Zou je denken ja ? Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat heel veel mensen dit gaan doen.DAMAGE schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:48:
We moeten straks eerst maar eens kijken wat er gebeurt als Binance de deposits en withdrawls toe gaat staan. Zou maar zo kunnen dat er een shitload aan mensen zijn die het geld er helemaal uittrekken.
De Aziaten komen zo

Op dit soort momenten wel spannend altijd.

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 09-05-2019 22:59 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik zat elke keer te denken waar je me toch aan doet denken en ja, nu weet ik het, ik vind jou net n soort van Lucas van GTST.A87 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:57:
De Aziaten komen zo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
leuk dat er ook een vrouw in de slowchat zitGoh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:01:
[...]
Ik zat elke keer te denken waar je me toch aan doet denken en ja, nu weet ik het, ik vind jou net n soort van Lucas van GTST.
En daarom ook de enige bent die weet wie Lucas van GTST is..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Stokstaart schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:03:
[...]
En daarom ook de enige bent die weet wie Lucas van GTST is..

Maar waarom weet dan wel iedereen wie Ludo is?
[ Voor 7% gewijzigd door Goh op 09-05-2019 23:05 ]
want telekidsGoh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:04:
[...]
haha, misschien zit ik dan toch niet helemaal op de juiste plek hier. Val er wel n beetje buiten zo
Zou de 450 Bitcoin sellwall @ Binance USDT er nu aan gaan? Ik heb echt geen idee welke kant het vannacht op gaat... We kunnen >6400 wakker worden of <5400, kop of munt.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
hehe we kijken naar hetzelfde, kan het ook echt aan niemand uitleggen waarom het boeiend isTaro schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:07:
Zou de 450 Bitcoin sellwall @ Binance USDT er nu aan gaan? Ik heb echt geen idee welke kant het vannacht op gaat... We kunnen >6400 wakker worden of <5400, kop of munt.
Verwijderd
Omdat @mprkooij onze Ludo is.Goh schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:04:
[...]
haha, misschien zit ik dan toch niet helemaal op de juiste plek hier. Val er wel n beetje buiten zo
En Arnie
ik heb net besloten voor halve munt en halve kop..fiat/btc..Taro schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:07:
Haha die bitcoin. Doet gwn lekker waar die zin in heeft. Moooon
Ehh ja, dat gevoel had ik ook in okt 2017 toen ik als rookie cryptos probeerde te traden terwijl bitcoin week in week uit nieuwe records brak. Het leek allemaal nep dus ik besloot bij een waarde van 8k (leuk rendement dacht ik toen) uit te stappen, uiteindelijk ging dat kreng door tot 20k per stuk. In de maanden ervoor had ik mijn btc waarde verzesvoudigd door alts te traden en ik bleef er als beginneling te lang in alts zitten omdat ik geen flauw besef had van hoe de markt werkte. Omdat bitcoin explosief steeg maakten de verliezen tov btc niet veel meer uit, maar nu 2 jaar later kunnen we dus met gemak zeggen dat dat n uitzonderlijke situatie was. Alts hodlen is in bear markets dodelijk, helaas is t van te voren moeilijk vast te stellen hoe lang en hoe diep een bear kan duren.Bever! schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:20:
[...]
btc groei voelt als kannibalisme op de rest, voelt ook te makkelijk. Nep haast.
Belangrijkste is om te allen tijde een op riskmanagement gebaseerde strategie aan te houden en op juiste momenten in stablecoins te stappen
[ Voor 41% gewijzigd door assassin85 op 09-05-2019 23:35 ]
Is dat n goede coin? Ik kan de whitepaper niet vinden
Ik lul ook zomaar wat
Schaam je niet.. hier 1 die LTC niet verkocht op 235, maar besloot nog een berg bij te kopen op €175... moon lambo’s... het kon niet op.assassin85 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:28:
[...]
Ehh ja, dat gevoel had ik ook in okt 2017 toen ik als rookie cryptos probeerde te traden terwijl bitcoin week in week uit nieuwe records brak. Het leek allemaal nep dus ik besloot bij een waarde van 8k (leuk rendement dacht ik toen) uit te stappen, uiteindelijk ging dat kreng door tot 20k per stuk.
Uiteindelijk nog goed uitgestapt, maar dat was meer geluk dan wijsheid.
Hier de meest recente roadmap in ieder geval.shovelhead1340 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:33:
[...]
