Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
tuurlijk, maar na zo'n super stijging moet hij flink retesten...DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:26:
Best bijzonder idd die $1K candles. Aan de andere kant. Als je naar de 1D grafiek kijkt waar je deze candles mooi op kunt zien, dan kun je ook zien dat we hiervoor ook zulke candles hebben gehad, alleen waren ze toen rood ipv groen. In dat opzicht kunnen we wel aardig spreken van een ommekeer in de trend

(antwoord op Hot = 1 dollar was "My sources say no" )

Snel verkopen en een bitcoin kopen dus
stomme 8ball kent "Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" nieteens...
[ Voor 19% gewijzigd door twain4me op 12-05-2019 20:36 ]
Wikipedia: Keynesian beauty contest
De tl;dr; is dat je als investeerder vooral moet investeren in wat mensen denken dat een goede investering is en niet perse het beste product.
En daar zit ik dan; met al m’n iota’s en nano’s. En die vrienden van mij maar rijk worden met TRX en BCH..
Anyway, met het bovenstaande in het achterhoofd, wat zou een leuke alt zijn om bij m’n pf te stoppen?
Hallo met Tim
Bitcoin.Pkunk schreef op zondag 12 mei 2019 @ 20:45:
Kwam dit stukje leesvoer tegen dat toch wel een eyeopener was. Ondanks de voordehandliggendheid (mooi scrabblewoord?)
Wikipedia: Keynesian beauty contest
De tl;dr; is dat je als investeerder vooral moet investeren in wat mensen denken dat een goede investering is en niet perse het beste product.
En daar zit ik dan; met al m’n iota’s en nano’s. En die vrienden van mij maar rijk worden met TRX en BCH..
Anyway, met het bovenstaande in het achterhoofd, wat zou een leuke alt zijn om bij m’n pf te stoppen?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
https://twitter.com/bitmexrekt
REKT
@BitmexRekt
41 sec.42 seconden geleden
Meer
Liquidated short on XBTU19: Buy 18,888 @ 7034.5
0 antwoorden 0 retweets 0 vind-ik-leuks
Beantwoorden Retweeten Leuk
REKT
@BitmexRekt
21 min.21 minuten geleden
Meer
Liquidated short on XBTUSD: Buy 282,302 @ 7021.5 💯💯🔥 ~ Ultra kill
0 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Beantwoorden Retweeten Leuk 1
REKT
@BitmexRekt
22 min.22 minuten geleden
Meer
Liquidated long on XBTUSD: Sell 1,500 @ 6991.5 🔥 ~ Multi kill
0 antwoorden 0 retweets 1 vind-ik-leuk
Beantwoorden Retweeten Leuk 1
REKT
@BitmexRekt
22 min.22 minuten geleden
Meer
Liquidated long on XBTUSD: Sell 100 @ 6997 🔥 ~ Triple kill
[ Voor 185% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 21:45 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Rookworst zonder r is ook worst.
Weg
In korte tijd veel longs en shorts naar de klote!New Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:05:
Ik snap er geen reet van kan je het uitleggen?
Even op Google images zoeken naar: Typical abc correctionshansdegit schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:12:
in een typische ABC is A net zo lang als C. Volgende stop 6400?
Als BTC uit de support van de opgaande channel breekt is de formatie dus een bear flag en kan ie richting de 6536 toe: http://i.share.pho.to/a0e69a21_o.png .hansdegit schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:12:
in een typische ABC is A net zo lang als C. Volgende stop 6400?
Sorry, vergeten te melden dat ik op de uurgrafiek keekPilatuS schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:17:
[...]
Even op Google images zoeken naar: Typical abc corrections
Dat maakt opzich niet uithansdegit schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:22:
[...]
Sorry, vergeten te melden dat ik op de uurgrafiek keek
(ben volgende week op vakantie en ga me er daar niet te druk mee bezig houden, beetje een fomo actie dus...)
Dank, ik wou net weer wat koop orders plaatsen, ik wacht nu wel tot morgenRichh schreef op zondag 12 mei 2019 @ 21:27:
Uitstappen guys! Voor het eerst in maanden weer crypto gekocht. Dat kan dus alleen maar fout gaan
(ben volgende week op vakantie en ga me er daar niet te druk mee bezig houden, beetje een fomo actie dus...)
Het is net alsof ik geen uitdagingen meer heb, of iets om naar uit te kijken, het voelt leeg.
