[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 120 Laatste
Acties:
  • 319.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
of een bank, fondsen, miljonairs etc.

Knalde wel even ruim 200 dollar omlaag

[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 12-05-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
Dat geweld naar beneden net was ook even extreem. In een halve minuut $300 eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:21

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Specy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:17:
Dat geweld naar beneden net was ook even extreem. In een halve minuut $300 eraf.
$7500 aangetikt (iig op Binance) dus daar zullen wel wat verkoop-orders getriggered zijn. Eens kijken wat de US of A straks gaat doen. Mocht er rood komen dan verwacht ik het vannacht / morgen maar ja, trends zeggen weinig in crypto :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/j5oka8qq1qk01.png?width=1000&auto=webp&s=f44cd0dc3232dfb5c1ead631de756941b67ee1f8
Specy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:17:

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 01:26
sh4d0wman schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:20:
[...]

$7500 aangetikt (iig op Binance) dus daar zullen wel wat verkoop-orders getriggered zijn. Eens kijken wat de US of A straks gaat doen. Mocht er rood komen dan verwacht ik het vannacht / morgen maar ja, trends zeggen weinig in crypto :+
Op gdax zat 'ie al op 7580 of zo. Maar ik denk dat Binance een lastige is nu, gezien dat die even "losgekoppeld" is van de rest van de wereld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
En toch zijn de alts nog extreem laag. Dik gezakt de afgelopen maand en dat is alles behalve hersteld met deze pump. Genoeg ruimte nog zou je denken..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:38

raq

Slux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:54:
Ik ga maar eens verkoop ordertjes plaatsen, veel hoger dan dit zonder dipje zie ik het niet meer gaan.
En een paar minuten later ging er 400usd van de koers af... Die Slux is er eentje om in de gaten te houden ;)

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:32
Pff, pax en ik zijn geen vrienden..

Ik denk dat we snel een daling krijgen dus ik stap voorzichtig in met stoploss

Nadat ik op 6000 was uitgestapt paar dagen geleden gisteravond op 7000 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd is, 2 dollar verdiend (na aftrek fee's)
Toen ik dat door had snel op 7100 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vannacht voor het slapen gaan weer op 7100 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vanochtend na het wakker worden op 7300 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend

Alle keren heb ik gewacht met de stoploss zetten tot het ruim boven mijn instap moment zat met een stoploss bijna op het instap moment..

Zojuist stap ik in op 7500 zonder stoploss want fuckit het gaat toch wel omhoog…..
Gloeiende gloeiende...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
Acidrain schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:33:
Pff, pax en ik zijn geen vrienden..

Ik denk dat we snel een daling krijgen dus ik stap voorzichtig in met stoploss

Nadat ik op 6000 was uitgestapt paar dagen geleden gisteravond op 7000 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd is, 2 dollar verdiend (na aftrek fee's)
Toen ik dat door had snel op 7100 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vannacht voor het slapen gaan weer op 7100 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vanochtend na het wakker worden op 7300 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend

Alle keren heb ik gewacht met de stoploss zetten tot het ruim boven mijn instap moment zat met een stoploss bijna op het instap moment..

Zojuist stap ik in op 7500 zonder stoploss want fuckit het gaat toch wel omhoog…..
Gloeiende gloeiende...
Je kan proberen deze diepe stable wicks te pakken, zodra BTC/USDT dipt, dan dippen de BTC/stables harder, beetje vergelijkbaar met BitMEX. Als je mazzel hebt en je hebt je fishing order lekker laag, maar niet te laag geplaatst dan heb je instant winst wanneer de stable terugveert na de wick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
raq schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:31:
[...]

En een paar minuten later ging er 400usd van de koers af... Die Slux is er eentje om in de gaten te houden ;)
Slux gaat maar een staatslot kopen vandaag :P

Het is zeer zeldzaam dat ik er op 2 euro bcash naast zat, dus het is zeker geen goed idee om mij in de gaten te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Sahara schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Je kan proberen deze diepe stable wicks te pakken, zodra BTC/USDT dipt, dan dippen de stables harder, beetje vergelijkbaar met BitMEX. Als je mazzel hebt en je hebt je fishing order lekker laag, maar niet te laag geplaatst dan heb je instant winst wanneer de stable terugveert na de wick.
Ja dat lukt me wel met Neo/Pax en met Ada/Pax en met Ltc/Pax (want die zitten voor mijn gevoel nog laag dus als ik daar een foutje maak hersteld dat zichzelf wel) maar met Btc/Pax ben ik te ongeduldig en stap ik dan toch maar met een marketbuy in, voor mijn gevoel zit hij te hoog daarom was ik op 6000 ook al uitgestapt en daarna dagen met verbazing zitten kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Ik snap niet zo waarom mensen zoveel in PAX zitten terwijl een USDT ver uit het meeste volume heeft dus ook de veiligste stable is op dit moment imo.

