If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ik word helemaal para brother Henk en Ingrid zijn ingestapt
BTC stijgt hard!
ALTS dalen hard! Mijn balance ook!
De schade kunnen beperken doormiddel van de BTC die stijgt.
Of te wel geen winst
[ Voor 36% gewijzigd door A87 op 26-05-2019 22:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik zit al een week in een long. ik pak alleen die lange trades. Maar als het zo hard omlaag ging was ik LIquedated/Terminated
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 26-05-2019 22:07 ]
WAJOOOOOOOOO GOZERRRRRRRRRRRRlocmorto schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:04:
[...]
Ik word helemaal para brother Henk en Ingrid zijn ingestapt
Geen winst is ook winst zei Johan Cruyff ooitmprkooij schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:04:
Gaat altijd op deze manier:
BTC stijgt hard!
ALTS dalen hard! Mijn balance ook!
De schade kunnen beperken doormiddel van de BTC die stijgt.
Of te wel geen winst
Nice, hoe is de 2080Ti?A87 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:06:
[...]
Ik zit al een week in een long. ik pak alleen die lange trades. Maar als het zo hard omlaag ging was ik LIquedated
Don't know, don't care. Geef me die extra winst.PHPResource schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:07:
Wel heel apart hoe alle alts helemaal de tering in worden gerekt, behalve ETH en LTC! Waarom is dat?

Niemand zit te wachten op alts, BTC is de ultieme pump and dump coin van de elitePHPResource schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:07:
Wel heel apart hoe alle alts helemaal de tering in worden gerekt, behalve ETH en LTC! Waarom is dat?
2K is nu 10K waard
maarja ik verloor ook fucking veel geld heh
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 26-05-2019 22:11 ]
Wat is veel?A87 schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:11:
[...]
2K is nu 10K waard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maarja ik verloor ook fucking veel geld heh
[ Voor 6% gewijzigd door Daacuso op 26-05-2019 22:15 ]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Wat zegt crypto Ed?Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:14:
Ik weet wel wat ik ga bijkopen morgen.... dat wordt geen BTC of LTC. Denk wat ICX/Nano/Zilliqa. Die zijn echt rekt.
BAT en HOT zitten ook wel in het verdomhoekjeDaacuso schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:15:
Hier valt het eigenlijk nog best mee met me alts, alleen Stratis krijgt dikke klappen.
Ik ook niet meer sinds die Fok Forum heeft verlaten
Dan kan je beter je geld direct aan de voedselbank geven dan die flapdrol te volgen hij zit bij het VET promotie team volgens mij.
PHPResource schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:16:
[...]
BAT en HOT zitten ook wel in het verdomhoekje

HOT in het verdom hoekje? Man die staat er keurig voor op USDT. En nu ook niet echt een drop voor zo ver ik kan zien. Die komt er wel weer. Heeft een best mooie trendlijn ook op de 4 uur op USDTPHPResource schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:16:
[...]
BAT en HOT zitten ook wel in het verdomhoekje
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Inderdaad een grote flapdrol met een te grote bekSlux schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:17:
[...]
Dan kan je beter je geld direct aan de voedselbank geven dan die flapdrol te volgen hij zit bij het VET promotie team volgens mij.
Bitcoin op $500.000 over 10 jaar!
Ik zou even in de gaten houden hoe deze cylus gaat. Meestal zijn het eerst de highcap USDT coins die hard gaan, dus ETH bijvoorbeeld. Dan de midcaps en als laatste de lowcaps.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:14:
Ik weet wel wat ik ga bijkopen morgen.... dat wordt geen BTC of LTC. Denk wat ICX/Nano/Zilliqa. Die zijn echt rekt.

maar om ze nu dan maar in BTC om te zetten

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Er komt altijd wel weer een nieuw instapmomentje voorbijTominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:23:
ik klok nog lang niet uit. Over 10 jaartjes ben ik 29 jaar, misschien kan ik dan eindelijk met pensioen!![]()
Zeker, ik stap waarschijnlijk bij dikke nieuwe ATH's ook wel ff uit. Dan zit ik tijdens de berenmarkt lekker langs het zijlijntje en stap ik weer in op de bodem.locmorto schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:25:
[...]
Er komt altijd wel weer een nieuw instapmomentje voorbij
Moon, lambo. De bullmarket is pas net begonnen....... halvening is pas over 361 dagen......
7k in 1 fucking trade
[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 26-05-2019 22:32 ]
Al doende leert men

Ik heb ooit 2k Ethereum verkocht a $9 per stuk was er wel klaar mee na de DAO hack
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Precies dit. 5 jaartjes ouder hier, maar ik laat het allemaal lekker staan en gooi elke maand een paar euro's meer in de pot. Dit gaat een mooi huisje worden als we echt naar de maan gaan, en anders niet.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:23:
ik klok nog lang niet uit. Over 10 jaartjes ben ik 29 jaar, misschien kan ik dan eindelijk met pensioen!![]()
We zien vanzelf wel waar het strand. Alles of niks.
Het gaat er pas af als ik het nodig heb
Edit: moon lambo tesla soon!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb je aan paar btc kan je eerder met pensioen.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:23:
Vast wel, maar als je eenmaal financieel onafhankelijk bent kom je er achter dat financieel onafhankelijk zijn ook niet automatisch gelukkig zijn betekent. Hoeveel lambo's er mogen komen, materialisme gaat je dan niet redden.Tominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:23:
ik klok nog lang niet uit. Over 10 jaartjes ben ik 29 jaar, misschien kan ik dan eindelijk met pensioen!
Mochten er mensen zijn die wel al in de volgende fase zitten en nog zoekende zijn, meld je dan graag
You will understand energy and you will be happy.
5 jaar jonger hier maar wel precies dezelfde insteekRichh schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:48:
[...]
Precies dit. 5 jaartjes ouder hier, maar ik laat het allemaal lekker staan en gooi elke maand een paar euro's meer in de pot. Dit gaat een mooi huisje worden als we echt naar de maan gaan, en anders niet.
We zien vanzelf wel waar het strand. Alles of niks.
Het gaat er pas af als ik het nodig heb
Edit: moon lambo tesla soon!
Lekker beetje traden af'ntoe; procentjes sprokkelen, vermogen laten groeien...... 2019 is tot dusver al een enorme knaller.
Moon, lambo.
Die vriend die ik heb geholpen met zijn eerste crypto instap 2 maanden geleden staat al +65% ofzo, ziek.
[ Voor 42% gewijzigd door Tominatie op 27-05-2019 02:22 ]
Deze stijging is natuurlijk hartstikke mooi, maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat we iets verder van de 8400 usd af zouden staan.
LTC zit weer op de brommer omhoog, die maakt even meters nu.
LTC gaat gewoon door. Even wat moeite met de 110 dollar, maar nu al 113. Leuk ritjeTominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:23:
LITECOIN BIJNA €100 WOOOOOW!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die vriend die ik heb geholpen met zijn eerste crypto instap 2 maanden geleden staat al +65% ofzo, ziek.
echt niet normaalPilatuS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:28:
[...]
LTC gaat gewoon door. Even wat moeite met de 110 dollar, maar nu al 113. Leuk ritje

Echt compleet gek ja. BTC stopt, LTC, hold my beer
Nu ETH nog. Die is nog niet uitgebroken, maar mocht ie gaan, pffff.
Tot dat LTC klaar is en het geld naar ETH gaat. ETH 300 dollar ?Danny.G schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:30:
Weekje geleden dacht ik even LTC om te zetten want ik verwachtte meer groei met ETH. Inmiddels 20% misgelopen. Woops
Probleem met LTC is dat die al een andere keren goed is gaan vliegen. Zie het wel gebeuren dat ik weer die trade heb gemaakt.PilatuS schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:32:
[...]
Tot dat LTC klaar is en het geld naar ETH gaat. ETH 300 dollar ?

Ik heb mijn LTC verkocht en ben in ETH gestapt. Je zou zeggen dat LTC een keer klaar is en ETH het overneemt. Niet dat ik het weet, maar dat zou je denken.Danny.G schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:36:
[...]
Probleem met LTC is dat die al een andere keren goed is gaan vliegen. Zie het wel gebeuren dat ik weer die trade heb gemaakt.
Ik zou commissie pakkenTominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:23:
LITECOIN BIJNA €100 WOOOOOW!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor niets gaat de zon op
SPiET
Pumpen sowieso. Die miljarden aziaatjes gaan massaal op het buy knopje drukken.spietie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:43:
Wanneer komen die Aziaten wakker? Gaan zij BTC nog verder pumpen? Of is de trend bij hen eerder dumpen?
Ik bel altijd de lokale afhaalchinees voor de laatste stand van zakenspietie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:43:
Wanneer komen die Aziaten wakker? Gaan zij BTC nog verder pumpen? Of is de trend bij hen eerder dumpen?

[ Voor 12% gewijzigd door D-Ed op 26-05-2019 23:58 ]
En dat in 1 seconde ? WTF...

Mooi winst hoor
De Gouden Draak in Nijmegen als je belt vraag dan om nummer 42, weten ze meteen waar je voor belt.spietie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 23:51:
@locmorto Welkeen is dat? Haal ik ook wat afval chinees dan. 🤣
@Tominatie ik ga straks slapen dus daarmee dat ik t effe vraag 😉 geen idee wat zij meestal doen maar jij denken nog wat pumpen?
Bitcoin in zoetzure saus met buikspek en lente ui
Verwijderd
Over 56min en 12 seconden ongeveer
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2019 00:04 ]
ik ook over 10 jaar ook zonder BTC btwTominatie schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:23:
[YouTube: IT'S OVER NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN THOUSAND!!!!]AtlAntA schreef op zondag 26 mei 2019 @ 22:44:
* AtlAntA begint met het afstoffen van de "it's over 9000!" meme.
[ Voor 14% gewijzigd door A87 op 27-05-2019 00:09 ]
Verder heb ik nog een beetje XRP, EOS, IOTA en ZIL.
Muv ZIL ook allemaal mooi groen.
En nu door met die raket
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
SPiET
Trouwens ook wat Belgen en Nederlanders die nog wakker zijn

SPiET
Wij slapen hier nietspietie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 00:18:
Denkt t, ik zie veel groen.
Trouwens ook wat Belgen en Nederlanders die nog wakker zijn
Weg
Verwijderd
Juich niet te snel.
Van 3.2k naar 8.6k mag best even over worden gejuicht. Die 23k gaan we vast weer halen, maar dat zal nog even duren. Sowieso mag je ergens een dikke correctie verwachten. Hoe langer we omhoog gaan zonder echte correctie hoe groter ie gaat worden. Los van dat geloof ik zeker dat we weer een nieuwe ATH gaan krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2019 @ 01:39:
Bitcoin stond nog geen 18 maanden geleden op $23,000 op Koreaanse beurzen.
Juich niet te snel.
Daarna $9800-10.000
imo, gaat het allemaal veel te hard maar dat roep ik nu al heel lang en bitcoin geeft geen fuck.
een retrace naar $8400-8500 met daar accumulatie lijkt me ook wel weer een mooie situatie.....

Bulls wel echt heeeeeeeeeeeeel sterk.
JaTominatie schreef op maandag 27 mei 2019 @ 02:06:
deze shit gaat hard......![]()
$8800 houdt ons tegen maar niet voor lang denk ik.... moet morgen er redelijk vroeg uit maar je blijft maar staren naar die koers he..
JPG screenshot van bitmex trade.
Beginnen met 5x en dan na elke dump/prijscorrectie (in tightening range) omhoogschroeven.
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 27-05-2019 02:31 ]
XdA87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 02:24:
https://ibb.co/z6X6627
Beginnen met 5x en dan na elke dump/prijscorrectie (in tightening range) omhoogschroeven.
Weg
Zal wel aan mij liggen maar die doet toch maar een paar %Bever! schreef op maandag 27 mei 2019 @ 06:01:
Vet zeg, gisteren verzilverd en nu maar weer in gestapt
Mmmm, helaas geen gevraagde 10K en dat valt me toch tegen, shit happens
[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 27-05-2019 07:29 ]
Nice man. Let nu wel op dat de funding voor een long voor de komende periode nu ca. 0,298% is. Als jij je positie niet sluit voor deze funding periode moet je op basis van 79000 contracten 235 dollar aan kosten aan BitMEX betalen.A87 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 02:24:
https://ibb.co/z6X6627
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!