Wederom een leuk ritje met HOT, beetje op support (met wat marge) buy en sell orders zetten. Straks maar weer een buy order inschieten
Leuk zo lang het duurt !
Nee niet VET maar in de zin van wat vet zeg deze stijgingSlux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:02:
[...]
Zal wel aan mij liggen maar die doet toch maar een paar %
Wel lekker dat STRAT en NEO ook onzettend profiteren van de huidige bullrun.

Omg, Ik snapte de Link wel. En nee niet OmiseGo en ook niet Chainlink.Bever! schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:24:
[...]
Nee niet VET maar in de zin van wat vet zeg deze stijgingzit in btc. Misschien plukje ltc ernaast zetten?
Verwijderd
Ik zit nog met een VETte pluk ENJ, IOTA en ZIL wat ook maar niet wil. (dat rijmt)hansdegit schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:49:
![]()
Ik ging slapen met een doezoe, werd wakker met een ton.
Ik denk aan m'n krantenwijk, terwijl ik langs je rij
[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 27-05-2019 09:05 ]
Oops ik ben nog niet helemaal wakker.Bever! schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:24:
[...]
Nee niet VET maar in de zin van wat vet zeg deze stijgingzit in btc. Misschien plukje ltc ernaast zetten?
LTC heeft al een flinke run gemaakt en zou hem zelf niet kopen op het moment, ik kijk het nog even aan voordat ik ergens instap, mij te riskant na die stijging van gister.
STRAT heb ik al enige tijd geleden helemaal opgegeven.hansdegit schreef op maandag 27 mei 2019 @ 08:49:
![]()
Strat krijgt ook wel weer een keer een zetje, denk dat je beter in btc en large caps kan zitten nu..
Had ik dat maar gedaan!Machlah schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:06:
[...]
STRAT heb ik al enige tijd geleden helemaal opgegeven.

Ik lig laag in die 7, terwijl jij voor de tram rent.outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:05:
Ik ging slapen met een doezoe, werd wakker met een ton.
Jeweetzelf.
Nederlandse rapperts.

Verwijderd
Met een 7 moet hij wel in bitcoin zitten.Luuk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 09:29:
[...]
Ik lig laag in die 7, terwijl jij voor de tram rent.
Jeweetzelf.
Nederlandse rapperts.
Het is zo lastig om niet weer dezelfde fout te maken als 2 jaar geleden bij de vorige bullrun. Toen heb ik namelijk geen enkele winst verzilverd.. Maar wat is nou een goed punt om het dit keer wel te doen
Je koopt/verkoopt altijd te vroeg of te laat, daarmee moet je dus vrede hebben.PHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:01:
Het is zo lastig om niet weer dezelfde fout te maken als 2 jaar geleden bij de vorige bullrun. Toen heb ik namelijk geen enkele winst verzilverd.. Maar wat is nou een goed punt om het dit keer wel te doen
Ik ben van plan bij een BTC rond 12-14k de eerste winsten veilig te stellen.
Ik wacht minstens tot we weer op het niveau van vorige ATH zijn. Vanaf daar geleidelijk eruitPHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:01:
Sowieso je inleg eruit halen en daarna bij bv 6x je inleg en daar een plannetje maken en niet 'All-In' of 'All-Out' gaanPHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:01:
Van hier tot verwachte hoogtepunt je sells plaatsen.PHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:01:
Tja je wilt wel verkopen maar toch denk je dat ie nog verder zal stijgen. Hodl je dan en zakt ie opeens veel lager dan ben je nog meer winst kwijt dan dat je eerst wou verkopen.
Zit zelf met zo'n twijfel.
Niet dat ik dringend winst nodig heb maar zou toch leuk zijn om winst te pakken en dan opnieuw instappen in een lager level en nog es.
Zit zelf met zo'n twijfel.

Niet dat ik dringend winst nodig heb maar zou toch leuk zijn om winst te pakken en dan opnieuw instappen in een lager level en nog es.
