[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.969 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:50
Pelox schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:53:
[...]

Ik ben de afgelopen maanden ook van +15 naar 10 gegaan :9
Hier ook mijn shitcoin buffet wat kleiner gemaakt :) Had hier een tijdje geleden een lijst gepost en heb de meeste van deze met een mooie winst kunnen verkopen :)

Ingestapt in een paar bigcap coins en blijkbaar ook op een redelijk goed moment 8) :

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/q1Sxjtd/3commas-stats.jpg

Hopen dat het zo blijft, maar denk dat ik deze toch nog wat ga hodlen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rrehorst
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 31-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:13:
[...]

Tja had ik beter ook kunnen doen, toch zo'n 25 procent BTC waarde eraf sinds de run vanaf 4200.

Maar het schommelt wat op en neer. Hopelijk hersteld het 1 en ander nog. We zullen het zien. Vertik het om ze rond deze sat waardes te dumpen.
Had ik idd ook beter kunnen doen... Enorme bags te zeulen nu.. 8)7 .

Heel mooi dat we nu lekker omhoog gaan, alleen mijn alts gaan echt te hard omlaag in ETH waarde.. Bizar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
kowlier schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:33:

ik kan maar 1 conclusie nemen, namelijk alles wat ik beslis in crypto, het omgekeerde doen :/
[YouTube: Seinfeld - The Opposite]

Hallo met Tim

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 06:03:
Vroeg op vandaag richting Schiphol.
Dit wordt een business class upgrade en penthouse bijboeken voor de komende week!
Ha, ik ben elke dag op Schiphol! Oh wacht, ik werk er :+

Gezond dipje, wel jammer want de alts begonnen net aan hun mega-pamp :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
dotcom87 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:14:
[...]

Hier ook mijn shitcoin buffet wat kleiner gemaakt :) Had hier een tijdje geleden een lijst gepost en heb de meeste van deze met een mooie winst kunnen verkopen :)

Ingestapt in een paar bigcap coins en blijkbaar ook op een redelijk goed moment 8) :

Hopen dat het zo blijft, maar denk dat ik deze toch nog wat ga hodlen
Geen ADA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:26

Secsytime

Automagisch

Dat komt omdat je je emoties laat beslissen ipv rationaliteit, wat natuurlijk niet onlogisch is, het gaat om geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotcom87
Het was kwestie van een beetje te spreiden :) Wou er nog graag wat ADA bij, ga in het oog houden wat die de komende periode gaat doen en dan eventueel wat kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:23
Alt season?! :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
When hot, When moon?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cursquidHome
soon!! :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:19
When Fusion? When moon?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

oNo

Poeh zeg... gisteren een dagje op de SUP. Helemaal niets gedaan met de Binanace maintenance. Wel gekeken 's morgens maar aangezien de dump vlak voor het onderhoud er niet was had ik het gevoel niets te doen.
De mooie BNB run erna had ik wel verwacht. Wel was ik teleurgesteld in LTC (beide grootste deel van m'n PF) Daarna druk met de kids en voetbal. Kom je thuis, mooie LTC pump :o . Dan 's avonds wat anders en gewoon gaan slapen. Nog een jumpje. Maar in tegenstelling tot normaal was ik niet vroeg wakker (7 uur ipv 5 uur) Dus weer eens een verkoopmoment gemist. Dan maar HODL tot de volgende kans.

Eigenlijk wel heerlijk, gewoon alles los laten en 20 km suppen en een beetje vissen zonder op de crypto's te zitten! 8)
(en geen 15 pagina's terug lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
When tokenswap, when lambo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
oNo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:54:
Poeh zeg... gisteren een dagje op de SUP. Helemaal niets gedaan met de Binanace maintenance. Wel gekeken 's morgens maar aangezien de dump vlak voor het onderhoud er niet was had ik het gevoel niets te doen.
De mooie BNB run erna had ik wel verwacht. Wel was ik teleurgesteld in LTC (beide grootste deel van m'n PF) Daarna druk met de kids en voetbal. Kom je thuis, mooie LTC pump :o . Dan 's avonds wat anders en gewoon gaan slapen. Nog een jumpje. Maar in tegenstelling tot normaal was ik niet vroeg wakker (7 uur ipv 5 uur) Dus weer eens een verkoopmoment gemist. Dan maar HODL tot de volgende kans.

Eigenlijk wel heerlijk, gewoon alles los laten en 20 km suppen en een beetje vissen zonder op de crypto's te zitten! 8)
En overall toch nog hoger zitten ook. Al is het minder door de pump en dump momentjes.
Bullrun confirmed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
oNo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:54:

Je mag alleen op karper nu toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Stokstaart schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 08:57:
[...]Je mag alleen op karper nu toch?
Dropshot en dobber met worm.
Een mooi plekje gevonden en 5 mooie snoekbaarzen gezien (4 er af :'( ) waarvan 1 gevangen (74cm)
Ze waren net zo los als de crypto's.

[ Voor 6% gewijzigd door oNo op 16-05-2019 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 03:19:
Verge gaat als een raket man. Bullmarket confirmed!
Haha, de enige juiste indicator om te bepalen of we wel/niet in een bull market zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
oNo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:00:
[...]

Dropshot en dobber met worm.
Een mooi plekje gevonden en 5 mooie snoekbaarzen gezien (4 er af :'( ) waarvan 1 gevangen (74cm)
Ze waren net zo los als de crypto's.
Nice! Nog even en dan mag je weer met kunstaas ;) Waar ergens in de buurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heeft iemand de Binance app op iOS weer aan de gang gekregen? Ik krijg hem niet meer geverifieerd :(

Voordat Binance offline ging had ik nog een sela-order ingevoerd voor een aantal IOTA op $0,49 om mijn PF weer met 10% te splitsen maar ik blijf maar weer lekker zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansdegit
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Zijn er nog NEO bagholders in da house?

Ik zit eraan te denken om mn gemiddelde aanschafprijs iets te drukken. Zelfde verhaal voor ONT.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:58
hansdegit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:13:
Zijn er nog NEO bagholders in da house?

Ik zit eraan te denken om mn gemiddelde aanschafprijs iets te drukken. Zelfde verhaal voor ONT.
Hier een Neo holder. Heb wel de mazzel gehad om NEO op het dieptepunt te kopen. Neo is afgelopen week met 46% gestegen, ik zou even wachten met kopen denk ik.. maar misschien stijgt het gewoon door.. lastige keuze.

Ik heb ook nog wat fiat gereserveerd om in te zetten maar het blijft maar stijgen.. Had het beter gelijk in kunnen zetten begin deze week.

[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 16-05-2019 09:21 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
is er eigenlijk een verklaring voor de recente pump?
vannacht weer mijn ETH zien stijgen met 15%, en wederom een traantje gelaten dat ik alles al 3 dagen verkocht heb...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
kowlier schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:23:
vannacht weer mijn ETH zien stijgen met 15%, en wederom een traantje gelaten dat ik alles al 3 dagen verkocht heb...
Bitfinex, Tether, en Binance hadden wat extra cash nodig.

Bear market komt er weer aan >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Pelox schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:19:
[...]

Hier een Neo holder. Heb wel de mazzel gehad om NEO op het dieptepunt te kopen. Neo is afgelopen week met 46% gestegen, ik zou even wachten met kopen denk ik.. maar misschien stijgt het gewoon door.. lastige keuze.

Ik heb ook nog wat fiat gereserveerd om in te zetten maar het blijft maar stijgen.. Had het beter gelijk in kunnen zetten begin deze week.
Ik voorspel dat 'had' het meeste gebruikte woord van 2019 gaat worden in deze thread :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cursquidHome
kowlier schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:23:
omdat de ALTS al een maand aan het zakken zijn. What goes DOWN must go UP :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Mooi is dat in dit soort tijden, ipv (proberen te) vergeten hoe hoog je shitcoin gisteren nog stond tov van vandaag is het bijna eng makkelijk om te wennen aan nieuwe 'minimum' prijzen. :D

@Slux Sorry voor mijn voorspelling op bch gister, dat was een wel erg lang Surinaams kwartiertje. :+ Zie net dat mijn sell 8 uur geleden pas getriggerd is.

[ Voor 30% gewijzigd door Crypts op 16-05-2019 09:27 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/rRrBSNQ.gif

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Laatst online: 15:35
Pelox schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:19:
[...]

