Enkel Btc, dan ben ik eindelijk van die troep af.Crypts schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:32:
[...]
No prob maar ik snap niet helemaal wat je terug wil?
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Enkel Btc, dan ben ik eindelijk van die troep af.Crypts schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:32:
[...]
No prob maar ik snap niet helemaal wat je terug wil?
Zero.
Oh dat kan, withdrawal van btc is 0.0005 op Kucoin. Stuur maar even in een dm wat ongeveer de prijs is die je terug wil voor die meuk met je btc adres. Kan het wel voor je omwisselen.Pelox schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:33:
[...]
Enkel Btc, dan ben ik eindelijk van die troep af.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Uhh? Hij bedoelt het sarcastisch hoor..Crypts schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:35:
[...]
Oh dat kan, withdrawal van btc is 0.0005 op Kucoin. Stuur maar even in een dm wat ongeveer de prijs is die je terug wil voor die meuk met je btc adres. Kan het wel voor je omwisselen.
https://messari.io/onchainfxCounter_culture schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:21:
Een vraagje: is er eigenlijk een site waar je de ontwikkelingen in het handelsvolume kunt volgen, maar dan zonder het fake volume? Op Openmarketcap kun je volgens mij alleen het actuele 24-uurs volume zien maar geen historie, klopt dat? Zijn er vergelijkbare sites waar je dit wel kunt zien?
Ja dat laatste klopt, maar ik wil wel mijn opq verkopen op kucoinPHPResource schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:38:
[...]
Uhh? Hij bedoelt het sarcastisch hoor..
Die OPC is een scam coin geworden. Is 1 op 1 geforked et opacity. Maar met die oysters kan je helemaal niets
Zero.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
DogecoinStokstaart schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:41:
Welke munt heeft zn inhaalpump nog niet gehad boys, waar moet ik instappen? Kom net uit LTC
Zero.
I'm not touching that with a stick
[ Voor 16% gewijzigd door Stokstaart op 15-05-2019 20:46 ]
En ik probeer gewoon te helpen, snap ook wel dat je hiervoor geen account aan wil maken.Pelox schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:40:
[...]
Ja dat laatste klopt, maar ik wil wel mijn opq verkopen op kucoin
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zijn ze zojuist open gegaan?Klaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:50:
Huh Binance withdrawels zijn open en we gaan omhoog?
Niet alles hoor. Ada zaktKlaas25 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:50:
Huh Binance withdrawels zijn open en we gaan omhoog?
Zero.
Ik uit ADA, NEO, LTC en naar ZIL, ENJ.Stokstaart schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:41:
Welke munt heeft zn inhaalpump nog niet gehad boys, waar moet ik instappen? Kom net uit LTC
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
De buyback? Einde kwartaal weten we het.Malawolar schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:47:
GET gaat ook niet verkeerd, buyorders op 40 cent, sellorders op 45. MOOOOOOON
BitcoinStokstaart schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:41:
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ben je binance aan het leeg trekken omdat je het niet meer vertrouwt daar? Of om een andere reden?Taro schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:09:
Ook allemaal druk met Binance leeg te trekken? Alleen de Bitcoin familie is nog gesuspend, maar de rest heb ik er inmiddels weggehaald. Staat nu mooi in aparte wallets en plaatsen waar ik direct naar Euro kan, ik ga me ook niet meer branden aan PAX vs USDT koersverschillen en dergelijke, bah.
Misschien dat jij, als daghandelaar? er problemen mee hebt/had.Taro schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:09:
Ook allemaal druk met Binance leeg te trekken? Alleen de Bitcoin familie is nog gesuspend, maar de rest heb ik er inmiddels weggehaald. Staat nu mooi in aparte wallets en plaatsen waar ik direct naar Euro kan, ik ga me ook niet meer branden aan PAX vs USDT koersverschillen en dergelijke, bah.
Waarom?Taro schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:09:
Ja hoor met alles.
Ik ben ook weg.
Okay, denk dat er een hoop anders over denken.wehave schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:24:
[...]
Ja hoor met alles.
Als er iets mis gaat dan vertrouw ik op Binance.
Zal zeker zo zijn , denk ook dat wel veel vertrouwen in Binance hebben door hoe ze dit soort zaken juist oppakken.Slux schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:27:
[...]
Okay, denk dat er een hoop anders over denken.
Ik trade er zo ie zo niet maar als een exchange ruim een week deposits en transfers uit zou zetten zijn ze mij kwijt als klant.
Ik heb inmiddels voor mezelf een soort van gulden middenweg gevonden in mijn portfolio. Dit kan overigens met de dag wijzigen hoor, maar de strekking blijft ongeveer hetzelfde.Taro schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:53:
Alts bloeden, weer minder BTC in de pf, gaat hard zo. Maar ik wil niet 100% in Bitcoin zitten, dus maar accepteren, wordt vast een keer goedgemaakt.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
[ Voor 39% gewijzigd door A87 op 15-05-2019 21:38 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Want je zou liever zien dat ze het open zouden laten staan nadat er een paar 1000 BTC is gejat ?Slux schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:27:
[...]
Ik trade er zo ie zo niet maar als een exchange ruim een week deposits en transfers uit zou zetten zijn ze mij kwijt als klant.
ha ik heb hetzelfde idee voor onze tuin!A87 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:36:
Van klein deel het geld dat ik had verdient afgelopen dagen ging ik net ff naar Praxis.. van die zakken mega grote kiezelstenen voor buiten![]()
.
leuk dat gratis geld. Kreeg nog 25% korting ook daar!! weer gratis cash man.
Kerst begint vroeg dit jaar
Zero.
[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 15-05-2019 21:40 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Nee steenDAMAGE schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:40:
Goud toch!
Zero.
Het is niet alleen dat, ik denk er ook anders over, weet jij al precies wat er aan de hand was ? het blijft allemaal onduidelijk, maar we agree to disagreePilatuS schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:38:
[...]
Want je zou liever zien dat ze het open zouden laten staan nadat er een paar 1000 BTC is gejat ?
Ik heb meer vertrouwen in een exchange die de boel op slot gooit, het uitzoekt en upgrades doorvoert, dan een exchange die de boel open laat staan en hoopt dat er niet meer wordt gejat. Tuurlijk zetten ze de boel tijdelijk stil.
Ik denk dat ik voor een 8K ipv 4K televisie ga voor in het nieuwe huis. Lekker geknalt vandaag!A87 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:36:
Van klein deel het geld dat ik had verdient afgelopen dagen ging ik net ff naar Praxis.. van die zakken mega grote kiezelstenen voor buiten![]()
.
Als er iemand is die ik vertrouw in dit wereldje dan is het wel CZ/Binance. Ik wil echter vanaf nu stoppen met actief daytraden, overgaan op hodl modus en wel snel uit kunnen stappen richting fiat als dat nodig is.Stokstaart schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:15:
[...]
Ben je binance aan het leeg trekken omdat je het niet meer vertrouwt daar? Of om een andere reden?
Ik denk eerder aan een facade om die smerige tetherkloof te dempen dan aan een hack.PilatuS schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:38:
[...]
Want je zou liever zien dat ze het open zouden laten staan nadat er een paar 1000 BTC is gejat ?
Ik heb meer vertrouwen in een exchange die de boel op slot gooit, het uitzoekt en upgrades doorvoert, dan een exchange die de boel open laat staan en hoopt dat er niet meer wordt gejat. Tuurlijk zetten ze de boel tijdelijk stil.
XRP = trash
Er word van alles gedacht en gefantaseerd maar wat we wel weten is dat Binance het altijd goed oppakt als er wat gebeurt.Mr_Ripple schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:45:
[...]
Ik denk eerder aan een facade om die smerige tetherkloof te dempen dan aan een hack.
Volgens mij is er niks gejat.
Dat is ook mijn meningwehave schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:48:
[...]
Er word van alles gedacht en gefantaseerd maar wat we wel weten is dat Binance het altijd goed oppakt als er wat gebeurt.
Vind ik ten minste.
Dat kan ik dan wel weer met je eens zijn, deze gast heeft goed naar Mark Karpelès gekeken en gedacht; zo moet ik het dus niet doen.wehave schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:48:
[...]
Er word van alles gedacht en gefantaseerd maar wat we wel weten is dat Binance het altijd goed oppakt als er wat gebeurt.
Vind ik ten minste.
XRP = trash
Mwah die transactie van gisteren via Bitmex was 0.78 BTC volgens mij, daar kun je vandaag de dag aardig wat kiezeltje voor halenDAMAGE schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:40:
Zit er iemand aan de andere kant van de wereld te balen dat hij net zijn zuurverdiende 100 euro kwijt is geraakt op Bitmex ligt het gewoon in kiezelstenen bij @A87 in de tuin. Goud toch!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Heb jij geen kucoin accountje?Pelox schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 20:25:
Wie heeft er een kucoin account waar ik mijn opq heen kan sturen en wil ze dan verkopen voor btc?
Krijg je mijn oyster er gratis bij!
Ps. Mijn DGB is wakker!!!!! Whoot!
Verwijderd
Dit soort posts kan ik waarderen.A87 schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 21:36:
.
Tienduizenden klanten van TD Ameritrade hebben interesse in crypto
Is al geregeld.Tominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:09:
[...]
Heb jij geen kucoin accountje?
Ik kan het wel voor je doen.
Laat de rijke oude miljonairs maar instappen. Die zijn blijkbaar nu ook overtuigd.
Sellwall bouwen?Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:12:
[...]
Dit soort posts kan ik waarderen.
Alleen al omdat ik nu getriggerd wordt wat je met die mega grote kiezelstenen buiten gaat doen.
Bedankt! @Crypts had me al geholpen!Tominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:09:
[...]
Heb jij geen kucoin accountje?
Ik kan het wel voor je doen.
Zero.
Ik heb juist dat enorme 2017 gevoel.Bever! schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:38:
Voelt als mei 2018 dit..
Ik zou die kiezelstenen eerst even over mijn titties wrijvenVerwijderd schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 22:12:
[...]
Dit soort posts kan ik waarderen.
Alleen al omdat ik nu getriggerd wordt wat je met die mega grote kiezelstenen buiten gaat doen.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik weet die eerste dag nog van LTC, dikke vette BOOM. Veel winst op gepakt, weinig gewerktTominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:01:
[Afbeelding]
Die weekly grafiek van LTC ziet er wel heftig uit.![]()
![]()
Het grappige is: ik zie best veel gelijkenissen. Een stijgende lijn gevolgd door een dalingkje die daarna weer omhoog gaat en dan BOEM!
Denk trouwens dat Bitcoin de $8000 eindelijk heeft overgenomen..... dus we maken het motortje klaar voor de sprong naar $9000.Kom maar op!
Over 9 daagjes kan ik m'n salaris er weer in fomo'en. Dus een tijdje sideways is ook niet errug!
[ Voor 9% gewijzigd door Tominatie op 15-05-2019 23:45 ]
Fiat. op 100.50/101.10 en 101.30 dollar.
[ Voor 11% gewijzigd door Tominatie op 15-05-2019 23:49 ]
ONT wellicht? Die ligt nu precies op het punt (in BTC) vanaf waar hij de vorige keer omhoog is geschoten.Tominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:37:
Gasten, ik kan het bijna niet geloven maar heb zojuist mijn eerste verkoop durven doen sinds de run die begon op $4200..
Heb wat Litecoin verkocht.
Mijn tradedoel: rond de $95-96 weer in stappen. $100 is natuurlijk wel zo'n weerstandslevel die niet in 1 keer gaat houden..... (denk ik dan)
Waarschijnlijk zal dit een falende trade worden en FOMO ik weer in op $105 ofzo.![]()
Het blijft een lastig spelletje..
Naast Bitcoin ben ik eigenlijk vooral bezig met Litecoin gek genoeg, de andere alts raak ik nauwelijks aan... puur vanwege die halving die net dat extra momentum gaat geven denk ik.
Heeft iemand hier misschien nog een leuke trade-setup/coin op 't oog? Aangezien ik met een tunnelvisie vooral Litecoin zit te loeren ben ik derest een beetje uit 't oog verloren.
edit: Netjes, begint al een "sell low" te worden
genieten!D-Ed schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:03:
Zo dan! Na een vergadering van zo’n drie uur met afsluitende borrel is dit fijn thuis komen![]()
Mijn PF doet ff + 58%
Keep on steady boys (and girls zag ik laatst) Voelt als oktober/november 2017
Ik kan er pas van genieten als ik lager kan inkopen!
Herkenbaar, gisteren BCH verkocht om goedkoper in te kopen maar toen besloten weer all in op IOTA te gaan.. Soms moet je wat geluk hebben en dat heb ik nu dus.. Nu weer 100% in IOTA dus hopelijk doen ze voorlopig géén positieve aankondiging want dan zakt het bij deze coin direct weer in..Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:10:
[...]
Ik kan er pas van genieten als ik lager kan inkopen!![]()
![]()
Maar dat zal wel niet gebeuren. Dan maar weer terug inFOMO'en
Helaas weer niet gelukt...Tominatie schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 23:59:
Die $8200 is echt moeilijk voor Bitcoin, sodeju.![]()
[Afbeelding]
De mislukte pogingen stapelen zich op idd. Daarna moeten we $8400 ook nog verslaan om te gaan denken aan $8800-9000.
PSN - ps4 : sir_kowlier
En alts die nu ineens wel pumpen… Dat zijn toch wel 2 rode vlagen voor Bitcoin normaal gesproken. Maarja, sinds 4200usd is niets meer normaal.Tominatie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:27:
[...]
De mislukte pogingen stapelen zich op idd. Daarna moeten we $8400 ook nog verslaan om te gaan denken aan $8800-9000.
Ben benieuwd... dit is de eerste keer dat we echt moeite hebben sinds de run begonnen is.
Zonder de alts te laten doodbloeden dan. Stel de marketcap alts blijft op $110 milard staan dan moet bitcoin voor 99% dominance op $10.890 miljard aan market cap staan. Laten we dat voor het gemak delen door 20 miljoen bitcoins = $544.500. Precies genoeg om met een bitcoin een volledig uitgevoerde Lambo te kunnen bestellen. Laat maar komen.
[ Voor 5% gewijzigd door sampoo op 16-05-2019 01:32 ]
Kost veel tijd idd. Toch zorg ik er zelf voor dat ik de kunst van het (margin)traden goed onder de knie heb. Als de koers van BTC eenmaal echt hard omhoog gaat, in een overduidelijke trend -ver voorbij de 20k- kun je met je opgedane kennis belachelijk veel verdienen, bovenop DCA-en, puur door het feit dat er zoveel nieuw geld in de markt wordt gepompt.DAMAGE schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 00:46:
@kowlier dat is precies de reden waarom ik destijds besloten heb om gewoon DCA toe te passen, dus stapsgewijs steeds de dips kopen om zo hopelijk met een nieuwe bullrun wat geld te kunnen maken. Daytraden blijft een lastig ding. Kost je veel tijd en je moet kunnen anticiperen ipv reageren op de markt. Gaat mij allemaal wat te veel tijd in zitten op die manier.
[ Voor 6% gewijzigd door DAMAGE op 16-05-2019 01:56 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door green-tea op 16-05-2019 07:21 ]
Haha heerlijk zulke berichten tussendoor dat zet je aan het denken. Hoe gaat met de shitcoins jaap? Ik heb ruim voor deze run ze aardig weg gedaan voor btc wilde van die mega lijst coins af.Verwijderd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 06:44:
Toch een dumpje nu. De Aziaten zullen wel zeggen: 'Die smerige westerlingen worden wakker.'
Ik zie het al voor me dat er aan de andere kant van de wereld net zo'n topic is als de onze, met een Aziatische variant van al onze forumhelden.
Mooie gedachte.
Ik ben de afgelopen maanden ook van +15 naar 10 gegaanDJ-Promo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:27:
[...]
Haha heerlijk zulke berichten tussendoor dat zet je aan het denken. Hoe gaat met de shitcoins jaap? Ik heb ruim voor deze run ze aardig weg gedaan voor btc wilde van die mega lijst coins af.
Zero.
Verwijderd
Tja had ik beter ook kunnen doen, toch zo'n 25 procent BTC waarde eraf sinds de run vanaf 4200.DJ-Promo schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 07:27:
[...]
Haha heerlijk zulke berichten tussendoor dat zet je aan het denken. Hoe gaat met de shitcoins jaap? Ik heb ruim voor deze run ze aardig weg gedaan voor btc wilde van die mega lijst coins af.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq