Ali Baba 1001 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 11:52:
Hallo allemaal,
Ik volg het forum al een tijdje, heb nu ook maar een account aangemaakt.
Dit is dus mijn ontgroeningsbericht.
Ik ben Ali, 36 jaar, en sinds twee maanden cryptobezitter yeah.
Ben sinds een jaar of twee actieve belegger in aandelen en heb nu dus besloten om wat meer te spreiden, ook om het wat spannender te maken weer

ja ik ken de risico’s, gebruik alleen geld dat ik kan missen en zal met crypto LT beleggen en niet gaan daytraden, maar vind het wel leuk om op de voet te volgen.
Snap weinig van crypto inhoudelijk, weet dat er meer dan 2000 coins zijn, maar dat de ‘waarde’ vandaag de dag bij een beperkte groep coins ligt. Marktkap. BTC alleen al is 50% of zo. En dat het heel volatiel is / kan zijn en erg hard kan gaan. Up and down. Spannend!
Heb een Coinbase account geopend en de daarop beschikbare coins allemaal gekocht. Wil het maandelijks aanvullen.
Verdeling bij aankoop:
25% BTC
15% ETH
12,5 % LTC
12,5 % XRP
En dan 5% van de rest: ETC, BCH, BAT, ZRX, ZEC, REP, XLM
Tips adviezen alle andere commentaren zijn te alle tijde welkom
Groetjess
Ok, wat leuke tips en links gekregen.
Mbt pf, iets meer bitcoin%.
En niet paniekeren bij verliezen

Maar dat doe ik niet - blijf LT en pas vanaf tienvoudige of zo ga ik nadenken over deels uitstappen. Dus misschien nooit, misschien snel, we zien het wel!
Lambo, moon, leuke termen die ik hier geleerd heb
Wat betreft tijd: moet ook aandelen in de gaten houden en daarnaast sowieso geld in het laatje brengen

technologie van coins hoef ik op zich niet te weten, wel dingen als de mogelijke toepassingsgebieden, (mogelijke) omvang, eventueel algemene bedrijfsinfo (door wie, waar, waarom) enz
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.