• Ynnck1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-05 06:38
Flitsers schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 23:33:
Iemand dit in België al geprobeerd via de Franse google store?
Ik!

14 juni besteld en op 15 juni mail gekregen dat deze verzonden was.
16 + 17 juni heeft deze als PARCEL_MISSING gestaan maar zou vandaag moeten aankomen

• 0xl3y
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 21:05
Zojuist ondertaande melding ontvangen via email zonder een reden waarom hij geannuleerd is. Ik heb wel geprobeerd te verzenden naar België. :/

• jnsvr
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 10:27
0xl3y schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:16:
Zojuist ondertaande melding ontvangen via email zonder een reden waarom hij geannuleerd is. Ik heb wel geprobeerd te verzenden naar België. :/

[Afbeelding]
Hmm, zouden ze het door hebben en het nu gaan verhinderen..?
Wanneer had je besteld? Was deze volgens de Googlesite al verzonden, of was het nog niet tot daar geraakt?

[Voor 5% gewijzigd door jnsvr op 18-06-2020 09:45]

• 0xl3y
jnsvr schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:44:
[...]

Hmm, zouden ze het door hebben en het nu gaan verhinderen..?
Wanneer had je besteld? Was deze volgens de Googlesite al verzonden, of was het nog niet tot daar geraakt?
s'avonds besteld op 16/06
Volgens de googlesite was hij nog niet verzonden.
Misschien is het enkel een probleem met shipping naar Belgie?

• jnsvr
0xl3y schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 09:48:
[...]

s'avonds besteld op 16/06
Volgens de googlesite was hij nog niet verzonden.
Misschien is het enkel een probleem met shipping naar Belgie?
Ik heb maandag besteld en volgens de Google site is het sinds 16/06 verzonden. Dus in mijn geval verwacht ik niet direct nu nog een annulering, maar kan nog altijd natuurlijk..
Zie: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/62785666

Bestel het eens opnieuw, en gebruik eventueel een ander BE-adres indien mogelijk?

[Voor 6% gewijzigd door jnsvr op 18-06-2020 09:52]

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20

Maduth

Probeersel

Beste, ik zit me al maanden mijn hoofd te breken over welke telefoon ik zou willen bestellen [en voor mijn vriendin]. Nu lees ik hier dat de Pixel 3a te koop is voor 250 in Frankrijk. Maar ik ben een beetje in de war, kunnen wij nu wel of niet in NL deze laten bezorgen? 500 euro voor twee van deze toestellen is natuurlijk een dealtje

Extra: heb je dan wel de mogelijkheid om een Engels en NL instelling te kiezen of ben je gebonden aan Frank [sorry onbekend voor mij]

Extra: Zipcode 00000 methode?

[Voor 20% gewijzigd door Maduth op 18-06-2020 10:20]

• Sndrrr81
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-01 19:32
15/6 in de avond besteld met priority verzending: status is nu: "De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is."

• jnsvr
Maduth schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:01:
Beste, ik zit me al maanden mijn hoofd te breken over welke telefoon ik zou willen bestellen [en voor mijn vriendin]. Nu lees ik hier dat de Pixel 3a te koop is voor 250 in Frankrijk. Maar ik ben een beetje in de war, kunnen wij nu wel of niet in NL deze laten bezorgen? 500 euro voor twee van deze toestellen is natuurlijk een dealtje

Extra: heb je dan wel de mogelijkheid om een Engels en NL instelling te kiezen of ben je gebonden aan Frank [sorry onbekend voor mij]
Kan je perfect gebruiken, is gewoon een EU toestel dat je in eender welke taal kan instellen tijdens de setup.
Is inderdaad een zeer goede deal, dus niet te lang twijfelen als je het wilt.

• Maduth

Maduth

Probeersel

OK, iemand een uitleg over de Zipcode 00000 methode of is dat niet nodig?

• Pikkemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-05 13:51
Maduth schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 10:23:
OK, iemand een uitleg over de Zipcode 00000 methode of is dat niet nodig?
Check deze post in dit topic. Diederick90 in "[Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen"

edit: Standaard levering werkt ook perfect. Ik heb mijn toestel afgelopen maandag besteld, woensdag binnen.

[Voor 15% gewijzigd door Pikkemans op 18-06-2020 10:34]

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dank en besteld, 2 stuks. Houden we mooi de helft van ons budget over :)

• Karlijn22
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-04 23:01
Mijn pixel is net geleverd. Zonder priority kan het gewoon.

• jnsvr
Even gecheckt bij DHL want sinds 16juni zie ik geen wijziging in hun portaal, terwijl het volgens Google verzonden is.
Hoi, je kan het beste contact opnemen met de verzender. Er lijkt iets mis te gaan met deze zending, zij kunnen dit verder met ons oppakken. ^ Mike
Moeilijk om contact te krijgen met Google dus ik hoop dat ze alsnog mij wat meer info kunnen bezorgen.

