If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik was op tijd in FIAT. BSV en Litecoin pik ik straks rond de 95 euro wel weer op.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:16:
Fuck deze shit. Ik ga rouletten. De heu
ach we zijn wel wat gewend toch? wordt er niet echt warm of koud vanRechtzodiegaat schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:16:
Daar komt de volgende daling. Riemen vast.

Tweedehands he? Hij vergat tweedehands.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Het was een vraagstelling he, geen definitie.Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:17:
[...]
Wat zeg jij nou?Hoe k#t moet jouw dag wel niet geweest zijn dat jij, uitgerekend jij zulks een negativiteit dit forum op plempt?
Maar inderdaad flinke kutdag, dit voel je wel feilloos aan.
Maar natuurlijk is dit niet het einde! Sorry, ik moest me even herpakken.
Maar ga wel even rouletten nu

Bij mij staat ie op 3 maanden schaal op +135% en op 1 maand op 66%. Dus ehhh...Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:27:
wanneer bitcoin 2% dumpt na een stijging van +150% in een paar weken
[Afbeelding]

Blijkbaar niet, daarom zeg ik het even voor de volgende keerCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:00:
[...]
Die kennis zou toch gemeengoed moeten zijn?Mensen zijn achterlijke kuddedieren en hebben een ziekelijke fetish voor ronde bedragen/cijfers. Ergens net boven of onder gaan zitten werkt bijna altijd, is vaak maar centenwerk.
Zelfde verhaal met kooporders natuurlijk. BTC bounced op 8600 precies op Binance, dus niet alle orders op 8600 zijn gevult. Zelfde verhaal met ETH op 260. LTC bounced echter op 110.44, dus geen enkele order op de 110 is geraakt omdat er blijkbaar ruim genoeg orders boven stonden. Blijkbaar is er veel vraag anders had BTC de 8600 niet eens geraakt en ETH de 260 niet, maar dan nog is dus niet iedere order op die bedragen gevult waarbij je met LTC helemaal een stuk hoger had moeten zitten.
ok ok.Rechtzodiegaat schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:28:
[...]
Bij mij staat ie op 3 maanden schaal op +135% en op 1 maand op 66%. Dus ehhh...
1 april: $4000
nu: $8800
120% ook goed, ik tel het allemaal niet na.
Ik tel alleen de waarde van mijn pf in euro's.Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:32:
[...]
ok ok.
Sats en procenten heb ik geen zin meer in.
een gemiddelde leverancier ziet een week ook als een erg rekbaar begrip.. niets raars aan hoorTominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:32:
[...]
ok ok.
Die euro prijzen doen me elke keer weer schrikkenAli Baba 1001 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:47:
Was wel een flinke zeg...
LTC van 108 naar 99 in nog geen 5 min
Ach ja, crypto...
Moon soon!
het bedrag in euro's is leuk, maar bij mij gaat het maar om 1 ding: zoveel mogelijk sats verzamelen before $100.000 Bitcoin.RaptorXS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:37:
[...]
Ik tel alleen de waarde van mijn pf in euro's.
Sats en procenten heb ik geen zin meer in.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Iedereen verkopen nu! Deze man heeft 1 keer winst gepakt op Bitmex en weet waarover hij praat!A87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:42:
Check het PATROON van de 1H...... dit is duidelijk zon soort bart dit gaat echt niet omhoog komende 24uur oid
Geintje natuurlijk, we staan gewoon op 8700 mensen. Je kunt moeilijk in 1 streep naar de 100.000.
Sommige mensen hier lijken dat wel te denken... Moet zeggen dat ik het niveau hier sowieso gezakt vind naar een bedenkelijk niveau. Dat was toch wel beter in de diep rode maanden van 2018. Gelukkig zitten er nog wel voldoende leuke/nuttige posts tussenTuutjDrie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:50:
[...]