Hier ook een holder van beide. Neo met veel verlies helaas nog.. Maar ik verkoop niks met verlies, geduld is een schone zaak ;) En ONT ben ik blijven inslaan in de bear market.. Daar heb ik nu flinke winst op al en staking rewards zijn ook heel aantrekkelijk d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo

oNo

Crypts schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 09:25:
Mooi is dat in dit soort tijden, ipv (proberen te) vergeten hoe hoog je shitcoin gisteren nog stond tov van vandaag is het bijna eng makkelijk om te wennen aan nieuwe 'minimum' prijzen. :D
Dat vind ik wel lastig en is gewoon moeilijk ik te schatten.
Zo ook na de eerste pump van de alts in april. Enorme twijfel om wat ETH te kopen @160, maarja... dan gaat het naar de 190 en denk je, shit! Nouja, even wachten tot het weer gunstig wordt. En dan blijkt die 190 gewoon gunstig te zijn.
had, had had... (en weer 3x er bij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Dipje incoming?

Heb het idee dat die 8-8.4k zone nog iets teveel gevraagd is.

Heb wel een gekleurd brilletje gezien het feit dat ik wel baat zou hebben bij een daling
(gister wat ltc naar fiat gezet op 100.50/101/101.30/101.60/102/102.50 dollar)

Ik zie trouwens dat we vanochtend mijn target hebben gehit van 95-96 dollar waar ik wel weer wou inkopen.... een beetje dom dat ik geen buyorders had geplaatst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:29:
Dipje incoming?

Heb het idee dat die 8-8.4k zone nog iets teveel gevraagd is.

Heb wel een gekleurd brilletje gezien het feit dat ik wel baat zou hebben bij een daling
(gister wat ltc naar fiat gezet op 100.50/101/101.30/101.60/102/102.50 dollar)

Ik zie trouwens dat we vanochtend mijn target hebben gehit van 95-96 dollar waar ik wel weer wou inkopen.... een beetje dom dat ik geen buyorders had geplaatst.
ik denk eerder dat ze nu massaal winst halen uit de alts en aan het opsparen zijn om zo in te dumpen in btc :)

8K was ook teveel gevraagd en eh ja.... :P ik denk dat je nu even mag genieten van de alts :D

[ Voor 7% gewijzigd door HaruHaru op 16-05-2019 10:46 ]

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-09 19:15
GO VERGE!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:22
HaruHaru schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:46:
[...]

ik denk eerder dat ze nu massaal winst halen uit de alts en aan het opsparen zijn om zo in te dumpen in btc :)

8K was ook teveel gevraagd en eh ja.... :P ik denk dat je nu even mag genieten van de alts :D
Noem het maar genieten... Mijn pf sat waarde zakt dieper en dieper weg. Maarja, ETH base pair he..
Alle alts donkerrood daar.

[ Voor 3% gewijzigd door Soeski op 16-05-2019 10:50 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Ik houd de grafiek van de BTCUSDSHORTS op Bitfinex al een tijd in de gaten. Mijn idee was dat totdat het shorts terug onder zeg 22000 open posities zou zijn, er een short squeeze plaats zou kunnen vinden die de prijs omhoog stuwt.

Vanochtend om 5:55 zijn er ineens 10900 short posities gesloten, maar het heeft op dat tijdstip niets met de prijs gedaan, en het volume was ook niet zichtbaar in de orderboeken. Kennlijk heeft iemand 10500 BTC naar Bitfinex gestort en zijn posities gesettled door uit eigen bezit de geleende BTC terug te betalen.

https://www.chepicap.com/...orts-drop-nearly-40-.html

Ondertussen zijn de afgelopen week wel veel long posities geopend, dus deze LONG/SHORT onbalans zou nu juist op een longsqueeze naar beneden kunnen duiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TrasherNL schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:49:
Ik houd de grafiek van de BTCUSDSHORTS op Bitfinex al een tijd in de gaten. Mijn idee was dat totdat het shorts terug onder zeg 22000 open posities zou zijn, er een short squeeze plaats zou kunnen vinden die de prijs omhoog stuwt.

