geklocked. Je hebt de keuze; constant 90hz of constant 60hz.

Middels een software update komt er in de toekomst nog een derde optie, dynamisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22-04 19:35
n13k2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 21:35:
Jongens ik twijfel, was er eerst zeker van mijn keuze om een oneplus 7 pro te halen maar nu ik deze video heb gezien:

YouTube: OnePlus 7 Pro vs iPhone XS Max vs Samsung S10 Plus vs Huawei P30 Pro...

Word wel hard duidelijk dat de camera van de oneplus 7 pro nogsteeds niet meekan met de laatste flagships zoals de s10.

En dan zie ik ook nog dat je hier een 512 GB (512 GB!!) s10 voor ong de prijs van de middelste oneplus 7 pro kan halen:

https://www.belsimpel.nl/...tel-abonnement-000-2-jaar

Iemand meningen over de oneplus 7 pro / advies?
Ik snap sommige mensen echt niet.... In het vergelijkingsfilmpje komt de OP7 PRO er meerdere keren als een van de beste uit. Hoe kan je in godsnaam zeggen dat de camera niet meekomt met flagships. Had je dan gewild dat de OP7 PRO camera van dien kwaliteit was dat de P30 Pro in het niets zou vallen. In het filmpje komt er geen één telefoon uit als ultieme winnaar die op ieder vlak wint. Onbegrijpelijk sommige reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door RandyAmsterdam op 15-05-2019 16:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Huigie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:28:
[...]

Top man! Welke apk heb je geinstalleerd?
Gewoon de laatste van Arnova: https://www.celsoazevedo....le-camera/f/changelog414/
dreester schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 16:34:
Kun je met de Google Camera filmen met de ultrawide camera? Dat lukt standaard namelijk niet.
Nee, want er moet sowieso nog ondersteuning in komen voor andere camera's. Nu gebruikt hij alleen de primaire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukas02
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-01 21:09
Er is een nieuwe camera bij, het eerste 90hz oled scherm, een uitschuifbare camera, andere speakers etc etc.
En de eerste titel die ik dan zie op tweakers is 'beetje verniewing, zelfde prijs' Wat ik een beetje jammer en vreemd vind....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Luukas02 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 17:29:
Er is een nieuwe camera bij, het eerste 90hz oled scherm, een uitschuifbare camera, andere speakers etc etc.
En de eerste titel die ik dan zie op tweakers is 'beetje verniewing, zelfde prijs' Wat ik een beetje jammer en vreemd vind....
Dat gaat dan ook over de OnePlus 7, niet de Pro.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 11:22
Als je gewoon normale foto's maakt, m.a.w niet inzoomt e.d., is er dan een verschil tussen de normale OP7 en de pro? Want de primaire lens is hetzelfde.
En in de preview van de 7 vind ik alleen wat over laserautofocus. (En dat diafragma, maar dat zegt me niks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-04 15:38
Jamesl schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:04:
Als je gewoon normale foto's maakt, m.a.w niet inzoomt e.d., is er dan een verschil tussen de normale OP7 en de pro? Want de primaire lens is hetzelfde.
En in de preview van de 7 vind ik alleen wat over laserautofocus. (En dat diafragma, maar dat zegt me niks)
De hoofd sensor is volledig dezelfde. Je mist behalve een dedicated zoom en wide angle lens dus niks qua kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-05 10:24
superiscch schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 15:03:
[...]

Als er 1 iets is waar ik een hekel aan heb bij Oneplus is het net hun app management... Op m'n 6T worden apps veel te snel gesloten in de achtergrond...
Precies dit! Ik heb de One, 5, 5t, 6 en 6t gehad maar vooral door dit probleem heb ik me het laatste half jaar enorm lopen ergeren aan de telefoon. Al was die 6t het enige toestel die ik met 6 ipv 8GB heb genomen (misschien dat het daaraan ligt maar dat wordt door diverse mensen tegen gesproken, dus moet het het OS zijn). Ik had de 7 graag willen hebben, OnePlus heeft nog steeds enkele voordelen tov andere fabrikanten maar nu de prijzen zo hoog zijn geworden, worden dat er steeds minder. Ik ga dit keer zeker niet op dag 1 klaarzitten om te bestellen, wat ik de vorige keren wel steeds deed. Ik twijfel enorm of ik überhaupt wel weer een 1+ neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Moet toch mijn mening iets bijstellen over de Oneplus 7 pro.

Batterij haalt screen on time van 6 uur op 60 HZ scherm, wat alle andere fabrikanten ook hebben qua scherm. Dat is gewoon ok.
Camera is ook voor de meeste hoeveelheid users meer dan voldoende. En dat met de hele goede software is het toch best een goed pakket. Alleen de P30 pro van Huawei is gewoon toch wat completer.

Betere camera, beter batterijleven.
Vind je software echt het aller, allerbelangrijkste? Dan kies je de Oneplus 7 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1210602

Enorm aan het twijfelen. Nagenoeg mijn perfecte smartphone met Oxygen OS, 90hz 1440p OLED paneel, geen notch of holepunch....maar die gebogen randen. Voel daar niks voor. En de OP7 vind ik dan weer te weinig toevoegen. Struggles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
brammetje1994 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:27:
[...]

De hoofd sensor is volledig dezelfde. Je mist behalve een dedicated zoom en wide angle lens dus niks qua kwaliteit.
Precies, dus zolang dat je niet inzoomt is er geen verschil.

Ik vind een goede camera wel belangrijk want ik heb geen losse camera o.i.d. maar heb geen idee of ik een dedicated zoom / wide angle lens ga gebruiken / tof vind.
Ik zoom verder nooit in maar de camera van mijn OP 3T vind ik niet zo goed + kan niet meer scherpstellen van dichtbij, alle vakantie kiekjes heb ik ook door een vriend van mij laten maken met een OP5 (overigens erg mooie foto's vond ik toen).
Twijfel enorm tussen een S10 en OP7 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1036995

Jamesl schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:01:
[...]

Precies, dus zolang dat je niet inzoomt is er geen verschil.