Is dat n goede coin? Ik kan de whitepaper niet vinden
https://www.cosmopolitan....railer-voor-de-maand-mei/
Haha idd, ik heb ook heel erg veel geluk gehad vanwege de juiste timing van instappen jn de markt, eerste cryptos kocht ik eind 2016. Maar als ik zo terugdenk, man wat heb ik voor blunders gemaakt. Alleen omdat btc een explosieve stijging meemaakte nadat ik ingestapt was heb ik leuke winsten behaald.Turbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:34:
[...]
Schaam je niet.. hier 1 die LTC niet verkocht op 235, maar besloot nog een berg bij te kopen op €175... moon lambo’s... het kon niet op.
Ik heb nog een foto die ik vol trots maakte eind december destijds.... daar is echt niets meer van over.assassin85 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:38:
[...]
Haha idd, ik heb ook heel erg veel geluk gehad vanwege de juiste timing van instappen jn de markt, eerste cryptos kocht ik eind 2016. Maar als ik zo terugdenk, man wat heb ik voor blunders gemaakt. Alleen omdat btc een explosieve stijging meemaakte nadat ik ingestapt was heb ik leuke winsten behaald.

Mocht ik overigens ooit nog iets daar van terug zien dan wordt het een instant market sell op GDAX.. al gaan ze voor 30% onder prijs... weg er mee!

[ Voor 10% gewijzigd door Turbo-Puppy op 09-05-2019 23:48 ]
@Turbo-Puppy jij gelooft niet echt in nieuwe ATH’s denk ik he?
Jawel hoor, maar zoals ook jij ondertussen weet, is het pakken van die ATH heel erg moeilijk. Ik ging er vol op onderuit met n.b. 3 goede pogingen als nog het tij te kunnen keren...maar greedy.. te veel hoop.. fomo... de groene staven gingen door het dak heen, ik heb ook werkelijk geen moment gedacht aan verkopen toen, zelfs niet toen we terug gingen naar de 14/15k zone.Tominatie schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:54:
@Turbo-Puppy jij gelooft niet echt in nieuwe ATH’s denk ik he?
Ik ben wel die spreekwoordelijke ezel die dat de volgende keer zo weer doet.

Met wat creatief schuiven toch nog maar wat goedkope HOT erbij gehaald. Heb nu een mooi rond getal. Vind het wel best zo. Zien wel waar het schip strand. Je zou toch potverdorie verwachten dat het straks weer tijd is voor die alts om een beetje aan te trekken. Die hebben de laatste tijd wel erg op hun flikker gehad hoor. Ben toch wel benieuwd om te zien wat er straks gaat gebeuren als Binance weer helemaal back in business is.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Lieve Zil
Ik weet nog hoe onze onstuimige relatie begon.
Je begon als een gewoon muntje. Ups en downs.
Maar heel langzaam aan leek er meer te zijn tussen ons.
Ik kreeg vertrouwen in je, en wou samen met jou mijn financiële weerbaarheid verbeteren.
Vlak voor jou examen/mainnet nog meer delen van jou gekocht.
Maar helaas moet ik concluderen dat er geen toekomst zit in onze relatie.
Geen vooruitgang. Geen geluk, geen spanning meer.
En zoals ze het zeggen,. Het lag niet aan jou. Het ligt aan mij.
Ik durf niet meer op je te vertrouwen
Ik verwacht niet dat jij samen met mij mijn doel kan behalen.
Sorry, het ga je goed.
Ik hoop dat je iemand vind met wie je een toekomst kan hebben
Bye Zil
Ik kreeg vertrouwen in je, en wou samen met jou mijn financiële weerbaarheid verbeteren.
Sorry, het ga je goed.
Bye Zil
Hang in there bro... ik heb inmiddels zoveel Litecoin Cash dat ik bijna 7 minuten eerder met pensioen kan! Alle beetjes helpen.Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:21:
Lieve Zil
Sorry, het ga je goed.
Bye Zil
Tering ouwe. Die bitcoin gaat fucking goed.
When Ethereum?
When Litecoin?
Moon when?
When Ethereum?
When Litecoin?
Moon when?
Ben vooral ook heel benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren.
Dat zit er dik in natuurlijk! Bedoel meer wat de alts gaan doen: iets herstellen of nog verder doodbloeden...
Met de short squeeze doelde ik op BTC.Swaha schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 00:53:
[...]
Dat zit er dik in natuurlijk! Bedoel meer wat de alts gaan doen: iets herstellen of nog verder doodbloeden...
Ik klaag (nog) niet, al heb ik hoger gestaan met m'n alt een maandje terug.
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 10-05-2019 00:57 ]
Ik denk dat het uitschakelen van de deposit op Binance een extra negatieve impact heeft op alts. Geen toegang tot nieuw geld omdat Binance vaak de enige goede exchange is waar ze verhandeld worden.