Best wel ziek ben je dan... ik moet maar snel weer wat kopen.
Mooi is dat hè, van geïnteresseerd zijn in een nieuw betaalmiddel naar een regelrechte gokverslaving.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:07:
Ik ben voor het eerst in jaren helemaal naar fiat gegaan(op een kleine bag LT na), dat is toch wel een vreemd gevoel moet ik zeggen, want nu merk ik pas hoeveel crypto eigenlijk mijn leven beheerst.
Het is net alsof ik geen uitdagingen meer heb, of iets om naar uit te kijken, het voelt leeg.
XRP = trash
Ja nu je het zegt het lijkt idd aardig veel op een gokverslaving.Mr_Ripple schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:09:
[...]
Mooi is dat hè, van geïnteresseerd zijn in een nieuw betaalmiddel naar een regelrechte gokverslaving.
Maja past ook wel weer bij iemand die bij de voedselbank loopt, ik mis alleen nog de alchol of drugs verslaving om het af te maken, iemand nog tips voor een verslavende drug die niet te veel kost ?
Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:07:
Ik ben voor het eerst in jaren helemaal naar fiat gegaan(op een kleine bag LT na), dat is toch wel een vreemd gevoel moet ik zeggen, want nu merk ik pas hoeveel crypto eigenlijk mijn leven beheerst.
New Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:44:
Ik ben weer ingestapt. Als het verkeerde keus was boeit het me niet zonder mijn hodl bag voelde ik me leeg..
Weg

Ik heb wel eens van die momenten dat ik a) alles verkoop voor USDT of b) een groot deel van mijn PF waarde uitcash naar €. Tot nu toe altijd weer terug geïnvesteerd, los dan van af en toe iets leuks (fysieks) kopen als het een poosje goed ging.
Al moet ik zeggen dat ik, afgaande op de weekly chart, wel bang ben voor een dipje, het is tenslotte maandag. Hier mijn advanced TA skills

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Verwijderd
Je kunt aan GHB beginnen. Deze drug is zeer verslavend, maar je kunt het ook zelf maken met o.a. gootsteen ontstopper.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 08:13:
[...]
Ja nu je het zegt het lijkt idd aardig veel op een gokverslaving.
Maja past ook wel weer bij iemand die bij de voedselbank loopt, ik mis alleen nog de alchol of drugs verslaving om het af te maken, iemand nog tips voor een verslavende drug die niet te veel kost ?
Daarnaast is de benaming van deze drug ook nog een soort ticker. (Gamma Hydroxyde Boterzuur; GHB) Prima combinatie met je crypto verslaving dus.
Dokter Jaapio van maatschap VanDeRegenInDeDrup helpt je verder.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:05:
[...]
Je kunt aan GHB beginnen. Deze drug is zeer verslavend, maar je kunt het ook zelf maken met o.a. gootsteen ontstopper.
Daarnaast is de benaming van deze drug ook nog een soort ticker. (Gamma Hydroxyde Boterzuur; GHB) Prima combinatie met je crypto verslaving dus.
toch wel...Klaas25 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 07:41:
Toch wel jammer dat ik nog geen berichtje in de Telegraaf zie over afgelopen zaterdag.
Bron: https://www.telegraaf.nl/...este-weekend-in-drie-jaarBitcoin stijgt naar $7000 in beste weekend in drie jaar
Verwijderd
Hier alvast de topic regelementen:
Let op:
Het initiëren van terug naar fiat is strict verboden.
Geen Telegram groups of andere chat kanalen, onze lotgenoten zijn sociaal geïsoleerd en dat moet zo blijven.
Geen links met referral, geen gebedel om invites. Je mag uitteraard wel crypto ruilen tegen harddrugs.
Dit topic is niet bedoeld voor simpele oplossingen. Eigen inzet blijft gewenst, we houden het graag complex zodat onze lotgenoten in hun vicieuze cirkel blijven.
Wees vriendelijk. Maar stick it up to the man.
Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Het gaat hier maar om 1 ding: crypto. En dat je die hodl't, zelfs in een berenmarkt. Mochten die discussies organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders.
Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Onze lotgenoten mogen niet verder kijken dan dit topic, we houden de sociale kring graag zo klein mogelijk. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het lotgenoten topic)
En zoals altijd: investeer altijd meer geld! Pak je creditcards en max ze. Leen van je moeder, familie en vrienden. Je bags zijn hier altijd halfvol.