Ik vind een goede camera wel belangrijk want ik heb geen losse camera o.i.d. maar heb geen idee of ik een dedicated zoom / wide angle lens ga gebruiken / tof vind.
Ik zoom verder nooit in maar de camera van mijn OP 3T vind ik niet zo goed + kan niet meer scherpstellen van dichtbij, alle vakantie kiekjes heb ik ook door een vriend van mij laten maken met een OP5 (overigens erg mooie foto's vond ik toen).
Twijfel enorm tussen een S10 en OP7 :)
Keuze is vrij simpel. Wil je betere camera, beter batterijleven en vind je dat heel belangrijk kies je S10.
Vind je software experience het allerbelangrijkst? Kies de Oneplus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:59:

Batterij haalt screen on time van 6 uur op 60 HZ scherm, wat alle andere fabrikanten ook hebben qua scherm. Dat is gewoon ok.
Camera is ook voor de meeste hoeveelheid users meer dan voldoende. En dat met de hele goede software is het toch best een goed pakket. Alleen de P30 pro van Huawei is gewoon toch wat completer.

Vind je software echt het aller, allerbelangrijkste? Dan kies je de Oneplus 7 pro.
Met mijn 6T haalde ik makkelijk 8 uur SoT. Met de 7 Pro met dat op 60Hz ook zeker mogelijk zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Deze telefoon heeft veel wat ik van een telefoon verwacht en toch twijfel ik....

En dat komt door dat curved display! Ik heb er altijd een tering hekel aan gehad en had gehoopt dat oneplus dit niet zou gaan toepassen! Echter is het nog meer curved dan bij de s10 of de P30 pro... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Riziko schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:14:
Deze telefoon heeft veel wat ik van een telefoon verwacht en toch twijfel ik....

En dat komt door dat curved display! Ik heb er altijd een tering hekel aan gehad en had gehoopt dat oneplus dit niet zou gaan toepassen! Echter is het nog meer curved dan bij de s10 of de P30 pro... :(
Is het "nog meer curved" @Anonymoussaurus ?

Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens de review op T.net is het aan beide kanten 7mm curve... Dacht ik onthouden te hebben.

/Edit:
En de bolling heeft een veel grotere radius dan bij andere recente smartphones, zoals de Galaxy S10 van Samsung. Je bent in de breedte aan beide kanten bijna 5mm kwijt aan de bolling. Op een scherm met een breedte van 71mm is dat best wel wat

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 15-05-2019 20:52 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ja.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
MAX3400 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:46:
[...]

Volgens de review op T.net is het aan beide kanten 7mm curve... Dacht ik onthouden te hebben.

/Edit:

[...]
5mm aan beide zijden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bedankt dat je corrigeert wat ik al ge-edit had :>

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Je ontkomt er niet aan: maar ik heb nog oortjes met 3,5mm aansluiting.
Vraag: zou dit (https://www.coolblue.nl/p...-3-5-mm-jack-adapter.html) werken met de OnePlus 7 Pro? Ik heb nog een 10 euro cadeaubon van Coolblue en wil die gebruiken ;)

Vind de shipping van OnePlus site wel te veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
d22wth schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:35:
Je ontkomt er niet aan: maar ik heb nog oortjes met 3,5mm aansluiting.
Vraag: zou dit (https://www.coolblue.nl/p...-3-5-mm-jack-adapter.html) werken met de OnePlus 7 Pro? Ik heb nog een 10 euro cadeaubon van Coolblue en wil die gebruiken ;)

Vind de shipping van OnePlus site wel te veel...
Yes werkt, vind daarom het gemis van 3.5 mm jack redelijk hysterisch. Adapter ertussen en je bent klaar!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
Voor alle negatieve camera reacties;

https://youtu.be/e7HSUkBu_U4

En zo kan ik er nog tig sturen.... Camera is gewoon van zeer goede kwaliteit. Op sommige vlakken wint hij het zelfs van de P30 Pro en S10+. Is het de aller beste camera ooit op een telefoon, nee. Maar past kwalitatief zeker in het rijtje tussen P30 Pro en S10(+).

https://youtu.be/YbQCPTn_xOM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

RandyAmsterdam schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:36:
[...]

Yes werkt, vind daarom het gemis van 3.5 mm jack redelijk hysterisch. Adapter ertussen en je bent klaar!
Heb m besteld voor 2 euro ;)

Wordt wel online gezegd (Reddit/xda) dat het volume op de 6T met deze adapter een stuk lager is. Hopelijk geen heel groot probleem want heb nu al met headphone jack genoeg volume op 45-50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RandyAmsterdam
d22wth schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:43:
[...]

Heb m besteld voor 2 euro ;)

Wordt wel online gezegd (Reddit/xda) dat het volume op de 6T met deze adapter een stuk lager is. Hopelijk geen heel groot probleem want heb nu al met headphone jack genoeg volume op 45-50%.
En anders....

https://www.bax-shop.nl/h...HLRhslI0aDeRoCbNEQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

d22wth schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:13:
[...]

Tja zie dat maar in het OV mee te zuilen :P
Fiio BTR3 dan?

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iemand nog specifieke vragen om te laten checken bij de OnePlus 7 Pro? Nog wensen wat
betreft het maken van foto's van bijvoorbeeld de OP6T naast de OP7 Pro voor afmetingen enzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:39:
Iemand nog specifieke vragen om te laten checken bij de OnePlus 7 Pro?
Draait de Ziggo app fullscreen?
Draait de USB-c poort echt op 3.1 snelheid?

[ Voor 9% gewijzigd door Huigie op 16-05-2019 09:02 ]

Specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:36
Nog wensen wat betreft het maken van foto's van bijvoorbeeld de OP6T naast de OP7 Pro voor afmetingen enzo?
Hoe is de kwaliteit van de audio als er een video opgenomen wordt?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Harmsen schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:06:
[...]

Exact die! En dan opnames met hard geluid.
Kan het zelf dinsdag proberen, maar stuur liever iets ongeopend terug als het tegenvalt :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-living-dvd
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10-04 13:33
Nog wensen wat betreft het maken van foto's van bijvoorbeeld de OP6T naast de OP7 Pro voor afmetingen enzo?
Bij het filmen met de OnePlus 6 en 6t op 4k 60fps zitten er af en toe stotteringen in het beeld. Dat kun je goed merken door bij het filmen rustig te pannen. Hier zie je een voorbeeld van het issue: https://www.reddit.com/r/...ter_when_recording_video/

Ik ben benieuwd of dit probleem nu is verholpen door de nieuwere sensor of soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankvbr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-05 21:21
renem schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:41:
[...]

