[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.998 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:32:
[...]

Nou dat is precies niet wat ik denk. Ik denk juist dat mensen niet meer inzien waarom andere mensen het kopen. Zie ook Keynesian beauty contest. Op een gegeven moment kan je echt geen broodje poep meer verkopen. Je kan het gewoon niet meer uitleggen als je enige argument is dat het toch wel duurder gaat worden. Ja dat hebben we eerder gezien in 2017. Dat is voor zo'n beetje iedereen die er geen verstand van had verkeerd afgelopen. Hoe is dat anders dan een piramidespel?

[...]

We'll see.. :)
Meanwhile, back in the city, the real pill, the nitty gritty
Sell yourself for your own soul
For a nickel, not a bag of gold
Behold, to what you've been told
Plus the bubba and roomies below
Money is the cause, tell me what's the path

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:32:
[...]

Nou dat is precies niet wat ik denk. Ik denk juist dat mensen niet meer inzien waarom andere mensen het kopen. Zie ook Keynesian beauty contest. Op een gegeven moment kan je echt geen broodje poep meer verkopen. Je kan het gewoon niet meer uitleggen als je enige argument is dat het toch wel duurder gaat worden. Ja dat hebben we eerder gezien in 2017. Dat is voor zo'n beetje iedereen die er geen verstand van had verkeerd afgelopen. Hoe is dat anders dan een piramidespel?

[...]

We'll see.. :)
Heerlijk dit toch, bij elke bullrun komen de mensen die het allemaal heel helder zien ons even uitleggen hoe het nou echt zit. Voor mij betekent het alleen maar; TO THE MOON.

Overigens, als je je afvraagt hoe het anders is dan een piramidespel, moet je gewoon even eea erover googlen.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:40:
[...]

BTC wordt toch door veel mensen gezien als digitaal goud. Niet iets waar je iets mee kan, maar wel iets dat waarde heeft en in warde toeneemt over de tijd. Ik denk wel dat er een punt komt dat het bruikbaar moet worden of het stopt een keer. Ik denk niet dat BTC met de huidige techniek een miljoen gaat doen, maar nog een bullrun zit er denk ik wel in. Of er daarna nog 5 komen, daar twijfel ik sterk aan. Stel Starbucks komt morgen met het verhaal dat munt X gebruikt kan worden bij hun en die munt kan ook echt 10k TPS aan, dan kan die munt iets worden, tot die tijd blijft BTC koning. Dat BTC nu niet naar 400 dollar is gegaan geeft dat denk ik wel voldoende aan, dat een nieuwe ATH waarschijnlijk is. Of het gaat compleet kapot, of het doet een nieuwe ATH, er zit niets tussen in.
Ja dat snap ik allemaal wel, maar waar wij denk ik fundamenteel van mening verschillen is dat jij denkt dat BTC zo'n run naar 100K wel aankan. En ik niet. De vorige keer is de run gestopt precies op het moment dat het netwerkt eigenlijk verstopt was. En dat is niet opgelost. Waarom zou het nu 5 keer zo hoog kunnen komen? Qua hype wil ik er best in mee gaan maar dat maakt allemaal niks uit als product product gigantisch op z'n plaat gaat. En dat kan gewoon niet anders. Het is zo klaar als een klontje dat het voor geen ene meter schaalt maar niemand wil er het horen want moon lambo.
Xamsix schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:45:
Overigens, als je je afvraagt hoe het anders is dan een piramidespel, moet je gewoon even eea erover googlen.
Ik zeg niet dat BTC een piramidespel is. We hebben een discussie over de prijs. Beetje jammer dat je m'n comment zo plat slaat want ik geloof erg in de kracht van een immutable (transparent) ledger.

Wat wel degelijk een piramidespel is, is de hele marktwerking erachter. Het wordt alleen maar meer waard omdat mensen denken dat het meer waard gaat worden. Niet omdat ze geloven in een globale valuta of transparantie (trouwens, de meesten mensen vinden dat maar kut, maar dat terzijde).

Granted, dat kan je dan ook over goud zeggen. Maar goud is ook niet "stuk".

[ Voor 20% gewijzigd door Pkunk op 27-05-2019 23:54 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Xamsix schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:45:
[...]

Heerlijk dit toch, bij elke bullrun komen de mensen die het allemaal heel helder zien ons even uitleggen hoe het nou echt zit. Voor mij betekent het alleen maar; TO THE MOON.

Er is niets mis met kritisch zijn op het geheel en dat met onderbouwing ipv MOON roepen. BTC is vrijwel nutteloos en niets waard en zo goed als onbruikbaar voor waar het voor gemaakt is, dat mag best gezegt en besproken worden.

Wacht maar tot de volgende generatie moonboys zich inkoopt en dan -90% gaat net zoals de vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45
Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:47:
[...]

Ja dat snap ik allemaal wel, maar waar wij denk ik fundamenteel van mening verschillen is dat jij denkt dat BTC zo'n run naar 100K wel aankan. En ik niet. De vorige keer is de run gestopt precies op het moment dat het netwerkt eigenlijk verstopt was. En dat is niet opgelost. Waarom zou het nu 5 keer zo hoog kunnen komen? Qua hype wil ik er best in mee gaan maar dat maakt allemaal niks uit als product product gigantisch op z'n plaat gaat. En dat kan gewoon niet anders. Het is zo klaar als een klontje dat het voor geen ene meter schaalt maar niemand wil er het horen want moon lambo.
Ja. Maar die hype is er nu nog niet. Ik hoor nog steeds niet heel veel mensen het erover hebben, wat eind 2017 wel zo was. En de koers is nu al hoger dan in november 2017. En qua capaciteit is er nu wel lightning network.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:47:
[...]

Er is niets mis met kritisch zijn op het geheel en dat met onderbouwing ipv MOON roepen. BTC is vrijwel nutteloos en niets waard en zo goed als onbruikbaar voor waar het voor gemaakt is, dat mag best gezegt en besproken worden.

