Nee

Draait de USB-c poort echt op 3.1 snelheid?
Hoe kan ik dit makkelijk en snel testen? Windows 10-laptopje met ???
Was net 1000 foto's aan het overpompen (zo'n 5GB), dat ging imo niet extreem snel eerlijk gezegd.
Geluid is prima voor de dingen die ik ermee film,dan heb ik het over 30 seconden een filmpje maken van wat ik aan het doen ben en dergelijke. Concert was ik gisteravond, maar daar mocht onder geen beding gefilmd worden. Zal het vanavond nog even testen met een goede soundset in de living, maar dat is wat gek testen

Ik moet zeggen dat het vast en zeker aan mij zal liggen, maar is dat niet altijd zo bij 60fps in zo'n hoge resolutie? Heb net ook even een 4K-filmpje geschoten met 60FPS en dat ziet er hetzelfde uit imo. Het lijkt wat 'snel' ofzo, geen idee hoe het te bewoorden. Zelf film ik altijd simpel in 1080P met 30FPS, simpele ik.
Daarbij nog wat eerder opgedane ervaringen; doosje is anders dan ik gewend ben. Zo'n mooie plastic case waar het toestel in vast is geklikt is er niet bij. Kabeltje zit wat opgefrommeld in de doos, niet zo mooi als voorheen met twee van die witte 'kabelbindertjes'. De oplader is huge, maar kenden we al van de 6T McLaren.
toestel is echt wel aan de grote kant, evenals zwaar. Ligt lekker in de hand, dat wel, maar het is wel een echt groot apparaat. Schermranden heb ik me op geen enkel moment aan gestoord; niet aan eventuele scherpte, niet aan kromming, niet aan reflecties enzovoort, top. Collega's van me wel, "die kromming is niet fijn". Tevens ga ik ook voor de Nylon cover als ik een OnePlus 7 Pro aanschaf, maar okee.
Scherm is erg mooi, er is veel in te stellen qua settings zoals je al tijden kan in OxygenOS. Kijkhoeken zijn perfect, kleur is mooi, helderheid heb ik vooralsnog ook geen klagen bij, bij m'n OnePlus 6 soms wel in de zon, moet ik nog even verder bekijken dus. Daarbij is in te schakelen dat resolutie automatisch schaalt tussen FullHD en QHD, refreshrate kan dat (helaas nog) niet.
Stereospeakers zijn een grote verwelkoming, je weet niet wat je gemist hebt. En nee ik kijk geen speelfilms in het OV, maar het is toch wel erg mooi. Er staat onder andere een Dolby Atmos-demo op, met '360 graden-geluid' enzo. Heb even geen S10(+), om te vergelijken, maar dit is erg fijn. Positie van de speaker onderop vind ik handig, want in landscape drukt je hand daar niet tegen, wat bij m'n OnePlus 6 wel zo is.
Gezichtsherkenning werkt erg snel en is te gebruiken door op de powerbutton te klikken of door omhoog te vegen op het display zelf. Is net zoals bij onder andere de OPPO Reno en voor mij nog steeds erg bruikbaar. De vingerafdrukscanner is dat ook, erg snel en heel veel druk hoef je niet uit te oefenen, wat fijn is. Helaas nog geen ultrasone variant, dus er komt nog steeds een bak licht vandaan. Wel kun je de animatie uitschakelen, waardoor een rondje overblijft van een centimeter in diagonaal, dat is kleiner dan m'n duim
Camera's moet ik nog veel beter mee spelen, eerste ervaringen zijn prima. Selfies vind ik goed, maar misschien komt dat omdat ik nu een OnePlus 6 heb - die ik al prima vind - en geen S10-family. Camera's op de achterkant moet ik nog beter mee spelen. Interface is lekker clean (en ken ik), wisselen tussen de drie camera's gaat makkelijk met een icoontje. Moet ook de pro-modus nog even uitpluizen, want daar kun je alleen maar foto's maken met de primaire camera, zonde natuurlijk.
Alert Slider zit stuk lager dan mijn OnePlus 6 en de 6T, prima. RAM Boost is niet persoonlijk aan te passen, je zet het aan of uit en het toestel leert zelf hoe dat te gebruiken. 3,5mm-aansluiting ga ik sowieso missen en daarbij vind ik het uiterst vreemd dat een adapter niet meer wordt bijgeleverd en bij vorige modellen wel.
Vragen? Shoot me, ik ga nog even verder spelen