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:30
Opvallend dat deze versie DHL niet aan afhaalpunten doet. Kan hem nu alleen nog ophalen op sorteerlocatie 8)7

psn: t-zakje

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-05 19:31
jnsvr schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:35:
Even gecheckt bij DHL want sinds 16juni zie ik geen wijziging in hun portaal, terwijl het volgens Google verzonden is.

[...]

Moeilijk om contact te krijgen met Google dus ik hoop dat ze alsnog mij wat meer info kunnen bezorgen.
Bij mij hetzelfde (Pixel 3a XL), ook verzonden op 16 juni maar nog steeds niet zichtbaar in de DHL portal via standaard verzendmethode. (We are expecting your shipment data soon.)

[Voor 4% gewijzigd door drpeer_holland op 18-06-2020 13:40]

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ik lees even mee de komende dagen maar het is echt wel een goede deal dus het zal wel druk zijn ...

• jnsvr
drpeer_holland schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 13:39:
[...]

Bij mij hetzelfde (Pixel 3a XL), ook verzonden op 16 juni maar nog steeds niet zichtbaar in de DHL portal via standaard verzendmethode. (We are expecting your shipment data soon.)
Hier status "Announced - PLANNING IS BEING MADE".
Straf dat het volgens de Google site echt al wel verzonden zou zijn maar het probleem zich nu bij DHL voordoet.

• Mainuz
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14:59
Bij mij klopte de DHL info ook voor geen meter.
Ik had de Pixel vroeg in de middag al ontvangen toen het in de DHL portal nog steeds op "aangekomen in cityhub" stond, al 2 dagen overigens.
Toen ik 's avonds laat voor de grap nog eens keek stond er dat de bezorger onderweg was.
En pas de volgende dag stond er "delivered" als status.
Lijkt er dus op dat de DHL portal continu 1 of stappen achterloopt.

• Ynnck1
Ynnck1 schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 07:51:
[...]

Ik!

14 juni besteld en op 15 juni mail gekregen dat deze verzonden was.
16 + 17 juni heeft deze als PARCEL_MISSING gestaan maar zou vandaag moeten aankomen
Net afgeleverd

• maxboone
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-05 15:46
drpeer_holland schreef op woensdag 17 juni 2020 @ 14:29:
[...]

Heb ook de 3A XL besteld op 13 juni, op DHL de melding dat ze het pakket verwachten, dus kan nog wel even duren voordat die binnen is...
Heb hem zelf net binnen, top toestel zeg. Heb wel de zwarte kleur, de witte was uitverkocht toen ik hem wilde bestellen, had jij toevallig de witte of is hij al bezorgd?

Voor mij was alleen de goede informatie zichtbaar wanneer ik het checkte op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

[Voor 13% gewijzigd door maxboone op 18-06-2020 17:21]

• Sebastiaan92
Mooi dat hij eerder komt dan aangegeven door Google. Wel jammer dat DHL dus maar één bezorgpoging doet en vervolgens niet werkt met alle afhaalpunten die ze hebben.

Edit: Na bezorgpoging nu de volgende melding. ONTVANGER VERHUISD OF ONBEKEND, NEEM CONTACT OP MET DE VERZENDER

Jammer dat DHL zakelijk. Normale DHL gaat altijd prima.

[Voor 34% gewijzigd door Sebastiaan92 op 18-06-2020 18:13]

• drpeer_holland
maxboone schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 17:20:
[...]

Heb hem zelf net binnen, top toestel zeg. Heb wel de zwarte kleur, de witte was uitverkocht toen ik hem wilde bestellen, had jij toevallig de witte of is hij al bezorgd?

Voor mij was alleen de goede informatie zichtbaar wanneer ik het checkte op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace
Helaas nog niets binnen. Ook op bovenstaande website geen pakket gevonden. Ik had de zwarte XL besteld...

• Flitsers
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-08-2022
Ga er mij dan ook eens aan wagen voor de vriendin dit weekend.

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:48
Ja die 4a verdwijnt verder en veder naar achteren, niet op wachten!

2430Wp ZW

• Maduth

Maduth

Probeersel

Kreeg net door dat er een pakketje van Google thuis staat. Dat zou wel heel snel zijn 🧐

Update: Beide zijn inderdaad vandaag geleverd, best snel [< 24 uur]

Vanavond maar eens installeren

[Voor 36% gewijzigd door Maduth op 19-06-2020 11:18. Reden: Update]

• drpeer_holland
drpeer_holland schreef op donderdag 18 juni 2020 @ 18:20:
[...]

Helaas nog niets binnen. Ook op bovenstaande website geen pakket gevonden. Ik had de zwarte XL besteld...
Pakket is net afgeleverd. Besteld op 13 juni en nu eindelijk afgeleverd.

• jnsvr
drpeer_holland schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:45:
[...]

Veel plezier ermee!
Kon je het pakket helemaal volgen in DHL (was het up to date) of was het bij jou, zoals bij mij, dat er gewoon 'Announced' stond, zonder enige nieuwe info?