Precies dit! Ik heb de One, 5, 5t, 6 en 6t gehad maar vooral door dit probleem heb ik me het laatste half jaar enorm lopen ergeren aan de telefoon. Al was die 6t het enige toestel die ik met 6 ipv 8GB heb genomen (misschien dat het daaraan ligt maar dat wordt door diverse mensen tegen gesproken, dus moet het het OS zijn). Ik had de 7 graag willen hebben, OnePlus heeft nog steeds enkele voordelen tov andere fabrikanten maar nu de prijzen zo hoog zijn geworden, worden dat er steeds minder. Ik ga dit keer zeker niet op dag 1 klaarzitten om te bestellen, wat ik de vorige keren wel steeds deed. Ik twijfel enorm of ik überhaupt wel weer een 1+ neem.
In de presentatie hadden ze het over ram kunnen toewijzen aan apps zodat ze sneller laden. Wellicht geldt dat dus ook voor het laten draaien van de apps (dus niet vroegtijdig afsluiten). Dus hopelijk lost hiermee het probleem op.

Acties:
  • +22 Henk 'm!
OnePlus 7 Pro - Nebula Blue

Huigie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:56:
Draait de Ziggo app fullscreen?
Nee
OnePlus 7 Pro - Ziggo - standaard

OnePlus 7 Pro - Ziggo - zoom
Hoe kan ik dit makkelijk en snel testen? Windows 10-laptopje met ???
Was net 1000 foto's aan het overpompen (zo'n 5GB), dat ging imo niet extreem snel eerlijk gezegd.
Geluid is prima voor de dingen die ik ermee film,dan heb ik het over 30 seconden een filmpje maken van wat ik aan het doen ben en dergelijke. Concert was ik gisteravond, maar daar mocht onder geen beding gefilmd worden. Zal het vanavond nog even testen met een goede soundset in de living, maar dat is wat gek testen ;)
the-living-dvd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:29:
Ik ben benieuwd of dit probleem nu is verholpen door de nieuwere sensor of soc.
Ik moet zeggen dat het vast en zeker aan mij zal liggen, maar is dat niet altijd zo bij 60fps in zo'n hoge resolutie? Heb net ook even een 4K-filmpje geschoten met 60FPS en dat ziet er hetzelfde uit imo. Het lijkt wat 'snel' ofzo, geen idee hoe het te bewoorden. Zelf film ik altijd simpel in 1080P met 30FPS, simpele ik.

OnePlus 7 Pro vs OnePlus 6T

Daarbij nog wat eerder opgedane ervaringen; doosje is anders dan ik gewend ben. Zo'n mooie plastic case waar het toestel in vast is geklikt is er niet bij. Kabeltje zit wat opgefrommeld in de doos, niet zo mooi als voorheen met twee van die witte 'kabelbindertjes'. De oplader is huge, maar kenden we al van de 6T McLaren.

toestel is echt wel aan de grote kant, evenals zwaar. Ligt lekker in de hand, dat wel, maar het is wel een echt groot apparaat. Schermranden heb ik me op geen enkel moment aan gestoord; niet aan eventuele scherpte, niet aan kromming, niet aan reflecties enzovoort, top. Collega's van me wel, "die kromming is niet fijn". Tevens ga ik ook voor de Nylon cover als ik een OnePlus 7 Pro aanschaf, maar okee.

Scherm is erg mooi, er is veel in te stellen qua settings zoals je al tijden kan in OxygenOS. Kijkhoeken zijn perfect, kleur is mooi, helderheid heb ik vooralsnog ook geen klagen bij, bij m'n OnePlus 6 soms wel in de zon, moet ik nog even verder bekijken dus. Daarbij is in te schakelen dat resolutie automatisch schaalt tussen FullHD en QHD, refreshrate kan dat (helaas nog) niet.

OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro

Stereospeakers zijn een grote verwelkoming, je weet niet wat je gemist hebt. En nee ik kijk geen speelfilms in het OV, maar het is toch wel erg mooi. Er staat onder andere een Dolby Atmos-demo op, met '360 graden-geluid' enzo. Heb even geen S10(+), om te vergelijken, maar dit is erg fijn. Positie van de speaker onderop vind ik handig, want in landscape drukt je hand daar niet tegen, wat bij m'n OnePlus 6 wel zo is.

OnePlus 7 Pro

OnePlus 7 Pro

Gezichtsherkenning werkt erg snel en is te gebruiken door op de powerbutton te klikken of door omhoog te vegen op het display zelf. Is net zoals bij onder andere de OPPO Reno en voor mij nog steeds erg bruikbaar. De vingerafdrukscanner is dat ook, erg snel en heel veel druk hoef je niet uit te oefenen, wat fijn is. Helaas nog geen ultrasone variant, dus er komt nog steeds een bak licht vandaan. Wel kun je de animatie uitschakelen, waardoor een rondje overblijft van een centimeter in diagonaal, dat is kleiner dan m'n duim ;)

Camera's moet ik nog veel beter mee spelen, eerste ervaringen zijn prima. Selfies vind ik goed, maar misschien komt dat omdat ik nu een OnePlus 6 heb - die ik al prima vind - en geen S10-family. Camera's op de achterkant moet ik nog beter mee spelen. Interface is lekker clean (en ken ik), wisselen tussen de drie camera's gaat makkelijk met een icoontje. Moet ook de pro-modus nog even uitpluizen, want daar kun je alleen maar foto's maken met de primaire camera, zonde natuurlijk.

Alert Slider zit stuk lager dan mijn OnePlus 6 en de 6T, prima. RAM Boost is niet persoonlijk aan te passen, je zet het aan of uit en het toestel leert zelf hoe dat te gebruiken. 3,5mm-aansluiting ga ik sowieso missen en daarbij vind ik het uiterst vreemd dat een adapter niet meer wordt bijgeleverd en bij vorige modellen wel.

OnePlus 7 Pro

Vragen? Shoot me, ik ga nog even verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-living-dvd
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:21:
Ik moet zeggen dat het vast en zeker aan mij zal liggen, maar is dat niet altijd zo bij 60fps in zo'n hoge resolutie? Heb net ook even een 4K-filmpje geschoten met 60FPS en dat ziet er hetzelfde uit imo. Het lijkt wat 'snel' ofzo, geen idee hoe het te bewoorden. Zelf film ik altijd simpel in 1080P met 30FPS, simpele ik.
Bedankt voor je antwoord! Het gaat echt om een stottering / een frame(s) dat wordt overgeslagen. Dat hoort niet zo te zijn. In deze video zie je het onder andere bij ongeveer 3 seconde. Als je kiest voor afspeelsnelheid 0.25 zie je het extra duidelijk: YouTube: OP6 Camera stutter Zou je zelf een 4k 60 fps video kunnen opnemen waarin je een vloeiende pan beweging maakt zoals in bovenstaande video? Dan kan ik het goed beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
Heb je toevallig nog een 3/3T liggen die je er naast kunt leggen? Ik twijfel nog steeds en dat komt vooral door de afmetingen.