SPiET
Je hebt altijd gewacht en gewacht tot ie opeens onder je buy order zat? of close?PHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:01:
SPiET
Precies..spietie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:11:
Tja je wilt wel verkopen maar toch denk je dat ie nog verder zal stijgen. Hodl je dan en zakt ie opeens veel lager dan ben je nog meer winst kwijt dan dat je eerst wou verkopen.
Zit zelf met zo'n twijfel.![]()
Zit momenteel op 144% ROE, maar die heeft in de hoogtij dagen op 317% gestaan.
@spietie ik was veel te greedy.. Bij elke daling dacht ik dat het klaar was.
[ Voor 6% gewijzigd door PHPResource op 27-05-2019 10:13 ]
PIVX
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
ach die fout maakt iedereen wel niks om je voor te schamenPHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:12:
[...]
Precies..
Zit momenteel op 144% ROE, maar die heeft in de hoogtij dagen op 317% gestaan.
@spietie ik was veel te greedy.. Bij elke daling dacht ik dat het klaar was.

Verwijderd
Ik ken het probleem.
Ik sloeg mezelf voor mijn kop dat ik BTT en hot niet de 21ste dumpte.
Daarna sloeg ik mezelf voor mijn kop dat ik niet de 24ste dumpte.
Om ook de 25ste boos en hebberig te zijn..
Misschien is het een gelukje geweest. Want sinds gisteren doet BTT het beter dan de 21/24 en 25.
Inmiddels overall mijn inleg verdubbeld,. En nu zit ik weer in dubio.
Wanneer dump ik.. wacht ik tot de 1ste met BTT. Doe ik het nu. Doe ik het overmorgen... Keuze keuze keuze.
Misschien is het een gelukje geweest. Want sinds gisteren doet BTT het beter dan de 21/24 en 25.
Wanneer dump ik.. wacht ik tot de 1ste met BTT. Doe ik het nu. Doe ik het overmorgen... Keuze keuze keuze.
@PHPResource Ja idd, denk dat iedereen dit wel kent.
Heb ook nog nooit zolang naar grafieken zitten staren als nu. Gaat ie omhoog, gaat ie omlaag, crash ie? Gisteren avond sell order geplaatst op 8000 Eur BTC , juist niet aangetikt 7943 of zoiets.
Nu staat ie terug op 7800 ...
Heb ook nog nooit zolang naar grafieken zitten staren als nu. Gaat ie omhoog, gaat ie omlaag, crash ie? Gisteren avond sell order geplaatst op 8000 Eur BTC , juist niet aangetikt 7943 of zoiets.
Nu staat ie terug op 7800 ...

SPiET
Mjah dat noemen ze hebberigheid. Je moet soms gewoon tevreden zijn, zelf ben ik gister volledig uit ltc op €95 en bch op €375 gestapt omdat ik op ruime winst (bch 353/360 en ltc 84 in) stond. Ik zag deze stijging ook niet aankomen dus achteraf... Nee geen spijt van, genoeg winst gepakt en zeker gesteld. Had ik meer kunnen hebben? Ja maar misschien ook niet.
Soms moet je gewoon tevreden zijn. Als je maar blijft twijfelen en twijfelen komt er nooit wat van terecht. Af en toe je winst pakken geeft ook een stuk meer rust dan maar blijven hangen want misschien...
Soms moet je gewoon tevreden zijn. Als je maar blijft twijfelen en twijfelen komt er nooit wat van terecht. Af en toe je winst pakken geeft ook een stuk meer rust dan maar blijven hangen want misschien...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Iemand die nog meedoet met de Harmony One loterij?