• Walliebal2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-04 23:05
drpeer_holland schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 14:45:
[...]

Ik heb ook 13 juni de zwarte XL besteld. Helaas nog niet binnen. DHL geeft ook nog steeds "We are expecting your shipment data soon." ;( Veel plezier met je Pixel!

• jnsvr
Walliebal2 schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:07:
[...]

Ik heb ook 13 juni de zwarte XL besteld. Helaas nog niet binnen. DHL geeft ook nog steeds "We are expecting your shipment data soon." ;( Veel plezier met je Pixel!
Dat heb ik dus inderdaad ook... Ik heb vervolgens DHL gecontacteerd en ze zeiden dat er iets mis ging en ik de verzender moest contacteren om een onderzoek te starten ;(
Ondertussen Google gecontacteerd en voorlopig 'zien' ze nog geen probleem omdat expected delivery 18-22 is (ik verwacht het om eerlijk te zijn niet in het weekend), maar aangezien DHL al duidelijk maakte dat er wél iets misging doorgevraagd. Nu aan het wachten om reactie van Google..

[Voor 3% gewijzigd door jnsvr op 19-06-2020 15:09]

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:53
Op basis van tip van @Zuidd in reactie op een post van mij op Reddit heb ik nu de 3a besteld in la douce France, maar mijn leverdatum is nu 15 juli.

• Maduth

Maduth

Probeersel

Raindeer schreef op vrijdag 19 juni 2020 @ 15:44:
Op basis van tip van @Zuidd in reactie op een post van mij op Reddit heb ik nu de 3a besteld in la douce France, maar mijn leverdatum is nu 15 juli.
Ik heb gisteren besteld met een levertijd ergens volgende week en ik deze morgen stond DHL al voor de deur. Dus misschien valt het mee :)

• drpeer_holland
[...]

Pas sinds vandaag kreeg ik status eindelijk goed te zien op https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:45

Superflip

*pwiet*

Ook besteld voor levering naar BE, had hem bijna bij Belsimpel besteld. Toch ff spannend

• jnsvr
-

[Voor 100% gewijzigd door jnsvr op 20-06-2020 08:53]

• jnsvr
[...]

Contact gehad met Google en DHL. Maandag 15/06 besteld en bleef maar op announced staat. Volgens DHL was het adres onbestaande. Google gestuurd met mijn adres (hetzelfde, maar oké) en sinds vandaag zie ik terug vooruitgang in het DHL portaal.
Nu is de status VERTREK VANUIT HET SORTEERCENTRUM

• 0xl3y
jnsvr schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 08:52:
[...]

Contact gehad met Google en DHL. Maandag 15/06 besteld en bleef maar op announced staat. Volgens DHL was het adres onbestaande. Google gestuurd met mijn adres (hetzelfde, maar oké) en sinds vandaag zie ik terug vooruitgang in het DHL portaal.
Nu is de status VERTREK VANUIT HET SORTEERCENTRUM
Via welke weg heb je contact gemaakt? Mijn bestelling blijft ook op announced staan.

• jnsvr
0xl3y schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 10:30:
[...]

Via welke weg heb je contact gemaakt? Mijn bestelling blijft ook op announced staan.
Via de store pagina rechtsboven op support en dan zoeken naar het form voor email. Uiteindelijk reageren ze via store-support@google.com.

• Walliebal2
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-04 23:05
Hier heb ik wat aan, bedankt! :) . De link uit de bevestigings-mail geeft inderdaad nog steeds geen info, maar bovenstaande link met zendcode en postcode geeft gelukkig de "normale" informatie. Pakket wordt maandag 22 april bezorgd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor wie wat dichter bij de Duitse grens woont, bij de BTW dagen van Saturn is Google Pixel 3a nu 251,26€ en de Google Pixel 3a XL nu 276,47€.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jnsvr
sambalbaj schreef op zondag 21 juni 2020 @ 15:39:
Voor wie wat dichter bij de Duitse grens woont, bij de BTW dagen van Saturn is Google Pixel 3a nu 251,26€ en de Google Pixel 3a XL nu 276,47€.
Dat maakt de Pixel XL zelfs goedkoper bij Saturn dan om de Google FR store.

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-05 08:54
Walliebal2 schreef op zaterdag 20 juni 2020 @ 14:57:
[...]

Hier heb ik wat aan, bedankt! :) . De link uit de bevestigings-mail geeft inderdaad nog steeds geen info, maar bovenstaande link met zendcode en postcode geeft gelukkig de "normale" informatie. Pakket wordt maandag 22 april bezorgd.
Tegen die tijd zal de 4A inmiddels wel uit zijn ;)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

• jnsvr
Nadat er eerst problemen waren met het adres, dat Google heeft opgelost in samenwerking met DHL het volgende obstakel.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Vorige week zondag de 3a besteld en deze werd afgelopen vrijdag bezorgd. Op de track and trace link via Google geen info en op de site link pas op vrijdag info over pakket (dag van bezorging).

Ik was de plaatsnaam vergeten in mijn adres regel, maar is dus wel goed gegaan. Je besteld op zich op een onorthodoxe manier dus dat de track and trace geen info toont / iets langer duurt dan verwacht kan er bij horen.

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• seapip
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04 14:46
yamAUchi schreef op maandag 22 juni 2020 @ 14:14:
Vorige week zondag de 3a besteld en deze werd afgelopen vrijdag bezorgd. Op de track and trace link via Google geen info en op de site link pas op vrijdag info over pakket (dag van bezorging).

Ik was de plaatsnaam vergeten in mijn adres regel, maar is dus wel goed gegaan. Je besteld op zich op een onorthodoxe manier dus dat de track and trace geen info toont / iets langer duurt dan verwacht kan er bij horen.
Bedankt voor de herrinering, heb nog even snel de plaatsnaam toegevoegd aan mijn eigen bestelling. Kreeg hierbij wel een error maar het adres was alsnog aangepast.

• Ynnck1
jnsvr schreef op maandag 22 juni 2020 @ 13:40:
Nadat er eerst problemen waren met het adres, dat Google heeft opgelost in samenwerking met DHL het volgende obstakel.

[Afbeelding]
Dit is exact wat ik ook had!

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Bij mij staat er lever termijn 16-20 juli. Was dat bij jullie ook zo lang?

• seapip
Superflip schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:46:
Bij mij staat er lever termijn 16-20 juli. Was dat bij jullie ook zo lang?
Nee, zojuist besteld en er staat 25-29 juni in de bestelbevestiging.

• Superflip

Superflip

*pwiet*

seapip schreef op maandag 22 juni 2020 @ 15:53:
[...]

Nee, zojuist besteld en er staat 25-29 juni in de bestelbevestiging.
Mss omdat het een witte is en met een hoesje erbij.

• Sndrrr81
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23-01 19:32
Nog een tipje. Ik heb de 3a besteld via google store France toen ik nog ingelogd was bij google waardoor hij besteld is met mijn NL betalingsprofiel ( o.a. voor de playstore, boeken, muziek). Het adres heb ik wel ingevuld volgens de methode hier op het forum vermeld. Vervolgens werd de bestelling maar niet verzonden. Contact opgenomen met de klantenservice. Daar bleek de telefoon niet geleverd te worden aan mensen met een NL betalingsprofiel ondanks het "Franse" adres. Daarop een extra betalingsprofiel aangemaakt met land Frankrijk en als standaard ingesteld. Zojuist bericht gehad dat de 3a verzonden is. Kortom bestel de telefoon zonder ingelogd te zijn bij google of maar ook een frans betalingsprofiel aan.

23/6: een uurtje geleden is hij geleverd. afkomstig van google te waalwijk

[Voor 5% gewijzigd door Sndrrr81 op 23-06-2020 14:07]

• seapip
Superflip schreef op maandag 22 juni 2020 @ 16:17:
[...]

Mss omdat het een witte is en met een hoesje erbij.
Je bedoelde een witte 3a met de purple-ish fabric case? Dat is nameljk exact wat ik besteld heb :+

• ntongeren
  • Laatst online: 21-03 14:41
Ben ik dan net te laat? Gisteravond de 3a besteld, maar vanochtend al een email dat de order geannuleerd is.

• Superflip

Superflip

*pwiet*

seapip schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:44:
[...]

Je bedoelde een witte 3a met de purple-ish fabric case? Dat is nameljk exact wat ik besteld heb :+
Klopt! Inmiddels de mail gekregen dat hij verzonden is!

• seapip
ntongeren schreef op dinsdag 23 juni 2020 @ 07:03:
Ben ik dan net te laat? Gisteravond de 3a besteld, maar vanochtend al een email dat de order geannuleerd is.
Gewoon opnieuw bestellen en let op details zoals
Sndrrr81 benoemt }:O

Had zelf nog nooit van de google store besteld en nu geen problemen gehad.

• ready2go
  • Laatst online: 15-02 10:16
Zondag besteld. Maandag had ik een oproep gemist, afkomstig uit Frankrijk. Een paar uur later kreeg ik alsnog een verzendbevestiging. Ik heb de hiervoor genoemde instructies gebruikt, zonder woonplaats. Volgens de track n trace wordt ie vandaag bezorgd. Spannend!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-05 22:00
Hebben degene die hem in Frankrijk besteld hebben ook een jvgl code gekregen? Mijne staat al een tijdje op verzonden maar krijg tot dusver een error wanneer ik deze bij DHL invoer, op zowel daadwerkelijke postcode als de 00000

• Superflip

Superflip

*pwiet*

Netjes geleverd hier ondanks dat er levertermijn in Juli stond.
Adres van verzending is Waalwijk in Nederland, ook vreemd gezien de meesten van jullie hem uit Ierland hebben. Verzending was naar BE.

• seapip
@Superflip
Hier ook vanmiddag geleverd en gistermiddag besteld. Verzendadres is inderdaad Waalwijk.

• ready2go
  • Laatst online: 15-02 10:16
Hier ook binnen, verstuurd vanuit Waalwijk. Erg snel geleverd, mooi toestel voor super mooi prijsje. Bedankt voor de tip guys!

• Flitsers
Ook besteld met verzending naar België. Is levering altijd met DHL?

Heb wel een Frans betaalprofiel aangemaakt volgens de tip van hierboven. Met paypal gaat idd niet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 0xl3y
Besteld op 16 juni met verzending naar België en gisteren ontvangen!

• Stefan22
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met retourneren en garantie? Waar is dat aan te melden, en wordt dat dan ook verstuurd naar Waalwijk (mits die daar weg komt)?

• jnsvr
Stefan22 schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 13:57:
Hoe zit het eigenlijk met retourneren en garantie? Waar is dat aan te melden, en wordt dat dan ook verstuurd naar Waalwijk (mits die daar weg komt)?
Je geniet van Europese garantievoorwaarden. Als het retour moet zal je via de bestelpagina het retour moeten aanmelden. Wilt niet zeggen dat het warehouse voor nieuwe toestellen ook dat is voor de herstellingen, dus dat zal iemand moeten ontdekken.

• Raindeer
Ik ben toch voor de Saturn route gegaan voor een Pixel 3a XL voor 276 euro. Dat is nog best een gedoe. Je kunt niet zomaar een winkel selecteren om de telefoon op te halen. Daarbij kan het 3-5 dagen duren voordat ie in de winkel te halen is. Ik wilde naar Munster, maar het wordt toch Oberhausen. Mgoed, we konden een bon omzetten naar iets voor Saturn, dus dat was het dan waard. 8)7 Toch verbaast het me dat ze het zo moeilijk vinden in Duitsland om een beetje efficiënt ecommerce system in te richten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ook besteld in Frankrijk. Gedaan in incognitomodus en gekozen voor afrekenen zonder Google account.
Eerste keer werd de bestelling automatisch geannuleerd, omdat ik had aangevinkt dat factuuradres hetzelfde was als bezorgadres, maar daardoor werd de transactie geweigerd.

Uiteindelijk als factuuradres gewoon NL geselecteerd en het volledige adres ingevuld, toen ging het wel goed.

• Flitsers

Normaal dat er FR staat in die adres regel van verzendbevestiging? Weet niet of ik dit al ergens had gelezen of niet.

• speedrock
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:36
Klopt het dat de aanbieding voorbij is? Ik keek net op de franse google store maar kon hem niet meer bestellen.

it's a sign of the time

• jnsvr
speedrock schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 11:23:
Klopt het dat de aanbieding voorbij is? Ik keek net op de franse google store maar kon hem niet meer bestellen.
Nadat de XL uitverkocht was lijkt nu de 3A ook uitverkocht te zijn.

• evleerdam
Flitsers schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 18:38:
[Afbeelding]

Normaal dat er FR staat in die adres regel van verzendbevestiging? Weet niet of ik dit al ergens had gelezen of niet.
Ik help je even.
Mainuz schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 08:41:
Ik heb zojuist ook de Pixel 3A besteld.
Ben het wachten op de 4A beu, kan nog wel een paar maanden duren voordat deze leverbaar wordt, en mijn Honor 9 is al maanden echt dringend aan vervanging toe (wifi doet het vaker niet dan wel en de laatst beschikbare beveiligingspatch is van juli 2019).

Toch wel even spannend of het goed gaat, omdat als land automatisch FRANCE wordt toegevoegd bij het afleveradres. Heb voor de standaard verzending gekozen.
Verder de adressering aangehouden zoals in dit topic beschreven. Maar er staat nu dus "The Netherlands", met direct eronder FRANCE.

En idd, bedankt voor de tip!
baronruud schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 18:32:
Ik krijg de volgende melding in het Frans:
Kan uw adres niet verifiëren. Het is mogelijk dat het nieuw is en nog niet is toegevoegd aan onze database, of dat het onjuist is ingevoerd. Om vertragingen bij de levering te voorkomen, raden we u aan een gevalideerd adres te gebruiken.

Dan moet ik mijn adres selecteren en is Ville aangepast van the Netherlands naar France.
Ik zie dan als adres staan:
Straatnaam 1, 1111 AA, the Netherlands.
France
+31612345678

Hadden meer mensen dit?

En gratis verzenden of die van 13.99 doen?

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Tralapo
  • Niet online
Tralapo schreef op woensdag 24 juni 2020 @ 15:26:
Ook besteld in Frankrijk. Gedaan in incognitomodus en gekozen voor afrekenen zonder Google account.
Eerste keer werd de bestelling automatisch geannuleerd, omdat ik had aangevinkt dat factuuradres hetzelfde was als bezorgadres, maar daardoor werd de transactie geweigerd.