Wacht maar tot de volgende generatie moonboys zich inkoopt en dan -90% gaat net zoals de vorige generatie.
Tot er een valuta crisis komt. De burger een alternatief heeft die niet door centrale banken gecontroleerd wordt. Wanneer lightning echt gaat werken is de schaalbaarheid grotendeels opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Dat de runs gestopt is toen het netwerk problemen gaf hoeft natuurlijk niet de reden te zijn geweest dat de run daar ophield. Op de top moest er 50 dollar worden betaald om het snel voor elkaar te krijgen en was 5 dollar genoeg als wat meer tijd had, dus heel slecht was dat niet. Ik denk dat deze run omhoog tot nu toe vanaf de 3.2k bewijst dat een nieuwe ATH mogelijk is. De run van 100 naar 1000 dollar was x10. Toen van 1000 naar 20k, dus x20. Dan moet van 20k naar 100k, dus x5 toch wel te doen zijn. BTC is gewoon nog niet doodd ook al gaat ie dat misschien wel een keer. Vergeet ook niet de whales die het spel nu mee spelen. We zijn van 4.2k naar 6+k gegaan omdat iemand 20k BTC gekocht. Zulke mensen boeit zelfs een fee van 1000 dollar helemaal niets. Als Henk in Ingrid dan 5000 dollar aan BTC hebben zitten ze wel met een probbleem, maar daar hebben de grote jongens geen boodschap aan. BTC is niet meer het shitmuntje voor nerds, er zijn hele grote spelers mee aan de slag die heel veel geld er in stoppen. Nog minimaal 1x een dikke bullrun moet er wel komen anders stond BTC nu op 600 dollar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Specy schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:52:
[...]

Ja. Maar die hype is er nu nog niet. Ik hoor nog steeds niet heel veel mensen het erover hebben, wat eind 2017 wel zo was. En de koers is nu al hoger dan in november 2017. En qua capaciteit is er nu wel lightning network.
Die hype komt wel weer. Heb zelf aardig het idee dat het al begonnen is. Genoeg nieuwsberichten gezien. Als BTC naar de 10k gaat en daar boven kan blijven gaat het een stap verder. Als dan de 20k gebroken kan worden gaat het helemaal los.
lighting_ schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:52:
[...]

Tot er een valuta crisis komt. De burger een alternatief heeft die niet door centrale banken gecontroleerd wordt. Wanneer lightning echt gaat werken is de schaalbaarheid grotendeels opgelost.
Als de valuta crisis komt zijn er wel grotere problemen, dat gat gaat BTC niet even vullen. BTC gaat echt niet zomaar de wereldvaluta worden, dat gaan de overheden echt niet toestaan. Zodra ze de supermarkt verbieden om BTC te accepteren kan je er geen brood mee kopen. Ik zou zelf graag een wereld gebouwd op BTC zien hoor, maar zie dat nooit gebeuren en het zou ook enorme problemen geven. Je kan BTC niet zomaar gebruiken om standaard fiat mee te vervangen, hoe mooi het ook klinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Specy schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:52:
[...]

Er zijn een hoop Henk en Ingrid's rekt gegaan begin 2018 het ligt nu allemaal nog te vers in het geheugen

De fundering van de crypto scene is voornamelijk gestoeld op het pump and dump

Buiten een relatief kleine groep mensen boeit het verder niemand iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stefan1988
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-08 11:50
Om toch een miner in de schuur te laten draaien zelf een soundbox gemaakt. Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7mrlXLWkAAWDUo.jpg

4cm dik hout gepakt met isolatiewol erin. geluidsniveau gemeten onder 30 db.

Voor verkoop van je miner mag je in V&A het eea te koop zetten

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 28-05-2019 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:47:
[...]

Mwoah, ik krijg altijd een beetje het gevoel van Battlefield fans die naar het Call of Duty forum gaan om te zeggen hoe slecht de game is.

In alle eerlijkheid, had ik niet zijn eerdere reacties gelezen (omdat er zoveel worden geplaatst), en dus ook niet door dat het puur om prijsbeweging ging en niet perse de techniek zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:01:
[...]

Mwoah, ik krijg altijd een beetje het gevoel van Battlefield fans die naar het Call of Duty forum gaan om te zeggen hoe slecht de game is.

In alle eerlijkheid, had ik niet zijn eerdere reacties gelezen (omdat er zoveel worden geplaatst), en dus ook niet door dat het puur om prijsbeweging ging en niet perse de techniek zelf.
Ik heb hier genoeg mensen gezien die met bubble charts aan kwamen zetten en dan op een bepaalde toon kwamen zeggen hoe dom wij hier allemaal wel niet waren, wat hij zegt is voor mij gewoon kritisch zijn en dat is prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:59:
[...]

Die hype komt wel weer. Heb zelf aardig het idee dat het al begonnen is. Genoeg nieuwsberichten gezien. Als BTC naar de 10k gaat en daar boven kan blijven gaat het een stap verder. Als dan de 20k gebroken kan worden gaat het helemaal los.

[...]

Als de valuta crisis komt zijn er wel grotere problemen, dat gat gaat BTC niet even vullen. BTC gaat echt niet zomaar de wereldvaluta worden, dat gaan de overheden echt niet toestaan. Zodra ze de supermarkt verbieden om BTC te accepteren kan je er geen brood mee kopen. Ik zou zelf graag een wereld gebouwd op BTC zien hoor, maar zie dat nooit gebeuren en het zou ook enorme problemen geven. Je kan BTC niet zomaar gebruiken om standaard fiat mee te vervangen, hoe mooi het ook klinkt.
Als er een euro crisis komt worden je euros heel snel niks waard. En dat is je grootste probleem. Als dat niet groot genoeg is weet ik het niet. Dan ga je zsm deze omzetten naar een die je vertrouwt. BTC is een optie. Goud kan ook. Als jij en ik elkaar gaan betalen met btc heeft de overheid daar niks over te zeggen. Het gaat allemaal om vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
[...]

[...]

Ik zeg niet dat BTC een piramidespel is. We hebben een discussie over de prijs. Beetje jammer dat je m'n comment zo plat slaat want ik geloof erg in de kracht van een immutable (transparent) ledger.

Wat wel degelijk een piramidespel is, is de hele marktwerking erachter. Het wordt alleen maar meer waard omdat mensen denken dat het meer waard gaat worden. Niet omdat ze geloven in een globale valuta of transparantie (trouwens, de meesten mensen vinden dat maar kut, maar dat terzijde).

Granted, dat kan je dan ook over goud zeggen. Maar goud is ook niet "stuk".
Ik had helaas niet de andere reacties gelezen, dus had niet door dat het om de prijs ging. Natuurlijk wordt er veel op gespeculeerd, en gaat daardoor de prijs omhoog. Maar je kan ook stellen dat de prijs wellicht omhoog gaat door onzekerheid in de rest van de wereldeconomie. Als je ziet hoe in sommige landen valuta net zo onstabiel is als Bitcoin, regeringen er talloos van bijdrukken waarna de waarde wegzakt...