Daarom verwacht ik als de deposits weer binnenkomen, de alts behoorlijk aantrekken. Of denken jullie dat dit totaal geen invloed heeft?
Zelf zou ik nog wel wat BTC naar Binance willen versturen voor wat goedkope altcoins.
Ach. Het zal ook allemaal wel..
Moon, lambo.
Daarom verwacht ik als de deposits weer binnenkomen, de alts behoorlijk aantrekken. Of denken jullie dat dit totaal geen invloed heeft?
Zelf zou ik nog wel wat BTC naar Binance willen versturen voor wat goedkope altcoins.
Ach. Het zal ook allemaal wel..
Moon, lambo.
@Tominatie zeker en omdat de alts bloeden trekken mensen hun geld eruit en gooien het op BTC, die daarom gaat stijgen. En In de hoop wat profits te kunnen maken nog. Het is een hele bizarre ontwikkeling die zeker nog een staartje gaat krijgen zodra er wel weer geld uitgewisseld kan worden denk ik. Alts kunnen dan zeker omhoog maar het is ook mogelijk dat men dan juist het geld weer uit BTC gaat trekken wat er weer voor kan zorgen dat we een stuk gaan zakken. Tsja wat doen de alts dan? Meestal zakken die dan ook verder mee. Dus hoe leuk het nu ook lijkt die stijging bij BTC ik krijg er een naar gevoel bij...
[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 10-05-2019 01:20 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Whoop whoop het blijft maar doorgaan! Nu al mn alts nog een keer +50% dan kan ik mn zitmaaier halen!
Nu een beetje groen te zien bij enkele alts. Toch weer ingestapt!
Omstreeks 06:00 uur zie ik nu was er plots een pump bij veel alts, kan alleen geen verklaring vinden waarom dan precies.PHPResource schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 06:47:
Nu een beetje groen te zien bij enkele alts. Toch weer ingestapt!
Om mensen erin te lokken.Sahara schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:28:
[...]
Omstreeks 06:00 uur zie ik nu was er plots een pump bij veel alts, kan alleen geen verklaring vinden waarom dan precies.
XRP = trash
Ik denk dat mensen niet verwacht hadden dat BTC zo zou stijgen. En vergis je niet, dat is denk ik ook waarom er nog genoeg mensen in de stable coins zaten (en zitten). Er kan nog genoeg geld in de alts en BTC gestopt worden, ondanks de stop op deposito’s en withdrawalSahara schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 07:28:
[...]
Omstreeks 06:00 uur zie ik nu was er plots een pump bij veel alts, kan alleen geen verklaring vinden waarom dan precies.
Ja vreemde alts pump inderdaad. Hoe lang blijven de deposits eigenlijk uitgeschakeld?
@PHPResource zou in totaal een weekje duren zeiden ze afgelopen week. Duurt lang! Lijkt wel of er weer wat groen te zien is bij alts idd. Gister toch nog op tijd wat met geld geschoven dus. Kon ook niet anders, veel van mijn spul is wel bizar hard door den put geflushed hoor. Manmanman.
[ Voor 55% gewijzigd door DAMAGE op 10-05-2019 08:41 ]
Same here, alleen dan pas kortgeleden ingestapt (half december)assassin85 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:38:
[...]Haha idd, ik heb ook heel erg veel geluk gehad vanwege de juiste timing van instappen jn de markt, eerste cryptos kocht ik eind 2016. Maar als ik zo terugdenk, man wat heb ik voor blunders gemaakt. Alleen omdat btc een explosieve stijging meemaakte nadat ik ingestapt was heb ik leuke winsten behaald.
Als ik nu zie waar ik sta en welke kansen er links en rechts zijn geweest. Ik moet tevreden zijn met de winst die ik nu heb maar sjonge, een meer ervaren trader had z'n PF makkelijk al x 200% of misschien wel veel meer.
Of veel minderoNo schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:00:
[...]
Same here, alleen dan pas kortgeleden ingestapt (half december)
Als ik nu zie waar ik sta en welke kansen er links en rechts zijn geweest. Ik moet tevreden zijn met de winst die ik nu heb maar sjonge, een meer ervaren trader had z'n PF makkelijk al x 200% of misschien wel veel meer.
Laat je niet gek maken door de succesverhalen. Al genoeg mensen zien kom en en gaan hier die ook (tijdelijk) zéér succesvol waren..
Had gisteren per ongeluk wat vet naar binance gestuurd, had even niet in de gaten dat alles stil lag. Aan het eind van de dag kreeg ik toch een mailtje dat het was aangekomen. Zal straks even controleren of het er echt bij staat.PHPResource schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:19:
Ja vreemde alts pump inderdaad. Hoe lang blijven de deposits eigenlijk uitgeschakeld?
