of een bank, fondsen, miljonairs etc.
Knalde wel even ruim 200 dollar omlaag
[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 12-05-2019 10:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
of een bank, fondsen, miljonairs etc.
[ Voor 10% gewijzigd door lighting_ op 12-05-2019 10:17 ]
$7500 aangetikt (iig op Binance) dus daar zullen wel wat verkoop-orders getriggered zijn. Eens kijken wat de US of A straks gaat doen. Mocht er rood komen dan verwacht ik het vannacht / morgen maar ja, trends zeggen weinig in cryptoSpecy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:17:
Dat geweld naar beneden net was ook even extreem. In een halve minuut $300 eraf.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Specy schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:17:
Dat geweld naar beneden net was ook even extreem. In een halve minuut $300 eraf.
Weg
Op gdax zat 'ie al op 7580 of zo. Maar ik denk dat Binance een lastige is nu, gezien dat die even "losgekoppeld" is van de rest van de wereld.sh4d0wman schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:20:
[...]
$7500 aangetikt (iig op Binance) dus daar zullen wel wat verkoop-orders getriggered zijn. Eens kijken wat de US of A straks gaat doen. Mocht er rood komen dan verwacht ik het vannacht / morgen maar ja, trends zeggen weinig in crypto
Zero.
En een paar minuten later ging er 400usd van de koers af... Die Slux is er eentje om in de gaten te houdenSlux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 09:54:
Ik ga maar eens verkoop ordertjes plaatsen, veel hoger dan dit zonder dipje zie ik het niet meer gaan.
De tijd leert of het tij keert
Je kan proberen deze diepe stable wicks te pakken, zodra BTC/USDT dipt, dan dippen de BTC/stables harder, beetje vergelijkbaar met BitMEX. Als je mazzel hebt en je hebt je fishing order lekker laag, maar niet te laag geplaatst dan heb je instant winst wanneer de stable terugveert na de wick.Acidrain schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:33:
Pff, pax en ik zijn geen vrienden..
Ik denk dat we snel een daling krijgen dus ik stap voorzichtig in met stoploss
Nadat ik op 6000 was uitgestapt paar dagen geleden gisteravond op 7000 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd is, 2 dollar verdiend (na aftrek fee's)
Toen ik dat door had snel op 7100 weer ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vannacht voor het slapen gaan weer op 7100 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Vanochtend na het wakker worden op 7300 ingestapt met een stoploss die getriggerd werd, 2 dollar verdiend
Alle keren heb ik gewacht met de stoploss zetten tot het ruim boven mijn instap moment zat met een stoploss bijna op het instap moment..
Zojuist stap ik in op 7500 zonder stoploss want fuckit het gaat toch wel omhoog…..
Gloeiende gloeiende...
Slux gaat maar een staatslot kopen vandaagraq schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:31:
[...]
En een paar minuten later ging er 400usd van de koers af... Die Slux is er eentje om in de gaten te houden
Ja dat lukt me wel met Neo/Pax en met Ada/Pax en met Ltc/Pax (want die zitten voor mijn gevoel nog laag dus als ik daar een foutje maak hersteld dat zichzelf wel) maar met Btc/Pax ben ik te ongeduldig en stap ik dan toch maar met een marketbuy in, voor mijn gevoel zit hij te hoog daarom was ik op 6000 ook al uitgestapt en daarna dagen met verbazing zitten kijken..Sahara schreef op zondag 12 mei 2019 @ 10:36:
[...]
Je kan proberen deze diepe stable wicks te pakken, zodra BTC/USDT dipt, dan dippen de stables harder, beetje vergelijkbaar met BitMEX. Als je mazzel hebt en je hebt je fishing order lekker laag, maar niet te laag geplaatst dan heb je instant winst wanneer de stable terugveert na de wick.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nou, scalpen met bijvoorbeeld LTC had je nu 2x aardig wat kunnen pakken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
[ Voor 40% gewijzigd door Acidrain op 12-05-2019 12:08 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
[ Voor 34% gewijzigd door Tominatie op 12-05-2019 14:10 ]
Laat je niet teveel meeslepen, volume's nemen af en het is vrij normaal dat er wat winstnemers aankomen.Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:13:
elke keer als er een dipje is: doe dan 10 minuten het schermpje dicht, als je daarna weer kijkt staat het alweer hoger dan voor 't dipje.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bull geweld. Ongekend. Parabolische groei vergelijkbaar met de $20.000 run in 2017.
ik laat me heerlijk meeslepenSlux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:20:
[...]
Laat je niet teveel meeslepen, volume's nemen af en het is vrij normaal dat er wat winstnemers aankomen.![]()
Ik weet niet waar jij kijkt maar het herstel van de dipjes is elke keer iets lager dan de high's.