Ik denk inderdaad dat Bitcoin specifiek gezien moet worden als goud. Er zal nooit mee betaald gaan worden. En in dat geval hoeft Bitcoin ook niet niet-stuk te zijn.

Het is aan andere, kleinere crypto, om bepaalde utilities met zich mee te brengen en in te springen waar Bitcoin wellicht ooit voor bedoeld was.

Overigens, een kleine edit, dat speculeren geldt net zo goed voor aandelen. Bijvoorbeeld bedrijven die nog nooit winst hebben gemaakt (kan natuurlijk een tactiek zijn), die naar de beurs gaan en voor miljarden aan dollars ophalen. Waarom? Omdat men denkt dat het ooit winstgevend gaat zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Xamsix op 28-05-2019 00:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Hoe dan ook, het zijn interessante tijden! Tien over twaalf.. zo laat ben ik niet vaak op :+

[ Voor 38% gewijzigd door Pkunk op 28-05-2019 00:11 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:05:
[...]
Als er een euro crisis komt devalueert je euro. En dat is je grootste probleem. Als dat niet groot genoeg is weet ik het niet.
Dan ga je zsm deze omzetten naar een die je vertrouwt. BTC is een optie. Goud kan ook.
Als jij en ik elkaar gaan betalen met btc heeft de overheid daar niks over te zeggen. Het gaat allemaal om vertrouwen.
De Euro kan dan inderdaad prima een klap krijgen, maar je gaat het complete systeem niet zomaar even veranderen, ook BTC doet dat niet zomaar. Dat jij mijn PC koopt met BTC is prima, maar er geen eten van kunnen kopen is niet handig. Verder zal de Euro nog altijd minder extreem swingen dan BTC. BTC kan 10% op een dag doen. In een extreem geval de Euro misschien ook wel, maar BTC die even de wereldmunt gaat worden, nee helaas, weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
PilatuS schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:11:
[...]

De Euro kan dan inderdaad prima een klap krijgen, maar je gaat het complete systeem niet zomaar even veranderen, ook BTC doet dat niet zomaar. Dat jij mijn PC koopt met BTC is prima, maar er geen eten van kunnen kopen is niet handig. Verder zal de Euro nog altijd minder extreem swingen dan BTC. BTC kan 10% op een dag doen. In een extreem geval de Euro misschien ook wel, maar BTC die even de wereldmunt gaat worden, nee helaas, weinig kans.
BTC is een optie. Ik heb het nooit over een wereldmunt gehad.
Wat heeft een ander systeem er mee te maken? Bij een crisis stapt iedereen over op iets betrouwbaars.
Je moet het breder zien. Als zoiets als Griekenland bij euro crisis zou gebeuren dan gaan de transacties wel allemaal via BTC. En dat is mijn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:18:
[...]

BTC is een optie. Ik heb het nooit over een wereldmunt gehad.
Wat heeft een ander systeem er mee te maken? Bij een crisis stapt iedereen over op iets betrouwbaars.
Je moet het breder zien. Als zoiets als Griekenland bij euro crisis zou gebeuren dan gaan de transacties wel allemaal via BTC. En dat is mijn punt.
Dat BTC de munt zou worden voor alles daarvan had ik het idee dat je dat bedoelde.

BTC vind ik nou niet echt betrouwbaar qua prijs stabiliteit. Ik zie BTC niet zomaar heel groot zonder dat de scaling volledig is opgelost en de prijs stabiel is. Lighting doet natuurlijk een hoop, maar er moet nog steeds een boel onchain gedaan worden wat nog steeds problemen geeft. Verder wil jij iets kopen voor BTC als ie morgen 10% meer waard kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
PilatuS schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:25:
[...]

Dat BTC de munt zou worden voor alles daarvan had ik het idee dat je dat bedoelde.

BTC vind ik nou niet echt betrouwbaar qua prijs stabiliteit. Ik zie BTC niet zomaar heel groot zonder dat de scaling volledig is opgelost en de prijs stabiel is. Lighting doet natuurlijk een hoop, maar er moet nog steeds een boel onchain gedaan worden wat nog steeds problemen geeft. Verder wil jij iets kopen voor BTC als ie morgen 10% meer waard kan zijn ?
BTC is pas 10 jaar oud. Daar gaan nog wel wat jaren overheen.
Maar goed als sommigen het alleen als speculatie zien soit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
lighting_ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:47:
[...]
BTC is pas 10 jaar oud. Daar gaan nog wel wat jaren overheen.
Wie weet wordt het een keer wat om mee te betalen hoor, maar dan zal er heel erg veel moeten veranderen. Stel er komt over 2 jaar een nieuwe crisis zie ik het dan niet gebeuren met hoe alles er nu voor staat.
Maar goed als sommigen het alleen als speculatie zien soit.
Dat heb ik niet gezegt. Ik zet vraagtekens bij de praktijk, dat is alles. Van mij mag BTC het morgen overnemen hoor, heel graag.

[ Voor 25% gewijzigd door PilatuS op 28-05-2019 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:59
PilatuS schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:48:
[...]
Wie weet wordt het een keer wat om mee te betalen hoor, maar dan zal er heel erg veel moeten veranderen. Stel er komt over 2 jaar een nieuwe crisis zie ik het dan niet gebeuren met hoe alles er nu voor staat.
Heb je al een Lightning node draaien? Dan ben je vast voorbereid en hoef je over 2 jaar niet $100 te betalen om een kanaal te openen. Kleine moeite, groot plezier :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
DaCoTa schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:57:
[...]

Heb je al een Lightning node draaien? Dan ben je vast voorbereid en hoef je over 2 jaar niet $100 te betalen om een kanaal te openen. Kleine moeite, groot plezier :-)
Heb ik niet draaien, toch maar eens uitzoeken en doen, is wel zo leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Het gaat allemaal wel lekker zeg. Alts gainen ook behoorlijk.

Ik zit eigenlijk te wachten op die moonshot naar +$9000, maar misschien moet ik ff wat slaap pakken en morgen wakker worden op $9800. :+

Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Die EOS gek! Holyfuck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Echt he, damn die is gegaan vandaag. Toch wel de pump munt vandaag te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

Bever!

3

Is een goed teken om in de andere grote alts wat te steken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:07:
[...]

Niet zozeer om 10 jaar te holden, maar meer min of meer de volgende ATH te pakken.