Iedereen verkopen nu! Deze man heeft 1 keer winst gepakt op Bitmex en weet waarover hij praat!![]()
Geintje natuurlijk, we staan gewoon op 8700 mensen. Je kunt moeilijk in 1 streep naar de 100.000.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 27-05-2019 19:55 ]
De (leveraged) long/short posities op Bitmex zijn geen indicatie voor de aankomende koersverloop.A87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:42:
Check het PATROON van de 1H...... dit is duidelijk zon soort bart dit gaat echt niet omhoog komende 24uur oid
Derivaten, soort gokwerk net als roulette.
Voor diegene die BitMex gebruiken op flinke leverage. Doen jullie aan hedgen met een second account of gewoon YOLO @ 50x lev. Om me in te dekken voor die gemanipuleerde pumps (week winst zien verdampen in 3 minuten) zit ik eraan te denken om toch te gaan hedgen op 50/75% zodat ik juist enorm profiteer van de gemanipuleerde pumps (omdat ik altijd aan de verkeerde kant zit).RaptorXS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:55:
[...]
De (leveraged) long/short posities op Bitmex zijn geen indicatie voor de aankomende koersverloop.
Derivaten, soort gokwerk net als roulette.
[ Voor 24% gewijzigd door green-tea op 27-05-2019 19:59 ]
alles onder de 100x is een weak handgreen-tea schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:58:
[...]
Voor diegene die BitMex gebruiken op flinke leverage. Doen jullie aan hedgen met een second account of gewoon YOLO @ 50x lev. Om me in te dekken voor die gemanipuleerde pumps (week winst zien verdampen in 3 minuten) zit ik eraan te denken om toch te gaan hedgen op 50/75% zodat ik juist enorm profiteer van de gemanipuleerde pumps (omdat ik altijd aan de verkeerde kant zit).
Voor iedereen die dat overweegt, koop maar een staatslot.
Ik heb instructies opgeschreven en mijn vrouw uitgelegd wie haar daarmee kan helpen. Als ik het haar nu uitleg dan weet ik zeker dat ze dat gaat vergeten, wat logisch is, want het is niet haar ding. Maar een paar vrienden van mij kunnen dat prima voor haar uitvoeren. En ik hoop dat ze er dan met zijn allen wat leuks van kopenPelox schreef op maandag 27 mei 2019 @ 16:33:
Even een serieuze vraag.. Hoe hebben jullie je pf veiliggesteld in het geval van overlijden bijvoorbeeld? Ik wil hier iets voor gaan bedenken, maar heb geen zin om het echt te beschrijven bij een notaris bijvoorbeeld.. iemand een handig slim idee?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Daarom staan mijn grootste holdings ook bewust op een Euro exchange waar ik direct naar mijn rekening kan. Ik wil echt voorkomen dat je een Bitcoin van 200.000 Euro verstuurt, hij pas na 3 dagen aankomt en inmiddels nog "maar" 140.000 Euro waard is.Klaas25 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:43:
Zelfs ETH versturen duurt me al te lang. Wat een verdriet. K snap de drama van laatste bullrun wel.
Dat belooft nog wat weer.
Gewoon een paar stop limit sell orders, was de eerste keer dat we daar langskwamen, die zijn nu weg, dus gaat hopelijk bij de volgende poging makkelijker.PHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:03:
Hmm dit was wel een heel ferme reject op de 8900 usd. Hopelijk houdt de support van 8600
[ Voor 27% gewijzigd door Taro op 27-05-2019 20:46 ]
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Maar in me Ledger Live staat wel Status: COnfirmed.
Gaat het nog lang duren of is fail als in. Die komt er niet meer? Welke is het nou?
Edit: K geloof dat ik het antwoord al wel heb. Blijft in senders wallet.
[ Voor 24% gewijzigd door Klaas25 op 27-05-2019 20:54 ]
Deze tip is echt goud. In combinatie met bunq gewoon binnen 15 seconden mijn geld terug op de rekening!
Mede omdat ik zelf ook bunq heb
Ik had gister met BTC een transactie gedaan uit mijn wallet met te weinig fee. Heb toen gewoon de transactie vergeten in de wallet en opnieuw gedaan met hoger fee. Kreeg eerder geen confirmaties maar daarna wel.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Geen idee maar het blijft wel spannend en verslavend zo.