@Danster alles komt ook wel aan maar het wordt niet gemirrored naar Binance zelf volgens mij. Dat is wat ik las wat CZ zei op Twitter. Maar wel benieuwd idd!
De voorraad bij Bitonic is weer zeer laag.
Een teken aan de wand wat komen gaat?
33,33161320BITCOINS NU BESCHIKBAAR
Zie het wel staan in mijn balanceDAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:26:
@Danster alles komt ook wel aan maar het wordt niet gemirrored naar Binance zelf volgens mij. Dat is wat ik las wat CZ zei op Twitter. Maar wel benieuwd idd!
Straks ook "uitverkocht" op litebit?RaptorXS schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:35:
[...]
Weg
Pas als de VERGE bij litebit op is, is het een teken aan de wand.RaptorXS schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:35:
[...]
Ik moest lachen, maar van binnen huilt mijn hart en in mijn broek huilt mijn portemonnee.. Dat laatste klinkt misschien een beetje gek, maar huilen in de broek gebeurt wel vaker met Verge..Machlah schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:38:
[...]
Pas als de VERGE bij litebit op is, is het een teken aan de wand.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 10-05-2019 09:57 ]
Zero.
Er wordt steeds gezegd dat bij hoge volume de stijging extra bekrachtigd wordt. Maar als de grote meerderheid zijn BTC hold dan zorgen een paar grote aankopen al voor flinke stijging. Dat de massa niet verkoopt betekent in mijn ogen dan ze in BTC geloven.
Ben zelf sinds een aantal maanden weer terug in crypto.
De strategie aan het begin van het jaar die ik voor ogen had: Nu investeren in wat leuke alts om eind van het jaar langzaam naar BTC om te schakelen met het oog op de 2020 halvening en een eventuele alt slachting waarvan ik verwachtte dat deze rond die tijd zou gebeuren.
Zou die verwachtte alt slachting misschien nu al komen of is dit een tijdelijke dip?
Zit nu op ongever 25% BTC en 75% Alts... Nu omzetten naar btc lijkt me niet slim, maar gaat BTC nog door met zn stijging?
Keuzes,keuzes.
De strategie aan het begin van het jaar die ik voor ogen had: Nu investeren in wat leuke alts om eind van het jaar langzaam naar BTC om te schakelen met het oog op de 2020 halvening en een eventuele alt slachting waarvan ik verwachtte dat deze rond die tijd zou gebeuren.
Zou die verwachtte alt slachting misschien nu al komen of is dit een tijdelijke dip?
Zit nu op ongever 25% BTC en 75% Alts... Nu omzetten naar btc lijkt me niet slim, maar gaat BTC nog door met zn stijging?
Keuzes,keuzes.
Schaam je niet, ik kocht LTC op 330 USDTurbo-Puppy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 23:34:
[...]
Schaam je niet.. hier 1 die LTC niet verkocht op 235, maar besloot nog een berg bij te kopen op €175... moon lambo’s... het kon niet op.
Eens. Dat de 6k zo makkelijk is gebroken zegt mij genoeg.lighting_ schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:55:
Er wordt steeds gezegd dat bij hoge volume de stijging extra bekrachtigd wordt. Maar als de grote meerderheid zijn BTC hold dan zorgen een paar grote aankopen al voor flinke stijging. Dat de massa niet verkoopt betekent in mijn ogen dan ze in BTC geloven.
“money flows from the impatient to the patient” 😁
Hodl!
6k is volgens mij alleen maar een psychologische barriere.
Kijk eens op week en maand, dan zie dat de zone 6200 - 7000 een dikke weerstandszone is. We zitten er midden in.
RSI op uur, dag en week zit in bullish gebied. Op de maandgrafiek lijkt de RSI ook steun te hebben gevonden aan de onderkant van die regionen.
Paar testjes en dan verder naar boven, verwacht ik
edit: er staat een Positive Reversal naar 21-22k op de maandgrafiek. Maar de tijd dat ik die goed kon berekenen is al eventjes geleden.
Kijk eens op week en maand, dan zie dat de zone 6200 - 7000 een dikke weerstandszone is. We zitten er midden in.
RSI op uur, dag en week zit in bullish gebied. Op de maandgrafiek lijkt de RSI ook steun te hebben gevonden aan de onderkant van die regionen.
Paar testjes en dan verder naar boven, verwacht ik
edit: er staat een Positive Reversal naar 21-22k op de maandgrafiek. Maar de tijd dat ik die goed kon berekenen is al eventjes geleden.
[ Voor 15% gewijzigd door hansdegit op 10-05-2019 10:23 ]
Ach ja welke coin niet na de bullmarket? VET, TRX naja eigenlijk alles is door het putje gegaan.