[...]
Die ATH komt er binnen 6 maanden, heb ik al lang uitgerekend voordat ik die afspraak maakte om er mee te stoppen :+

Edit
ik zie dat de shorts weer oplopen en BTC stijgt, meestal is dat een voor teken dat we wat actie krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 28-05-2019 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:32:
[...]

Die ATH komt er binnen 6 maanden, heb ik al lang uitgerekend voordat ik die afspraak maakte om er mee te stoppen :+

Edit
ik zie dat de shorts weer oplopen en BTC stijgt, meestal is dat een voor teken dat we wat actie krijgen.
Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom stop je?

XRP = trash

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:42:
[...]

Gewoon even uit nieuwsgierigheid, waarom stop je?
Te veel mee bezig de laatste jaren, relatie vind het niet leuk dat ik als een zombie leef, dus keus gemaakt.
Ik heb al een paar keer geprobeerd om er minder mee bezig te zijn, maar dat is tijdelijk binnen een paar weken zit ik er weer +/-16 uur per dag achter, het is te verslavend voor mij dat crypto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Slux schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:48:
[...]

Te veel mee bezig de laatste jaren, relatie vind het niet leuk dat ik als een zombie leef, dus keus gemaakt.
Ik heb al een paar keer geprobeerd om er minder mee bezig te zijn, maar dat is tijdelijk binnen een paar weken zit ik er weer +/-16 uur per dag achter, het is te verslavend voor mij dat crypto.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je een verstandig mens vind.
Had hetzelfde en heb alles verkocht, als meer mensen dit konden stond btc binnen notime 100 dollar.
Dit spelletje heeft me weliswaar goed geld opgeleverd, achteraf gezien weegt dat stinkgeld helemaal niet op tegen alle andere dingen die het mij heeft gebracht.
Nu nog afkicken van dit topic, dan heb ik eindelijk m'n leven terug!

Chapeau!

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
Heeft iemand nog iets bij Gatecoin staan? Kreeg net een mailtje dat ze ook in liquidatie zitten (net als Cryptopia).Geen idee wat hier de oorzaak is, ik had er gelukkig niks meer staan: https://gatecoin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:44
Kan iemand uitleggen hoe het kan dat de liquidatie prijs (van 9070 naar 9105) in mijn short contract steeds iets omhoog opschuift?

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Specy
PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:59:
[...]
Ik verwacht niet anders :) maar hij is er nog niet (je hoort nog niet iedereen erover praten), dus wat ik bedoelde is dat als 'ie komt hij waarschijnlijk nog veel verder omhoog kan dan vorige keer. Een ton is veel... aan de andere kant, dat is vanaf nu ongeveer maal 11. En zoals degenen die er heel vroeg inzaten gezien hebben kan dat best.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:29
Nog even en Holochain knalt de top 20 in _/-\o_

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 00:06:
Het is aan andere, kleinere crypto, om bepaalde utilities met zich mee te brengen en in te springen waar Bitcoin wellicht ooit voor bedoeld was.
ETC gaat dat iig niet worden... :X

Mijn storting op CB is inmiddels bijna 15 uur onderweg en ik zit op 3800 bevestigingen van de 5676 die er volgens CB nodig zijn. Ik dacht gisteren nog dat het misschien een tiepvautje van ze was maar blijkbaar niet. 8)7

Nog 'maar' 7,5 uur wachten voor ik er iets mee kan, dat classic in de naam staat blijkbaar voor ouderwets lang wachten. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Crypts schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Mijn storting op CB is inmiddels bijna 15 uur onderweg en ik zit op 3800 bevestigingen van de 5676 die er volgens CB nodig zijn. Ik dacht gisteren nog dat het misschien een tiepvautje van ze was maar blijkbaar niet. 8)7

Nog 'maar' 7,5 uur wachten voor ik er iets mee kan, dat classic in de naam staat blijkbaar voor ouderwets lang wachten. :+
Jeetje, dat is absurd. Toen ik een maandje geleden een gedeelte verkocht via Litebit duurde het niet zo lang om te transferren naar Litebit. Maar ik zag CZ ook tweeten dat blijkbaar een topdrukte is.

Uiteindelijk is het misschien handiger/sneller om een andere coin te kopen, door te sturen en dan op een exchange te kopen wat je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
Crypts schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:25:
[...]

Dat is dan de beveiliging die ze moeten nemen omdat er te weinig hashpower op een chain zit. Of anders gezegd, een 51% attack is goedkoop, zie https://www.crypto51.app/.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Jeetje, dat is absurd. Toen ik een maandje geleden een gedeelte verkocht via Litebit duurde het niet zo lang om te transferren naar Litebit. Maar ik zag CZ ook tweeten dat blijkbaar een topdrukte is.

Uiteindelijk is het misschien handiger/sneller om een andere coin te kopen, door te sturen en dan op een exchange te kopen wat je wilt hebben.
Daarom was dit ook maar een testje. ;) Normaal pak ik ltc maar die was op deze specifieke exchange een beetje aan de prijs voor het versturen, dan was ik en meer aan fee kwijt en zou ik verliezen in de conversie btc->ltc->btc wat de bedoeling was. Althans dat was het idee met ETC omdat er een mooi prijsverschil op zat (89000->91000) dus een kleine 2,2% die de fee zou vergoeden en zelfs nog wat extra winst op zou leveren.

Mag niet klagen want inmiddels is ETC doorgestegen naar 94400 en sta ik dus op bijna 6% maar goed, dat duurt dan ook wel even. Voor hetzelfde geld crashed de boel terwijl een transfer onderweg is. :/

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:32:
[...]

Maar ik zag CZ ook tweeten dat blijkbaar een topdrukte is.
*O* oOo *O* Moon Lambo

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Nu al topdrukte.. Dat word weer flink crashen ipv cashen voor de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:59:
Nu al topdrukte.. Dat word weer flink crashen ipv cashen voor de meeste.
Hoe is het met jouw eth? Ik moet nog een redelijk leuk bedragje van een andere vage exchange afhalen maar het enige alternatief waarin ik dat kan doen lijkt eth, althans dat heeft voldoende volume zodat ik niet dagen bezig ben met inkopen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Hoera, 2 winnende tickets in de Binance Launchpad Harmony drawn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:04:
Ook 2 van de 5. Had gehoopt op 3 a 4, maar goed, we moeten het ermee doen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:06:
[...]

Ook 2 van de 5. Had gehoopt op 3 a 4, maar goed, we moeten het ermee doen haha.
Zo dan heb je wel veel BNB kerel :D

Ik heb 2 uit 2 winnend, dus mag zeker niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:07:
[...]

Zo dan heb je wel veel BNB kerel :D

Ik heb 2 uit 2 winnend, dus mag zeker niet klagen.
Haha ja lang geleden gekocht, hier en daar delen verkocht dus had meer kunnen hebben. Maar mag niet klagen.

Lekker hoor 2 uit 2, dat is een prima winpercentage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:45
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:04:
En nu? Nu kun je meedoen aan een bepaalde ICO? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaCoTa
Danielson schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Ja, loterijkaartjes voor een initial offering. What can possibly go wrong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
Danielson schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:10:
[...]

Heb je al aan meegedaan op dat punt. Per ticket koop je 300 dollar aan Harmony One coins. In dit geval dus voor 600 dollar, hetgeen van je BNB wordt afgetrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:11:
[...]

Heb je al aan meegedaan op dat punt. Per ticket koop je 300 dollar aan Harmony One coins. In dit geval dus voor 600 dollar, hetgeen van je BNB wordt afgetrokken.
Kan het mis hebben maar ik denk gelijk aan een scam van Binance. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 12:09
Xamsix schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:11:
[...]

Wat een kermis :O Cz en z'n managers lachen het hardst. Allemaal tientallen tot honderden miljoenen verdiend. Als over een paar jaar cryptobeurzen ook gereguleerd zijn en de winsten dalen hebben ze de buit al 100x binnen.

Ik hoop dat mijn moonshot coin nog eens gaat draaien :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Crypts schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:01:
[...]

Hoe is het met jouw eth? Ik moet nog een redelijk leuk bedragje van een andere vage exchange afhalen maar het enige alternatief waarin ik dat kan doen lijkt eth, althans dat heeft voldoende volume zodat ik niet dagen bezig ben met inkopen. :P
Dat ging de 2e keer goed. Eerste keer faalde door te weinig gas. Blijkbaar moet je dat aanpassen en is wat er opgegeven word niet voldoende. Of in ieder geval op dat drukke moment niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
In Binance we trust. BNB is de voornaamste reden dat ik op een mooie winst sta overall, ondanks dat ik in januari 2018 ben ingestapt.

En alle ICO's via Binance Launchpad gaan als een gek, zie BTT en Matic, dus waarom niet Harmony. Het is in elk geval het gokje meer dan waard.

Ohja en ik heb gewoon enorm veel vertrouwen in CZ. Die man beschikt over enorm veel talent, passie en integriteit (dat laatste is een unicum in cryptoland).

[ Voor 23% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 10:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tias86
  • Laatst online: 08-09-2021
https://satoshiradio.nl/2...arten-bloemers-over-guts/

Leuke Nederlandse podcast met de CEO van guts / get protocol.

Gaat niet alleen over guts. ook over de markt in het algemeen, ico gekte vanuit het perspectief van een project dan, ieo s en ethereum (de voordelen en beperkingen van blockchain, smartcontracts)

Staan meer leuke afleveringen op trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 28-05-2019 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:54
Verwachte leverdatum: 3-5 juni

Helaas hebben we zojuist een mail van Ledger ontvangen dat ze de afspraak voor levering deze week niet na kunnen komen. Ze hebben geven nu volgende week aan. We zijn zelf ook erg teleurgesteld en we begrijpen dat dit voor jou net zo vervelend is. Onze excuses. We houden je tussendoor hier op de hoogte.

Laatst bijgewerkt op: 27-05-2019 om 13:47

Lekker dit.. wou net weer wat crypto's gaan hodlen. Zo'n exchange is helemaal niets voor mijn slappe handjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
Rookert25 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:16:
[...]

Wat een kermis :O Cz en z'n managers lachen het hardst. Allemaal tientallen tot honderden miljoenen verdiend. Als over een paar jaar cryptobeurzen ook gereguleerd zijn en de winsten dalen hebben ze de buit al 100x binnen.

Ondernemers die uit zijn op een zo hoog mogelijk winst, het is echt een grote schande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Krysa schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:22:
Verwachte leverdatum: 3-5 juni

Helaas hebben we zojuist een mail van Ledger ontvangen dat ze de afspraak voor levering deze week niet na kunnen komen. Ze hebben geven nu volgende week aan. We zijn zelf ook erg teleurgesteld en we begrijpen dat dit voor jou net zo vervelend is. Onze excuses. We houden je tussendoor hier op de hoogte.

Laatst bijgewerkt op: 27-05-2019 om 13:47

Lekker dit.. wou net weer wat crypto's gaan hodlen. Zo'n exchange is helemaal niets voor mijn slappe handjes :+
grappig, ik ben net crypto's van mijn ledger af aan het halen >:)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:34:
[...]

Dat ben ik pas van plan als de rippletjes $589 zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Klaas25 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:19:
[...]

Dat ging de 2e keer goed. Eerste keer faalde door te weinig gas. Blijkbaar moet je dat aanpassen en is wat er opgegeven word niet voldoende. Of in ieder geval op dat drukke moment niet.
Dat is dus het punt, dat bepaald de desbetreffende exchange dus voor me. Weet ook wel waar het bij etc dus mis ging maar goed, dat wil ik niet nog een keer... Je ziet ook pas hoeveel gas ze doen nadat je de withdrawal gestart hebt en dus niet meer terug kunt. :/

Luxe probleem hoor, met het pakken van giga winsten op dat soort kleine exchanges moet ik alleen weer erg creatief zijn in hoe ik het er ook weer weg krijg. :P Of gewoon dokken voor de btc transfer en geduld hebben. :D

Edit: toch maar voor btc gekozen, 60.899 sat/B dus dat is 'maar' uurtje of 5 wachten. :P Iig sneller dan die etc meuk.

[ Voor 7% gewijzigd door Crypts op 28-05-2019 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Krysa schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:37:
[...]

Dat ben ik pas van plan als de rippletjes $589 zijn 8)
Heb je er iets van 3000? :+

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
[...]

Wat is precies je probleem er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Nu is 2800 XRP holden al genoeg om in top 10% te zitten lol. Je hoeft niet meer bij te kopen om hoger in rang te komen. De rang schuift naar jou toe. Weet niet of het goed of slecht teken is.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
[...]