Ja er zijn wat scheurtjes in USDT maar die zijn er al jaren.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Geen spijt dat ik gisteravond niet verkocht heb :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Richh schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:49:
Slimme gozer! 8)

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chang1982
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 24-09-2022
ik verkoop verkoop helemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Als ik iets verkoop dan is het max 10% van mijn pf. De rest staat vast en kan ik niet aan.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:34
Ik ook niet, t geduld van hodlen wordt weer risicoloos beloond

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chang1982
  • Laatst online: 24-09-2022
nog sterker ik koop liever nog wat bij >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:12

oNo

Nou, scalpen met bijvoorbeeld LTC had je nu 2x aardig wat kunnen pakken.
Tevreden zijn met winst, niet FOMO-en. Rustig blijven. En met zo'n rare dump kopen. Zelfs een handmatige order heb je dan nog vrij makkelijk winst.

Enne, vanmorgen zelf een scalp sell moment gemist. Gezellig met de kids ontbijt klaargemaakt en gegeten. Balen... Maar goed, er zijn andere dingen in het leven.

(de Binance price alerts doen het al een paar dagen niet bij mij... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Hahaha, wtf gasten. Dit kan toch niet! 8)7 8)7

Dit is genieten! HODL!

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Stel dat dit nu een nieuwe bullrun/bullmarket is, dan moet je erg goed kunnen handelen wil je er meer coins aan overhouden. Holden kan nu een erg goede tactiek worden.

Achteraf zie je altijd wanneer je beter uit had kunnen stappen en in had kunnen stappen, maar, vooraf en op het moment zelf weet je dat natuurlijk niet en dus is de kans groot dat je later weer duurder in moet kopen.

In een bearmarket had ik om 10:11 snel op de verkoop knop gedrukt en later weer goedkoper ingekocht. In een bullmarket moet je vertrouwen hebben en kan je dus ook beter vaak even alles met rust laten. Je ziet dat we sinds het laagste punt op 7160 van 10:23 al inmiddels weer 239 Dollar zijn gestegen. Achteraf gezien had je hier mooi gebruik van kunnen maken, maar op dat moment zelf wist je dat natuurlijk nog niet.

Het constante in- en uitstappen gaat er doorgaans voor zorgen dat je gaandeweg vermindert in aantallen coins, zeer regelmatig weer extra BNB in moet kopen en er erg druk mee kunt zijn. Die extra BNB had ook extra fiat waarde in cryptocurrency X kunnen zijn, die daarna ook +50% kan doen.

Wissel ook niet steeds tussen coins die het beter en slechter doen. Verspreid liever je pf over beide coins, dan constant te wisselen, dat laatste is een garantie om stil te blijven staan in waarde, of zelfs minder over te houden. Neem jezelf ook voor om bij die coins te blijven en kijk ook niet teveel naar anderen. Of als men hier noemt dat coin Y lekker gaat, kijk wel, maar laat het verder even aan je voorbij gaan, voordat anderen winst gaan pakken (=jouw geld). Een keer 1-2 extra nieuwe cryptocurrency toevoegen is natuurlijk prima op basis van voortschrijdend inzicht, maar houd het overzichtelijk qua aantallen en stick to your plan.

Ik blijf voorzichtig, maar ik heb wel heel veel van de vorige bullrun geleerd. Iedere slechte trader verliest in een bearmarket, maar wint in Dollar waarde tijdens een bullmarket. Tegelijkertijd verlies je daarentegen wel Bitcoin waarde en daarmee loop je veel extra fiat mis.

Of dit de bullrun/market is weet ik niet en blijf dus voorzichtig, maar stel dat het wel zo is, dan is het heroverwegen van je tactiek tov de bearmarket erg belangrijk. Vraag jezelf constant af of je vorige 3-5 handelsacties voordeel of nadeel op hebben geleverd. Als je dat negatief moet beantwoorden: Dwing jezelf dan een aantal regels op te stellen en iedere keer als je wil kopen of verkopen om dat checklistje langs te gaan. Zet daar ook op dat je geen groene candles chased (1x mag wel om in te stappen anders mis je misschien compleet de boot, maar niet buy high, sell low en dat meerdere keren).

Winst nemen is altijd goed, achteraf had je altijd meer kunnen hebben, je kunt het nooit perfect doen. Maar leer wel altijd van je vorige acties. Neem je winst om daarna later weer hoger in te stappen, dan moet je jezelf afvragen of je echt winst hebt genomen, of dat je minder coins over hebt gehouden.