Vanochtend om 5:55 zijn er ineens 10900 short posities gesloten, maar het heeft op dat tijdstip niets met de prijs gedaan, en het volume was ook niet zichtbaar in de orderboeken. Kennlijk heeft iemand 10500 BTC naar Bitfinex gestort en zijn posities gesettled door uit eigen bezit de geleende BTC terug te betalen.

Ondertussen zijn de afgelopen week wel veel long posities geopend, dus deze LONG/SHORT onbalans zou nu juist op een longsqueeze naar beneden kunnen duiden.
Holy shit dat is wel noemenswaardig inderdaad. BTC maakt een wat gammele indruk dus ben benieuwd of je gelijk krijgt.. Thnx voor delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
Nu ontstaat een andere lastige situatie: zit voor het grootste deel in BTC (verder alleen KMD). Op welke alts spring je nu in om nog wat mee te liften. Alle alts zien er "duur" uit na de 15% stijging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Ik wordt te gestoord van mezelf en mijn cost averagen van de afgelopen maanden, mn plannetje ook gewoon weer omgegooid (best FOMO eigenlijk)
Heb nu gewoon afgelopen weken een groter dotje ingelegd op wat ik 1,5 jaar geleden al zo graag had gehad ..
En hoop nu gewoon op een ATH; zet daarna wel stop losses op een aantal XX% daaronder
Gaat het komende tijd toch nog naar de gedver (<6k); dan leg ik nog 1 keer wat in om aantallen te vergroten.. Voor de rest ga ik achterover leunen en kijken waar het schip strand komend jaar..
Geeft best rust, alleen BTC sprokkel ik nog beetjes bij elke maand ... Ongeacht de prijs

Voor degene die het interesseert:
30 % inBTC
25 % in LTC
17,5 % in ETH
10 % in ADA
5 % in ONT
Rest in wat NEO, IOST, VET en XLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrasherNL
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09-2021
Stokstaart schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Holy shit dat is wel noemenswaardig inderdaad. BTC maakt een wat gammele indruk dus ben benieuwd of je gelijk krijgt.. Thnx voor delen!
Ja, onze jet-fuel is gesaboteerd, en we hebben nu wat extra ballast. Het hoeft niet direct omlaag te gaan... Het BTC raketje heeft nog wel momentum, maar het wordt lastig nu om de koers omhoog aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:53:
Nu ontstaat een andere lastige situatie: zit voor het grootste deel in BTC (verder alleen KMD). Op welke alts spring je nu in om nog wat mee te liften. Alle alts zien er "duur" uit na de 15% stijging.
Kijkend naar de vorige post zou ik me nu even focussen op beperken van verlies van fiat-waarde van je BTC. Denk zelf een SL vlak onder 7.7k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Dat youtube is ook xrp fan zo te zien, 1 keer iets van xrp gezien en nu zie ik alleen maar xrp filmpjes staan :?
Geen wonder dat die aanhang zo groot is.

Op naar de 589, alleen slux gaat short erop.

BTC terug naar de 6k soon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Slux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:58:
Dat youtube is ook xrp fan zo te zien, 1 keer iets van xrp gezien en nu zie ik alleen maar xrp filmpjes staan :?
Geen wonder dat die aanhang zo groot is.

Op naar de 589, alleen slux gaat short erop.

BTC terug naar de 6k soon ?
We shall see. Ik denk dat we toch echt vandaag weer dit niveau blijven retesten. Gelukkig gaat alles in waves! Ik skit em wel onnodig en hard uit mn posities.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Malawolar
  • Laatst online: 23-01-2021
BTC is slechts aan het bijtanken. De 8k is al een aantal keer verdedigd. Op een volume van 3 miljard is 10.000 BTC ook niks. In de stabiele bearmarket was het dat inderdaad wel. Buyorders staan van 7600 tot en met 8100. Hoe langer we niet terugzakken, hoe meer kans op een schot omhoog, want iedereen die winst heeft willen pakken had dat dan al wel gedaan. De rest heeft vertrouwen in een hogere BTC, of koopt de kleine dip vlak onder de 8k. Halvening, lightning network, Fidelity start, BAKKT opening in juli, adoptie (wholefoods en Ebay), tether de markt uit, mogelijk een ETF goedkeuring van de SEC, valuta die devalueert waarvan inwonders uit die landen in crypto vluchten, en misschien wel het belangrijkste, hacks die geen negatieve invloed meer hebben op de prijs. Ja voel je vrij om te verkopen nu, ik ga niet het risico lopen om voor een nieuwe ATH te verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Ik hoop het. Dan daar weer een paar maandjes accumuleren. (waarbij altcoins floreren)

De halving is ook nog veel te ver weg. Met een nog steeds fikse inflatie per dag (1800 btc) wat op deze prijs zo’n 14 miljoen dollar vertegenwoordigd. Vraag me af of dat houdbaar is.

Maar wellicht gaan we de 9000 nog zien, 1 laatste push voordat de parabolische groei wordt verbroken door een fikse rode candle.

Of we gaan straight naar nieuwe all time highs en zit ik nog steeds in de disbelief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag is of we in de disbelief "this is a suckers rally" of de hope "a recovery is possible" fase zitten. Totdat BTC over de vorige ATH gaat noem ik het in ieder geval nog geen bullrun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:25:
Vraag is of we in de disbelief "this is a suckers rally" of de hope "a recovery is possible" fase zitten. Totdat BTC over de vorige ATH gaat noem ik het in ieder geval nog geen bullrun.
Of een bulltrap

Weg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Erg interessante materie en goede argumenten hierboven.

Maar jongens, we gaen g'woon pomp'n.

We zitten nu gewoon in een scherpe bocht met het gas een beetje los. Straks vol gas weer de snelweg op, je weet toch.

Niks electrisch rijden. Gewoon 1:1 slurpende v8 power naar de maan.

Tenminste, zo zie ik het. Ik koop ook niks bij, pas als ik dat ga overwegen komt er wel een flinke daling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Voor de TA'ers hier: op welke tijdschaal gebruiken jullie de EMA ribbon en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansdegit
En wat zullen we toch eens met STRAT gaan doen. Middelen of afscheid nemen? Ik vind het eigenlijk nog steeds een mooi project, alleen: dat muntje is zo dood als een pier.

Gitje's Stroomfabriek: 6095 Wp Yingli Panda, 2520 Wp Suntech, Tigo Monitoring & Schaduwmanagement, Kostal Piko 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
Ik denk overigens dat we bij de alts geen 2017-praktijken meer gaan zien. Het zal vooral BTC zijn die in deze run een nieuwe ATH gaat neerzetten.

In dollarwaarde gaan de alts natuurlijk wat meeprofiteren en en zullen ook alts zijn die BTC alsnog dik outperformen, maar in 2017 ging letterlijk alles als een raket omhoog. Dat gaan we niet meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
Ach laat vandaag eens rustig zijn en rood/side ways. Die hadden we op de daily chart 3 dagen geleden ook. Morgen weer vol gas. En afgelopen zaterdag was mega dus wie weet dit weekend weer? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
TuutjDrie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:48:
Ik denk overigens dat we bij de alts geen 2017-praktijken meer gaan zien. Het zal vooral BTC zijn die in deze run een nieuwe ATH gaat neerzetten.

In dollarwaarde gaan de alts natuurlijk wat meeprofiteren en en zullen ook alts zijn die BTC alsnog dik outperformen, maar in 2017 ging letterlijk alles als een raket omhoog. Dat gaan we niet meer zien.
We gaan zeker weer 2017 alt-praktijken zien. De mens is nog steeds de mens. Dat betekent dat nieuwe (retail) investeerders kijken naar de gains van alts en vroeg of laat daar een gok in wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malawolar
Klaas25 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:50:
Ach laat vandaag eens rustig zijn en rood/side ways. Die hadden we op de daily chart 3 dagen geleden ook. Morgen weer vol gas. En afgelopen zaterdag was mega dus wie weet dit weekend weer? :P
Dit weekend/aankomende week krijgt de halve wereld weer salaris om in te fomo'en _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Hoe dom ben je om zoveel geld niet op een cold storage te zetten. Of gewoon op allemaal verschillende online wallets. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:16
hansdegit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:47:
En wat zullen we toch eens met STRAT gaan doen. Middelen of afscheid nemen? Ik vind het eigenlijk nog steeds een mooi project, alleen: dat muntje is zo dood als een pier.
Ik sta exact voor hetzelfde dilemma, meest gekocht rond de 20k. Had echt niet verwacht dat de 10k aangetikt zou worden! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CUXs7hq.png

Looks nice

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
hansdegit schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:47:
Ik zit nog steeds in de Stratis community; blijft een leuke groep mensen.... alleen zoals je zegt is de koers zo dood als maar kan. Heb zelf sinds eind 2018 ook geen Stratis meer aangeraakt. Hij had toen nog een hele mooi pump naar 40k sats maar laatst kwam hij zelfs onder de 10k sats.

Nu die zo laag staat vraag ik me af of het de moeite is om te verkopen (in jou positie). Het momentum zal toch ooit weer eens bullish worden daarzo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansdegit
Nee, verkopen is idd de moeite niet. Maar als een pump aanstaande is, is een aantal extra muntjes wel handig om sneller uit het verlies te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Klaas25 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:50:
Ik en me grote bek.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wanneer gaan ze bitmex nou eens verplichten om het systeem aan te passen jezus REKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykarasahin
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-05-2019
TrasherNL schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:49:

En nu dump. Is dat toeval of manipulatie :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Nou, ik heb weer ingekocht.

Grappig dat m'n eerste trade sinds de run vanaf $4200 gelijk goed uitpakt. (als 't gaat om vergaren van muntjes)

Al m'n Litecoins boven de $100 verkocht gisteren. (het meeste op $102) en zojuist vanaf de $96-95 t/m 92 weer kunnen inladderen.

Alleen had ik zo te zien een stuk gieriger mogen zijn. _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaruHaru
panic seller & bots.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Wanneer krijg ik van BitMEX nou eens mn shirt

Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/91IM87eeuCL._CLa%7C2140,2000%7C61x-3Vnzc4L.png%7C0,0,2140,2000+0.0,0.0,2140.0,2000.0._UX342_.png

edit : Toch net niet :) ik moet echt leren mezelf te bedwingen zeg...

[ Voor 36% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 12:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GQISAau.png

IJzersterke support die ~$7700.
Ik zie zelfs dat we vannacht tegen de absolute bovenkant van $8000-8400 weerstandszone zijn geknald. :o

Jongens, het komt wel goed. Die $9000 gaan we nog wel zien. Het is wel een super leuke battle tussen de bulls en bears iedergeval.

Eindelijk een strijd die tot op heden vrij gelijkwaardig opgaat sinds de run van $4200. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
@Tominatie BTC.Dominance is ook al weer aan het klimmen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:29:
Erg interessante materie en goede argumenten hierboven.

Maar jongens, we gaen g'woon pomp'n.

We zitten nu gewoon in een scherpe bocht met het gas een beetje los. Straks vol gas weer de snelweg op, je weet toch.

Niks electrisch rijden. Gewoon 1:1 slurpende v8 power naar de maan.

Tenminste, zo zie ik het. Ik koop ook niks bij, pas als ik dat ga overwegen komt er wel een flinke daling.
Kak. Toch de bocht uit, over de kop de berm in...

Dat heb je met die oldtimers. Geen ABS enzo.

Ach ja hodl.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Hmm zat even niet op te letten en zag ineens dat ltc een freefall maakte, snel proberen te handelen en net onder de €84 all-in gegaan, we gaan het zien of dat een goede keus was of gewoon pure fomo. :P

Edit: toch eens leren wat meer van ltc af te stappen, was ik rond dezelfde tijd in bch gestapt dan had ik nu bij wijze van alweer uit kunnen cashen met een leuke winst. :/ Iets met oude liefde enzo. |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Crypts op 16-05-2019 12:34 ]

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:31:
Hmm zat even niet op te letten en zag ineens dat ltc een freefall maakte, snel proberen te handelen en net onder de €84 all-in gegaan, we gaan het zien of dat een goede keus was of gewoon pure fomo. :P
lekker instapmomentje imo :)

de stijging die litecoin heeft gemaakt gister is wel weer compleet door het toilet gespoeld. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:33:
[...]

de stijging die litecoin heeft gemaakt gister is wel weer compleet door het toilet gespoeld. :+
Bij alles toch. Mijn NANO krijgt ook weer stompen in zijn maag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:34:
[...]