Ik begrijp sowieso niet wat het probleem is met zoveel mogelijk winst maken. Maar je beseft dat de ICO's op Launchpad worden verzorgd/begeleid door Binance, maar de projecten van onafhankelijke teams zijn, die verder los staan van Binance?
Machlah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:42:
[...]

Wat is precies je probleem er mee?
Geen idee wat het probleem van sommige mensen hier is. Eerst was het wie het eerst komt wie het eerst maalt, wat op Binance Launchpad altijd betekende dat de ICO was ''uitverkocht'' binnen enkele minuten en klaagden iedereen dat ze geen kans hadden. Nu is er een systeem waarbij iedereen dezelfde kans heeft die BNB hold (en niemand verplicht je mee te doen) en wordt er alsnog geklaagd :')

Ik zou zeggen, lekker laten lullen :+

[ Voor 39% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 22-09 23:35
Die skycoin is op zijn laagste punt gegaan...En begint weer te stijgen naar aanloop van zaterdag.

https://twitter.com/Skyco...tatus/1130083764040863744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:44:
[...]

Geen idee wat het probleem van sommige mensen hier is. Eerst was het wie het eerst komt wie het eerst maalt, wat op Binance Launchpad altijd betekende dat de ICO was ''uitverkocht'' binnen enkele minuten en klaagden iedereen dat ze geen kans hadden. Nu is er een systeem waarbij iedereen dezelfde kans heeft (en niemand verplicht je mee te doen) en wordt er alsnog geklaagd :') Ik zou zeggen, lekker laten lullen :+
Kruip nog wat dieper in het holletje van cz, cz en integriteit lmao

Integriteit is de persoonlijke eigenschap, karaktereigenschap, van een individu die inhoudt dat de betrokkene eerlijk en oprecht is en niet omkoopbaar. De persoon beschikt over een intrinsieke betrouwbaarheid, zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt, heeft geen verborgen agenda en veinst geen emoties.

Je weet wat je zegt hoop ik _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door tias86 op 28-05-2019 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:40:
[...]

Nee nog lang niet eerder een stuk of 400. Ik wil zo veel geld niet per se op een exchange laten staan.
Ik ben overigens gewoon wat aan het klooien met ongeveer 150 euro in totaal.

Hoe werkt dat trouwens met een muntexplosie i.c.m. een broker? Stel je hebt 1200 ZIL en ze worden ineens 1000 euro waard. Hoe realistisch is het dan dat het geld ook daadwerkelijk naar je bankrekening komt?
Ten minste laat ik het zo vragen zijn daar hier ervaringen mee? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:48:
[...]

Integriteit is de persoonlijke eigenschap, karaktereigenschap, van een individu die inhoudt dat de betrokkene eerlijk en oprecht is en niet omkoopbaar. De persoon beschikt over een intrinsieke betrouwbaarheid, zegt wat hij doet, en doet wat hij zegt, heeft geen verborgen agenda en veinst geen emoties.

Het is toch niet zo dat je belazerd word? Wat vind je er precies zo erg aan allemaaL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
[...]

Want waaruit zou blijken dat CZ niet integer is dan?

Iemand die zonder verplichting 35% van alle cash weggeeft nav de Chinese ICO ban in 2017, en daarmee het bestaan van zijn eigen exchange op het spel zet, zegt wat mij betreft alles over integriteit c.q. betrouwbaarheid.
Funds

After 10 seconds of the “F***, F***, F***” state, I did a quick mental calculation. 7000 BTC, fine, I know we have more than that in our own BTC funds alone. There is enough. A second calculation eased my mind, this was about the same as a quarterly burn we did about a year ago, not “such a big deal”.

Also, this was not the largest outlay of cash percentage-wise we have had to endure. Back in Sept 2017, when the Chinese government issued a letter banning ICOs and “recommending” projects to return money to investors. The news alone caused many tokens to drop below their ICO prices, and many project teams couldn't return the whole amount to users. While $BNB stayed strong at about 6x the ICO price, Binance did help a number of projects raise money on our platform that were affected by this policy. So we did a quick calculation: if we were to help cover the losses for our users and for those projects, it would cost us roughly $6,000,000 USD. Putting that in perspective, while we only raised $15,000,000 two months prior, we spent a bunch of money and were barely cash flow neutral at the time. We decided to do it anyway. I was in a moving subway when the team called me, and we made that decision together in less than 5 minutes. That was more than 35% of all the cash we had at that time. The goodwill that that decision generated eventually brought us many users from China and all over the world, helping to fuel our growth. So, this time, this $40m represented a much smaller % of our cash reserves, plus we had the #SAFU fund that could fully cover it.

Thus, we announced that we would cover the entire loss in full.

Lesson: Money can always be earned later, do the right thing first.

https://www.binance.com/e...4/Security-Incident-Recap

[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 11:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
Krysa schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:49:
[...]

Nee nog lang niet eerder een stuk of 400. Ik wil zo veel geld niet per se op een exchange laten staan.
Ik ben overigens gewoon wat aan het klooien met ongeveer 150 euro in totaal.

Hoe werkt dat trouwens met een muntexplosie i.c.m. een broker? Stel je hebt 1200 ZIL en ze worden ineens 1000 euro waard. Hoe realistisch is het dan dat het geld ook daadwerkelijk naar je bankrekening komt?
Ten minste laat ik het zo vragen zijn daar hier ervaringen mee? :X
muntexplosie. nice! 8)

ligt er maar net aan waar je zit. Via een litebit bijvoorbeeld verlies je vrij veel wanneer je daar verkoopt ivm de lagere verkoopwaarde etc maar het staat wel lekker snel op je rekening. Via een kraken duurt het 1 a 2 dagen geloof ik, maar dat is weer net wat lastiger.

Zero.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Machlah
And so, a new Tweakers Term was born.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pelox
Machlah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:54:
[...]

And so, a new Tweakers Term was born.
When muntexplosie

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:30
571Pro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:47:
Die skycoin is op zijn laagste punt gegaan...En begint weer te stijgen naar aanloop van zaterdag.

https://twitter.com/Skyco...tatus/1130083764040863744
Had ze al verkocht toen die opeens 16% plus stond. Daarna zakte die leuk in BTC waarde maar werdt mijn buy order niet gehit. Nu is die aardig vertrokken. Ben benieuwd waar ze mee komen. Opzich een leuke coin maar ze willen zoveel en weet niet of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Iemand die zonder verplichting 35% van alle cash weggeeft nav de Chinese ICO ban in 2017, en daarmee het bestaan van zijn eigen exchange op het spel zet, zegt wat mij betreft alles.

[...]

https://www.binance.com/e...4/Security-Incident-Recap
Die dude zit zijn eigen ieos prijs performance te promoten (nadat ze "toevallig" alle 4 pumpten afgelopen dagen), bnb word kunstmatig omhoog gepompt. Probeert icos naar bnb te laten komen door te zeggen dat ze meer kans op listing krijgen, zelfde geld voor projecten om bnb te "integreren". De lijst van discutabele dingen is eindeloos.

Waarom denk je dat Binance uit Tokyo vertrokken is, niet omdat hij zo integer is.

Kon niet voldoen aan regulering, op Malta heeft hij vrij spel om zijn integere exchange te runnen :p

After the Japanese Financial Services Authority issued a warning over its lack of registration in the country, Japan-based cryptocurrency exchange Binance announced the closure of its Tokyo office and its move to Malta.

Moving from Japan’s strict financial regulatory environment to a country known for tax evasion and money laundering.

Malta’s Prime Minister, Joseph Muscat, welcomed the exchange as he is aiming to turn the Mediterranean country into a “Blockchain island” as it is known for its lax financial regulation, selling of EU passports, granting of bank licenses, and a tax haven for the retired rich.

Sounds very integer sir

[ Voor 25% gewijzigd door tias86 op 28-05-2019 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:05:
[...]

Die dude zit zijn eigen ieos prijs performance te promoten (nadat ze "toevallig" alle 4 pumpten afgelopen dagen), bnb word kunstmatig omhoog gepompt. Probeert icos naar bnb te laten komen door te zeggen dat ze meer kans op listing krijgen, zelfde geld voor projecten om bnb te "integreren". De lijst van discutabele dingen is eindeloos.

Waarom denk je dat Binance uit Tokyo vertrokken is, niet omdat hij zo integer is.

Kon niet voldoen aan regulering, op Malta heeft hij vrij spel om zijn integere exchange te runnen :p
Wat is er mis met betere voorwaarden om daarmee BNB te promoten ? En dat BNB kunstmatig omhoog wordt gepompt weet jij hoe precies? Toevallig zelf de boot gemist?

En als er een land is die een slecht track record heeft als het om exchanges gaat dan is het Japan wel.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:10:
[...]

Wat is er mis met betere voorwaarden om daarmee BNB te promoten ? En dat BNB kunstmatig omhoog wordt gepompt weet jij hoe precies? Toevallig zelf de boot gemist of niet soms?
Is gewoon machts positie misbruiken

Een exchange is een plek om dingen uit wisslen, niet een plek voor projecten om je met de billen bloot te laten spanken door cz. imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:13:
[...]

Is gewoon machts positie misbruiken

Een exchange is een plek om dingen uit wisslen, niet een plek voor projecten om je met de billen bloot te laten spanken door cz. imo
Niemand verplicht die projecten toch om voor Binance Launchpad te kiezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
[...]

Wat een BS reactie zeg.
Je weet dat je in de crypto zit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Niemand verplicht die projecten toch om voor Binance Launchpad te kiezen?
Waar zie je mij dat zeggen?

Weet jij wel waar ze vandaan komen? En wie er achter zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
wehave schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:20:
[...]

Wat een BS reactie zeg.
Je weet dat je in de crypto zit toch?
* Doe eens normaal :Z *

[ Voor 16% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2019 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:21:
[...]

Waar zie je mij dat zeggen?

Weet jij wel waar ze vandaan komen? En wie er achter zitten?
Weet jij het eigenlijk? Heb je langer dan 5 minuten ernaar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
De frustratie van deze man spat er van af 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 28-05-2019 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:23:
[...]

De frustratie van deze man spat er van af 8)7
Oh gosh iemand met een andere mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Ik heb hier op dit podium wel vaker verkondigd dat ik wat ChainLINK heb in mijn porto. Ik kwam "toevallig" een verhaaltje tegen (via Reddit) dat probeert uit te leggen waarom ChainLINK nu zo'n goed idee is.

https://hacked.com/investing-idea-chainlink/

Het legt uit wat Chainlink doet, waarom en hoe.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 12:45
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:24:
[...]

Alles goed verder? take a chill pil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
mugenmarco schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:25:
[...]

Alles goed verder? take a chill pil 8)7
Very frustrated sir

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• outlandos
tias86 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:24:
[...]

Keep calm and get BNB :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
outlandos schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Iemand die zonder verplichting 35% van alle cash weggeeft nav de Chinese ICO ban in 2017, en daarmee het bestaan van zijn eigen exchange op het spel zet, zegt wat mij betreft alles over integriteit c.q. betrouwbaarheid.
Dat is gewoon een slimme zakelijke beslissing geweest, vindt dit nou niet echt een goed voorbeeld dat de beste man integer is... ;)

Ik ben ook niet echt bepaald fan van hem. Moet wel zeggen dat hij zichzelf en Binance goed kan verkopen, dat zeker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Crypts schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:37:
[...]

Dat is gewoon een slimme zakelijke beslissing geweest, vindt dit nou niet echt een goed voorbeeld dat de beste man integer is... ;)

Ik ben ook niet echt bepaald fan van hem. Moet wel zeggen dat hij zichzelf en Binance goed kan verkopen, dat zeker! :P
Dat het uiteindelijk een beslissing blijkt die zakelijk goed heeft uitgepakt was op dat moment moeilijk te voorspellen. Op de korte termijn was het in elk geval een gewaagde beslissing, die zeker niet in zijn eigen belang was.

En je hoeft ook zeker geen fan te zijn van hem. Dat moet iedereen lekker zelf weten. Maar ik heb over veel dingen wat crypto betreft spijt, maar hem 'volgen' hoort daar zeker niet bij.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 28-05-2019 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Binance verpest de crypto markt imo, een exchange moet zich bezig houden met het handelen en niet wat ze er nu allemaal omheen doen met loterijen en launch pads

Zo zijn er nog een aantal dubieuze handelingen geweest met o.a. een TRX en waren ze er als eerste bij om een SV te steunen om ze vervolgens te delisten, omdat die maloot van een CW zegt dat ie satoshi is, als je al die shitcoins naloopt die ze hebben op uitspraken, dan mogen ze alles wel delisten.

Zelfs coins zonder whitepaper of een pure copy paste zijn wel allemaal ok voor ze, stelletje hypocrieten zijn het daar.