Die Verge wallet voor ios is wel erg nice moet ik zeggen. Ik heb ook nog altijd wat Verge staan met wat verlies. Maak mij er niet druk meer om. Zodra de gekte weer toe slaat zal alles wel weer
@InstantKarma iedereen heeft het altijd maar over een alt slachting maar daar geloof ik niet in. Er blijft altijd een markt en dat is juist heel gezond voor de rest. Concurentie zorgt voor innovatie.
Die Verge wallet voor ios is wel erg nice moet ik zeggen. Ik heb ook nog altijd wat Verge staan met wat verlies. Maak mij er niet druk meer om. Zodra de gekte weer toe slaat zal alles wel weer
@InstantKarma iedereen heeft het altijd maar over een alt slachting maar daar geloof ik niet in. Er blijft altijd een markt en dat is juist heel gezond voor de rest. Concurentie zorgt voor innovatie.
Pelox schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:52:
[...]
Ik moest lachen, maar van binnen huilt mijn hart en in mijn broek huilt mijn portemonnee.. Dat laatste klinkt misschien een beetje gek, maar huilen in de broek gebeurt wel vaker met Verge..
[ Voor 14% gewijzigd door DAMAGE op 10-05-2019 10:19 ]
Hetzelfde hier, zit nu voor 24% in de btc die gaan lekker en de rest in sats misschien omlaag maar qua EUR redelijk vlak. Gaat wel weer komen.DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:16:
Ach ja welke coin niet na de bullmarket? VET, TRX naja eigenlijk alles is door het putje gegaan.
Die Verge wallet voor ios is wel erg nice moet ik zeggen. Ik heb ook nog altijd wat Verge staan met wat verlies. Maak mij er niet druk meer om. Zodra de gekte weer toe slaat zal alles wel weer stijgen :’)
[...]
Ik ga gelijk bijkopen.DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:16:
Die Verge wallet voor ios is wel erg nice moet ik zeggen.
[...]
Mannen zijn visueel ingesteld.
Het merendeel in dit topic is (volgens mij) man, of van het geslacht man ;-)
Heb je een plaatje met wat indicaties ter ondersteuning?
Is het Wraith protocol al klaar?DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 10:16:
[...]
Meer info volgt zodra btc +10K is verwacht ik
oNo schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:05:
[...]
Mannen zijn visueel ingesteld.
Het merendeel in dit topic is (volgens mij) man, of van het geslacht man ;-)
Heb je een plaatje met wat indicaties ter ondersteuning?
Sommige zien een maan, andere een chocolate chip cookie.. dat is nog even afwachten..
Zero.
Dus dat betekend.... MOOOONNNN SOON?Pelox schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:16:
[...]
[Afbeelding]
Sommige zien een maan, andere een chocolate chip cookie.. dat is nog even afwachten..
Verwijderd
Man wants cookie. Buy more bitcoins to get cookie. Eat cookie. Then dump.Pelox schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:16:
[...]
[Afbeelding]
When cookie?
Dit is een grapje toch? De grote Binance phishing quiz!
Overigens word ik bij Binance dagelijks automatisch uitgelogd, is dat nieuw?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Best bizar dat mensen na al die beveiligingsmaatregelen zich nog steeds laten scammen. Ik snap het ook niet. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat het via phishing is gebeurt? Ik log gister nog in op Binance, via hetzelfde IP waar ik altijd mee inlog, maar dan vanaf een andere computer. Is een aparte computer waar ik alles wat betreft crypto op regel. Ik heb een aparte game pc. Een aparte computer voor werk en dus die aparte computer voor crypto.
Als ik dan op Binance wil inloggen vanaf hetzelfde IP maar dus een ander apparaat, dan moet ik eerst verifieren of dat wel OK is. Dus dan krijg je een mailtje binnen met een IP adres, de lokatie en de naam + browser van het appraat waarmee je inlogt. Als dat akkoord is klik je op een knop in de mail en moet je opnieuw inloggen + 2FA code invoeren.
HOE laat je je dan nog scammen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit bij zoveel mensen tegelijk gebeurd is dat er meer dan 7000 BTC is buit gemaakt. Ik kan er echt niet bij. Dat is ook een van de redenen dat ik denk dat het niet bij Binance zelf is gebeurd maar eerder dat een 3rd party service is aangevallen en op die manier API keys van Binance users zijn buit gemaakt en middels die API keys de crypto is uitgecashed.
Als ik dan op Binance wil inloggen vanaf hetzelfde IP maar dus een ander apparaat, dan moet ik eerst verifieren of dat wel OK is. Dus dan krijg je een mailtje binnen met een IP adres, de lokatie en de naam + browser van het appraat waarmee je inlogt. Als dat akkoord is klik je op een knop in de mail en moet je opnieuw inloggen + 2FA code invoeren.
HOE laat je je dan nog scammen? Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit bij zoveel mensen tegelijk gebeurd is dat er meer dan 7000 BTC is buit gemaakt. Ik kan er echt niet bij. Dat is ook een van de redenen dat ik denk dat het niet bij Binance zelf is gebeurd maar eerder dat een 3rd party service is aangevallen en op die manier API keys van Binance users zijn buit gemaakt en middels die API keys de crypto is uitgecashed.
[ Voor 5% gewijzigd door DAMAGE op 10-05-2019 12:26 ]
Er zijn zat mensen die al die beveiligingsmaatregelen uit hebben staan. "Te veel gedoe en het zal wel veilig zijn"DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:25:
Best bizar dat mensen na al die beveiligingsmaatregelen zich nog steeds laten scammen. Ik snap het ook niet. Hoe is het in godsnaam mogelijk dat het via phishing is gebeurt? Ik log gister nog in op Binance, via hetzelfde IP waar ik altijd mee inlog, maar dan vanaf een andere computer. Is een aparte computer waar ik alles wat betreft crypto op regel. Ik heb een aparte game pc. Een aparte computer voor werk en dus die aparte computer voor crypto.
Net als dat er nog genoeg mensen in spamscams trappen.
Niet iedereen is even handig met een computer en niet iedereen is even slim.
Er bestaan helaas nog heel veel digibeten, die wel op internet actief zijn en mogelijk ook met crypto.
edit: zoals er ook nog heel veel mensen volgens mij trappen in 'stuur mij 1 eth en je wint er 10'
[ Voor 5% gewijzigd door lauraz op 10-05-2019 12:36 ]
@lauraz denk je dat? Zou best kunnen dat je gelijk hebt hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je voor duizenden euros op een Binance account hebt en dat je er dan geen beveiliging op hebt. Volgens mij zit die IP verificatie er sowieso op. Dan moet je wel echt super dom zijn wil je dat accorderen. 41 miljoen pleite door een stelletje mafketels die zich laten foppen.
Bij gebruik van een API kies je voor gemak/winstmaximalisatie (bot of custom handelsplatform) en daarvoor lever je een stuk veiligheid in. Third party toegang brengt gewoon risico's met zich mee, punt.DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:25:
Dan zou je zeggen: waarom trekt hier Binance de schuld naar zich toe in plaats van "eigen schuld dikke bult"?
Ik denk dat Binance deze 7000 BTC heeft vergoed om een aantal redenen:
- Ze hebben de liquiditeit
- Goede PR door direct te reageren, ik schat in dat de withdrawals zeer laag zullen zijn volgende week.
- Enig schuldbewustzijn, ik vermoed dat ze dachten dat een dergelijke digitale overval niet mogelijk was door de aanwezigheid van verschillende beveiligingsmechanismen.
Ik denk persoonlijk niet dat er buiten dit "nog veel meer speelt" zoals sommigen denken. Dit komt waarschijnlijk door het verschil in afwikkeling t.o.v. hacks bij andere handelshuizen. Een nette afhandeling zou verwacht mogen worden maar wordt nu als verdacht uitgelegd.
CZ lijkt mij een slimme kerel en hij snapt dat ie gruwelijk rijk is geworden door de gebruikers (het gemiddelde volume van API-gebruikers ligt waarschijnlijk ook hoog en dus veel fee) en geeft een deel daarvan nu terug. Dat deze actie hem waarschijnlijk zoveel goodwill gaat opleveren dat hij die 40 miljoen binnen korte tijd heeft terugverdiend.
@TuutjDrie dat snap ik maar als je gebruik maakt van de API dan kun je als nog gewoon je 2FA aan hebben en de hele rattaplan. De API key maakt het alleen mogelijk om 3rd party software toegang te geven zonder al die 2FA stuff. Maar als je gewoon wilt inloggen (wat met phising gebeurt) dan zijn alle beveiligingen gewoon nog actief.
Dat is ook waarom ik denk dat niet Binance gehacked is, maar eerder een 3rd party bedrijf, waar gebruikers hun Binance API key hebben ingevoerd. Dat die keys op die manier zijn buit gemaakt en daardoor de cashout kon plaats vinden. Er zijn simpel weg te veel handelingen nodig om in te kunnen loggen op een binance account. Tenzij je alles uit hebt staan maar volgens mij moet je dan alsnog een nieuw apparaat goedkeuren via een mailtje die je binnen krijgt. Dus je komt er al niet zo maar in.
Dat is ook waarom ik denk dat niet Binance gehacked is, maar eerder een 3rd party bedrijf, waar gebruikers hun Binance API key hebben ingevoerd. Dat die keys op die manier zijn buit gemaakt en daardoor de cashout kon plaats vinden. Er zijn simpel weg te veel handelingen nodig om in te kunnen loggen op een binance account. Tenzij je alles uit hebt staan maar volgens mij moet je dan alsnog een nieuw apparaat goedkeuren via een mailtje die je binnen krijgt. Dus je komt er al niet zo maar in.
[ Voor 18% gewijzigd door DAMAGE op 10-05-2019 12:44 ]
@DAMAGE Ik hoop dat het niet zo is, maar ...
Zoveel mensen klikken zonder te lezen en te kijken.
Ik heb een poos in fabrieken les gegeven in digitale dingen.
Toen ineens wist ik wie die mensen zijn die digitaal opgelicht worden.
En dat waren er nog maar een paar in Nederland.
Zoveel mensen klikken zonder te lezen en te kijken.
Ik heb een poos in fabrieken les gegeven in digitale dingen.
Toen ineens wist ik wie die mensen zijn die digitaal opgelicht worden.
En dat waren er nog maar een paar in Nederland.
Je kan gewoon opnemen en storten met api hoor... (buiten 2FA om), je moet het alleen aan hebben gezetDAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:42:
@TuutjDrie dat snap ik maar als je gebruik maakt van de API dan kun je als nog gewoon je 2FA aan hebben en de hele rattaplan. De API key maakt het alleen mogelijk om 3rd party software toegang te geven zonder al die 2FA stuff. Maar als je gewoon wilt inloggen (wat met phising gebeurt) dan zijn alle beveiligingen gewoon nog actief.
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
@Liberteh ik zeg toch ook helemaal niet dat dat niet kan? Ik begrijp dat dat kan. Maar om aan die API key te komen, daar kom je niet zo maar aan. Dat is wat ik bedoel. Je komt niet zo maar een Binance account in. Ook niet als je alle beveiliging uit hebt staan.
Tegelijk leeg getrokken ja, tegelijk gescammed/gefished (is dat de juiste term?) nee. Ze hebben waarschijnlijk al maanden lang accounts verzameld om het in 1x goed te doen.DAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:25:
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit bij zoveel mensen tegelijk gebeurd is dat er meer dan 7000 BTC is buit gemaakt.
Zero.
@Pelox ja, dat weet ik. Dat kunnen ze ook doen als ze de API keys toch al hebben. Mensen passen die niet aan. Maar daarom; Het uit cashen is via de API key gebeurt. Maar ik heb het er dus over hoe men aan die key gekomen is
Ik ken iemand en die heeft voor alles! Ja echt alles (incl. exchanges etc)! 1 wachtwoord (bestaande uit 1 simpel woord van 8 letters) gekoppeld aan zijn mailadres. Nergens geen 2fa.. heb hem al meermaals gewaarschuwd, geen reactie.. ongelofelijkDAMAGE schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:38:
@lauraz denk je dat? Zou best kunnen dat je gelijk hebt hoor. Maar ik kan mij niet voorstellen dat je voor duizenden euros op een Binance account hebt en dat je er dan geen beveiliging op hebt. Volgens mij zit die IP verificatie er sowieso op. Dan moet je wel echt super dom zijn wil je dat accorderen. 41 miljoen pleite door een stelletje mafketels die zich laten foppen.
Zero.
Je moet eerst een hartaanval krijgen voor je het rustiger aan gaat doen... Je moet eerst al je data kwijt zijn voor je toch maar back-ups gaat maken... etc.Pelox schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:55:
[...]
Ik ken iemand en die heeft voor alles! Ja echt alles (incl. exchanges etc)! 1 wachtwoord (bestaande uit 1 simpel woord van 8 letters) gekoppeld aan zijn mailadres. Nergens geen 2fa.. heb hem al meermaals gewaarschuwd, geen reactie.. ongelofelijk
So ist der Mensch
https://haveibeenpwned.com/Pelox schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:55:
[...]
Ik ken iemand en die heeft voor alles! Ja echt alles (incl. exchanges etc)! 1 wachtwoord (bestaande uit 1 simpel woord van 8 letters) gekoppeld aan zijn mailadres. Nergens geen 2fa.. heb hem al meermaals gewaarschuwd, geen reactie.. ongelofelijk
Zal zoals je zegt ook wel een combinatie van user names en gekoppelde e-mails zijn wat ze in handen hebben gekregen. Dan word het vrij makkelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Machlah op 10-05-2019 12:58 ]
Dat is niet nieuw, je wordt bij Binance automatisch uitgelogd na een x uur inactief zijn.Crypts schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:19:
Dit is een grapje toch? De grote Binance phishing quiz!![]()
Dacht 8 uur. (Eigen ervaring, niet in de regels op de website terug gezien)
Misschien ben je minder actief dan eerst waardoor je nu net buiten die 8 uur zit?