Instant payments tussen banken is er al.Krysa schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:54:
[...]
Deze tip is echt goud. In combinatie met bunq gewoon binnen 15 seconden mijn geld terug op de rekening!
Mede omdat ik zelf ook bunq heb
https://www.betaalverenig...ments/deelnemende-banken/
momentum genoeg nu.. 87xx zijn we zo voorbij met dit tempoRaptorXS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:00:
Aankomende nacht 10K. BTC of toch 7K ?
Geen idee maar het blijft wel spannend en verslavend zo.
Ik voel me werkelijk waar intens beledigd. Wat heb ik u aangedaan?outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:54:
Moet zeggen dat ik het niveau hier sowieso gezakt vind naar een bedenkelijk niveau. Dat was toch wel beter in de diep rode maanden van 2018. Gelukkig zitten er nog wel voldoende leuke/nuttige posts tussen
Gokje ltc pakt niet verkeerd uit, €101 in en de €104 al aangetikt, doe ik het niet voor maar toch leuk. Ik heb geen haast met dit plukje dus ik ga voor 109/110. Zou me overigens niet eens verbazen als we die morgen al aantikken.
Ik hoop het voor jeCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:13:
[...]
Gokje ltc pakt niet verkeerd uit, €101 in en de €104 al aangetikt, doe ik het niet voor maar toch leuk. Ik heb geen haast met dit plukje dus ik ga voor 109/110. Zou me overigens niet eens verbazen als we die morgen al aantikken.
Denk eerder dat we de andere kant op gaan.
Dan is het ook leuk als je deelt waarom toch?Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Ik hoop het voor je![]()
Denk eerder dat we de andere kant op gaan.
En ja ik zit er ook weleens naast, that's life. Verdeel en heersch, verdeel je PF dus om risico te spreiden.
Weg
Maar hoe herken je ze live? Ik heb gisteren en vandaag na stijgingen, bij een dalende koers winst genomen uit angst in de verliezen te duiken. En je raad het al......New Yorker schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:31:
Heerlijke beartraps je zou maar een weakhand zijn.

Maar nogmaals, hoe herken je ze?
Omdat het beter voor mij is zodat ik weer kan inkopenCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:24:
[...]
Dan is het ook leuk als je deelt waarom toch?Ik stel overigens ook constant mijn prognoses bij maar ik post juist bedragen zodat mensen misschien een beetje feeling krijgen met het hoe, waarom en wanneer. Het is geen advies maar ik verdien er al wel geruime tijd mijn voedsel bonnekes mee.
![]()
En ja ik zit er ook weleens naast, that's life. Verdeel en heersch, verdeel je PF dus om risico te spreiden.![]()
Shorts lopen nu wat op en aangezien iedereen tegenwoordig in die hefboomproducten zit reageert de markt daar meer op dan op gewone trades heb ik het idee.
Maar over een uur denk ik er weer anders over hoor, had vandaag ook nog een ritje LTC van 102 naar 104 terwijl ik begin van de dag er niet in geloofde.
Ik zou wat hij zegt maar niet al te serieus nemen.Appeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:35:
[...]
Maar hoe herken je ze live? Ik heb gisteren en vandaag na stijgingen, bij een dalende koers winst genomen uit angst in de verliezen te duiken. En je raad het al......![]()
Dan zien we pas achteraf.Appeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:35:
[...]
Maar hoe herken je ze live? Ik heb gisteren en vandaag na stijgingen, bij een dalende koers winst genomen uit angst in de verliezen te duiken. En je raad het al......![]()
Weg

OK, maar toch is zo'n omgekeerde spike voor mij vaak wel een adrenaline-moment waardoor ik (achteraf gezien) verkeerde beslissingen neem. Had ik in optiehandel ook nog al eens last van.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:37:
[...]
Ik zou wat hij zegt maar niet al te serieus nemen.