En dan in plaats van AA noemen we de hulpgroep MBA?Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:42:
Kunnen we de naam van dit topic niet veranderen van: Het grote cryptocurrency slowchat topic naar: Het grote cryptocurrency lotgenoten topic?
[...]
Moon Boys Anonymous
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
En zorg altijd dat je bags hebt anders voel je je leeg en krijg je uiteindelijk depressie.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:42:
Kunnen we de naam van dit topic niet veranderen van: Het grote cryptocurrency slowchat topic naar: Het grote cryptocurrency lotgenoten topic?
[...]
Weg
Ik heb mijn cryptos (alleen BTC) bij Bitmymoney staan. Tot nu toe heb ik deze alleen maar vastgehouden, maar zou toch wel wat willen verhandelen en misschien wat uitbetalen. De fees zijn echter vrij hoog. Wie kan mij advies geven op welke site ik het beste kan handelen en wat de manier is om uit te betalen zonder al te hoge fees? Alvast bedankt.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Bedoel je niet RBA?Stokstaart schreef op maandag 13 mei 2019 @ 09:48:
[...]
En dan in plaats van AA noemen we de hulpgroep MBA?
Moon Boys Anonymous
Rekt Boys Anonymous?
Zero.
Ook mijn zeer accurate 8-ball zegt zelfs dat er een behoorlijke correctie aan zit te komen

Mwha, gewoon blijven hodlen is hier het devies.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:46:
Zullen een hoop short gaan aankomende dagen vermoed ik, het blijft voor mij nog even een no trade zone op het moment.
Ook mijn zeer accurate 8-ball zegt zelfs dat er een behoorlijke correctie aan zit te komen
Als de koersen ver wegzakken komen ze met een Moonrun er wel weer bovenop.
'An 8 ball is one eighth of an ounce of a drug (usually cocaine). It can also refer to a mix of crack-cocaine and heroin as well as the malt-liquor brand Olde English 800. Sometimes, it can act as a derogatory term for a black person'Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:46:
Zullen een hoop short gaan aankomende dagen vermoed ik, het blijft voor mij nog even een no trade zone op het moment.
Bron: Google
Aparte voorspelling.
Klopt toch ?ScreamGT schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:59:
[...]
'An 8 ball is one eighth of an ounce of a drug (usually cocaine). It can also refer to a mix of crack-cocaine and heroin as well as the malt-liquor brand Olde English 800. Sometimes, it can act as a derogatory term for a black person'
Bron: Google
Aparte voorspelling.
Slux is zo scherp als maar kan, ga straks toch maar op advies van @Verwijderd dat BGH proberenCocaine is a stimulant drug that can make people feel more alert and energetic
van mij mag die, ik vind dit namelijk toch iets te snel gaanSlux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:46:
Grote kans dat het dan toch de andere kant op gaatHaruHaru schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:10:
[...]
van mij mag die, ik vind dit namelijk toch iets te snel gaan
Moon
ooit las ik ergens:Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:14:
[...]
Grote kans dat het dan toch de andere kant op gaat
Moon
als de prijs dubbele is geworden van de bottom, is de bottom geweest en zijn we in een bullmarket.
Meesten roepen nu ook uit van Bullmarket. en ja, ook in bullmarkets zijn er correcties, maar zijn er ook hevige dumps? dat volgens mij niet.... toch? correct me if i am wrong
Als je de run van 2017 erbij pakt zie je heel goed hoe het gegaan is. Dat wil niet zeggen dat het altijd hetzelfde is natuurlijk. Maar ook daar gingen we in November naar 7500, zakte we terug naar 5900 om vervolgens weer te stijgen...HaruHaru schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:19:
[...]
ooit las ik ergens:
als de prijs dubbele is geworden van de bottom, is de bottom geweest en zijn we in een bullmarket.
Meesten roepen nu ook uit van Bullmarket. en ja, ook in bullmarkets zijn er correcties, maar zijn er ook hevige dumps? dat volgens mij niet.... toch? correct me if i am wrong
jij hebt vast eind 2017 niet meegemaaktHaruHaru schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:19:
[...]
ooit las ik ergens:
Nog nooit zoveel stress gehad in een paar weken, dan werd je wakker en stond de koers opeens 1k lager. Om diezelfde dag 30% te dumpen en 's avonds stond hij weer op de oude koers. Erg leuk
KrakenZmokkie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:11:
Goedemorgen,
Ik heb mijn cryptos (alleen BTC) bij Bitmymoney staan. Tot nu toe heb ik deze alleen maar vastgehouden, maar zou toch wel wat willen verhandelen en misschien wat uitbetalen. De fees zijn echter vrij hoog. Wie kan mij advies geven op welke site ik het beste kan handelen en wat de manier is om uit te betalen zonder al te hoge fees? Alvast bedankt.
nee hahaha, ik zit in crypto sinds december 2018. Helaas niet mee gemaakt. Maar ok, dus alles is mogelijkStokstaart schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:23:
[...]
jij hebt vast eind 2017 niet meegemaakt![]()
Nog nooit zoveel stress gehad in een paar weken, dan werd je wakker en stond de koers opeens 1k lager. Om diezelfde dag 30% te dumpen en 's avonds stond hij weer op de oude koers. Erg leuk
Die kan je het beste zelf online vragenfrank131331 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:24:
Het vakantiegeld komt er weer aan deze week. Sinds vorig jaar niks meer bijgekocht of verkocht. Heb een bedrag in me hoofd wat ik bij wil zetten. Zit zelf te denken om minimaal 50% bij te zetten op LTC. Heb hier al een kleine bag van en heb hier nog steeds veel vertrouwen in. De andere 50% wil ik mee gaan daytraden. Wat zegt de 8-ball hier? Gaan we nog wat lager of zit de FOMO er echt aan te komen?
http://www.ask8ball.net/
Als je de tijd en tegen de ''stress'' van daytraden kan, dan kan je er lekker aan verdienen maar je moet er wel op zitten met daytraden, geen emoties hebben en zeker niet mee laten slepen door FOMO.
Voor mij werkt het wel goed maar ik doe het full time.
Met een BTC, LTC zit je wel redelijk safe, ik zelf geloof ook in XMR en Dash voor de LT maar ook die coins zakken net zo hard mee als de rest.
Dus niemand kan het eigenlijk zeggen, ik zou zelf ook nooit je aankopen doen aan het advies wat mensen hier of ergens anders geven. Altijd DYOR en koop dan wat waar je zelf het beste gevoel bij hebt
Yup, als ik iets te lang zat te poepen kon er zomaar een ruim weeksalaris bij op of afgegaan zijn en ik zat er toen echt niet met een vermogen in.HaruHaru schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:29:
[...]
nee hahaha, ik zit in crypto sinds december 2018. Helaas niet mee gemaakt. Maar ok, dus alles is mogelijkduidelijk
Het antwoord op elke vraag aangaande crypto is: 'het is crypto, alles kan'.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Heel herkenbaar, nam ook altijd een tablet of laptop mee naar de wc, zelfs in bed of het vliegtuig of zelfs in een helikopter was ik nog aan het tradenCrypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:39:
[...]
Yup, als ik iets te lang zat te poepen kon er zomaar een ruim weeksalaris bij op of afgegaan
Weg
Dit is een quote van mezelf van december 2017:Crypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:39:
[...]
Yup, als ik iets te lang zat te poepen kon er zomaar een ruim weeksalaris bij op of afgegaan zijn en ik zat er toen echt niet met een vermogen in.![]()
Het antwoord op elke vraag aangaande crypto is: 'het is crypto, alles kan'.
orf schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:10:
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Bedankt voor de suggesties en adviezen.
Kan me nog wel een postje of wat van jou herinneren dat je op de meest 'onlogische' plekken ltc'tjes aan het harken was ja.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:42:
[...]
Heel herkenbaar, nam ook altijd een tablet of laptop mee naar de wc, zelfs in bed of het vliegtuig of zelfs in een helikopter was ik nog aan het traden
Heb toen speciaal een Ipad aangeschaft om dit ook te kunnen doen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Dit staat denk ik in de topic start, maar:Zmokkie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:11:
Goedemorgen,
Via een beurs is het goedkoopst, bij Kraken of Bitstamp hebben veschillende mensen hier goede ervaringen, maken snel over naar je rekening. Maak al wel vast een account aan, verificatie van een account kan soms lang duren. Je moet dan wel handmatig een verkooporder plaatsen.
Ik volg het forum al een tijdje, heb nu ook maar een account aangemaakt.
Dit is dus mijn ontgroeningsbericht.
Ik ben Ali, 36 jaar, en sinds twee maanden cryptobezitter yeah.
Ben sinds een jaar of twee actieve belegger in aandelen en heb nu dus besloten om wat meer te spreiden, ook om het wat spannender te maken weer
Snap weinig van crypto inhoudelijk, weet dat er meer dan 2000 coins zijn, maar dat de ‘waarde’ vandaag de dag bij een beperkte groep coins ligt. Marktkap. BTC alleen al is 50% of zo. En dat het heel volatiel is / kan zijn en erg hard kan gaan. Up and down. Spannend!
Heb een Coinbase account geopend en de daarop beschikbare coins allemaal gekocht. Wil het maandelijks aanvullen.
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
En dan 5% van de rest: ETC, BCH, BAT, ZRX, ZEC, REP, XLM
Tips adviezen alle andere commentaren zijn te alle tijde welkom
Groetjess
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Welkom! Zo te lezen ben je op het juiste moment ingestapt. Veel plezier hier op het forum en met je toekomstige winstAli Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Ben sinds een jaar of twee actieve belegger in aandelen en heb nu dus besloten om wat meer te spreiden, ook om het wat spannender te maken weerja ik ken de risico’s, gebruik alleen geld dat ik kan missen en zal met crypto LT beleggen en niet gaan daytraden, maar vind het wel leuk om op de voet te volgen.
Snap weinig van crypto inhoudelijk, weet dat er meer dan 2000 coins zijn, maar dat de ‘waarde’ vandaag de dag bij een beperkte groep coins ligt. Marktkap. BTC alleen al is 50% of zo. En dat het heel volatiel is / kan zijn en erg hard kan gaan. Up and down. Spannend!
Heb een Coinbase account geopend en de daarop beschikbare coins allemaal gekocht. Wil het maandelijks aanvullen.
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
Verwijderd
Hallo Ali, en welkom in het lotgenoten topic.Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Ben sinds een jaar of twee actieve belegger in aandelen en heb nu dus besloten om wat meer te spreiden, ook om het wat spannender te maken weerja ik ken de risico’s, gebruik alleen geld dat ik kan missen en zal met crypto LT beleggen en niet gaan daytraden, maar vind het wel leuk om op de voet te volgen.
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
Je PF ziet er goed uit! Heel veel succes in dit schimmige wereldje.
wil je ook maandelijks/wekelijks/dagelijks gaan rebalancen?Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Nog wat aanvullingen: market cap in crypto is een betwiste metric. Een crypto kun je nml. meteen de wereld insturen met 100 miljard coins, als je dan 1 cent krijgt voor een coin, heb je meteen een top10 coin, dus dat werkt anders dan bij aandelen.
Verder: ETC, leeft dat nog? En XRP is een apart ding in de deze wereld, is niet echt een crypto door zijn centralisatie in Ripple. En BCH, tja, wat zal ik daar over zeggen...
Hallo en dag hoeft hier niet, we zijn altijd beleefd.
[ Voor 13% gewijzigd door DaCoTa op 13-05-2019 12:01 ]
Bijna 4600 + degenen die (nog) niet op Coingecko staan.Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Snap weinig van crypto inhoudelijk, weet dat er meer dan 2000 coins zijn
Leuk idee al zou ik de verdeling anders hebben gedaan, 50% iig in btc, elk 12,5% in ltc, bch en eth en het beetje wat overblijft in de 2/3 overblijvende coins die op dat moment gunstig staan danwel net een flinke daling hebben gehad.Heb een Coinbase account geopend en de daarop beschikbare coins allemaal gekocht. Wil het maandelijks aanvullen.
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
Dank allen voor jullie warme welkom.DaCoTa schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:58:
[...]
wil je ook maandelijks/wekelijks/dagelijks gaan rebalancen?
Hallo en dag hoeft hier niet, we zijn altijd beleefd.
Rebalancen om de euro waarde steeds in die percentages te krijgen: nee.
Ik denk dat ik dit jaar voornamelijk maandelijks bijkoop in dezelfde percentages - en eventueel her en der wat verschuif. In de tussentijd research blijven doen, bijleren, goed op blijven letten..
Als er een nieuwe coin wordt toegevoegd op Coinbase eventueel uitbreiden.
En verder geduld hebben.
Welkom! Altijd goed om nieuwe mensen erbij te hebben!Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik weet niet om wat voor bedrag het gaat, maar als je voor < 1% van je crypto assets een hardware key kan kopen en daar je bulk opzet, zou ik dat zeker aanraden. Ledger of Trezor, kosten rond de €60,-. Ik zelf heb een Ledger, ben er erg tevreden over. Alles op een exchange laten staan heeft nml. ook een bepaald risico.Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Dank allen voor jullie warme welkom.
Ik denk dat ik dit jaar voornamelijk maandelijks bijkoop in dezelfde percentages - en eventueel her en der wat verschuif. In de tussentijd research blijven doen, bijleren, goed op blijven letten..
En verder geduld hebben.
Is dat zo? Er wordt voor LTC toch niks meer ontwikkeld? Beetje zelfde als DOGE? Het bestaat, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het heeft verder geen toekomst meer. Getuige ook het feit dat Charlie Lee eruit is gestapt.
Hallo met Tim
Welkom Ali & veel succes alvast..Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
Hou er rekening mee dat na de run van de afgelopen tijd er een redelijk tot grote kans is dat er een correctie komt. Het is niet gezegd dát hij komt, maar de geschiedenis laat dit wel vaak zien.
Zou het vervelend vinden als je ervaring meteen met verlies begint, bij deze ben je mentaal voorbereid.
Nano is qua usecase Litecoin al ver voorbij, is alleen nog niet in de koers te zien. Zie in Nano wel een goeie kandidaat om als grootste winnaar uit de komende bullrun te komen. Naast Komodo uiteraard en de revshares van de Komodo DEXPkunk schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Is dat zo? Er wordt voor LTC toch niks meer ontwikkeld? Beetje zelfde als DOGE? Het bestaat, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het heeft verder geen toekomst meer. Getuige ook het feit dat Charlie Lee eruit is gestapt.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-05-2019 12:10 ]
Verwijderd
Nog wel 1 tip: ik weet niet om wat voor bedragen dit gaat en natuurlijk hoeft niemand dat ook te weten, maar als je er toch aanzienlijke bedragen in hebt zitten:Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:03:
[...]
Dank allen voor jullie warme welkom.
En verder geduld hebben.
Laat die coins niet op de exchange staan! Helemaal niet als je niet gaat traden.
Zet ze in individuele online wallets of beter nog in cold storage zoals een ledger.
Mocht coinbase gehackt worden en kapot gaan ben je alles kwijt.
Laat die coins niet op de exchange staan! Helemaal niet als je niet gaat traden.
Zet ze in individuele online wallets of beter nog in cold storage zoals een ledger.
Mocht coinbase gehackt worden en kapot gaan ben je alles kwijt.
Een wallet heb ik, maar weet niet wat een ledger is. Ga ik eens uitzoeken!
Thanks!
[ Voor 57% gewijzigd door Ali Baba 1001 op 13-05-2019 12:12 ]
Hope so. Merendeel van m'n pf. Ik merkte laatst ook weer dat als je eenmaal aan het gemak en de snelheid gewend bent alle andere coins archaïsch aanvoelen.TuutjDrie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:08:
[...]
Nano is qua usecase Litecoin al ver voorbij, is alleen nog niet in de koers te zien. Zie in Nano wel een goeie kandidaat om als grootste winnaar uit de komende bullrun te komen. Naast Komodo uiteraard en de revshares van de Komodo DEX
Hallo met Tim
Snap ook niet echt waarom er nog zoveel mensen LTC in hun PF hebben. De komende halvening heeft slechts een tijdelijk prijseffect (als het al een effect heeft, mogelijk is dit effect reeds in de koers begrepen), uiteindelijk is het de usecase en daadwerkelijk gebruik die op middellange en lange termijn de prijs gaat bepalen.Pkunk schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:18:
[...]
Hope so. Merendeel van m'n pf. Ik merkte laatst ook weer dat als je eenmaal aan het gemak en de snelheid gewend bent alle andere coins archaïsch aanvoelen.
Sommige munten ontspringen gewoon de dans wat leeftijd betreft. Vergelijk de top 10 per jaar maar en kijk welke er consequent in staan. Zal niet voor eeuwig zijn maar tot main stream adoption en een minder volatiele markt zal dat nog wel zo blijven.TuutjDrie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:23:
[...]
Snap ook niet echt waarom er nog zoveel mensen LTC in hun PF hebben. De komende halvening heeft slechts een tijdelijk prijseffect (als het al een effect heeft, mogelijk is dit effect reeds in de koers begrepen), uiteindelijk is het de usecase en daadwerkelijk gebruik die op middellange en lange termijn de prijs gaat bepalen.
Hoewel dat een voor de hand liggende waarschijnlijkheid is wordt dit ook al jaren geroepen maar in de dagelijkse praktijk is daar nog niks van te merken. Sterker nog? Als je kijkt naar daadwerkelijk toepasbare ontwikkelingen dan is er bijna niks noemenswaardigs te noemen...TuutjDrie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:23:
uiteindelijk is het de usecase en daadwerkelijk gebruik die op middellange en lange termijn de prijs gaat bepalen.
Wat is bnb trouwens aan het doen? Zag net dat er een order op 32000 gesloten was maar hij is daarna nog vrolijk door gestegen? Dat kreng roeit ook altijd tegen de stroom in.
Daarom is het handig die in je PF te hebben.Crypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:29:
[...]Wat is bnb trouwens aan het doen? Zag net dat er een order op 32000 gesloten was maar hij is daarna nog vrolijk door gestegen? Dat kreng roeit ook altijd tegen de stroom in.
Haha die laatste was sarcastisch 👍🏻Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:38:
[...]
Die kan je het beste zelf online vragen
http://www.ask8ball.net/
Als je de tijd en tegen de ''stress'' van daytraden kan, dan kan je er lekker aan verdienen maar je moet er wel op zitten met daytraden, geen emoties hebben en zeker niet mee laten slepen door FOMO.
Voor mij werkt het wel goed maar ik doe het full time.
Met een BTC, LTC zit je wel redelijk safe, ik zelf geloof ook in XMR en Dash voor de LT maar ook die coins zakken net zo hard mee als de rest.
Dus niemand kan het eigenlijk zeggen, ik zou zelf ook nooit je aankopen doen aan het advies wat mensen hier of ergens anders geven. Altijd DYOR en koop dan wat waar je zelf het beste gevoel bij hebt
Ja dat is het wel een beetje; ik kan er dagelijks tijd in steken maar niet 24/7. Daarom twijfel ik over een deel voor daytrade. Echter kan ik bijvoorbeeld s’ochtends instappen met een stop/loss om toch iets zekerheid in te bouwen. Ik heb een redelijk gespreide portfolio die ik eigenlijk alleen wil “opbouwen” en niet verder “verbreden” als je begrijpt wat ik bedoeld. Ik denk er nog is ff over na!
Persoonlijk zou ik minimaal 50% in BTC zetten, omdat dat toch wel de moeder aller coins is. BTC is weliswaar wat groter/logger, en heeft minder extreme pumps/dumps dan andere coins. BTC geeft m.i. een stevig fundament voor elke portfolio.Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
Groetjess
Verder zou ik niet alleen geld investeren, maar vooral tijd. Ik zou hooguit 25% van je tijd besteden aan nieuws en/of prijs (want dat is echt pure crack, superverslavend), en 75% van je tijd aan leren wat BTC / blockchain / crypto is en welke organisaties betrokken zijn.
Qua inhoud: voor beginners is dit één van de beste toelichtingen van Bitcoin: YouTube: Ever wonder how Bitcoin (and other cryptocurrencies) actually work?
Verwijderd
Waarom, heb je toch niks aan als je voor het geld wil gaan. Misschien als je je er carriere van wil maken.DW23 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:41:
[...]
75% van je tijd aan leren wat BTC / blockchain / crypto is en welke organisaties betrokken zijn.
Wel quote tags laten staan, wat je in dat bericht hebt gedaan is verwarrend ;-)Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:10:
[...]
Een wallet heb ik, maar weet niet wat een ledger is. Ga ik eens uitzoeken!
Thanks!
Verder, als je wilt leren en lezen: The Bitcoin Standard
Dude...Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:48:
[...]
Waarom, heb je toch niks aan als je voor het geld wil gaan. Misschien als je je er carriere van wil maken.

[ Voor 23% gewijzigd door DaCoTa op 13-05-2019 12:55 ]
Iets met Ebay en betalingen in BNB.Crypts schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:29:
[...]
Wat is bnb trouwens aan het doen? Zag net dat er een order op 32000 gesloten was maar hij is daarna nog vrolijk door gestegen? Dat kreng roeit ook altijd tegen de stroom in.
Sterker nog, als je geld wil verdienen moet je dit idd juist niet doen! Des te meer je ervan weet en des te meer je interesse uit gaat naar bepaalde ontwikkelingen/coins des te gekleurder je beeld wordt en de kans dus groter dat je slechte trades maakt danwel met bags blijft zitten.Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:48:
[...]
Waarom, heb je toch niks aan als je voor het geld wil gaan. Misschien als je je er carriere van wil maken.
De beste (ver)(in)kopers weten ook geen zak van het product wat ze (ver)kopen maar ze weten wel feilloos waar er vraag naar is en wanneer.
Ja dat is zo, en nee je kan het niet vergelijken als een DODGE, het heeft meer toekomst dan 99% van de shitcoins, als je een beetje onderzoek doet kom je daar ook wel achterPkunk schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:06:
[...]
Net als alle shitcoin, incl XRP- is er nog helemaal niks qua toekomst voor cryptos. Kom op Slux, XRP en andere coins bashen en vervolgens net zo hard dezelfde hyped boy uithangen voor LTC. Wees dan kritisch naar jezelf toe, nu word het ongeloofwaardig.Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:13:
[...]
Ja dat is zo, en nee je kan het niet vergelijken als een DODGE, het heeft meer toekomst dan 99% van de shitcoins, als je een beetje onderzoek doet kom je daar ook wel achter
On topic: Moon
Nee, nee ik geef antwoord op zijn vragenScreamGT schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:21:
[...]
Net als alle shitcoin, incl XRP- is er nog helemaal niks qua toekomst voor cryptos. Kom op Slux, XRP en andere coins bashen en vervolgens net zo hard dezelfde hyped boy uithangen voor LTC. Wees dan kritisch naar jezelf toe, nu word het ongeloofwaardig.
Bekijk de roadmap van LTC maar
LTC kan je niet vergelijken met een DODGE
CL is niet uit LTC gestapt, hij werk er full time voor
Zo zijn er tal van andere coins die imo toekomst hebben, ik kijk alleen kritisch naar een XRP, bcash, CSC, VET, enz en nog een paar van die coins neem alleen een XRP als voorbeeld er komen bijna wekelijks honderden miljoenen muntjes van bij.
BTC, LTC, XLM, Dash zijn imo store of value muntjes, echte crypto die gemaakt is als currency niet dat ze ooit fiat zullen vervangen maar het is wel een goede investering, er zijn er ook geen honderden miljarden van.
Plus het zijn coins die al jaren mee gaan en altijd in de top hebben gestaan, een NANO vind ik er zelf ook een beetje bij passen als eenigste niet minable, ik vind zelf dat alle niet minable coins geen echte crypto's zijn.
Verder heb ik het bijna nooit over een LTC ondanks dat het mijn lievelings muntje is shill ik hem voor zover ik weet niet zoals andere dat wel met hun muntjes doen.
Als je tegen mij zegt dat XRP net als een CSC is dan krijg je ook zulke antwoorden van mij
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 13-05-2019 13:43 ]
https://www.rtlnieuws.nl/...bitcoin-verdubbeld-waarde
Beetje mainstream media nieuws die ook weer wakker worden
Consensus deze is week krijgt betere start dan vorig jaar.
Ik was nieuwsgierig dus heb het even opgzocht: in het kort heeft het enkele elementen als die van BTC ( https://litecoin-foundati...ings-to-look-for-in-2019/). Dan ga je toch voor de real-deal?!Slux schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:38:
[...]
Nee, nee ik geef antwoord op zijn vragen
Bekijk de roadmap van LTC maar
Kaascrackers schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:36:
Ik had me voorgenomen om pas inhoudelijk te reageren wanneer ik echt weet waar ik over praat. Ik ben nu zover en daarom bij deze mijn eerste echte bijdrage aan dit topic: Moon!

Plus genoeg alternatieve projecten met atomic swaps en side chains. Voordeel dat LTC heeft is veel bagholders met (al dan niet onterecht) vertrouwen voor de toekomst, de naam en de historie van een top 10 coin.Eindhovenfinest schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:44:
[...]
Ik was nieuwsgierig dus heb het even opgzocht: in het kort heeft het enkele elementen als die van BTC ( https://litecoin-foundati...ings-to-look-for-in-2019/). Dan ga je toch voor de real-deal?!
Toekomst zal uitwijzen of dit alles voldoende is. Daarbij is ook in andere branches gebleken: technische superioriteit is niet altijd garantie voor succes.
Ondertussen ramt BTC er even 300 dollar bij in een paar minuten.
[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 13-05-2019 13:48 ]
Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!