Bij alles toch. Mijn NANO krijgt ook weer stompen in zijn maag.
ja dat zal idd wel weer. _O-

ik heb nog steeds enorme tunnelvisie op litecoin en bitcoin, derest volg ik niet eens.... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik ga maar eens wandelen. Waarom krijg ik nooit BSODs op het moment dat ik mezelf niet kan bedwingen.

Lekker 500 USD naar de maan terwijl ik nu gewoon profit had kunnen hebben door te panicen en niet aan het plan te houden. Faalhaas 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:33:
[...]

Op Binance er ook maar een paar op 11900 bij gepakt, wil daar toch weg. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:35:
[...]

ja dat zal idd wel weer. _O-

ik heb nog steeds enorme tunnelvisie op litecoin en bitcoin, derest volg ik niet eens.... :$
Ach ja. Waarschijnlijk een hele goede keuze juist. Eigenlijk moet je gewoon alles in Bitcoin pompen en gewoon wat jaartjes niet kijken.

Maarja da's zo saai he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://lekkercryptisch.n...-crypto-privacy-in-gevaar
Voorgestelde FATF-maatregelen hebben verstrekkende consequenties voor crypto, privacy in gevaar?
:S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

The fud is strong.

Moon soon?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2019 12:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
Tijd om te emigreren.. Hier wordt je toch niet goed van... Hopen dat de Brexit eens wordt doorgezet kunnen we dichtbij vertoeven.

[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 12:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaruHaru

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Tijdje geen FUD gehoord ik maakte me al zorgen. :')

[ Voor 6% gewijzigd door New Yorker op 16-05-2019 12:58 ]

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
Pijnlijke dump. Wel mooi om te zien dat 7800 een redelijk sterke support is geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaruHaru
We hebben nu 2x geprobeerd de 8340$ te breken. 3de x is het raak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malawolar
Gewoon weer ouderwets wat traders die tegen resistance aan verkopen en bij support weer inkopen. Ondertussen zitten de nieuwe instappers in volle stress als hun aankoop 5% daalt, waar de panicsellers weer op worden gegeten door de roofdier traders.

Dat herhaalt zich een aantal keer omdat de range kleiner wordt, wat zich uit in een groene staaf omhoog, waar bovenstaande weer herhaald kan worden.

[ Voor 23% gewijzigd door Malawolar op 16-05-2019 13:08 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Crypts
Malawolar schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:08:
Gewoon weer ouderwets wat traders die tegen resistance aan verkopen en bij support weer inkopen. Ondertussen zitten de nieuwe instappers in volle stress als hun aankoop 5% daalt, waar de panicsellers weer op worden gegeten door de roofdier traders.
Ik denk eerder dat de markt gewoon reageert op whatever nieuws er ook maar naar buiten komt. Buiten dat kunnen noobies ook kijken naar resistance en support levels, het is niet dat die nou echt geheim zijn oid? :)

Nou ja ik sta inmiddels op al wel €7,50 winst in mijn ltc op Binance dus dat wordt patat met en een bereklauw pinda vanavond. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 12:36:
Ik ga maar eens wandelen. Waarom krijg ik nooit BSODs op het moment dat ik mezelf niet kan bedwingen.

Lekker 500 USD naar de maan terwijl ik nu gewoon profit had kunnen hebben door te panicen en niet aan het plan te houden. Faalhaas 8)7
:(:)

Je bent niet alleen, op naar de volgende trade en niet meer terug kijken is het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Slux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:16:
[...]

:(:)

Je bent niet alleen, op naar de volgende trade en niet meer terug kijken is het beste.
Juist wel terug kijken. Leer er wat van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
Crypts schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Nou ja ik sta inmiddels op al wel €7,50 winst in mijn ltc op Binance dus dat wordt patat met en een bereklauw pinda vanavond. :9
Ik moest lachen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bobmeister schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:18:
[...]

Juist wel terug kijken. Leer er wat van.
Om negatief te blijven hangen in het verleden schiet je imo echt niets mee op, als ik terug zou kijken naar alle slechte trades, was ik al lang voor de trein gesprongen i.p.v. erop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
:D Luxe probleem, inmiddels is een sparerib schotel ook binnen handbereik. ;( Wat een keuzestress weer, ik moet echt kappen met die k#tcrypto's. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
TuutjDrie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:48:

Dat is een flinke aanname.. De afgelopen week zijn er veel alts toch weer 'bijna ouderwets' gestegen.. Dit soort uitspraken stellen in crypto (wat mij betreft) weinig voor want niemand weet echt waar dit schip (sorry, deze raket) gaat stranden/landen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Slux schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:19:
[...]

Om negatief te blijven hangen in het verleden schiet je imo echt niets mee op, als ik terug zou kijken naar alle slechte trades, was ik al lang voor de trein gesprongen i.p.v. erop ;)
True maar goed elke keer zeg ik het weer. No emotions! Ik jumpte er te vroeg in waardoor ik moest DCAen tot de max, in paniek rakende omdat ik iets te diep zat en mn liq echt op 20 USD zat. Denkende fak it dan maar liq maar toch een order plaatsen onder mn inkoop....

Het spelletje is enorm grappig. Als ik me aan de verzonnen en uitgezochte tactiek houdt maar ik ongeveer 3-5 trades per dag.

Alleen dat gestaar naar het scherm is zo saai dus ga je extra dingen zoeken of eerder inspringen, dit terwijl ik met die 3-5 trades per dag tussen de 200-1000 USD kan maken lukt het me toch niet om mezelf er aan te houden.

[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:43:
[...]

True maar goed elke keer zeg ik het weer. No emotions! Ik jumpte er te vroeg in waardoor ik moest DCAen tot de max, in paniek rakende omdat ik iets te diep zat en mn liq echt op 20 USD zat. Denkende fak it dan maar liq maar toch een order plaatsen onder mn inkoop....

Het spelletje is enorm grappig. Als ik me aan de verzonnen en uitgezochte tactiek houdt maar ik ongeveer 3-5 trades per dag.

Alleen dat gestaar naar het scherm is zo saai dus ga je extra dingen zoeken of eerder inspringen, dit terwijl ik met die 3-5 trades per dag tussen de 200-1000 USD kan maken lukt het me toch niet om mezelf er aan te houden.

De aanhouder wint zeggen ze toch!
Wat voor trades zijn dat dan wel niet, dat je 6000 - 30.000 USD kunt maken per maand? Leverage x 100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Bobmeister schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:45:
[...]

Wat voor trades zijn dat dan wel niet, dat je 6000 - 30.000 USD kunt maken per maand? Leverage x 100?
10-25k trades (nu 5k door me ingekakte balance) met 40 usd price diff op cross lev. Moet ik wel al mn signals kunnen hitten.

[ Voor 23% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
green-tea schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:45:
[...]

10-25k trades (nu 5k door me ingekakte balance) met 40 usd price diff op cross lev.
Je kunt dus net zo goed 200-1000 USD (en zelfs veel meer) per dag verliezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• green-tea
Bobmeister schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:47:
[...]

Wat wil je nou zeggen? Tuurlijk kan je elke dag alles verliezen als het helemaal fout gaat. Net zoals je huis in de hens kan vliegen. Ik ben al weken/maanden tactieken aan het onderzoeken, uitproberen en bijschaven. Tuurlijk faal je dan ook omdat je dingen probeert. Ik ben er bijna, de kunst is gewoon om je aan het plan te houden. En indien het een keer tegen zit je positie met winst af te sluiten.

[ Voor 61% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 13:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Bobmeister schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:47:
[...]

Of sommige in minuten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Jaguar presentatie tijdens de Bosch Connected World 2019
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g8hm3njzzSksx3BdnrSI9S4h/full.jpg

d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HKobVMUNAV6fmivv8ZPkxiik/full.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door D-Ed op 16-05-2019 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:36
D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 13:57:
Jaguar presentatie tijdens de Bosch Connected World 2019
[Afbeelding]
d:)b
i seee youuu IOTA <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
En precies wat ik gister al aangaf.. Prijs zakt naar dit soort aankondigingen _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dotcom87
Ook aardig ingestapt in IOTA op 4273 sat. Toch al een mooie 20% gestegen :P
Pagina: 1 ... 27 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!