[ Voor 24% gewijzigd door Ekfad op 16-05-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the-living-dvd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:30:
Zou je zelf een 4k 60 fps video kunnen opnemen waarin je een vloeiende pan beweging
maakt zoals in bovenstaande video? Dan kan ik het goed beoordelen.
Heb al wat filmpjes geschoten, moet even kijken of ik dat ga editten / waar ik dat wil uploaden
Ekfad schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:30:
Heb je toevallig nog een 3/3T liggen die je er naast kunt leggen?
Niet direct voorhanden, ik kijk even of ik daar via via nog aan kan komen...
Voor nu is het OnePlus 6T, OnePlus 6, OnePlus 5T, OnePlus 5 en een OnePlus One, geen 3-serie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-03 11:58
Wat een prachtig toestel zo :) Zat nog heel even te twijfelen om de blauwe variant te bestellen, toch maar de knoop doorgehakt.

Zou jij wat foto's kunnen maken van het Always On display? Daar ben ik nog nieuwsgierig na.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theory
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-04 15:21
Baiko schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:
@Anoniem: 232091 Zou jij wat foto's kunnen maken van het Always On display? Daar ben ik nog nieuwsgierig na.
De correcte term is Ambient Display dacht ik, Always On is letterlijk altijd aan, Ambient Display schiet aan wanneer het beweging voelt(bijvoorbeeld bij het oppikken van de tafel).
Oneplus 7 heeft enkel maar Ambient Display, geen Always On Display spijtig genoeg.

[ Voor 12% gewijzigd door theory op 16-05-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:38
theory schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:48:
[...]

De correcte term is Ambient Display dacht ik, Always On is letterlijk altijd aan, Ambient Display schiet aan wanneer het beweging voelt(bijvoorbeeld bij het oppikken van de tafel).
Oneplus 7 heeft enkel maar Ambient Display, geen Always On Display spijtig genoeg.
Edit: Oh ik dacht dat ik op @CLB reageerde...

Dank je wel voor de uitgebreide initiele post met je ervaringen.

Die nieuwe notificatie gloed langs de randen, die komt dan ook alleen maar even als gewoon een extra animatie'tje langs in de paar seconden dat er een notificatie op het scherm staat (zeg maar in vergelijking met de OnePlus 6 ambient display die je blijkbaar ook hebt, is het geen extra functie alleen iets esthetisch)?

Hele andere vraag: Er zit een doorzichtig hoesje in de doos toch? Als je dat hoesje erom doet, is dan deel van het scherm (die curved edges) verborgen onder de hoes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-04 21:29
Zou je veel verschil merken tussen de 6, 8 en 12 GB RAM?

Ik twijfel (ook) zwaar wat te doen. Ik heb een 3T, maar wil een telefoon met een zeer goede camera (zodat ik mijn gebruikelijke camera niet overal naar hoef mee te nemen).

MKBHD zegt dat de cam het minpunt is bij de 7 Pro, maar dat dat na software updates beter kan zijn. Ook de Huawei P30 Pro ziet er nice uit, qua foto's schieten.

Dubio, dubio......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:21
DeVliegendeNLer schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:07:
Zou je veel verschil merken tussen de 6, 8 en 12 GB RAM?

Ik twijfel (ook) zwaar wat te doen. Ik heb een 3T, maar wil een telefoon met een zeer goede camera (zodat ik mijn gebruikelijke camera niet overal naar hoef mee te nemen).

MKBHD zegt dat de cam het minpunt is bij de 7 Pro, maar dat dat na software updates beter kan zijn. Ook de Huawei P30 Pro ziet er nice uit, qua foto's schieten.

Dubio, dubio......
Persoonlijk zou ik voor de 8 gig gaan. Daar heb je meer dan voldoende aan. 6 gig is eigenlijk ook ruim voldoende. Heb ik nu in mijn 5T en merk nooit dat ik tekort kom. 8 gig is met toekomstig gebruik misschien wel handig maar zal zelden tot nooit vol zitten.

Qua camera hoor ik op het moment verschillende verhalen en ik denk dat het echt puur afhankelijk is van wat je verwacht. Denk dat voor dagelijkse situaties de camera's ruim voldoende zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 16-05-2019 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-01 13:46

Voodoo

Lurker

CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Heb al wat filmpjes geschoten, moet even kijken of ik dat ga editten / waar ik dat wil uploaden

[...]

Voor nu is het OnePlus 6T, OnePlus 6, OnePlus 5T, OnePlus 5 en een OnePlus One, geen 3-serie :+
Zou je een vergelijking met de OnePlus One willen posten? Deze heb ik (en vast meerderen met mij) thuis nog liggen, zou een mooie indicatie geven van de grootte van de nieuwe 7 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 29-04 13:44
[...]
[...]

Je mag er altijd een One naast hangen, die is volgens mij ongeveer even groot als de 3T.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wrong person ;)
Zou jij wat foto's kunnen maken van het Always On display? Daar ben ik nog nieuwsgierig na.
Ik zal eens even gaan koekeloeren ja.
SanderBos schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:57:
Als je dat hoesje erom doet, is dan deel van het scherm (die curved edges) verborgen onder de hoes?
OnePlus 7 Pro met case

OnePlus 7 Pro met case

OnePlus 7 Pro met case

OnePlus 7 Pro met case

OnePlus 7 Pro met case

OnePlus 7 Pro met case

Het daadwerkelijke scherm is niet bedekt, de edges iets ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
[...]

[...]

Zou je de OP7P eens naast de OP6 willen leggen zonders hoesjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05

Laguna

Connaisseur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Step-han schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:35:
Zou je de OP7P eens naast de OP6 willen leggen zonders hoesjes?
Zie vorige post, daar liggen een OnePlus 7 Pro en OnePlus 6T naast elkaar = zelfde footprint als de 6 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Step-han
Klopt dat ken ik, maar in het echt/foto is het toch altijd net anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:37:
[...]

Zie vorige post, daar liggen een OnePlus 7 Pro en OnePlus 6T naast elkaar = zelfde footprint als de 6 :)
Thanks, heb t gezien. Valt wel mee denk ik. Heb 'm al besteld maar zat even met ''past 'ie nog in de broekzak''

Acties:
  • +8 Henk 'm!
OnePlus 7 Pro vs OnePlus One

OnePlus 7 Pro vs OnePlus One vs Oneplus 6T

OnePlus 7 Pro vs OnePlus One vs Oneplus 6T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-living-dvd
Dank je. Een niet bewerkt filmpje rechtstreeks uit de camera van de 7 pro zou ideaal zijn om de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. YouTube is denk ik het makkelijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:21:
Hoe kan ik dit makkelijk en snel testen? Windows 10-laptopje met ???
Was net 1000 foto's aan het overpompen (zo'n 5GB), dat ging imo niet extreem snel eerlijk gezegd.
Heb je geen film of ander bestand van 1GB oid?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardo_1994
@CLB

Hoi,

Ik heb nog wat vragen over de OP7 Pro. Als het niet teveel moeite is, zou je dan wat dingetjes willen testen?

- Hoe werkt nachtmodus (blauw licht filter)?
Werkt dit ook op het lockscreen en als er notificaties binnen komen?

-Hoe werkt niet storen modus?
Op de 6T als ik die aan had, en handmatig de optie had geselecteerd dat het scherm uit moet blijven bij nieuwe notificaties, lichtte het scherm toch op bij nieuwe notificaties. Is dit inmiddels opgelost?

-Komen alle notificaties optijd binnen?
Als ik mijn 6T langer dan 15 minuten gelocked had, kwam bijvoorbeeld mijn mail via Gmail pas binnen zodra ik de telefoon unlock, ondanks dat ik alle batterijbesparing-opties uit had staan.

Hoe zit het verder met RAM managment? Worden apps nog steeds enorm snel afgesloten?

Alvast bedankt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 00:04

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Volledig terechte steek naar Oneplus over dat kosten/IP rating verhaal:
https://www.theverge.com/...lus-7pro-ad-campaign-asia

Steeds duurdere acteurs betalen, maar een simpele certificering kan er niet vanaf.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/gVCdZa5QyXh0uPYEoLfDvTGffoI=/0x0:690x1035/1920x0/filters:focal(0x0:690x1035):format(webp):no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/16280879/c7e98610gy1g336go41ipj21111jktf0.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door LtMarx op 16-05-2019 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

LtMarx schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:06:

Steeds duurdere acteurs betalen, maar een simpele certificering kan er niet vanaf.
Ja ach, je hebt x.x aan budget. Wil je een groter publiek bereiken of bewijzen dat je telefoon redelijk waterdicht is. Keuzes keuzes... Ik zou ook voor een groter marktaandeel gaan. "Het publiek" vond het met de 6T blijkbaar ook niet belangrijk en die liep als een speer. Snap alleen zijn gymschoenen op die foto niet... :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
LtMarx schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:06:

Zoals Huigie al zegt, het is niet dat ze hebben zitten denken "wat doen we jongens, een extra zwembad voor Iron Man, of IP rating voor de telefoon" (ik hoop dat ze wel hebben gezegd dat hij die telefoon niet in dat nieuwe zwembad mee moet nemen).
De afweging is alleen geweest of het aantal extra verkopen hoger zou zijn dan de advertentie campagne kosten.

Ik vind het een mooie foto met al die varianten blauw (afgezien van handen en gezicht is alles blauw), er hoort nog wel een grote blauwe pijl bij die wijst naar de telefoon, nu is het onduidelijk of de reclame is voor de telefoon, de auto, het jasje, de schoenen....

Ik wou trouwens even voor MKBHD spelen en ontmaskeren welke twitter client (en dus telefoon) hij gebruikt, maar helaas hij of zijn team zaten al te wachten totdat de sponsoring binnen zou komen: client=Twitter Web Client.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

Heb de knoop doorgehakt en de OnePlus 7 Pro Nebula Blue besteld (8G/256G) via Belsimpel. Krijg hem dinsdag 21 mei binnen.

Nu nog ff wachten dus :p ben ook wel benieuwd hoeveel groter hij is tov mijn OP6, de OP6T heb ik al een keer mogen gebruiken maar merkte weinig van het iets hogere scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:32

mark de man

Wij zullen doorgaan...

@CLB Heb je voor je gevoel ook het idee dat de 7 smaller is dan de OPO, vanwege het curved scherm ondanks dat ze in werkelijkheid even breed zijn? De OPO is zelf ook al dunner aan de zijkanten dan in het midden, dus ik kan me voorstellen dat de 7 niet veel smaller voelt in gebruik.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • +1 Henk 'm!
the-living-dvd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:20:
Dank je. Een niet bewerkt filmpje rechtstreeks uit de camera van de 7 pro
zou ideaal zijn om de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. YouTube is denk ik het makkelijkste.
Noted
Huigie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:24:
Heb je geen film of ander bestand van 1GB oid?
Jazeker, vanavond even doen! Maar een melding á la 'overdracht duur nog 35 minuten' zegt niet zoveel.
Ricardo_1994 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:03:
Ik heb nog wat vragen over de OP7 Pro.
Ga ik voor je checken!
mark de man schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:37:
@CLB Heb je voor je gevoel ook het idee dat de 7 smaller is dan de OPO, vanwege het curved scherm ondanks dat ze in werkelijkheid even breed zijn? De OPO is zelf ook al dunner aan de zijkanten dan in het midden, dus ik kan me voorstellen dat de 7 niet veel smaller voelt in gebruik.
Vind ik wel een heel ander device qua scherm, vorm en daardoor het vasthouden. De OnePlus 7 Pro voelt (logischerwijs) een stuk verfijnder, terwijl de OnePlus One wat hoekig voelt (nu, ik ze zo naast elkaar heb liggen)

Een klein ergernisje ten opzichte van de OnePlus 6 is de 'portetmodus'. Ik kan het niet echt goed beschrijven, maar als ik met mijn 6 een foto wil maken van een collega naast me is dat prima. Pak ik de 7 Pro erbij, dan moet ik nog enkele stappen achteruit doen om hetzelfde frame te krijgen, net of die dan 3x is ingezoomd ofzo, annoying. Heeft denk te maken met de camera set-up en verschillen met de OnePlus 6, best irritant.
OnePlus 6 portet vs OnePlus 7 Pro portet

[ Voor 16% gewijzigd door CLB op 16-05-2019 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrMelle
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-07-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geelers
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-04 23:04
Iemand nog specifieke vragen om te laten checken bij de OnePlus 7 Pro? Nog wensen wat
betreft het maken van foto's van bijvoorbeeld de OP6T naast de OP7 Pro voor afmetingen enzo?
SanderBos schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:57:
[...]