Je zou toch denken dat mensen die in crypto zitten wel enigszins verstand hebben van phishing en extra op hun hoede zullen zijn. Blijkbaar dus niet. Ik heb wel ontzettend waardering voor Binance, o.a. met zo'n quiz proberen ze er wel voor te zorgen dat de kans minimaal is. Ook wordt de hack netjes opgelost.Crypts schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 12:19:
Dit is een grapje toch? De grote Binance phishing quiz!![]()
Zet tweets in een embed tag, dat helpt:
Today in Congress Rep. Sherman called for a bill to ban all cryptocurrencies.
— Coin Center (@coincenter) 9 mei 2019
This is why Coin Center is needed in DC now more than ever. pic.twitter.com/jgikm7z8bI
Hij legt heel mooi uit waar Bitcoin en cryptos goed voor zijn.
Mjah een bouwvakker moet je ook geen bakstenen laten bakken, komt niet goed. Dat iemand met een pc kan werken zegt niet zoveel, grafisch ontwerpers en producers kunnen er zelfs kunst mee maken maar klikken net zo makkelijk een phishing linkje aan. Dat zal voor veel traders niet anders zijn.PHPResource schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:16:
[...]
Je zou toch denken dat mensen die in crypto zitten wel enigszins verstand hebben van phishing en extra op hun hoede zullen zijn. Blijkbaar dus niet.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Parabool omhoog rammen... Blijft netjes op 6300 liggen!
Parabollic denken.
Target 7k
Parabollic denken.
Target 7k
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 10-05-2019 16:19 ]
Trailing stoploss ingesteld op BTC met een marge van 500, in winst. Laagste aankoop nog onder de 4K
Ik vertrouw het niet zo, binance hack, bitfinex gezeik (veel klachten van mensen die niet kunnen withdrawen) gezeik en rechtzaak rondom tether, willen ook een 1miljard ieo gaan doen nu (zou dat iets met die 850m te maken hebben
), perfecte timing..NOT
binance als 1 van de grootste in BTC volumes met tether. hmmm
En BTC gaat omhoog..
Ben benieuwd wat er gebeurt komende periode
Ik vertrouw het niet zo, binance hack, bitfinex gezeik (veel klachten van mensen die niet kunnen withdrawen) gezeik en rechtzaak rondom tether, willen ook een 1miljard ieo gaan doen nu (zou dat iets met die 850m te maken hebben
binance als 1 van de grootste in BTC volumes met tether. hmmm
En BTC gaat omhoog..
Ben benieuwd wat er gebeurt komende periode
[ Voor 67% gewijzigd door tias86 op 10-05-2019 16:44 ]
Weer ruim 4% erbij op btc en ik lees eigenlijk vooral bullish signalen (behalve meneer Buffett, die snapt het nog steeds niet
) dus dat stemt aardig hoopvol. Was eerst de vraag nog of de 6k eraan zou gaan maken we nu al uitstapjes boven de 6,3k.
We zijn weleens slechter het weekend ingegaan.
[/quote]
Moet toch een keer een goed weekend komen. meestal is het weekend echt shit
[/quote]
Moet toch een keer een goed weekend komen. meestal is het weekend echt shit
Ik vraag me alleen af of de bouncende alts een daling van BTC voorspellen..Crypts schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 16:46:
Weer ruim 4% erbij op btc en ik lees eigenlijk vooral bullish signalen (behalve meneer Buffett, die snapt het nog steeds niet) dus dat stemt aardig hoopvol. Was eerst de vraag nog of de 6k eraan zou gaan maken we nu al uitstapjes boven de 6,3k.
![]()
Ik zou zeggen dat de kans op een slecht weekend juist groter is nu dan normaal. Met een slechte week zou je nog kunnen verwachten dat het weekend een keer goed is, maar na zo'n enorm goede week ?
Enorm goede week? De (top-20) alts zijn de afgelopen week met gemiddeld 6,5% gezakt. Kwestie van perspectief - "goede week"
Ik had het puur over BTCSoeski schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 17:00:
Enorm goede week? De (top-20) alts zijn de afgelopen week met gemiddeld 6,5% gezakt. Kwestie van perspectief - "goede week"
De alts, ehm, ja
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 10-05-2019 17:03 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!