[ Voor 5% gewijzigd door Tominatie op 12-05-2019 12:28 ]
Waarom?Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:26:
een correctie lijkt me ook wel healty/normaal..![]()
![]()
we gaan het zien...
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen idee of ik je goed begrijp maar in geval van Google authenticator druk even op het plusje om een nieuwe toe te voegen.Ladonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:30:
Wie gebruikt ook lite bit?
Ik heb wat gekocht, dat is gelukt, maar ik wil het verkopen voor btc of zenden naar binance, maar dan moet ik 2fa doen.
Dan krijg ik iets te zien wat ik moet scannen, maar als ik de app open krijg ik meteen een code te zien ipv iets waarmee ik kan scannen
Maar Binance laat nu even geen deposit toe hoorLadonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:30:
Wie gebruikt ook lite bit?
Ik heb wat gekocht, dat is gelukt, maar ik wil het verkopen voor btc of zenden naar binance, maar dan moet ik 2fa doen.
Dan krijg ik iets te zien wat ik moet scannen, maar als ik de app open krijg ik meteen een code te zien ipv iets waarmee ik kan scannen
Verwijderd
Ja via je account 2fa aanzetten en dan de qr code scannenLadonna schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:44:
Ja als ik op het plusje druk, krijg ik meteen een nieuwe code, maar je moet toch eerst iets scannen?
Zero.
[ Voor 78% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 13:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Mooon?A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:07:
WAkker, zo. Jammer dat die koers weer terug krabbelt..
Aan de andere kant goed dat er nu meer variatie is met kopers verkopers.
had vannacht de stop loss maar even aangezet en op 7000 gezet.
Als het zo parabollic blijft gaan dan gaat die leverage volgende keer op 2-3x, dus flink omlaag.
Moet toch een keer een vrije val komen.
Hopelijk kan ik in mijn oude positie blijven zonder uit stop te worden geknald
Gister een 8% correctie vandaag een 6%...... Op zich goed. Nog steeds geen bearflags te zien
Als dat gaat gebeuren ga ik een paar dagen aan de zijlijn.
[ Voor 80% gewijzigd door Remko op 12-05-2019 13:32 ]
Denk het wel, het gaat al zeker een goed uurtje wat minder.Remko schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:29:
Correctie in de maak?
Remko schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:29:
Correctie in de maak?
Vanochtend per ongeluk i.p.v het verzetten van de stoploss mijn bitcoins verkocht (afgeleid door kids)
Nu zit ik echt te twijfelen of en wanneer ik weer instap![]()
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Even los hiervan zit ik met een schuin oog naar bcash te kijken, wat denk jij? Kort tripje zodra deze de €300 aantikt?Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:36:
6800 soon?
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 13:42 ]
Ik wacht zelf op de 250Crypts schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:41:
[...]
Even los hiervan zit ik met een schuin oog naar bcash te kijken, wat denk jij? Kort tripje zodra deze de €300 aantikt?
Die zie ik even niet in mijn glazen bol, welk model heb jij?
Ik gun de bears ook wel weer eens een overwinning sinds de stijging vanaf 4.2k
[ Voor 25% gewijzigd door Klaas25 op 12-05-2019 13:58 ]
$8000 soonNew Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:20:
Daar gaan we?
Best wel gaaf.HTC introduceert Exodus 1s, smartphone die volledige Bitcoin node kan draaien
Als ik zie hoeveel dataverkeer de Bitcoin node hier er doorheen jaagt dan wil ik dat echt niet op mijn mobiel hebben draaien
Waarom zouden de alts mee moeten gaan bij nieuw geld? Als bitcoin echt mainstream gaat bij de institutionele belegger dan steken die dat natuurlijk niet gauw in Tron of dogecoin. Er is niet noodzakelijk een hoger niveau waar alts zouden moeten horen, zeker als je bekijkt hoeveel altcoins er allemaal bestaan met een marketcap van meer dan honderd miljoen zonder bewezen trackrecord of breed gedragen use case en als die er toch komt hoeft dat zich nog niet te vertalen tot een hogere prijs.DAMAGE schreef op zaterdag 11 mei 2019 @ 07:26:
@B-Bandit ik denk niet dat het nieuw geld is. Als het nieuw geld was dan gingen de alts wel mee. Dat is niet het geval. Maar dat is ook niet zo gek; Binance staat geen nieuw geld toe atm. Daardaar zakken alts, en stijgt BTC. Daarom: het voelt als een heel onnatuurlijke stijging. Als je op tijd uit kan cashen en daarna opnieuw BTC kan kopen op een laag punt: holy damn. Ik waag mij er niet aan hoor. Maar denk wel dat dat is wat er de komende dagen gaat gebeuren. En dan zullen de alts wederom stijgen naar het niveau waar ze op dit moment p zouden moeten horen.
BTC gaat allemaal net wat te parabolic als je het mij vraagt. Resistance levels waar wij ons eerder druk om maakten zijn nu helemaal geen issue meer. Er wordt gewoon zonder probleem doorheen geramd. Dat klopt gewoon niet.
Dat valt toch best mee als je eenmaal bij bent met de chain en de uploadlimieten kan je natuurlijk zelf beïnvloeden.Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
[...]
Als ik zie hoeveel dataverkeer de Bitcoin node hier er doorheen jaagt dan wil ik dat echt niet op mijn mobiel hebben draaien
[ Voor 8% gewijzigd door sampoo op 12-05-2019 14:55 ]
[ Voor 57% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 15:02 ]
Ook andere nodes niet, het is zelfs schrikbarend wat een derderangs shitcoin node er doorheen jaagt. Ik zie daarnaast nog een ander probleem wat ik bij een coin heb 'ontdekt', door slechte verbindingen veel hoger dan nodig data verbruik en nog erger, kleine 'eilandjes' van nodes die enkel met elkaar communiceren om elkaar vervolgens te bannen want slechte verbinding en dat herhaalt zich keer op keer...Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:51:
[...]
Stoploss op 6800 in deze markt? Ik zou het zelf wat lager gezet hebben als je toch kiest om niet te holden. Je hebt soms scherpe dips die een paar seconden later weer worden opgevangen. Maar ja het zijn jouw coins.A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:56:
OMG IK WAS BIJNA GELIQUIDEERD OP 6800!!!!!!!!!!!
grapje, ik stapte in op 6008 gister of eergister.![]()
![]()
stoploss op 6800maar je voelt de hete adem wel in je nek en ook de zenuwen verdomme
!
Die beren hadden gister/vandaag toch wel pogingen gedaan met zo'n 20% dump in totaal. Wederom opgegeten door buys...
N I C E ----- O M F G!! De bullmarkt zet voort! ''Dacht van SHIT en winst weg en terug naar 6400 levels''
Wat een gevoel
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik stapte in op 6000 dus wat is jou suggestie dan?sampoo schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:12:
[...]
Stoploss op 6800 in deze markt? Ik zou het zelf wat lager gezet hebben als je toch kiest om niet te holden. Je hebt soms scherpe dips die een paar seconden later weer worden opgevangen. Maar ja het zijn jouw coins.![]()
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 12-05-2019 15:27 ]
Maarja, resultaten uit het verleden...DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:16:
Ik verzin dat zelf niet, hoef alleen maar naar oude data te kijken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Als ik een aantal exchanges erbij pak dan zit er zo 500 euro verschil tussen de hoogste en laagste koers over de afgelopen 12 uur en ik had uit voorzorg dan wat lager gezeten misschien eerder 6500 of 6600 dan 6800. Zolang er geen ontwikkelingen zijn die daar aanleiding toe geven zou een drop naar 6800 vooral een geforceerde dip kunnen zijn en niet omdat het sentiment radicaal is omgeslagen. Het lijkt me zonde dat je stoploss wordt geactiveerd en dat de bullmarkt daarna weer op stoom raakt. Maar je kan mij eerder een hodler noemen dan een trader dus veel verstand heb ik er ook niet echt van.A87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:25:
[...]
Ik stapte in op 6000 dus wat is jou suggestie dan?
6700?
Ik heb al winst dus heb hem nu op 6900 gezet. Ik weet bijna zeker dat de 7700 gaat worden getest vandaag/morgen.
Zit nu op +60% winst van gister
Het mag wat mij betreft allemaal "moon" gaan, ik heb zelf ook nog wat altcoins her en der, maar ik zie wel steeds meer in dat btc een eigen koers op gaat los van de alts. Geld verdienen aan alts gaat ook zeker nog plaatsvinden maar in btc uitgedrukt zal het toch vaak bloedrood uitpakken verwacht ik. Maar als het zo gaat als nu dan kan je het makkelijk relativeren. Dan wordt het een vraagstuk van worden het 3 lambo's of slechts 2.DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:16:
Zodra de markt weer aan trekt en we in die bullmarkt terecht komen dan laat de historie zien dat de alts mee stijgen @sampoo. Ik verzin dat zelf niet, hoef alleen maar naar oude data te kijken. En dan kunnen we inderdaad verstandig zijn en roepen dat mensen dat niet in dodgecoin en tron gaan stoppen maar de historie laat zien dat ze dat dus wel doen. Sterker nog dan maakt een usecase helemaal geen reet uit. En dat gaat met een nieuwe bullrun echt niet anders zijn. Ja er zijn mensen die hebben geleerd maar om naar nieuwe hoogtes te komen hebben we ook newbies nodig en die gaan zeker komen.
Ik ben al ingestapt, maar hou wel een scherm open om in te grijpen als dat nodig is. Na de Formule 1 stapt iedereen waarschijnlijk weer in, nog 2 minutenNew Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 16:45:
Wanneer gaan we weer instappen?
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 12-05-2019 16:56 ]
Even de node gesloten en opnieuw gestart, dit is van 1 uur met een node die volledig in sync was:sampoo schreef op zondag 12 mei 2019 @ 14:53:
[...]
Dat valt toch best mee als je eenmaal bij bent met de chain en de uploadlimieten kan je natuurlijk zelf beïnvloeden.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 12-05-2019 17:09 ]
Zo'n 15MB per uur verbruikt je node zo te zien dat zou mits representatief ruim 10 GB per maand betekenen. Je ziet steeds meer die bundels met "onbeperkt" internet met fairuse-policy en daar heb je zo op het oog pas bij 100GB+ per maand de kans dat je daarop wordt aangesproken. Je ziet hier ook meteen het voordeel van het niet vergroten van de blocksize, je kan met relatief beperkte middelen een node draaien.Taro schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:08:
[...]
Even de node gesloten en opnieuw gestart, dit is van 1 uur met een node die volledig in sync was:
[Afbeelding]
Het valt op zich mee, maar over een maand gezien zal dit toch best wel oplopen.
Overigens vreemd om te zien hoeveel versies de meesten achterlopen... Er heeft aan de andere kant iemand al een versie 18.99 draaien, die is nog niet final.
https://forum.tele2.nl/mo...-tether-70023/index1.htmlWe stellen geen harde limiet en er wordt ook niet gesuggereerd dat de klant te veel data zou hebben gebruikt.
Het is dus ook niet zo dat er een limiet geldt van 5GB per dag * 30 dagen =150GB en dat we op basis van deze grens klanten aanschrijven.
[ Voor 11% gewijzigd door sampoo op 12-05-2019 17:59 ]
Weg
Ik heb geen bags nodig om me compleet te voelenNew Yorker schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:44:
Ik ben weer ingestapt. Als het verkeerde keus was boeit het me niet zonder mijn hodl bag voelde ik me leeg..
[ Voor 51% gewijzigd door Sahara op 12-05-2019 17:49 ]
Is al een daling van ruim 10%.Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:46:
Vandaag dan toch eindelijk een noemenswaardige retracement.
Zou de 6.8k al gaan houden is de vraag...
Het kan zo maar een sucker's retracement reversal zijn om de shorters weer wat moed te geven.Tominatie schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:46:
Vandaag dan toch eindelijk een noemenswaardige retracement.
Zou de 6.8k al gaan houden is de vraag...
ggj87 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 17:49:
[...]
Is al een daling van ruim 10%.
Uitstappen is toch net zo lastig als instappen. Want heb al van zoveel mensen gelezen dat ze verkochten en dat het nog als een gek door steeg. Achteraf is het altijd makkelijk, maar nu? Daling naar 5k of even 6800 en weer door? Anders hodl en meer op dips in alts richten.
Deposits werken schijnbaar al als je je adres weet: https://www.reddit.com/r/...walls_eaten_alive_yet_no/DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 18:30:
Deposits en Withdrawls gaan waarschijnlijk komende dinsdag weer open op Binance. Geen ETA.
[ Voor 30% gewijzigd door BTC100K2021 op 12-05-2019 18:38 ]
Toch een klein beetje spijt dat ik gisteravond niet verkocht heb.
De vraag is of jij je net zo slim/snel, of slimmer/sneller acht te zijn dan 'veel mensen'DAMAGE schreef op zondag 12 mei 2019 @ 15:54:
Voor veel mensen valt er nu eenmaal meer te verdienen met alts dan met BTC. Die markt moet je niet onderschatten.
De alliexpres versie 2.0 versie, had ik al een paar post ervoor gemeldCrypts schreef op zondag 12 mei 2019 @ 13:53:
[...]
Die zie ik even niet in mijn glazen bol, welk model heb jij?Ik moet het doen met de 'Big Bull edition'.
![]()
Het swingt op zich wel lekker op en neer nu, klein slippertje op 7k net maar verder lijkt het redelijk zijwaarts te gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 12-05-2019 19:34 ]
[ Voor 33% gewijzigd door lighting_ op 12-05-2019 19:44 ]
Verwijderd
Run. Run while you still can and get the fuck out everyone!Slux schreef op zondag 12 mei 2019 @ 19:32:
[...]
De alliexpres versie 2.0 versie, had ik al een paar post ervoor gemeld![]()
Die in combinatie met de 8-ball, tools die elke trader moet hebben
http://www.ask8ball.net/
Ask,
Buy bch at 250
Reply,
Most likely
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq