[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 120 Laatste
Acties:
  • 320.012 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-09 14:23

ScreamGT

joejoe

Partnership is goedgekeurd en getekend voor de komende twee jaar. Dat was in jouw artikel nog niet het geval.

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:10:
Blijft ook interessant dit.

[Afbeelding]

Die gaten worden eigenlijk altijd wel gevult.
Als de daily en 4H /15min weer rete hoog staan ja

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:51:
[...]

Partnership is goedgekeurd en getekend voor de komende twee jaar. Dat was in jouw artikel nog niet het geval.
Ah dus ze hadden anderhalf jaar geleden al een partnership dat eigenlijk geen partnership was, ja duidelijk :+
Eens kijken of we een ritje mee kunnen pakken maar zal zo wel weer inzakken zodra ik instap, blijft maar teleurstellen bij mij XRP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Eerste XRP ritje zit er op. Vind het eigenlijk behoorlijk tegenvallen tot nu toe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Slux schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:59:
[...]

Ah dus ze hadden anderhalf jaar geleden al een partnership dat eigenlijk geen partnership was, ja duidelijk :+
Eens kijken of we een ritje mee kunnen pakken maar zal zo wel weer inzakken zodra ik instap, blijft maar teleurstellen bij mij XRP :'(
Tja zoiets zal niet overnacht gebeuren en zal veel werk achterzitten. Het gaat om feit dat XRP wel degelijk gebruikt wordt. En de rest... niet :+ Traden telt niet.

En ja dat spurtj zal wel weer doven. Ik wil LINK-e actie zien op zulk nieuws. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

http://fortune.com/2019/0...aign=social-share-article

Prima nieuws. Gestaag alle plannen uitrollen nu. Goed om te zien dat ze hun beloftes waarmaken!

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Nieuws zou beter aankomen als het er zo zou staan,
MoneyGram announces strategic partnership with Ripple.
Staat het al op de website van Moneygram zelf trouwens ?.

Edit yep staat erop (y)
http://ir.moneygram.com/press-releases

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 17-06-2019 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-01-2021
Klaas25 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:03:
[...]

Tja zoiets zal niet overnacht gebeuren en zal veel werk achterzitten. Het gaat om feit dat XRP wel degelijk gebruikt wordt. En de rest... niet :+ Traden telt niet.

En ja dat spurtj zal wel weer doven. Ik wil LINK-e actie zien op zulk nieuws. :|
Chainlink is 30x zo weinig waard als Ripple nu. Dat effect bij goed nieuws is wel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Moneygram stock doet even 100%?? Of zie k dat verkeerd op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Klaas25 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:09:
Moneygram stock doet even 100%?? Of zie k dat verkeerd op google.
hier heb je de koers
http://ir.moneygram.com/stock-information

Zo te zien aan de koers ze kunnen wel weer wat centjes gebruiken bij moneygram :X

[ Voor 15% gewijzigd door Slux op 17-06-2019 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
1000 respondents per country, terwijl de inwoneraantallen ook enorm verschillen tussen de landen.
20% van de inwoners moet natuurlijk zijn 20% van de ondervraagden.
Zegt helemaal niks dat lijstje.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Gaat XRP eindelijk uitbreken??

[ Voor 100% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 17-06-2019 23:21 ]

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Misschien, maar tot nu toe schiet het niet echt op. We zijn bijna een uur bezig en 8% verder gekomen. In vergelijking met LINK en vooral ENJ is het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MS-DOOS
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik ben niet zo'n XRP shiller (mede door de onuitgegeven 50% van de coins) maar ik geloof dat ie nu wel uit gaat breken. Ik heb mijn eerste target net behaald (op de POC van 4900 sats). Tweede target ligt am en nabij de 7000 sats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:05

Bever!

3

Waardeloze pump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MS-DOOS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:27:
maar ik geloof dat ie nu wel uit gaat breken.
Ik hou het in de gaten, maar heb er weinig vertrouwen in. LINK deed even 50% en ENJ deed 200% ofzo met daarna nog eens een dikke run. Nou zijn die 2 coins wel lowcaps, dus veel makkelijker te pumpen, maar kom op 7% in een uur ? Genoeg highcaps die dat zonder nieuws doen, LTC bijvoorbeeld of Bcash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

We zijn net een uurtje verder. Het is 18:00 in de USA en 6:00 in China. Het vuurtje kan gaan aanwakkeren de komende uren, of het blijft gedimd. Aan de comments te zien verwacht men 70% plus dildo's binnen een uur tijd. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:31:
[...]

Ik hou het in de gaten, maar heb er weinig vertrouwen in. LINK deed even 50% en ENJ deed 200% ofzo met daarna nog eens een dikke run. Nou zijn die 2 coins wel lowcaps, dus veel makkelijker te pumpen, maar kom op 7% in een uur ? Genoeg highcaps die dat zonder nieuws doen, LTC bijvoorbeeld of Bcash.
Als XRP +7% per uur volhoudt tot december dan komt die $589 vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:45:
[...]

Als XRP +7% per uur volhoudt tot december dan komt die $589 vanzelf.
In de categorie: Dingen die nooit gaan gebeuren :P Ik hoop dat de upvote is omdat het een grappige reactie is. Niets, maar dan ook niets zal ooit ieder uur 7% blijven stijgen.

Kijk naar de chart op de 5 minuten, zegt genoeg en dan mag je hopen dat er ronde 2 komt. En nee, ik weet ook niets zeker, maar man wat een bagger pump tot nu toe zeg. Veel zwakker dan dat zie je ze zelden. Genoeg coins die vandaag meer hebben laten zien zonder nieuws. Misschien als alle bagholders hebben verkocht dat ie verder wil. Het enige wat ik nu zie, en al heel lang ook, is dat iedere pump een reden is om te verkopen, niet om te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

XRP is gewoon altijd een laatkomer. Is te vergelijken met `belangrijke´ mensen, die komen ook altijd te laat. Persoonlijk verwacht ik komende twee dagen wel groene cijfers. Geen vreemd patroon dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:51:
[...]

In de categorie: Dingen die nooit gaan gebeuren :P Ik hoop dat de upvote is omdat het een grappige reactie is. Niets, maar dan ook niets zal ooit ieder uur 7% blijven stijgen.

Kijk naar de chart op de 5 minuten, zegt genoeg en dan mag je hopen dat er ronde 2 komt. En nee, ik weet ook niets zeker, maar man wat een bagger pump tot nu toe zeg. Veel zwakker dan dat zie je ze zelden. Genoeg coins die vandaag meer hebben laten zien zonder nieuws. Misschien als alle bagholders hebben verkocht dat ie verder wil. Het enige wat ik nu zie, en al heel lang ook, is dat iedere pump een reden is om te verkopen, niet om te kopen.
Haha nee idd. Voor alle XRP holders hoop ik het van harte trouwens.

Die pump naar 3,90 dat was nog eens een mooie run van XRP. Bizarre tijden waren dat. Ethereum voorbij destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yub schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:56:
XRP is gewoon altijd een laatkomer. Is te vergelijken met `belangrijke´ mensen, die komen ook altijd te laat. Persoonlijk verwacht ik komende twee dagen wel groene cijfers. Geen vreemd patroon dit.
Kan best zijn dat ie nog verder gaat en dat mag ook wel een keer, maar man wat een bagger pump. Mocht ie voorbij de 48 cent kunnen komen en niet voor de zoveelste keer retracen, dan wil ie vast wel :)
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:59:
[...]

Haha nee idd. Voor alle XRP holders hoop ik het van harte trouwens.

Die pump naar 3,90 dat was nog eens een mooie run van XRP. Bizarre tijden waren dat. Ethereum voorbij destijds.
Van mij mag ie naar de maan hoor, van mij mag alles naar de maan, maar tot nu toe is het gewoon weer niets.

Die pump tijdens de bullrun was zo'n beetje de ziekste pump ooit, maar wel op basis van een hele hoop praatjes en weinig anders. De PR hebben (hadden ?) ze daar wel goed voor elkaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Yub schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:56:
XRP is meer die coin die pumpt als er bij de rest niets meer te pumpen valt omdat ze al 7x parabolisch zijn gegaan.

Alsof mensen het met tegenzin als laatste strohalm aangrijpen.

'Ah fuck, we zitten al op het eind van de bullrun. Eens zien, wat is er nog niet gepumpt? Ah kak nee, XRP? Zucht... Naja winst is winst.'

En dan met een knijper op je neus erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

PilatuS schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 00:02:
[...]

Kan best zijn dat ie nog verder gaat en dat mag ook wel een keer, maar man wat een bagger pump. Mocht ie voorbij de 48 cent kunnen komen en niet voor de zoveelste keer retracen, dan wil ie vast wel :)

[...]
Yes, ik had het ook wel een tikkeltje hoger verwacht. Vanmiddag was het 4700 sat. Ik had goed nieuws verwacht dus 14% zou wel in een keer kunnen. Verkoop totaal aan 5 BTC op 5330. Helaas nog niet gelukt. Tweede ronde misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Yub schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 00:08:
[...]
Verkoop totaal aan 5 BTC op 5330. Helaas nog niet gelukt. Tweede ronde misschien.
Daarom moet ie denk ik echt een keer goed doorbreken wil ie echt mooie dingen laten zien. Iedere pump omhoog staan bakken met mensen klaar om te verkopen. Ik heb echt het idee dat dit voorbij moet zijn en wie er nog bags heeft die blijft holden voor een echt mooie run. Deze pump is alweer voor bijna 50% aan het retracen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 00:03:
[...]

XRP is meer die coin die pumpt als er bij de rest niets meer te pumpen valt omdat ze al 7x parabolisch zijn gegaan.

Alsof mensen het met tegenzin als laatste strohalm aangrijpen.

'Ah fuck, we zitten al op het eind van de bullrun. Eens zien, wat is er nog niet gepumpt? Ah kak nee, XRP? Zucht... Naja winst is winst.'

En dan met een knijper op je neus erin.
Klopt wel wat je zegt. Als alles hoog staat. Lijkt XRP goedkoop. Henk en Ingrid willen die kans dan niet missen natuurlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Henk en Ingrid
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 16:57
Over ons gesproken, wij willen graag weten wanneer dat mainnet nieuws van ZIL precies komt, wij kunnen het niet zo 1,2,3, vinden maar jullie bollebozen ongetwijfeld wel.
Groetjes, Ingrid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Moneygram was al niet de eerste en zeker niet de laatste. Wel een hele belangrijke in het dominorijtje. Ben benieuwd wie volgt. En vooral hoe snel. Ik verwacht snel. :)

Oh btw vandaag toch facebook shitty paper toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik krijg wel een beetje een Déjà vu gevoel nu, toen dat moneygram nieuws uitkwam 1.5 jaar geleden was het de begin van de bearmarket, ik hoop dat het nu anders is.

Ik weet trouwens niet of het wel zo goede deal is voor Ripple, Moneygram heeft zijn beste tijd wel gehad zo te zien, zou lullig zijn als ze failliet zouden gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 07:17:
Moneygram was al niet de eerste en zeker niet de laatste. Wel een hele belangrijke in het dominorijtje. Ben benieuwd wie volgt. En vooral hoe snel. Ik verwacht snel. :)

Oh btw vandaag toch facebook shitty paper toch?
Yes, zeer benieuwd hoe dat gepresenteerd gaat worden. Garlinghouse was er opzich wel over te spreken bij Bloomberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-09 09:19
Goede morgen allen, deze mooie morgen.

Ik zie dat LTC wat terug zakt, ik hoop dat ie dat volhoud tot einde week, dan ik erg blij. Iemand hier zoekt momenteel de dislike button :P .....

Hmm $9475 geraakt deze nacht.... netjes... mooie correctie. Hopelijk binnenkort nog een poging tot breken van $9475

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

En alles door het putje :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Natuurlijk, CNBC was bullish en stuurde alweer een 10K tweet.. Down she goes .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
https://calibra.com/

Daar zijn ze dan... de Zuck Bucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
Wat? 404 error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
  • Laatst online: 20-02-2021
Die komt wel even binnen ja.... Geen fancy error animatie, zelfs geen plaatje. Gewoon een old school ASCII 404 melding. Ik waan me bijna weer in de nineties. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
De Euro ondervind momenteel zo z'n eigen dump op de USD chart.

https://www.wisselkoers.nl/dollar

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:39:
De Euro ondervind momenteel zo z'n eigen dump op de USD chart.

https://www.wisselkoers.nl/dollar
Exitscam Brussel las ik. Het team is er vandoor met de ICO funds.

En delisting Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Calibra is de wallet/app, Libra de coin en die aankondiging zou binnen een uur komen.
Wel apart zo vlak voor Zilliqaday die een uur later start.

Even de Story uithangen...

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hmm doet het inderdaad niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:38:
[...]

Die komt wel even binnen ja.... Geen fancy error animatie, zelfs geen plaatje. Gewoon een old school ASCII 404 melding. Ik waan me bijna weer in de nineties. :+
Mooiste tijd van het internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:41:
[...]

Exitscam Brussel las ik. Het team is er vandoor met de ICO funds.

En delisting Binance.
Fuck man... Gisteren na het nieuws dat onze eigen JP de enige echte bedenker van de euro is meteen alles terug naar fiat gezet en dan krijg je dit. :(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Dit is het dus :
https://libra.org/en-US/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Dit is toch die facebook troep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 09:18
Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:03:
[...]

Inderdaad...dit is de munt die ze zullen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:03:
[...]

Op mij straalt het aan alle kanten Coinbase uit, wat op zich niet zo gek is. Heeft ook best even geduurt voor eea naar buiten kwam maar ik zie dit wel enorm veel potentie hebben. Timing is ook niet verkeerd. Ik oordeel even puur op wat ik zie en niet zozeer wat ik ervan vindt of zelfs maar wenselijk acht maar ik zie er wel iets in. :)

Doe maar snel toevoegen aan Earn op CB. Wil er eigenlijk zelf geen geld insteken maar wel een plukje hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Het is toch nog niet zo lang geleden dat die Mark Zuckerburg in de rechtzaal zat met zn alien-ogen vanwege al de data die Facebook verzameld van gebruikers?

Moeten mensen dan juist niet bang worden om Libra te gebruiken? Dan komen ze nu ook nog eens over je betaalgebruiken te weten.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:23:
[...]

Op mij straalt het aan alle kanten Coinbase uit, wat op zich niet zo gek is. Heeft ook best even geduurt voor eea naar buiten kwam maar ik zie dit wel enorm veel potentie hebben. Timing is ook niet verkeerd. Ik oordeel even puur op wat ik zie en niet zozeer wat ik ervan vindt of zelfs maar wenselijk acht maar ik zie er wel iets in. :)

Doe maar snel toevoegen aan Earn op CB. Wil er eigenlijk zelf geen geld insteken maar wel een plukje hebben. :P
Libra word toch een stable coin?
Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:26:
Het is toch nog niet zo lang geleden dat die Mark Zuckerburg in de rechtzaal zat met zn alien-ogen vanwege al de data die Facebook verzameld van gebruikers?

Moeten mensen dan juist niet bang worden om Libra te gebruiken? Dan komen ze nu ook nog eens over je betaalgebruiken te weten.. :|
ja.

[ Voor 25% gewijzigd door Machlah op 18-06-2019 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:26:

Dat ontbreekt nog net aan dit sprookje. Dat Libra Xrapid gebruikt en de Libra eigenlijk een rebranded XRP is. :P :+

Mensen malen daar niet om want 'je hebt toch niks te verbergen?' Kun je je dat grapje van WA nog herinneren? Niemand maar dan ook echt niemand die ik ken die (principieel) toen over is gestapt naar Telegram gebruikt deze laatste nog. |:(
Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:29:
Libra word toch een stable coin?
Nee.

Libra is designed to be a stable digital cryptocurrency that will be fully backed by a reserve of real assets — the Libra Reserve — and supported by a competitive network of exchanges buying and selling Libra.

en:

It is important to highlight that this means one Libra will not always be able to convert into the same amount of a given local currency (i.e., Libra is not a “peg” to a single currency).

[ Voor 27% gewijzigd door Crypts op 18-06-2019 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
CZ is het al met me eens.

https://twitter.com/cz_binance/status/1140914571495927808

@Crypts Ik zie wel veel tekst wat me erg bekend voorkomt ja. Slecht copy-paste werk. Geen wonder dat ze dit uit de grond stampen uit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:31:
[...]
[/sub]

[...]

Nee.

Libra is designed to be a stable digital cryptocurrency that will be fully backed by a reserve of real assets — the Libra Reserve — and supported by a competitive network of exchanges buying and selling Libra.
Aha, het word een stabiele munt waarvan de prijs kan worden beinvloed met de Libra Reserve (maar geen stablecoin zoals we kennen dus).... nice... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:40:
CZ is het al met me eens.

https://twitter.com/cz_binance/status/1140914571495927808

@Crypts Ik zie wel veel tekst wat me erg bekend voorkomt ja. Slecht copy-paste werk. Geen wonder dat ze dit uit de grond stampen uit het niets.
Dus gaat het een succes worden, ben ik echt van overtuigd. Overigens is dit niet zomaar uit de grond gestampt maar valt meer in de categorie beter goed gejat dan slecht bedacht. ;)
De vormgeving, bewoordingen, zinsopbouw etc. etc. is allemaal heel simpel en Coinbase achtig. Dit wordt echt een ultieme push om crypto bij de massa door de strot te duwen onder het mom van 'we willen arme negertjes ook een toekomst bieden' met de doorschijnende boodschap 'vertrouw ons maar gewoon'.

Als ze dit lukt dan is dat echt de wildste natte droom van elke overheid cq dictator in spé. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Kom net terug van vakantie. Weinig cryptonieuws gevolgd afgelopen twee weken. zie dat alle alts door het putje zijn gegaan. Is er een specifieke reden of oorzaak te benoemen? Of is iedereen geswapped naar BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Dacide schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:54:
Kom net terug van vakantie. Weinig cryptonieuws gevolgd afgelopen twee weken. zie dat alle alts door het putje zijn gegaan. Is er een specifieke reden of oorzaak te benoemen? Of is iedereen geswapped naar BTC?
Binance heeft aangekondigd te sluiten voor USA. Vermoedelijk veel mensen van alts->btc gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:56:
[...]

Binance heeft aangekondigd te sluiten voor USA. Vermoedelijk veel mensen van alts->btc gegaan.
Niet helemaal waar maar er verdwijnen inderdaad waarschijnlijk wel meerdere altcoins voor de US...

https://www.ccn.com/ceo-i...nance-us-launch-coinbase/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
ivibes schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:08:
[...]

Niet helemaal waar maar er verdwijnen inderdaad waarschijnlijk wel meerdere altcoins voor de US...

https://www.ccn.com/ceo-i...nance-us-launch-coinbase/
Binance heeft aangekondigd te sluiten voor US, Binance US gaat open... zo beter?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Binance heeft aangekondigd te sluiten voor US, Binance US gaat open... zo beter?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pranjic
  • Laatst online: 01-05 15:57
Tijd om mijn BNB te verkopen? Ik zat er net een paar weken met 90% in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Machlah schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:11:
[...]

Is Binance US al een feit dan? >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

wehave schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:22:
[...]

coming sooooooooon......

https://www.binance.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
wehave schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:22:
[...]

Is aangekondigd door Binance zelf, nog ff wachten tot het open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Zit even de whitepaper(s) van Libra te lezen maar des te meer ik lees des te meer zorgen ik me ga maken. :/

Dit riekt op zoveel manieren en op zoveel gebieden dat het gewoon niet leuk meer is en het gaat komen... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:40

Secsytime

Automagisch

Crypts schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:33:
Zit even de whitepaper(s) van Libra te lezen maar des te meer ik lees des te meer zorgen ik me ga maken. :/

Dit riekt op zoveel manieren en op zoveel gebieden dat het gewoon niet leuk meer is en het gaat komen... ;(
En mensen gaan het massaal gebruiken, omdat het "makkelijk" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Secsytime schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:38:
[...]

En mensen gaan het massaal gebruiken, omdat het "makkelijk" is.
als de massa het gaat gebruiken is dat voor de adoptie van btc en altcoins ook positief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Hello eveliebodie!

pump!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

lighting_ schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:49:
[...]

als de massa het gaat gebruiken is dat voor de adoptie van btc en altcoins ook positief
Ik zie geen verband tussen beide.. Waarom zouden mensen dat gaan gebruiken dan? Dit wordt gewoon een dienst die Facebook aan gaat bieden, waarvan de meeste mensen de technische werking echt niet zullen begrijpen. Dat is met een Rabo bankieren app toch ook niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:00:
[...]

Ik zie geen verband tussen beide.. Waarom zouden mensen dat gaan gebruiken dan? Dit wordt gewoon een dienst die Facebook aan gaat bieden, waarvan de meeste mensen de technische werking echt niet zullen begrijpen. Dat is met een Rabo bankieren app toch ook niet anders.
Het haalt Crypto wel van "Bitcoin en dat is traag en slecht voor het milieu" naar, "Hey wat handig die Crypto, jammer dat FB er achter zit, zijn er nog alternatieven"?

Ik bedoel PayPal doet al jaren wat Libra belooft te gaan doen dus echt nieuw is het allemaal niet. Maarja je kunt Libra zo moeilijk marketen als de nieuwe PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
Secsytime schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:00:
[...]

omdat de massa niet zo mee bezig is als jullie. Als ze het makkelijk vinden gebruiken ze het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

lighting_ schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:05:
[...]

omdat de massa niet zo mee bezig is als jullie. Als ze het makkelijk vinden gebruiken ze het
De massa zal er nooit bezig mee zijn, want de massa wil gewoon gemak.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:04:
[...]

Het haalt Crypto wel van "Bitcoin en dat is traag en slecht voor het milieu" naar, "Hey wat handig die Crypto, jammer dat FB er achter zit, zijn er nog alternatieven"?

Ik bedoel PayPal doet al jaren wat Libra belooft te gaan doen dus echt nieuw is het allemaal niet. Maarja je kunt Libra zo moeilijk marketen als de nieuwe PayPal.
Ja, want de mensen die op FB zitten gaan denken "wat jammer dat FB er achter zit"... Ze zitten immers op Facebook? Ur logic makes no sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secsytime schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:13:

Ja, want de mensen die op FB zitten gaan denken "wat jammer dat FB er achter zit"... Ze zitten immers op Facebook? Ur logic makes no sense.
De logic maakt wel sense, je bekijkt het te zwart/wit.

Ik zit op Whatsapp, niet omdat ik dat zo graag gebruik, maar omdat niet iedereen op Telegram/Signal zit. Als ik die laatste twee kan gebruiken doe ik dat wel. Dus je zult inderdaad Tante Beppie niet overtuigen niet FB crypto te gaan gebruiken, maar mensen die niet honkvast zijn aan Facebook kunnen eens gaan rondkijken of er meer is dan dat wat Facebook biedt. Betekend dat dat heel de wereld massaal aan de reguliere crypto gaat? Zeker niet, maar voor het imago zal het helpen.

Ik bedoel, in 2013 was het argument dat alleen criminele het gebruiken en het verder geen praktitische toegvoeging is. En nu komt Facebook, het 6de bedrijf betreft marketcap en die zegt "Crypto is super praktisch en belangrijk". Dat jij en ik weten dat het een wassen neus is wil niet zeggen dat het geen positieve reclame is.

Als je me in 2013 had verteld dat Facebook zijn eigen "crypto" ging opzetten had ik je vierkant uitgelachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach, toen FB met de IPO de beurs op ging dacht ook iedereen dat het aandeel flink in zou storten en was de prijs zo'n $38 per aandeel..

Het aandeel is sinds die tijd ongeveer 395% gestegen.. (mei 2019) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Facebook coin als mondiale munt. Hmmm wat zouden overheden en het IMF daarvan vinden? :/

Regulatie gaat in een stroomversnelling komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
lighting_ schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 12:49:
[...]

Heb je naar het lijstje partners gekeken? Ik heb met een dergelijke lange aanloop niet echt redenen daar aan te twijfelen... Bedenk je eens hoeveel meer macht deze partijen en Facebook krijgen op deze manier? :/

Facebook, WA en Insta weten waar je bent, wanneer je daar bent, met wie en met wie je het doet. Koppel dat aan betalingsgegevens, ongetwijfeld een mobiele wallet en de massa die denkt 'boeiend, ik heb toch niks te verbergen' zorgt ervoor dat daarmee het laatste kleine ontbrekende stukje van je persoonlijke leven nu ook door deze boefjes in kaart gebracht kan worden. :X

Misschien ben ik wel te doemdenkerig maar ik vind het een beetje een eng idee... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Ongeveer elke nieuwsbron heeft al over Libra bericht behalve het Financieele Dagblad; die snappen er geen snars van en hebben net gisteren weer een bericht geplaats dat crypto helemaal brak is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Niks aan gelogen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
gaat FB hier een ICO voor uitgeven. of brengen ze zelf de coin op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:14

Rannasha

Does not compute.

jasper7878 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:55:
Ze brengen het zelf op de markt. Gebruikers kunnen via "authorized resellers" hun Libra kopen (en eventueel daarna ook op exchanges als die besluiten mee te doen).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Hm, ik heb flink verlies op mijn alts op Binance. Ik gok dat ze daar harder dalen dan elders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
jasper7878 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:55:
Ik denk dat ze het dan direct met de SEC aan de stok krijgen dus dat verwacht ik niet direct. IEO zou nog kunnen, CB is partner, Amerikaans en (op dit moment) de enige exchange in het lijstje. Overigens acht ik die kans ook klein, ICO's en IEO's dienen met name om geld op te halen maar dat hebben deze jongens al. Ik verwacht eerder een redelijk geruisloze introductie op 1 of meerdere exchanges na de nodige achterkamertje emissies aan partners. :)

Willen ze het er in een keer goed doorheen drukken en vertrouwen wekken bij mensen dan moet met name de koers een beetje stabiel zijn, ICO's en IEO's helpen daarin ook niet echt zeg maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
-

[ Voor 100% gewijzigd door Specy op 18-06-2019 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Crypts schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:34:
[...]

Heb je naar het lijstje partners gekeken? Ik heb met een dergelijke lange aanloop niet echt redenen daar aan te twijfelen... Bedenk je eens hoeveel meer macht deze partijen en Facebook krijgen op deze manier? :/

Facebook, WA en Insta weten waar je bent, wanneer je daar bent, met wie en met wie je het doet. Koppel dat aan betalingsgegevens, ongetwijfeld een mobiele wallet en de massa die denkt 'boeiend, ik heb toch niks te verbergen' zorgt ervoor dat daarmee het laatste kleine ontbrekende stukje van je persoonlijke leven nu ook door deze boefjes in kaart gebracht kan worden. :X

Misschien ben ik wel te doemdenkerig maar ik vind het een beetje een eng idee... ;(
Het is Facebook. Dus je bent niet snel te doemdenkerig. Ze hebben niet bepaald een track record van dat ze hier goed mee omgaan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Facebook gaat een munt uitbrengen die geen stablecoin is?

Dat kon dan wel eens de pump van de eeuw gaan worden.

Als je bij announcements van announcements van een etentje al een pump hebt, of een IEO van 1 of andere BEP2 token, dan is een Libra met speculatie gevoelige waarde toch een fucking potentieel pump walhalla? Geen hype 2.0 maar hype 546.0.

Even in de gaten houden (pun intended ;))

Wel een kutnaam, Libra. Doet me denken aan Wibra. Meteen al -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:43:

Als je bij announcements van announcements van een etentje al een pump hebt, of een IEO van 1 of andere BEP2 token, dan is een Libra met speculatie gevoelige waarde toch een fucking potentieel pump walhalla? Geen hype 2.0 maar hype 546.0.

Het wordt geen stablecoin? wat wordt het dan wel? 8)7 Alsof mensen voor alledaags gebruik zitten te wachten op een volatiele munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:43:

Volgens mij is het wel een stablecoin hoor, maar hoe die moet aangekocht worden ... waarschijnlijk met fiat (mastercard, visa zitten er ook bij)

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@spietie @Malawolar ik las dit hier in de chat in een post van Crypts:

en:

It is important to highlight that this means one Libra will not always be able to convert into the same amount of a given local currency (i.e., Libra is not a “peg” to a single currency).
Meer tijd heb ik er nog niet ingestoken maar zou zelf ook verbaasd zijn als het geen stablecoin wordt...

[Edit:] Nu ik het nog eens in alle rust nalees wordt het dus wel een stablecoin maar niet 1 op 1 met bijv. alleen de dollar.

Als ik het goed interpreteer dus geen volatiliteit maar wel mogelijke fluctuatie zoals bij valuta's onderling? Dus wel een soort Forex trading mogelijk...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2019 15:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
BNB toch bijna weer terug op niveau (dollar waarde)voor het USA nieuws.
Mooie munt he :)

[ Voor 9% gewijzigd door wehave op 18-06-2019 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

jpg bitmex van mij (ascending triangles)
https://ibb.co/0hZWSdx

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Wauw!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Een shitcoin als Litecoin, dat eigenlijk enkel de bedoeling heeft om sneller in transactie te zijn dan BTC zal nutteloos worden nu met de lancering van Libra. En niet enkel LTC, maar een heleboel andere "transactiecoins"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wehave
Adnanos schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:39:
Een shitcoin als Litecoin, dat eigenlijk enkel de bedoeling heeft om sneller in transactie te zijn dan BTC zal nutteloos worden nu met de lancering van Libra. En niet enkel LTC, maar een heleboel andere "transactiecoins"
is dat je conclusie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
Behalve my precious XRP O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:41:
[...]

Die is al nutteloos sinds zijn lancering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symen89
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 09:05
Klaas25 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:41:
[...]

Voor zover XRP niet al nutteloos was, zal de use case van XRP nu al helemaal opgeslokt worden door de komst van libra coin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

Zou leuk zijn voor de hype als libra gewoon verhandelbaar wordt op de exchanges. Flink bedrijf, grote hype, veel mensen die er niets van begrijpen, dat is spek kopen de eerste paar dagen/weken om daarna heel hard je winst te pakken en weg te wezen.

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Adnanos schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:43:
[...]

Die is al nutteloos sinds zijn lancering
symen89 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:45:
[...]

Voor zover XRP niet al nutteloos was, zal de use case van XRP nu al helemaal opgeslokt worden door de komst van libra coin.
Oke ik geef het op... :| 8)7 -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Haphap

Keep on dreaming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
Bezulba schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:47:
Zou leuk zijn voor de hype als libra gewoon verhandelbaar wordt op de exchanges. Flink bedrijf, grote hype, veel mensen die er niets van begrijpen, dat is spek kopen de eerste paar dagen/weken om daarna heel hard je winst te pakken en weg te wezen.
Het zal hoogstwaarschijnlijk op Coinbase komen (ze hebben er een partnership mee en Coinbase zou zelfs een node draaien)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adnanos
Slux schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:49:
[...]

Haphap

Keep on dreaming ;)
Bagholdertje we spreken elkaar wel binnen een jaar of 2. LTC is gewoon nutteloos met de lancering van Libra.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Adnanos schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:51:
[...]

Bagholdertje we spreken elkaar wel binnen een jaar of 2. LTC is gewoon nutteloos met de lancering van Libra.
Ik ben geen bagholder en die onzin die je uitkraamt hoor ik al jaren voorbij komen, ondertussen staat LTC nog altijd in de top 5

Zulke opmerkingen komen meestal van mensen die er echt totaal niks van snappen en maar wat roepen omdat ze zelf gefrustreerd zijn omdat ze zelf bagholder zijn ;)
Pagina: 1 ... 94 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!