Die nieuwe notificatie gloed langs de randen, die komt dan ook alleen maar even als gewoon een extra animatie'tje langs in de paar seconden dat er een notificatie op het scherm staat
@CLB Zou je die oplichtende randen bij inkomend verkeer eens willen testen in het donker/donker hoekje? Kan het worden uitgeschakeld?

5900x - 3070 Ti - 32G - B550 MITX - SF750 - 280mm front aio

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:56:
3,4GB videofile stond in 1 minuut en 23 seconden op de OnePlus 7 Pro...
the-living-dvd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 15:20:
Dank je. Een niet bewerkt filmpje rechtstreeks uit de camera van de 7 pro zou ideaal zijn om de kwaliteit goed te kunnen beoordelen. YouTube is denk ik het makkelijkste.

(Let niet op het geluid, beetje verkouden :'( )
Zoals op mijn OnePlus 6... Prima, zoals het hoort, geen gekkigheden.
Ook op lockscreen ja, wat ook zo is op mijn OnePlus 6. Notificaties moet ik even testen
Dat gebruik ik echt nooit, dus kan hier niet echt goed antwoord op geven. Als ik wat specifieks moet checken?
Op de 6T als ik die aan had, en handmatig de optie had geselecteerd dat het scherm uit moet blijven bij nieuwe notificaties, lichtte het scherm toch op bij nieuwe notificaties. Is dit inmiddels opgelost?
Herken ik niet, bij m'n OnePlus 6 en deze OnePlus 7 Pro
Ben bezig met testen daarmee.
Als ik mijn 6T langer dan 15 minuten gelocked had, kwam bijvoorbeeld mijn mail via Gmail pas binnen zodra ik de telefoon unlock, ondanks dat ik alle batterijbesparing-opties uit had staan.
Herken ik niks van, heb ik ook nooit herkend op mijn OnePlus 6
Hoe zit het verder met RAM managment? Worden apps nog steeds enorm snel afgesloten?
Ook dat heb ik nog nooit gemerkt op mijn OnePlus 6

Misschien niet de gewenste antwoorden natuurlijk, dat weet ik, my bad. Ga nog even verder voor je!
geelers schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:28:
@CLB Zou je die oplichtende randen bij inkomend verkeer eens willen testen in het donker/donker hoekje? Kan het worden uitgeschakeld?
Ik kan zo snel in de instellingen dus niks vinden van deze soort notificaties... Enige wat ik kan vinden zijn wat Ambient Display-opties. Oppakken om scherm aan te zetten of tikken, wat stijlen van de klok en of je het display wel of niet wilt laten ontwaken als er een nieuwe notificatie binnenkomt. Het laat beide randen even een seconde of anderhalf oplichten, maar dat is gewoon (voor mij) niet goed vast te leggen op beeld. De animatie die OnePlus zelf liet zien tijdens de presentatie toont het wel goed, alhoewel het natuurlijk wel wat gepimpt was. Ik dacht misschien dat het nog aan de gekozen 'accentkleur' zou liggen, maar daar lijkt het niet op. Zal nog even verder kijken en checken. Voor nu lijkt die functionaliteit dus (helaas) erg beperkt, jammer hoor.

Je kunt trouwens wel kiezen om je display niet aan te laten gaan bij een notificatie, dus het kan uit ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zou Youtube hem nog aan het processen zijn, want het filmpje doet max 1080p60 kwaliteit O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SmokingCrop schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:55:
Zou Youtube hem nog aan het processen zijn, want het filmpje doet max 1080p60 kwaliteit O-)
I think so :)
EDIT: done ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 16-05-2019 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:14:
Een klein ergernisje ten opzichte van de OnePlus 6 is de 'portetmodus'. Ik kan het niet echt goed beschrijven, maar als ik met mijn 6 een foto wil maken van een collega naast me is dat prima. Pak ik de 7 Pro erbij, dan moet ik nog enkele stappen achteruit doen om hetzelfde frame te krijgen, net of die dan 3x is ingezoomd ofzo, annoying.
In bijvoorbeeld deze video op timestamp 6:48 in de URL
YouTube: OnePlus 7 Pro vs Galaxy S10 Plus Camera Test Comparison
legt 'supersaf' uit dat voor portrait inderdaad de 3x telelens wordt gebruikt (maar hij vind dat blijkbaar goed idee, kan dat niet helemaal volgen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SanderBos schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 19:06:
In bijvoorbeeld deze video [...] inderdaad de 3x telelens wordt gebruikt
Thanks! Zal ik persoonlijk aan moeten wennen, vind het vooralsnog vrij irritant eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 18:52:
3,4GB videofile stond in 1 minuut en 23 seconden op de OnePlus 7 Pro...
Top, 40MB/sec. Heel blij mee!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-living-dvd
Bedankt hiervoor! Dit geeft een goede indruk. De snelle autofocus valt goed op in je video.

[ Voor 12% gewijzigd door the-living-dvd op 16-05-2019 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autofeather
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-04 13:35
@CLB Bedankt so far voor al je inzichten :)

Ik heb nu een 5T, en overweeg wel om te upgraden vooral vanwege het scherm, een coole blauwe telefoon en de snelheid. In welke opzichten is een upgrade het waard, zou je zeggen?

Of andersom: kan je een upgrade aanraden, of denk je dat ik beter kan wachten op de 5G variant bv. of de 7T Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ook, inmiddels staan er al wat meer films op :P
Kleine moeite, fijn dat het volstaat!
De snelle autofocus valt ook goed op in je video.
Vond ik ook ja, altijd fijn.
autofeather schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:00:
@CLB Bedankt so far voor al je inzichten :)
:)
In welke opzichten is een upgrade het waard, zou je zeggen?
Kan je een upgrade aanraden, of denk je dat ik beter kan wachten op de 5G variant bv. of de 7T Pro?
Ten opzichte van de 5 ga je op veel vlakken vooruit natuurlijk. Het scherm, stereosound, de smoothness en rekenkracht. Daarbij nog de opslag, snelheid van het geheugen, camera's enzovoort. Dat doe je natuurlijk ook bij veel andere merken, dus die keuze is aan jou. Wachten op een 5G-model is nonsense in de Benelux en echt niet nodig. Een eventuele OnePlus 7T, tsjaa wat krijg je dan, waarschijnlijk wat minimale(re) upgrades. Nieuwe processor, andere sensoren bij de camera's en een ultrasone vingerafdrukscanner ofzo.