In een bullrun is het niet erg om tijdens de kleine dipjes te blijven zitten. Je moet echter wel voorkomen dat je de megadip aan het einde van de bullrun ook meepakt. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar 100% achterover leunen moet je dus zeker niet gaan doen, maar, pas wel je tactiek aan wanneer dat nodig is.

Hopelijk kan ik hiermee voorkomen dat een aantal nieuwe instromers nu dezelfde fouten gaan maken als ik de vorige keer heb gemaakt, waardoor je er niet het maximale uit zult halen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Mooi epistel @Taro en helemaal waar. Met name het tijdelijk stoppen met in- uitstappen, als je continue de verkeerde beslissing neemt, is belangrijk.

Wat heb ik dit gemist zeg, je portfolio waarde met honderden euro's zien wisselen met de minuut haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
@Taro Het lastige aan het hele verhaal (je hebt helemaal gelijk dat voorop) is dat je het altijd pas achteraf zult weten of je een goede trade gedaan hebt.

Bijvoorbeeld het blijven zitten in de kleine dipjes tijdens een Bull run. Je weet altijd pas achteraf of het een klein dipje of het einde van de Bullrun was.. En of je dus had kunnen blijven zitten of uit had moeten stappen..

Blijft gokken.. Soms gokken met voorkennis/ervaring uit het verleden maar het blijft gokken..

Edit:
Ik merk aan mijzelf dat ik precies verkeerd om trade.
In een bear market hang ik achterover want fuckit, mijn verkoop moment gemist we wachten wel weer tot hij stijgt, tot het moment dat ik er echt geen heil meer in zie en dan stap ik uit.. prompt begint de bull run..

In een bull run zit ik er boven op want ik wil het juiste verkoop moment niet missen en ik stap dus elke keer bij een klein dipje uit tot het moment dat ik denk.. okee hij stijgt toch wel.. Bam weer het verkoop moment gemist en we zitten weer in een bear market..

Ik weet het van mijzelf.. Ik weet hoe het wel moet.. En toch trap ik er elke keer weer in.. |:(

[ Voor 40% gewijzigd door Acidrain op 12-05-2019 12:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Prachtig, zat net even berichtje te lezen van nog geen 24 uur geleden 'als de fomo losbarst is $7400 misschien zelfs mogelijk' inmiddels is de $7500 ook al aangetikt. :D

Blijf alleen wel voorzichtig, lees het stukje van Taro even aandachtig en hoe snel de markt ook heen en weer beweegt, blijf ook gewoon geduldig. Meer handelen zorgt niet altijd voor meer winst, vaker niet dan wel zelfs. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
elke keer als er een dipje is: doe dan 10 minuten het schermpje dicht, als je daarna weer kijkt staat het alweer hoger dan voor 't dipje. _O- :+ *O* *O*

Wat een bull geweld. Ongekend. Parabolische groei vergelijkbaar met de $20.000 run in 2017. :o

[ Voor 34% gewijzigd door Tominatie op 12-05-2019 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:13:
elke keer als er een dipje is: doe dan 10 minuten het schermpje dicht, als je daarna weer kijkt staat het alweer hoger dan voor 't dipje. _O- :+ *O* *O*

Wat een bull geweld. Ongekend. Parabolische groei vergelijkbaar met de $20.000 run in 2017. :o
Laat je niet teveel meeslepen, volume's nemen af en het is vrij normaal dat er wat winstnemers aankomen. ;)
Ik weet niet waar jij kijkt maar het herstel van de dipjes is elke keer iets lager dan de high's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zo vaak voorgenomen om m'n alts die ik sinds 2017 heb in te ruilen voor BTC. Uiteindelijk nooit gedaan... ook deels uit luiheid. Doet wel effe pijn om dit te zien :D Ben van een hele BTC naar half gegaan in sats. Ah well... ik hodl nog wel een jaartje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
When alt-season? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:20:
[...]

Laat je niet teveel meeslepen, volume's nemen af en het is vrij normaal dat er wat winstnemers aankomen. ;)
Ik weet niet waar jij kijkt maar het herstel van de dipjes is elke keer iets lager dan de high's.
ik laat me heerlijk meeslepen }:O :D

een correctie lijkt me ook wel healty/normaal.. 7(8)7 B)
we gaan het zien...

historisch gezien zit hier ook wel fikse weerstand

[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 12-05-2019 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:26:

een correctie lijkt me ook wel healty/normaal.. 7(8)7 B)
we gaan het zien...
Waarom? :? We zitten nog lang niet op de 20k? Pas vanaf daar zou een correctie 'normaal' zijn imho. O-)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Wie gebruikt ook lite bit?
Ik heb wat gekocht, dat is gelukt, maar ik wil het verkopen voor btc of zenden naar binance, maar dan moet ik 2fa doen.
Dan krijg ik iets te zien wat ik moet scannen, maar als ik de app open krijg ik meteen een code te zien ipv iets waarmee ik kan scannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Ladonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:30:
Ik heb wat gekocht, dat is gelukt, maar ik wil het verkopen voor btc of zenden naar binance, maar dan moet ik 2fa doen.
Dan krijg ik iets te zien wat ik moet scannen, maar als ik de app open krijg ik meteen een code te zien ipv iets waarmee ik kan scannen
Geen idee of ik je goed begrijp maar in geval van Google authenticator druk even op het plusje om een nieuwe toe te voegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goh
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-08-2023

Goh

Ladonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:30:
Maar Binance laat nu even geen deposit toe hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ja als ik op het plusje druk, krijg ik meteen een nieuwe code, maar je moet toch eerst iets scannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aanstaande week ETF decision en binance withdrawals worden geopend een correction komt eraan heb orders op 4200 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Ladonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:44:
Ja als ik op het plusje druk, krijg ik meteen een nieuwe code, maar je moet toch eerst iets scannen?
Ja via je account 2fa aanzetten en dan de qr code scannen

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ja5upQh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
Is dit dan nu het dipje of het begin van de correctie? :? Over een paar uur weten we het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

WAkker, zo. Jammer dat die koers weer terug krabbelt..
Aan de andere kant goed dat er nu meer variatie is met kopers verkopers.

had vannacht de stop loss maar even aangezet en op 7000 gezet.

Als het zo parabollic blijft gaan dan gaat die leverage volgende keer op 2-3x, dus flink omlaag.
Moet toch een keer een vrije val komen.

Hopelijk kan ik in mijn oude positie blijven zonder uit stop te worden geknald :+
Gister een 8% correctie vandaag een 6%...... Op zich goed. Nog steeds geen bearflags te zien _/-\o_
Als dat gaat gebeuren ga ik een paar dagen aan de zijlijn.

Vannacht Voor het slapen even de stoploss weer omhoog schroeven als de 15MIN stoch laag staat...

[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 13:13 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:07:
WAkker, zo. Jammer dat die koers weer terug krabbelt..
Aan de andere kant goed dat er nu meer variatie is met kopers verkopers.

had vannacht de stop loss maar even aangezet en op 7000 gezet.

Als het zo parabollic blijft gaan dan gaat die leverage volgende keer op 2-3x, dus flink omlaag.
Moet toch een keer een vrije val komen.

Hopelijk kan ik in mijn oude positie blijven zonder uit stop te worden geknald :+
Gister een 8% correctie vandaag een 6%...... Op zich goed. Nog steeds geen bearflags te zien _/-\o_
Als dat gaat gebeuren ga ik een paar dagen aan de zijlijn.
Mooon? oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

M0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Correctie in de maak?

Vanochtend per ongeluk i.p.v het verzetten van de stoploss mijn bitcoins verkocht (afgeleid door kids :()
Nu zit ik echt te twijfelen of en wanneer ik weer instap :? }:O

[ Voor 80% gewijzigd door Remko op 12-05-2019 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Lijkt nu toch op correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Denk het wel, het gaat al zeker een goed uurtje wat minder. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Remko schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:29:
Correctie in de maak?

Vanochtend per ongeluk i.p.v het verzetten van de stoploss mijn bitcoins verkocht (afgeleid door kids :()
Nu zit ik echt te twijfelen of en wanneer ik weer instap :? }:O
Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/l0HlDDyxBfSaPpU88/giphy.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
6800 soon?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Mooooonnn

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-02 08:13
Is het ook niet erg interessant voor de grotere Btc miners om nu een deel van hun voorraad eruit te knikkeren?
Kan me voorstellen dat een gedeelte wel een voorraad heeft opgebouwd toen enkele maanden geleden de prijs op een dieptepunt zat en nu dus mooi kunnen cashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Even los hiervan zit ik met een schuin oog naar bcash te kijken, wat denk jij? Kort tripje zodra deze de €300 aantikt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Tering wat een volume & volatiliteit. Fantastisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

AAAA FUCK ZOOI MAN.. ik heb net maar mijn stop loss op 6800 gezet als ik er uit lig heb ik iig geen verlies maar wel veel winst weg van gister enso..

[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 13:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:41:
[...]

Even los hiervan zit ik met een schuin oog naar bcash te kijken, wat denk jij? Kort tripje zodra deze de €300 aantikt? :)
Ik wacht zelf op de 250 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@Remko Kan maar zo inderdaad!

@Crypts Met een beetje geluk veren we zo weer op om daarna de opgaande trend weer door te zetten. Zou wel gezond zijn dat we toch even een dip hebben en daarna weer omhoog gaan. Grote kans dat dat een goede zet is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Nu online
Bears vs Bulls!! Wie gaat er winnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Slux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:42:
[...]

Ik wacht zelf op de 250 :9
Die zie ik even niet in mijn glazen bol, welk model heb jij? :D Ik moet het doen met de 'Big Bull edition'. :+

Het swingt op zich wel lekker op en neer nu, klein slippertje op 7k net maar verder lijkt het redelijk zijwaarts te gaan. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:45:
Bears vs Bulls!! Wie gaat er winnen :+
Ik gun de bears ook wel weer eens een overwinning sinds de stijging vanaf 4.2k :+
Het zal me eigenlijk ook niks verbazen als we de komende tijd weer behoorlijk lang in die $6000 zone blijven.
Maar ditmaal gaan we er niet onder knallen maar starten we mede door de halving hype over een halfjaartje daar de bullrun/bullmarket met een nieuw ATH in 2020.

Ik hoop het eigenlijk ook wel, gewoon nog lekker paar maanden accumuleren in de $6000 zone... waarbij in de tussentijd de alts door het dak gaan. :)

Moon, lambo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Rustaag. Gister was briljant. Zondag mag van mij minder. Morgen maar weer verder.
Als we die $7000 maar aanhouden. Wie had dat gedacht 2 weken terug.. :P

6000.. 6200... 6500 waren zogenaamd de moeder alle weerstanden...

Morgen volop media aandacht hoe lekker crypto weekend het wel niet was. Plus verse stortingen weer van bank naar bank. Op naar de 250B marketcap. :*)

[ Voor 25% gewijzigd door Klaas25 op 12-05-2019 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Daar gaan we?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
https://lekkercryptisch.n...-Bitcoin-node-kan-draaien
HTC introduceert Exodus 1s, smartphone die volledige Bitcoin node kan draaien
Best wel gaaf. B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als ik zie hoeveel dataverkeer de Bitcoin node hier er doorheen jaagt dan wil ik dat echt niet op mijn mobiel hebben draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:26:
@B-Bandit ik denk niet dat het nieuw geld is. Als het nieuw geld was dan gingen de alts wel mee. Dat is niet het geval. Maar dat is ook niet zo gek; Binance staat geen nieuw geld toe atm. Daardaar zakken alts, en stijgt BTC. Daarom: het voelt als een heel onnatuurlijke stijging. Als je op tijd uit kan cashen en daarna opnieuw BTC kan kopen op een laag punt: holy damn. Ik waag mij er niet aan hoor. Maar denk wel dat dat is wat er de komende dagen gaat gebeuren. En dan zullen de alts wederom stijgen naar het niveau waar ze op dit moment p zouden moeten horen.

BTC gaat allemaal net wat te parabolic als je het mij vraagt. Resistance levels waar wij ons eerder druk om maakten zijn nu helemaal geen issue meer. Er wordt gewoon zonder probleem doorheen geramd. Dat klopt gewoon niet.
Waarom zouden de alts mee moeten gaan bij nieuw geld? Als bitcoin echt mainstream gaat bij de institutionele belegger dan steken die dat natuurlijk niet gauw in Tron of dogecoin. Er is niet noodzakelijk een hoger niveau waar alts zouden moeten horen, zeker als je bekijkt hoeveel altcoins er allemaal bestaan met een marketcap van meer dan honderd miljoen zonder bewezen trackrecord of breed gedragen use case en als die er toch komt hoeft dat zich nog niet te vertalen tot een hogere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Als ik zie hoeveel dataverkeer de Bitcoin node hier er doorheen jaagt dan wil ik dat echt niet op mijn mobiel hebben draaien :)
Dat valt toch best mee als je eenmaal bij bent met de chain en de uploadlimieten kan je natuurlijk zelf beïnvloeden.

[ Voor 8% gewijzigd door sampoo op 12-05-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

OMG IK WAS BIJNA GELIQUIDEERD OP 6800!!!!!!!!!!!

grapje, ik stapte in op 6008 gister of eergister. O-) :z
stoploss op 6800 :+ maar je voelt de hete adem wel in je nek en ook de zenuwen verdomme :D !

