Nu ruim een week in bezit en wat een heerlijk toestel! Ik ben prima gewend geraakt aan de
pill-knop ipv de klassieke layout.
Syncen met mijn Garmin horloge via Bluetooth gaat beduidend sneller dan via een Galaxy S7 of een Nexus 5. Het is echt duidelijk dat ik weer een current-gen apparaat in handen heb.
Ik ben nog niet helemaal blij met de grootte van het toestel, met name met één hand bedienen valt me tegen. De hoeveelheid scherm is verder wel fijn en het feit dat er ook nog wat ruimte zónder scherm is, om de telefoon vast te houden, vind ik ook wel prettig.
Heb er nog snel een hoesje voor kunnen scoren vóórdat ik een dagje festival deed. Een "Mobigear Brushed Carbon Fiber Shockproof Hoesje Zwart Google Pixel 3a" en voor het geld doet dat prima z'n werk. zit niet te los, er is wat clearance van het scherm als je de telefoon ondersteboven legt, het rubber is gewoon stevig en de fingerprint scanner is nog goed te bereiken.
De cutout voor het Google-logo.. mja dat had niet gehoeven. Vind het een beetje lame, er kan natuurlijk vuil tussen en zonder die cutout was het nog makkelijker geweest om op de tast de telefoon correct te orienteren.
Van het brushed rubber weet ik nog niet of ik het nou leuk vind of raar aanvoelen, maar het ziet er prima uit en de grip is ook goed.
Dan de batterijduur... Standby is dit een geweldige telefoon! En laat ik nu juist iemand zijn die zijn telefoon niet veel gebruikt op een dag

Ik kan letterlijk meer dan 48 uur doen met een volle accu en dat is gewoon heerlijk. Ook een dag waarop ik veel plaatjes schiet gaat prima.
Verder gewoon erg weinig op aan te merken.
Quickdust schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 14:47:
Ik heb sinds ik een Pixel 3a heb een probleem bij het versturen van foto's via WhatsApp. Wanneer ik een foto verstuur dan zie ik dat dat verzendvinkje op het klokje blijft staan en de hele app eigenlijk 'freezed'. Ik moet WhatsApp dan 'force closen' en als ik deze dan weer open dan zie ik wel dat de afbeelding verstuurd is. Hebben meer mensen hier hetzelfde probleem?
Nope, hier werkt dat normaal.