PSN/Steam: Xamsix
True.. maar dan is de vraag waar gaat het geld naartoe. Ik bedoel de spaarrente is om te janken en door inflatie wordt het zelfs minder waard.. Dus dat geeft nog eens een extra drempel tot uitbetalingCrypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
Mjah dat noemen ze hebberigheid. Je moet soms gewoon tevreden zijn, zelf ben ik gister volledig uit ltc op €95 en bch op €375 gestapt omdat ik op ruime winst (bch 353/360 en ltc 84 in) stond. Ik zag deze stijging ook niet aankomen dus achteraf... Nee geen spijt van, genoeg winst gepakt en zeker gesteld. Had ik meer kunnen hebben? Ja maar misschien ook niet.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door PHPResource op 27-05-2019 10:27 ]
ik koop er leuke dingen voor die ik niet nodig hebPHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:26:
[...]
True.. maar dan is de vraag waar gaat het geld naartoe. Ik bedoel de spaarrente is om te janken en door inflatie wordt het zelfs minder waard.. Dus dat geeft nog eens een extra drempel tot uitbetaling
Al mn aankopen via DCA staan in de winst, de meeste zelf + 100%...Uitcashen denk ik zelf nog niet aan. Dit is pas het begin van een nieuwe bullrun....ben ik van overtuigd. No guts no glory
Sommige van jullie zijn volgens mij veel te emotioneel bij dit hele gebeuren...Paar procentjes winst en weer verkopen. Ok geen probleem maar sinds december blijven we gewoon stijgen terwijl jullie steeds duurder weer moeten inkopen ?!
Sommige van jullie zijn volgens mij veel te emotioneel bij dit hele gebeuren...Paar procentjes winst en weer verkopen. Ok geen probleem maar sinds december blijven we gewoon stijgen terwijl jullie steeds duurder weer moeten inkopen ?!
[ Voor 38% gewijzigd door Rebbelx op 27-05-2019 10:42 ]
Deels koop je (hopelijk) iets lager weer in en deels ga je er wat leuks van doen?PHPResource schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:26:
[...]
True.. maar dan is de vraag waar gaat het geld naartoe. Ik bedoel de spaarrente is om te janken en door inflatie wordt het zelfs minder waard.. Dus dat geeft nog eens een extra drempel tot uitbetaling
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Benieuwd of we vandaag de 9000 opzoeken of dat we weer een stuk naar beneden zakken.
Ze willen mijn ID met 'kopie' er op niet accepteren, dus nee helaas niet.Xamsix schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
Present met 2 tickets. Vorige keer met Matic zat ik met beide ernaastXamsix schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
Paar procentjes winst en dan weer verkopen is volgens mij juist het tegendeel van emotioneel.Rebbelx schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:36:
Al mn aankopen via DCA staan in de winst, de meeste zelf + 100%...Uitcashen denk ik zelf nog niet aan. Dit is pas het begin van een nieuwe bullrun....ben ik van overtuigd. No guts no glory
Je vergeet dat paar procent winst gewoon veel is in de normale wereld.
Hangt er uiteraard vanaf wat het bedrag is wat je inlegt uiteraard. Maar heb hier al verhalen gelezen van mensen die 5 dollar winst boeken en uitcashen...tja... HODL on the way up!Rookert25 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:48:
[...]
Paar procentjes winst en dan weer verkopen is volgens mij juist het tegendeel van emotioneel.
en stel dat je zo goed bent dat je elke dag een paar procentjes kunt pakken, reken maar uit waar je zit na 1 maand !!!Rookert25 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:48:
[...]
Paar procentjes winst en dan weer verkopen is volgens mij juist het tegendeel van emotioneel.
Wij zijn precies dezelfde prijs ingestapt en uitgestapt zie ik.Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
Mjah dat noemen ze hebberigheid. Je moet soms gewoon tevreden zijn, zelf ben ik gister volledig uit ltc op €95 en bch op €375 gestapt omdat ik op ruime winst (bch 353/360 en ltc 84 in) stond. Ik zag deze stijging ook niet aankomen dus achteraf... Nee geen spijt van, genoeg winst gepakt en zeker gesteld. Had ik meer kunnen hebben? Ja maar misschien ook niet.![]()
Laatste maanden trade ik alleen nog om euros te verdienen voorheen was dat om extra muntjes te verdienen, soms koop ik hoger terug zodat ik minder muntjes heb dan dat ik zou holden, maar ik heb dan wel winst gepakt, bevalt me wel deze manier van traden, ondanks dat ik soms minder muntjes terug koop heb ik toch meer winst omdat ik op meerdere coins tegelijk zit.
Ze zijn hem al flink aan het promoton die harmony one troep, zal wel weer een flinke pump worden.outlandos schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:44:
[...]
Present met 2 tickets. Vorige keer met Matic zat ik met beide ernaast![]()
Vreemd dat ze geen claims van logitech hebben gehad met die naam.
[ Voor 14% gewijzigd door Slux op 27-05-2019 11:03 ]
Ik ben daar ook grotendeels vanaf gestapt, de handel op CB draait puur om euro's. Soms koop ik minder muntjes terug maar zolang ik de balans in euro's zie groeien vind ik het wel best. Dat we dus gelijke in- en uitstapmomenten kiezen verbaasd me dan ook niet zo.Slux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:00:
[...]
Wij zijn precies dezelfde prijs ingestapt en uitgestapt zie ik.![]()
Laatste maanden trade ik alleen nog om euros te verdienen voorheen was dat om extra muntjes te verdienen, soms koop ik hoger terug zodat ik minder muntjes heb dan dat ik zou holden, maar ik heb dan wel winst gepakt, bevalt me wel deze manier van traden, ondanks dat ik soms minder muntjes terug koop heb ik toch meer winst omdat ik op meerdere coins tegelijk zit.
Aan de andere kant heb ik wat masternodes, stake ik wat en handel met die muntjes om meer btc te krijgen. eens in de zoveel tijd stuur ik wat btc naar CB, probeer daar nog een keer of wat te bouncen en laat het dan uitkeren naar mijn rekening, bevalt me prima zo. Het is maar 'werk'.
Ik weet het niet.. Daar hoef je toch niet anders voor te doen dan wat BNB te hebben?Xamsix schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:24:
Hallo met Tim
Minimaal 50.Pkunk schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:09:
[...]
Ik weet het niet.. Daar hoef je toch niet anders voor te doen dan wat BNB te hebben?
Er was ook iemand ie wat meer tijd had die een andere tactiek aanhield. Weet niet de naam meer.TIGER79 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:53:
[...]
en stel dat je zo goed bent dat je elke dag een paar procentjes kunt pakken, reken maar uit waar je zit na 1 maand !!!
Vast doel en verder.
Die bepaalde kocht munt x als die minimaal 10% deed ging hij eruit en ging opzoek naar andere munt of kocht op een dip groter dan 10%.
Er zijn meerdere mogelijkheden ik zelf heb er gewoon geen tijd voor full time baan en gezin.
AnimeAdicted
Je moet dus voor ongeveer 1650$ bnb kopen en holden voor een bepaalde tijd, voor een ticket waarmee je max voor 300$ een shitcoin kan kopen. Waarvan de kans dat je vervolgens weer uitgeloot word om de shitcoin daadwerkelijk te kopen praktisch nihil is.
Great system.
Great system.
[ Voor 9% gewijzigd door tias86 op 27-05-2019 11:28 ]
Hellooo people.
Ben weer terug van weg zijn
Wat een mooi BTC bedrag en alts tegenover EURO/DOLLAR
me happy.
Iemand nog veel TRX of EOS ingekocht voor grote nieuws van 1 juni?
Wat een mooi BTC bedrag en alts tegenover EURO/DOLLAR

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Dat krijg je wanneer er teveel macht in handen van 1 persoon is.tias86 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:27:
Je moet dus voor ongeveer 1650$ bnb kopen en holden voor een bepaalde tijd, voor een ticket waarmee je max voor 300$ een shitcoin kan kopen. Waarvan de kans dat je vervolgens weer uitgeloot word om de shitcoin daadwerkelijk te kopen praktisch nihil is.
Great system.
Maak gewoon de ritjes na het listen als je wil en kansen ziet en denk er verder niet al teveel over na.
Klein plukje van elk we zullen zien.HaruHaru schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:29:
Hellooo people.
Wat een mooi BTC bedrag en alts tegenover EURO/DOLLARme happy.
Ik ben op vakantie geweest dus heb niet in de gaten gehouden, ga eens opzoeken wat verwacht wordt 1 juni
AnimeAdicted
Was gewoon een conclusie van wat ik zie : p. .Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:43:
[...]
Dat krijg je wanneer er teveel macht in handen van 1 persoon is.![]()
Maak gewoon de ritjes na het listen als je wil en kansen ziet en denk er verder niet al teveel over na.
Praktisch nihil? Dat klopt totaal niet kerel, verdiep je eerst voordat je wat roept; bij Matic was de kans zelfs groter dan 33% dat je werd uitgeloot (met 1 ticket).tias86 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:27:
Great system.
En of je eraan meedoet of niet moet iedereen voor zich weten, maar het idee achter het systeem is dik in orde.
[ Voor 11% gewijzigd door outlandos op 27-05-2019 12:18 ]
I know. Persoonlijk vind ik dit een soort veredelde 'koppelverkoop' en totaal niet transparant of 'eerlijk'. Ik ben het dus met je eens.
Blijft de vraag of je er uberhaubt wel aan mee wil doen natuurlijk.
ik vind het nogal vaag/onzin dat op sites als Bitcoinmeester de marktwaarde en verkoopwaarde heel erg verschillen van elkaar, bij sommige coins verlies je iets van 30% als je ze verkoopt (voorbeeld: Marktwaarde is 15 euro, verkoopwaarde is 9 euro).
Zijn er sites die niet aan dit soort ongein doen? Heb mij hier in het begin al in moeten verdiepen maar gezien ik nooit echt winst heb gemaakt.....
Zijn er sites die niet aan dit soort ongein doen? Heb mij hier in het begin al in moeten verdiepen maar gezien ik nooit echt winst heb gemaakt.....

Dat soort sites moet je vermijden als de pest. Coinbase Pro is wat dat betreft de place to be.mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:25:
ik vind het nogal vaag/onzin dat op sites als Bitcoinmeester de marktwaarde en verkoopwaarde heel erg verschillen van elkaar, bij sommige coins verlies je iets van 30% als je ze verkoopt (voorbeeld: Marktwaarde is 15 euro, verkoopwaarde is 9 euro).
bitvavomugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:25:
idd, bitvavo, persoonlijk vind ik het een redelijk goede site.mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:25:
Het een potje Skycoin verkocht omdat ie 16% up was vrijdag om ze later terug te kopen. Sell order net niet gegaan en nu knalt ie. Enige voordeel het staat in BTC en die is ook up. Wordt langer wachten met terug kopen of gewoon niet.
Ik vind anycoindirect.eu wel fijn, gebruik deze nog vrijwel exclusief voor kopen en verkopen.mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:25:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Heb zelf wel fijne ervaringen met btcdirect.eu, echter ook wel forse fees. 2% koop en 1% verkoopfee op BTC
ik kan trouwens weer bijhalen, salaris is binnen....
Twijfel tussen ICX of ZIL. Welke is het meeste rekt?
ICX zit 28 sats verwijderd van z'n ATL dit jaarTominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:56:
Bitvavo ziet er inderdaad erg nice uit alleen ik zie geen mogelijkheid om mijn coins van bitcoinmeester naar bitvavo te sturen

tnx
gewoon allebei kopenTominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 12:56:
Gebruikte altijd BTC Direct, en sinds een tijdje Litebit... Toch erg ontevreden met de fees. Net ingeschreven op Bitvavo en dit ziet er een stuk beter uit!
KRB
Ik heb eenmalig Litebit gebruikt om met iDeal wat crypto's te kopen. Daarna direct links laten liggen.Bakris schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:09:
[...]
Gebruikte altijd BTC Direct, en sinds een tijdje Litebit... Toch erg ontevreden met de fees. Net ingeschreven op Bitvavo en dit ziet er een stuk beter uit!
heb 18k zil gekocht, icx komt volgende maand wel.
when altseason?
Waarom ICX? Puur om de reden dat die bijna op ATL staat?Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:19:
[...]
heb 18k zil gekocht, icx komt volgende maand wel.![]()
when altseason?
Omdat ik ook wat echte moonshots wil hebben naast BTC en LTC.Xeros schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:29:
[...]
Waarom ICX? Puur om de reden dat die bijna op ATL staat?
ZIL,ICX,Nano zijn daar mijn picks voor.... namelijk; 1) ze hebben community, 2) prima volume, 3) toegankelijk.
Als ik voor 100€ btc koop, krijg ik bij bitvavo 0,01282 en bij litebit 0,012633.
Dat scheelt dus wel iets.
Ik heb geen account bij bitvavo, dus kan niet testen wat er dan nog vanaf gaat aan transactiefee bij versturen naar andere wallet.
Ik heb soms het idee dat het voor kleine bedragen niet zo heel veel uitmaakt als je via een broker koopt.
Ik heb geen account bij bitvavo, dus kan niet testen wat er dan nog vanaf gaat aan transactiefee bij versturen naar andere wallet.
Ik heb soms het idee dat het voor kleine bedragen niet zo heel veel uitmaakt als je via een broker koopt.
Toch nog maar eens gekeken naar deze sites maar Bitvavo is een kloon van Coinbase lijkt het wel? Mooie drop van btc ook net naar €7400, lucky guy die op die koers wat btc rijker is geworden. Wel dun orderboek dus niet voor grote spelers maar verder ziet het er netjes uit. Toch maar even geregistreerd voor de zekerheid.Bakris schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:09:
[...]
Scheelt niet veel met koop. Wel met de verkoop. Omdat de brokers voor verkoop aardig marge pakken.lauraz schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:35:
Als ik voor 100€ btc koop, krijg ik bij bitvavo 0,01282 en bij litebit 0,012633.
Heb een idee dat de bullrun BTC maar wat aanmoddert tussen de 7700 en 7800 euro. Gaat niet zo snel meer omhoog.
SPiET
Welke ALTS hebben jullie de afgelopen 2? weken gekocht en waarom denk je dat juist die ALT gaat stijgen (ahum, MOONEN).
Mjah, is toch bijna 1,5% wat je inlevert die je vervolgens weer terug moet verdienen, ik zou dan niet zeggen dat het niet zoveel uitmaakt...lauraz schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:35:

Transactie fees zijn afhankelijk van de crypto die je wil versturen.
Precies dat dus. Je kan wel zeggen 'het is maar 1,5% maar dat is wel 1,5% extra die je moet verdienen om het verschil eruit te halen.Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:46:
[...]
Mjah, is toch bijna 1,5% wat je inlevert die je vervolgens weer terug moet verdienen, ik zou dan niet zeggen dat het niet zoveel uitmaakt...![]()
Maar Bitcoinmeester is veel erger met zoiets, vandaar dat ik iets anders zocht (bitvavo).
Ook afhankelijk van broker/exchange. Litebit vraagt geen transactie fee, ongeacht de cypto. Coinbase Pro ook niet.Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:46:
[...]
Mjah, is toch bijna 1,5% wat je inlevert die je vervolgens weer terug moet verdienen, ik zou dan niet zeggen dat het niet zoveel uitmaakt...![]()
Ik ben gisternacht in zil gestapt, to the moon and beyond!!Tominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:19:
[...]
heb 18k zil gekocht, icx komt volgende maand wel.![]()
when altseason?
Zero.
De bullrun is nog niet begonnen.spietie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:44:
Heb een idee dat de bullrun BTC maar wat aanmoddert tussen de 7700 en 7800 euro. Gaat niet zo snel meer omhoog.
http://www.ask8ball.net/mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:45:
Welke ALTS hebben jullie de afgelopen 2? weken gekocht en waarom denk je dat juist die ALT gaat stijgen (ahum, MOONEN).