Maar goed, zoals ze zeggen, van winst nemen is nog nooit iemand armer geworden
Spot on! Ik heb niet alleen ditzelfde idee, ik durf zelfs gerust te zeggen dat als je de markt wil peilen je alleen maar naar BM hoeft te kijken.Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:36:
Shorts lopen nu wat op en aangezien tegenwoordig iedereen in die hefboomproducten zit reageert de markt daar meer op dan op gewone trades heb ik het idee.
Gooi alle TA's maar de deur uit. Nee dat is ietwat voorbarig maar op het moment voert het speculatieve karakter wel de boventoon.
Gewoon wat bearmarkets overleven, dan voel je vrij weinig emotie meerAppeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:41:
[...]
OK, maar toch is zo'n omgekeerde spike voor mij vaak wel een adrenaline-moment waardoor ik (achteraf gezien) verkeerde beslissingen neem. Had ik in optiehandel ook nog al eens last van.
Wat hij zegt is meer: Dit is misschien een beartrap. Je reageert er op alsof het zeker is dat dit een beartrap is.Appeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:41:
[...]
OK, maar toch is zo'n omgekeerde spike voor mij vaak wel een adrenaline-moment waardoor ik (achteraf gezien) verkeerde beslissingen neem. Had ik in optiehandel ook nog al eens last van.
Verder hangt het af van wat je wil doen. Wil je gaan traden en zoveel mogelijk de runs omhoog pakken en de runs omlaag uitzitten zal je zeer actief aan de slag moeten gaan en veel moeten leren. De andere optie is holden waarbij je dan eens een dikke rit omlaag er in zit, maar de vraag is of dat erg is. Het is eigenlijk niet te doen om er weinig tijd mee bezig te zijn en toch alle ritjes op de juiste manier te pakken. Wil je er niet al te veel tijd aan besteden zou ik gewoon lekker holden. Wil je er wel veel tijd aan besteden zal je flink moeten gaan leren. Uitgaan van wat wie dan ook zegt op een forum qua koop op verkoop momenten zou ik sowieso niet zomaar doen
Bitmex. Het ultieme gok paradijs mbt crypto's.
Dan had je hem beter de eerste keer kunnen verkopen dan 2 jaar te holden als je hem op 20 Euro had gekocht want volgens mij heeft ie net geen 20 Euro na de vorige ATH aangetikt.AlterMann schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:40:
Die LTC blijft maar gaan.. gekocht op 20 euro, nu al 5 keer zoveel waardGaat nog te hard om te verkopen, ik hoop op 200 euro.. dan mogen ze weg, misschien
Ik heb wel al een plukje verkocht, m'n inleg heb ik er al uit, dus verder is het alleen maar mooi meegenomen
Edit
Wat is het toch een mooi muntje he dat LTC

[ Voor 5% gewijzigd door Slux op 27-05-2019 21:52 ]
Tof dat je deze weer intrekt, je bent een vreemde knakker maar dik respect hiervoor.A87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:46:
Ja, het zag er wel verdomd BEArish uit een paar uur geleden. Heb mijn short maar gesloten want zo te zien wilt het niet gestaag omlaag.
Het zag er duister uit met die tubbeltopCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:49:
[...]
Tof dat je deze weer intrekt, je bent een vreemde knakker maar dik respect hiervoor.
@Thommie.nl? Hij kwam nog terug om te zeggen dat huidige stijging manipulatie was.Swaha schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:47:
Hoe zou het eigenlijk gaan met die kerel die begin januari alles verkocht had, omdat hij ervan overtuigd was dat BTC nog flink zou gaan zakken? Sorry, ben heel slecht in namen onthouden....
Weg
Ik ga even heel eng doen en ik noem het anders maar ik ben het in deze met je eens, kon wel beide kanten op vallen voor zover ik kon inschatten. Gelukkig positief maar dat had net zo goed de andere kant op kunnen gaan idd.
Ik heb ook "geinvesteerd" in BTC met aankoop tussen 3 en 4K. Die HODL ik.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:46:
[...]
Wat hij zegt is meer: Dit is misschien een beartrap. Je reageert er op alsof het zeker is dat dit een beartrap is.