Die beren hadden gister/vandaag toch wel pogingen gedaan met zo'n 20% dump in totaal. Wederom opgegeten door buys...
N I C E ----- O M F G!! De bullmarkt zet voort! ''Dacht van SHIT en winst weg en terug naar 6400 levels 8)7 ''
Wat een gevoel

[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crypts
Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Ook andere nodes niet, het is zelfs schrikbarend wat een derderangs shitcoin node er doorheen jaagt. Ik zie daarnaast nog een ander probleem wat ik bij een coin heb 'ontdekt', door slechte verbindingen veel hoger dan nodig data verbruik en nog erger, kleine 'eilandjes' van nodes die enkel met elkaar communiceren om elkaar vervolgens te bannen want slechte verbinding en dat herhaalt zich keer op keer...

Ik zie dat met mobieltjes al helemaal niet goedkomen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:56:
OMG IK WAS BIJNA GELIQUIDEERD OP 6800!!!!!!!!!!!

grapje, ik stapte in op 6008 gister of eergister. O-) :z
stoploss op 6800 :+ maar je voelt de hete adem wel in je nek en ook de zenuwen verdomme :D !

Die beren hadden gister/vandaag toch wel pogingen gedaan met zo'n 20% dump in totaal. Wederom opgegeten door buys...
N I C E ----- O M F G!! De bullmarkt zet voort! ''Dacht van SHIT en winst weg en terug naar 6400 levels 8)7 ''
Wat een gevoel
Stoploss op 6800 in deze markt? Ik zou het zelf wat lager gezet hebben als je toch kiest om niet te holden. Je hebt soms scherpe dips die een paar seconden later weer worden opgevangen. Maar ja het zijn jouw coins. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zodra de markt weer aan trekt en we in die bullmarkt terecht komen dan laat de historie zien dat de alts mee stijgen @sampoo. Ik verzin dat zelf niet, hoef alleen maar naar oude data te kijken. En dan kunnen we inderdaad verstandig zijn en roepen dat mensen dat niet in dodgecoin en tron gaan stoppen maar de historie laat zien dat ze dat dus wel doen. Sterker nog dan maakt een usecase helemaal geen reet uit. En dat gaat met een nieuwe bullrun echt niet anders zijn. Ja er zijn mensen die hebben geleerd maar om naar nieuwe hoogtes te komen hebben we ook newbies nodig en die gaan zeker komen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

sampoo schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:12:
[...]

Stoploss op 6800 in deze markt? Ik zou het zelf wat lager gezet hebben als je toch kiest om niet te holden. Je hebt soms scherpe dips die een paar seconden later weer worden opgevangen. Maar ja het zijn jouw coins. :) :)
Ik stapte in op 6000 dus wat is jou suggestie dan?
6700?

Ik heb al winst dus heb hem nu op 6900 gezet. Ik weet bijna zeker dat de 7700 gaat worden getest vandaag/morgen.
Zit nu op +60% winst van gister

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 15:27 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dit topic doorlezen met de chart en tijden erbij is best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:46
DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:16:
Ik verzin dat zelf niet, hoef alleen maar naar oude data te kijken.
Maarja, resultaten uit het verleden...

Als er nu serieus institutioneel geld aan het instappen is, zullen die best waarschijnlijk alleen naar BTC kijken. Als die koers zo blijft gaan als 'ie nu gaat, zullen er een hoop mensen uit alts naar BTC gaan. Dan zijn er vast wel wat koopjesjagers die net als jij verwachten dat de alts vanzelf wel weer mee omhoog gaan, want "dat deden ze vorige keer ook". Tot BTC straks inderdaad een nieuwe ATH neerzet en de dominance richting de 90 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Voor veel mensen valt er nu eenmaal meer te verdienen met alts dan met BTC. Die markt moet je niet onderschatten.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:25:
[...]

Ik stapte in op 6000 dus wat is jou suggestie dan?
6700?

Ik heb al winst dus heb hem nu op 6900 gezet. Ik weet bijna zeker dat de 7700 gaat worden getest vandaag/morgen.
Zit nu op +60% winst van gister
Als ik een aantal exchanges erbij pak dan zit er zo 500 euro verschil tussen de hoogste en laagste koers over de afgelopen 12 uur en ik had uit voorzorg dan wat lager gezeten misschien eerder 6500 of 6600 dan 6800. Zolang er geen ontwikkelingen zijn die daar aanleiding toe geven zou een drop naar 6800 vooral een geforceerde dip kunnen zijn en niet omdat het sentiment radicaal is omgeslagen. Het lijkt me zonde dat je stoploss wordt geactiveerd en dat de bullmarkt daarna weer op stoom raakt. Maar je kan mij eerder een hodler noemen dan een trader dus veel verstand heb ik er ook niet echt van. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:16:
Zodra de markt weer aan trekt en we in die bullmarkt terecht komen dan laat de historie zien dat de alts mee stijgen @sampoo. Ik verzin dat zelf niet, hoef alleen maar naar oude data te kijken. En dan kunnen we inderdaad verstandig zijn en roepen dat mensen dat niet in dodgecoin en tron gaan stoppen maar de historie laat zien dat ze dat dus wel doen. Sterker nog dan maakt een usecase helemaal geen reet uit. En dat gaat met een nieuwe bullrun echt niet anders zijn. Ja er zijn mensen die hebben geleerd maar om naar nieuwe hoogtes te komen hebben we ook newbies nodig en die gaan zeker komen.
Het mag wat mij betreft allemaal "moon" gaan, ik heb zelf ook nog wat altcoins her en der, maar ik zie wel steeds meer in dat btc een eigen koers op gaat los van de alts. Geld verdienen aan alts gaat ook zeker nog plaatsvinden maar in btc uitgedrukt zal het toch vaak bloedrood uitpakken verwacht ik. Maar als het zo gaat als nu dan kan je het makkelijk relativeren. Dan wordt het een vraagstuk van worden het 3 lambo's of slechts 2. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Wanneer gaan we weer instappen?

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
New Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:45:
Wanneer gaan we weer instappen?
Ik ben al ingestapt, maar hou wel een scherm open om in te grijpen als dat nodig is. Na de Formule 1 stapt iedereen waarschijnlijk weer in, nog 2 minuten :)

Edit: Inmiddels weer uitgestapt.
Edit 2: Toch richting de 6.800... Het ging ook gewoon te makkelijk.

[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 12-05-2019 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Net op tijd mijn buy order weggehaald!

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Alles is weer mooi rood in mijn pf..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
sampoo schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:53:
[...]

Dat valt toch best mee als je eenmaal bij bent met de chain en de uploadlimieten kan je natuurlijk zelf beïnvloeden.
Even de node gesloten en opnieuw gestart, dit is van 1 uur met een node die volledig in sync was:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Pgz03p0rOaE9c7iZxae55ByG/full.png
Het valt op zich mee, maar over een maand gezien zal dit toch best wel oplopen.

Overigens vreemd om te zien hoeveel versies de meesten achterlopen... Er heeft aan de andere kant iemand al een versie 18.99 draaien, die is nog niet final.

[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 12-05-2019 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:08:
[...]

Even de node gesloten en opnieuw gestart, dit is van 1 uur met een node die volledig in sync was:
[Afbeelding]
Het valt op zich mee, maar over een maand gezien zal dit toch best wel oplopen.

Overigens vreemd om te zien hoeveel versies de meesten achterlopen... Er heeft aan de andere kant iemand al een versie 18.99 draaien, die is nog niet final.
Zo'n 15MB per uur verbruikt je node zo te zien dat zou mits representatief ruim 10 GB per maand betekenen. Je ziet steeds meer die bundels met "onbeperkt" internet met fairuse-policy en daar heb je zo op het oog pas bij 100GB+ per maand de kans dat je daarop wordt aangesproken. Je ziet hier ook meteen het voordeel van het niet vergroten van de blocksize, je kan met relatief beperkte middelen een node draaien.
We stellen geen harde limiet en er wordt ook niet gesuggereerd dat de klant te veel data zou hebben gebruikt.
Het is dus ook niet zo dat er een limiet geldt van 5GB per dag * 30 dagen =150GB en dat we op basis van deze grens klanten aanschrijven.
https://forum.tele2.nl/mo...-tether-70023/index1.html

[ Voor 11% gewijzigd door sampoo op 12-05-2019 17:59 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Ik ben weer ingestapt. Als het verkeerde keus was boeit het me niet zonder mijn hodl bag voelde ik me leeg..

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
Vandaag dan toch eindelijk een noemenswaardige retracement.

Zou de 6.8k al gaan houden is de vraag... :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
New Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:44:
Ik ben weer ingestapt. Als het verkeerde keus was boeit het me niet zonder mijn hodl bag voelde ik me leeg..
Ik heb geen bags nodig om me compleet te voelen :+ maar stap trapsgewijs ook weer in ook al gaat het nu ineens wel erg hard. Het zij zo. Zoals het erg makkelijk omhoog ging gaat het nu ook wel erg makkelijk naar beneden, ik gok dat er nog wel een rebound of wat komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
For the time being ff geen moon. De daling vandaag (Binance) valt nog wel mee, slechts een magere 1% in de min.

[ Voor 51% gewijzigd door Sahara op 12-05-2019 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:46:

Is al een daling van ruim 10%.

Uitstappen is toch net zo lastig als instappen. Want heb al van zoveel mensen gelezen dat ze verkochten en dat het nog als een gek door steeg. Achteraf is het altijd makkelijk, maar nu? Daling naar 5k of even 6800 en weer door? Anders hodl en meer op dips in alts richten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sampoo
  • Niet online
Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:46:

Het kan zo maar een sucker's retracement reversal zijn om de shorters weer wat moed te geven.
Afbeeldingslocatie: https://attwiw.files.wordpress.com/2017/04/876421879_orig.jpg?w=600

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:49:
[...]

Is al een daling van ruim 10%.

Uitstappen is toch net zo lastig als instappen. Want heb al van zoveel mensen gelezen dat ze verkochten en dat het nog als een gek door steeg. Achteraf is het altijd makkelijk, maar nu? Daling naar 5k of even 6800 en weer door? Anders hodl en meer op dips in alts richten.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MkcAzj8.png

Zolang die 6.8k weet te houden ziet het er goed uit, dat zal dat nog eens aangeven hoe fucking sterk de bulls momenteel zijn.

Alleen de weerstandszone die ik nu van ongv. 7200-7700 heb staan (ruim genomen) geeft de beren in dit marktje de nodige houvast. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat we die al kunnen breken op de korte termijn.

Zelf denk ik eigenlijk dat 't nog te vroeg is voor een echte bullmarket/bullrun, maar dit is alvast een voorproefje wat gaat komen in 2020..... :P

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar: nog een paar maandjes lekker in die $6000 zone sideways aankloten zoals in 2018 heel lang het geval was zodat we onze zakken nog extra kunnen vullen met Bitcoin en wat altcoins naar keuze. (voor mij: Litecoin).

Op naar de halving voor Litecoin over 85 daagjes en de halving voor Bitcoin over 377 daagjes!

Hodl, moon.
Moon, lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:33
Op 995 sats ingestapt op ADA als soort hedge tegen de BTC-daling, valt tot nu toe niet tegen (2% winst op alts is al mooi meegenomen momenteel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Deposits en Withdrawls gaan waarschijnlijk komende dinsdag weer open op Binance. Geen ETA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:33
DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:30:
Deposits en Withdrawls gaan waarschijnlijk komende dinsdag weer open op Binance. Geen ETA.
Deposits werken schijnbaar al als je je adres weet: https://www.reddit.com/r/...walls_eaten_alive_yet_no/

"it was mentioned on /biz/ that if you know your actual deposit address, you can send funds to it, and it will get deposited, but that it takes longer than normal. Haven't tried it, don't know if its true."

"Have tried and can confirm it works. Try with 0.0001 if you want to test."

[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-05-2019 18:38 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Richh
Toch een klein beetje spijt dat ik gisteravond niet verkocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:54:
Voor veel mensen valt er nu eenmaal meer te verdienen met alts dan met BTC. Die markt moet je niet onderschatten.
De vraag is of jij je net zo slim/snel, of slimmer/sneller acht te zijn dan 'veel mensen' ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

When moon when lambo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Crypts schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:53:
[...]

Die zie ik even niet in mijn glazen bol, welk model heb jij? :D Ik moet het doen met de 'Big Bull edition'. :+

Het swingt op zich wel lekker op en neer nu, klein slippertje op 7k net maar verder lijkt het redelijk zijwaarts te gaan. :P
De alliexpres versie 2.0 versie, had ik al een paar post ervoor gemeld ;)
Die in combinatie met de 8-ball, tools die elke trader moet hebben
http://www.ask8ball.net/

Ask,
Buy bch at 250
Reply,
Most likely *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 12-05-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-09 16:48
https://mashable.com/arti...kchain-phone/?europe=true

Indien waar. 300 dollar een btc node op de smartphone. Unstoppable.

[ Voor 33% gewijzigd door lighting_ op 12-05-2019 19:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Slux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:32:
[...]

De alliexpres versie 2.0 versie, had ik al een paar post ervoor gemeld ;)
Die in combinatie met de 8-ball, tools die elke trader moet hebben
http://www.ask8ball.net/

Ask,
Buy bch at 250
Reply,
Most likely *O*
Run. Run while you still can and get the fuck out everyone!

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/d2VryFw/Screenshot-2019-05-12-19-47-17.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Er uit en er weer in..... verdomme :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Vraag aan de TA kenners hier, beweegt BTC/USDT in de 5 minute chart in een ascending triangle of is het een Inverted flag (bear flag): http://i.share.pho.to/32bb7c41_o.png. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Niet online
De stijgende lijn alweer ingezet? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Lijkt erg maar kijk eens naar de daily chart. GIsterr was insane. $1000 dollar weer net als begin april.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Sorry hij blijft grappig

Pagina: 1 ... 14 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!