Uiteindelijk als factuuradres gewoon NL geselecteerd en het volledige adres ingevuld, toen ging het wel goed.
Zojuist de verzendbevestiging in de mail gekregen, dat duurt dus eventjes.
En blijkbaar was ik precies op tijd, want zoals @speedrock aangeeft is alles uitverkocht.

• Dwurck
  • Laatst online: 25-04 13:42
Is er hier iemand die ervaring heeft met de DHL tracking die op "A planning is being made" blijft hangen? Werd jullie Pixel uiteindelijk alsnog bezorgd op de dagen die Google aanvankelijk inschatte? Ik heb de Pixel Zondag besteld bij de Franse Google store en morgen zou de uiterste dag zijn dat hij geleverd zou worden.

• ydr
Vorige week woensdag besteld, dag erna status naar verzonden gegaan met levering tussen 22 en 24 juni. Tot op heden geeft de dhl link nog steeds een error..

• jnsvr
Dwurck schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 13:04:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de DHL tracking die op "A planning is being made" blijft hangen? Werd jullie Pixel uiteindelijk alsnog bezorgd op de dagen die Google aanvankelijk inschatte? Ik heb de Pixel Zondag besteld bij de Franse Google store en morgen zou de uiterste dag zijn dat hij geleverd zou worden.
Zie jnsvr in "[Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen"
en
jnsvr in "[Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen"

[Voor 7% gewijzigd door jnsvr op 25-06-2020 13:20]

• Echo419
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 25-06-2020
Ik was ook al een tijdje op zoek naar een vervanger voor mijn Nexus 5X. Naar aanleiding van dit topic besloten om niet op de 4a te wachten en de 3a in Frankrijk te bestellen.

Ik heb hem gisterochtend om 10:45 uur besteld, 16:30 uur kwam de verzendbevestiging binnen en hij is zojuist om 12:45 uur al geleverd! Ik had gekozen voor standaard verzending (levering tussen 26 en 30 juni), dus dit had ik niet aan zien komen.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Dwurck schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 13:04:
Ja, ik had hem op zondag besteld, kreeg deze uiteindelijk op de vrijdag geleverd. De tracking werkte tot op de dag dat deze bezorgd werd niet, met zo'n vage melding (op link van google / zelfs onbekend op tracking DHL NL)

Pas op vrijdagochtend te zien dat ie in CityHub/met bezorger mee ging. Bij mij was de uiterste dag de maandag na dat weekend.

Nog even geduld denk ik, contact opnemen zoals in die andere posts lijkt me iets te voorbarig =)

[Voor 4% gewijzigd door yamAUchi op 25-06-2020 13:32. Reden: toevoeging over contact opnemen]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Dwurck
  • Laatst online: 25-04 13:42
Super, bedankt voor het delen van jullie ervaringen :)

• Raindeer
Ik snap niets van die Google Store. In Frankrijk lijkt alles uitverkocht. In Duitsland is de kleine 3A wel te krijgen maar de XL niet en in de UK hebben ze beide nog en zelfs in 3 kleuren...

Man ik zou zo graag eens met de verantwoordelijke manager bij Google spreken.

• Sebastiaan92
En uiteindelijk blijken die dingen gewoon uit een warenhuis in Waalwijk te komen.

Ben zelf nog steeds aan het wachten totdat DHL en Google er uit zijn over waarom mijn adres na de bezorgpoging opeens onbekend is.. Toch onhandig dat het zolang duurt als je een dagje niet thuis bent. Opvallende keuze dat DHL zakelijk...

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 13:09
Shit, terwijl ik aan het overwegen was om er een te kopen via Google Store France is ie ondertussen niet meer leverbaar... :( Wat is de volgende optie dan?

Edit: Zie dat hij in Ierland voor €329 euro gaat en dan krijg je ook 50% korting op een hoesje. Niet de deal die ik zoek helaas.. :(

Als iemand em niet wilt kan ik hem ook overnemen :+

[Voor 38% gewijzigd door inf3rno89 op 25-06-2020 20:17]

• evleerdam
inf3rno89 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 18:41:
Shit, terwijl ik aan het overwegen was om er een te kopen via Google Store France is ie ondertussen niet meer leverbaar... :( Wat is de volgende optie dan?

Edit: Zie dat hij in Ierland voor €329 euro gaat en dan krijg je ook 50% korting op een hoesje. Niet de deal die ik zoek helaas.. :(

Als iemand em niet wilt kan ik hem ook overnemen :+
Mediamarkt in Duitsland is hij 299, maar verzenden is wellicht lastig en het is geen 249..

https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2546764.html

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

• Raindeer
Raindeer schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 16:40:
Ik snap niets van die Google Store. In Frankrijk lijkt alles uitverkocht. In Duitsland is de kleine 3A wel te krijgen maar de XL niet en in de UK hebben ze beide nog en zelfs in 3 kleuren...

Man ik zou zo graag eens met de verantwoordelijke manager bij Google spreken.
Blijkbaar was het een bug https://9to5google.com/2020/06/24/google-store-outage/

• inf3rno89
  • Laatst online: 26-05 13:09
Helaas, nog steeds niet op voorraad in de Franse store.