Ik blijf dat ook apart vinden. Hier staan ze op donderdag in de file bij een pomp voor 10 cent per liter korting (wat in werkelijkheid hooguit 5 cent is) maar aan de andere kant zijn er ook mensen die het niet erg vinden om €1,50 per €100 te betalen om crypto's vanachter hun schermpje te kunnen kopen, wonderlijk wel.mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:48:
[...]
Precies dat dus. Je kan wel zeggen 'het is maar 1,5% maar dat is wel 1,5% extra die je moet verdienen om het verschil eruit te halen.
En nee die vergelijking slaat nergens op.
Leuk dat alles weer omhoog gaat maar ik heb het gros in altcoins ( VET, XMR, XLM en LSK) en die blijven wel achter op de bitcoin
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
NU BLIJ?!spietie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:44:
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Don't bet against bitcoin in a bullmarket.3dmaster schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:03:
Leuk dat alles weer omhoog gaat maar ik heb het gros in altcoins ( VET, XMR, XLM en LSK) en die blijven wel achter op de bitcoin
Mijn portfolio verschiet iedere minuut wel 1,5% in waarde....Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:57:
[...]
Ik blijf dat ook apart vinden. Hier staan ze op donderdag in de file bij een pomp voor 10 cent per liter korting (wat in werkelijkheid hooguit 5 cent is) maar aan de andere kant zijn er ook mensen die het niet erg vinden om €1,50 per €100 te betalen om crypto's vanachter hun schermpje te kunnen kopen, wonderlijk wel.![]()
En nee die vergelijking slaat nergens op.![]()
Wij hadden op donderdag 15 cent en op de rest van de dagen 13 cent.. (op de advies prijs) dus voor 2 cent stonden de mensen in de rij en veroorzaakte een file bij de snelweg op en afrit... en dan staan er bovenal kleine boodschappen auto's dus die gaan max 30 liter tanken, de besparing is dan 60 hele centen.. welke gek gaat daar nu een uur voor in de rij staan en een file veroorzaken.. maf volk..Crypts schreef op maandag 27 mei 2019 @ 13:57:
[...]
Ik blijf dat ook apart vinden. Hier staan ze op donderdag in de file bij een pomp voor 10 cent per liter korting (wat in werkelijkheid hooguit 5 cent is) maar aan de andere kant zijn er ook mensen die het niet erg vinden om €1,50 per €100 te betalen om crypto's vanachter hun schermpje te kunnen kopen, wonderlijk wel.![]()
En nee die vergelijking slaat nergens op.![]()
Beetje maar kan MEER
Gezien op whale alert iemand met 1.050 BTC overzetten naar een exchange.

SPiET
Is toch heel vaak zo? veel ALTS bewegen pas 24 uur tot soms wel 48 uur nadat bitcoin omhoog is gegaan.3dmaster schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:03:
Nou ja dat dus maar dat is pure psychologie, breng je het als een korting van X cent dan klinkt dat voor het gros al heel anders dan een 'luizig' percentage aan kosten die je kwijt bent.twain4me schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:06:
[...]
Wij hadden op donderdag 15 cent en op de rest van de weken 13 cent.. (op de advies prijs) dus voor 2 cent stonden de mensen in de rij en veroorzaakte een file bij de snelweg op en afrit... en dan staan er bovenal kleine boodschappen auto's dus die gaan max 30 liter tanken, de besparing is dan 60 hele centen.. welke gek gaat daar nu een uur voor in de rij staan en een file veroorzaken.. maf volk..
Zo had ik een 'kennis' met een grote bak die elke donderdag vrolijk in de rij ging staan en dan trots verkondigde dat hij met de besparing zijn dochtertje een ijsje kon geven. Tsja... 3 keer optrekken en die 'besparing' was er al door in extra benzine.
Hij wilde het ook niet echt begrijpen geloof ik en dat is prima, sommige mensen houden graag vast aan de meest onlogische gedachtes en als ze zich daar prettig bij voelen? Best hoor.
DOGE kwam serieus in de top voor? hoe danPilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:18:
Kwam deze tegen, wel interessant om te zien
[Afbeelding]

cool.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:18:
[Afbeelding]
Ik keek toevallig laatst een keer naar marketcap (doe ik eigenlijk nooit).. die binance coin blijft een raar gezicht om een of andere reden.
https://coinmarketcap.com/
net te laat met mijn LTC sell order te verhogen, bam weg op 93 gister... ach ja winst is winst toch...
We love the smell of innovation in the morning!
Klopt dat plaatje wel ? wist niet dat bijvoorbeeld een NEO boven LTC heeft gestaan.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:18:
[Afbeelding]
Was toch al duur?? whats new? Ik ga geen positie sluiten in een bullflag/pendant op 1h en 4h.Sahara schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:32:
F
[...]
Nice man. Let nu wel op dat de funding voor een long voor de komende periode nu ca. 0,298% is. Als jij je positie niet sluit voor deze funding periode moet je op basis van 79000 contracten 235 dollar aan kosten aan BitMEX betalen.
Ook al betaal je ze 1000 euro lekker boeiend, ze maken het mogelijk om veel in te zetten. Zolang het onder de 1000 euro zit zit je toch goed

[ Voor 23% gewijzigd door A87 op 27-05-2019 14:36 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat is mijn grootste beginnersfout geweest. Zorg ervoor dat je top 5 in je Blockfolio bestaat uit top 10 coins, met als grootste holding BTC. Dat is in elk geval hoe ik ertegenaan kijk.3dmaster schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:03:
Ja leuk. Kwam die ook tegen op Twitter.PilatuS schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:18:
[Afbeelding]
Je ziet maar weer wie de constante factor is in de top 3 voor nu al 6 jaar op rij.
Maar tevens zie ik dat dogecoin op plek 6 heeft gestaan. Dat zet mijn punt niet bepaald kracht bij.
Edit: Of misschien zegt het juist nog wel meer om de coins die er rondom heen stonden destijds.
[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 27-05-2019 14:39 ]
DOGE geeft ook perfect aan hoe dom crypto vaak is. Het maakt weinig uit wat een munt wel of niet kan of welke technisch de beste is. Een hoop gelul werkt 9 van de 10x beter voor de waarde dan de munt zelf.mugenmarco schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:26:
[...]
DOGE kwam serieus in de top voor? hoe dandie coin is gemaakt op basis van niks, en het doel is niks behalve klooien met alle andere coins.
Geen idee eigenlijkSlux schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:32:
[...]
Klopt dat plaatje wel ? wist niet dat bijvoorbeeld een NEO boven LTC heeft gestaan.
Dat is dus het verhaal over wie de mooiste praatjes heeft. BTC is technisch gezien de slechtste munt qua TPS.Klaas25 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:37:
[...]
Je ziet maar weer wie de constante factor is in de top 3 voor nu al 6 jaar op rij.
Maar tevens zie ik dat dogecoin op plek 6 heeft gestaan. Dat zet mijn punt niet bepaald kracht bij.
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 27-05-2019 14:45 ]
Verwijderd
BTT gaat er uit hier. Die stond al mijn to- kick lijstje. Gekocht op 25 sats die troep.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:17:
Ik ken het probleem.
Waarom ? Omdat ik een slechte trader ben.
Die 'announcement' komt overigens NA 1 juni. Dat is nogal een breed begrip.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2019 15:00 ]
Gezien de waarde van bitcoin vind ik het risico om in te stappen TE hoog en de winst TE laag.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:55:
[...]
BTT gaat er uit hier. Die stond al mijn to- kick lijstje. Gekocht op 25 sats die troep.
Waarom ? Omdat ik een slechte trader ben.
Die 'announcement' komt overigens NA 1 juni. Dat is nogal een breed begrip.
Hoop liever op coins die een lagere waarde hebben ineens naar de MOON gaan maarja, keep the dream alive!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!