Verder hangt het af van wat je wil doen. Wil je gaan traden en zoveel mogelijk de runs omhoog pakken en de runs omlaag uitzitten zal je zeer actief aan de slag moeten gaan en veel moeten leren. De andere optie is holden waarbij je dan eens een dikke rit omlaag er in zit, maar de vraag is of dat erg is. Het is eigenlijk niet te doen om er weinig tijd mee bezig te zijn en toch alle ritjes op de juiste manier te pakken. Wil je er niet al te veel tijd aan besteden zou ik gewoon lekker holden. Wil je er wel veel tijd aan besteden zal je flink moeten gaan leren. Uitgaan van wat wie dan ook zegt op een forum qua koop op verkoop momenten zou ik sowieso niet zomaar doen
Voor de rest probeer ik momenteel, met ander geld, ritjes te maken. Dat is NU niet zo heel moeilijk als je met 1 tot 4 % tevreden bent met een enkele uitschieter naar boven.
Maar bedankt voor je goede adviezen!
Ik heb ze pas sinds december 2018, bij mazzel in de dip gekochtSlux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:48:
[...]
Dan had je hem beter de eerste keer kunnen verkopen dan 2 jaar te holden als je hem op 20 Euro had gekocht want volgens mij heeft ie net geen 20 Euro na de vorige ATH aangetikt.![]()
Edit
Wat is het toch een mooi muntje he dat LTC
Wow, dat is BIG if TRUE.D-Ed schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:47:
I’ll just leave this here.. [YouTube: IOTA Hints at Coordicide]
#IOTAstrong DYOR etc.
De IOTA Discord gaat redelijk los op het moment
Nu ben ik wel bang voor de befaamde drop, IOTA waarde zakt meestal bij hoed nieuws
Netjes gedaanAlterMann schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:56:
[...]
Ik heb ze pas sinds december 2018, bij mazzel in de dip gekocht
Die CL zat ook spot on met zijn voorspelling dat LTC terug naar 20 zou gaan.
Met of zonder TA blijft het gokken daar.outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:03:
Dat BitMEX net voor het eerst uitgeprobeerd met een paar tientjes. Maar als je niet aan TA doet en de boel constant monitort komt het neer op puur gokken
Ik ben verslavingsgevoeling als het op gokken aankomt, dus ik zal het wijselijk bij deze tientjes houden
Appeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 21:41:
[...]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Slim, gewoon traden is al verslavend genoeg voor mij, nog 6 maanden en dan wordt het cold turkey afkicken voor mij, heb er nu al slapeloze nachten van.outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:06:
[...]
Ik ben verslavingsgevoeling als het op gokken aankomt, dus ik zal het wijselijk bij deze tientjes houden
SPiET
DAMAGE schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:07:
Daarom reageer je met crypto ook nooit op de koers. Je anticipeert op de koers. Dus je maakt vooraf een plan van het moment van instappen én een plan van het moment om uit te stappen. Je kunt ook een stop loss zetten om te zorgen dat als de koers flink keldert je een willekeurig aantal % verlies neemt om zo geen bagholder te worden. Really; traden gaat meer om dat je je verlies kunt beperken dan dat je winst maakt. Want juist door je verlies te beperken daardoor ga je je winsten maken.
[...]
edit; komt gek over dat poppetje, ik bedoel: Dank!
[ Voor 4% gewijzigd door Appeltjeeitje op 27-05-2019 22:15 ]
What happened? Waarom nog 6 maanden en niet nu?Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:10:
[...]
Slim, gewoon traden is al verslavend genoeg voor mij, nog 6 maanden en dan wordt het cold turkey afkicken voor mij, heb er nu al slapeloze nachten van.
Ik zou er direct mee stoppen als ik slapeloze nachten er aan over hield. Het is je gezondheid niet waard, tenzij je minimaal paar keer modaal binnen harkt per jaar, imo.Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:10:
[...]
Slim, gewoon traden is al verslavend genoeg voor mij, nog 6 maanden en dan wordt het cold turkey afkicken voor mij, heb er nu al slapeloze nachten van.
Appeltjeeitje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:14:
[...]
edit; komt gek over dat poppetje, ik bedoel: Dank!
ga je een market buytje doen?A87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:28:
OMDAT er geen dikke dump is geweest komt PART2 van die mega pump....
when moon? when lambo?
Jij lult ook maar van alles en niets hè. Zit je altijd wel een keertje goedA87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:28:
OMDAT er geen dikke dump is geweest komt PART2 van die mega pump....

Omdat ik het te leuk vind om nu mee te stoppen, ik heb een afspraak met mijn wederhelft om eind van het jaar te stoppen, na +-3 jaar full time +-16 uur per dag traden is het wel mooi geweest, ik heb nog een bedrijfje wat ook door moet gaan en de persoon die het nu runt loopt over dus ik moet bij springen.Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:21:
[...]
What happened? Waarom nog 6 maanden en niet nu?
plus ik ben wel wat afgezonderd van de wereld de laatste 3 jaar, op een vakantie van 3 maanden na ben ik nergens anders mee bezig geweest.
ik blijf wel door gaan met belegen maar niet meer daytrader of in crypto
Slapeloze nachten om te stoppen met traden,outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:21:
[...]
Ik zou er direct mee stoppen als ik slapeloze nachten er aan over hield. Het is je gezondheid niet waard, tenzij je minimaal paar keer modaal binnen harkt per jaar, imo.
Ik heb idd een flink bedrag verdiend met crypto maar dat is niet de reden, het is puur omdat ik het leuk vind en omdat het kan.
Helemaal uit crypto ja ? Niet een paar BTC voor de hold ?Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:39:
[...]
ik blijf wel door gaan met belegen maar niet meer daytrader of in crypto
Die zou ik ook altijd een stuk of 3-5 aanhouden! Of tenminste dat blijf ik doen tot ze boven de 100.000 zitten of 0 waard zijnPilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:45:
[...]
Helemaal uit crypto ja ? Niet een paar BTC voor de hold ?
Eens, ik zou er altijd minimaal 1 achter de hand houden. Eind 2020 $1 miljoen volgens betrouwbare bron.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:45:
[...]
Oi een chick met dikke poen, is u nog datable?Oepsje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:49:
[...]
Die zou ik ook altijd een stuk of 3-5 aanhouden! Of tenminste dat blijf ik doen tot ze boven de 100.000 zitten of 0 waard zijn
Ja helemaal uit crypto voor mij zonder BTC, ik geloof niet dat het echt toekomst heeft om te holden en later door te geven.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:45:
[...]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Denken jullie echt dat BTC naar een ton kan gaan? Ik geloof er echt geen snars van. Iedereen "vergeet" altijd maar even dat het kneiter duur is en voor geen ene meter schaalt. Eind 2017 was er geen doorkomen aan qua transacties en je betaalde je suf. Er is helemaal geen reden om aan te nemen dat BTC het nu wel aankan. Laat staan als de waarde naar 100K gaat. Het is nu alweer (te) duur en je leest steeds vaker dat mensen erg lang moeten wachten op hun transactie.Oepsje schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:49:
[...]
Die zou ik ook altijd een stuk of 3-5 aanhouden! Of tenminste dat blijf ik doen tot ze boven de 100.000 zitten of 0 waard zijn
Ik hoop dat ik het mis heb voor jullie en mijn centjes, maar BTC is een fossiel dat allang niet meer uit kan lopen maar iedereen behandeld het als de trouwe ouwe hond die nog wel gezellig een rondje mee kan lopen.
Hallo met Tim
When.Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 17:45:
HODL DE MOEDER GASTEN
DA BULLS ARE COMING
[Afbeelding]
MOON LAMBO SOON
Winsten gepakt hier en weer ingestapt deels. Geen idee waar je op wacht?
Niet zozeer om 10 jaar te holden, maar meer min of meer de volgende ATH te pakken.Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:55:
[...]
Ja helemaal uit crypto voor mij zonder BTC, ik geloof niet dat het echt toekomst heeft om te holden en later door te geven.
Fixed
Van centen naar 100 is gelukt. Toen van 100 naar 1000 is gelukt. Toen van 1000 naar 20k is gelukt. Maar van 20k naar 100k zou niet moeten kunnen ? Ja BTC is een fossiel dat langzaam is en zat nadelen heeft, maar dat zegt niets over de prijs die het kan halen. Ja, ik denk zeker dat BTC naar de ton kan.
op 9000 natuurlijkCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:05:
[...]
Winsten gepakt hier en weer ingestapt deels. Geen idee waar je op wacht?
op vegeta
op moon
op lambo
Kom op mensen, even die kunst uit de deur mieteren en naar de 9000+ toe, daarna naar de 10k! Even funden die handel.Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:07:
[...]
op 9000 natuurlijk
op vegeta
op moon
op lambo

Ja nou doe je dus precies wat ik bedoel. Je "vergeet" voor het gemak even het hele schaalbaarheidsprobleem. Van 0 naar 100 naar 1000 was allemaal geen probleem omdat de transactiekosten niet de pan uit rezen. De laatst bullrun heeft laten zien dat BTC de volumes niet aankan. Ook als BTC naar de 20k gaat zal je zien dat er weer problemen met fees en transactietijden komen. Dat is nu al zo en dat gaat alleen maar erger worden. $50 betalen om $1000 over te maken. Lekkere reclame gaat dat worden. Ik zie de clickbait artikelen al voor me.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:07:
[...]
Niet zozeer om 10 jaar te holden, maar meer min of meer de volgende ATH te pakken.
[...]
Fixed
Van centen naar 100 is gelukt. Toen van 100 naar 1000 is gelukt. Toen van 1000 naar 20k is gelukt. Maar van 20k naar 100k zou niet moeten kunnen ? Ja BTC is een fossiel dat langzaam is en zat nadelen heeft, maar dat zegt niets over de prijs die het kan halen. Ja, ik denk zeker dat BTC naar de ton kan.
Maargoed. Gelukkig is tegen die tijd al iedereen over op Nano en gebruiken we gewoon Appia om gratis en snel meuk te betalen. [/maarnietheus]
Hallo met Tim
Die schaalbaarheids problemen waren er op 10k ook toen we naar de 20k gingen.Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:16:
[...]
Ja nou doe je dus precies wat ik bedoel. Je "vergeet" voor het gemak even het hele schaalbaarheidsprobleem. Van 0 naar 100 naar 1000 was allemaal geen probleem omdat de transactiekosten niet de pan uit rezen. De laatst bullrun heeft laten zien dat BTC de volumes niet aankan. Ook als BTC naar de 20k gaat zal je zien dat er weer problemen met fees en transactietijden komen. Dat is nu al zo en dat gaat alleen maar erger worden. $50 betalen om $1000 over te maken. Lekkere reclame gaat dat worden. Ik zie de clickbait artikelen al voor me.
Maargoed. Gelukkig is tegen die tijd al iedereen over op Nano en gebruiken we gewoon Appia om gratis en snel meuk te betalen. [/maarnietheus]
Wat jij denk ik vergeet is het volgende: Als mensen maar denken dat BTC verder blijft stijgen zullen ze het kopen en blijft het stijgen. BTC is niets waard behalve wat mensen vinden dat het waard is. Dan moeten mensen maar 100 dollar betalen om voor 100k aan BTC te verzenden, dan doen ze dat gewoon. Puur denken dat BTC die waarde niet kan halen omdat het duur is om te verzenden is nogal tunnelvisie. Je pakt natuurlijk wel een heel groot probleem dat BTC heeft, maar je pakt er een extreme conclusie bij. We zijn al van 3.2k naar bijna 9k gekomen, zodra de 20k er aan gaat is de weg naar 100k open. Of een transactie nou 10 cent kost of 250 dollar. Ja de 7 TPS van BTCis compleet bagger, maar om dan gelijk te zeggen dat de waarde niet kan blijven stijgen, puur door dat ene probleem, dan onderschat je de FOMO van mensen die geld zien.
Ik zeg "ik drink nog wat"
Doe jij de lichten uit
Okee tot zo
Ik schenk m'n glas weer vol
En rook een sigaret
Wat zoek ik hier nog
Waarom ga ik niet weg
Voor de mensen die kleine bedragen aan BTC hebben wordt het natuurlijk wel een enorm probleem. 250 dollar betalen om 100k aan BTC te verzenden is prima, maar dat betalen voor 1000 dollar aan BTC is anders. Misschien komt er wel flinke handel in adressen met keys op die manier ? Het is prima mogelijk om 1000 dollar aan BTC te verkopen door aan te tonen dat je toegang hebt tot een adres door een bericht te signeren en dan de BTC te verkopen zonder dat het verzonden hoeft te worden.Swaha schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:27:
De schaalbaarheidsproblemen van BTC interesseren mij echt helemaal niets, het financiële potentieel wel.
Nou dat is precies niet wat ik denk. Ik denk juist dat mensen niet meer inzien waarom andere mensen het kopen. Zie ook Keynesian beauty contest. Op een gegeven moment kan je echt geen broodje poep meer verkopen. Je kan het gewoon niet meer uitleggen als je enige argument is dat het toch wel duurder gaat worden. Ja dat hebben we eerder gezien in 2017. Dat is voor zo'n beetje iedereen die er geen verstand van had verkeerd afgelopen. Hoe is dat anders dan een piramidespel?PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:20:
[...]
Die schaalbaarheids problemen waren er op 10k ook toen we naar de 20k gingen.
Wat jij denk ik vergeet is het volgende: Als mensen maar denken dat BTC verder blijft stijgen zullen ze het kopen en blijft het stijgen. BTC is niets waard behalve wat mensen vinden dat het waard is.
We'll see..Dan moeten mensen maar 100 dollar betalen om voor 100k aan BTC te verzenden, dan doen ze dat gewoon. Puur denken dat BTC die waarde niet kan halen omdat het duur is om te verzenden is nogal tunnelvisie. Je pakt natuurlijk wel een heel groot probleem dat BTC heeft, maar je pakt er een extreme conclusie bij. We zijn al van 3.2k naar bijna 9k gekomen, zodra de 20k er aan gaat is de weg naar 100k open. Of een transactie nou 10 cent kost of 250 dollar. Ja de 7 TPS van BTCis compleet bagger, maar om dan gelijk te zeggen dat de waarde niet kan blijven stijgen, puur door dat ene probleem, dan onderschat je de FOMO van mensen die geld zien.
Hallo met Tim
BTC wordt toch door veel mensen gezien als digitaal goud. Niet iets waar je iets mee kan, maar wel iets dat waarde heeft en in warde toeneemt over de tijd. Ik denk wel dat er een punt komt dat het bruikbaar moet worden of het stopt een keer. Ik denk niet dat BTC met de huidige techniek een miljoen gaat doen, maar nog een bullrun zit er denk ik wel in. Of er daarna nog 5 komen, daar twijfel ik sterk aan. Stel Starbucks komt morgen met het verhaal dat munt X gebruikt kan worden bij hun en die munt kan ook echt 10k TPS aan, dan kan die munt iets worden, tot die tijd blijft BTC koning. Dat BTC nu niet naar 400 dollar is gegaan geeft dat denk ik wel voldoende aan, dat een nieuwe ATH waarschijnlijk is. Of het gaat compleet kapot, of het doet een nieuwe ATH, er zit niets tussen in.Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 23:32:
[...]
Nou dat is precies niet wat ik denk. Ik denk juist dat mensen niet meer inzien waarom andere mensen het kopen. Zie ook Keynesian beauty contest. Op een gegeven moment kan je echt geen broodje poep meer verkopen. Je kan het gewoon niet meer uitleggen als je enige argument is dat het toch wel duurder gaat worden. Ja dat hebben we eerder gezien in 2017. Dat is voor zo'n beetje iedereen die er geen verstand van had verkeerd afgelopen. Hoe is dat anders dan een piramidespel?
[...]
We'll see..
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!