Als je niet echt hoef te upgraden, omdat je huidige toestel uit elkaar valt, hmm ja lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes842
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-09-2022
Hey beste mensen, ik ben nu in het bezit van een iphone X en zit erover na te denken om te upgraden naar een Oneplus 7 Pro of een Samsung Galaxy s10+
Ik ben er alleen nog steeds niet over uit welke ik moet bestellen. Ik vind een paar dingen heel belangrijk aan een telefoon, een goed scherm, een goede accuduur en fijne snelle software. Maar de telefoon moet niet te groot zijn. Nu zag ik al dat de galaxy s10+ de powerbutton erg hoog had zitten, ik denk dat ik me daar heel erg aan ga storen. Allebei hebben de telefoons wat nadelen, maar welke zouden jullie sneller aanraden om te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondrez
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 06-04 20:32
Johannes842 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:49:
Hey beste mensen, ik ben nu in het bezit van een iphone X en zit erover na te denken om te upgraden naar een Oneplus 7 Pro of een Samsung Galaxy s10+
Ik ben er alleen nog steeds niet over uit welke ik moet bestellen. Ik vind een paar dingen heel belangrijk aan een telefoon, een goed scherm, een goede accuduur en fijne snelle software. Maar de telefoon moet niet te groot zijn. Nu zag ik al dat de galaxy s10+ de powerbutton erg hoog had zitten, ik denk dat ik me daar heel erg aan ga storen. Allebei hebben de telefoons wat nadelen, maar welke zouden jullie sneller aanraden om te nemen?
De software van OnePlus draait beter dan die van Samsung, ziet er meer stock android uit maar heeft wel de nodige features. Ook krijg je iedere maand updates en sneller android updates dan bij Samsung. Zoals ik in video's al heb gezien moet de Pro echt niet onderdoen voor de S10+ op cameragebied en het scherm van de OnePlus heeft 90 hz inplaats van de 60 hz bij Samsung. voor de rest zijn de schermen gelijkaardig en je hebt geen last van een gat in je scherm bij de OnePlus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarbij is de OnePlus 7 Pro wel de grootste en zwaarste van de twee natuurlijk. Als ik jou was zou ik even afwachten en lekker naar een winkel gaan om beide devices naast elkaar te kunnen houden als ze er liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes842
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:58:
Daarbij is de OnePlus 7 Pro wel de grootste en zwaarste van de twee natuurlijk. Als ik jou was zou ik even afwachten en lekker naar een winkel gaan om beide devices naast elkaar te kunnen houden als ze er liggen :)
Ook als je graag over wilt stappen van de iphone X?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Johannes842 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:03:
Ook als je graag over wilt stappen van de iphone X?
Dan eigenlijk nog meer. Weet niet hoeveel Androidervaring je hebt of hoeveel mensen er in je omgeving zijn met Androiddevices? Dan kun je namelijk direct de beide softwarevarianten checken, want die verschillen nogal. Het is natuurlijk geheel persoonlijk wat je voorkeur geniet, maar ik zie mijzelf voorlopig nog geen Samsungtoestel kopen, hoe goed de hardware ook is of hoe snel de prijzen ook dalen. Het gaat natuurlijk om veel meer dan software, maar aangezien je daar altijd mee werkt, is dat natuurlijk wel een essentieel punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes842
CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:07:
[...]

Dan eigenlijk nog meer. Weet niet hoeveel Androidervaring je hebt of hoeveel mensen er in je omgeving zijn met Androiddevices? Dan kun je namelijk direct de beide softwarevarianten checken, want die verschillen nogal. Het is natuurlijk geheel persoonlijk wat je voorkeur geniet, maar ik zie mijzelf voorlopig nog geen Samsungtoestel kopen, hoe goed de hardware ook is of hoe snel de prijzen ook dalen. Het gaat natuurlijk om veel meer dan software, maar aangezien je daar altijd mee werkt, is dat natuurlijk wel een essentieel punt.
Ik heb eigenlijk altijd een android toestel gehad, heb ook een oneplus 5T in bezit gehad. De software experience met Oneplus vond ik wel erg goed. Samsung weet ik niet zo goed, heb nog nooit een Samsung telefoon gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Weet iemand hoe het zit met de details op de achterkant van de OP 7 Pro?

Gebaseerd op de tientallen reviews op youtube lijkt het erop dat de Europese versie "48MP" op de camera module heeft, en onderaan nog wat details.
De amerikaanse versie lijkt dat niet te hebben, die heeft alleen een OP logo en "OnePlus" op de achterkant.

Weet iemand meer? Ik wil die troep helemaal niet op m'n telefoon ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth

d22wth

CLB schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:07:
[...]

Ik had 'vroeger' een S7, nog voor de vernieuwde Samsung skin, en stoorde me toen al aan de software. Ik mocht toen van een vriend een OnePlus 5(T?) gebruiken en het voelde zo veel vloeiender aan en het werkte gewoon beter.

Wanneer de OnePlus 6 uitkwam had ik de S7 verkocht en de OP6 gekocht. Sindsdien wil ik gewoon geen andere software meer dan Oxygen :+ dus nu toch maar een enorm gave Nebula Blue OP7 Pro :)

Bij Samsung telefoons moest ik eigenlijk wel meteen de standaard launcher vervangen met bijv. Nova.

Besef me nu ook wel dat je niet perse voor de hardware (dus de telefoon zelf) maar ook een groot deel voor de software ervaring 'betaalt', ook al is de prijs van OnePlus maar mijn mening nog erg scherp.
Scirocco schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:59:
Weet iemand hoe het zit met de details op de achterkant van de OP 7 Pro?

Gebaseerd op de tientallen reviews op youtube lijkt het erop dat de Europese versie "48MP" op de camera module heeft, en onderaan nog wat details.
De amerikaanse versie lijkt dat niet te hebben, die heeft alleen een OP logo en "OnePlus" op de achterkant.

Weet iemand meer? Ik wil die troep helemaal niet op m'n telefoon ;(
Tja ik vind het geen troep ofzo, maar heel erg mooi ook weer niet. Maar goed ik kijk nooit naar de achterkant van mijn telefoon ;)
Op de foto's van @CLB zie ik de tekst er wel op zitten. Moet ook zeggen dat ik geen fan ben van het lettertype van de 'OnePlus' tekst aan de onderkant...

Anyway, ik ben eigenlijk wel blij dat het scherm zo lekker groot is (6,67" is huge), vind nu een iPhone 8/X of een Galaxy S7 errug klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-04 17:50

Deathchant

Don't intend. Do!

@CLB Ik weet niet of je em nog hebt, indien wel, kun je een vergelijk maken tussen de camera van de HTC10 en de OP7Pro?

Ik ben namelijk al een jaar aant wisselen van telefoon, maar ik kan de stevige unibody tank-design maar niet opgeven...OP7(pro) kan een kandidaat zijn, want alles is toch van glas, maar ik wil niks op de camera inleveren.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De HTC 10 is helaas al jaren de deur uit, my precious. Eén op één vergelijken gaat dus niet, maar de OnePlus 7 Pro ademt dezelfde chiqueheid uit. Premium, mooi afgewerkt, robuust, strak en gewoon erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:20
Ik vind het jammer dat de keynote vrijwel enkel ging over de pro versie (en dat de gewone later uit komt, maar dat is voor in een ander topic).
Als ik voor veel mensen nu een telefoon aan zou moeten raden vind ik de 7 een hele goede optie, waar ik de 7 pro toch een meer niche-toestel vind.

Overigens even mee kunnen spelen bij het oneplus event in Nemo, en het is wel echt een hele mooie telefoon vind ik.

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 18:59:

Heh.. Ik haal letterlijk 8 uur aan Screen-on-Time (even het gemiddelde gepakt over 2-3 dagen gebruik met m'n Pro op auto-resolutie en 90Hz. :p Denk dat dit ding wel de 12 uur kan aantikken op 1080P/60Hz.
Anoniem: 1210602 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 19:01:
Enorm aan het twijfelen. Nagenoeg mijn perfecte smartphone met Oxygen OS, 90hz 1440p OLED paneel, geen notch of holepunch....maar die gebogen randen. Voel daar niks voor. En de OP7 vind ik dan weer te weinig toevoegen. Struggles.
Riziko schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:14:

@Huigie @MAX3400 @Donstil
Ik moet zeggen dat het me best meevalt. Ik baalde ook vreselijk toen ik het te horen kreeg (dat hij afgebogen randen zou krijgen), maar heb er eigenlijk niet zoveel last van. Je ziet het, maar zodra je het gebruikt zit het eigenlijk niet in de weg. Het ziet er mooi uit, maar het heeft natuurlijk geen enkele functionele toevoeging. Integendeel zelfs.
[...]

cypher21 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:06:
[...]

Exact die! En dan opnames met hard geluid.
Kan het zelf dinsdag proberen, maar stuur liever iets ongeopend terug als het tegenvalt :P
Vergeleken met m'n OnePlus 3 is de microfoon echt uitstekend. En dan echt op hard geluid in m'n kamer met 2.1 setje. Op de OnePlus 3 was het een groot drama (alleen maar gebrom).
Ekfad schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:30:
[...]

Heb je toevallig nog een 3/3T liggen die je er naast kunt leggen? Ik twijfel nog steeds en dat komt vooral door de afmetingen.
Ik kom van een 3 af en heb de 7 Pro. Ligt er beetje aan hoe groot je handen zijn. Bevalt mij prima. Wel een slag groter natuurlijk, maar voor mij echt een ongelooflijk grote stap (positief). Je went er opzich vrij snel aan.
Ik heb nog wat vragen over de OP7 Pro. Als het niet teveel moeite is, zou je dan wat dingetjes willen testen?

Alvast bedankt
  1. Werkt bij mij niet (gebeurt pas als ik hem ontgrendel) Of hij automatisch aangaat bij notificatie weet ik niet. Niet op gelet. Er zit wel een optie in om het scherm ook donkerder te zetten zodra de nachtmodus aan staat.
  2. Geen idee. Werkt bij mij prima.
  3. Dit heb ik ook soms wel eens, maar zou je op kunnen lossen door RAM Booster, AI battery en Battery Optimization uit te zetten (als paardenmiddel).
geelers schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 17:28:
Zou je die oplichtende randen bij inkomend verkeer eens willen testen in het donker/donker hoekje? Kan het worden uitgeschakeld?
Nee, kan niet worden uitgeschakeld. Ze zijn aan het overwegen om opties hiervoor in te bouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 00:33:

Vergeleken met m'n OnePlus 3 is de microfoon echt uitstekend. En dan echt op hard geluid in m'n kamer met 2.1 setje. Op de OnePlus 3 was het een groot drama (alleen maar gebrom).
Ah top, fijn te horen!

De oneplus one, 3t en nu 5t zijn echt dramatisch!
Dit beloofd veel. Krijg de telefoon maandag, zaterdag festival dus meteen maar ff uitproberen :) (of dat verstandig is....)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Net even in de mediamarkt geweest om even de P30 pro te zien qua formaat etc. T.o.v. de OP7 pro. Vind het wel een erg groot ding zeg! Weet niet of ik dat zo'n fijn formaat vind, mijn handen zijn niet zo heel groot.

Verder viel me op (met vergelijking met de S10) dat die mono speaker van de P30 pro wel echt heel lelijk klinkt vergeleken met de stereo van de S10. Wat dat betreft ben ik wel erg blij dat de OP7 (pro) eindelijk stereo speakers heeft.

Komt de 'normale' 7 ook in de T-Mobile winkels te liggen trouwens? En is het al bekend wanneer die precies in de verkoop gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Wat zou een slimme keuze zijn, de 8GB ram of de 12GB ram versie?

Merk je daar iets van in snelheid of iets?
Pagina: 1 2 ... 37 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [OnePlus 7-serie] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, laders, protectors, e.d.: [OnePlus 7-serie] Accessoires
- Rooten, Custom ROM's, Recovery: [OnePlus 7-serie] Rooten & Custom ROM's
- RMA en retouren: [OnePlus] RMA & Support
- Vragen/opmerkingen/discussies over Oxygen updater mogen hier: [Oxygen Updater] Ervaringen & Discussie