Vandaag is binanace hot morgen is er weer een andere, zo is het altijd al gegaan in crypto land daarom is het ook belangrijk om je centjes op meerdere exchanges te laten staan, iets wat veel mensen zijn vergeten of net zijn ingestapt en die het niet weten.

my 2 crypto cents

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Counter_culture
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-09 09:16
Tja, er valt voor beide kanten wat te zeggen... Binance is gewoon een bedrijf dat alles doet om hun winst te maximaliseren, en niet per sé om jouw winst te maximaliseren ;)

Dat gezegd hebbende heeft Binance wel in grote mate bijgedragen aan het innoveren en populariseren van alles wat met het handelen in crypto te maken heeft. Bitfinex, Kraken, etc. hadden die rol ook kunnen pakken maar hebben het gewoon laten liggen in 2017-2018 terwijl Binance constant bezig is geweest met innovatie.

Het wachten is nu gewoon op een échte decentrale exchange die het brede publiek net zo weet aan te spreken als Binance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Counter_culture schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:12:

Het wachten is nu gewoon op een échte decentrale exchange die het brede publiek net zo weet aan te spreken als Binance :)
En laat Binance daar nou toevallig mee bezig zijn ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Machlah
Counter_culture schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:12:
Tja, er valt voor beide kanten wat te zeggen... Binance is gewoon een bedrijf dat alles doet om hun winst te maximaliseren, en niet per sé om jouw winst te maximaliseren ;)

Dat gezegd hebbende heeft Binance wel in grote mate bijgedragen aan het innoveren en populariseren van alles wat met het handelen in crypto te maken heeft. Bitfinex, Kraken, etc. hadden die rol ook kunnen pakken maar hebben het gewoon laten liggen in 2017-2018 terwijl Binance constant bezig is geweest met innovatie.

Blijft voor sommige mensen lastig om beide kanten te zien maar jij verwoord het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two-one
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-06 21:58
Pelox schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:34:
[...]

Waarom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:19:
[...]

Blijft voor sommige mensen lastig om beide kanten te zien maar jij verwoord het goed.
Mwah, ik wil zelf ook niet in het verleden blijven hangen. Natuurlijk hebben ze veel goeds gedaan en gebracht maar zoals ze nu bezig zijn? Nee daar kan ik niet echt achter staan, ze zijn veel te 'sturend' op teveel vlakken bezig en naast vervelend vind ik het ook niet echt gezond voor crypto in het algemeen. Er ligt teveel macht in maar een paar handen en dat is niet iets wat ik echt toe juich. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Crypts schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:29:
[...]

Mwah, ik wil zelf ook niet in het verleden blijven hangen. Natuurlijk hebben ze veel goeds gedaan en gebracht maar zoals ze nu bezig zijn? Nee daar kan ik niet echt achter staan, ze zijn veel te 'sturend' op teveel vlakken bezig en naast vervelend vind ik het ook niet echt gezond voor crypto in het algemeen. Er ligt teveel macht in maar een paar handen en dat is niet iets wat ik echt toe juich. ;)
Ook een prima reactie ;-) Wat anders dan 'BINANCE KONTENLIKKERS RETENKRUIPERs' niveau. Wat dat betreft denk ik dat de crypto markt zichzelf wel 'regelt'. Als Binance echt te veel gaat sturen en controle gaat uitvoeren komt er weer een andere speler die het beter doet. Vooralsnog ben ik zelf wel blij met Binance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tias86
Machlah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:37:
[...]

Ook een prima reactie ;-) Wat anders dan 'BINANCE KONTENLIKKERS RETENKRUIPERs' niveau. Wat dat betreft denk ik dat de crypto markt zichzelf wel 'regelt'. Als Binance echt te veel gaat sturen en controle gaat uitvoeren komt er weer een andere speler die het beter doet. Vooralsnog ben ik zelf wel blij met Binance.
Tja dat kan je ook anders verwoorden idd.

Excuses voor mijn platte taalgebruik mensen.

[ Voor 4% gewijzigd door tias86 op 28-05-2019 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Machlah schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:37:
[...]

Ik probeer dingen ook wel vanuit meerdere kanten te bekijken, hoe had het eruit gezien als er geen Binance was geweest? Ik denk dat het dan nog veel rommeliger en schimmiger zou zijn geweest. Binance heeft voor veel mensen toch de drempel wel verlaagd denk ik, het platform is ook erg makkelijk te begrijpen en gebruiken.

Dat zichzelf regelen geloof ik niet zo in, er zullen altijd mensen ergens het voortouw moeten nemen, 99,99% van de mensen is dom vee wat achter de kudde aan hobbelt. Dat is niet erg maar laat over dat er maar een paar mensen zijn die echt richting kunnen geven, op dit moment is dat met name CZ in mijn opinie en hoewel ik niet echt achter hem sta hadden we het ook slechter kunnen treffen. CW bijv. :P

Edit: btc withdrawal deed er maar 1,5 uur over, etc is op dit moment nog niet geland en zit op iets meer dan 18 uur inmiddels. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Crypts op 28-05-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Grapje ;)

Vooralsnog blijf ik lekker hodlen maar je weet het maar nooit met crypto..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg ik even een hartverzakking.

Had meerdere alarmen gezet als ladder omhoog.
Dus bv 20 sat. 25,30,35...

En rijdend op de snelweg, bleef mijn telefoon maar afgaan.
Constant 5 min lang.
Enige wat ik wist aan het geluid was binance..

Snel de eerste pechhaven opgeschoten....
Denkend wtf Volgens mij moet ik verkopen nu

Zijn het oude alarmeringen.
Dus 10,11,13,en 14sat.

Hartslag 140... En hoe is jullie dag.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:48:
Krijg ik even een hartverzakking.

Had meerdere alarmen gezet als ladder omhoog.
Dus bv 20 sat. 25,30,35...

En rijdend op de snelweg, bleef mijn telefoon maar afgaan.
Constant 5 min lang.
Enige wat ik wist aan het geluid was binance..

Snel de eerste pechhaven opgeschoten....
Denkend wtf Volgens mij moet ik verkopen nu

Zijn het oude alarmeringen.
Dus 10,11,13,en 14sat.

Hier hetzelfde, al mijn alerts zijn afgegaan. Geen hartverzakking verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 12:48:
Met een hartslag van 140 is niks mee, kom maar terug als die op 160+ staat :+
Pagina: 1 ... 50 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!