• Tralapo
  • Niet online
Tralapo schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 12:14:
[...]
Zojuist de verzendbevestiging in de mail gekregen, dat duurt dus eventjes.
En blijkbaar was ik precies op tijd, want zoals @speedrock aangeeft is alles uitverkocht.
Vannacht werd de Track&Trace actief en vanmorgen gaf hij aan op de CityHub te zijn en vandaag tussen 08:00-18:00 afgeleverd zou worden.

Zojuist is dat gewijzigd in "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging" ;(

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Waar vind ik het ordernummer in de bevestigingsmail? Ik heb besteld als gast (ivm de tip over het Nederlandse betalingsprofiel uitgelogd besteld) maar het gs nummer in de mail wordt niet gepakt.

Er is inmiddels wel 249 gereserveerd op mijn CC zie ik.

Ik heb ook geen track & trace code volgens mij..

[Voor 12% gewijzigd door pasajo op 26-06-2020 10:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Je ordernummer is dat G nummer inderdaad. Status opvragen lukte mij alleen door in de mail de link van dat G-nummer te selecteren en > openen in incognitovenster. Rechtstreeks invullen op store.google.com/orderdetails werkt op één of andere manier niet inderdaad.

Je krijgt je track & trace in een tweede mail, de verzendbevestiging (Votre commande Google Store a été expédiée). Die kreeg ik zelf iets meer dan 24 uur na de bestelling. De link zit in die mail naast het icoontje van het vrachtwagentje, "Suivi de l'expédition". De track&trace code staat er niet los vermeld.

Je komt dan trouwens op de track & trace van dhl.com uit, waar je nog geen ruk mee kunt. Je moet de code dan kopiëren en invullen op dhlparcel.nl, de Nederlandse particuliere versie van DHL voor duidelijkere indicaties.

[Voor 61% gewijzigd door Tralapo op 26-06-2020 11:37]

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Tralapo schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:32:
Je ordernummer is dat G nummer inderdaad. Status opvragen lukte mij alleen door in de mail de link van dat G-nummer te selecteren en > openen in incognitovenster. Rechtstreeks invullen op store.google.com/orderdetails werkt op één of andere manier niet inderdaad.

Je krijgt je track & trace in een tweede mail, de verzendbevestiging (Votre commande Google Store a été expédiée). Die kreeg ik zelf iets meer dan 24 uur na de bestelling. De link zit in die mail naast het icoontje van het vrachtwagentje, "Suivi de l'expédition". De track&trace code staat er niet los vermeld.

Je komt dan trouwens op de track & trace van dhl.com uit, waar je nog geen ruk mee kunt. Je moet de code dan kopiëren en invullen op dhlparcel.nl, de Nederlandse particuliere versie van DHL voor duidelijkere indicaties.
Ah bedankt, inderdaad werkt incognito wel en handmatig invoeren niet.

Mijn bestelling staat nog steeds op besteld op 24 juni, kan hem nog annuleren of wijzigen (wat volgens de tekst na een uurtje meestal niet meer kan, grappig).

Ik heb wel een 2e mail gehad maar dat is een 'er zit nog iets in uw winkelwagentje' mail, van mijn poging toen ik ingelogd was. Die bleef hangen bij betalen dus is nooit afgerond. De gast order wel.

Ik wacht af, bedankt voor de informatie :)
(Zal je zien, krijg ik er straks 2...).

• Tralapo
  • Niet online
Tralapo schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 10:02:
[...]

Vannacht werd de Track&Trace actief en vanmorgen gaf hij aan op de CityHub te zijn en vandaag tussen 08:00-18:00 afgeleverd zou worden.

Zojuist is dat gewijzigd in "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging" ;(
Nadat er de hele dag "Bezorging op dit moment verhinderd, het pakket heeft 1 à 2 dagen vertraging" stond, stond er om 1700 ineens "Bezorgd".

Maar er is geen bezorger geweest? :? Fijn weer...

Nu, de volgende ochtend, is de status weer gewijzigd in op CityHub 8)7

[Voor 6% gewijzigd door Tralapo op 27-06-2020 09:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raindeer
Goed, gisteren afgehaald in Oberhausen bij de Saturn.

Ik kreeg een doosje dat al open geweest was. De telefoon was uit plastic en op de achterkant zaten kleine gebruikssporen. Ik heb geklaagd en werd van de afhaal balie op de eerste verdieping naar de telefoonafdeling op de begane grond gestuurd. Daar bleken ze nog een stapeltje telefoons te hebben die nieuw en gesealed waren. Daar heb ik er 1 van gekregen en nu ben ik best blij. Wel opvallend, bij de Saturn konden ze er geen clearplex screenprotector opzetten. Dat heb ik vandaag maar bij de Mediamarkt laten doen in Nederland.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tralapo
  • Niet online
Het was een heel avontuur, maar hij is ongeschonden binnen!

- 24-06 Besteld
- 25-06 Verzendbevestiging
- 25-06 DHL Track & Tracecode, verzending vanuit Waalwijk
- 26-06 07:00 'Aangekomen op CityHub'
- 26-06 09:00 '1 à 2 dagen vertraagd'
- 26-06 17:00 'Bezorgd' (euhm, nee :? 8)7)
- 26-06 21:30 'Gevonden op CityHub'
- 29-06 09:00 'Bezorgpoging op volgende werkdag'
- 29-06 15:00 'Onderweg met bezorger'
- 29-06 15:15 'Niet bezorgd vanwege achterstand'
- 30-06 05:00 'Aangekomen op CityHub'
- 30-06 09:00 'Onderweg met de bezorger'
- 30-06 12:00 'Bezorgd' (dit keer wel echt :+ _/-\o_ )

Lopen vanaf Waalwijk was sneller geweest :9

• ydr
Ach, kan erger:

- 17-6 bestelling geplaatst
- 18-6 verzendbevestiging en track and trace ontvangen

Tot op heden werkt de link niet en zijn er twee medewerkers mee bezig die beide alle gegevens hebben opgevraagd en langs elkaar lijken te werken.

Verwacht of helemaal niks of twee stuks.. Haha

• seapip
https://www.androidpolice...vailable-on-google-store/

Ik ga er niet meer vanuit dat de stock in de Franse Google store aangevuld.

• Sebastiaan92
Inmiddels zijn ze bij mij al ruim een week aan het uitzoeken waar mijn pakje gebleven is na de eerste bestelpoging. Erg onhandig aangezien ik met een telefoon met kapotte microfoon zit.

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:40
Geprobeerd bij Mediamarkt.de voor 271 te bestellen via mailboxde, helaas krijg ik daarna een mail met volgende:
jede Bestellung auf www.mediamarkt.de wird umfassend geprüft. Ihre Bestellung xxxxx hat eines der Prüfkriterien leider nicht erfüllt und musste daher aus Sicherheitsgründen automatisch abgelehnt werden.
Ik had mailboxde bij voornaam en mijn naam met id in achternaam gezet. Met betaling had ik voor paypal gekozen, ik had geen apart adres voor de rekening opgegeven. Gaat het daardoor misschien mis?

Edit: met creditcard en ander rekeningadres naast het leveradres lukt ook niet.

[Voor 8% gewijzigd door Rimshaker op 04-07-2020 17:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 18:08
Het trucje lijkt niet meer te werken bij store.google.de

"Ein unerwarteter Fehler ist aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später erneut."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bcome
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:25
LoeWn schreef op zondag 19 juli 2020 @ 12:27:
Het trucje lijkt niet meer te werken bij store.google.de

"Ein unerwarteter Fehler ist aufgetreten. Bitte versuchen Sie es später erneut."
Het kan ook zijn dat dit er mee te maken heeft:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 18:08
Ja zou kunnen natuurlijk. Maar wel raar dat dat pas komt als je alles ingevuld hebt, tot aan creditcard info en je dan de error pas krijgt.

Overigens geprobeerd met verschillende browsers, icognito, VPN, verschillende adressen, emailadressen en zelfs verschillende creditcards. Nope kom er echt niet doorheen. Helaas

• gerritjan
  • Laatst online: 10:18
zojuist nog een zwarte 3a besteld bij Mediamarkt.de , vanaf morgen af te halen in Lingen. 289 euro.

• drpeer_holland
gerritjan schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:09:
zojuist nog een zwarte 3a besteld bij Mediamarkt.de , vanaf morgen af te halen in Lingen. 289 euro.
Veel plezier ermee, ben er al 1,5 jaar erg tevreden mee!

• sambalbaj
  • Niet online
239 voor de 3a nu bij Saturn.de na nieuwsbriefkorting

De 4a is voor 330 nu eigenlijk aantrekkelijker.

[Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 14-10-2020 13:27]

• nico-707
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 06-12-2021
Ik heb deze Pixel telefoon een half jaar geleden in Rotterdam gekocht (nieuw, kennelijk Canadese import) voor de scherpe prijs van € 240,-- . Deze aanbieding is dec. 2021 nog geldig!!

> hiervoor hebben we Vraag & Aanbod

Ben er erg tevreden over! Sinds kort met goed werkende Android 12 zonder bloatware, die gemakkelijk naar mijn smaak in te stellen is. Geweldige camera, met on-screen instellingen voor zoom èn belichting! De mechanische en elektronische beeldstabilisatie werken zo goed dat bij een rustig bewegende camera volkomen vloeiende video-opnamen zijn te maken. Ook - voor een mobile telefoon - heel goed stereo-geluid. Aan te bevelen voor wie een middenklasse telefoon zoekt met een topcamera, met als enige nadeel dat het geheugen van 64 GB niet uit te breiden is.

[Voor 10% gewijzigd door PaT op 07-12-2021 12:43]

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee